iKonto: 3% moneyback za zakupy PayU

Wczoraj w ofercie BNP Paribas Bank pojawiło się nowe iKonto. Rachunek ten oferuje zwrot 3% wydatków poniesionych online kartą z wykorzystaniem PayU. Oferta wygląda na godną uwagi, w szczególności dla internetowych zakupoholików.

Promocja skierowana jest do wszystkich, którzy założą iKonto tylko przez wniosek internetowy. Po wypełnieniu wniosku o konto oraz wysłaniu przelewu aktywacyjnego nasze iKonto zostanie aktywowane.

3% zwrotu za zakupy w internecie

W promocji money-back możemy uzyskać 3% zwrot płatności dokonanych online przy użyciu karty w ramach platformy PayU. Aby przysługiwał nam ów money back na nasze iKonto musi miesięcznie wpływać min. 1000 zł. Maksymalny zwrot z promocji miesięcznie wynosi 50 zł. W ciągu roku kalendarzowe premia nie może przekroczyć kwoty 600 zł. Premia przekazywana będzie na iKonto w miesiącu następującym po tym, w którym nastąpiły transakcje w ramach PayU. Regulamin promocji nie precyzuje konkretnego dnia tego miesiąca. Promocja trwa do 12.06.2015, ostatnia wypłata nagrody powinna nastąpić w sierpniu 2015.

BNP Paribas: zwrot 3% iKonto

iKonto

iKonto jest bezpłatne, pod warunkiem zapewnienie wpływów w kwocie min. 1000 zł miesięcznie. Jeśli tego nie zrobimy, za iKonto zapłacimy aż 9 zł miesięcznie. Karta debetowana MasterCard Paypass wydana do tego konta również jest bezpłatna warunkowo, opłata wynosi 6 zł. Jest ona bezpłatna jeśli posiadamy kartę kredytową w tym banku lub jeśli za pomocą karty debetowej dokonaliśmy transakcji w kwocie min. 200 zł.

Klienci mogą wypłacać bezpłatnie: bez ograniczeń ze wszystkich bankomatów BNP Paribas oraz 4 razy miesięcznie z bankomatów innych firm. Wydanie karty do iKonta jest darmowe.

Dla kogo jest to konto? Zdecydowanie dla tych, którzy sporo korzystają z Allegro lub sklepów internetowych pozwalających na opłaty przez PayU. Możliwość zysku nawet 50 zł miesięcznie wygląda długoterminowo całkiem nieźle porównując ofertę z innymi dostępnymi na rynku promocjami – zwłaszcza w zakresie płatności internetowych.

Informacja o promocji jako pierwsza pojawiła się serwisie mamokazje.pl. Dziękujemy.

Nie przegap!

Komentarze

  • Chciałbym żeby wypłacili Wam premie jak najszybciej.A może ktoś ma jakieś info kiedy to nastąpi.Nie chciałbym fatygować pradziadków na daremno. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @dialam, miałem coś podobnego.
    jako hasło startowa wpisałem pierwszego smsa, którego od nich dostałem jakiś miesiąc temu – zabezpieczenia mają fest ;-) Co ciekawe, jak się na stronie wpisuje to hasło z klawiatury numerycznej to u mnie nie śmigało.

    traktor Odpowiedz
  • Swoją drogą śmieszne, że nie można podglądnąć szczegółów zablokowanych środków. Wiecie może NA PEWNO czy liczy się data księgowania czy data wykonania transakcji do tych 3%? (widzę że mi się jeszcze nie zaksięgowały płatności z lipca :( )

    Basia Odpowiedz
  • Pytanie do wszystkich co założyli już ikonto. Czy po złożeniu wniosku internetowego na podany nr telefonu dzwonią konsultanci, celem potwierdzenia czy pózniej aktywacji karty? Czy możliwe jest uruchomienie tego konta całkowicie bez kontaktu z nimi? xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @ traktor – dzięki, mi ten komunikat o haśle startowym zmienił się po kontakcie z infolinią i wysłaniu rzekomo smsa z nowym hasłem (esa nie dostałam). potem już miałam komunikat, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane – najlepsze, że na infolinii laski się ze mną wykłócały, że jest to niemożliwe, bym wcześniej aktywowała konto; tłumaczę, jak krowie na rowie, że 3 godziny wcześniej jeszcze mogłam się zalogować, a te że niemożliwe. za trzecim razem trafiłam na jakiegoś kolesia, który odblokował mi dostęp i wysłał nowe hasło. wielki minus za obslugę na infolinii.

    dialam Odpowiedz
  • @ prawdziwy xyz – do mnie dzwonił pracownik banku z mojej miejscowej placówki i zapraszał do odwiedzin w celu założenia karty, bo ponoć moje konto było bez karty ;) karta oczywiście przyszła po kilku dniach. nikt więcej do mnie nie dzwonił. kartę aktywowałam przez infolinię (babka twierdzi, że aktywowała), ale w systemie dalej nieaktywna, więc lepiej chyba w bankomacie to zrobić.

    dialam Odpowiedz
  • @prawdziwy xyz
    Do mnie wczoraj dzwoniła pani z najbliższego oddziału żeby powiedzieć że będzie opiekunką mojego konta i żeby zaproponować kartę kredytową.
    Ale proces zakładania konta i aktywacji przeprowadzasz sam bez udziału konsultantów

    adamus Odpowiedz
  • @dialam,dzięki .Myślałem ,że można to konto założyć bez pomocy konsultantów,ale widzę,e może być różnie i poprzecznie i podłużnie.Co do konsultantek to dawno już zauważyłem,że zależy to od ich okresu rozliczeniowego.Wtedy najlepiej rozmawiać z kolesiami. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • prawdziwy xyz konto założysz bez problemu przez internet; tego telefonu od pracownika placówki przecież nie musisz odbierać czy z nimi dużo dyskutować – babcia nie może podejść bo się źle czuje, ale dziękujesz, przekażesz babci gdzie ma opiekuna i gdzie ma się udać w razie kłopotów. do mnie jeszcze dzwonił konsultant jak zrobiłam 3 płatności pod rząd w celu potwierdzenia tych płatności. ale sam proces otwarcia konta przebiega bez żadnych telefonów.

    dialam Odpowiedz
  • Z regulaminu:
    Zasady udziału i rozliczenia Promocji:
    7. W ramach Promocji Bank dokonuje zwrotu w kwocie określonej w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu od
    Transakcji Online wykonanych w Okresie Rozliczeniowym.

    Ktoś znalazł/słyszał coś sprzecznego? (że liczy się data księgowania, a nie wykonania transakcji)

    Basia Odpowiedz
  • @prawdziwy xyx, również potwierdzam „bezkontaktowe” założenie konta. Wszystko tylko przez formularze i smsy. Dotychczas jedyny telefon od nich to automat pytający o ocenienie mojego polecenia konta dla rodziny czy znajomych. Ale jak widać mogą zdarzyć się też wyjątki.

    pws Odpowiedz
  • @pws ,dzięki, a to prababcia się ucieszy. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Pobrali wam 5zł za wyciąg? Nie miało być żadnych opłat. „Prowizja za wyciągi,miesiąc 2014/07 wygenerowane w oddziale 8567 ” – w oddziale nigdy nawet nie byłem!

    nowy Odpowiedz
  • Wyciąg przyszedł wczoraj mailem, nic mi nie pobrali. A karty nadal nie widzę w systemie.

    Artur Odpowiedz
  • U mnie także pobrali 5 zł.

    maxxx Odpowiedz
  • Mi również z niewiadomych przyczyn pobrali 5zł. Reklamacja poszła.

    przemoo7 Odpowiedz
  • A karta żeby była widoczna w systemie trzeba do nich napisać wiadomość że jest taki problem.

    przemoo7 Odpowiedz
  • A przy składaniu wniosku o konto jest jakaś opcja wyboru wyciągów? xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @prawdziwy xyz: Nie ma żadnej opcji!

    nowy Odpowiedz
  • @nowy, myślałem,że jest np. wybór elektroniczne bezpłatne lub wysyłane na adres płatne. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Nic mi nie pobrali.

    EwaEwa Odpowiedz
  • A mi tak jak innym 5zł.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ale dostaliście wyciąg na maila czy nie?

    Artur Odpowiedz
  • Za TOiP: „Miesięczny wyciąg z konta w formie papierowej przesyłany na adres korespondencyjny dodatkowo obok wyciągu w formie elektronicznej – 5,00zł”.

    Mateusz Odpowiedz
  • A mi pobrali :-(

    Michal Odpowiedz
  • U mnie na szczęście nic nie zabrali na 2 kontach, a wyciągi przyszły mailem 2 dni temu.

    pws Odpowiedz
  • To może u tych osób co 5 zl pobrali jakieś ptaszki miejscami się pozamieniały. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Sprawdziłem na 4 nie pobrali.

    mikimiki Odpowiedz
  • mi tez pobrali. to dziwne i wku##wia.

    bnparibas kroi 5zl Odpowiedz
  • mi nie pobrali, pewnie dlatego bo zero na koncie, wiec musza poczekac az cashback wplynie :)

    aaaa Odpowiedz
  • @aaaa saldo -5zł na koncie może być. Tak jest u mnie.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ja tam wyciągu w wersji e-mail nie dostałem

    Michal Odpowiedz
  • u mnie tez OK, żadnej prowizji za wyciąg nie pobrali.
    A nie wiecie kiedy beda wyplacac premie za transakcje PayU?

    boro Odpowiedz
  • Panie i panowie czem prędzej się wybierajcie i przyczynę opłat wyjaśniajcie. a póżniej znać dawajcie.Moi pradziadowie na założenie ikonta już chęci nabrali i nie chcę by póżniej się rozczarowali. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • ja bym proponował żebyście już przestali jęczeć o 5zł. Jednym pobierają, innym nie – nie ma sensu już się chwalić i robić syf.

    traktor Odpowiedz
  • Ponawiam pytanie, czy ktokolwiek dostal juz premie?
    Spelnilem warunki w poprzednim miesiacu i narazie nic.
    Zastanawiam sie czy juz skladac reklamacje

    boro Odpowiedz
  • Jak ktoś dostanie premię napewno się pochwali,po co co chwilę pytać o to samo….

    bolek Odpowiedz
  • Może premie będą wypłacane za wszystkie miesiące po zakończeniu promocji w sierpniu 2015 :)

    adamus Odpowiedz
  • Po co bić pianę – przeczytajcie regulamin i czekać cierpliwie do końca miesiąca (a może miejmy nadzieję, że krócej).

    arti82 Odpowiedz
  • Dzwoniłem na infolinię. Podobno błąd w systemie, powinien być ustawiony wyciąg elektroniczny. Trzeba złożyć reklamację, to powinni zwrócić kasę.

    Edeck Odpowiedz
  • Na reklamację odpisują:

    „Szanowny Panie

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że została zarejestrowana reklamacja. Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w regulaminowym terminie do 30 dni kalendarzowych.

    Jednocześnie pragniemy zapewnić, że w każdym przypadku BNP Paribas Bank Polska S.A. gwarantuje indywidualne podejście do sprawy i jej profesjonalne rozwiązanie. Nasze stanowisko w zgłoszonej sprawie zostanie przesłane niezwłocznie po jej rozpatrzeniu

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu i treści wiadomości oraz adresu Nadawcy.

    z poważaniem
    XXX

    Michal Odpowiedz
  • Czy w tym bnp paribas panuje jakiś bajzel?
    dostałem wyciąg i w nim pisze :
    Osoba prywatna – konto dobrze dobrane
    jak ja wnioskowałem o ikonto, czy to taki sam problem jak z kartą w systemie jest( co jej długo widać nie było),co się dzieje?
    Już mnie to zaczyna denerwować.

    bolek Odpowiedz
  • Kartę mam sam zamówić w systemie?

    Świeżak Odpowiedz
  • Wlasnie mam pytanie, bo zakladalam konto, jedno konto, a dostalam dwie karty i dwa PIN-y :D

    Pola Odpowiedz
  • Teraz dodatkowo dają 7-calowy tablet Samsunga http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s15/ Lojalka 12-miesięcy albo zwrot 400 zł.

    Jazz Odpowiedz
  • Wiemy, właśnie prześwietlamy ;-)

    Michał Odpowiedz
  • warunki praktycznie takie same jak do tej pory tylko, że tablet gratis
    się pośpieszyliście z zakładaniem konta ; )
    no, ale kto wiedział

    aqe Odpowiedz
  • Jak na razie z pierwszej edycji nikt nie otrzymał zwrotu, więc nie wiadomo w sumie jak z tym cashbackiem jest;/ choć ta oferta na pewno lepsza o ile ikonto będzie działało. Poza tym w „peju” jakaś awaria, od 2 dni przelewy nie dotarły do odbiorców rachunków. Podobno problemy techniczne mają, miał ktoś podobnie ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Nosz kurcze, 2 Taby przeszły koło nosa, ale kto to wiedział, 6 stów to już i tak sporo…

    U mnie też coś nie chciało poprawnie pajujować w GB.

    pws Odpowiedz
  • @zdzisiek Właśnie! Nasza ulubiona apka strajkuje!

    nickuś Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy