Wczoraj w ofercie BNP Paribas Bank pojawiło się nowe iKonto. Rachunek ten oferuje zwrot 3% wydatków poniesionych online kartą z wykorzystaniem PayU. Oferta wygląda na godną uwagi, w szczególności dla internetowych zakupoholików.
Promocja skierowana jest do wszystkich, którzy założą iKonto tylko przez wniosek internetowy. Po wypełnieniu wniosku o konto oraz wysłaniu przelewu aktywacyjnego nasze iKonto zostanie aktywowane.
3% zwrotu za zakupy w internecie
W promocji money-back możemy uzyskać 3% zwrot płatności dokonanych online przy użyciu karty w ramach platformy PayU. Aby przysługiwał nam ów money back na nasze iKonto musi miesięcznie wpływać min. 1000 zł. Maksymalny zwrot z promocji miesięcznie wynosi 50 zł. W ciągu roku kalendarzowe premia nie może przekroczyć kwoty 600 zł. Premia przekazywana będzie na iKonto w miesiącu następującym po tym, w którym nastąpiły transakcje w ramach PayU. Regulamin promocji nie precyzuje konkretnego dnia tego miesiąca. Promocja trwa do 12.06.2015, ostatnia wypłata nagrody powinna nastąpić w sierpniu 2015.
iKonto
iKonto jest bezpłatne, pod warunkiem zapewnienie wpływów w kwocie min. 1000 zł miesięcznie. Jeśli tego nie zrobimy, za iKonto zapłacimy aż 9 zł miesięcznie. Karta debetowana MasterCard Paypass wydana do tego konta również jest bezpłatna warunkowo, opłata wynosi 6 zł. Jest ona bezpłatna jeśli posiadamy kartę kredytową w tym banku lub jeśli za pomocą karty debetowej dokonaliśmy transakcji w kwocie min. 200 zł.
Klienci mogą wypłacać bezpłatnie: bez ograniczeń ze wszystkich bankomatów BNP Paribas oraz 4 razy miesięcznie z bankomatów innych firm. Wydanie karty do iKonta jest darmowe.
Dla kogo jest to konto? Zdecydowanie dla tych, którzy sporo korzystają z Allegro lub sklepów internetowych pozwalających na opłaty przez PayU. Możliwość zysku nawet 50 zł miesięcznie wygląda długoterminowo całkiem nieźle porównując ofertę z innymi dostępnymi na rynku promocjami – zwłaszcza w zakresie płatności internetowych.
Informacja o promocji jako pierwsza pojawiła się serwisie mamokazje.pl. Dziękujemy.
Komentarze
Chciałbym żeby wypłacili Wam premie jak najszybciej.A może ktoś ma jakieś info kiedy to nastąpi.Nie chciałbym fatygować pradziadków na daremno. xyz
• prawdziwy xyz@dialam, miałem coś podobnego.
• traktorjako hasło startowa wpisałem pierwszego smsa, którego od nich dostałem jakiś miesiąc temu – zabezpieczenia mają fest ;-) Co ciekawe, jak się na stronie wpisuje to hasło z klawiatury numerycznej to u mnie nie śmigało.
Swoją drogą śmieszne, że nie można podglądnąć szczegółów zablokowanych środków. Wiecie może NA PEWNO czy liczy się data księgowania czy data wykonania transakcji do tych 3%? (widzę że mi się jeszcze nie zaksięgowały płatności z lipca :( )
• BasiaPytanie do wszystkich co założyli już ikonto. Czy po złożeniu wniosku internetowego na podany nr telefonu dzwonią konsultanci, celem potwierdzenia czy pózniej aktywacji karty? Czy możliwe jest uruchomienie tego konta całkowicie bez kontaktu z nimi? xyz
• prawdziwy xyz@ traktor – dzięki, mi ten komunikat o haśle startowym zmienił się po kontakcie z infolinią i wysłaniu rzekomo smsa z nowym hasłem (esa nie dostałam). potem już miałam komunikat, ze konto nie zostało jeszcze aktywowane – najlepsze, że na infolinii laski się ze mną wykłócały, że jest to niemożliwe, bym wcześniej aktywowała konto; tłumaczę, jak krowie na rowie, że 3 godziny wcześniej jeszcze mogłam się zalogować, a te że niemożliwe. za trzecim razem trafiłam na jakiegoś kolesia, który odblokował mi dostęp i wysłał nowe hasło. wielki minus za obslugę na infolinii.
• dialam@ prawdziwy xyz – do mnie dzwonił pracownik banku z mojej miejscowej placówki i zapraszał do odwiedzin w celu założenia karty, bo ponoć moje konto było bez karty ;) karta oczywiście przyszła po kilku dniach. nikt więcej do mnie nie dzwonił. kartę aktywowałam przez infolinię (babka twierdzi, że aktywowała), ale w systemie dalej nieaktywna, więc lepiej chyba w bankomacie to zrobić.
• dialam@prawdziwy xyz
• adamusDo mnie wczoraj dzwoniła pani z najbliższego oddziału żeby powiedzieć że będzie opiekunką mojego konta i żeby zaproponować kartę kredytową.
Ale proces zakładania konta i aktywacji przeprowadzasz sam bez udziału konsultantów
@dialam,dzięki .Myślałem ,że można to konto założyć bez pomocy konsultantów,ale widzę,e może być różnie i poprzecznie i podłużnie.Co do konsultantek to dawno już zauważyłem,że zależy to od ich okresu rozliczeniowego.Wtedy najlepiej rozmawiać z kolesiami. xyz
• prawdziwy xyzprawdziwy xyz konto założysz bez problemu przez internet; tego telefonu od pracownika placówki przecież nie musisz odbierać czy z nimi dużo dyskutować – babcia nie może podejść bo się źle czuje, ale dziękujesz, przekażesz babci gdzie ma opiekuna i gdzie ma się udać w razie kłopotów. do mnie jeszcze dzwonił konsultant jak zrobiłam 3 płatności pod rząd w celu potwierdzenia tych płatności. ale sam proces otwarcia konta przebiega bez żadnych telefonów.
• dialamZ regulaminu:
Zasady udziału i rozliczenia Promocji:
7. W ramach Promocji Bank dokonuje zwrotu w kwocie określonej w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu od
Transakcji Online wykonanych w Okresie Rozliczeniowym.
Ktoś znalazł/słyszał coś sprzecznego? (że liczy się data księgowania, a nie wykonania transakcji)
• Basia@prawdziwy xyx, również potwierdzam „bezkontaktowe” założenie konta. Wszystko tylko przez formularze i smsy. Dotychczas jedyny telefon od nich to automat pytający o ocenienie mojego polecenia konta dla rodziny czy znajomych. Ale jak widać mogą zdarzyć się też wyjątki.
• pws@pws ,dzięki, a to prababcia się ucieszy. xyz
• prawdziwy xyzPobrali wam 5zł za wyciąg? Nie miało być żadnych opłat. „Prowizja za wyciągi,miesiąc 2014/07 wygenerowane w oddziale 8567 ” – w oddziale nigdy nawet nie byłem!
• nowyWyciąg przyszedł wczoraj mailem, nic mi nie pobrali. A karty nadal nie widzę w systemie.
• ArturU mnie także pobrali 5 zł.
• maxxxMi również z niewiadomych przyczyn pobrali 5zł. Reklamacja poszła.
• przemoo7A karta żeby była widoczna w systemie trzeba do nich napisać wiadomość że jest taki problem.
• przemoo7A przy składaniu wniosku o konto jest jakaś opcja wyboru wyciągów? xyz
• prawdziwy xyz@prawdziwy xyz: Nie ma żadnej opcji!
• nowy@nowy, myślałem,że jest np. wybór elektroniczne bezpłatne lub wysyłane na adres płatne. xyz
• prawdziwy xyzNic mi nie pobrali.
• EwaEwaA mi tak jak innym 5zł.
• MateuszAle dostaliście wyciąg na maila czy nie?
• ArturZa TOiP: „Miesięczny wyciąg z konta w formie papierowej przesyłany na adres korespondencyjny dodatkowo obok wyciągu w formie elektronicznej – 5,00zł”.
• MateuszA mi pobrali :-(
• MichalU mnie na szczęście nic nie zabrali na 2 kontach, a wyciągi przyszły mailem 2 dni temu.
• pwsTo może u tych osób co 5 zl pobrali jakieś ptaszki miejscami się pozamieniały. xyz
• prawdziwy xyzSprawdziłem na 4 nie pobrali.
• mikimikimi tez pobrali. to dziwne i wku##wia.
• bnparibas kroi 5zlmi nie pobrali, pewnie dlatego bo zero na koncie, wiec musza poczekac az cashback wplynie :)
• aaaa@aaaa saldo -5zł na koncie może być. Tak jest u mnie.
• MateuszJa tam wyciągu w wersji e-mail nie dostałem
• Michalu mnie tez OK, żadnej prowizji za wyciąg nie pobrali.
• boroA nie wiecie kiedy beda wyplacac premie za transakcje PayU?
Panie i panowie czem prędzej się wybierajcie i przyczynę opłat wyjaśniajcie. a póżniej znać dawajcie.Moi pradziadowie na założenie ikonta już chęci nabrali i nie chcę by póżniej się rozczarowali. xyz
• prawdziwy xyzja bym proponował żebyście już przestali jęczeć o 5zł. Jednym pobierają, innym nie – nie ma sensu już się chwalić i robić syf.
• traktorPonawiam pytanie, czy ktokolwiek dostal juz premie?
• boroSpelnilem warunki w poprzednim miesiacu i narazie nic.
Zastanawiam sie czy juz skladac reklamacje
Jak ktoś dostanie premię napewno się pochwali,po co co chwilę pytać o to samo….
• bolekMoże premie będą wypłacane za wszystkie miesiące po zakończeniu promocji w sierpniu 2015 :)
• adamusPo co bić pianę – przeczytajcie regulamin i czekać cierpliwie do końca miesiąca (a może miejmy nadzieję, że krócej).
• arti82Dzwoniłem na infolinię. Podobno błąd w systemie, powinien być ustawiony wyciąg elektroniczny. Trzeba złożyć reklamację, to powinni zwrócić kasę.
• EdeckNa reklamację odpisują:
„Szanowny Panie
Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że została zarejestrowana reklamacja. Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w regulaminowym terminie do 30 dni kalendarzowych.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że w każdym przypadku BNP Paribas Bank Polska S.A. gwarantuje indywidualne podejście do sprawy i jej profesjonalne rozwiązanie. Nasze stanowisko w zgłoszonej sprawie zostanie przesłane niezwłocznie po jej rozpatrzeniu
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu i treści wiadomości oraz adresu Nadawcy.
z poważaniem
• MichalXXX
„
Czy w tym bnp paribas panuje jakiś bajzel?
• bolekdostałem wyciąg i w nim pisze :
Osoba prywatna – konto dobrze dobrane
jak ja wnioskowałem o ikonto, czy to taki sam problem jak z kartą w systemie jest( co jej długo widać nie było),co się dzieje?
Już mnie to zaczyna denerwować.
Kartę mam sam zamówić w systemie?
• ŚwieżakWlasnie mam pytanie, bo zakladalam konto, jedno konto, a dostalam dwie karty i dwa PIN-y :D
• PolaTeraz dodatkowo dają 7-calowy tablet Samsunga http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s15/ Lojalka 12-miesięcy albo zwrot 400 zł.
• JazzWiemy, właśnie prześwietlamy ;-)
• Michałwarunki praktycznie takie same jak do tej pory tylko, że tablet gratis
• aqesię pośpieszyliście z zakładaniem konta ; )
no, ale kto wiedział
Jak na razie z pierwszej edycji nikt nie otrzymał zwrotu, więc nie wiadomo w sumie jak z tym cashbackiem jest;/ choć ta oferta na pewno lepsza o ile ikonto będzie działało. Poza tym w „peju” jakaś awaria, od 2 dni przelewy nie dotarły do odbiorców rachunków. Podobno problemy techniczne mają, miał ktoś podobnie ?
• Zdzisiek80Nosz kurcze, 2 Taby przeszły koło nosa, ale kto to wiedział, 6 stów to już i tak sporo…
U mnie też coś nie chciało poprawnie pajujować w GB.
• pws@zdzisiek Właśnie! Nasza ulubiona apka strajkuje!
• nickuś