iKonto: 3% moneyback za zakupy PayU

Wczoraj w ofercie BNP Paribas Bank pojawiło się nowe iKonto. Rachunek ten oferuje zwrot 3% wydatków poniesionych online kartą z wykorzystaniem PayU. Oferta wygląda na godną uwagi, w szczególności dla internetowych zakupoholików.

Promocja skierowana jest do wszystkich, którzy założą iKonto tylko przez wniosek internetowy. Po wypełnieniu wniosku o konto oraz wysłaniu przelewu aktywacyjnego nasze iKonto zostanie aktywowane.

3% zwrotu za zakupy w internecie

W promocji money-back możemy uzyskać 3% zwrot płatności dokonanych online przy użyciu karty w ramach platformy PayU. Aby przysługiwał nam ów money back na nasze iKonto musi miesięcznie wpływać min. 1000 zł. Maksymalny zwrot z promocji miesięcznie wynosi 50 zł. W ciągu roku kalendarzowe premia nie może przekroczyć kwoty 600 zł. Premia przekazywana będzie na iKonto w miesiącu następującym po tym, w którym nastąpiły transakcje w ramach PayU. Regulamin promocji nie precyzuje konkretnego dnia tego miesiąca. Promocja trwa do 12.06.2015, ostatnia wypłata nagrody powinna nastąpić w sierpniu 2015.

BNP Paribas: zwrot 3% iKonto

iKonto

iKonto jest bezpłatne, pod warunkiem zapewnienie wpływów w kwocie min. 1000 zł miesięcznie. Jeśli tego nie zrobimy, za iKonto zapłacimy aż 9 zł miesięcznie. Karta debetowana MasterCard Paypass wydana do tego konta również jest bezpłatna warunkowo, opłata wynosi 6 zł. Jest ona bezpłatna jeśli posiadamy kartę kredytową w tym banku lub jeśli za pomocą karty debetowej dokonaliśmy transakcji w kwocie min. 200 zł.

Klienci mogą wypłacać bezpłatnie: bez ograniczeń ze wszystkich bankomatów BNP Paribas oraz 4 razy miesięcznie z bankomatów innych firm. Wydanie karty do iKonta jest darmowe.

Dla kogo jest to konto? Zdecydowanie dla tych, którzy sporo korzystają z Allegro lub sklepów internetowych pozwalających na opłaty przez PayU. Możliwość zysku nawet 50 zł miesięcznie wygląda długoterminowo całkiem nieźle porównując ofertę z innymi dostępnymi na rynku promocjami – zwłaszcza w zakresie płatności internetowych.

Informacja o promocji jako pierwsza pojawiła się serwisie mamokazje.pl. Dziękujemy.

Nie przegap!

Komentarze

  • Spłacam raty w dawnym Lukasie obecnie CA i na harmonogramie spłat rat oraz formularzu wpłaty mam podany numer konta, na który wcześniej przelewałem raty. Zeskanowałem kod kreskowy w formularzu apką PAYU no i rachunek do wpłaty nieco różni się od tego który jest bezpośrednio podany. Pierwszy jest 24 1940 1207… a zeskanowany 98 1940 1076.. Reszta się zgadza. Spotkał się ktoś z czymś takim?

    rzw Odpowiedz
  • @rzw
    Tak, w PGNiG. W sumie nieważne było, na który rachunek wpłacone były pieniądze, bo księgowali z obu.

    zlotko Odpowiedz
  • ja mam taką sytuację z tym paribas bankiem że nie wiem co o tym myśleć.
    powiedzmy że 10.08 wykonałem przelew przez aplikację mobilną – 2-3 dni póżniej kasa doszła na wybrane konto.
    a do dziś 14 dni pozniej kasa nie zeszła z konta- jakby wcale nie doszło do tranzakcji ….
    A dokładnie sprawdziłem po nr tranzakcji że chodzi właśnie o tą tranzakcję. nie wiem co myśleć,mogą mieć aż taki bałagan że kasa na innym koncie na jakąś kwotę jest na aż 14 dni pozniej nie zaksięgowana….
    Czy może została kasa pobrana a ja w systemie jej nadal nie widzę ?

    bolek Odpowiedz
  • bolek # u mnie na kilkadziesiąt zaksięgowanych transakcji przez pu na ikontach, maksymalne księgowanie trwało 6 dni kalendarzowych.

    news Odpowiedz
  • Jaka jest maksymalna kwota pojedynczego, wprowadzanego ręcznie rachunku który bez problemu można opłacić przez payu?

    przemoo7 Odpowiedz
  • a kwoty powyżej 500 przechodzą ? czy są jakieś weryfikacje?

    przemoo7 Odpowiedz
  • nie przechodzą

    aaaa Odpowiedz
  • Żeby konto było bezpłatne to musi być saldo 1000zl czy pojedyncze wpłaty i np saldo zawsze 200zl ale *5?

    Kartę po 6 mcach można zablokować i nie płacić?

    hrh Odpowiedz
  • jako ciekawostka: iKonto zamknięte z powodu (rzekomo) nieczytelnych skanów d.o. zostało po reklamacji (13.08) wznowione (25.08) i jest objęte promocją tabletową ;)

    lipka10 Odpowiedz
  • @lipka10 no to super :) a przysłali ci odp listem?

    dialam Odpowiedz
  • na razie tylko mailem: info o wznowieniu rachunku. Infolinia potwierdziła, że iKonto jest objęte promocją, a jego wcześniejsze zamknięcie (po 2 dniach) wynikało z błędu technicznego.

    lipka10 Odpowiedz
  • acha, super, to też czekam, reklamacja też złożona 13go ;)

    dialam Odpowiedz
  • Ja rozumiem, ze ludzie pytaja o niuanse albo techniczne kwestie, ale ostatnio sporo leniuchow na forum sie uaktywnilo, co to im sie regulaminow nie chce czytac

    bula Odpowiedz
  • Czemu bank nie uwzględnia transakcji PayU na Allegro płaconych ich kartą? Reklamację odrzucili. Macie jakiś sposób żeby zapłacić rachunki przez PayU?

    Mateusz Odpowiedz
  • Mateusz regulamin mówi że musisz użyć aplikacji, nie chodzi tu o każda transakcje payu…

    hrh Odpowiedz
  • Aplikacji? Nie do końca rozumiem. Kupiłem produkty na Allegro, wybrałem płatność PayU i podałem numer karty PNB. Co jest nie tak?

    Mateusz Odpowiedz
  • nie tak jest to że nie przeczytałeś regulaminu promocji, tam jest napisane wyraźnie o jakie transakcje chodzi… Pofatyguj się, masz artykuł wyżej… Jak bierzesz udział w jakiejś promocji polecam czytać regulamin!!

    hrh Odpowiedz
  • śmiem twierdzić ze w odpowiedzi na reklamację masz pewnie też wyjaśnione

    hrh Odpowiedz
  • @hrh Możesz sprecyzować w którym punkcie regulaminu jest mowa o konieczności użycia aplikacji?
    Zawsze czytam regulaminy, a w tym przypadku widzę tylko zapis: „Transakcja Online wykonana kartą debetową za
    pośrednictwem PayU”

    sapro Odpowiedz
  • W dalszym ciagu twierdze ze w Paribasie maja inne regulaminy w pdf do sciagniecia ze strony banku, a inne wersje regulaminow sa u konsultantow i obslugujacych reklamacje oraz najwidoczniej HRH tez jest w posiadaniu innej wersji regulaminu :)

    Na stronie byly dostepne przynajmniej dwie wersje regulaminu, w zadnej z nich nie ma slowa o jakiejs aplikacji mobilnej. W zalaczniku do regulaminu rowniez nic nie ma. Wzmianke o aplikacja mobilnej widac tylko na stronie w opisie ikonta. Reklamuj ponownie powolujac sie na regulamin ze strony banku!

    aaaa Odpowiedz
  • Skasowałem komentarze nie na temat – prosze o dyskusję o BNP. Wiecie, że inne komentarze nie są potrzebne pod tym wpisem :)

    Michał Odpowiedz
  • Dziś dostałem taką informację od banku:

    Szanowny Panie

    Dziękujemy za nadesłaną korespondencję.

    Po zapoznaniu się z jej treścią uprzejmie informujemy, że zwrot moneyback nastąpił w dnia 22.08.2014r.

    Jednocześnie informujemy, że w kolejnych miesiącach zwrot będzie realizowany w pierwszych dniach miesiąca.

    ( mam nadzieję że rzeczywiście szybciej zwrot dadzą-przekonamy się).

    bolek Odpowiedz
  • na razie najszybciej wyplaca Eurobank (ostatnio 8 sierpnia)

    aaaa Odpowiedz
  • Trzeba kulturalnie dać jedną gwiazdkę tej aplikacji i dać do zrozumienia, że to był błąd PayU

    juras Odpowiedz
  • @aaaa, proszę o kontakt na priv w pewnej sprawie: pwsMAŁPAonet.pl

    pws Odpowiedz
  • czy ktoś dostał już zwrot z BNP?

    Pola Odpowiedz
  • @pola
    22.08 byla premia.

    cypres Odpowiedz
  • @ cypres, dzięki więc muszę złożyć reklamację. Czy ktoś się orientuje czy można to zrobić poprzez bankowość elektroniczną czy tylko telefonicznie?

    Pola Odpowiedz
  • Pola # przez bankowość, bodajże pierwsza zakładka po lewej i piszesz.

    Jak robiłaś płatności: przez aplikację czy po prostu PayU bezpośrednio?

    news Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem. Kupowałem na allegro przez PayU bezpośrednio podając kartę? To źle?

    rasz Odpowiedz
  • rasz # niby nie ale musisz pisac reklaamcję

    news Odpowiedz
  • Czy do zwrotu za dany miesiąc zaliczane są transakcje rozliczone w tym miesiącu czy wystarczy, że zostały wykonane. Jak to wyglądało w praktyce przy ostatniej wypłacie moneyback?

    MarcinK Odpowiedz
  • @news, wszystkie płatności bezpośrednio przez payu. Jeśli nie uznają reklamacji to zamykam konto. No i póki co, nie aktualizuję apki ;)

    Pola Odpowiedz
  • No to ciekawe ze nie dostalas, obym dostał 5*50 :)

    news Odpowiedz
  • Panie i Panowie, aktualnie PU ma problemy techniczne i nie ma większego sensu ich tu opisywać. Być może kiedy system wstanie wszystko dalej będzie ok.

    Aktualizacja: system działa. Nie ma większych problemów.

    Michał Odpowiedz
  • Jak sprawdzić jakie są blokady na koncie po płatności kartą? Nie mogę znaleźć :(

    Mateusz Odpowiedz
  • Rachunki, wyciagi, wyciag biezacy do 1.09.2014, Kwota zablokowana.

    aaaa Odpowiedz
  • Znowu pobrali 5zł…

    Michal Odpowiedz
  • Co za lipa z tą aplikacją PayU, próbowałem właśnie opłacić przez nią wydrukowaną fakturę z nju i nie rozpoznaje kodu kreskowego, a na kod QR w ogóle nie reaguje. A oczywiście nie ma już możliwości wpisania faktury ręcznie… także chyba konto w paribasie zostanie tylko do okazjonalnych zakupów na allegro a może jakoś sobie z tym poradziliście?

    core Odpowiedz
  • szczerze za dużo tu piszecie,jakaś poczta prywatna tu powinna byc miedzy użytkownikami,ktoś ma problem to pisze skrótowo a ktoś mu na pw radzi,ale byłoby fajnie i banki tego nie widzą :)

    bolek Odpowiedz
  • Poprzednie wersja apki czytala fakture z nju (kod KTR, ten dlugi i szeroki, QR apka nie czyta, ignotuje). Platnosc szla ok. Obecnie apka ma dziwne jazdy z nie znaleziono serwera ale transakcje przechodza.

    krzychoooo Odpowiedz
  • ma ktoś wersję 1.41 PayU?

    nowy Odpowiedz
  • Goscie z Payu na razie nie odpisuja na negatywne komentarze zostawiane przez uzytkownikow w sklepie google play.

    „Aplikacja kompletnie bezużyteczna po usunięciu możliwości wykonywania przelewow, w dodatku nie czyta kodów z rachunków”
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.payu.android.checkout&hl=pl

    aaaa Odpowiedz
  • Pisali mi przez zakładkę że zwrot będzie dany na początku miesiąca a tu piszą tak?
    Zwrot zostanie wypłacony w połowie miesiąca – nie została jeszcze podjęta decyzja o konkretnym dniu zwrotu. Pozdrawiamy. (wypowiedz na pytanie użytkownika na fejsie)
    Nie umią się zdecydować.

    bolek Odpowiedz
  • @bolek

    Ty za to nie um po polsku pisać.
    Nie umieją!

    Kyrtap Odpowiedz
  • …i na tym koniec.

    cykor Odpowiedz
  • 1.41 już obiektywna.

    cykor Odpowiedz
  • No to konta do zamknięcia:-(

    nickuś Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy