ING Bank Śląski: 100 zł za opłacenie faktury za prąd Tauron

Otrzymujemy od was informacje mailowe, że w ING Banku od jakiegoś czasu trwa dość ciekawa promocja dla klientów opłacających rachunki za energię elektryczną na rzecz Tauron Polska. Każdy, kto założy konto i wykona zaledwie jedną płatność za prąd otrzyma od banku 100 zł. Jest jednak haczyk.

Promocja „Moje faktury”

Największym problemem promocji jest fakt, że przeznaczona jest dla dość specyficznego grona odbiorców. Po pierwsze bank wymaga, żebyśmy nie posiadali jego Konta z Lwem od dnia 1 października 2015, ale równocześnie:

[klienci] złożą w terminie od 30 listopada 2015 roku do 29 lutego 2016 roku oświadczenie o przystąpieniu do Promocji podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej – zainicjowanej przez Bank – z konsultantem z Banku. W przypadku niemożności przystąpienia do Promocji podczas rejestrowanej rozmowy z konsultantem z Banku, do Promocji można przystąpić w oddziale Banku, składając oświadczenie w formie pisemnej.

Wygląda więc na to, że promocja przeznaczona jest dla starych klientów banku lub osób posiadających produkty inne niż konto osobiste, gdzie to bank pierwszy skontaktuje się z nami z propozycją wzięcia udziału w promocji. Co więcej:

Propozycja przystąpienia w Promocji może być skierowana tylko do osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych przez ING Bank Śląski S.A.

Formularz przystąpienia do promocji znajduje się pod tym adresem, choć jego wypełnienie prawdopodobnie niczego nie gwarantuje ze względu na powyższe punkty regulaminu.

Alternatywnie możemy próbować złożyć wniosek o rachunek w oddziale banku, ale nie zdziwimy się, jeśli pracownicy banku nie będą nawet wiedzieli o jaką promocję chodzi.

100 zł za jedną płatność

Jeśli jednak uda nam się przystąpić do promocji, to jej pozostałe zasady wydają się całkiem proste. W czasie promocji wystarczy otworzyć konto osobiste, aktywować „Usługę Moje faktury” i wykonać za pośrednictwem tej usługi przynajmniej jedną płatność za energię elektryczną. Mamy na do czas aż do 28 lutego 2017. Oczywiście płatność musi być na rzecz firmy Tauron – dokładniej:

W ramach niniejszej Promocji Dostawcą jest TAURON SPRZEDAŻ sp. z o.o. lub TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o. (dalej: TAURON)

To w zasadzie… tyle. Aby odebrać nagrodę należy być posiadaczem aktywnego konta osobistego w dniu wypłaty premii, czyli najpóźniej trzeci dzień roboczy miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Oznacza to, że z rachunkiem możemy się pożegnać dość szybko :-)

Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie. Informacje o tym jak korzystać z Usługi Moje Faktury znajdziecie pod tym adresem.

100 zł nie tylko dla klientów Taurona

Co z osobami, których dostawcą prądu nie jest Tauron i/lub nie zostały zaproszone do promocji? Na szczęście istnieje również inny sposób zgarnięcia 100 zł – wystarczy skorzystać z standardowej promocji 100 zł za założenie Konta z Lwem. Końcówka stycznia to z resztą najlepszy okres na przystąpienie do tej promocji ze względu na najkrótszy wymagany okres posiadania rachunku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ciekawa promocja.
    Co w sytuacji, jeżeli faktury są na jednego małżonka? Mogą oboje wziąść udział?
    Mąż zapłaciłby w terminie, a żona zrobiłaby nadpłatę :) Przejdzie? Praktycznie jest to zobowiązanie wspólne.

    Justyna Odpowiedz
  • I czy można otworzyc konto bez debetówki?

    Justyna Odpowiedz
  • Czy da się zmienić dostawcę prądu na tą jedną płatność z innego na Tauryna ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czyli będąc obecnie klientem ING i posiadając konto Direct, nie ma szans na załapanie się na tą promo?

    Guli Odpowiedz
  • #Justyna
    wg informacji jakie otrzymalem: karta jest nierozlaczym elementem do umowy, jednak zaraz po jej otrzymaniu moznaja zastrzec i zadne oplaty nie beda naliczane

    mirek Odpowiedz
  • To po jakiego grzyba mieliby robić stronę promocji, jeśli konto trzeba niby założyć telefonicznie i to jeszcze przez połączenie zainicjowane przez kogoś od nich? Przecież to absurd jakiś :/ Hmm, no dziwne…

    Łukasz Odpowiedz
  • Jag długo trzeba czekać na akceptację przez Tauron po dodaniu ich do listy dostawców?

    Bea Odpowiedz
  • Ja czekalem 1 minute

    Draw Odpowiedz
  • Hmm. Ja czekam już tydzień… Myślicie żeby dzwonić do Taurona czy do banku?

    Bea Odpowiedz
  • @prawdziwy-xyz: Możesz zmienić sprzedawcę energii na Tauron, jednak wiąże się to z zawarciem 2 lub 3-letniej umowy obejmującej sprzedaż energii, wraz z dodatkową opłatą handlową (od 4 miesiąca 8-12zł/mies, zależnie od oferty).
    Jeżeli mieszkasz poza obszarem działania spółki Tauron-Dystrybucja, umowa z Tauron Sprzedaż GZE będzie dotyczyć tylko sprzedaży energii (opłaty za dostarczanie prądu będziesz płacić na podstawie osobnej umowy ze swoim lokalnym dystrybutorem – PGE/RWE/Enea/Energa na osobnej fakturze).

    Znavvca Odpowiedz
  • Mnie dzisiaj molestował w CH chłopak z punktu ING, kusząc między innymi tą ofertą, tak więc nie jest to wiedza ezoteryczna.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • Ja czekałem na akceptację Taurona Sprzedaż 8 dni, nie mam jednak podstawionych w systemie ING faktur do zapłaty, abym mógł dokonać płatności i skorzystać z promocji. Interwencje ani w ING, ani w Tauronie nie dają rezultatu, usługa nie działa prawidłowo. Może ktoś miał podobne problemy?

    5darek Odpowiedz
  • Ja czekam 3 tydzien, interweniowalam w banku i w tauronie, status wniosku: odrzucony przez dostawce. Dwukrotnie.
    Nikt nie wie, o co chodzi, wiec chyba nie uda mi sie skorzystac. Szkoda

    Justyna Odpowiedz
  • https://e.ingbank.pl/tauron?newForm=true&source=ebok

    Zarejestrujcie się na powyższy link. Konsultant do was oddzwoni i spełni się kryterium w regulaminie :)

    Don Pablo Odpowiedz
  • Wypełniłem wczoraj w południe formularz
    https://e.ingbank.pl/tauron?newForm=true&source=ebok
    Dzisiaj przed 16 miałem telefon z ING w sprawie przystąpienia do promocji, jednak ze względu na to, że miałem już u nich konto nie było możliwości założenia go ponownie poprzez infolinię, musiałem się udać do placówki.
    W placówce ING małe problemy z wiedzą pracowników nt. promocji ;) Ale po kilkunastu minutach wiedza została odświeżona i znalazł się wniosek o przystąpienie do promocji ;)
    Konto założone w kilka minut, całość zajęła niecałe 30 minut
    Teraz tylko zostaje spełnić pozostałe warunki promocji… ;)

    erde Odpowiedz
  • Akceptacja Taurona Sprzedaż nastąpiła po ok. tygodniu od zgłoszenia, kolejny tydzień minął i jest pierwsza faktura z Taurona widoczna w systemie ING Moje faktury.
    Jest szansa na zgarnięcie tej premii ;)

    erde Odpowiedz
  • U mnie po około 3 tygodniach jest akceptacja Taurona. Jej status to: „nieaktywna akceptacja” i brak widocznych faktur w systemie.

    Leszek Odpowiedz
  • Status powinien być „Aktywna akceptacja”, może nie masz włączonych faktur elektronicznych w panelu Taurona.

    erde Odpowiedz
  • A ja mam aktywną akceptację Taurona od miesiąca a faktury nie są widoczne. Dwie reklamacje w Tauronie, jak na razie, nie przyniosły żadnego rezultatu, jest więc akceptacja a nie mogę korzystać z usługi Moje faktury, a zarazem z tej promocji

    5darek Odpowiedz
    • Z tego co się dowiedziałem. Faktury będą widoczne w momencie jak będą wystawiać nowe faktury. W moim wypadku to sierpień.

      Don Pablo
  • @erde
    Mam włączone e-faktury. Poczekam jeszcze, może się coś pojawi. Następną fakturę do zapłaty mam dopiero w kwietniu.

    Leszek Odpowiedz
  • ja miałem zapłacone wszystkie faktury a mimo tego marcowa pojawiła się w systemie ING i mogłem ją zapłacić (zrobiłem sobie nadpłatę)
    Warunki spełnione czekam na premię 3-ego dnia kolejnego miesiąca ;)

    erde Odpowiedz
  • Jezeli warunki spelnilam w marcu, to kiedy pojawi sie premia? W kwietniu (bo nie ma), czy maju?
    Regulamin mowi o „kolejnym miesiącu, następujący po miesiącu”.

    Justyna Odpowiedz
  • a ja opłaciłam fakturę na początku marca, czyli premia powinna być najpóźniej 5 kwietnia. Mamy 7 kwietnia – czy ktoś już dostał premię?

    Pozdrawiam,
    Bea.

    Bea Odpowiedz
  • ja oplacilam na poczatku kwietnia i dzis juz jest premia:)

    ewa Odpowiedz
  • opłaciłem fakturę w marcu, do tej pory brak premii.
    Napisałem wczoraj reklamację, czekam na odpowiedź

    erde Odpowiedz
  • zaraz mnie trafi,
    konsultant w odpowiedzi na reklamację uprzejmie mnie poinformował, że nie ma premii bo… nie przystąpiłem do promocji i dopiero teraz mnie zapisał
    Że muszę jeszcze raz zapłacić rachunek to w maju dostanę premię, no żesz ku…
    a specjalnie byłem podpisywać umowę w placówce, gdzie na specjalnym druku złożyłem
    podpis o przystąpienie do promocji…

    erde Odpowiedz
  • Ja mam. Za platnosc w marcu

    Justyna Odpowiedz
  • U mnie to samo co u #erde….. Też podobno nie przystąpiłam do promocji.

    Bea Odpowiedz
  • @Bea, u mnie skończyło się pozytywnie, odpisałem im żeby nie robili ze mnie wielbłąda, jeszcze raz opisałem podpisywanie umowy i podpisanie osobnego druku przystąpienia do promocji w placówce. Za 3 dni kasa była na koncie. 12 kwietnia konto zamknięte w trybie natychmiastowym, odpowiedzi na reklamację do czasu zamknięcia konta nie dostałem ale kasa się zgadza.

    erde Odpowiedz
  • Hej. Napisałam reklamację. Odpowiedzieli, że nie podpisałam deklaracji przystąpienia do promocji. Poprosiłam o ponowne sprawdzenie sprawy i okazało się że mam rację i właśnie zaksięgowala się wypłata premii na koncie :)

    Bea Odpowiedz
  • Czy faktury płacą się automatycznie jak np. w bm.pl, czy trzeba wejść na konto i ręcznie zrealizować płatność? Status faktury mam: „Oczekuje na realizację”.

    Leszek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy