Internetowe Konto z Lwem od ING z premią 200 zł na Groupon.pl

Po ponad pół roku wraca do nas oferta banku ING, dzięki której zarobimy 200 PLN za założenie Konta z Lwem. Oferta dostępna jest w serwisie groupon.pl, a jej warunki wyglądają na dosyć proste do spełnienia.

Promocja adresowana jest do nowych klientów banku, czyli do tych, którzy w dniu jej rozpoczęcia (3.06) nie posiadają otwartego konta osobistego, a dokładniej: Konta z Lwem: Direct, Klasyczne, Student, Komfort, VIP. Innymi słowy ci, którzy już konto mieli (np. założyli w poprzedniej promocji a następnie zamknęli) mogą ponownie zarobić :)

Po „zakupie” darmowego groupona konieczne jest złożenie wniosku z wygenerowanego linka. Mamy na to czas do 16.06, natomiast sama umowa musi zostać podpisana do 5.07.

Ostatni warunek promocji jest najtrudniejszy – do końca sierpnia konieczne jest wydanie min. 1000 PLN kartą debetową wydawaną do rachunku (transakcje muszą również zostać rozliczone do tego czasu). Bank zastrzega jednak, że wyłączone są następujące transakcje:

typu cashback, doładowania telefonu oraz e-płatności w formie przelewów, transakcji systemem PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet, Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na tych samach zasadach jak wskazane powyżej.

Czy zadziała metoda „na płaza”? Wszystko wskazuje na to, że tak – w końcu z punktu widzenia banku jest to zwyczajna transakcja płatnicza w sklepie. Oczywiście każda „zwykła” płatność w sklepach (również internetowych) powinna być uwzględniona.

Jeśli warunki zostały spełnione już w czerwcu – premia wypłacona zostanie do końca lipca. Analogicznie dla warunków spełniony w lipcu i sierpniu – premię dostaniemy do końca kolejnego miesiąca.
Konto z Lwem jest darmowe, natomiast miesięczna opłata za kartę wynosi 7 zł, chyba że miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą, wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca.

Pełny regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Tagi: ,

Nie przegap!

Komentarze

  • „Przykro nam…
    Brak możliwości otwarcia rachunku za pośrednictwem strony internetowej. Prosimy zgłosić się do Oddziału Banku. ”

    Miał ktoś taki komunikat?

    Piotr Odpowiedz
  • U was też chip na karcie nie działa i płacić można tylko paskiem albo zbliżeniowo?

    Darek Odpowiedz
  • miałem problem z pierwszą płatnością był brak autoryzacji może coś z pinem, musi się „aktywować” tak jak w prepaid bzwbk gdzie w terminalu trzeba wklepać parę razy pin aby nastąpiło połączenie z bankiem

    Luki Odpowiedz
  • @Darek – u mnie też nie działa chip, również paskiem nie udało się zapłacić, na szczęście w żabce są terminale zbliżeniowe.

    pablo Odpowiedz
  • Czyli proponujecie aby pierwsza transakcja np.na kwotę ponad 50 zł odbyła się zbliżeniowo z podaniem PINu ?

    ttt Odpowiedz
  • Wczoraj aktywowałem kartę przez bankowość internetową, nadałem PIN, a dziś pierwszą płatność wykonałem w żabce (chipem z PIN) i wszystko poszło bez problemów. Drugą płatność też wykonałem w żabce już zbliżeniowo i też przeszła… Także wszystko działa jak należy…

    Graba Odpowiedz
  • Czy jeżeli rozliczyli mi już transakcję mogę zastrzec kartę żeby nie ponosić opłat?

    Luki Odpowiedz
  • Ja dostałam wadliwą kartę – przy próbie wpłaty gotówki na konto we wpłatomacie ING (wypróbowane w trzech) wypluwało kartę z informacją o błędzie odczytu. W oddziale dostałam informację, iż jest to najprawdopodobniej mechaniczne uszkodzenie karty i została zareklamowana ;/ Zaznaczę, że nie mogłam również (z niewiadomych przyczyn) aktywować karty w bankowości – musiałam to zrobić telefonicznie.

    marzzena Odpowiedz
  • ja dostała dobrą, chipowo i zbliżeniowo działa :)
    warunki spełnione :D

    karina Odpowiedz
  • Hej czy dostaliscie z groupona jakies maile o przedluzeniu rejestracji bo zapomnialem o tym kuponie.

    User Odpowiedz
  • @user, dostaliśmy, ale przypomnienie, że do 16.06 włącznie można się rejestrować

    karina Odpowiedz
  • Dobra, karta przyszła w poniedziałek, byłem wczoraj w Płazie, rachunek opłacony, a w blokadach ZABKA POLSKA… Kartę zastrzegę jeszcze w czerwcu i czekam na premię w lipcu :)

    pws Odpowiedz
  • Czy zastrzeżenie karty nie skutkuje utratą premii?

    Luki Odpowiedz
  • @luki, a jest o tym w regulaminie?

    Karina Odpowiedz
  • Dziwna sprawa, dwa razy zapłaciłem rachunki w żabce, wszystko przeszło bez problemów ale przy karcie mam następującą informację: Suma Twoich transakcji w bieżącym miesiącu: 0,00 PLN. Ktoś ma tak samo?

    onet Odpowiedz
  • Wszystko prawidłowo, kwota pokazuje się tam dopiero jak blokada zostanie zdjęta i transakcja się rozliczy.
    Poszukaj dobrze w obecnych blokada na koncie, tam transakcje muszą być.

    Patryk Odpowiedz
  • Problem w tym, że transakcje zostały rozliczone.

    onet Odpowiedz
  • A jak wejdziesz w historię rachunku to są jakieś rozliczone pozycje? Pojawiają się jako transakcje kartą?

    Patryk Odpowiedz
  • @onet, ja mam tak samo, ale póki co transakcje mam jeszcze nierozliczone. Podejrzewam, że w tym miejscu (szczegóły karty) ta informacja pojawi się może dopiero po upływie okresu rozliczeniowego, czyli 28.06.

    pws Odpowiedz
  • Zastrzegliście już kartę?

    onet Odpowiedz
  • Zaraz to zrobię. W korespondencji odpowiedzieli, że mam spełnione warunki, aby otrzymać premię.

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    luc Odpowiedz
  • Nie ma to jak dostać uszkodzona kartę:( i znów czekać trzeba…jak myślicie będą problemy z bonusem jeśli zamknąłem kartę i czekam na nową ? Co prawda dostałem potwierdzenie i w punkcie regulaminu jest napisane, że zamknięcie nie jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o kartę.

    Łukasz Odpowiedz
  • czy płatność w ryanairze będzie brana pod uwagę?
    i czy przelewy 24 przy płatności za Gaz?

    sewcio Odpowiedz
  • @sewcio, a dlaczego płatność w ryanairze miałaby nie być brana pod uwagę?

    karen Odpowiedz
  • Ktoś się orientuję, czy jeśli nie aktywuję karty w czerwcu, tylko na początku lipca to pobiorą mi opłatę (7zł) za brak 200zł wykonanych transakcji?

    Alderweireld Odpowiedz
  • Nie. Jeśli aktywujesz w czerwcu i nie rozliczą do 27.06 transakcji na 200 zł to pobiorą.
    Jeśli aktywujesz kartę w lipcu to nie pobiorą opłaty za czerwiec – za lipiec też nie jeśli zrobisz dwie stówki do 27.07

    Patryk Odpowiedz
  • Łukasz mam to samo bład karty. Zbliżeniowo działa i w necie ale nie mogę nią nigdzie zapłącić ani kasy z bankomatu wziąść zgłosiłem pokierowali mnie do oddziału i będę miał chyba 2 ale obawiam sie że nie zdąże wyrobić tego tysiaca. Generalnie bank słaby, serwis transakcyjny mało czytelny , aktywacja chyba najtrudniejsza jaką miałem i jeszcze zacinajaca się karta. Wyrobię limit i będę miał dużo powodów do zamkniecia rachunku. Ale generalnie jestem niemile zaskoczony tym bankiem-myślałem że sa lepsi

    Adam Odpowiedz
  • Patryk – boje sie, że w ING to tak nie działa. Nie sprawdzałem regulaminu, ale pytałem o to konsultanta, który dzwonił do mnie po założeniu konta. Według niego nawet, jeśli nie aktywujemy karty, a zostanie wysłana – opłata zostanie pobrana (!). Radził wtedy składać reklamacje, która powinna zostać uznana.
    Tyle teorii (choć lepszy wydaje się regulamin usług), sprawdze niedługo w praktyce, bo moja karta jeszcze nie doszła :)

    Michał Odpowiedz
  • Adam mam podobne zdanie. Od 3 czerwca czekam aby w pełni korzystać z konta, będzie już niebawem 3 tygodnie. Nowa karta przyjdzie przy dobrych wiatrach do końca miesiąca. W moim przypadku pasek był dobry ale chip uszkodzony. Warunki chcę spełnić robiąc zakupy a jak wiadomo pasek nie wszędzie będzie można wykorzystać pozatym wypłaty z bankomatów i wpłaty niemożliwe. Trudno mi spełnić warunki z kartą inwalidą:) Byłem w placówce i karta została zamknięta i przecięta, złożona reklamacja. Na nową czekam. jednym słowem kompromitacja. W niejdnym banku miałem konto i nigdy takich problemów. Jakdobrze licze to po miesiącu będę miał do dyspozycji w pełni funkjonalne konto. Odpukać jeśli przyjdzie dobra karta, teraz to już mam obawy.

    Łukasz Odpowiedz
  • Hehehe to już wiem dlaczego w Żabce nie widziało karty, musiałem zapłacić zbliżeniowo z potwierdzeniem PINem. Tak czy siak dostałem informację, że spełniłem warunki więc kartę i tak zastrzegam. No i czekam na kolejne 200 zł i znowu zamykam konto :)

    onet Odpowiedz
  • Czy sami przysyłają informację że spełniono warunki promocji czy należy wysłać do nich e-maila z zapytaniem ?

    qwerty Odpowiedz
  • Aż zapytałem z ciekawości na ogólnego maila:

    „Szanowny Panie, dziękuję za przesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi na Pana zapytanie uprzejmie informuję, że w miesiącu, w którym wydana jest karta, Bank nie pobiera opłaty za jej użytkowanie.
    Brak aktywacji karty, nie zwalnia z opłat za jej użytkowanie, jednak jeżeli karta zostałą wydana w czerwcu i nie zostanie aktywowana, w tym miesiącu opłata nie zostanie pobrana.
    Mam nadzieję, że przekazane informacje będą dla Pana pomocne.

    Z poważaniem
    Joanna Stasińska
    ING Bank Śląski”

    Widać, że co inny konsultant, to inna odpowiedź…

    Poprosiłem też o weryfikację spełnienia warunków przez wiadomość w serwisie transakcyjnym.

    Ja i tak mam wszystko już spełnione, a kartę zastrzegę, jak tylko odpiszą na systemową wiadomość.

    Na szczęście dostałem dość szybko poprawnie działającą kartę – konto zakładane 12, aktywne 13, a karta w domu już 17 czerwca ;)

    pws Odpowiedz
  • Co za bank, ja konto zakladalem drugiego dnia promocji (czyli chyba 13), jeszcze nie dostalem karty, a jak jeszcze przyjdzie wadliwa to chyba bede czekal do konca lipca;-). A oczywiscie dzwonily juz meczybuly i juz probowaly mi cos wciskac…

    Nickus Odpowiedz
  • z moich wstępnych ustaleń wadliwe karty z uszkodzonym chipem mogą zawierać nast. numery XXXX XXXX 1313 XXXX i pochodzą z partiizamówionej około 11/12 na odworcie karty w prawym górnym rogu jest wystawca karta oraz data jej zamówienia przez Bank, na kazdej karcie każdego Banku można znaleźć taką informację. napiszcie jaki numer macie, ustalimy jakie nie działają, tylko nie podawać pełnych numerów kart :)

    Dzikus Odpowiedz
  • @dzikus: Ja mam z tej samej partii co Ty ale moja działa bez zarzutu o czym pisałem wcześniej…

    Graba Odpowiedz
  • Chlopaki, roznie piszecie a jak ktos sie juz tu wypowiadal moge w czerwcu zastrzec karte (spelnilem obrot 1000zl) a nagroda 200 i tak bedzie przyznana?

    Zastrzec, zglosic zaginiecie czy wypowiedziec umowe karty bo to roznica? Czy przez system internetowy (po zalogowniu) mozna bedzie ten odpowiedni krok wykonac? Karty nie potrzebuje… ani placic za nia nie zamierzam.

    krzysiek Odpowiedz
  • @krzyskiek, wg mnie możesz, regulamin tego nigdzie nie zabrania, mi w końcu któryś z kolei konsultant też o tym zapewnił (bo kilku wyraźnie nie chciało tego napisać jednoznacznie). Tak więc sam zastrzegam w najbliższych dniach, jak tylko dostanę potwierdzenie spełnienia warunków (na razie sprawę przekazali specjaliście). W systemie zastrzeżesz pewnie tylko z powodu kradzieży lub zgubienia (a w oddziale możesz zamknąć kartę).

    Co do sytemu transakcyjnego – kwesta gustu, mi akurat nie spodobał się zbytnio, mało czytelne te niepodpisane ikonki na górnym pasku.

    A co do konsultantów – do mnie wydzwaniali chyba z 10 razy z zastrzeżonego. I najlepsze, że po odebraniu była cisza – nikt się nie odzywał i po kilku sekundach rozłączało. Już myślałem, że to jakiś stalking, czy coś :) Ale może za 10. razem w końcu jakiś facet się odezwał i gada, że on z ING i chce powitać nowego klienta. Akurat nie miałem wtedy czasu, a że do tego byłem wkurzony tym wydzwanianiem kilka razy dziennie przez kilka dni, to posłałem go na drzewo. Od tego czasu nie miałem ani jednego telefonu z prywatnego.

    Wg mnie jedyny ich plus, jak na razie, to dosyć szybkie odpisywanie na mailowe pytania ogólne. (Inna sprawa, że czasami mało to merytoryczne, ale ok.)

    pws Odpowiedz
  • To nie wiem jak będzie z tą opłatą za aktywację/brak aktywacji karty po jej otrzymaniu. Ja swój tysiąc już wydałem, czekam na rozliczenie transakcji i kartę zastrzegam.

    Do mnie też dzwonili z zastrzeżonego – kilka razy była cisza i rozłączenie.

    Patryk Odpowiedz
  • Z zastrzeżonego to zdaje się dzwoni automat. Jeśli jest wolny konsultant na linii, wtedy się włącza do rozmowy.

    GrzesiekZ Odpowiedz
  • W szczegółach karty widzę:
    „Suma Twoich transakcji w bieżącym miesiącu 0,00 PLN” pomimo tego, że mam już wykonane i rozliczone transakcje, które są widoczne w historii rachunku. Też tak macie?

    ING klient Odpowiedz
  • Jeszcze dość dziwny spoósób zapłaty przez internet-z PaU przekierowuje na stronę banku gdzie trzeba się zalogować-mi to nie odpowiada-płaciłem za 30 zł zajęło mi to 3 minuty bez sensu. Inne karty tak nie działają. Mam konta w wielu bankach ale jeszcze nigdy nie dostałem uszkodzonej karty, a sposób płacenia przez intenet w sytuacji jak mi się spieszy (np. jak kupowałem bilety żeby mi nie wyprzedali) jest taki że płatność niekiedy się zawiesza. Bank generalnie bardzo słaby i kompromitacja.

    Adam Odpowiedz
  • A moim zdaniem to lepiej, że trzeba zrobić autoryzacje poprzez logowanie… Jak zgubisz kiedyś kartę/ukradną Ci portfel to za szybko przez neta CI jej nie opróżnią…

    Graba Odpowiedz
  • Czy dostanę potwierdzenie przyznaniu premii? Bo kilka dni temu moje transakcje kartą przekroczyły 1000 zł, zostały zaksięgowane – a do tej pory nic nie dostałem na maila.
    @pws miałem to samo… codziennie ktoś do mnie dzwonił a po chwili się rozłączał – myślałem, że ktoś sobie żarty robi. Wreszcie u operatora zablokowałem możliwość dzwonienia do mnie z numeru zastrzeżonego ;d
    @ING Klient u mnie również wyświetla się kwota 0 PLN

    Tak ogólnie pomysł na zastrzeżenie karty jest świetny. Nie będę musiał dwa razy jeździć do banku :)

    Alex Odpowiedz
  • @Alex – kwota trans. w szczegółach karty jest podobno aktualizowana po zakończeniu danego cyklu.

    nick Odpowiedz
  • Też mam 0 w obrocie, a wydałem ponad 1k.
    Adam – cos podobnego ma BzWBK ostatnio mi to na chama wlaczyl, bzdura dla malych transakcji, tylko wkurza.
    Dobra Panowie, nie czytalem regulaminu od tego przyznaje!
    Chce zrezygnowac z karty bez wizyty w placowce, tak by za lipiec juz nic nie naliczyli, mamy malo czasu :-)
    Dal sie przez internet? Czy zastrzezona karta z powodu zgubienia nie oznacza tego ze mi zaraz wysla nowa? Nie chce karty w ogole od ING. Zastanawiam sie czy nie napisac do konsultantow z pytaniem jakie i wy zadawaliscie by miec podkladke…

    krzysiek Odpowiedz
  • Podpinam się pod pytanie Krzyśka dokłądnie chce to zrobić ale teraz w czerwcu nie dam rady zostało mi ze 200 zł a karta nie działa. Co do płatnosci w necie to citi miało to kiedyś ale na Boga jak kupuje bzdety na alegro za 20 zł to lekka przesada, rozumiem kwoty powyżej np. 500 czy 1000 zł.

    Adam Odpowiedz
  • Odpowiedzieli mi dziś w systemie – napisali, że złożyłem dobry wniosek i poprawnie zarejestrowałem się w promocji. A co do warunków, to babka zacytowała mi regulamin i tyle. Nic nie sprawdzała ani nie weryfikowała, więc nie wiem jak tam u was odpisywali? U mnie słaba ta „podkładka” :)

    @krzysiek, nowej karty nie wysyłają chyba – trzeba samemu oddzielenie zamówić.

    Co do 3D-Secure w WBK, to chyba nie jest obowiązkowe. Ja przy pierwszej płatności kartą w necie uruchomiłem, ale miałem też przycisk „Nie”. A w systemie można to włączyć, ale też nie trzeba.
    W ING nie wiem jak to jest, bo w necie nie płaciłem i raczej nie zamierzam – kartę zastrzegę w systemie.

    W poprzedniej edycji niektórzy też chyba zastrzegali, a premię później dostawali.

    A tak mi kilka dni temu odpisała (3 razy musiałem odpowiadać i pytać ponownie):
    „Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana wiadomość uprzejmie informuję, że Regulamin promocji nie wyklucza zastrzeżenia karty przed wypłaceniem premii przez Bank. (…)”

    A wcześniej o wydaniu nowej karty:
    „(…) W przypadku rezygnacji lub zastrzeżenia karty kolejna nie jest wydawana obligatoryjnie. Można ją samodzielnie zamówić w dowolnym momencie: przez internet, poprzez ING BankOnLine lub w oddziale Banku. (…)”

    Co do tego wydzwaniania, to przykładowo, jak dzwonili do mnie z automatu Pekao przynajmniej było słychać komunikat, że wszyscy konsultanci są w tej chwili zajęci i proszę czekać. A w z mBanku czy WBK dzwonił konsultant, a nie żaden automat. A nie coś takiego, jak w ING.

    pws Odpowiedz
  • czytam prawie wszystkie komentarze, ale wole sie upewnic tzn na płaza to moge wyslac tesciowi ktory jest w ing, nie bedzie problemu, a w temacie moze byc np rata??

    jesion83 Odpowiedz
  • Rata 06/2013

    bedzie bardziej realistyczne, mozesz i tesciowi a adresata wpisz nazwe banku ING X oddzial Krakow stosownie do placowki przypisanej do rachunku, przy zakladaniu konta podawali te dane albo sobie sprawdz w jakis iban dekoderach, niektore podaja (maja aktualna baze z KIR). Plazem pchnelem ladne kilka tys w sumie i dziala dobrze.

    krzysiek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy