Jak założyć Konto Wymarzony Cel według instrukcji banku?

Raiffeisen Polbank w końcu rozpoczął wysyłkę maili do osób, które wypełniły ankietę w promocji „Twój Wymarzony Cel”. Wiadomości zawierają obiecaną instrukcję opisującą co należy zrobić, aby zgarnąć podwójne odsetki. Na szczęście nie spełniły się czarne scenariusze jakie niektórzy rysowali w komentarzach – założenie konta powinno być proste i bez haczyków :)

Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę jest fakt, że maile rozesłane przez bank mogą wpaść do folderu spam. Warto do niego zaglądnąć i sprawdzić, czy nie widnieje w nim mail z obiecaną instrukcją. Jego tytuł to „Już możesz oszczędzać na swój Wymarzony Cel”, natomiast wysłany jest z adresu raiffeisen@raiffeisen.pl. Zależnie od tego czy zaznaczyliśmy, że jesteśmy nowym lub starym klientem banku instrukcja będzie nieco inna.

Wysyłka maili prawdopodobnie odbywa się partiami. Oznacza to, że jeśli jeszcze nie dostałeś swojego maila to musisz chwilę poczekać.

Drugą ważną rzeczą jest fakt, że linki wysyłane mailem prawdopodobnie nie są spersonalizowane. Oznacza to, że teoretycznie każdy, kto kliknie w ten link może założyć promocyjne konto. Jak więc bank rozpozna, że wypełniliśmy ankietę? Z naszych informacji wynika, że po mailu. Zakładając konto (zarówno w wersji dla starego jak i nowego klienta) podajcie ten sam adres e-mail, co w ankiecie!

Instrukcja dla nowych klientów

Wiadomość, jaką otrzymali nowi klienci banku wygląda mniej więcej tak:

Jak założyć Konto Wymarzony Cel w promocji z podwójnymi odsetkami? (nowi klienci)

Widzimy tu, że aby zgarnąć powójne odsetki musimy wypełnić dedykowany wniosek o Wymarzone Konto osobiste wraz z kartą debetową oraz Kontem Wymarzony Cel. Wniosek o tego typu konto musimy złożyć klikając na link w mailu – tylko w ten sposób bank będzie wiedział, że wypełniamy wniosek promocyjny.

Uwaga: podczas składania wniosku domyślnie zaznaczona jest naklejka zbliżeniowa, która nie jest nam do niczego potrzebna, a kosztuje 15 zł. Warto ją odznaczyć:

Konto Wymarzone: naklejka zbliżeniowa

Sam rachunek otworzyć można zarówno przelewem jak i przez kuriera. Całość możemy więc załatwić w kilka minut. Podczas wypełniania wniosku musimy oczywiście zaakceptować regulamin.

Pamiętajmy też, że aby zgarnąć podwójne odsetki musimy postąpić według instrukcji, czyli zamówić i aktywować kartę debetową. Ponieważ miesięczny koszt posiadania karty to 3 zł warto się zastanowić, czy z karty chcemy korzystać. Jeśli nie potrzebujemy kolejnego plastiku, to kartę możemy zamknąć praktycznie zaraz po aktywowaniu. Najlepiej jednak poczekać „na spokojnie” dzień lub dwa i dopiero wtedy zamknąć kartę.

Instrukcja dla obecnych klientów

Wiadomość, jaką otrzymali obecni klienci banku wygląda mniej więcej tak:

Jak założyć Konto Wymarzony Cel w promocji z podwójnymi odsetkami?

Aby zyskać podwójne odsetki należy wypełnić dedykowany wniosek o założenie Konta Wymarzony Cel, a następnie poczekać na kontakt konsultanta, który założy takie konto telefonicznie. Oznacza to, że (na szczęście) nie trzeba będzie zakładać konta przez kuriera o czym spekulowaliście w komentarzach (no chyba, że konsultant umawia kuriera :-)).

Pośpieszyłeś się z wnioskiem?

Co, jeśli ktoś pośpieszył się i złożył już wniosek o konto przez system bankowości elektronicznej (choć mówiliśmy, aby tego nie robić)? Nowo-otwarte konto prowadzone będzie na standardowych warunkach i nie będzie na nim obowiązywało promocyjne oprocentowanie. Aby zyskać promocyjne oprocentowanie należy złożyć wniosek zgodnie z instrukcją, czyli przez dedykowany formularz. Rozwiązaniem jest więc założenie drugiego rachunku (w sposób opisany w instrukcji) i korzystanie właśnie z niego.

Podsumowując: nowi klienci muszą złożyć dedykowany wniosek o konto osobiste, kartę i konto oszczędnościowe. Następnie muszą otworzyć konto (przelewem lub przez kuriera) oraz aktywować kartę debetową do konta. Starzy klienci muszą natomiast zostawić swoje dane na dedykowanej podstronie oraz poczekać na kontakt konsultanta, który założy rachunek oszczędnościowy. Następnie zarówno nowi jak i obecni klienci muszą co miesiąc wpłacać na rachunek min. 1 zł i nie wypłacać tych środków do końca roku.

Według aktualnej stopy referencyjnej oprocentowanie we wrześniu wyniesie 3%, a od października 4%. Warto więc przelać część oszczędności już teraz, a od października uzupełnić konto „pod sam korek”. Do tego jeden przelew w listopadzie i jeden w grudniu i zarabiamy całkiem niezły procent bez ograniczeń kwotowych :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Pytanie do osób, które mają potwierdzone, że biorą udział w promocji: Czy, gdy wejdziecie w szczegóły konta Wymarzony Cel to przy polu „Odsetki bonusowe” macie 0 zł, czy jakąś kwotę?

    Squizzy Odpowiedz
  • nie ma odsetek bonusowych za wrzesień (bo nie dało się spełnić warunku w sierpniu) więc to pytanie nie ma większego sensu – nikt nie będzie miał >0

    Michał Odpowiedz
  • „Bogdan:
    ja dostałem negatywna odp od banku na taką prośbę
    „informuję, że z powodu braku możliwości potwierdzenia Pana tożsamości i tym samym w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów, nie możemy udzielać informacji objętych tajemnicą bankową oraz przyjmować dyspozycji za pośrednictwem poczty elektronicznej. „

    piotre Odpowiedz
  • @Squizy Sa odsetki dodatnie na ktorych jest dopisywany co dzien procent.

    Wojak Odpowiedz
  • Jako, że kurier był 10 dni temu, a konto zablokowane dalej, postanowiłem się przejść do oddziału. Pani oczywiście na miejscu nie mogła niczego odblokować, sprowadziło się to więc do tego, że wysłała maila o odblokowanie do oddziału, w którym się tym zajmują. Miało być dzisiaj, ale konto dalej zablokowane. Na pocieszenie pozostaje fakt, że powiedziała, że ma zaznaczone w systemie, że jestem objęty promocją.

    petr Odpowiedz
  • U mnie kurier był w czwartek, w piątek Bank otrzymał dokumenty zwrotne i do dzisiaj konto zablokowane. Pani na infolinii twierdzi, że nie było podpisu na formularzu identyfikacyjnym (tym, co do którego kurier zaznaczył, że jeśli go nie podpiszę, nie będzie mógł mi wydać przesyłki i otworzyć koperty z dokumentami).
    Nadmienię jeszcze, iż bank kilka dni wcześniej przysłał do mnie kuriera z… cudzą umową, więc musiałam przejść procedurę ponownej rezerwacji kuriera (umowy) nie wspominając o straconym czasie w oczekiwaniu na kuriera.
    Wliczając w to prawie miesięczny okres oczekiwania, od ankiety deklaracyjnej na początku września, potem oczekiwanie na kontakt ze strony banku, podczas którego przez 20 minut przeczytano mi trzy tomy Sagi Bankowej, z wszelkimi możliwymi zmianami (tzw. nowelizacjami) tej pasjonującej historii i gdzie kilkunastokrotnie, po każdym rozdziale zobowiązana byłam do oddania hołdu – „przysięgam”…
    Nie dopuszczam tej myśli, ale powoli zaczynam odnosić wrażenie, iż Bank Raiffeisen zaprosił mnie do domu obiecując wyborną gościnę, a teraz kalkuluje co zrobić żebym została pod drzwiami i nie zeżarła mu słonych paluszków…

    BoraBora Odpowiedz
  • Pfff, ja wypełniłem wszystko jak należy w odpowiednich terminach i otrzymując info zwrotne że zarejestrowano etc i ze czekac na kontakt konsultanta, ktory umowi kuriera. DO DZIŚ NIKT NIE DZWONIL XD

    PiotrK Odpowiedz
  • Jak to dobrze, jak bank dba o to, żeby klienci wiedzieli, którym bankom nie powierzać swoich środków.

    K. Odpowiedz
  • Uwaga, uwaga! W końcu, 11 dni po wizycie kuriera moje konto jest już odblokowane. Ciekawe tylko czy jestem na pewno objęty promocją, bo nie wiem już w co wierzyć :D

    petr Odpowiedz
  • @ pavek #
    Można wszystko wypłacić najwcześniej w poniedziałek 4 stycznia, a odsetki dopisane 16 stycznia – wypłacić w lutym. Ja tak zrobię by nie kombinować i nie stracić 20 zł za kolejny przelew w styczniu, ale też by nie trzymać całości do 16 stycznia bo w styczniu oproc. będzie już marne. Chyba, że coś zaproponują dalej, wtedy zostawię.

    Fabian Odpowiedz
  • A ja przewrotnie zapytam, jak sprawdzić że się jest „w grze” = podwójnej promocji?
    Na infolinii w kółko tłumaczą, „jak Pan zrobił wszystko po kolei, to Pan jest”. W oddziale „to była promocja poza oddziałowa, spróbuję sprawdzić…no wydaje się, że Pan wszystko spełnił, chyba trafiłem na listę osób, które nie są w promocji”. Pytam: ” to nie prościej mieć listę objętych niż wykluczonych”???
    W jakiejś aplikacji oni to sprawdzają, Ci co im potwierdzili niech zdradzą, może jednemu czy drugiemu konsultacinie trzeba podpowiedzieć gdzie szukać.

    JJ Odpowiedz
  • #JJ, Jeśli o mnie chodzi to pani w oddziale sprawdziła to niby w systemie i powiedziała, że jestem objęty promocją.

    petr Odpowiedz
  • pieniądze wystarczy trzymać na koncie wymarzony cel? nie zakładamy z poziomu tego konta lokaty terminowej lub inwestycyjnej?

    Kacperzasty Odpowiedz
  • @Kacperzasty, wystarczy kasa na koncie

    petr Odpowiedz
  • Właśnie odbyłem rozmowę z konsultantem na temat problemów z otwarciem „Wiadomości” w serwisie R-online. Okazało się, że problem jest bankowi znany, gdyż zgłaszany już przez wielu klientów. Jest to „problem globalny” i trwają prace nad jego usunięciem, które nastąpi „na początku października”.

    korczasty Odpowiedz
  • Jako, że rozpoczynam zabawę z przelewaniem środków z Millennium (niestety na raty) chciałbym zapytać czy przelewamy bezpośrednio na wymarzony cel czy najpierw na Wymarzone osobiste a potem na wymarzony cel ?

    Barti Odpowiedz
  • hej Barti
    ja wczoraj bez problemu przelalem bezposrednio na KWC.
    oczywiscie najpierw potwierdzilem to z infolinia, gdyz ktos tu w komentarzach pisal ze przelew mu wrocil i info ze konto/bank nieznany.
    U mnie bez problemow -> sprawdzilem dzis rano – co do grosza sie zgadza- kasa na KWC

    Michal Odpowiedz
  • Dzięki Michał właśnie też to potwierdziłem na infolini.

    Barti Odpowiedz
  • He he – a mnie w PN Pani zapewniała, że niemożliwe, że nie mogę czytać wiadomości, na pewno mam złą wersję Flasha i nikt takich problemów nie zgłasza i mam usunąć ciasteczka. Myśląc sobie o Pani wiadomo co zrobiłem co kazała i 2x potwierdziłem, że na pewno nie działa. Pani powiedziała, że max 2 dni przeanalizują i naprawią i oddzwoni najpóźniej w środę. Oczywiście nie dzwoniła. I nic nie działa…

    pepe Odpowiedz
  • @korczasty # : „Właśnie odbyłem rozmowę z konsultantem na temat problemów z otwarciem „Wiadomości” w serwisie R-online. Okazało się, że problem jest bankowi znany, gdyż zgłaszany już przez wielu klientów. Jest to „problem globalny” i trwają prace nad jego usunięciem, które nastąpi „na początku października”.

    Dzięki korczasty za to info, ale szkoda, że nie dopytałeś o początek października, którego roku dokładnie chodzi ;).
    A to dlatego, ze ten „globalny problem” był już znany w październiku 2014 r
    http://www.fly4free.pl/forum/karta-kredytowa-wizz-raiffeisenpolbank,181,50034&start=1020&hilit=raiffeisen
    trzeba zjechać do postu z 2014 r:
    ——————–
    wtak Temat postu: Re: Karta kredytowa Wizz RaiffeisenPolbank #1031 PostWysłany: 07 Paź 2014 08:14
    ……………..
    Ok karta dotarła, ale wejść na R-online nijak nie mogę. Pojawia się komunikat: (…) a następnie:
    „Nieznany wynik operacji. Jeżeli operacja nie została wykonana, spróbuj ponownie.”
    Jak kliknę „OK” (nie ma innego wyboru”)

    I Wasze rady: „…po jakiś 2 dniach przejdzie samo i nie będzie wylogowywać automatycznie z systemu. Widać ten bank tak ma sądząc po częstotliwości tego problemu”.
    A problem trwa dalej. Też się z tym ktoś z Was spotkał?
    Czekać dalej, czy zacząć walczyć przez infolinię.

    ————–
    Jezeli miał październik tego roku na myśli to i tak dla mnie kiepsko. Ponieważ 4-ty, jak dotąd, konsultant powiedział mi, że w sprawie braku u mnie akceptacji regulaminu promocji (i w efekcie braku 2x%) wsłali do mnie na WIADOMOŚCI w R-ONLINE, wewnętrzne info, malia PDF z innstrukcją jak mam to im udzielić (sam nie był w stanie tego przeczytać).
    Być moze jest to taki sam link jak ten https://wnioski.raiffeisen.pl/dodatkowa_akceptacja_regulaminu ale mój domysł, bez pewności.

    Ja jednak nadal nic nie mogę z wiadomości odczytać a dzisaj jest już 30 wrzesień, ostatni dzień promocyjnego założenia KWC i udzielnia wszelkich zgód. Jak odczytam w październiku to i tak po ptokach :(

    Już nawet odpuściłem sobie tą promocję i chciałem same konto z kartą zostawić ale boje się, że jak coś istotnego będzie w Wiadomościach (cwane podwyżki itp, zmiany regulaminów, TOiP…) to ja i tak tego nie odczytam i zastanawiam się nad odstąpieniem od umowy (najprościej można ponoć telefonicznie ? mają specialny numer na to ?)

    gosc Odpowiedz
  • @gosc
    Nie wiedziałem o tych wcześniejszych problemach. Gdybym wiedział to bym dopytał.
    A na odstąpienie od umowy masz 14 dni od jej podpisania. Robisz to w formie dowolnej. Jeśli minęło więcej to składasz zwykłe rozwiązanie umowy z obowiązującym terminem wypowiedzenia.
    Najszybciej telefonicznie. Ja zamykałem kartę pod numerem 22 549 99 99.

    korczasty Odpowiedz
  • @korczasty: „Nie wiedziałem o tych wcześniejszych problemach”

    Ja też nie, ale jak napisałem o tym pierwszy raz tutaj to później zacząłem szukać w necie czy był taki problem…no i był

    @pepe: „2x potwierdziłem, że na pewno nie działa”
    ja jeszcze na innych kompach i systemach i przeglądarkach sprawdzałem i ten sam efekt :(
    więcej w tym wątku: 26 września 2015, 17:23 • gosc

    „Pani powiedziała, że max 2 dni przeanalizują i naprawią i oddzwoni ”

    A mi pan powiedział, ze oddzwoni i też nie oddzwonił. Na swój sposób są konsekwentni, choć nie wykluczone, ze wysłali nam info na Wiadomości w R-online ;))

    gosc Odpowiedz
  • „na swój sposób są konsekwetni”, cudowne. Niestety potwierdzam – też pani miała w piątek oddzwonić (i wiedziała, że stracą klienta, jeśli nie oddzwoni) i też nie zadzwoniła.

    K. Odpowiedz
  • Pani wlaśnie dzwoniła – Dział Techniczny Najlepszego Banku na Świecie kazał przekazać (2x zastrzegła, że ona tylko przekazuje, co jej kazali), że mój jednostkowy problem to problem globalny – a więc zeznania się zgadzają. I – uwaga, wstrzymujemy oddech – problem ma być naprawiony i wszystko ma działać po 3 października. Jeżeli RaifPlb zapoda info o przerwie w dostępie w weekend do r-banku, to uwierzę. W każdym razie w PN 5.10 jeśli nie będzie działać, mam ich „alarmować”.

    pepe Odpowiedz
  • Czyli wypada przynajmniej zwrócić honor, że oddzwonili. Co nie zmienia mojej oceny tego banku, jaj były już przy zakladaniu Wymarzonego, gdy jednocześnie 2 konsultantów dzwoniło do mnie – 1 z ofertą założenia rachunku, bo nie mam takiego, a to świetny produkt gdy ja byłem na etapie czekania na kuriera, drugi z pytaniem, że jest jakiś błąd, bo widzi mój wniosek o rachunek (ten procesowany, do którego czekałem na kuriera), a nie mogę założyć takiego rachunku bo już taki mam (!) Innymi słowy korzystając z tego samego (?) crm, jeden konsultant chciał mi sprzedać rachunek, bo uważał, że go nie mam, ja nie sfinalizowałem założenia, a drugi dzwonił, że mój wniosek będzie odrzucony, bo ja już Wymarzone u nich mam i 2 miec nie można. Dodam, że ten 1szy stracił 20 minut na czytanie formułek, ja myślałem, że w związku z procesem zakładania konta, więc grzecznie znów się zgadzałem po kolei, a potem jak napomknąłem, że czekam na kuriera, padło pytanie jak to, to ja już mam jakiś wniosek?

    pepe Odpowiedz
  • Jak zamknąć kartę debetową do konta osobistego?

    pavek Odpowiedz
  • @pavek
    Ja składałem dyspozycję telefonicznie przy okazji potwierdzenia objęcia podwójnymi odsetkami. Nie było problemów z zamknięciem. 22 549 99 99

    korczasty Odpowiedz
  • Dzięki, 22 549 99 99 – to jest zwykły stacjonarny numer?

    pavek Odpowiedz
  • @pavek: „Jak zamknąć kartę debetową do konta osobistego?”

    Jezeli nie minelo jeszcze 14 dni to mozesz ODSTAPIC od umowy karty:
    —————————
    REGULAMIN ZAWIERANIA UMOWY NA PODSTAWIE POTWIERDZENIA DANYCH PRZELEWEM Z INNEGO BANKU W RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A.
    § 7
    ODSTAPIENIE OD UMOWY
    (…)
    2. Klient moze odstapic od umowy Karty….. w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszej Karty……. o ile nie dokonal zadnej operacji przy uzyciu tego instrumentu platniczego. W takim przypadku Bank zwraca Klientowi kwote poniesionych oplat.
    ——————
    Zaleta ODSTPIENIA widoczna, jak naliczyli 3zl za wrzesien, to zwroca.

    gosc Odpowiedz
  • @pavek
    To wygląda na stacjonarny – kierunkowy 22 to Warszawa.

    korczasty Odpowiedz
  • Mi jak dzwonię na ten nr nie pobiera opłaty przy abonamencie darmowych na stacjonarne, chociaz niektórzy pisali że musieli płacić za rozmpwę.

    gobej Odpowiedz
  • Poczta ma zacząć działać niby od 4.10

    xxx Odpowiedz
  • Dostałam smsa, że w tym miesiącu będzie mi naliczane oprocentowanie bonusowe.

    Daniela Odpowiedz
  • Informujemy, ze w tym miesiacu na Twoim Koncie Wymarzony Cel: 60…1234 Samochod bedzie naliczane Oprocentowanie bonusowe w wysokosci okreslonej w Tabeli.

    Czyli ze 4%?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • hej.
    czy mozecie mi powiedziec jak wyglada kwestia z karta debetowa? wg regulaminu (i tu w artykule) karte musimy aktywowac. czy moglibyscie mi dokladnie naswietlic – co zrobic po otrzymaniu karty i jej aktywowaniu, aby uniknac miesiecznej oplaty 3 pln, a jednoczesnie nie „wypasc” z promocji?

    Michal Odpowiedz
  • @WybrzezeKosciSloniowej, czy +0.5%. Też dostałam, choć powinni mi rozwiązywać umowę. -.-

    K. Odpowiedz
  • Niech ktoś mi wyjaśni jakie oprocentowanie powinno być od 15 do 30 września. Bo naliczyli mi odsetki ale jakieś takie skromne wyszły :/

    Piotr Odpowiedz
  • WybrzezeKosciSloniowej to jest informacja o oprocentowaniu bonusowym czyli dodatkowym 0,5pp co daje 1,5% we wrześniu.

    gobej Odpowiedz
  • @gobej, dodatkowym 0,5% czyli 2% w październiku ;)

    petr Odpowiedz
  • Ale skoro sms przysłali w październiku i piszą „że w tym miesiącu” to na logikę wychodzi że piszą o odsetkach za październik? i czy to znaczy że biorę udział w promocji z 4% czy że doliczą oprocentowanie bonusowe 0.5% bo nie precyzyjny ten sms

    aaal Odpowiedz
  • Oprocentowanie bonusowe czyli stopa NBP+0,5%=2%. A podwojenie tego nastąpi dopiero w styczniu po spełnieniu warunków: Otwarcie konta w promocji oraz comiesięczne wpłaty i brak wypłat z konta.

    korczasty Odpowiedz
  • @Admin: ponawiam pytanie poprzedników o to podwojenie. W oddziale powiedziano, że jeśli pieniądze zostaną wpłacone we wrześniu, to oprocentowanie wynosi 3% dla wpłaconej kwoty, a w październiku 4% dotyczy jedynie kwoty wpłaconej w październiku, czyli że oprocentowanie jest podwyższane jedynie przez miesiąc! Możesz dopytać o potwierdzić, że 4% dla środków wpłaconych w październiku obowiązuje dla całości środków aż do 31.12.?

    tof Odpowiedz
  • @aaal, to jest podstawa regulaminu KWC. Oprocentowanie bonusowe to właśnie +0.5% (ale mogą zmienić, jest wpisane jak wół w tabeli) i jest naliczane w miesiącu X, jeśli w miesiącu X-1 była wpłata min. 1zł i brak wypłat. A sms jest bardzo precyzyjny, tylko trzeba znać określenia z regulaminu, który się podpisało.
    A znaczy to dokładnie tyle: masz KWC i we wrześniu spełniłeś te dwa warunki. Promocja z podwojeniem to osobna bajka i nikt Ci jej nie zagwarantuje teraz, że spełniłeś warunki (bo jednym z nich jest np. brak wypłat w grudniu).

    K. Odpowiedz
  • U mnie za wrzesień odsetki wyszły 3% i sms, że w październiku będą odsetki bonusowe doliczone.

    pavek Odpowiedz
  • @Michal
    Wg mnie nie ma takiej możliwości, bo jak aktywujesz to naliczą opłatę, a jak nie aktywujesz to mogą Ci nie naliczyć bonusowych odsetek potem.

    pavek Odpowiedz
  • Proszę – naprawde będą próbowali naprawić ;-) 3mamy kciuki
    ” PLANOWANA NIEDOSTĘPNOŚĆ SYSTEMÓW BANKOWYCH

    Szanowni Państwo,

    w związku z pracami modernizacyjnymi w nocy z piątku 2 października od godziny 23.00 na sobotę 3 października – do godziny 02.00 niedostępne będą systemy transakcyjne, serwisy www oraz funkcjonalność transakcyjna Centrum Telefonicznego.”

    ktoś wstanie w niedzielę po 2, żeby sprawdzić, czy działa ;-)

    pepe Odpowiedz
  • Mnie naliczyli za wrzesień ok 1,5% rocznie. Tak chyba miało być. Żadnego smsa na razie nie dostałem.

    Skylla Odpowiedz
  • No mi też naliczyli tylko 1,5 % za wrzesień co nie teges.

    Piotr Odpowiedz
  • Prawidłowe oprocentowanie za wrzesień to właśnie 1,5%. Odsetki mogą zostać podwojone (po spełnieniu warunków w kolejnych miesiącach) dopiero w styczniu.
    Do mnie nie przysłali smsa potwierdzającego podwójne odsetki… Może dlatego, że do tego konta w kategorii: ‚Zgoda na SMS’ mam zaznaczone ‚Nie’…

    baker Odpowiedz
  • hej Admin
    prosze o informacje jak wyglada sprawa z ta karta debetowa (nowy klient). w artykule jest info ze karte musimy aktywowac. Ale czy musimy ja utrzymac do stycznia 2016 czy tez mozemy ja dezaktywowac / zastrzec aby uniknac miesiecznej oplaty 3 pln, a jednoczesnie nie „wypasc” z promocji?
    przeczytalem cala historie w postach (ponad 500…) i widze rozbiezne opinie
    z gory dzieki

    Michal Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy