Łatwe 150 zł za założenie Konta 360° Banku Millennium!

Wystartowała najnowsza akcja z premią za założenie Konta 360° w Banku Millennium. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł na całkiem łatwych warunkach. Biorąc pod uwagę fakt, że to obecnie jedno z najlepszych rachunków na rynku – zdecydowanie warto wziąć udział w promocji (a być może zostać w relacjach z bankiem na dłużej).

150 zł za założenie Konta 360

Dla kogo promocja „Konto 360° z wysoką premią za aktywność”?

Zdecydowanie warto, ale pod jednym warunkiem – musimy być nowym klientem banku. Jeśli korzystaliśmy już w tym roku z jakiejś promocji, to prawdopodobnie w tej nie weźmiemy udziału. Wykluczone są osoby, które posiadały jakikolwiek rachunek w banku (nie tylko osobisty) od kwietnia tego roku. Dokładniej:

Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku

Jak założyć konto?

Jeśli spełniamy ten warunek, to cały proces przystąpienia do promocji wygląda następująco: do dnia 31.10.2015 musimy zarejestrować się na stronie organizatora promocji (Agora) podając swój email, akceptując regulamin promocji i zgadzając się na przetwarzanie danych. Nie musimy natomiast akceptować dwóch pozostałych zgód marketingowych:

Zgody marketingowe w promocji 150 zł Konta 360

Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” na naszą skrzynkę mailową trafi link, którym musimy kliknąć aby potwierdzić swój adres mailowy. Po potwierdzeniu rejestracji będziemy musieli kliknąć w udostępniony link, który przeniesie nas już do wniosku w serwisie banku. Ważne, aby proces wykonać właśnie w ten sposób – w innym przypadku bank nie będzie w stanie ustalić, że bierzemy udział w promocji. Jeśli na jednym komputerze rejestruje się więcej osób – każdorazowo każda z nich musi przejść cały proces od początku!

Podczas składania wniosku o konto konieczne będzie zaakceptowanie zgód marketingowych. Dokładniej:

Uczestnik we Wniosku o Konto wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej, oraz nie odwołał tych zgód w czasie trwania Akcji promocyjnej.

Oczywiście po odebraniu premii zgody można wycofać.

Premia pieniężna podstawowa (50 zł)

Co dalej? Jeśli bez problemów założymy Konto 360° lub Konto 360° Student (do 26 roku życia), to do dnia 30.11.2015 będziemy musieli wykonać transakcje kartą debetową na kwotę minimum 360 zł. Ważne, aby były to transakcje w sklepach stacjonarnych.

Jeśli spełnimy ten warunek, to zgarniemy pierwszą z nagród, czyli 50 zł „na start”. Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo. Konieczne będzie wtedy zalogowanie się na stronie promocji (podając maila, z którego rozpoczęliśmy cały proces) i uzupełnienie swoich danych do odbioru 50 zł.

Premia zostanie przekazana w dniach 18.11 – 24.12.2015, zależnie od tego jak szybko spełniliśmy warunek wydatków kartą :)

Premia pieniężna II (50 zł)

Kolejne 50 zł możemy zgarnąć w niemal identyczny sposób. W dniach 1.12 – 31.12.2015 również będziemy musieli wydać 360 zł kartą. Dodatkowo bank wymaga od nas przelewu pensji (min. 500 zł), przelewu stypendium w przypadku konta Student (min. 500 zł) lub… zwykłego przelewu ze swojego innego rachunku na kwotę minimalną 1800 zł. Kwotę możemy również wpłacić w oddziale.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do dnia 8.01.2016, natomiast jej wypłata nastąpi do dnia 15.01.2016. Nie będziemy musieli już podawać swoich danych tak jak przy pierwszej premii – organizator będzie je już miał zapamiętane.

Premia pieniężna III (50 zł)

Ostatnie 50 zł zgarniemy w identyczny sposób jak powyżej, przy czym warunek ten spełniamy w styczniu 2016 roku. Znów musimy wydać 360 zł kartą oraz zapewnić wpływ 1000/500/1800 zł.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do 8.02.2016, natomiast wypłata nastąpi do 16.02.2016.

Wskazówka praktyczna – jak podpisać umowę z Bankiem Millennium?

Bank Millennium jest bankiem, który udostępnia kilka sposobów podpisania umowy. Umowę podpisać możemy na trzy sposoby: przez przelew weryfikacyjny (najwygodniej), w oddziale lub przez kuriera (najszybciej). Czemu ostatni sposób oznaczony jest jako „najszybciej”? Podczas podpisywania umowy przez kuriera od razu, wraz z dokumentami, dostaniemy kartę debetową. W ten sposób najszybciej będziemy mogli wykonać transakcje promocyjne i najszybciej dostaniemy premię. Oczywiście jeśli nie zależy nam aż tak bardzo na czasie, to opcja z przelewem weryfikacyjnym będzie pewnie lepsza. Pamiętajmy jednak, że wtedy dane podane we wniosku muszą być identyczne jak dane w przelewie z naszego obecnego banku!

Dlaczego uważamy, że Konto 360° to jeden z najlepszych rachunków na rynku?

Konto 360° jest rachunkiem, który oferuje bardzo dużo korzyści w bardzo przystępnej formie. Prowadzenie rachunku, obsługa karty oraz wypłaty z bankomatów są całkowicie darmowe, o ile na konto wpłynie 1000 zł (z innego banku) oraz wykonamy zaledwie jedną transakcje kartą. Warunki te są wręcz banalne. Nikt nie wymaga od nas wpływu pensji czy wykonywania niezliczonych operacji kartą aby mieć najważniejsze funkcjonalności za zero złotych.

Dodatkowo w przypadku Konta 360° Student (które również bierze udział w promocji) jest ono bezpłatne niezależnie od tego, czy na konto wpłynie 1000 zł czy nie. Po prostu musimy wykonać min. 1 operacje kartą.

Bardzo dobre konto oszczędnościowe – 3% do 100 tys. złotych

Bank Millennium to również dobre miejsce dla oszczędzających. Możemy tam założyć bezpłatny rachunek oszczędnościowi, który często oferuje 3% w skali roku dla nowych środków. Właśnie teraz trwa tego typu promocja – jeśli do 10 października przelejemy na to (opcjonalne) konto swoje oszczędności, to zgarniemy 3% w skali roku przez 122 dni (4 miesiące) dla kwoty do 100 tys. złotych. Z resztą powyżej tej kwoty też nie jest źle – oprocentowanie wynosi 2,6%. Kto ma odłożone trochę środków może więc nieźle zarobić :)

Bezpłatne ubezpieczenie assistance

Na koniec warto jeszcze dodać, że wraz z kontem aktywujemy dwa pakiety dodatkowe. Pierwszy z nich to ubezpieczenie „Bezpieczna karta”, które kosztuje 2,99 zł miesięcznie i warto je wyłączyć (np. na infolinii) zaraz po otwarciu konta.

Po drugie wraz z założeniem Konta 360° otrzymujemy „Pakiet Bardzo Pomocny”, który przez pierwsze 12 miesięcy jest darmowy, a później kosztuje 4,99 zł. Ten warto wyłączyć dopiero później, bo może się przydać – to pewnego rodzaju ubezpieczenie assistance, z którego możemy skorzystać 7 razy w roku. Oferuje darmową pomoc techniczną w razie awarii sprzętu RTV/AGD/PC, kradzieży z włamaniem, uszkodzenia zamków, zagubienia kluczy, zalania, pożaru lub innego zdarzenia losowego, czy też pomocy medycznej. Jeśli macie więc w domu np. zepsuty telewizor, to być może warto o nim pomyśleć :-)

PS. Warto dodać, że aktualnie trwa inne akcja banku, gdzie do zgarnięcia jest 360 zł ale warunki promocji są zdecydowanie mniej przyjazne. Oczywiście promocji nie można połączyć.

Nie przegap!

Komentarze

  • Zalogowalam się na stronie promocji wyswietlala się informacja Witaj nie mamy informacje bla bla bla. Od razu wypełniłam formularz reklamacji Klik wyślij i …. Od razu poprosiło o dane do przelewu :-)

    Agik Odpowiedz
  • Mnie udało się w końcu zalogować po wpisaniu ręcznie hasła (podczas kopiowania nie udawało się). Złożyłam reklamację i czekam na rozpatrzenie :/

    Kindia Odpowiedz
  • 18 16 mail z „gratulacjami”. Zakładałem konto w ostatnim możliwym dniu tzn. 31.10 i dostałem maila w możliwie najpóźniejszym dniu:)

    Pytajnik Odpowiedz
  • U mnie cisza…reklamacja poszła ale i tak pewnie nic z tego nie będzie :P

    tofik Odpowiedz
  • jak skladacie reklamacje?

    maria Odpowiedz
  • Ja podałam w reklamacji: nr r-ku, imię i nazwisko z adresem, pesel, jakie konto założyłam, kiedy, z jakiego e-maila oraz kiedy spełniłam warunki promocji.

    Kindia Odpowiedz
  • a jak się zalogować do tego panelu reklamacyjnego w kórym jest mój „ticket”?

    tofik Odpowiedz
  • Millennium zmienia TOIP. Można szybciej ubić konto, jak ktoś planuje.

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Po godzinie 18 organizator rozesłał wiadomości email o przyznaniu premii (dostałem ja, narzeczona i brat) i widać że na forum od razu ucichło i wszyscy „narzekający” pilnie wypełniają formularze i przestali wylewać swoje smutne żale :p

    kriss Odpowiedz
  • Do mnie zapomniał…

    tofik Odpowiedz
  • Akcja „Konto 360° z wysoką premią za aktywność” nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Partnera (czyli Agorę). Czy korzystając z promocji toyoty wykluczyłem się z tej promocji?

    tofik Odpowiedz
  • Niestety nie wszystkim rozesłali.

    Lompi Odpowiedz
  • @tofik, Partnerem jest Bank Millenium. Widac to na stronie po prawej stronie – jest napis „Partner” i logo Millenium

    MZ Odpowiedz
  • Dostałem mail o przyznaniu premii. Klikam w link a tam mail i hasło. O jakie hasło chodzi ? Dałem zapomniałem hasła, przyszło na maila ale nadal nie mogę się zalogować bo pisze że hasło niepoprawne. O co chodzi ? Proszę o pomoc !

    luic Odpowiedz
  • Mail przyszedł ;)

    Mateusz Odpowiedz
  • Na maila mojego i żony przyszło dzisiaj info o wypełnieniu danych. Wypełnione bez problemów.

    perlak Odpowiedz
  • u mnie dalej cisza

    Carlos Odpowiedz
  • Ulic
    Próbuj wpisać hasło na piechotę lub metodą kopiuj-wklej

    Ryszard Odpowiedz
  • A może promocje agory się nie kumulują? Nawet nie odpowiedzieli na maila

    tofik Odpowiedz
  • Również wczoraj wieczorem dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych. Warunek wydania 360zł wyrobiony koło 20 listopada.

    pepe Odpowiedz
  • U mnie takze meil doszedl o 18 wczoraj :)

    Deiv1990 Odpowiedz
  • nadawca to noreply?

    tofik Odpowiedz
  • ja tez nie otrzymałam maila na 100% spełnilam warunki napisałam do nich maila zero odzewu

    maria Odpowiedz
  • To tak jak u mnie

    tofik Odpowiedz
  • Ja dostałem wczoraj o 18:12 i wszystko gra, ale zastanawia mnie jedno – co w sytuacji jeśli ktoś nie spełnił warunków otrzymania 1 premii, ale spełnił już 2 (przelew na 1.800 zł i wydane 360 zł). Czy niespełnienie warunków 1 części promocji eliminuje z całej akcji, czy wciąż można walczyć o 2 i 3 ?

    ziberro Odpowiedz
  • ja dostalem dzisiaj informację że wczoraj wysłali maila pomimo że nic nie dostałem więc skladam kolejną reklamację i tak będzie chyba w kółko.

    Wojciech Odpowiedz
  • Na jakiej stronie podajecie dane?

    tofik Odpowiedz
  • Szanowny Panie,

    Wiadomości z informacją o przyznaniu premii zostały wysłane wczoraj po godzinie 18.00. Proszę sprawdzić także folder spam.
    W systemie widzę, że spełnił Pan warunki i może się już Pan zalogować na stronie promocji i podać dane do przelewu premii.
    To chyba automat :-)

    tofik Odpowiedz
  • Tofik, a na jaki adres wysyłałeś reklamację?

    Kindia Odpowiedz
  • no na ten co był w komentarzach a potem na kontakt ze strony. Teraz pani poprosiła o dane mailowo bo z proponowanych prób innej przeglądarki nadal nie miałem miejsca aby podać dane.

    tofik Odpowiedz
  • Witam, orientuje się ktoś, czy po przelaniu grudniowych 1800 zł można z głownego konta przelać je od razu na oszczędnościowe? Czy muszą tam leżeć (ew. zostać wydane kartą) aż do czasu przyznania premii?

    Sknerus McKwacz Odpowiedz
  • Dzięki tofik! :). Złożyłam na stronie i jest mail

    Kindia Odpowiedz
  • 1800 ma wpłynąć. To wszystko :-)

    tofik Odpowiedz
  • Witam
    Mam problem z zalogowaniem się do wypełnienia formularza do uzyskania premii. Gdy wpisuje adres email mogę go tylko wpisać dużymi literami. Wszelakie próby wpisywania go z shiftem czy włączonym caps lockem nic nie dają. Adres email i tak wpisuje się w okienku dużymi literami, kopiowanie adresu nic nie daje, pojawia się w okienku dużymi literami. Gdy wpiszę hasło wyskakuje mi informacja że między innymi że należy użyć małych liter.

    matt Odpowiedz
  • Pisz na kontakt. Mi pracownik uzupełnił dane

    tofik Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem maila. Ehh.. myślę, że to będzie ostatnia ciesząca się popularnością promocja organizowana przez Agorę.

    Lompi Odpowiedz
  • Ile czasu od podania danych minęło aż dostaliście przelew?

    tofik Odpowiedz
  • Pyt. do Admina: czy jeśli ktoś nie spełnił warunków otrzymania I premii, to czy może powalczyć o II i III, czy też nie bierze już udziału w promocji ? Dwóch różnych konsultantów, dwie różne odpowiedzi na infolinii…

    ziberro Odpowiedz
  • Nie dzwonimy na infolinię. Jedna z zasad opisana na forum :-)

    tofik Odpowiedz
  • Jeśli regulamin nie reguluje, a nikt na forum nie jest w stanie odpowiedzieć :-)

    ziberro Odpowiedz
  • Myślę, że jak nie wyrobisz pierwszej to druga i trzecia stoją otworem :-)

    tofik Odpowiedz
  • Teoretycznie tak to wygląda, ale skoro nie możesz uzupełnić pola do przelewu, to skąd Agora będzie wiedziała na jakie konto przelać premię. Kolejne premie nie wymagają przecież logowania się i podawania danych, ale z drugiej strony – nigdzie w regulaminie nie jest napisane, że nie wyrabiając pierwszej, traci się prawo do drugiej i trzeciej :-/

    ziberro Odpowiedz
  • Podasz mailem tak jak ja. Dane zostały uzupełnione (widnieją na stronie a ja ich nie wprowadziłem) więc się da.

    tofik Odpowiedz
  • Dostałem odpowiedź od Agory:
    „Bank nie zaraportował nam spełnienia przez Pana warunków. Poprosiliśmy Bank Millennium o ponowną weryfikację Pana przypadku”.

    Na pewno spełniłem warunki wpływu i płatności, może zapomniałem zaznaczyć jakąś zgodę? Czy te zaakceptowane zgody marketingowe można gdzieś sprawdzić?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Ja czekam na przelew od wczoraj…

    tofik Odpowiedz
  • @Don Quijote de la Mancha, czekaj na reklamację – przy poprzednich edycjach były te same problemy u wielu osób.

    K. Odpowiedz
  • Czy ktoś po podaniu danych nadal nie otrzymał przelewu?

    tofik Odpowiedz
  • ja tez nie kasy ale chyba maja czas do 24.12

    maria Odpowiedz
  • Dostałem następującego maila z informacją o ewentualnych reklamacjach/kolejnych krokach. Z tego co wiem problem nie dotyczy zbyt dużej ilości osób, ale może komuś się przyda – wklejam:

    Osoby, które spełniły warunki I etapu promocji, to osoby, które:
    1. złożyły wniosek internetowy na stronach o otwarcie konta w dniach 21.09 – 31.10 2015 za pośrednictwem profilu w aplikacji promocyjnej pod adresem http://www.konto360.zpremia.pl
    2. składając wniosek wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem
    3. w wyniku ww. wniosku zawarły umowę o prowadzeniu Konta 360°
    4. w terminie do 30.11 2015 r. wykonały co najmniej jedną płatność (lub płatności) bezgotówkową kartą wydaną do konta w sklepach stacjonarnych (POS) na kwotę minimum 360 zł.

    Osoby te powinny były otrzymać od Organizatora informację o zakwalifikowaniu do wypłaty premii pieniężnej podstawowej. Jeśli należysz do nich i nie otrzymałeś takiej informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem, za pomocą formularza na stronie http://www.konto360.zpremia.pl.

    • Osoby, które spełniły warunki wypłaty premii pieniężnej podstawowej w dalszym ciągu osoby mogą oczywiście otrzymać premie II i III etapu, o ile spełnią odpowiednie warunki (wpływ na konto i płatności kartą dołączoną do konta) opisane szerzej w regulaminie promocji, który znajduje się pod adresem: https://konto360.zpremia.pl/static/konkurs/millennium_lpv17/img/Regulamin_promocji.pdf. Warunki te należy spełnić do 31.12.2015.
    • Osoby, które spełniły ww. warunki za wyjątkiem warunku z punktu 4-go nadal biorą udział w promocji i mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.
    • Osoby, które spełniły warunki z wyjątkiem warunków opisanych w punktach 2 i 4 mogą w dalszym ciągu uzyskać premie II i III etapu, jeśli spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie oraz uzupełnią warunek 2., czyli wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dzwoniąc na numer Infolinii Banku Millennium (TeleMillennium 801 331 331) lub w każdym oddziale Banku.

    Odpowiednim dokumentem do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości pozostaje „Regulamin Akcji promocyjnej „Konto 360º z wysoką premią za aktywność” – dostępny na stronie http://www.konto360.zpremia.pl.

    Uczestników promocji, którzy mają inne pytania lub problemy prosimy o kontakt z Organizatorem przy pomocy formularza kontaktowego na stronie promocji konto360.zpremia.pl lub pod adresem reklamacje@bankzpremia.pl.

    Michał Odpowiedz
  • W jaki sposób osoby które nie spełniły warunków I premii, a spełnią II i III mają podać swoje dane Agorze, skoro nie mogą się zalogować ? Czy bezpośrednio na maila, czy też dostaną wiadomość umożliwiającą podanie danych przez platformę ?

    ziberro Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy