Łatwe 150 zł za założenie Konta 360° Banku Millennium!

Wystartowała najnowsza akcja z premią za założenie Konta 360° w Banku Millennium. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł na całkiem łatwych warunkach. Biorąc pod uwagę fakt, że to obecnie jedno z najlepszych rachunków na rynku – zdecydowanie warto wziąć udział w promocji (a być może zostać w relacjach z bankiem na dłużej).

150 zł za założenie Konta 360

Dla kogo promocja „Konto 360° z wysoką premią za aktywność”?

Zdecydowanie warto, ale pod jednym warunkiem – musimy być nowym klientem banku. Jeśli korzystaliśmy już w tym roku z jakiejś promocji, to prawdopodobnie w tej nie weźmiemy udziału. Wykluczone są osoby, które posiadały jakikolwiek rachunek w banku (nie tylko osobisty) od kwietnia tego roku. Dokładniej:

Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku

Jak założyć konto?

Jeśli spełniamy ten warunek, to cały proces przystąpienia do promocji wygląda następująco: do dnia 31.10.2015 musimy zarejestrować się na stronie organizatora promocji (Agora) podając swój email, akceptując regulamin promocji i zgadzając się na przetwarzanie danych. Nie musimy natomiast akceptować dwóch pozostałych zgód marketingowych:

Zgody marketingowe w promocji 150 zł Konta 360

Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” na naszą skrzynkę mailową trafi link, którym musimy kliknąć aby potwierdzić swój adres mailowy. Po potwierdzeniu rejestracji będziemy musieli kliknąć w udostępniony link, który przeniesie nas już do wniosku w serwisie banku. Ważne, aby proces wykonać właśnie w ten sposób – w innym przypadku bank nie będzie w stanie ustalić, że bierzemy udział w promocji. Jeśli na jednym komputerze rejestruje się więcej osób – każdorazowo każda z nich musi przejść cały proces od początku!

Podczas składania wniosku o konto konieczne będzie zaakceptowanie zgód marketingowych. Dokładniej:

Uczestnik we Wniosku o Konto wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej, oraz nie odwołał tych zgód w czasie trwania Akcji promocyjnej.

Oczywiście po odebraniu premii zgody można wycofać.

Premia pieniężna podstawowa (50 zł)

Co dalej? Jeśli bez problemów założymy Konto 360° lub Konto 360° Student (do 26 roku życia), to do dnia 30.11.2015 będziemy musieli wykonać transakcje kartą debetową na kwotę minimum 360 zł. Ważne, aby były to transakcje w sklepach stacjonarnych.

Jeśli spełnimy ten warunek, to zgarniemy pierwszą z nagród, czyli 50 zł „na start”. Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo. Konieczne będzie wtedy zalogowanie się na stronie promocji (podając maila, z którego rozpoczęliśmy cały proces) i uzupełnienie swoich danych do odbioru 50 zł.

Premia zostanie przekazana w dniach 18.11 – 24.12.2015, zależnie od tego jak szybko spełniliśmy warunek wydatków kartą :)

Premia pieniężna II (50 zł)

Kolejne 50 zł możemy zgarnąć w niemal identyczny sposób. W dniach 1.12 – 31.12.2015 również będziemy musieli wydać 360 zł kartą. Dodatkowo bank wymaga od nas przelewu pensji (min. 500 zł), przelewu stypendium w przypadku konta Student (min. 500 zł) lub… zwykłego przelewu ze swojego innego rachunku na kwotę minimalną 1800 zł. Kwotę możemy również wpłacić w oddziale.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do dnia 8.01.2016, natomiast jej wypłata nastąpi do dnia 15.01.2016. Nie będziemy musieli już podawać swoich danych tak jak przy pierwszej premii – organizator będzie je już miał zapamiętane.

Premia pieniężna III (50 zł)

Ostatnie 50 zł zgarniemy w identyczny sposób jak powyżej, przy czym warunek ten spełniamy w styczniu 2016 roku. Znów musimy wydać 360 zł kartą oraz zapewnić wpływ 1000/500/1800 zł.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do 8.02.2016, natomiast wypłata nastąpi do 16.02.2016.

Wskazówka praktyczna – jak podpisać umowę z Bankiem Millennium?

Bank Millennium jest bankiem, który udostępnia kilka sposobów podpisania umowy. Umowę podpisać możemy na trzy sposoby: przez przelew weryfikacyjny (najwygodniej), w oddziale lub przez kuriera (najszybciej). Czemu ostatni sposób oznaczony jest jako „najszybciej”? Podczas podpisywania umowy przez kuriera od razu, wraz z dokumentami, dostaniemy kartę debetową. W ten sposób najszybciej będziemy mogli wykonać transakcje promocyjne i najszybciej dostaniemy premię. Oczywiście jeśli nie zależy nam aż tak bardzo na czasie, to opcja z przelewem weryfikacyjnym będzie pewnie lepsza. Pamiętajmy jednak, że wtedy dane podane we wniosku muszą być identyczne jak dane w przelewie z naszego obecnego banku!

Dlaczego uważamy, że Konto 360° to jeden z najlepszych rachunków na rynku?

Konto 360° jest rachunkiem, który oferuje bardzo dużo korzyści w bardzo przystępnej formie. Prowadzenie rachunku, obsługa karty oraz wypłaty z bankomatów są całkowicie darmowe, o ile na konto wpłynie 1000 zł (z innego banku) oraz wykonamy zaledwie jedną transakcje kartą. Warunki te są wręcz banalne. Nikt nie wymaga od nas wpływu pensji czy wykonywania niezliczonych operacji kartą aby mieć najważniejsze funkcjonalności za zero złotych.

Dodatkowo w przypadku Konta 360° Student (które również bierze udział w promocji) jest ono bezpłatne niezależnie od tego, czy na konto wpłynie 1000 zł czy nie. Po prostu musimy wykonać min. 1 operacje kartą.

Bardzo dobre konto oszczędnościowe – 3% do 100 tys. złotych

Bank Millennium to również dobre miejsce dla oszczędzających. Możemy tam założyć bezpłatny rachunek oszczędnościowi, który często oferuje 3% w skali roku dla nowych środków. Właśnie teraz trwa tego typu promocja – jeśli do 10 października przelejemy na to (opcjonalne) konto swoje oszczędności, to zgarniemy 3% w skali roku przez 122 dni (4 miesiące) dla kwoty do 100 tys. złotych. Z resztą powyżej tej kwoty też nie jest źle – oprocentowanie wynosi 2,6%. Kto ma odłożone trochę środków może więc nieźle zarobić :)

Bezpłatne ubezpieczenie assistance

Na koniec warto jeszcze dodać, że wraz z kontem aktywujemy dwa pakiety dodatkowe. Pierwszy z nich to ubezpieczenie „Bezpieczna karta”, które kosztuje 2,99 zł miesięcznie i warto je wyłączyć (np. na infolinii) zaraz po otwarciu konta.

Po drugie wraz z założeniem Konta 360° otrzymujemy „Pakiet Bardzo Pomocny”, który przez pierwsze 12 miesięcy jest darmowy, a później kosztuje 4,99 zł. Ten warto wyłączyć dopiero później, bo może się przydać – to pewnego rodzaju ubezpieczenie assistance, z którego możemy skorzystać 7 razy w roku. Oferuje darmową pomoc techniczną w razie awarii sprzętu RTV/AGD/PC, kradzieży z włamaniem, uszkodzenia zamków, zagubienia kluczy, zalania, pożaru lub innego zdarzenia losowego, czy też pomocy medycznej. Jeśli macie więc w domu np. zepsuty telewizor, to być może warto o nim pomyśleć :-)

PS. Warto dodać, że aktualnie trwa inne akcja banku, gdzie do zgarnięcia jest 360 zł ale warunki promocji są zdecydowanie mniej przyjazne. Oczywiście promocji nie można połączyć.

Nie przegap!

Komentarze

  • A kasy nadal nie ma :-(

    tofik Odpowiedz
  • @tofik: ale z ciebie męczy buła, mają czas do 24.12 wbij to sobie do łba i nie jęcz codziennie.

    pytajnik Odpowiedz
  • Dzisiaj nadal nie ma kasy. Męczydupa jak coś :-)

    tofik Odpowiedz
  • @maria

    Sprawdź konto. Ja właśnie dostałem premię :-)

    tofik Odpowiedz
  • potwierdzam także – pierwsza premia wpłynęła

    luic Odpowiedz
  • jest pierwsza premia

    korczasty Odpowiedz
  • Mam i ja :-)

    Agik Odpowiedz
  • To teraz kolej na wysyp mejli z info że mają premię.
    Pora usunąć subskrypcji na nudne info

    Ryszard Odpowiedz
  • co jeśli uzupełniłem dane do przelewu później niż 7 dni po otrzymaniu @ od millenium?

    zbych Odpowiedz
  • Nie ma premii, nie ma odpowiedzi na reklamację — a już poświęciłem na „promocję” więcej czasu i zachodu niż te „premie” byłyby warte. Zgaduję, że 150 zł to za mała kwota, by interesowała policję, prokuraturę czy KNF (a może jednak warto spróbować)?
    Nauka na przyszłość jest oczywista — trzymać się z daleka od tego bandyckiego banku!

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Może coś pominąłeś? U mnie też nie było różowo a premia wpadła. Może płaciłeś w dziwnym miejscu albo dostałeś zwrot ze sklepu?

    tofik Odpowiedz
  • @tofik

    Nie, płaciłem w normalnych sklepach i na stacjach benzynowych.

    Jedyne, czego jestem pewien tylko na 99,99% to zaznaczenie wszystkich zgód marketingowych (rozumiem, ze nie da się tego sprawdzić), ale robiłem wszystko z otwartym opisem procedury zakładania konta na tej stronie, więc to raczej nieprawdopodobne.

    9 grudnia dostałem odpowiedź z Agory:
    „Bank nie zaraportował nam spełnienia przez Pana warunków. Poprosiliśmy Bank Millennium o ponowną weryfikację Pana przypadku. Jest on wyjaśniany cały czas po stronie banku. Jak tylko uzyskamy jakieś informacje powiadomimy Pana.”
    — jak rozumiem, mój przypadek ciągle jest wyjaśniany w banku…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Witaj,
    przypominamy, że trwa II etap akcji „Konto 360 z wysoką premią za aktywność” organizowanej przez Agorę S.A. we współpracy Bankiem Millennium S.A. Aby otrzymać II premię, musisz zasilić swoje Konto360° kwotą co najmniej 1000 zł oraz wykonać operacje kartą płatniczą wydaną do konta na co najmniej 360 zł. Na spełnienie warunków masz czas jeszcze tylko do 31.12.2015. Przypominamy, że aby uzyskać premię w akcji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów powiązanych oraz współpracujących z Bankiem. Osoby, które tego nie zrobiły mogą uzupełnić tę zgodę dzwoniąc na numer Infolinii Banku Millennium lub w każdym oddziale Banku.

    Więc dzwoń do banku lub idź. Powiedzą Ci przecież :-)

    tofik Odpowiedz
  • Dość już czasu i nerwów straciłem na tej „promocji”, byłoby absurdalne, gdybym jeszcze miał wydawać pieniądze na telefon.

    Uważam, że spełniłem niezbędne warunki, więc obowiązkiem banksterów jest wypłacić mi pieniądze, albo przynajmniej odpowiedzieć na moją reklamację.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Takie promocje mają sens, może to być skuteczny sposób na zachęcenie nowych klientów do przetestowania produktu, mój pierwszy komentarz tutaj (28 września) kończył się zdaniem:
    „Z dużym prawdopodobieństwem konto zachowam jako dodatkowe nawet po zgarnięciu tych 150 zł”
    — no cóż, nie zgarnę, nie zachowam, co więcej: wszędzie i wszystkim będę ten bank odradzał.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • @ Don Quijote 99,99% to nie 100%. Mi przy wypełnianiu wniosku sam zaznaczył się zły stan cywilny, tak więc wiesz…
    btw. Ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji?

    elka Odpowiedz
  • >>>Mi przy wypełnianiu wniosku sam zaznaczył się zły stan cywilny

    A ja myślałem, że to tylko ja jeden mam taki przypadek – zaznaczone w systemie Banku adnotację : „konkubina”.

    Bogdan Odpowiedz
  • Ja też :-)

    tofik Odpowiedz
  • @ elka, Bogdan, tofik
    We wniosku nie było pytania o stan cywilny, system automatycznie uznał, że żyjemy w konkubinacie.

    @ elka
    A jednak 100% — sprawdziłem UMOWĘ RACHUNKÓW BANKOWYCH ORAZ KARTY DEBETOWEJ — wszystkie zgody są zaznaczone. Czyli teraz czas kupić kałacha i wybrać się do oddziału banku po należną mi kasę (plus zwrot kosztów kałacha) ;)

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • To jeszcze nie naprawili tego błędu ze stanem cywilnym?! Zakładałem konto 27-07-2015 (wtedy było promo 5x35zł +75zł) i jak byłem zrobić skan dowodu (sierpień) w placówce to się dowiedziałem, że żyję w konkubinacie. Niby taki nowoczesny bank, a system, który przyjmuje wnioski nadal z błędem.

    deloe Odpowiedz
  • ja złożyłem w niosek w Money Mani:D i nie mogłem się zalogować do konta w promocji bo wyświetla mi błąd:) Panie napisały mi ze powinno być wszystko dobrze ale nie jest:) wiec pozostaje mi życzyć Sobie i wam wypłat premi i Wesołych Świąt:)

    Emrys Odpowiedz
  • Taki cwany bank trzeba doic razem z kolegami i kolezankami. Jesli bank chce zaplacic za testowanie jakiegos produktu w promocji to nie nalezy zniechecac ludzi do tego tylko wspolnie wyciskac bank jak cytryne. Natomiast jesli ktos pyta czy w tym banku wziac produkt na ktorym to tylko bank zarabia to nalezy przestrzegac przez wzieciem u nich karty bez cashbacku, kredytu, pozyczki itp

    aaaa Odpowiedz
  • I co wie ktoś gdzie jest wskazane oprocentowanie konta oszczędnościowego po zalogowaniu w systemie? Czy czekamy i modlimy się, że będzie dobrze…

    Bobek Odpowiedz
  • 24.12 minął a ja nie dostałem pierwszej premii, wszystkie transakcje na łączną kwotę ponad 360 pln w listopadzie były zrobione w sklepach stacjonarnych, niestety jeden z nich nazywa się „Internet shop”. Cy to mogło być przyczyną nieotrzymania premii? Składam reklamację :(

    Tommmm Odpowiedz
  • Jednak nie w tym problem, chodziło o brak zgody na kontakt marketingowy. Agora przysłała w tej sprawie maila z info, że można to jeszcze do 31.12 załatwić na infolinii tylko żona (bp o jej konto chodzi) tego nie przeczytała.
    Swoją drogą Agora co parę dni rrpzysyła przypominacze pomagające spełnić warunki.

    Tommmm Odpowiedz
  • Dostał ktoś mejla o przyznaniu kolejnej premii?
    Miały być rozesłane do 8 stycznia

    Ryszard Odpowiedz
  • Jak znam mille i agorę zaczną puszczać dziś.

    pytajnik Odpowiedz
  • Nie rozumiem , dlaczego tu nikt jeszcze nie pisze a jest już za pięć dwunasta ? W nowej odsłonie Mille z 3 na 2,7 do 50 k i 2,2 z nadwyżką zjeżdża . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • są maile :-)

    tofik Odpowiedz
  • Dostałem maila:
    „Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty II premii 50 zł w akcji Konto 360 z Premią Banku Millennium i Agora! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych” — a ciągle nie dostałem I premii.

    Ciągle nie otrzymałem I premii, ostatnia wiadomość z Agory z końca stycznia mówi o oczekiwanie na potwierdzenie, czy spełniłem warunki, które „otrzymamy dopiero na początku stycznia kiedy to bank przekaże nam najbardziej aktualny raport”.
    Warunki spełniłem na pewno, co potwierdza przyznanie II premii, a zarówno wpływy, jak i wydatki znacznie przekraczały wymagane (wpływy wielokrotnie, bo najpierw kilkanaście tys. wpłaciłem na oszczednościowe, a potem 10 na lokatę mobilną).

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Jest!
    „Bank Millennium uznał Pana reklamację i potwierdził spełnienie warunków I premii”

    PIERWSZEJ premii! :D

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Na jakiego meila słaliście reklamację za nie otrzymanie premii ?

    Deiv1990 Odpowiedz
  • @ Deiv1990
    zpremia@agora.pl (z kopią do reklamacje@bankzpremia.pl, ale z tego odpowiedzi nie było)

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Dziekuje !:)

    Deiv1990 Odpowiedz
  • Premii pieniężnej II nie ma.
    Mieli termin do 15 stycznia 2016r.
    Dostał ktoś?

    Zenek Odpowiedz
  • Na razie cisza

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Ja dostałem rano wiec juz zdążyłem wydać

    ciekawy Odpowiedz
  • Premii brak.

    Łukasz Odpowiedz
  • i ja nie mam…

    korczasty Odpowiedz
  • Premii #2 brak mimo że potwierdzenie przyznania dostałem … poczekam jeszcze parę dni i jak dalej nic nie wpadnie to reklamacja :<

    Zderzaq Odpowiedz
  • Czekam na odpowiedź…

    tofik Odpowiedz
  • Też brak, ktoś pisał reklamację?

    pedro Odpowiedz
  • pisałam reklamacje nie mam kasy ani odpowiedzi na reklamacje

    maria Odpowiedz
  • Niech ktoś napiszę jak dostanie bo lecą w człona strasznie, mc temu dostałem 17.12 czyli dwa dni po terminie, dziś 18ty i nic, wqurwiająca ta ich powściągliwość w wypłacaniu:)

    pytajnik Odpowiedz
  • Jest wyjaśnienie:
    „Drogi Uczestniku,
    z przykrością informujemy, że po stronie Organizatora Akcji, Agora SA pojawiły się problemy techniczne, które zakłóciły wypłatę premii II dla części Uczestników. Bank Millennium nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.
    Serdecznie przepraszamy wszystkich Uczestników, którzy nie otrzymali przelewu w przewidzianym regulaminem dniu – 15 stycznia.
    Informujemy również, że pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
    Pragniemy zapewnić, że wszyscy Uczestnicy, którzy spełnili warunki otrzymania premii II, a nie otrzymali do tej pory przelewu powinni otrzymać go najpóźniej w środę, 20 stycznia br.
    W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/
    Uczestników, którzy otrzymali przelewy, przepraszamy za spam.
    Dziękujemy za udział w naszej akcji.”

    korczasty Odpowiedz
  • Też taki e-mail otrzymałem

    Zenek Odpowiedz
  • Ciekawe jakie problemy techniczne uniemożliwiły im wypłatę premii?

    Lompi Odpowiedz
  • Brak prądu? :-)

    tofik Odpowiedz
  • Dostałem dziś obie premie (2 × 50 zł), co ciekawe, najpierw mnie przypisali do innej promocji i dostałem zwrot dokonanych transakcji 2 × ok. 9 zł, pisałem o tym w reklamacji, ale nie cofnęli, więc w sumie dostałem 118 zł :)

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Spokojnie, Agora zwolniła już Wojewódzkiego by nam zapłacić:)

    pytajnik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy