Niezbyt często zdarzają się promocje, w których nagrodę można zdobyć w tak łatwy sposób. Dlatego dzisiaj przypominam o trwającej ofercie Santander Bank Polska, w której za wykonanie zaledwie 10 transakcji kartą (na dowolne kwoty!) możemy zgarnąć aż 200 zł w premii – z czego 150 zł trafi do nas w gotówce, w 50 zł – w bonie do Biedronki.
200 zł na start
Aby wziąć udział we wspomnianej promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta w PLN w Santander Bank Polska od 26.08.2018. Co istotne: posiadanie innych produktów nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to kolejnym krokiem powinno być udanie się na dedykowaną stronę promocji i złożenie wniosku o konto (wraz z kartą debetową). Ponieważ promocja jest organizowana przez pośrednika finansowego (firma eBroker), to konieczne jest wyrażenie zgody na ujawnienie tajemnicy bankowej, ale tylko w zakresie potrzebnym do przeproszenia promocji – czyli poinformowanie organizatora o spełnieniu przez nas warunków.
W trakcie wnioskowania o konto powinniśmy wyrazić zgody na:
- kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
- kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
- kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
- na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).
Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 21.10.2019, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć w ciągu 30 dni, ale nie później, niż 31.10.2019.
Teraz pozostało nam spełnić ostatni wymóg – wykonać min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta oraz w kolejnym. Nie ma znaczenia gdzie i ile zapłacimy – liczy się sam fakt wykonania tych płatności, dlatego warunki możemy spełnić kupując kilkukrotnie bułki w piekarni za parę złotych czy nawet płacąc w częściach za zakupy na kasie samoobsługowej.
Przykładowo podpisując umowę o rachunek w październiku transakcje powinniśmy wykonać zarówno w listopadzie, jak i w grudniu. O zgarnięciu nagrody zostaniemy natomiast powiadomieni już 10.01.2020. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do jej odbioru. Przelew na kwotę 150 zł oraz SMSa z kodem karty podarunkowej Biedronka otrzymamy do 20.01.2020.
230 zł w pozostałych promocjach!
Na koniec dodam, że 200 zł na start to nie jedyna promocja, która czeka na nowych klientów Santander Bank Polska. Wystarczy, że w trakcie wnioskowania podamy kod polecający (np. ten: 1007167072), wydamy 300 zł (mogą to być te same transakcje, co w promocji startowej) i… zyskamy kolejne 80 zł :)
Natomiast jeśli zechcemy przenieść do banku swoje wynagrodzenie, to zarobimy dodatkowe 150 zł.
W jaki sposób? Tu, aby się nie dublować, odsyłam do pełnego prześwietlenia wszystkich promocji Konta Jakie Chcę, które przygotowałem miesiąc temu. Oczywiście od nas zależy, czy zdecydujemy się walczyć o kolejne nagrody. Obowiązku nie ma :)
Ile to wszystko kosztuje?
Na koniec pozostaje pytanie ile kosztuje prowadzenie Konta Jakie Chcę. I tu dobra wiadomość – bank nie pobiera bowiem ani grosza za utrzymanie rachunku. Niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!
Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty.
Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.
Komentarze
Sądzę, że to Bank dał ciała raczej, bo przeiceż ebroker nie ma dostepu do danych, Bank je przekazać miał, no chyba że Bank przekazał prawidłowo a ebroker zaczął w tym mieszać i typować komu wysłać a komu nie. Nikogo nie oskarżam, tylko tak to może być odbierane po ilości reklamacji!
• PakoDostał już ktoś kod do Biedronki?
• gruW dalszym ciągu brak odpowiedzi na reklamację. Już kiedyś były problemy z eBrokerem.
• kaktus_74U mnie również brak odpowiedzi na reklamację, brak maila i brak jakiejkolwiek informacji.
• PatTeż mam z nimi problem.
• janmJako polecający nie otrzymałem 80 zł.
Mój polecony otrzymał.
Złożyłem reklamację.
Odpowiedź: nie wyraziłem zgody na kontakt telefoniczny i mailowy.
Wchodzę w ustawienia: rzeczywiście, zgody ustawione na: Nie.
Tylko, że… głowę dam sobie uciąć, że je zaznaczałem na: Tak.
Ale dowodów nie mam. Ale przecież nie kłóciłbym się bez sensu, zawsze sprawdzam, czy spełniłem wszystkie warunki.
Jest sens się z nimi kłócić? Prosić? Teraz zmieniać na: Tak?
Będę wdzięczny za pomoc, porady co z tym zrobić.
Ja również mam podobny problem – jestem prawie pewny, że zaznaczyłem wszystkie zgody, robiłem wszystko zgodnie z instrukcją z livesmarter a tymczasem w ustawieniach widnieje brak zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. napisałem do brokera ale raczej nie widzę szansy na pozytywne załatwienie sprawy.
• TomekbA powiedzcie jeszcze czy mieliście kiedyś wcześniej konto w Santander (BZWBK)? Wiem, że dawno temu był taki problem, że system pamiętał stare dane – a jak się zakładało nowe konto / wyrażało zgody to on ich… nie nadpisywał. W systemie zostawało dalej to, co ustawiło się kilka lat wcześniej. Może to to?
• MichałMiałem konto w BZWBK ale to było naprawdę dawno temu.
• TomekbMichał, BZWBK zamknięte w 2017r. Może to być to.
• janmAle u mnie jest jeszcze taka sprawa, że ja konta w Santander nie zakładałem, tylko zostałem przeniesiony z Deutsche Banku. Ale pytałem, czy mogę być polecającym.
Nic, odwołanie od odrzuconej reklamacji poszło.
Teraz ich ruch.
Dzięki za podpowiedź z tym BZ WBK, można im o tym wspomnieć.
Na razie nagły brak zgód powiązałem z ostatnimi i wcześniejszymi awariami w Santander. Może wtedy coś się niektórym klientom „poodznaczało”?
Czy ktoś otrzymał już 150 zł w gotówce i 50 zł do Biedronki?
• AndrzejJa dostałem 150 PLN, ale na razie brak bonu.
• RafalllJa też już mam bonus 150, bobu do Biedronki brak
• WeronikaJa również dostałem 150 zł oraz bon do biedronki, który był na poczcie w zakładce powiadomienia.
• FilonskiTeż dostałem zarówno przelew jak i bon.
• Qba_To teraz…jak szybko i bezproblemowo zamknąć konto w tym banku? ;-)
• WeronikaTeż się chętnie dowiem 🙂
• Monika___dostałem kasę i bon, teraz czekam na 3×50 za pensje
• PakoCzy to normalne ze umowę o konto można ZAMKNĄĆ/ROZWIĄZAĆ tylko w dedykowanej placówce gdzie jest nasz opiekun umowy? Większość z nas zawierała umowę przez kuriera. Wg mnie nie powinno się robić problemu w dowolnej placówce banku, a podobno jest inaczej!! Ktoś wie ?
• PakoDzis przyszla premia z Santanderu, choc bonu jeszcze nie ma. Reklamacja zlozona w piatek 17.01.
• MaciekDziś wpadło 150 zł za wybagrodzenie.
• Filonskia kiedy wpływa Ci wyplata? bo mi 28. i jeszcze trzeciej nie dostalem.
• PakoNa początku miesiąca ale moj trzeci miesiac przekazania wynagrodzenia był w grudniu.
• FilonskiSorry, te 150 zl to bylo za wplyw wynagrodzenia. Czyli moja reklamacja z 17.01. jest caly czas rozpatrywana….
• MaciekCzy ktoś podpowie jak najprościej zamknąć konto?
• EwelinaZadzwonić na infolinię.
• Paweł K.Reklamacja złożona 15 stycznia i ciągle brak odpowiedzi na nią, nie mówiąc już o mailu do uzupełnienia danych.
• kaktus_74U mnie to samo.
• PatW dalszym ciągu brak rozpatrzenia reklamacji….
• MaciekZ przykrością się dołączam :(
• kaktus_74Dzisiaj otrzymałam informację:
Oficjalne uzasadnienie otrzymane od Santander Bank Polska:
Uczestnik nie wyraził zgody:
– na elektroniczny kanał kontaktu (EKK).
Na swoim profilu oraz w umowie nie ma w ogole wyszczególnionej takiej zgody, są tylko dwie:
– na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
– na kontakt telefoniczny w celu marketingowym.
Czy ktoś coś wie?
• PatForma otrzymywania korespondencji
• BogdanA ja otrzymałem odpowiedź, że reklamację należy u partnera składać, czyli 15 dni roboczysh myśleli, aby cos takiego odpisać…
• MaciekMail z dzisiaj:
„…reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w akcji z Santander Bank Polska „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja II” została rozpatrzona: negatywnie.
Oficjalne uzasadnienie otrzymane od Santander Bank Polska:
Uczestnik nie wyraził zgody:
– na kontakt telefoniczny w celu marketingowym”
Po zalogowaniu na konto – faktycznie nie jest zaznaczona, ale na 100% wszystkie zgody były zaznaczane przy zakładaniu konta z promocji … No cóż, pewnie już pozamiatane. Kto wie, czy te częste w ostatnich miesiącach awarie w banku mogły być przyczyną różnych błędów, w tym także np losowego odznaczenia zgód u niektórych klientów.
• kaktus_74I o to im chodzi. Klient jest, a bank nie wypłaca Premii. Mam dokładnie to samo. Czas zwijać żagle!
• AndrzejTak się stanie.
• kaktus_74