Lion’s Bank: Lokata Bonjour 5.5% na 3 miesiące bez zakładania konta!

Przeglądając dzisiaj oferty lokat trafiliśmy na niesamowitą ofertę mało znanego Lion’s Banku. Bank ten oferuje lokatę Bonjour oprocentowaną 5,5% w skali roku na trzy miesiące. Co więcej – aby z niej skorzystać nie trzeba zakładać żadnego konta! Jedyne ograniczanie to w zasadzie ilość gotówki, jaką mamy w portfelu.

Ulokujesz nawet 100 000 PLN

Z karty produktu wyczytać można, iż Lokatę Bonjour założyć można raz, a jej kwota minimalna to 50 000 PLN. Maksymalna: 100 000 PLN. Innych ograniczeń nie ma.

Aby złożyć wniosek o lokatę konieczne jest zostawienie swoich danych kontaktowych uzupełniając krótki formularz na stronie banku. Prawdopodobnie po jej założeniu uzyskamy dostęp online do środków (tak jak w innych bankach grupy Noble – „klonach”), choć tej informacji nie udało nam się jeszcze zweryfikować.
Regulamin lokaty znajduje się pod tym adresem.

Lion’s Bank – a co to?

Dla tych, którzy o banku usłyszeli pierwszy raz – Lion’s Bank to tak naprawdę oddział Idea Banku dedykowany klientom z zasobniejszym portfelem. Można rzec, że jest to odpowiednik Noble Banku, a nawet jego brat bliźniak. 80% udziałów banku należy do Getin Holding SA. Oczywiście każdy depozyt do 100 000 EUR gwarantowany jest przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

Przy okazji radzimy, aby pośpieszyć się z ewentualnym składaniem wniosków. Dziś, kolejny raz, Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe do rekordo niskiego poziomu. Oznacza to, iż w ciągu kilku dni oprocentowanie lokat znów spadnie!

Czytelnikom, którzy mają jeszcze większą ilość wolnych środków (a wiemy, że są tacy!) przypominamy również o innej świetnej ofercie dla kwot 50-100 tys. PLN – ofercie Noble Banku (5-5.25%).

Nie przegap!

Komentarze

  • lokatę można założyć tylko w oddziale, zatem użyteczność znikoma

    Leon Odpowiedz
  • A ja się zastanawiałem czy to nie jakaś filia zagranicznego banku. Nawet miałem sprawdzić ich www itd. Zakładałem lokatę w Noble Banku na 5.25%. Lions jest obok… a tam dają więcej no patrzcie, dałem ciała :-) I to jeszcze wykluczyło mnie z konta -10% Getin online :-(

    Siedzi panienka w obu tych bankach i się nudzi… w tym Lions to chyba jeden klient tygodniowo…
    Z ciekawych bajerów jedyna na świecie karta płatnicza wykonana z metalu – ale nie posiada żadnych płatności zbliżeniowych zapewne przez to.

    krzysiek Odpowiedz
  • Z ciekawosci wypelnilem formularz i zadzwonili do mnie. Trzeba sie umowic z doradca na rozmowe w oddziale. Nie ma mozliwosci zalozenia lokaty online. Pani mowila,ze chodzi o lokate min 5.5% wiec podejrzewam, ze chca jeszcze na jakies inne produkty namawiac (a nie chodzi po prostu o przyjscie i zalozenie lokaty)

    marcino Odpowiedz
  • marcino – ja kilka razy byłem na rozmowach w Idea Banku czy innym Open Finance np przy zawieraniu lokaty na start itp. Zazwyczaj chcieli wcisnąć też jakieś fundusze, doradztwo, kontakt itp ale krótkie i jasne stwierdzenie, że mnie to nie interesuje (i sam się zajmuje swoimi finansami) bywało skuteczne.

    Także jeśli ktoś chce założyć samą lokatę to problemu raczej nie bedzie :)

    Michał Odpowiedz
  • admin – dzieki za info w takim razie pojde na spotkanie (mam nadzieje, ze mozna po prostu zalozyc sama lokate) .
    Bylem juz kiedys na takim spotkaniu w Citi i chcieli na sile wciskac jakies slabe produkty (przy okazji lokaty 5.25% ktorej i tak nie zalozylem z uwagi na wygorowane warunki)

    marcino Odpowiedz
  • dzwonili do mnie, można założyć samą lokatę, nie trzeba żadnych dodatkowych produktów inwestycyjnych ani nawet konta, serdeczny uśmiech dla Pani bankierki wskazany to może uda się trochę podciągnąć % ;-)

    Mik Odpowiedz
  • no wlasnie przez tel pani mowila, ze to min 5.5% Ciekawe czy da sie wynegocjowac wiecej zakladajac tylko lokate 3mies na 5.5%

    marcino Odpowiedz
  • próbowałem przycisnąć konsultantkę, ale ona nic nie wie, bo to tylko infolinia… to mało profesjonalne, ale na kobiety zawsze dobrze działają kwiaty ;-) :D jak wrócisz z Liona to napisz czy coś Ci się udało ugrać, OK? ;-)

    Mik Odpowiedz
  • dokladnie konsultantka tylko zaprasza i nie zna szczegolow. Dam znac jak bede po spotkaniu :)

    marcino Odpowiedz
  • W sieci dostępne są jedynie informacje o lokacie Bonjour i jeszcze jednej (standardowej) Bon Apetit: https://lp.lionsbank.pl/lp/lokaty/lokata-bonjour-odwaga-06/02_Regulamin_Lokata_Bon_Appetit_v_1.0.pdf

    Mówią „min. 5.5%” bo pewnie będą chcieli coś więcej wcisnąć. Oczywiście wg mnie najlepiej odmówić i po prostu założyć lokatę która i tak jest rewelacją jak na obecne czasy :)

    Michał Odpowiedz
  • W lions nie ma bankowosci internetowej? W Noble jest. Tak czy siak nie piszcie nawet że da się wynegocjować więcej… :-)
    Nie wiem po co LC zakłada kolejny bank dla bogatszych, jest Noble to po co Lions kierowany do tego samego targetu?

    krzysiek Odpowiedz
  • Oferta niezła, tylko oddziałów mało mają…
    Bezpłatna infolinia z tego co widzę.

    @krzysiek, z ciekawostek, to metalową debetówkę ma jeszcze Noble Bank, ale to i tak prawie to samo…
    http://noblebank.pl/produkty/karty-platnicze/metalowa-karta-debetowa

    pws Odpowiedz
  • Kolejna akcja BZWBK, niestety tylko dla „zaproszonych”:

    indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl/546_regulamin_kupuj_przez_internet.pdf

    jako Odpowiedz
  • Umawiają tylko do 1 z tych 5 oddziałów w Polsce?

    core Odpowiedz
  • Jak ktoś wróci ze spotkania niech napisze czy warto do nich jechać.

    Imiglikos Odpowiedz
  • a skok nadal okolo 7% wiec po co meczyc sie z jakims dziwadlem skoro prezydent juz zaakceptowal ze wchodza do BFG

    Anna Odpowiedz
  • @jako, dzięki za info. Ciekawe czy liczy się zasilenie jakiejś internetowej portmonetki, ale raczej tak.

    pws Odpowiedz
  • Albo i nie, bo „Z Promocji wyłączone są Płatności on-line Kartą w punktach prowadzących działalność klasyfikowana jako zakłady bukmacherskie, kasyna (MCC 7995).”

    pws Odpowiedz
  • @core, tak, tylko do oddziałów, pytałem czy nie mogą przyjechać do mnie do domu (mam daleko do w-wy) skoro są takim elitarnym bankiem, ale Pani stwierdziła, że to byłoby – cytat – „nieprofesjonalne” :-)

    Mik Odpowiedz
  • Byłem wczoraj, spotkanie w poznańskim oddziale trwało ponad 45minut.
    W trakcie tej rozmowy chodzi o stworzenie profilu klienta, bez tego się nie obejdzie, zatem przygotujecie się na serię kilkudziesięciu pytań dosłownie o wszystko: praca, hobby, majątek, rozwój własny itp. Próbowano przy okazji tego namówić mnie na współpracę przy inwestowaniu w ziemię, nieruchomości oraz oczywiście założenie ROR.
    Lokatę rzeczywiście można załozyć tylko w banku, lokata jest odnawialna, ale można to zmienić poprzez infolinię.
    Lokata zakładana jest kolejnego dnia od złożenia wniosku (o ile w tym dniu wpłyną środki na konto).
    W przypadku, gdy nie chcemy skorzystać i założyć u nich ROR, wymagane jest podanie konta bankowego z którego wpłyną środki.
    Z pamięci nie znałem, a było to niezbędne, w związku z czym lokaty nie mogłem założyć.
    Najbliższy wolny termin na ponowne spotkanie jest uwaga …za 5 dni (licząc weekend)!!
    Zdecydowanie trzeba uzbroić się w cierpliwość idąc tam.

    P.S. Bank ma główny target na klientów 250kPLN-3mln, którzy chcą inwestować. Konsultant, co było jego wielką wtopą, oświadczył wprost „Klient ze 100tys zł, który przychodzi do mnie założyć wyłącznie lokatę, który nie chce ze mną inwestować i budowac wieloletnich relacji, nie jest dla mnie ważny i mnie nie interesuje. Poważni Klienci zaczynają się od ćwierć miliona złotych”. No nic tylko gratulować…

    befree Odpowiedz
  • befree, dzięki za info. Plus jest taki, że zarobisz swoje, oni nie do końca i na tym relacja z bankiem się skończy, skoro żadna ze stron nie bedzie dalej zainteresowana współpracą :)

    Dla mnie ok :)

    Michał Odpowiedz
  • a czy będąc w placówce i zakładając lokatę musiałeś podać na jaką kwotę dokładnie chcesz ją założyć (oczywiście w ramach widełek), czy może ile im przyślesz kasy na tyle założą?

    Mik Odpowiedz
  • befree: czy dają jakiś podgląd online (np. w systemie transakcyjnym IB) do tej lokaty?

    imiglikos Odpowiedz
  • „Klient ze 100tys zł, który przychodzi do mnie założyć wyłącznie lokatę, który nie chce ze mną inwestować i budowac wieloletnich relacji, nie jest dla mnie ważny i mnie nie interesuje. Poważni Klienci zaczynają się od ćwierć miliona złotych”

    Czyli są chyba nastawieni na złodziei, bo normalny człowiek tyle przecież nie ma.

    Marek Odpowiedz
  • W Krakowie żadnych siupów z podawaniem numeru rachunku, z którego wpłyną pieniądze, nie było, żadnych chamskich tekstów o klientach poniżej 250k również. Chociaż pogadanki o długoterminowym inwestowaniu musiałam wysłuchać.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • tarina.larina – podawałaś określoną kwotę lokaty, czy należy zrobić przelew na dowolną z zakresu 50-100 tys.?

    Michał Odpowiedz
  • Pytano mnie o kwotę i taką od razu wpisano do umowy o rachunek, tak więc nie sądzę, aby można było podać widełki i powiedzieć „to ja się do poniedziałku zastanowię”.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • także byłam na spotkaniu (45 min), Pan namiawał mnie na inwestowanie w nieruchomości itp, spokojnie wysłuchałam i stanowczo powiedziałam że interesuje mnie wyłącznie lokata, przy zakładaniu lokaty konieczny jest także rachunek (bezpłatne otwarcie i prowadzenie, oprocentowanie 3,25%) oraz dostęp internetowy. Pan mnie pytał dokładnie o jakiej kwocie na lokacie mówimy, w poniedziałek powinnam mieć umowę na mailu, wówczas doczytam czy jest wskazana kwota do przelewu.

    gosiek Odpowiedz
  • tarina.larina – także musiałaś założyć ROR do lokaty?

    gosiek Odpowiedz
  • @gosiek – tak, też zakładałam ROR.

    tatiana.larina Odpowiedz
  • Bzdura. We Wrocławiu wywierają presję i każą zakładać ROR. Bez RORu nie chcą zakładać lokaty, a na pytanie dlaczego, skoro nie ma takiego obowiązku wynikającego z regulaminu lokaty … robią wielkie oczy i mówią że tak „góra” naciska. Na spotkaniu jest dużo sprzeczności z tym co obiecują na info linii np. rzekoma możliwość negocjacji oprocentowania, czysty depozyt bez powiązania z innym produktem. Na spotkaniu, przy wypełnianiu wniosku o lokatę zastrzegają ustanie, że nie ma możliwości złożenia dyspozycji przelania środków na rachunek inny niż ROR w Lion’s Bank, podczas gdy regulamin tego nie zabrania, a wniosek przewiduje wskazanie innego rachunku (w innym banku) do zwrotu środków. Wszystko po to aby lokata odnowiła się na mniej korzystnych warunkach i żeby kasa wróciła z powrotem do Lion’s Bank. Nie szanują czasu klienta i jego pieniędzy. Wiedząc, że przyjadę z miejscowości oddalonej o 100 km, nie pofatygowali się powiedzieć, że w sobotę nie ma możliwości założenia lokaty i koniecznie trzeba przyjechać jeszcze raz (bzdura), natomiast na spotkanie (pranie mózgu) infolinia wyznacza termin uwzględniający sobotę i nie wyklucza możliwości dopełnienia wszelkich formalności

    Artek Odpowiedz
  • W piątek przesłałem do Konsultanta e-mial z podanym numerem konta, z którego zostanie dokonany przelew na lokatę.
    Czekam teraz na sporządzenie wniosku oraz zaproszenie mnie do podpisania gotowego wniosku i oświadczenia o regulaminie.

    Zobaczymy jak długo im to zajmie …w końcu Konsultant zapewniał mnie, że przede wszystkim warto u nich inwestować i powierzyć im swoje pieniądze, gdyż on ma ode mnie o wiele więcej czasu, którego ja – człowiek zapracowany oczywiście mam mało, na szukanie dla mnie ofert ziemi, nieruchomości itd. ;)

    Jeśli rzecywiście wszystko u nich tyle trwa, to ilość czasu i ich dostępność dla Klienta jest ich największym minusem a nie odwrotnie (o czym usilnie starano się przekonać).

    befree Odpowiedz
  • @befree
    czy juz byles na spotkaniu? czy nie mozna podpisac wniosku o zalozenie lokaty podczas pierwszego/jednego spotkania (majac przy sobie nr konta z ktorego zakladamy lokate i okreslona kwote lokaty)?
    Ja jestem przed spotkaniem i konsultant nie prosil o przesylanie nr konta mailem. 2 Razy wolalbym tam nie chodzic skoro spotkanie trwa 45min

    marcino Odpowiedz
  • Oczywiście, że można od razu na 1. spotkaniu podać numer konta, ale uwaga:
    – nie ma możliwości podpisania wniosku w tym samym dniu jeśli jest to jeden z oddziałów poza stolicą!! Ponieważ oddział przesyła informacje o wniosek do lokaty do Warszawy, a co za tym idzie, wniosek zakłada Warszawa i przesyła go do Oddziału, więc i tak musimy sie pojawić w naszym Oddziale po raz drugi, najczęściej następnego dnia (tak mnie poinformowano), w celu podpisania przygotowanego wniosku.

    Ja popełniłem skuchę i tego numeru przy sobie nie miałem, dlatego po uzgodnieniu z konsultantetm dosyłałem go e-mailem, żeby znów tam nie jechać, a potem jeszcze raz złożyć podpisy.

    befree Odpowiedz
  • Heh, jestem po wizycie w oddziale we Wro. Powiem szczerze, że pierwszy poczułem się w banku jak cham ze wsi który wdarł się Jaśniepaństwu na salony i naniósł błota. Niestety byłem szczery i powiedziałem, że interesuje mnie tylko lokata i za 3 miechy się pożegnamy, koleś się skrzywił jakby go rozbolały zęby i musiałem wysłuchać wykładu o co chodzi w private bankingu i o budowaniu relacji. Ponoć dostęp internetowy nie jest wskazany gdyż nie pozwala budować relacji między klientem a bankierem. Ja pier….
    Z wrażenia zapomniałem gdzie wsadziłem kartkę z numerem konta więc dałem sobie założyć ichni darmowy ror byle tylko znów nie przychodzić – u nich zwie się to „ROAR”. I na koniec dowiedziałem się że będę musiał się pofatygować 3ci raz jak wpłynie ode mnie przelew na lokatę – po to aby mój prywatny bankier mógł mi wydrukować potwierdzenie, że mam taką lokatę.
    Generalnie takie PKO BP w wersji dla snobów.

    Ragnarok Odpowiedz
  • do Ragnarok> Jezu człowieku po co to zrobiłeś i zakładałeś ten kiepski ROR, w tym banku szukają łosi do golenia :) oto w tym wszystkim chodziło. A później zobaczysz jaki to darmowy ROR jak Cie podsumują :) Wyjdzie Ci że lepiej było wsadzić kasę na lokacie 4%.

    Artek Odpowiedz
  • Jakby obniżyli trochę pułap to może zaczęłyby przychodzić do nich emerytki pogadać sobie i budować relacje, zamiast robić kolejki w przychodniach ;-)

    puzuma Odpowiedz
  • Ja wczoraj bylem na spotkaniu w Wawie i odnioslem takie samo wrazenie jak Ragnarok (bankowosc elektroniczna nie pasuje do private bankingu bo chodzi o budowanie osobistych relacji :D. Rozmawialem z dyrektorem oddzialu i powiedzial, ze ROR jest obowiazkowy i bezplatny. Trzeba go zalozyc mimo, ze do obslugi lokaty nie jest potrzebny. Srodki mozna przelac z innego banku i na zakonczenie srodki tez wroca na to konto, z ktorego sie przelalo (nie na ich ROR). A ROR po zakonczeniu lokaty mozna zamknac. Mowil, ze zadncyh oplat za ROR nie przewiduja. Tylko oczywiscie wczoraj nie moglem zalozyc lokaty bo juz zblizala sie 19ta i systemy pozamykane wiec wzieli dane ode mnie i kazali sie zglosic we tym tyg na podpisanie umowy o lokate (nie pytali o nr konta, z ktorego przelewane beda srodki). Jak mam tam chodzic jeszcze 5 razy to chyba nie bedzie mi sie chcialo

    marcino Odpowiedz
  • Prywatny bankier kazał na siebie czekać pół godziny pomimo umówionego spotkania. Osoby chcące założyć tylko lokatę nie są ich targetem bo sam fakt depozytu nie zbuduje odpowiednich relacji ;). Konto rzeczywiście trzeba założyć pomimo tego że infolinia za każdym razem twierdzi inaczej. Dezinformacja i marnowanie czasu klienta. Aby założyć lokatę i zamknąć na koniec konto trzeba: 1. przyjść i dać dane do wniosku. 2. przyjść i podpisać wniosek 3. przyjść i odebrać potwierdzenie założenia jak wpłynie kasa 4. przyjść i zamknąć konto. I nie ma podglądu online – nie mają obecnie systemu transakcyjnego. Zastanówcie się czy warto, tak jak napisałem – marnowanie czasu klienta. Więcej nerwów i pieniędzy stracę na te wizyty niż zarobię na dodatkowym procencie niż mam w obecnym banku.

    Avenger Odpowiedz
  • dokladnie czasu i nerwow troche to kosztuje. Mi doradca powiedzial, ze na 2 tyg przed koncem lokaty beda dzwonic, zeby porozmawiac co robic dalej z pieniedzmi wiec nie wiem czy skonczy sie na 4 spotkaniach

    marcino Odpowiedz
  • Heh, jak to dobrze, że w SK Banku mam konto – kiedyś jedna wizyta, a teraz 4,75% na 3 m-ce bez łaski, przez net do założenia…

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    luc Odpowiedz
  • Trzeba stawiać na swoim.
    Ja miałem dziś spotkanie nr 2, w celu już tylko podpisania umowy o założenie lokaty oraz założenia konta internetowego (które póki co nie funkcjonuje, bo nie mają własnej bankowości elektronicznej).
    Z własnym podanym kontem nie musiałem zakladac u nich ROR.
    Pieniądze właśnie przelałem, ale już np. w celu potwierdzenia ich wpływu na konto banku trzeba napisać e-mail do Konsultanta i ten w przeciągu 24h prześle odpowiedź.
    Lokata od razu otarta jako nieodnawialna, więc po 3 miesiącach pieniążki wracają na konto.
    Nie potrzeba więcej wizyt w banku./

    Podsumowując:
    Oddział Poznań
    1. CZWARTEK – Spotkanie 45minut: budowanie portfolio Klienta i przedstawienie ofert banku. Z racji braku przy sobie nr konta i zdecydowanej niechęci założenia ROR na tym spotkanie zakończono.
    2. PIĄTEK – Po ustaleniach na spotkaniu dosłanie e-mailem dzień później do Konsultanta danych dotyczących konta bankowego, z którego będzie przelew.
    3. PONIEDZIAŁEK – E-mial od Konsultanta w celu przesłania danych jak skan dowodu i dane matk.
    4. WTOREK – Druga wizyta w placówce banku. Podpisanie umowy o lokatę i rachunek internetowy do lokaty.

    Czy warto?
    – Dla kogoś z dużego miasta, w którym jest placówka – RACZEJ TAK. Trzeba poświęcić trochę czasu i cierpliwości na spotkania.
    – Co zyskamy? Dla 100tys. zł bez konieczności zakładania konta – porównując w innych bankach (dla przykładu 4% w IDEA Bank, to poza Lion’s najwyższa oferta) otrzymujemy w Lion’s o 105zł miesięcznie więcej.

    befree Odpowiedz
  • Rowniez uczestniczylem w takim spotkaniu. jakie sa moje wrazenia? Wyszedlem zdegustowany. Jak na obcowanie z „private bankingiem” i instytucja chcaca, jak to podkreslano, budowac dlugotrwale relacje, spotkalem sie z czyms niezbyt licujacym: slabymi sztuczkami i brzydkim wywieraniem presji.

    Dotyczy to oczywiscie przede wszystkim kwestii zalozenia RORu – na moja odmowe i uzasadnienie ze nic na ten temat nie ma w regulaminie produktu pojawil sie czlowiek przedstawiajacy sie jako „kierownik oddzialu”. Po czym nastapila tyrada, ze on jako ow kierownik ma prawo ustanawiac takie zasady ze nie da sie zalozyc lokaty bez RORu, a interesuja go tylko klienci rokujacy dluga wspolprace.

    Interesujace zatem jest ze idac tropem tej wypowiedzi. w tym banku kierownik moze ksztaltowac swoim widzimisie cechy produktu, ktorych nie ma zapisanych w regulaminie. Az sie wyrywa pytanie, czy moze wlasna decyzja ustanawiac lepsze albo gorsze oprocentowanie na tej samej lokacie.

    „Gratuluje” – fantastyczna metoda strzelenia sobie w stope i juz na wstepie wizerunkowo przekreslenia tego co chcialo sie osiagnac – a wszystko w imie wyrabiania targetow na ilosc otwartych ROR-ow. Tak kiepska etyka raczej do tej pory kojarzyla mi sie z parabankami.

    majormajor Odpowiedz
  • majormajor, jaki oddział? Które miasto?

    Michał Odpowiedz
  • Warszawa

    majormajor Odpowiedz
  • Ja ide dzisiaj niby podpisac umowe o lokate moze jeszcze uda mi sie uniknac zakladania RORu. Wrazenia podobne jak przedmowcy. Oddzial Warszawa

    marcino Odpowiedz
  • Witam,
    Również byłem dzisiaj na spotkaniu. Niestety zakończyło się ono rozczarowaniem. A mianowicie żaden z pracowników nie zaproponował mi nawet szklanki wody co w te upały jest nie do pomyślenia. Jak oni chcą budować te relacje o suchym pysku?

    Marcin Odpowiedz
  • @Majormajor, ja zastanawiam się czy tę sprawę nie nadać gdzieś do nadzoru bankowego, bo według mnie jest to sprzeczne z prawem, jeśli spełniasz wymagania regulaminu (w którym nic się nie mówi o ROR) a bank uzależnia założenie takiej lokaty od wykupienia (założenia/skorzystania) z innych produktów, o których wcześniej nie informował w regulaminie, a nawet w ofercie. Ja myślę, że to jest śliska dla nich sprawa. Tym bardziej, że call center twierdzi, że nie ma obowiązku z korzystania z innych produktów naganiając w ślepo zdezorientowanych klientów do banku. Ja zmarnowałem mnóstwo czasu na pranie mózgu we Wrocławiu i w efekcie, nie założono mi tej lokaty. Jestem zdegustowany. Wiem, że kiedyś któryś bank beknął (w Polsce) za wprowadzanie ludzi w błąd, wiem że poszkodowani skrzyknęli się w necie i sprawa wyszła na jaw i nabrała większego echa, następnie zajęły się tym media. Myślę, że tutaj te samowolkę banków (rzekomo instytucji zaufania publicznego) powinniśmy też nagłośnić. CO O TYM SĄDZICIE ?

    Tobi Odpowiedz
  • Owszem, rowniez pomyslalem ze moze to byc temat dla KNF.

    Poza tym bardzo zirytowal mnie bezczelny ton w jaki przedstawiono owa „propozycje nie do odrzucenia”. Po prostu powiedziano ze bez zalozenia ROR nie wyjde z zalozona lokata. Niezrownana metoda budowania relacji, nieprawdaz?

    majormajor Odpowiedz
  • @major
    mój email to dubisiak@interia.pl

    wyślij mi swój numer tel na email.

    jeśli nie chcesz to podaj swój email, wyśle Ci swój numer telefonu.

    Tobi Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy