Nie dostałeś maila od Agory w sprawie Lokaty Happy?

Zgodnie z tym, o czym pisaliśmy już dzisiaj na naszym Facebooku, koniecznie skontaktuj się z Agorą przez formularz kontaktowy. Regulamin przewiduje bowiem, żeby w ciągu najbliższych dni podać swoje dane do przelewu premii. Jeśli nie dostaliście maila z informacją o konieczności uzupełnienia danych (i nie możecie tego zrobić na stronie promocji) – Agora zweryfikuje was ręcznie i wypłaci premię w ciągu najbliższych dni.

Nie przegap!

Komentarze

  • ludzie regulaminu nierozumia a konta zakładaiom

    he Odpowiedz
  • Rozumieją tylko ciasteczka były złe!

    newss Odpowiedz
  • Warto wspomnieć, że termin maila od agory jest zalezny od edycji konkursu zamiast odrazu straszyć problemami.

    Ja mam w regulaminie : ze mail bedzie do 10.11.2014, a wypelnic trzeba do 30.11.2014.

    kostek Odpowiedz
  • ja niestety nie dostalem meila. po zalogowaniu mam informacje „Konkurs zakończony

    Rozpoczęliśmy zbieranie danych do przelewów. Jeśli zakwalifikowałeś się do wypłaty premii, zaloguj się i wypełnij formularz.”
    Czy ktos juz sie kontaktowal w tej sprawie ? jakie dane podac aby zlozyc reklamacje?
    pozdrawiam

    manius Odpowiedz
  • Tak jak w artykule – pisz maila do Agory, będą chcieli potwierdzenie opłacenia lokaty aby wyjaśnić to z Ideą

    Michał Odpowiedz
  • Wysłałem zgłoszenie, że nie dostałem maila w piątek, do dziś żadnej odpowiedzi.

    Maxim Odpowiedz
  • Tak jak napisał wyżej @admin: należy wysłać zgłoszenie do Agory, oni odpiszą, że potrzebują potwierdzenia założenia lokaty i będą sprawę wyjaśniać z bankiem (ciekawe ile im to zajmie?). Kiedyś miałem identyczny problem przy promocji „bankier starter” – proces reklamacyjny trwał……..3 miesiące.

    Robert Odpowiedz
  • Poszły dwa zgłoszenia reklamacyjne na brak maila przez formularz z opisu powyżej. Odpowiedzi niemal natychmiastowe z prośbą o podesłania potwierdzeń założenia lokaty (generuje się je po zalogowaniu na IDEA BANK w zakładce lokaty). Czekamy co dalej… :)

    Bobek Odpowiedz
  • Niestety wysłałam wiadomości przez powyższy formularz i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi..

    wik Odpowiedz
  • sprawdzajcie spam-u mnie mail od agory właśnie tam trafił

    wik Odpowiedz
  • U mnie też brak odpowiedzi. W odbiorczej, spamie, koszu, nigdzie nie ma. Podajcie adres e-mail agory jaki do Was przyszedł, sprawdzę raz jeszcze.

    ana Odpowiedz
  • W środę 12.11.2014r otrzymałem premię za lokatę Happy

    Zenek Odpowiedz
  • Wysłałem e-mala 5 dni temu, dostałem odpowiedź z prośbą o dokumenty i cisza…

    Enrik Odpowiedz
  • Ja dzisiaj dostałem odpowiedź, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, a o dalszych krokach będę poinformowany w najbliższym czasie :)

    qwas Odpowiedz
  • @qwas

    Ile czekałeś na odp?:)

    Enrik Odpowiedz
  • @ Enrik
    Potwierdzenie założenia lokaty wysłałem w poniedziałek.

    qwas Odpowiedz
  • Dziś wysłałem potwierdzenie założenia lokaty. Zobaczymy ile im zajmie odpowiedź.

    Paweł Odpowiedz
  • Gdy można wygenerować potwierdzenie założenia lokaty?

    H13 Odpowiedz
  • Przychodzi na maila – również w PDFie ;)

    Michał Odpowiedz
  • Z jednej lokaty brak premii pomimo podania danych do przelewu (nie było e-maila, ale po zalogowaniu na „agora” można było podać dane do przelewu). Teoretycznie mają czas do 5 grudnia.
    Z drugiej lokaty brak e-maila, brak możliwości wpisania danych – złożona reklamacja do agora (wysłane potwierdzenie założenia lokaty).
    Zdążyłem się już przyzwyczaić, że przy tego typu akcjach zawsze zdarzają się wpadki.

    Robert Odpowiedz
  • Tak jak pisałem powyżej odpowiedź o przyjęcie reklamacji do rozpatrzenia dostałem prawie natychmiast po jej wysłaniu (10 listopada) z maila imiennego.

    Dziś dostałem wiadomość (14 listopada), iż reklamacje zostały rozpatrzone pozytywnie i za tydzień będę miał możliwość wprowadzenia danych do przelewu, o czym zostanę poinformowany jeszcze w osobnym mailu.

    Bobek Odpowiedz
  • Dzisiaj też otrzymałem wiadomość:

    „Z przyjemnością informujemy, że Państwa reklamacja złożona w sprawie przyznania premii została rozpatrzona pozytywnie.
    W przyszłym tygodniu w naszym systemie pojawi się możliwość uzupełnienia danych do przelewu premii o czym poinformujemy Państwa w odrębnym mailu.”

    Robert Odpowiedz
  • Po co agorze te dane? Na tych promocjach to nie wiadomo czy podaje sie informacje bankowi czy nie_wiadomo_komu.

    R Odpowiedz
  • A ja dostałem już przelew 50 zł od Agory. Dostał już ktoś?

    roxy2 Odpowiedz
  • 12.11 dostałem 50zł

    mpi Odpowiedz
  • U mnie ciągle brak odpowiedzi na reklamację…

    Paweł Odpowiedz
  • Poprosiłem o komentarz Agore i dostałem następującą odpowiedź:

    Osoby które otrzymały potwierdzenie o rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji będą informowane o zasadach uzupełnienia danych do przelewu w ciągu najbliższych 2 dni.
    Osoby które składały reklamację w ciągu ostatnich 7-10 dni a nie otrzymały odpowiedzi proszone są o cierpliwość – bedziemy im odpowiadać w ciągu najbliższych kilku dni
    Osoby które złożyły reklamacje w tym tygodniu powinny spodziewać się odpowiedzi na początku przyszłego tygodnia

    Moim zdaniem warto chwile poczekać, bo odpisywanie na maile z pewnością jedynie spowalnia proces – a przecież czas na wypłate jest do 30.11.

    Michał Odpowiedz
  • 13 listopada złożyłem reklamację, od razu przyszła prośba o przesłanie potwierdzenia założenia lokaty. Wczoraj wieczorem przyszedł mail od Agory, że mogę uzupełnić dane do przelewu. Przelewy mają być zlecane zgodnie z regulaminem, do 30 listopada.

    Paweł Odpowiedz
  • up,
    u mnie to samo

    eh Odpowiedz
  • U mnie nadal cichosza choć na reklamację odpisali szybko. Czekam na maila z info kiedy dadzą możliwość wpisania danych (jak loguje się to nadal nie mam nic do wypełnienia).

    Bobek Odpowiedz
  • Po reklamacji, też dostałem maila z informacją o przesłanie potwierdzenia założenia lokaty, Tylko że w ten sposób przesyłam agorze pełne dane: imię, nazwisko, adres, nr dowodu; teraz pytanie kto się będzie nimi zajmował, co się z nimi stanie. Czy sam nr lokaty nie powinien wystarczyć by sprawdzić w banku czy faktycznie taka lokata została założona.

    tom Odpowiedz
  • tom#
    Możesz wysłać maila, którego dostałeś od Idei z potwierdzeniem założenia lokaty. Tam jest tylko imię i nazwisko i numer lokaty. U mnie to wystarczyło.

    zlotko Odpowiedz
  • Dostałem maila – pojawiła się możliwość logowania na konto promocji. Wszedłem, podałem dane, wszystko zadziałało.

    wiast Odpowiedz
  • Wczoraj ok. 18:00 przyszedł mail, że można dane wypełnić na przelew. Wszystko już wklepane zobaczymy ile potrwa przelanie kasy.

    Bobek Odpowiedz
  • Dziś wpadło 5 dych od Agory za Lokatę Happy :)

    qwas Odpowiedz
  • Jest jeszcze ktoś kto wysłał potwierdzenie założenia lokaty, a nie otrzymał linka do wypełnienia danych?

    wik Odpowiedz
  • ja tez nie otrzymałem

    H13 Odpowiedz
  • Dziś wpadło 4x 50zł :)

    Maxim Odpowiedz
  • Ja już wiem, że nie dostanę bonusu. Nie mają żadnego mojego e-maila w swojej bazie. Jako potwierdzenie chcą e-mail z potwierdzeniem założenia konta w Agorze.

    Niestety nie mam takiego e-maila, wydaje mi się, ze konto zakładałem przez stronę agory, ale po takim czasie już nie pamiętam. Więc 50 zł przeszło mi koło nosa. :( Może w promocji z Meritum Bankiem nie będzie takich cyrków.

    Mieszko Odpowiedz
  • @Mieszko, czy nie można tego jakoś przeskoczyć? Brzmi fatalnie, jesli masz konto przez strone agory i date założenia to przeciez mogą sprawdzić ręcznie, mylę się?

    mia Odpowiedz
  • Nawet dzwonili do mnie z Agory po złożeniu reklamacji. Twierdzą, że nie mają żadnego śladu na to, że konto założyłem przez ich stronę. Samo potwierdzenie otwarci konta i wykonanie przelewu nie wystarczy, bo możliwość założenia konta w Idea Banku istniała też poprzez innych pośredników, ale 50zł dawała tylko Agora.
    Powiedzieli, że jak doślę potwierdzenie założenia konta na stronie Agory to dostanę premię. Jednak ja nie mam takiego potwierdzenia, próba logowania na stronie agory tez nie przechodzi. Czyli, albo faktycznie założyłem konto bez pośrednictwa Agory, albo była jakaś awaria i nie zapisał się w bazie mój adres e-mail. Minęło też za dużo czasu, żebym teraz był w stanie odtworzyć historię i pamięć w jaki sposób założyłem konto. Wydaje mi się, że przez Agorę, ale pewności i potwierdzenia nie mam :(

    Mieszko Odpowiedz
  • Mieszko ale możliwość założenia lokaty promocyjnej była tylko z linku wygenerowanego przez Agorę. Wysyłany był właśnie na maila. Wniosek: jeśli nie założyłeś profilu w ich aplikacji i nie dostałeś maila z linkiem = założyłeś lokatę poza promocją (szczerze mówiąc nie wiem jak – wszystkie linki w artykule prowadziły dokładnie do strony promocji).

    Michał Odpowiedz
  • Też nie wiem jak to się stało, że założyłem lokatę po za promocją. Ale teraz już nie odkręcę tego :(

    Mieszko Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy