1600 punktów za zarejestrowanie karty BZWBK w Mastercard Priceless Specials

Zakończona

Trwa promocja Banku Zachodniego WBK, dzięki której zgarniemy 1600 punktów powitalnych w programie Mastercard Priceless Specials (wymienne m.in. na bilety do kina). Wystarczy, że zarejestrujemy swoją kartę płatniczą i wykonamy jedną operację.

Mastercard Specials - 1600 punktów od BZWBK
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem karty debetowej Dopasowana Mastercard, kredytowej Mastercard Silver lub dowolnej Mastercard Mobile – wydaną oczywiście przez Bank Zachodni WBK.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na stronie promocji w okresie do 31.03.2018, a następnie wykonamy przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową podaną kartą do 30.06.2018.

Nagroda zostanie przyznana w ciągu 5 dni roboczych od dnia spełnienia warunków. Co istotne punkty będą ważne zaledwie miesiąc.

Z promocji możemy skorzystać tylko raz, niezależnie od ilości posiadanych kart.

Szczegóły w regulaminie.

PS. Normalna cena biletu do kina Cinema City to 800 punktów, jednak w trwającej obecnie ofercie specjalnej można nabyć jeden bilet w cenie 400 punktów. Warto przeglądnąć katalog nagród – punkty można również wymienić na doładowania telefonu (1600 punktów to 20 zł) lub inne korzyści.

Nie przegap!

Komentarze

  • Polecam przetestować apkę priceless special na smartfony. Dużo lepiej kupuje się bilety
    do kina z oferty specjalnej.

    Bobek Odpowiedz
    • thx

      luka89waw
    • I dużo więcej z urodzinowej :D

      luka89waw
    • # Bobek napiszesz ? lukaa@t.pl

      luka89waw
    • Poszedł mój namiar.

      Bobek
    • są też dodatkowe oferty specjalne w nagrodach

      Katarzyna
    • A na czym polega dużo lepej, bo nie widzę różnicy?

      qqq
    • Ja tez nie widze roznicy. Poza tym na 4 urzadzeniach z Androidem apka sie wyklada. Syf! Na iPhonie nie widze nic szczegolnego. Urodzinowa mozna wziac tylko 1, wyswietla sie zreszta regulamin.

      keton
    • A nie masz roota? Mi też wywalało, ale odpaliłem hide magiska i poszła. Może @Bobek nam podpowie, czego nie widzimy?

      qqq
    • Na 1 telefonie mam roota, ale na 3 pozostalych Chinczykach nie ma roota. Apka po prostu pojawia sie i zaraz znika. Na tablecie z Intelem GooglePlay juz protestuje, ze jest niezgodna. Jeszcze sprobuje na emulatorach. Ale ogolnie lipa. Nigdy jeszcze nie spotkalem tak wybrednej apki.

      keton
  • Wreszcie zarejestrowali mi ostatnia karte. Nie wiem co pomoglo, czy reklamacja, czy to, ze ponownie wybralem PS w centrum24, nawet rejestrowalem przez PS bezposrednio. Co ciekawe zaden email nie dotarl tak jak to ma normalnie miejsce.

    keton Odpowiedz
    • >>>email nie dotarl tak jak to ma normalnie miejsce.
      Tak, teraz konta szybko…
      Ale bez maili i punktów , może później będą.

      Bogdan
  • Przy okazji, czy ktos probowal polaczyc konta PS w roznych bankach, np. TMUB i BZWBK?

    keton Odpowiedz
  • Kont w różnych bankach nie można połączyć.
    Konto żony i męża w ramach jednego banku – można

    asdf Odpowiedz
  • W PS w T-mobile mam zarejestrowane 2 karty (debetówkę i kredytówkę) i jak wchodzę na jedną z nich to widzę sumę punktów. Czy ja zamknę kredytówkę to czy punkty zabrane przez nią nie znikną i bedę je mógł wykorzystać logując się na debetówkę?

    chmiel Odpowiedz
    • To jest dobre pytanie. Ja chyba dla pewnosci wydalbym te punkty.

      keton
    • Regulamin mowi ze masz 30 dni kalendarzowy, ale racja ze lepiej wydac punkty przed zamknieciem karty :)

      aaaa
    • Dzięki za info, pytanie jeszcze w jakiej kolejności będę brane punkty przy wymianie, logując się na kredytówkę. Czy brane są punkty które najpierw przyszły bez względu na kartę, czy też najpierw te naliczone dla kredytówki, a później dla debetówki? Najlepiej chyba wymienię wszystkie i nie będę główkował.

      chmiel
    • Najpierw sa brane punkty ktorych najszybciej skonczy sie data waznosci. Jak konto jest scalone to nie ma znaczenia dla ktorej karty zostaly naliczone, liczy sie tylko data waznosci danych punktow

      aaaa
  • Cześć! Zarejestrowałem mobilną KK MasterCard na stronie promocji. Teraz mam czekać na potwierdzenie zarejestrowania czy wykonać już teraz transakcję kartą? Żadnego potwierdzenia do tej pory nie otrzymałem.

    Szymon Odpowiedz
  • Dopiero po rejestracji. Moim zdaniem lepiej sprawdzać to czy Twoja karta została zarejestrowana poprzez próbe logowania – jak wyskoczy ci błąd, że nie można zweryfikować karty, to znaczy, że nie została zarejestrowana. Sposób lepszy, bo np w moim przypadku żaden mail powitalny nie przyszedł, a dwie karty dzisiaj sprawdziłem i już wchodzi.

    ceglaaa Odpowiedz
    • Hmm, logowanie jest za pomocą numeru karty. W przypadku karty mobilnej nie mogę znaleźć jej pełnego numeru ani w aplikacji mobilnej, ani w serwisie internetowym. Jednak w widoku kart w serwisie internetowym jest odnośnik do Priceless Specials przypisany do mobilnej KK. W tej chwili prowadzi on do rejestracji karty w programie. Zapewne nie została jeszcze zarejestrowana.

      Szymon
    • W przypadku karty mobilnej, musisz mieć zarejestrowany plastik i dopiero potem powiązać konto mobilnej z plastikiem (dzwoniąc na infolinie). Rejestrując samą mobilną niestety się nie zalogujesz, bo tak jak słusznie zauważyłeś – nie znasz jej numeru.

      ceglaaa
    • pytanie czy można połączyć plastik z mobilną zanim na mobilną wpłynie 1600 pkt? czy w ramach skonsolidowanych kont nie wpłynie to 1600 pkt.to jest na konto czy od karty te promocyjne punkty?

      bolek
    • Pewnie mozna, przy plastikach tez jeszcze nie mialem 1600 pkt i pojawily sie bez problemu

      keton
    • Tak, potwierdzam, u mnie było podobnie

      Katarzyna
  • Próbowałem wiele razy, ale błąd 100 dalej nie przepuszcza kart mobilnych na 2 z 3 KGP… Karta mobilna poszła tylko na tym koncie głównym do którego kiedyś był plastik, a pozostałe 2 już nie chce wyrobić. Może coś w ustawieniach konta trzeba zmienić? macie jakieś pomysły?

    abc Odpowiedz
    • Miałem ten sam problem z kodem błędu. Wystarczyło się wylogować i ponownie zalogować.

      gajowy
  • A czy mogę połączyć swoje karty mobilne z żony plastikiem gdyż sam mam fizyczną VISE? I drugie pytanie kiedy będę wiedział, że moje karty mobilne są już zarejestrowane w programach?

    drudar Odpowiedz
    • Po dodaniu mobilnych przychodzi mail „xxx miło Cię widzieć w programie!” o ile zaznaczyłeś zgodę na otrzymywanie wiadomości.

      Łuki
    • No właśnie różnie z tymi mailami jest. U żony, żebym nie sprawdził logując się to bym dalej nie wiedział, że łaskawie po ponad miesiącu oczekiwania zarejestrowali w końcu kartę w programie.

      drudar
    • 8 lutego 2018, 18:46 • drudar Jeżeli masz plastik Visa to nawet możesz wyrobić mobilną mastercard:) Sprawdź

      luka89waw
    • Głupotą w ogóle jest to że jak masz kilka kart oczekujących rejestracji i dostaniesz jednego emaila-nie wiem jaka karta została zarejestrowana -brakuje 4 ostatnich cyfr karty. Natomiast w dalszych emailach że zachęcają do używania,wymieniania punktów na bilety do kina -w tych emailach są 4 ostatnie cyfry karty. Dało się-dało się. To BZWBK proszę dodajcie w emailach informujących że witacie w programie 4 ostatnie cyfry karty.

      bolek
    • Wyrobiłem mobilne Mastercard do trzech kont. Tylko bez pełnego numeru karty nie będę mógł się zalogować. Stąd moje pytanie czy mogę je połączyć z plastikiem żony?

      drudar
  • Ja zgłosiłem 3 karty i dostałem 3 maile. Sprawa jasna była chociaż że wszystkie są :P

    luka89waw Odpowiedz
  • Jak formalnie można połączyć w PS (WBK) konto moje z kontem żony? Wystarczy, że ja zadzwonię do PS, czy potrzebna jest jakaś zgoda małżonki?

    chmiel Odpowiedz
  • Pojawiły się u mnie jakieś nowe oferty w stylu wydaj w Telepizzy 35 zł to dostaniesz 250 pkt itp.

    Katarzyna Odpowiedz
  • Jaki macie patent na 5 minimalnych platnosci karta? Czy da sie gdzie karta przelac, np. 5x 1gr?

    keton Odpowiedz
    • SkyCash

      ceglaaa
    • Jest to bezpieczne, tzn. nie ma jakichs karnych oplat jesli np. konto nie jest uzywane?

      keton
    • fenige.pl

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzieki za info. A ja oba serwisy radza sobie z prowizja od 1gr? Pobieraja caly 1 gr?

      keton
    • W Fenige jest prowizja za taki przelew, ale nie pobierana, jeśli wyniesie poniżej 0,006 zł, więc takie małe transakcje są bezpłatne. Nie działa to z kartami wszystkich banków.

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie ma. Jedyny minus to prowizja 1,9% za „doładowanie konta skycash”. Potem tymi pieniędzmi możesz np doładować sobie telefon. Albo jak ci sie „nazbiera” więcej kasy to możesz przelac sobie na konto (tutaj opłata 2zł za przelew). Jak dla mnie apka się przydaje, bo mam 4 karty w zachodnim (wiec 20 transakcji) + czasem jak są promocję w AndroidPay, to można w kilka minut wykonać kilka płatności (czyli doładować konto skycash) i zgarnąć nagrode.

      ceglaaa
    • @Don, ale mi wyskakuje na fenige komunikat,że musi być wartość co najmniej 1,00 – nie mogę wpisać 0,01. A przy wpisaniu 1,00 prowizja pokazana 0,50 .

      wiechu
    • Aha, rzeczywiście, a zdawało mi się, że parę lat temu robiłem tam darmowy przelew…
      No cóż, więc odpada, 0,50 zł za każdą transakcję to za dużo, ja już wolę bilety w biletomacie kupić (w moim miasteczku i tak trzeba papierowych używać).

      Don Quijote de la Mancha
    • A w SkyCash przelewy z karty od 1gr?

      keton
    • Było ale się zbyło.

      Bogdan
    • Co sie zbylo? SkyCash? Jaka jest minimalna wartosc przelewu z karty?

      keton
    • Jaki jest min. przelew z karty na SkyCash?

      keton
    • Mogę się mylić, ale prawdopodobnie minimum to 1zł – przy próbie doładowania kartą nie mogę wpisać liczby po przecinku, więc w grę wchodzą tylko pełne złotówki.

      ceglaaa
  • Orientujecie się może czy punkty , które zostały już naliczone za zakupy są anulowane po odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru?

    Monika Odpowiedz
    • Tak, no chyba ze je wczesniej wydasz :)

      keton
    • a nie nalicza potem jakiś punktów „ujemnych” za taki zwrot mimo wydania punktów?

      Katarzyna
    • Mialem raz taka sytuacje i dostalem nawet jeszcze extra premie, ale nic mi z konta nie odjeli

      keton
    • Ok. Sklamalem – odjeli za zwrot (czyli malo punktow), ale nie odjeli premii, bo nie bylo juz z czego :)

      keton
    • punkty są odejmowane, jeśli na konto karty jest robiony zwrot kasy
      nawet jeśli zakupy robione były inną kartą

      jeśli w międzyczasie punkty zostały wydane to saldo punktów jest ujemne
      dotyczy tylko punktów standardowych, bonusu nie odlicza

      najlepiej zwroty robić gdzie indziej

      pozdrawiam

      kruczi
  • Jak wygląda „łączenie” kart na infolinii? Mam 2x plastik+3 mobilne – połączą mi to wszystko za jednym zamachem? Jak dobrze rozumiem punkty się zsumują czyli 5×1600?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Tak, ale musza byc dostepni wszyscy wlasciciele

      keton
    • Dzwonisz na infolinię i przygotuj 4 ostatnie cyfry wszystkich kart do konsolidacji, plus data urodzenia

      Katarzyna
  • Zmienili maila powitalnego, podaja juz 4 ostatnie cyfry karty ktora zarejestrowali. A to ze karta zarejestrowana juz wiedzialem wczoraj dzwoniac na infolinie PS.

    aaaa Odpowiedz
  • Kliknij dostaniesz oferty !
    „Przepraszamy, nie możemy znaleźć tej oferty.”

    To po co komu taka rejestracja.
    Nie ma punktów powitanych , nie ma ofert ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Pierwsze oferty daja po okolo 3 tygodniach od rejestracji

      aaaa
    • aaaa , dzięki
      No to kolejne 3 tygodnie sobie poczekam, a może w międzyczasie i punkty się pojawią ?

      Bogdan
    • Musisz transakcje zrobić żeby pojawiły się punkty powitalne.

      majaa
    • >>>Musisz transakcje zrobić
      To jasne, już z 10 dni temu zrobiona.

      Bogdan
    • transakcję musisz zrobić po rejestracji w programie, tj. otrzymaniu e-maila powitalnego albo możliwości zalogowania się do PS, jeśli punktów nie masz, dzwoń na infolinię, ja tak miałam – czekałam 3 tygodnie na 1600 pkt z k. mob. i po interwencji punkty się znalazły (tłumaczenie: system się jakoś zresetował)…

      Katarzyna
    • >>>transakcję musisz zrobić po rejestracji w programie, tj. otrzymaniu e-maila powitalnego albo możliwości zalogowania się do PS,

      Też tak myślałem ale okazuje się że nie ma na to reguł , bo na jednej karcie transakcja była przed mailem i punkty były. A na drugiej karcie – to już nie.

      Poczekam jeszcze – może system się im znowu zresetuje i punkty się pojawią.

      Bogdan
    • Jakoś dziwnie im się zresetował akurat po mojej interwencji, ale trzeba coś w końcu wcisnąć klientowi, gdy system nie za bardzo prawidłowo działa…

      Katarzyna
    • Z tego co zauwazylem to o godzinie 11 wysylaja hurtowo maile powitalne dla wszystkich kart zarejestrowanych poprzedniego dnia (rejestracja potwierdzona na infolinii albo sam moglem sie zalogowac do PS)

      aaaa
    • >>>dzwoń na infolinię, ja tak miałam – czekałam 3 tygodnie na 1600 pkt z k. mob. i po interwencji punkty się znalazły
      Katarzyna.
      Ile czekałaś aż punkty się pokazały od złożenia reklamacji ?
      I jak punkty się pokazały – to jaka data była ich naliczenia ( wcześniejsza czy inna ) ?

      Bogdan
    • OK już wiem :)
      Gdyby ktoś potrzebował wiedzieć w takiej sytuacji : pkt pojawiają się od razu po reklamacji a ich data naliczenia to aktualna data ( nie wsteczna ).

      Bogdan
  • Pytanie – gdzie zaznaczyć zgody na otrzymywanie wiadomości? (Po dodaniu mobilnych przychodzi mail „xxx miło Cię widzieć w programie!” o ile zaznaczyłeś zgodę na otrzymywanie wiadomości.)

    qqq Odpowiedz
  • Bilety będą ważne jeżeli po ich zdobyciu zrezygnuje z karty?

    mysame Odpowiedz
  • Czy tylko u mnie zniknęły bilety za 400pkt, oprócz oferty urodzinowej.

    santech Odpowiedz
    • A to na koncie BZWBK byly jakies bilety po 400pkt? Takie oferty mialem tylko na KK a TMUB.

      keton
    • Wlasnie sprawdzalem na nowej KK w TMUB i faktycznie wyparowaly oferty na bilety, sa tylko urodzinowe i za 1200 z pasza. Nie mam przy sobie starej karty zeby sprawdzic na innym loginie.

      keton
    • Czasami znikają te bilety, a potem wracają za 1-2 dni, u mnie zniknęły bilety za 800 pkt

      Katarzyna
    • Juz znow sa za 400 na obu KK w TMUB

      keton
  • Sorry, pomieszałem, były na TMUB. @keton napisz do mnie na priv. sudecka na gmail.com

    santech Odpowiedz
  • Nie wiem jakim cudem ale udało mi się wymienić te 1600pkt. na 3 bilety (jeden za 800 i dwa za 400)

    mysame Odpowiedz
    • bo zeby zamowic takie 4 bilety musisz miec co najmniej 1600.01 pkt na koncie

      aaaa
    • Te za 400 oba były w ramach promocji urodzinowej? Ja mam 3 konta i na każdym tylko jeden mogłem wziąć.

      Dobcio
    • Kilka osób poprosiło mnie o przeczyszczenie tego wątku więc… jeśli coś działa, to nie piszcie o tym wprost, bo szybko przestanie – banki też czytają te komentarze :)

      Michał
    • Z czego to wynika, że trzeba mieć więcej punktów niż nagroda, którą chce się zamówić?

      Monika
    • Wynika pewnie z bledu systemu a rozwiazaniem jest polaczyc karty jesli na drugiej zostaly jakies drobne punkty. Tez jestem za wyczyszczeniem komentarzy. Bilety urodzinowe beda tylko do 24 lutego, ale fajnie gdyby to dzialalo w kolejnej promocji biletowej :)

      aaaa
    • @aaaa, mowa o biletach urodzinowych z okazji 1 rocznicy programu priceless? Skąd to info, że do 24 lutego? jest jakiś regulamin o nich?

      hazzan
    • Do lutego to mialo byc te 500 punktow urodzinowych. A bilety z puli urodzinowej to pewnie beda az do odwolania, ale niewykluczone ze polacza to z przepadkiem punktow, dla kazdego konta ta data jest inna.

      keton
    • Pytanie tylko czy koniec promocji obejmuje także vouchery za 400 pkt w TMUB?

      abc
    • Mam nadzieje, ze nie. Wydaje sie, ze to jest inna kategoria, w regulaminie jest cos o ofertach specjalnych, ze niby moga znikac i tak faktycznie bylo, ale pozniej znow sie pojawialy.

      keton
  • W aplikacji mobilnej (tydzien wczesniej) nie tylko po jednym ;) Mi zostało 400 pkt do dziś więc kupiłem cegiełkę aby nie przepadło :)

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy posiada ktoś emaila do BOKu Priceless ? Na stronie nie znalazłem ? Tylko infolinia ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • czy Carrefour Express też się łapie do zdobywania punktów?

    Romek Odpowiedz
    • Niestety nie, sprawdzone

      Katarzyna
    • szkoda
      a jakiś pomysł na szybkie zdobycie jednego brakującego punktu (799.45)?

      Romek
    • Jeśli nie wchodzi w grę „zwykły” Carrefour to może b-smart w KFC? Za 5zł wydanych w restauracji powinien wpaść 1 punkt :)

      Dobcio
    • wystarczy Ci 0,56 punkta a więc jakieś 2,80 PLN – w Krakowie bilet mpk 20 minutowy :) inne pomysły: sklepy 1minute, niektóre cukiernie, które traktowane są jak restauracje, ewentualnie kolporter jest chyba partnerem

      Dzikus
    • To naliczają też punkty za kwoty mniejsze niż 5 zł :)?

      Monika
    • Chyba tak, pamiętam że za bilety po 1 zł w promocji mPay naliczało.

      p27
    • tak, naliczają od każdej kwoty, co jest bardzo fair :)

      Dzikus
  • orientuje się ktoś ile trwa łączenie kilku kart na jedno konto ?

    pasikonik119 Odpowiedz
  • Czy ktoś z Was miał problem zalogowaniem w aplikacji mobilnej? Przez przeglądarkę nie ma problemu, a w aplikacji (android) wpisuję numer karty, akceptuję zgody, chwilę mieli i wyskakuje „Wystąpił błąd połączenia z serwerem” i tak od kilku dni. Czyszczenie danych, cache-u i reinstalacja nie pomaga. Próbowałem na 2 urządzeniach, więc może to problem z kontem? Trzeba jakoś odblokować/aktywować dostęp przez aplikację?

    bikerboy Odpowiedz
  • Skończyły się bilety urodzinowe .

    bolek Odpowiedz
    • Ale przecież bilety urodzinowe ciągle są.

      cykor
    • Na stronie programu z komputera ich nie widzę. Dziwne.

      bolek
    • Mówię o aplikacji. Tam je znajdziesz.

      cykor
    • Dziwne bo wczoraj zamówiłem 2 bilety i żaden nie doszedł,zwykle przychodziły po 2 godzinach max.Zastanawiałem się też dlatego że może się skończyły. No ale wg regulaminu i info mają 2 dni robocze to czekam.

      bolek
    • u mnie wyskakuje błąd i nie mogę zamówić urodzinowych biletów poprzez aplikację mobilną, a na komputerze nie ma w ogóle już ich

      Kacper
    • Szkoda, ze nie kazdy jest godzien by zalogowac sie do apki:D „Wystąpił błąd połączenia z serwerem” od czasu instalacji, od co najmniej 3 dni…

      hazzan
    • @hazzan też tak mam na jednej karcie, a wszystkie pozostałe śmigają w apce
      A bilety urodzinowe cały czas są i to z ważnością 28 stycznia :D

      Aleksy
    • Nie da sie dalej zalogowac do apki, zadną karta TMUB i WBK, od momentu instalacji apki, czyli od 17.02, niezłe gowno:]

      hazzan
  • można w jakiś sposób zapłacić kartą mobilną w internecie ?

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
    • Podbijam. Ale chyba raczej się nie da, pytałem ich czy mogę uzyskać pełny numer karty, to napisali że nie, na Infolinii tak samo. Nie wspominając o kodzie CVV.

      pws
    • Od tego trzeba zacząć czy w ogóle można zapłacić kartą w internecie bez kodu CVV ?

      Bogdan
    • mozna w amazonie, zalezy od karty

      aaaa
    • Można w Amazon? Hmm, dziwne… W każdym razie istnieją 3 główne typy transakcji, retail (stacjonarne POS) oraz e-commerce i MOTO, czyli CNP. Niewykluczone, że nawet, jeśli CVC2 dla takiej karty został wygenerowany, płatności CNP mogą być po prostu nieobsługiwane (tak jak często użytkownik może ustawić osobny limit dla takich).

      Don Quijote de la Mancha
    • Dobra, mam numery kart mobilnych. Czy ktoś próbował płacić nimi np. w Amazonie? Jest tam coś groszowego do przetestowania? A może znacie jakieś inne miejsca bez CVC?

      pws
    • też poszukuję możliwości, wziąłem kilka kart mobilnych i wolałbym w necie wykonywać transakcje

      karampuk
    • Skąd masz te numery kart mobilnych?

      jaceny
    • Co miesiąc są oferty dla ciebie na telepizze, zamawiam online, dostawca przyjeżdża z terminale i przechodzą płatności kartami mobilnymi. Nawet bez tych ofert się opłaca bo dają 8 pkt za każde 5 zł co jest rownowartoscia 8% zwrotu

      aaaa
  • Jakby ktoś był zainteresowany, to można wymienić promocyjnie z 50% rabatem punkty na vaucher do Cinema City na średni zestaw popcorn plus pepsi (normalnie chodzi za 1200, a dziś wymieniałem za 600 puntów).

    Andy Odpowiedz
  • Jak długo się czeka na informację o przystąpieniu do programu MCPS? Wniosek złożony 11.02 do dziś brak rejestracji.

    santech Odpowiedz
    • dwa razy dostałem info po ok tygodni a za 3 razem wcale nie było info, poprostu sprawdziłem i już można było się logować.

      Herman
  • Dzięki za info, niestety dla mnie nie loguje się.

    santech Odpowiedz
  • Dla nowych kart bardzo fajne oferty dla ciebie: za zakupy w carrefour i kolporterze prawie polowe tego co wydasz zwracaja w punktach

    aaaa Odpowiedz
    • W Carrefourze może być problem z kartami mobilnymi, mi np. one nie działają w ich terminalach. Ktoś miał podobny problem?

      Katarzyna
    • Wielokrotnie placilem mobilnymi w hiper i markecie, raz nie przeszla transakcja bo zapomnialem nadac pin karcie. Sprobuj wylaczyc i wlaczyc nfc, w dotnij i zaplac zmien na inna aplikacje i wroc na bzwbk jako domyslna, wyloguj sie i zaloguj ponownie do aplikacji bzwbk, wylacz karte mobilna i zalacz ponownie odnawiajac pule platnosci.

      aaaa
    • 2 razy próbowałaś? nieraz jest w sklepie że mi nie przechodziło,a za jakiś czas w tym samym działało już-często to wina terminala i widocznie słabego połączenia z telefonem.

      bolek
    • Można próbować kilka razy, ale tez wzrok pani na kasie, który dosłownie może zabić, jakoś mnie zniechęca :-)

      Katarzyna
    • Dla kasjerki to przerwa w pracy, odpoczywa czekajac na to co wymyslisz

      aaaa
    • W carrefour mozna placic za jedna zakupy kilkoma kartami, wiec powiedz ze zlotowke zaplacisz jedna karta i wtedy przetestuj mobilna, jesli nie zadziala to zaplac zwykla i potem masz druga probe dla karty mobilnej – a zanim kasjerka nabije na terminal to masz czas na zmiany na telefonie

      aaaa
  • A propos oferty specjalnej z Kolportera. Jest tam napisane: „Zyskaj 150 pkt przy SUMIE płatności 20 zł”, a niżej wydatek minimalny 0 zł, czyli może być kilka transakcji, które łącznie się do 21.03 wyniosą 20 zł lub więcej?

    Katarzyna Odpowiedz
    • Wszystkie oferty z kolpertera (nawet te na wydanie 60 zl z tmobile) maja ten blad. Oczywiscie mozna kupic cokolwiek za 1 zl i potem reklamowa, ale ja bede robic zakupy tak zeby wyszlo 20 zl na paragonie. Na pewno nie przejdza punkty za kilkukrotne zakupy, bo to jest tylko w ofertach circle/statoil.

      aaaa
    • skoro jesteśmy już przy circle, to czy oferta wróci, jeśli się nie wykorzysta wszystkich 3 x 250 pkt we wskazanym terminie?
      Jak się wykorzysta 3 x 250 pkt to kolejna jest tylko 3 x 100 pkt – to sprawdzone…

      abc
    • oferty dla Ciebie są przypisane do konta czy do każdej karty oddzielnie? Np. z Kolportera można skorzystać tylko jeden raz czy raz na każdą kartę plastikową i mobilną.

      abc
  • Naprowadzi mnie ktoś, co kolejno klikać na infolinii, żeby połączyć się bezpośrednio z konsultantem zajmujacym się programem PS? Chce uniknąć przełączania pomiędzy 10-cioma osobami. Chodzi oczywiście o połączenie kont :)

    ceglaaa Odpowiedz
    • Nie jestem na 100% pewna czy pamiętam, ale chyba od razu włącza się konsultant. Przygotuj 4 ostatnie cyfry kart, które chcesz dodać, plus 4 ostatnie cyfry głównej karty, którą się logujesz do PS, są też jakieś pytania kontrolne w stylu data urodzenia

      Katarzyna
  • Dla mnie promocja jest bez sensu. Miałem w tym banku wczesniej 3 visy. Wyrobiłem sobie specjalnie na szybko mobilną mastercard, już nawet dostałem punkty, ale nie mogę ich użyć i sie zalogować, bo nie znam i nie jestem w stenie poznać numeru karty.

    jaceny Odpowiedz
    • To jest promo kart MC, więc Visa mało kogo obchodzi, nawet jeśli masz 10 takich kart. A żeby się zalogować, to trzeba mieć plastik MC.

      abc
    • a kto Ci broni ich użyć, dzwoń na infolinię i wymieniaj punkty do woli

      Dzikus
  • Przypomnę co pisał @Zuk wcześniej. Numer karty mobilnej można sprawdzić innym telefonem z NFC apką, np. czytnik kart bankowych NFC

    Aleksy Odpowiedz
    • U mnie nie działał ten czytnik,druga sprawa Bank może zablokować jak użyjesz karty mobilnej w necie bo… skąd możesz znać jej numer;) Zresztą to dywagacje ,nikt pewnie tak udanie nie zapłacił bo może nie być takiej możliwości przez internet poprostu.

      bolek
    • Ale jak nie masz drugiego telefonu, to nic nie zrobisz, trzeba dzwonić na infolinię WBK dla PS i tam zamawiać nagrody, chociaż mogliby to jakoś wreszcie załatwić

      Katarzyna
    • @bolek mi chodziło o logowanie co apki ;)

      Aleksy
    • Tak, potwierdzam, numery można odczytać apką czytnikiem i dwoma telefonami z NFC. Spróbowałbym zapłacić nią w Amazonie ale nie mam akurat tam co kupić taniego, dla testu tylko czy płatność bez CVC by w ogóle się udała. Ale logowanie do programu działa bez problemu.

      pws
  • Przychodzą wam bilety urodzinowe ostatnio od razu na telefon?
    @bolek jak się zakończyła sprawa?

    Dariusz Odpowiedz
  • Przychodzą wam bilety urodzinowe ostatnio od razu na telefon?
    @bolek jak się zakończyła sprawa?

    darky Odpowiedz
  • Relizował już ktoś te bilety do kina? Można wymienić na normalny bilet, który kosztuje 30zł? Bo w regulaminie jest napisane, że kod jest warty 17zł, tu cyt. „Bilet do kina Cinema City w postaci kodu SMS –o wartości 17 zł „.
    Wchodzi to normalnie?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Bilety są na dowolny seans 2D bez względu na cenę, po prostu pokazujesz kod w kasie i kasjerska go wprowadza, niestety nie można kupić nim biletu w internecie bo nie ma miejsce na wprowadzenie kodu, zostaje tylko kasa w kinie

      Katarzyna
  • Działa u Was teraz zamawianie biletów w apce? Bo u mnie za każdym razem na końcu jest „Nie powiodło się”. Czy to 1 czy więcej szt., próbowałem na 2 telefonach, czyściłem dane, przelogowywałem się na starą i nowe karty i nic, za każdym razem to samo… Czyżby już koniec sposobu?

    pws Odpowiedz
  • Wyloguj się i zaloguj ponownie. Ewentualnie zmiana telefonu. U mnie po paru próbach pomogło.

    santech Odpowiedz
  • Cóż, może już po zabawie-osobiście nie mam jak teraz sprawdzić.

    santech Odpowiedz
    • Kurde, no nic nie pomaga. A akurat dziś dopiero dostałem punkty powitalne…

      pws
    • To i tak masz dobrze. Ja do karty wirtualnej żony od dwóch tygodni nie mam rejestracji w programie. U mnie poszło bez żadnych kłopotów. Zostaje tylko infolinia-reklamacja.

      santech
    • Właśnie dzwoniłem zapytać – nawet na infolinii już nie widzą tych biletów, więc najprawdopodobniej ich pula się wyczerpała… Przespałem ofertę, co z tego że zamówiłem kilka nowych kart, zdobyłem punkty i udało się w ostatnim dniu, skoro i tak akurat ich pula się wyczerpała w tym czasie… A wczoraj jeszcze 1 sobie zamówiłem normalnie w Getinie.

      pws
  • Chyba mam rozwiązanie – chciałem zamówić przez kompa, chociaż pojedynczo na każdą kartę, a tam już nie ma biletów po 400 pkt wcale… Nawet na kartach T-Mobile już ich nie widać. Ale w regulaminie jest data dzisiejsza, więc dzisiaj jeszcze powinny być dostępne.

    pws Odpowiedz
  • Miał ktoś coś takiego, że przy próbie połączenia kart (mobilnych) okazywało się, że nie są ona jeszcze zarejestrowane w programie, pomimo tego, że mail o przystąpieniu do programu przyszedł? Właśnie próbowałem połączyć dwie mobilne do plastiku, maile przyszły to wszystkich kart, a na infolinii informacja, że mobilne jeszcze nie są w programie.

    ceglaaa Odpowiedz
  • W regulaminie pisze, iż punkty powitalne wygasają po upływie miesiąca o daty przyznania.
    Tymczasem w systemie jest informacja, iż pkt te wygasają z dniem 31 marca ( czyli dłużej niż miesiąc ).

    Czy ktoś może potwierdzić, iż można polegać na tej dacie w systemie ?

    Pytam nie przypadkiem, bowiem 500 pkt, które wg systemu miały być jakoby ważne do 28 lutego – wygasły z dniem 23 lutego ( czyli 5 dni wcześniej ) !

    Oczywiście trzeba złożyć reklamację – ale dobrze by było wiedzieć czy można polegać na tej dacie w systemie – czy wręcz odwrotnie – jest ona tylko przybliżona.

    Bogdan Odpowiedz
    • Wprowadza to w blad, bo zakladka „wygasniecie punktow” miala zdaje sie pokazywac ile punktow wygasa w danym miesiacu. Polecam korzystac z zakladki „szczegoly punktow do wygasniecia”, bo tam sa dokladne daty wygasniecia poszczegolnych punktow, poza tym widac tez wygasajace punkty z innych podpietych kart.

      aaaa
    • dokładnie tak, dokładna data wygaśnięcia jest w szczegółach

      Katarzyna
    • Rzeczywiście jest tak jak piszecie.

      Uważajcie z tym !
      Trzeba każdorazowo w szczegółach danego miesiąca sprawdzać – aby nie przejechać się z tym jak ja. Bo ja głupi myślałem, że mam 500 pkt do 28 lutego.

      Bogdan
    • Ja składałem reklamację bo też mi przepadły punkty z tego powodu i nie uwzględnili jej :(

      Dobcio
  • znowu coś im spadło tempo zapisywania do programu – dwie karty b.szybko, ale następne mobilne nadal nie ma, czekam już ponad tydzień

    karampuk Odpowiedz
  • U mnie podobnie. Dziś rejestracja karty z 11.02. Pomogła chyba interwencja w banku.

    santech Odpowiedz
  • Sprawdzaliście czy aby na pewno nie zostaliście zapisani. Ja się zapisałem w zeszłym tygodniu środa lub czwartek.Nie dostałem żadnej informacji że karta została podpięta a tu wczoraj się loguję na konto i okazuje się że karta jest już przypisana do programu i normalnie mogę już działać. Sprawdzajcie w ciemni

    pasikonik119 Odpowiedz
  • Bilety za 400ptk się skończyły , są jakieś inne mniej ciekawe oferty :/

    Kacper Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy