Trwa promocja Banku Zachodniego WBK, dzięki której zgarniemy 1600 punktów powitalnych w programie Mastercard Priceless Specials (wymienne m.in. na bilety do kina). Wystarczy, że zarejestrujemy swoją kartę płatniczą i wykonamy jedną operację.
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem karty debetowej Dopasowana Mastercard, kredytowej Mastercard Silver lub dowolnej Mastercard Mobile – wydaną oczywiście przez Bank Zachodni WBK.
Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na stronie promocji w okresie do 31.03.2018, a następnie wykonamy przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową podaną kartą do 30.06.2018.
Nagroda zostanie przyznana w ciągu 5 dni roboczych od dnia spełnienia warunków. Co istotne punkty będą ważne zaledwie miesiąc.
Z promocji możemy skorzystać tylko raz, niezależnie od ilości posiadanych kart.
Szczegóły w regulaminie.
PS. Normalna cena biletu do kina Cinema City to 800 punktów, jednak w trwającej obecnie ofercie specjalnej można nabyć jeden bilet w cenie 400 punktów. Warto przeglądnąć katalog nagród – punkty można również wymienić na doładowania telefonu (1600 punktów to 20 zł) lub inne korzyści.
Komentarze
Ja mam inny problem, od miesiąca nie naliczają mi punktów promocyjnych, powinni naliczyć 3 pakiety (500, 500 i 800 pkt) za 3 oferty dla ciebie…i nic. I tak jest od zmiany „wystroju” strony PS na bardziej angielską. Dzisiaj złożyłam pierwszą reklamację, zobaczymy co będzie. Też tak macie?
• KateTez tak mam. Brakuje 500, 800, 250….
• MarcelTeż mi brakuje 500.
Chciałem na infolinii złożyć reklamację ale powiedzieli, że czas oczekiwania na punkty z ofert to 3-4 tygodnie ( a przecież wiadomo że jak nie ma to już nie będzie ).
Daj znać Kate co odpiszą na twoją reklamację.
• BogdanMi powiedzieli, że 3 tygodnie (21 dni) trzeba czekać i można składać reklamację, no to złożyłam, mają się kontaktować e-mailem. Ponieważ chodziło o Carrefour Market, a transakcja była oznaczona jako Carrefour Express, stwierdzili, że tu tkwi przyczyna (Express jest wyłączony z PS), ale wyprowadziłam ich z błędu, zresztą robiłam już zakupy w podobnych ofertach dla Ciebie w tym samym sklepie, też zaksięgowane jako Carrefour Express, i nie było problemu, punkty promocyjne naliczone. Jednak na ogół takie punkty naliczali w ciąg max 1 tygodnia. Ale to było w innej rzeczywistości…Może trzeba było zachować paragon ze sklepu…
• KateMialem tak samo a teraz market-express naliczylo a hiper juz nie. Nie naliczylo tez telepizzy. Reklamacje mozna mailem podajac wszystkie karty ktorymi sie placilo
• aaaaŹle się dzieje ;/
• luka89wawTo jeszcze dodam, że nie ma już biletów po 400 w TMUB i Getin.
• santechNo sam się dowiedziałem w momencie jak chwalił ktoś że są w getin po 400 pkt,niestety sam sie tym nie nacieszyłem :(
• bolekU mnie w TMUB sa bilety po 400 (loguje sie kredytowa). W Getin dla debetowki naliczyli 900 punktow na powitanie.
• aaaaTo co też teraz w Getin po 800? Pytam bo temat domawiania kart odłożyłem ale teraz to nie wiem czy w ogóle warte to zachodu
• jankosDostałem właśnie o 10:00 punkty startowe dla kart plastikowych. Na mobilne czekam rejestr.
• luka89wawDobre że w aplikacji trzeba mieć 1 pkt wiecej aby wymienić 4 bilety na 3,2k pkt a na stronie normalnie przechodzi :P Nigdy nie naprawią tego.
• luka89wawKody doszły od razu
• luka89wawTeraz można zakupić zestawy do kina popcorn+pepsi za 400 punktów co wydaje się sensowną propozycją jak ktoś ma nadmiar :)
• PankracyJa zamówiłem dziś rano i jeszcze mnie dostalem voucherów, po jakim czasie należy się zacząć martwić i reklamować?
ok 2 dni robocze?
• luka89wawJa wczoraj wieczorem też zamawiałem i lipton, kodów też nie dostałem. Dziś dzwoniłem na infolinię i dowiaduję się że ta przecena to z powodu krótkiej daty ważności kodów ostatnio wydawane miały datę 28.04 (a ja głupi liczyłem że choć z miesiąc to w maju wykorzystałbym może) więc mają 48h na wysłanie a nam najwyżej zostanie 2dni na wykorzystanie ;/ Cofnąć nawet niezrealizowanego zlecenia żeby zwrócili punkty się nie da. Pozostaje mieć nadzieję że rozdali już te kody a nam dadzą z nieco dłuższym terminem. Już chyba wolę żeby mi te kody nie doszły i niech zwracają punkty choćby po reklamacji
• jankosBTW. Ktoś wie ile ten zestaw średni popcorn + pepsi normalnie kosztuje?
z 24 zł? :P A produkcja 1-2 zł ? :D Widziałem na alledrogo że ktoś sprzedaje kod do tego zestawu za 14 zł :P 1 szt
• luka89wawprodukcja pewnie koło 1 zł, pamiętajcie, że w tej cenie nie macie butelki czy puszki pepsi, ale rozcieńczony w zwyklej wodzie proszek, dostarczany od pepis :D
• DzikusChyba nie proszek tylko koncentrat, ale na 1 wychodzi, ze kino glownie zarabia na paszy
• ketonWczoraj dostałem kody i bym w życiu nie pomyślał że jutro tracą ważność :P dzięki tej dyskusji zwróciłem uwagę na ich ważność. A więc pójdę jutro do kina by się nie zmarnowało :)
• DobcioBZWBK dlatego pozytywną zmianą dla użytkowników było napisanie przy każdej nagrodzie,voucherze DOKŁADNEJ DATY WAŻNOŚCI przez kliknięciem zamów. Ta zmiana musi nadejść bo jednak postawienie użytkownika promocji przed faktem kilu dniowego ważnego vouchera jest nieporozumieniem. Prosimy o zmianę tego na stronie.
• bolekKtoś wie, ile może trwać rozpatrywanie reklamacji, złożyłam w ubiegłym tygodniu telefonicznie (chyba środa) i do tej pory cisza…mieli się kontaktować e-mailowo
• Katerozpatrują w miarę szybko do 2 tygodni, standardowo mają pewmie 30 dni
• DzikusJa już czekam prawie miesiąc, dziś lub jutro będę dzwonił z ponagleniem
• DobcioZnów coś sie obijają z rejestracją kart (mobilne).. Ehm
• luka89wawA do wszystkich starych KGP wydali Wam karty mobilne? Bo mnie system blokuje przy tych, przy których nie miałem wcześniej plastiku, a klika reklamacji już napisałem i nic z tego…
• abcwydali, ale to było tak z miesiąc do tyłu
• krucziu mnie wyskakuje cały czas ten sam błąd techniczny (błąd 100 itd.) i nie mogę wyrobić, u innych czytałem, że po kilku próbach poszło…a ja już wiele razy próbowałem i nic… masz jakiś pomysł, co zrobić?
• abcteż tak miałem
na infolinii powiedzieli, że naprawią do końca tygodnia
nie bardzo mi się to widziało, ponieważ kończył się regulaminowy okres na rejestrację
po około tygodniu naprawili
wyszło mi na zdrowie, teraz wystarczy jedna transakcja ;)
musisz próbować, nic innego raczej nie zdziałasz
• krucziWcześniej też starczyła 1 transakcja przecież. Inna sprawa, że dla nowych kart, w nowej promo punkty są ważne nadal tylko miesiąc, a miały być teraz ważne 3 miesiące.
• pws@kruczi infolinia i oddział posiada zerową wiedzę na ten temat (proszę przeinstalować i zaktualizować aplikacje heh), reklamacje odbijam się od ściany, bank twierdzi, że był błąd, naprawili i koniec tematu, po stronie banku jest ok, a ja wciąż próbuje i nic, tylko skrzynkę spamują mi te ich dokumenty elektroniczne….masakra jakaś.
• abcDokładnie, tak jak pisze @abc, sam pisałem już w marcu w tej sprawie, bo nie mogłem odpalić sobie kart mobilnych, ale oni to mają gdzieś, napisali tylko, że znają problem i pracują nad jego rozwiązaniem, ale to dłużej potrwa, nie wiedzą ile… Ale na szczęście później, po kilku próbach pod rząd w końcu karty się uruchamiają jakoś.
• pwsczyli jedyna opcja to klikać do skutku? ja już naprawdę masę tych prób zrobiłem…
• abcW mojej ocenie to jedyna opcja w tej chwili – ale jak już wejdziesz w dodawanie tej karty, to próbuj ją aktywować nie wychodząc wstecz po wyskoczeniu błędu, wtedy mi zadziałało za 3-4 razem.
• pwspróbowałem obie opcje wielokrotnie…i nic…
• abcZmiana urządzenia pomogła.
• Bogdanale przekładałeś też kartę sim, czy na innym numerze tel.?
• abcNie, a po co skoro karta sim nie tu znaczenia.
• BogdanLiczą się parametry urządzenia i oprogramowania.
Nadal nie mogę wyrobić kart mobilnych dla KGP, próbowałem już wielokrotnie wszystkiego o czym tutaj pisaliśmy…
• abcZamów v i jasne.
• Bogdanu mnie też cały czas błąd pobrania karty, bank rżnie głupa, że to problem a to androida, a to połączenia internetowego.
• karampukCzy komuś udało się pobrać kartę dziś, wczoraj?
@Bogdan a po kiego nam visa?
• karampukpróbuję zamówić mobilne – i cały czas błąd („spróbuj później”)
• karampukNo rzeczywiście
• Bogdannorma, ja też cały czas walczę i nic… na innym telefonie też się nie udało…chwilowo mi się pomysły skończyły, co można zrobić, żeby zamówić kartę mobilną.
• abcKlikać do skutku. Jak pojawi się błąd to odczekać kilkanaście-kilkadziesiąt sekund (nie cofać się) i próbować dalej. Można próbować w innych godzinach, gdy system jest mniej obciążony.
• ŁukiDokładnie, tak jak napisał @Łuki – u mnie w tej sposób udało się już kilka razy otworzyć nową kartę na dwóch telefonach, gdzie wcześniej ciągle wyskakiwały błędy.
• pwsNajlepszy widok dzisiaj bilet do cinema niby promocja i przecena -33% a dalej za 800 pkt :D :D
• bolekTy się nie śmiej bo może podniosą na 1200pkt ;/
• jankosOj, może tak być. W TMUB pokazuje -66% (400pkt).
• EmejCzyli faktycznie oby nie za szybko,widocznie dużo biletów im schodzi ;-)
• bolekjaka teraz maja date waznosci obecnie wysylane kody?
• kolesPrawie rok teraz sa wazne
• aaaaspecjalnie czekalem zeby te kwietniowe sie skonczyly ;)
• kolesinna sprawa ze kod jeszcze nie dotarł. Wiem że mają 2 dni… cierpliwie czekam :)
• koleskody dotarly po 1 dniu (w swieto) wazne rok
• kolesŹle się dzieje w tym programie .Ostatnio zakup 2 tygodnie temu w Eastend (kilka) a punktów do dziś brak. Natomiast na początku było po 3 dniach już naliczone-czy to zwykłe czy promocyjne. Faktycznie -zaczyna się u nich zmieniać na minus.
• bolekNajgorzej że widać od razu, że pkt nie zostaną naliczone, ale i tak trzeba czekać 4-5 tygodni z reklamacją;/
• EmejProgram po prostu byl zbyt dobry i teraz dostosowuja poziom do zwyczajow panujacych w innych programach i promocjach organizowanych byle jak przez banki gdzie tez sie ciagle pisze reklamacje
• aaaaTeż mam takie zdanie na początek programu to promocje,bonusy itd. aby zachęcić do zapisania się a potem… zaczyna się życie i procedury bankowe. :)
• bolekDo dziś brak rejestracji mobilnych a już drugi raz zrobiłem to w bankowości ;/ Może w grudniu dadzą a za rok wpadną punkty :P
• luka89wawNie można już w ogole założyć karty mobilnej próbowałem godzinę na kilku urządzeniach (oczywiście visa wchodzi bez problemu). Chyba zablokowali dla wybranych ktoś ma jakieś informacje ?
• royCisza, cisza, i cisza… Rejestracja umarła.
• luka89wawMoże to tylko brak maila. Ja rejestrowałem przez bankowość el. plastik, mail nie przyszedł, a po dwóch dniach wlazłem i karta była dodana. Przy mobilce po prostu proponuję zadzwonić.
• qqqNic daje, info party nic nie wie. Proponowali wysłać screena błędu na maila kontakt. Tylko po co im screen skoro doskonale znają ten błąd? dostali pewnie ze 100 reklamacji tego, a palą głupa…
• abcBank nie moze sie przyznac ze od kilku miesiecy ma powazne problemy z jakas usluga, wiec potraktowali Cie szablonem zgodnie z najlepszymi procedurami bankowymi. Tak jak juz pisalismy trzeba probowac zamawiac mobilne do skutku az sie w koncu uda.
• aaaaMuszę zrobić coś z pkt. Z jaką teraz datą ważności dają bilety do kina ?
• KrakBilety do 26.04.2019. W ofertach dla ciebie pojawilo sie 500 pkt za dwukrotne odwiedzenie Bobby Burgera i wydanie karta min 1 zl. W menu najtaniejszy sos 1.50 zl, dobry do salaty za 4 zl i jeszcze espresso 4 zl. Jak ktos ma kilka kart to mozna zrobic kilka oddzielnych zamowien. Podczas jednej wizyty lepiej nie placic dwa razy ta sama karta (przy promocji z butelka bylo jasno opisane ze musi byc 10 minut przerwy miedzy transakcjami w BB), ale pewnie i tak trzeba bedzie skladac reklamacje zeby dostac te punkty.
• aaaa„Jak ktos ma kilka kart to mozna zrobic kilka oddzielnych zamowien”
• KatePod warunkiem, że ma tę ofertę na innych kartach, ja mam ją tylko na jednej, a na innej mam 600 pkt za wydanie 60 zł w BB
to na tej karcie masz tę kiepską ofertą, z której już wcześniej skorzystałaś z Bobby Burger …podobnie jest circle K.
• abcdokładnie tak…mają dobre krążki cebulowe za 7 zł…
• Kate@ aaaa, dzięki!
• KrakTym razem ofert przyszły tylko dla kk tmobile. Czyżby debetowe wykluczyli?
• Marcelu mnie dla karty debetowej też są
pozdrawiam
• kruczilosowo wykluczaja karty z niektorych ofert albo losowo banuja jakas karte na 2 tygodnie i nie ma zadnych ofert
• aaaajak uruchomić mobilną bo mam błąd 100 ilekroć bym nie kliknął…
• RomekTrzeba było nie gubić poprzedniej ;)
• qqqjak pech to pech…
• Romekjest na to jakieś remedium?
Ja już nie wytrzymałem czekania ponad msc.. i zadzwoniłem na infolinię priceless. Na koncie nie miałem dodanych nowych mobilnych (chociaż miałem czas czy tym razem mogę płacić tymi kartami xD). Podałem nowe karty mobilne które zgłaszałem (2x) i nagle super wiadomość że Pani widzi te karty u siebie, więc dodała mi ręcznie :) Trzeba tak postępować chyba, jeżeli nie dodali po długim czekaniu.
• luka89wawP.S I te irytujące awarie w bankowości od wczoraj Alior, Wbk… co godzinę przedłużają „Prace konserwujące” wstyd:)
• luka89wawkonserwacyjne*
• luka89wawbyć może przy zgłaszaniu kart nie podałeś zgody marketingowej, czyli po prostu nie przysłali ci wiadomości o rejestracji…
• KateTia, zgłaszałem plastikowe karty które zostały dodane, tak samo jak mobilne i akurat one nie zostały dodane:) Wiadomo że Priceless nie śpieszy się aby dodać karty, dopiero jak zadzwoni klient ;)
• luka89wawNie rozumiem, o czym piszesz, ja piszę o zgodzie marketingowej, jak nie wyraziłeś takiej zgody, to nie poinformowali Cię e-mailem o rejestracji kart, a oni nie mają obowiązku dodania kart to Twojego konta jednego konta, jeśli nie zadzwonisz i o to nie poprosisz. Jak zadzwoniłeś, to Pani dodała Twoje zarejestrowane karty mobilne i tyle
• Kate1 konto: Poprzednie mobilne karty zostałe dodane bez mojej interwencji, lecz nie mogłem zapłacić – zawiesiłem, Nowe karty mobilne zgłosiłem lecz nie zostały dodane od razu. Wszędzie tak samo zgłaszane. Ale mniejsza..
• luka89wawKate jest jeszcze na tym etapie „pewne jak w banku” czyli uzytkownik cos zle kliknal bo przeciez blad po stronie banku jest raczej malo prawdopodobny :)
• aaaaZmienił się komunikat błędu przy wrabianiu karty mobilnej…też tak macie?
• abcKomunikat faktycznie jest inne, ale efekt ten sam …
• mbotak, czyli brak efektu…dawno nie było takiego problemu, którego nie można w żaden sposób przeskoczyć…
• abcWg mnie MCPS jest już do piachu. Trzy tygodnie czekałem za możliwość złożenia relamacji. Po kolejnych czterech jest odpowiedź, w sumie pozytywna ale kolejne punkty nie naliczają się. Szkoda mojego czasu.
• santechRzeczywiście coś słabo działa to naliczanie, ale to pół biedy, bo dzisiaj po rozpatrzonej reklamacji dostałem tylko połowe pkt. Trzeba pisać kolejną. Trochę za dużo roboty z tym się robi.
• EmejPrzynajmniej punkty startowe dostałem po 3 dniach od płatności :P
• luka89wawgosc ktory u nich zajmuje sie naliczaniem punktow za rejestracje jest rzetelny i niezawodny
• aaaaTrue :D
• luka89wawNiech dadzą mu pensje osób które „robią” resztę w tej akcji, i sam ogarnie ten program :P
• luka89wawJak długo teraz się czeka na rejestrację karty w PS?
• MonikaMoją mobilkę rejestrowali prawie 4 tygodnie.
• Paweł K.Czy ktoś kiedyś liczył, ile tak naprawdę warte są te punkty. Widzę, że większość bonów do sklepów za 50 zł jest po 3000 pkt, czyli wychodzi 1,6 zł za 100 pkt.
• KatePewnie ze liczylismy. W TMUB najbardziej oplacaja sie bilety do kina za 400pkt. Zakladajac ze najtaniej bedzie 16zl/seans a najdrozej 34zl to masz za 3000pkt 120 do 255zl. W BZWBK jest 800pkt za bilet czyli kwoty odpowiednio 2x mniejsze. Vouchery i doladowania duzo mniej sie oplacaja. W paliwie do CircleK 2100 (w promocji) masz 50zl, czyli wychodzi nieco lepiej niz inne vouchery (>70zl).
• ketonWartosc punktow zalezy od tego jakie produkty Cie interesuja, jeden nie chodzi do kina, drugi nie tankuje a trzeci nie doladowuje bo co kilka miesiecy przenosi numer z sieci do sieci i dzwoni za darmo. Z wymiana punktow warto poczekac na akcje typu Black Friday albo Światowy Dzień Sportu gdy vouchery Decathlon 100 zl byly po 2000 punktow, przeciez i tak punkty wazne sa 3 lata
• aaaaJakie 3 lata? W tej edycji 3 miesiące niby wg regulaminu powitalnych z WBK, a w systemie ważność i tak jest nadal tylko 1-miesięczna.
• pws3 miesiące tylko dla punktów powitalnych, dla innych punktów np. z ofert specjalnych lub nabitych tradycyjnie w sklepie rzeczywiście chyba 3 lata
• KateMialem na mysli zwykle punkty a nie powitalne
• aaaaA no to chyba że, ale akurat w tym przypadku myślę, że chodzi głownie o te powitalne, które można dosyć łatwo zdobyć, a je użyć trzeba w miarę szybko.
• pwsCiekawe…. wyrobiona świeżo karta mobilna NIE JEST widoczna w kartach a więc NIE DA się jej zgłosić do programu pricless mastercard :-) Od wczoraj nadal nic się nie zmieniło. Czyżby nowa zmiana? :P
• bolekPewnie sie pokaze w poniedzialek jak informatycy wroca po weekendzie i zrobia „synchronizacje”. Na razie mozesz zarejestrowac sie przez https://www.bzwbk.pl/ms/priceless-specials/start.html
• aaaaTylko przez stronę Banku można się zarejestrować będąc zalogowanym od jakiegoś czasu,jest nawet info: Za chwilę nastąpi przekierowanie do BZWBK24
• bolek1. Zaloguj się
2. Wybierz „WIĘCEJ” przy karcie (z menu po prawej stronie)
3. Wybierz z listy Priceless Specials
No to fajnie cwaniaki zrobili, po dyspozycji przekazywania wynagrodzenia to kolejny usuniety formularz
• aaaaJak się logujecie na stronie Mastercard Priceless Specials posiadając kartę mobilną Mastercard w telefonie? Ona nie posiada całego numeru karty (część cyfr jest ukrytych) , przy logowaniu trzeba podać cały numer karty?
• Marcinex72W zasadzie są dwie możliwości: można skorzystać z aplikacji czytnik kart ( ja tak robię) , można też połączyć konta.
• cykorJak radzicie sobie z smsami masowo przychodzącymi na jeden numer telefonu informującego o ofertach? Da sie na infolinii jakąś ogólną zgodę wycofać która będzie obowiązywać na wszystkie karty?
• bolekTeż mnie irytują smsy ;/ x 4
• luka89wawx60 :)
• Łukidzis dostalem po raz pierwszy oferty dla karty kredytowej tmobile dla ktorej przez 2 lata nic nie dawali (wszystkie oferty byly tylko dla debetowej)
• aaaaJak długo czekacie ostatnio na rejestracje nowych kart? U mnie już mija ponad tydzień, a nadal nie mogę się zalogować, gdzie ostatnio wcześniej rejestrowali w nawet 2-3 dni. A chciałem zrobić transakcje jeszcze w maju…
• pwsTeż czekam od 24 maja
• MonikaU mnie w sobotę wszystkie w końcu zarejestrowali (2.06).
• pwsJaki czas naliczone punkty promocyjne są ważne? 3 miesiące?
• tomm32wg regulaminu naliczone po 1 kwietnia sa wazne 3 miesiace, ale system kasuje po miesiacu i trzeba reklamowac, po reklamacji sa wazne 3 lata :)
• DzikusKtoś rejestrował kartę po RODO? Komuś zarejestrowało kartę? Czekam już 8-9 dzień i nic.
• Kacpertak, dzis mastercarda z mbanku z automatu mi zarejestrowalo
• sunwoj1Mobilna w Banku Zachodnim zarejestrowana w niecały tydzień (4 dni robocze ) – jak dla tego banku to nowy rekord.
• ceglaaajak udało Ci się ją wyrobić w dobie błędów którymi sypie aplikacja BZ WBK przy próbie wnioskowania?
• jankos@ceglaaa, tyle czasu właśnie zwykle trwała rejestracja wcześniej, ale ostatnio się wydłużyło znowu do prawie 2 tygodni, oby tylko jednorazowo taka obsuwa…
@jankos, mi kilka dni temu mobilna wskoczyła od razu bez zająknięcia w apce.
• pwsDobre pytanie. Chyba po prostu jakos się wstrzeliłem w moment gdzie błędu nie było. Próbowałem pare dni wcześniej i błędy wyskakiwały (24 i 28 maja), 29 maja w końcu się udało.
• ceglaaaja już mam ogromną ilość prób za sobą…i nadal nie mogę wyrobić mobilnej…
• abcmi udało się 27 maja ale do tej pory nie zarejestrowali mi tej karty w programie Mastercard Priceless Specials
• Marcinex72Ja przed chwilą sprawdziłem i bez problemu przeszło pobranie karty Mastercard.
• mboWięc może w końcu naprawili te problemy…
• pwsNo dobra , a kiedy ostatnio próbowałeś ?
• cykorW piątek lub sobotę wieczorem
• mboMoże inaczej od 17 do 28 maja był problem – mama jako wiadomość e-mail „Regulacja BZWBK”.
• mbo14 razy w tym czasie sprawdzałem.
witam,
• megija jak się zaloguję do bzwbk bankowości elektronicznej, kliknę kartę i opcję więcej to nie widzę żadnej ikonki priceless specials. Też tak macie?
U mnie jest normalnie-klikam więcej przy karcie i na dole samym jest pricless ;)
• bolekTak mam przy karcie 1-2-3, która nie bierze udziału w programie. Przy mobilnej jest.
• mboA karta dopasowana bierze udzial?
• MegiTak, bierze.
• qqqA w Getinie nie mogę skonsolidować punktów z kilku kart. Wg banku można to zrobić tylko dla punktów z danej karty, którą mam i jeśli ją zastrzegę to z nowej karty wydanej w miejsce zastrzeżonej. Przy różnych kartach nie przejdzie…
• ROLOTo MC robi, a nie bank…
• abcZarówno wg Getinu jak i MC w tym przypadku robi to bank. W BZ WBK zajmuje się tym MC.
• ROLOPrzy logowaniu do bzwbk priceless pojawiło się pole wyboru. Do wyboru jest tylko: World Mastercard Rewards Card. Nie mogę się zalogować do swojej karty. Też tak macie?
• qqqteż, ponadto już ponad tydzień mi nie rejestrują mobilnej
• karampukW banku zachodnim przysnęli w połowie pracy – w alior banku podział działa na dwie karty a u nich zostawili tylko miejsce na wybór: World Mastercard Rewards Card czyli nikt się nigdzie nie zaloguje do czasu podziału pełnego :D
• bolekjesli masz polaczone karty i jedna z nich to world to na nia mozna sie logowac i widac wszystko
• aaaarany, niech to przyspieszą, nie można się w ogóle zalogować….
• Katezadzwońcie na infolinię=parę telefonów i wezmą się do pracy. Taka zasada zawsze pomaga bo naprawdę nie da się zalogować.
• boleku mnie bez problemu
• krucziloguję się numerem karty kredytowej
W WBK? A w jaki sposób?
• Katekruczi loguje się numerem karty World więc nie ma problemu:P
• hazzanDzwonił ktoś na infolinię i ma info kiedy wróci logowanie dla innych kart kredytowych i debetowych?
Mi dziś odpisali na maila:
• pws„Opowiadając na Pańskie pytanie informuję, że usterka techniczna uniemożliwiająca Klientom logowanie została zgłoszona do działu technicznego. W dalszym ciągu trwają prace nad tym problemem technicznym. Zapewniam, że zespół Mastercard dokłada wszelkich starań, żeby jak najszybciej rozwiązać zgłoszoną sprawę. Jednocześnie pragnę przeprosić za powstałe niedogodności.”
Spróbujcie zalogować się do aplikacji na telefonie. Tylko tak przechodzi:)
• Monikaja już czekam równe dwa tygodnie na rejestracje. Coś wstrzymali rejestracje chyba za dużo punktów rozdali :)
• royeh ja już czekam równe dwa tygodnie na rejestracje. Coś wstrzymali rejestracje chyba za dużo punktów rozdali :)
• royto niech daja po 800 jak wszyscy tylko obnizka biletow do 400 :)
• aaaaDziadostwo a kulturalniej całkowity brak profesjonalizmu. BZWBK całkowicie nie radzi sobie z taką akcją. Też nie mogę się zalogować a chciałem wymienić promocyjne punkty na doładowanie telefonu. To w ogóle jakaś pomyłka. Regulamin promocji mówi, że przyznane punkty są ważne 1 miesiąc. W wewnętrznym formularzu programu PS jest informacja, że punkty wygasają 31 sierpnia b.r. Moje punkty wygasają za 2 dni, zgodnie z regulaminem. Ciekawe czy przyjmą reklamację?
• Waldemarzadzwoń i wymień
• kruczija wymieniłem telefonicznie 2 dni temu a nagrody brak
• Michałspróbuj w aplikacji mobilnej…
• KateU mnie w apce mobilnej jest błąd przy logowaniu. Nieźle lecą w ****.
• ceglaaaMi od 10 dni póki co nie zarejestrowali mobilnej w PS, ciekaw jestem czy uda się do końca miesiąca żeby zrobić transakcje i pkt wymienić skoro na każdym kroku problemy są…
• jankosJa w BZ WBK czekam ok. tygodnia na zarejestrowanie dwóch kart mobilnych. Napisałem wiadomość w bankowości internetowej – zobaczymy jaka będzie odpowiedź.
• ROLOmi odpowiedzieli, że jest to b.skomplikowana sprawa i przekazują do odpowiedniego działu
• karampukDostałem wiadomość, że mają problemy techniczne i pracują nad ich rozwiązaniem.
• ROLOdostałem info na maila o problemach technicznych z logowaniem
• karampukU mnie zalogowanie z aplikacji, działa jak dawniej, niestety nowych kart zarejestrowanych brak,
• luka89wawKtoś może wie ile są ważne vouchery na średni popcorn oraz pepsi do CC ponieważ przecenione jest w app na 70%?
• dzonydo 10 lipca 2018 r
• bolekChyba się połapali i nie rejestrują już kart do PS. Czekam już 3 tygodnie. Kilka razy rejestrowałem karty i nic
• KacperDebetowki BZ juz wylecialy z PS. Zostaly tylko KK. Nie mozna sie zalogowac na stare karty, a jak sie ma polaczone konto, to na liscie jeszcze sa, ale punkty sie nie naliczaja. A z KK bez problemu.
• ketona skąd to wiesz?
• KateBo nic mi sie nie naliczylo za ostatnie 2 miesiace, a podobne operacje z KK dostaly punkty. Poza tym juz nie moge sie zalogowac na konto PS uzywajac numerow debetowek, a jeszcze jakis czas temu to dzialalo. Moze im sie cos popsulo, ale watpie. Chyba po prostu uszczelnili system przed naduzyciami :)
• ketonDebetowki z t mobile chyba tez wylecialy. Nie dostaje juz na nie ofert. Tylko dla KK.
• MarcelA ja 14 czerwca dostalem nowe oferty dla WSZYSTKICH debetowek bzwbk, getin i tmobile. Logowanie dla debetowek bzwbk niepolaczonych z karta kredytowa world dziala teraz tylko i wylacznie przez aplikacje mobilna. Przez 2 lata nie dostawalem zadnych ofert dla jednej z kk, przestalem jej uzywac i nagle zaczalem dostawac oferty. Punkty naliczaja sie losowo, jesli na czyms ci zalezy to pisz reklamacje.
• aaaaHmm, normalna promocja i nie- nie połapali się …Jeżeli co niektórzy ćwierkają na blogu na który jawnie zagląda Bank na prawo i lewo to możemy tylko i wyłącznie im za to „podziękować”. :) Mam wrażenie że czytający powinni częściej zaglądać do sekcji „Poradniki” na tym blogu. Naprawdę! Internet to jednak nie jest dla wszystkich i wielu powinno mieć na niego bana :D
• bolekZwykła awaria, tylko słaby zapłon z naprawą tego…wyluzujcie trochę
• abcraczej to, ja logowałam się normalnie kartą kredytową WBK Silver, a teraz nie mogę bo mam do wyboru tylko kartę World. Ze 2 dni temu dostałam nowe oferty na wszystkie moje karty: 2 x KK + 3 x karta mobilna debetowa, a ostatnio naliczyli mi normalnie i bez problemów 500 pkt z promocji na debetówce mobilnej. Inna sprawa, że u nich rejestracja kart strasznie długo trwa, ostatnio czekałam chyba z miesiąc..
• KateAwaria, a nie wyleciało :) #bolek dobrze mówi :P Poza tym ekran logowania w getin wygląda tak http://scr.hu/0wbcr/4o9dl Pod debetowa.
• luka89wawW getinie debetowki dzialaja ok. Wszystko w ogole jest zalezne od banku i kazdy ma swoja niezalezna polityke PS.
• ketonPotwierdzam. W GNB debetówki działają. Wczoraj nawet wymieniłem punkty na cukiernię.
• Waldemar