Ruszyła kolejna promocja pozwalająca na tańsze przejazdy komunikacją miejską. Tym razem dzięki aplikacji moBILET i płatności BLIK zyskamy 50% zniżki na bilety.
Aby wziąć udział w promocji należy pobrać (lub posiadać) aplikację mobilną moBILET, a następnie kupić bilet komunikacji miejskiej w okresie od 5.03 do 1.07.2018. Istotne, aby za zakupy zapłacić BLIKiem. Choć regulamin nic o tym nie wspomina, to na stronie promocji możemy wyczytać, że:
Aby skorzystać z promocji należy:
- Wybrać w ustawieniach aplikacji moBILET płatność BLIK
- Wykonać przelew weryfikacyjny na kwotę 1zł
- Dodać moBILET do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej
- Ustawić One Click BLIK jako źródło płatności w aplikacji moBILET
W związku z powyższym konieczna jest aplikacja mobilna banku, która pozwala na płatności BLIK bez przepisywania kodu. W tej chwili opcję udostępniają Alior, Bank Millennium, BZWBK, ING, mBank i PKO BP.
Z promocji można korzystać wielokrotnie, przy czym maksymalny jednorazowy rabat to 15 zł, a minimalny – 0,5 zł. Organizator zaznacza również, że pula nagród wynosi 50 000 zł, więc w chwili jej wyczerpania promocja zostanie zakończona.
Szczegóły w regulaminie.
Komentarze
Jakby ktoś (jak ja przed chwilą) chciał sprawdzić obsługiwane miasta, to dla ułatwienia daję linka: http://www.mobilet.pl/?page_id=10 ?
• Don Quijote de la ManchaKoszalin niby jest w spisie, ale w aplikacji brak..
• PawełEch, a zastanawiałem się nawet, czy o tym napisać, ale stwierdziłem „no bez przesady”… ?
Tam jest filtrowanie, domyślnie są zaznaczone autobusik i samochodzik, ten drugi to „płatne parkowanie”, po jego odznaczeniu Koszalin znika…
• Don Quijote de la ManchaTen przelew na kwotę 1zl jest zwracany?
• mysamePiszą że tak, ale jeszcze nie dostałem zwrotu…
• ls5Piszą w regulaminie:
Nagroda pieniężna naliczana za każdą zaksięgowaną Transakcję opisaną w pkt. 1 , jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku i przekazywana przez Organizatora na rachunek bankowy Uczestnika, z którego dokonano Transakcji zakupu Biletów, w ciągu 7 dni od daty zakupu Biletów w Czasie Obowiązywania Promocji
• Bonifacy1 PLN zwrócili późno wieczorem. Teraz czekam na zwrot 50% ceny za bilety
• AKRozumiem, że aktualni użytkownicy nie mogą skorzystać?
• Anguloraczej mogą :)
• MichałNależy POBIERAĆ aplikację? Chyba literówka =p
• luka89wawdzięki :)
• MichałDokonałem zasilenia poprzez Blik z Millenium, kod wpisany, mieliło się długo po czym aplikacja wyświetliła komunikat, że nie obsługuje mojego banku. WTF? Środki natomiast zostały pobrane.
• Fazimam, to samo w ING.
• RamzesA mi przeszło bez problemu poprzez Blik z Inteligo. Tylko nadal nie zwrócili 1 PLN :/
• AKMam tak samo jak @Fazi. Tez Millenium.
• wittyPo kupnie uruchom apke banku i zatwierdź blik.
• MateuszBZWBK działa OK.
• santechU mnie w Millenium bez problem. Zwroty jeszcze z 1 zl nie dostałem tak samo 50% ceny biletu.
• MSGBilet można przechowywać offline?
• Marcin2czy można w mobilet dodac blik z 2 różnych aplikacji bankowych np. mBank i Millenium?
• PrezesProponuję od nowa napisać instrukcję obsługi, bo ten cały mobilet razem z opisem promocji to jakiś w znacznym stopniu ułomny stworzył. Z komentarzy widać, że na dzieńdobry już wielu z przelewem weryfikacyjnym dało się nabrać robiąc zwykły przelew.
• IksPoza tym w apce mBanku nie widać czegoś takiego, jak zaufane sklepy. W apce Millennium jest zintegrowana obsługa mobiletu, i tu też ktoś może się wkręcić.
mbank
w mobilet ustawienia\źródło płatności
wybierasz blik
w następnym kroku trzeba podać dane, numer dokumentu tożsamości ( adres nie było konieczny ) oraz kod blik
kod blik generujesz w aplikacji mbanku
wpisujesz powyższe informacje w aplikacji mobilet i zatwierdzasz
w kolejnym kroku zatwierdzasz transakcję w aplikacji mbanku
masz dwie możliwości, wybierasz tą która dodaje mobilet do zaufanych
upewniasz się jeszcze, że w mobilecie masz ustawioną formę płatności blik i to tyle
nie miałem jeszcze okazji sprawdzić, czy taka konfiguracja umożliwi zakup biletu
pozdrawiam
• krucziU mnie w apce mbanku po potwierdzeniu blika nie pojawiły się żadne dwie opcje. Nie podałem numeru dowodu tożsamości. Możliwe też, że winny jest smartfon, który ma mało pamięci operacyjnej, przez co przy przełączaniu między apkami zwykle musi je od nowa ładować. Zmiana „źródła” na inne i z powrotem nie uruchamia kolejnej weryfikacji, więc tego numeru dowodu nie ma jak dopisać. Zwykłe doładowanie powoduje tylko, że w apce mbanku pojawia się tylko monit coś o zapamiętaniu nazwy. Istna parodia.
• IksW apce mBank w „ustawienia BLIK” jest coś takiego: „zapamiętane sklepy”. Może to są te „zaufane”, tylko czemu mobilet mam tam 3 razy (oprócz weryfikacji zrobiłem 2 zwykłe doładowania) i za każdym razem musiałem przepisywać kod blik?
• IksMi kasę 1zł zwracają po kilku godzinach, ale co z tego skoro ani w mBanku ani w bzwbk nie mogę ustawić tego blika.
• glusiaPróbowałam z blikiem Millenium. Przelew weryfikujący przeszedł bez problemu, dodanie blika ok ale już sam zakup biletu nie udał się… Aplikacji mieli i mieli „kasowanie biletu” a potem wyrzuca komunikat o błędzie. Ale to chyba bardziej wina samej apki niż banku.
• IwonabTeż millenium. Raz przeszło a drugie raz już tak samo. Porażka.
• bananPo prostu jesteśmy beta-testerami za parę złotych.
• wittyU mnie z Millennium tak samo.
• tatiana.larinaMam to samo, blik weryfikacyjny zrobiony w millenium, zwrot 1 zł już mam, ale sam zakup biletu w ten sposób niemożliwy. Aplikacja w momencie kasowania biletu mieli i wyrzuca błąd – przekroczenie czasu na transakcję :( Próbowałam już kilkakrotnie i dupa. Musiałam skorzystać z innej aplikacji, przez którą bez problemu kupuję bilety, czyli skycash. Liczyłam na oszczędności przy zakupie, ale jakoś czuję, że nic z tego nie wyjdzie :/
• martinka_plkroki w mbanku
http://images.tinypic.pl/i/00960/l5m4pvw4pn7u.jpg
• krucziDzięki, przeszło. Później jeszcze apka mobilet zapytala o domyslne ustawienie blika jako platnosci. Udalo Ci sie kupic bilet?
• glusiajeszcze nie miałem okazji
• kruczidzisiaj z okazji smogu mpk za darmo :)
Czyli co? Promocja dla 6 banków? Trochę wstyd Mobilecie.
• JaWiemCoMi Millennium przeszedł bez problemu, zwrot złotówki oraz 50% biletów od razu tego samego dnia na koncie… ale jak widzę, jestem w mniejszości
• LectMam identyko jak Ty – zwrot 1 PLN z weryfikacji i 50% za kupione bilety dostałem tego samego dnia. BLIK Millennium.
• jarosword14Cofam moje peany – następnego dnia aplikacja się zacinała przy każdej próbie zakupu – czekam na rozwiązanie od supportu.
• LectMillennium. 3 próby zakupu 2 biletów na raz. 3 błędy ale pieniądze raz zostały pobrane.
• PrzemysławUpdate. Pobrane środki były tylko zablokowane i nie zostały pobrane z konta. Niemniej 3 próby nieudane.
• PrzemysławCzyli…. zatwierdzenie BLIK w mBank jest jednoznaczne z dodanie do zaufanych? Jak to działa?
• JolantaW apce mbanku w „ustawieniach blik” po zrobieniu płatności blikiem pojawia się coś takiego: „zapamiętane”, co przypuszczalnie należy rozumieć jako to „zaufane”. W apce mobilet ma być też ustawione „główne źródło” jako blik. Ponoć to ma wystarczyć do zwrotu 50%, ale sam biletu jeszcze nie kupowałem.
• iksWczoraj zrobiłem Blik autoryzacyjny zmbankiem, aktywowałem blik, zwrócono mi nawet już te złotówkę. Dziś próbowałem po raz pierwszy kupić bilet. Blik zadziałał, z konta zniknęło 3,40 a aplikacja mielila i mielila i nic. Nie mam tez biletu w historii. Kupiłem w końcu przez inna sprawdzona aplikacje, mobiletowi dziękuje.
• ArturArturMiałem dokładnie tak samo. Przelew weryfikacyjny bez problemu, sam zakup biletu już nie. mBank i Millenium. Na iOS.
• NiedzisiejszyJa próbowałem wczoraj przez mBank. Przelew weryfikacyjny bez problemu. Jeden bilet kupiłem także poprawnie i nawet szybko, bo już po 2 godzinach, wpłynął zwrot 50%. Przy kupnie drugiego biletu mielił, mielił, mielił, pieniądze z konta ściągnięte, ale bilet w Mobilecie się nie pojawił. Zwrotu, jak na razie, też nie ma.
• BonifacyMiałem identyczną sytuację. Jutro składam reklamację.
Bilet skasowany, kasę sciagnelo ale nie mogłem go wyświetlić w aplikacji więc jechałem na gapę. Zwrotu połowy środków też nie dostałem. Żenada.
• az.anonimJa dwa razy próbowałem i już więcej nie skorzystam. Pierwszym razem dwukrotnie przekroczony czas oczekiwania na autoryzację. Przejechałem dwa przystanki i skasowałem inaczej bilet, żeby nie mieć problemu w razie kontroli.
• dadadaqDrugi raz – na i innym telefonie – pobrało kasę z konta, bilet się nie pojawił w aplikacji. Korzystałem z konta WBK. Promocja zdecydowanie dla ludzi o mocnych nerwach.
Mobilet + BLIK – dziękuję, nie polecam.
Opcja wyboru Blika jako źródła płatności w Mobilecie znikła w aplikacji.
• BonifacyTrzeba zaktualizować aplikację. A co do pobranych pieniędzy i braku biletu – tez tak miałem. Napisałem do nich i zwrócili kasę.
• qqqNajgorsza apka do kupowania biletów. To samo wszystko ładnie do momentu pobrania środków, ale biletu już nie łaska było udostępnić.
• Gruby RychuStracony czas na reklamację.
Z mPayem też były czasem problemy, ale moBILET ich pobił na głowę :)
Najgorsza apka do kupowania biletów. To samo wszystko ładnie do momentu pobrania środków, ale biletu już nie łaska było udostępnić.
• Gruby RychuStracony czas na reklamację.
Z mPayem też były czasem problemy, ale moBILET ich pobił na głowę :)
Najlepiej u mnie wypadła promocja mpay i jakdojadę.
• luka89wawMi sie tez nie udalo ale z drugiej strony pula na pewno sie nie wyczerpie do wakacji :)
• aaaaMi działa idealnie z Millennium. Zakup biletu przez BLIK (tylko najpierw muszę się zalogować do apki banku, a później PIN w moBILET i jeszcze raz PIN w apce banku; w ten sposób działa bezbłędnie). Po kilku godzinach już zwrot kasy za 50% ceny kupionego biletu.
• jarosword14Z mojej perspektywy zatem lepiej, że pula się wolno wyczerpuje ;-)
U mnie w mbanku 4 razy próbowałem i się nie udało. Tragedia
• konwickino i w koncu mi sie to przytrafilo… ściąga kasę a nie kasuje biletu…. żenada
• lol5Mam hipotezę, że apka mobilet może „mielić” z braku pamięci (operacyjnej lub masowej), więc może zmiana smartfona lub zwolnienienie pamięci mogłoby pomóc.
• IksŁatwiej zmienic aplikacje niz telefon. Moze mielic i 10 minut byle zakonczylo sie kupnem biletu a nie tylko pobraniem kasy z banku (to sie zawsze im udaje). Na google play ktos sie poskarzyl ze nie udalo sie kupic biletu i dostal mandat, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)
• aaaaNie polecam… W aliorze dodanie aplikacji jako zaufanej przeszło. Ale mobilet sciaga kase blikiem z konta a biletu nie ma… 3 razy mialem taka sytuacje i dam sobie z tym spokoj. Iks – twoją teorię obalam, mając w smartfonie 4Gb ramu, z czego 2,5 niewykorzystane apka dalej mieli. Z pamięcią trwałą ta sama sytuacja. 60 Gb wolne a ten shit nie działa… Nie polecam!
• MajkelWszystko działa bez zarzutu. Ktoś już wyżej pisał. W pierwszej kolejności aplikacja bankowa i logowanie a potem kupowanie biletu przez aplikację mobilet. Zwroty przychodzą po paru godzinach.
• santechBłąd był po stronie mobiletu, więc to nie kolejność wykonywanych operacji była problemem. U mnie na początku działało a zepsuło się z czasem, jak inaczej to wyjasnisz.
• az.anonimmozna wyjasnic to brakiem pamieci w telefonie :)
• aaaaNie można.
• az.anonimU mnie to samo, wszystko ładnie że sobą połączone. Kasa blikiem ściągnięta, próba kasowania bilet i ani aktywnego biletu ani w historii. Dobrze ze miałem Skycasha. Reklamacja już poszła.
• kacper451Do momentu wydania aktualizacji apki – nie ma co próbować.
Dziewczyna na infolnii bez problemu przyjęła szybką reklamację i powiedziała, że to powtarzalne problemy. Środki na koncie miałem już po kilku godzinach – na samo oświadczenie, że nie zadziałało – bez wysyłania maili, screenów itp.
Tak czy siak. Świetna „promocja” płacenia BLIKIEM. A myślałem, że skycash ma beznadziejny model płacenia za bilet :)
• ogahPonoć powinno być już dobrze. ?
Dzisiejsza odpowiedź na moją wczorajszą reklamacje:
„Szanowny Panie,
Środki zostały przekazane do zwrotu na konto, z którego realizowana była płatność. Pojawią się w ciągu maksymalnie 3 dni. W dniu dzisiejszym sytuacja nie powinna się już pojawiać. Przepraszamy za niedogodności.
W razie dalszych pytań lub trudności, jesteśmy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
• kacper451Zespół moBILET”
problem nadal jest. mieli i zmielic nie może :/
• JolantaByła aktulizacja w nocy i powiedzmy, że pierwszy raz zadziałało. Co prawda nie wprost – w tym trybie dalej się zawiesza. Ale jeżeli najpier otworzy się aplikację mbanku, a potem zacznie kupować bilet to też długo mieli, ale w końcu go skasowało. Teraz czekam na pierwszy zwrot promocyjny, a nie reklamacyjny jak dotychczas ;)
• ogahU mnie dalej nie działa, komunikat o przekroczonym czasie wykonywanie operacji…
• IwonabUdaje się Wam skorzystać z tej promocji? Cały czas jest problem ze skasowaniem biletu… jedyne co to udało się zapłacić tą złotówkę weryfikacyjną. „Pięknie” zorganizowana jest ta promocja… jak na razie to tylko zniechęciło mnie do tej aplikacji, bo kto będzie płacił za ewentualny mandat, ten mobilet?
• sawurelU mnie bangla. Problem miałem tylko z weryfikacją – poszło za drugim razem. A bilety bez problemu – 4 dotąd kupione. Apka banku: Millenium.
• wittymnie się dziś udało. ale z włączona aplikacja mBanku jak ktoś wcześniej już polecił powyżej. Przed aktualizacja nawet z włączona aplikacją nie chodziło. Ale dziś było ok :)
• JolantaMi też zadziałało dopiero, gdy najsampierw włączyłem aplikację Banku Śląskiego na Bliku, a potem Mobilet. Zwroty dostałem.
• Marcing14BZ WBK wszystko jest OK z moje strony ; Warszawa Ursus próba zakupu bilet 20 min. … mieli mieli mieli i tak bez konca . Nie kupie biletu . 4 próby … i dość , wywalam to badziwie
• isekalaU mnie zadziałało w kolejności:
• Iks– zalogowanie do apki mbank
– włączenie apki mobiletu i skasowanie biletu za 4.40
– potwierdzenie płatności w apce mbanku
Za jakieś 3 godziny pojawił się zwrot 2.20
a jak w ing?
bo mam wrazenie,ze apke juz skonfigurowalem poprawnie (2x 1zl aktywacji poszlo)
pozdrawiam
• JanekRanekW ING wszystko ok. Kupujesz, przechodzisz do apki ING i potwierdzasz pinem.
• saviMobilet poinformowal, że promocja skończona.
• dadadaqSkoro miała być do lipca to pewnie tak jak inne firmy rzucą nową pulę niedługo.
• ogahJa również dostałam komunikat o wyczerpanej puli.
• KarolinaTo była dobra promocja. Sporo osób w moim otoczeniu zaczęło korzystać z mobiletu z mojego polecenia. Szybka aplikacja, ładna, a 50% udział w cenie zabezpieczał przed nadmiernym wykorzystywaniem promocji. No i w promocji było też parkowanie. Mobilecie, zróbcie kolejną pulę, choćby ze zwrotem 30%. Tylko czemu w apce ulubione i kontrola biletów są tak ukryte (nie każdy wymyśli by klikać w mini-gwiazdeczkę).
• abba