Dwa dni temu mBank uchylił nieco rąbka tajemnicy o swoim nowym produkcie, czyli odświeżonym interfejsie banku w wersji 2.0. W środę zaprezentowana została bowiem aplikacja mOKAZJE, która wchodzić ma w skład nowego ekosystemu. Jej opis od razu pojawił się w serwisie spidersweb.pl, który jest partnerem mBanku. Sprawdźmy więc jak prezentuje się owa aplikacja z punktu widzenia klienta, który lubi zarobić, a na dodatek jak nowi klienci zgarnąć mogą dodatkowe 100 PLN za otwarcie eKonta.
mOkazje w zamian za nasze dane
Na początek informacja o tym, jak działają mOkazje. W porównaniu do standardowych bonów, zniżek czy kuponów rabatowych jest to bardzo prosty i automatyczny mechanizm, który od klienta nie wymaga zbyt dużo. Teoretycznie wystarczy bowiem połączyć swoje konto na Facebooku z mBankiem korzystając z aplikacji mOkazje, a następnie przeglądnąć zebrane tam oferty (aktualnie ledwie kilka) i… pójść do sklepu zrobić zakupy. Jeśli łapiemy się na zniżkę (np. -5 PLN przy zakupach powyżej określonej kwoty) zwrot dostaniemy automatycznie od banku, więc po zakupie towaru nie będziemy musieli nic robić. Oczywiście warto tu zauważyć, iż w momencie łączenia konta FB z aplikacją bank dostaje przyzwolenie na dostęp do (części) naszych danych na Facebooku – w końcu nie ma nic za darmo.
Aktualnie z aplikacji korzystać mogą „starzy” klienci banku, jednak każda nowa osoba, która również chciała będzie korzystać z mOkazji może założyć eKonto i zgranąć dodatkową stówkę od mBanku. Teoretycznie oferta jest ograniczona (7500 pierwszych osób), jednak po dwóch dniach licznik (dostępny na stronie promocji) obniżył się ledwie o 25 nowych kont.
Co więc należy zrobić, aby zgarnąć 100 PLN?
W promocji mogą wziąć udział osoby, które w dniu 24.04 nie posiadały żadnego konta osobistego w mBanku (oraz zmieszczą się we wspominanym wcześniej limicie 7500 osób, najpóźniej do 31.05). Konto założyć należy na stronie nowymbank.pl i zamówić wraz z nim kartę debetową. Według regulaminu w momencie składania wniosku konieczne będzie wybranie kategorii produktów, za którą później przysługiwać będzie premia. Są to:
- odzież i wyposażenie wnętrz
- paliwo
- zakupy codzienne
Do 31.07 konieczne jest zarejestrowanie się w aplikacji mOkazje na Facebooku (o której pisaliśmy wcześniej) oraz dokonanie transakcji kartą debetową na łączną kwotę min. 250 PLN (w sieci odpada, liczą się tylko transakcje w sklepach).
Po spełnieniu tych warunków najpóźniej do końca kolejnego miesiąca należy w aplikacji mOkazje aktywować wybraną podczas składania wniosku kategorię i dokonać zakupów na minimum 100 PLN w jednym ze sklepów:
- odzież i wyposażenie wnętrz: Big Star, Decathlon, H&M, Zara, IKEA, Home&You, LeroyMerlin, Reserved, Cropp, Mohito, House, Sinsay,
- paliwo: stacje własne BP. Lista stacji objętych promocją stanowi Załącznik do Regulaminu
- zakupy codzienne: Lidl, Carrefour, Fresh Market, Żabka
Premia za powyższy zakup (100 PLN) zostanie przekazana na eKonto klienta od 16 do 20 dni roboczych po jej wykonaniu.
Czy to się opłaca?
mBank wcześniej proponował nam sporo większe premie, więc 100 PLN wydaje się nie być wysoką wartością (choć oczywiście lepsze to niż nic). Większość czytelników i tak ma pewnie konto w mBanku, przez co z promocji nie może skorzystać. Interesujący wydaje się natomiast pomysł z okazjami, za które zwrot dostajemy automatycznie. Miejmy nadzieję, że lista sklepów oferujących zniżki okaże się spora i zarobimy na tym dużo więcej, niż 100 PLN. Wszystko wskazuje bowiem na to, iż partnerami mOkazji będą sklepy wymienione w poprzednim akapicie (BP, Żabka, Carefour, Lidl, …) – jeśli ich oferty zniżkowe będą równie dobre jak te, które oferowane są aktualnie m.in. w KFC czy Starbucksie (-5/10 PLN za zakupy min. 10/20 PLN) to możemy na tym sporo zarobić.
Komentarze
nie rozumiem na jakiej zasadzie bank bedzie wiedzial ze ja to ja, nie ma w aplikacji mOkazje zadnej rejestracji tylko akceptowanie polaczenie kona facebook z mbank, tylko ze ja nie mam prawdziwych (pelnych danych) podanych na facebooku wiec jak bank weryfkuje ze aktywowalem mOkazje?
• aaaSłaba ta promocja premii 100 zł, o wiele lepiej założyć z Grouponu i bez większego gimnastykowania zgarnąć stówkę, a do mOKAZJI zapisać się oddzielnie…
• pwsapropo mojego 1 posta, o dziwo dzis wchodze w mOkazje i wyskakuje okno do rejesrtacji, ciekawe czy przeoczylem je wczoraj czy dopiero dodali
• aaaWidzę, że moje uwagi okazały się pomocne, mogę pisać na priv jeśli wolisz/wolicie.
• ksgPotrzebuję konta oszczędnościowego, gdzie następuje codzienna kapitalizacja odsetek. Mam już deutsche bank i codziennie więcej z millenium.
Potrzebuję wypłacać te kwoty kilka razy w ciągu miesiąca stąd potrzebuję założyć więcej kont, żeby nie płacić za przelew. Co polecacie?
a czy ktos sie orientuje czy platnosci karta kredytowa tez sie licza, czy tylko debetowka??
• bud3kjeśli mówimy o promocji to nie:
jeśli mówimy o samych „gołych” mOkazjach to działają one zarówno z kk jak i debetówką :)
• MichałCieszymy się, że program mOkazje wzbudził Wasze zainteresowanie. Jednak mOkazje, to nie tylko 100 zł dla nowych klientów mBanku – to regularny program, w którym Bank będzie oferował bardzo atrakcyjne zniżki w najczęściej odwiedzanych i najbardziej lubianych przez klientów sklepach. Aby skorzystać z mOkazji trzeba zarejestrować się w aplikacji mOkazje na Facebooku – podczas rejestracji zostaniecie przekierowani do serwisu transakcyjnego (za pomocą mechanizmu pay-by-link, jak w mTransferze). Dzięki temu Bank otrzymuje Facebook’owe ID użytkownika i potwierdza uczestnictwo w programie. Do Facebooka nie trafiają żadne bankowe dane klienta. Następnie już w aplikacji z poziomu Facebooka możecie wybierać oferty, które są dla Was interesujące. Za zakupy należy płacić jakąkolwiek kartą płatniczą mBanku.
Miłego korzystania z mOkazji!
Pozdrawiam, Agnieszka
• Agnieszka, Zespół mBankuZespół mBanku
Oczywiście, 100 PLN na początek to tylko lekka zachęta – jednak spidersweb opisał mOkazje na tyle dobrze, my sobie to odpuściliśmy. Będziemy jednak śledzic prezentowane w aplikacji zniżki i powiadamiać o nich czytelników :)
• MichałZnowu mbank podwyżki wprowadził…
• anapolona co dla starych klientów??? Niepotrzebni, bo złapani już wcześniej? wK… MNIE TAKIE PODEJŚCIE…
• eWAok rozumiem dalsze promocje, ale za samo przejście też powinna być jakaś oferta zachęcam koleżanki żeby przeszły do nowego serwisu wymieniam zalety… i słyszę po co? testują to… pewnie będą jakieś wady w d… mam, no więc… jakaś zachęta dla pierwszych też powinna być, aby na własnej skórze przetestować mogli i ewentualnie przekazali dalej swoje pozytywne opnie, czy nie przyspieszyłoby to przejścia, reszty?
• eWAPrzecież jesteście pewni swojego sukcesu…