Wczoraj na naszym Facebooku wspominaliśmy o ofercie Nju Mobile, która pojawiła się na grouponie. Ponieważ dostaliśmy sporo pytań, postanowiliśmy ofertę prześwietlić. Za cenę 9 PLN dostajemy bowiem zestaw startowy oraz możliwy do zgarnięcia bon 150 PLN na zakupy w sklepie toys4boys.pl. Sprawdźmy więc co należy zrobić, aby go otrzymać.
Głównym warunkiem otrzymania bonu jest kupno groupona, a następnie kupno oferty nju mobile oraz aktywacja karty SIM, którą otrzymamy. A kupujemy tu tak naprawdę ofertę na abonament w sieci Orange, pod marką Nju Mobile. Wydawać by się mogło, iż tu znajduje się haczyk – zazwyczaj konieczne jest podpisanie umowy z operatorem komórkowym na 12/24 czy nawet 36 miesięcy. Nie tym razem. Nju Mobile jest bowiem ofertą, gdzie abonament płacimy jedynie za kolejny miesiąc, a w momencie chęci rezygnacji z umowy – po prostu nie przedłużamy jej na kolejny miesiąc – bez żadnych konsekwencji. Więcej na njumobile.pl.
Wracamy jednak do oferty. Po otrzymaniu 7-cyfrowego numeru zamówienia należy zarejestrować go na specjalnej, dedykowanej stronie promocji. Po aktywacji karty SIM bonus ma zostać przyznany i wysłany na maila w ciągu 14 dni. Jego ważność kończy się 31.12.2013.
Co ciekawe, 1 osoba może kupić i wykorzystać maksymalnie 2 groupony, a sama oferta obowiązuje nie tylko w przypadku wybrania nowego numeru telefonu, ale również przy przenoszeniu numeru z innej sieci.
Sam groupon nie ma swojego regulaminu, obowiązuje jednak regulamin oferty nju mobile. Warto go przeczytać – dowiadujemy się w nim, że m.in:
W przypadku zawarcia Umowy w ofercie z e-fakturą nie jest pobierana opłata aktywacyjna w wysokości 200 zł wynikająca z Cennika usług nju mobile
Pamiętajmy, że jeśli interesuje nas tylko bon do toys4boys i umowę wypowiemy zaraz po otrzymaniu bonu, nic więcej nie zapłacimy (regulamin wspomina o karze za rezygnację z e-faktury co oczywiście nie jest równoznaczne wypowiedzeniu umowy). Przy okazji na parę innych pytań odpowiedzi udzielone zostały w serwisie telepolis.pl.
Podsumowując – oferta wygląda interesująco. Inwestując 9 PLN (lub 18, jeśli skorzystamy z niej dwukrotnie) możemy zyskać 150 (300) PLN. Co więcej, samo 9 PLN możemy przecież wykorzystać na rozmowy i SMSy, a jeśli po kilku dniach zdecydujemy się wypowiedzieć umowę i przenieść numer np. do Play, możemy zgarnąć kolejne bonusy za przeniesienie numeru.
Komentarze
powinnam z mezem dostac 4 – dostalam wylacznie 2
• AnnaJa mojego Grouponu nie dostałem pomimo, iż zamówienie zostało złożone 8 maja.
• Robczy ktos dzwonil do nju lub groupona aby to zrobic?
• Annano to pisac reklamacje, a najlepiej dzwonic do nich. Zdazylo mi sie pare razy ze na linii Pani rozwiazala problem, ale pewno to zadna regula. Powodzenia zycze!!!
• JESION83Dobra, to było głupie: ten mail, w którym jest kod promocyjny to właściwie mail podsumowujący z DWOMA kodami promocyjnymi :) Każdy kod w oddzielnej linijce.
• raq195Ale tak, jak pisze jesion83 – miałem w zakładkach przedmioty do zakupu, a dzisiaj już 3/4 jest „chwilowo niedostępnych”. Chociaż ja myślę, że to dlatego, że zostały już wykupione, a t4b zawsze słynęło z tego, że mieli mało asortymentu na stanie ;/
• raq195WITAMY W ORANGE :))
• marekOrangePaczka idzie.dzis zamówione wiec poki co wszystko ok.
• jesion83no ja im pewnie półsklepu dzisiaj wykupiłem he he 6 bonów po 150 zł :))))))))))))))))))) kupiłem m.in. sejf na androida abym miał gdzie lokować gotówkę którą uzyskuję dzięki Livesmarter.pl :)
• staśmozna laczyc kupony? Lub doplacac?
• AnnaAsortymet T4B to masakra – nic nie ma juz
@Anno – można dopłacić , łączyć kuponów nie można. Ja kupiłem w sumie fajne rzeczy, cieszę się, że nie czekałem na ostatni dzwonek …. Kupiłem np. taka maszynę jak w wesołym miasteczku do wyjmowania cukierków na plastikowe monety, super !!!!!!!!!!!!!!!!
• staśSpróbuj Anno dodac do koszyka rzeczy nie objete promocje te ktore sa wykluczone. Mi sie udalo zamowic.
• jesion83Przeniosłem nr do play. Dostałem sms, że operator zwolni nr dopiero 18.07 . WTF? Miał być miesiąc, nie?
• Dejmiendejmien – to standardowa procedura. 30 dni wypowiedzenie, ale jeśli jesteś już w połowie okresu rozliczeniowego, to numer możesz przenieść PO ZAKOŃCZENIU okresu rozliczeniowego.
• raq195Trudno więc, dopłacę 9 zł
• Dejmienz 18 zl chyba :P
• AnnaTakie bylo do bani to przeswietlenie :(
Ojtam, nawet jakby to było 40 zł to by się opłacało, biorąc pod uwagę to, że dostanę jeszcze 60 zł od play
• DejmienOplacalo? Chyba kpisz – to 60 jest na koncie bonusowym. A 60zl osiagniesz w play placac 30zl :P
• AnnaCześć, szukam kodu, jesli ma ktoś na zbyciu i go nie wykorzysta chętnie odkupię. desarollo@wp.pl
dzięki
• Darekjesli ma ktos na zbyciu gruopon z kodem na njumobile i wie ze go nie wykorzysta chetnie odkupie, rob.jankowski53@gmail.com
• malytrzemielhej, fajna opcja przenosząc dzisiaj swoich 6 numerów z nju mobile do play , w play dostane za pierwsze doładowanie ekstra 60 zł !!! Czyli w sumie daje to 60*6-5*6= 270 PLN zwrotu !!!!!!! Świetna opcja.
• staśpamietaj stas ze ta super kasa bedzie wazna przez raptem 5 dni :(chyba ze bedziesz ladowal 1zl/dzien
• Anna@Anna, ekhem, co?! „Już po pierwszym doładowaniu otrzymasz bonus 60 zł, który będzie ważny przez 90 dni.” A co za problem później przełączyć ofertę na Play Rok Ważności Konta (vel dawny Fresh)? (trzeba tylko pamiętać, że przełączyć można dopiero po przyznaniu bonusu!!)
Kurde, jak tak czytałem wpisy @stasia, to zacząłem żałować, że nie skorzystałem z tej promocji… Coś fajnego bym kupił w tym toys4boys :/
• pwsSwoja drogą Play zapowiedziało na 11 czerwca odświeżenie oferty na kartę. Oby tylko nie zepsuli Fresha… Chociaż Virgini i tak rządzi jak na razie ;)
• pws@pws – konsultowalem to na infolinie i 2 playach. Po przejsciu do PRWK bonus Ci zniknie
• AnnaJesli jednen problem nie dostalam z mezem 2 kuponow do T4B.
• AnnaGrupon odpisal to nie my sie tym zajmujemy a NJU wcale nie opisuje :(
Co zrobic? Bo juz NJU faktury wysatwia.
@ Anna
Jeśli sytuacja nie została wyjaśniona to napisz do nas https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.
Pozdrawiam
• nju mobileTomek
nju mobile
Witam,
• RobJa mam podobny problem…od 9 maja nie mogę dostać swojego kodu do sklepu T4B. Napisałem już kilka reklamacji do Groupona ten spycha problem na nju…a w nju na podanym przez Groupon mailu do reklamacji nikt nie odpowiada i koło się zamyka. Groupon nie czuję się odpowiedzialny za cokolwiek.
@Anna, czyli albo wszyscy Cię oszukali albo sami nie mają o tym pojęcia. Wystarczy przejrzeć regulaminy oraz poczytać kilka tematów na forum Telepolisa czy Forum Play.
• pwshttp ://www.telepolis. pl/forum/viewtopic.php?t=66922
http ://www.telepolis. pl/forum/viewtopic.php?t=65802
http ://forumplay. pl/showthread.php/475-Przeniesienie-numeru-do-PLAY-(na-kart%C4%99)-od-innego-operatora-Wa%C5%BCne-Informacje
Panie Tomaszu pisalem wielokrotnie i mimo ze termin 4 tygodni juz mija to niestety nie dostalam ani ja ani maz.
• AnnaNapisze przez ten kolejny kanal komunikacji ale to naprawde jakas poracha i nie chcecie mi pomoc – sa tylko deklaracje.
@pws
@Tomasz wyslalam ale nie wiem czy wyszlo bo nie ma informacji typu „twoja wiadomosc zostala wyslana” w tym formularzu
to jak obslugujecie widac chocby tu: https://www.facebook.com/Njumobile/posts/164392840397012?notif_t=comment_mention
• Annano tak jak sie spodziewalam zero odezwu – gdziekowielk piszesz nju ma to w pompie. Wazne aby oplacac ich faktury
• Anna@ Anna
• RobJa również napisałem i echo…do Groupona pisałem i na adres kontakt.kontakt@orange.pl… i teraz mi się przypomniało dlaczego trzy lata temu zmieniłem sieć z Orange na inną…wtedy tez mnie mieli w du…jak było trzeba rozwiązać problem z reklamacja.
ehhh Rob wszytko sie zaczyna klarowac :( negatywnie
• Annaprzy kolejnych promocjach Orange i Nju bedzimy linkowa ten watek oraz dialog na FB
• Anna@Anna
• donmateoco? przeszedłem do Play Rok Ważności Konta i od 4 dni bonus wciąż jest aktywny. Ktoś chyba Ciebie wprowadził w błąd…
wproadz *101# i podaj nam do kiedy wazny masz bonus.
• Annato raczej nie będzie konieczne. Jak pisałem wyżej – na trzech numerach bonus ważny 90dni w formule PRWK.
• donmateo@donmateo
• PBJuż przenieśli Ci numery z nju do playa? Mi podali,że będzie to możliwe 18.07
@PB jak dostarczyli Ci ta informacje. Pytam bo ja nic nie dostalam.
• Anna@donmateo. Kocham takie odpowiedzi „nie bedzi to konieczne” = nie podam bo mam swoje racje niczym nei poparte. Podaj wynik kodu oraz ile zaladowales ;P
@Anna tu można sprawdzić status przenoszenia numeru: przeniesnumer.play.pl
• PB@PB dziekuje za linka. Po wpisaniu nie widze aby cos z tym zrobili :(
• Annanumery przenosiłem z virgin.
• donmateoNajpierw doładowujesz 5PLN aby dostać bonus. Zmieniasz formułę i znów doładowujesz 5PLN, żeby ja „utrwalić” : )
@donmateo – czyli sam widzisz ze nie jest to tylko przeniesieni ale zaladownie za 5 i kolejne za 5zl.
• Annamozna jakos przenies z lyca mobile?
No i odpowiedzieli oszusci:
„Przykro nam, że poprzednia odpowiedźnie spełniła Pana oczekiwań. Po ponownym sprawdzeniu Pana konta podtrzymujemy nasze stanowisko zaprezentowane w korespondencji z 10.06.2013 r.
Zostały wysłane do Pana dwa kody. Jeden został przesłany na adres mailowy ….. a drugi na adres mailowy …… Sugerujemy sprawdzenie folderu spam lub ustawień poczty przychodzącej. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie mamy podstaw, aby spełnić Pana prośbę o wysłanie kolejnego kodu Groupon.
W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym ten etap procesu uznajemy za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby pojawienie się nowych, istotnych dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym przedmiocie pozostawimy bez merytorycznego rozpatrzenia
Mam nadzieję, że przedstawione uzasadnienie naszej decyzji uzna Pan za wyczerpujące.”
Pieknie sie zachowali – wychodzi na to ze poczte z jednego potrafie odczytac a z 2giego nie. Oba na tym samym serwerze.
Nie chca wyslac ponownie.
Ostanio stwierdzili ze wyslali w jednym emialu oba kody a teraz inaczej.
@admin
• Anna@reszta
do kogo sie udac i jak to zalatwic?
Skorzystaj z tego formularza https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to.
Pozdrawiam
• nju mobileTomek
nju mobile
@Tomek no ale ja juz to zrobilam – ktos z NJU od Was wyslal mi wlasnie ta odpowiedz. Prosze nie rob ze mnie idiotki :(
• Annazlodziejskie nju ide z wami do sadu
• Annaktos jeszcze? moze pozew zbiorowy – odszkodownanie plus za straty moralne plus opisemy to w necie mocno.???
za co ten pozew ?
• JanekMnie też głęboko w poważaniu mają…dostałem odpowiedź, że kod wysłali. Jak poprosiłem o kopie wiadomości to otrzymałem odpowiedź, że ich system informatyczny tego nie umożliwia. Kpina
• Rob