Nju Mobile: bon 150 PLN do wydania na Toys4boys.pl oraz 9 PLN na rozmowy i SMSy

Wczoraj na naszym Facebooku wspominaliśmy o ofercie Nju Mobile, która pojawiła się na grouponie. Ponieważ dostaliśmy sporo pytań, postanowiliśmy ofertę prześwietlić. Za cenę 9 PLN dostajemy bowiem zestaw startowy oraz możliwy do zgarnięcia bon 150 PLN na zakupy w sklepie toys4boys.pl. Sprawdźmy więc co należy zrobić, aby go otrzymać.

Głównym warunkiem otrzymania bonu jest kupno groupona, a następnie kupno oferty nju mobile oraz aktywacja karty SIM, którą otrzymamy. A kupujemy tu tak naprawdę ofertę na abonament w sieci Orange, pod marką Nju Mobile. Wydawać by się mogło, iż tu znajduje się haczyk – zazwyczaj konieczne jest podpisanie umowy z operatorem komórkowym na 12/24 czy nawet 36 miesięcy. Nie tym razem. Nju Mobile jest bowiem ofertą, gdzie abonament płacimy jedynie za kolejny miesiąc, a w momencie chęci rezygnacji z umowy – po prostu nie przedłużamy jej na kolejny miesiąc – bez żadnych konsekwencji. Więcej na njumobile.pl.

Wracamy jednak do oferty. Po otrzymaniu 7-cyfrowego numeru zamówienia należy zarejestrować go na specjalnej, dedykowanej stronie promocji. Po aktywacji karty SIM bonus ma zostać przyznany i wysłany na maila w ciągu 14 dni. Jego ważność kończy się 31.12.2013.

Co ciekawe, 1 osoba może kupić i wykorzystać maksymalnie 2 groupony, a sama oferta obowiązuje nie tylko w przypadku wybrania nowego numeru telefonu, ale również przy przenoszeniu numeru z innej sieci.

Sam groupon nie ma swojego regulaminu, obowiązuje jednak regulamin oferty nju mobile. Warto go przeczytać – dowiadujemy się w nim, że m.in:

W przypadku zawarcia Umowy w ofercie z e-fakturą nie jest pobierana opłata aktywacyjna w wysokości 200 zł wynikająca z Cennika usług nju mobile

Pamiętajmy, że jeśli interesuje nas tylko bon do toys4boys i umowę wypowiemy zaraz po otrzymaniu bonu, nic więcej nie zapłacimy (regulamin wspomina o karze za rezygnację z e-faktury co oczywiście nie jest równoznaczne wypowiedzeniu umowy). Przy okazji na parę innych pytań odpowiedzi udzielone zostały w serwisie telepolis.pl.

Podsumowując – oferta wygląda interesująco. Inwestując 9 PLN (lub 18, jeśli skorzystamy z niej dwukrotnie) możemy zyskać 150 (300) PLN. Co więcej, samo 9 PLN możemy przecież wykorzystać na rozmowy i SMSy, a jeśli po kilku dniach zdecydujemy się wypowiedzieć umowę i przenieść numer np. do Play, możemy zgarnąć kolejne bonusy za przeniesienie numeru.

Nie przegap!

Komentarze

  • powinnam z mezem dostac 4 – dostalam wylacznie 2

    Anna Odpowiedz
  • Ja mojego Grouponu nie dostałem pomimo, iż zamówienie zostało złożone 8 maja.

    Rob Odpowiedz
  • czy ktos dzwonil do nju lub groupona aby to zrobic?

    Anna Odpowiedz
  • no to pisac reklamacje, a najlepiej dzwonic do nich. Zdazylo mi sie pare razy ze na linii Pani rozwiazala problem, ale pewno to zadna regula. Powodzenia zycze!!!

    JESION83 Odpowiedz
  • Dobra, to było głupie: ten mail, w którym jest kod promocyjny to właściwie mail podsumowujący z DWOMA kodami promocyjnymi :) Każdy kod w oddzielnej linijce.

    raq195 Odpowiedz
  • Ale tak, jak pisze jesion83 – miałem w zakładkach przedmioty do zakupu, a dzisiaj już 3/4 jest „chwilowo niedostępnych”. Chociaż ja myślę, że to dlatego, że zostały już wykupione, a t4b zawsze słynęło z tego, że mieli mało asortymentu na stanie ;/

    raq195 Odpowiedz
  • WITAMY W ORANGE :))

    marekOrange Odpowiedz
  • Paczka idzie.dzis zamówione wiec poki co wszystko ok.

    jesion83 Odpowiedz
  • no ja im pewnie półsklepu dzisiaj wykupiłem he he 6 bonów po 150 zł :))))))))))))))))))) kupiłem m.in. sejf na androida abym miał gdzie lokować gotówkę którą uzyskuję dzięki Livesmarter.pl :)

    staś Odpowiedz
  • mozna laczyc kupony? Lub doplacac?
    Asortymet T4B to masakra – nic nie ma juz

    Anna Odpowiedz
  • @Anno – można dopłacić , łączyć kuponów nie można. Ja kupiłem w sumie fajne rzeczy, cieszę się, że nie czekałem na ostatni dzwonek …. Kupiłem np. taka maszynę jak w wesołym miasteczku do wyjmowania cukierków na plastikowe monety, super !!!!!!!!!!!!!!!!

    staś Odpowiedz
  • Spróbuj Anno dodac do koszyka rzeczy nie objete promocje te ktore sa wykluczone. Mi sie udalo zamowic.

    jesion83 Odpowiedz
  • Przeniosłem nr do play. Dostałem sms, że operator zwolni nr dopiero 18.07 . WTF? Miał być miesiąc, nie?

    Dejmien Odpowiedz
  • dejmien – to standardowa procedura. 30 dni wypowiedzenie, ale jeśli jesteś już w połowie okresu rozliczeniowego, to numer możesz przenieść PO ZAKOŃCZENIU okresu rozliczeniowego.

    raq195 Odpowiedz
  • Trudno więc, dopłacę 9 zł

    Dejmien Odpowiedz
  • z 18 zl chyba :P
    Takie bylo do bani to przeswietlenie :(

    Anna Odpowiedz
  • Ojtam, nawet jakby to było 40 zł to by się opłacało, biorąc pod uwagę to, że dostanę jeszcze 60 zł od play

    Dejmien Odpowiedz
  • Oplacalo? Chyba kpisz – to 60 jest na koncie bonusowym. A 60zl osiagniesz w play placac 30zl :P

    Anna Odpowiedz
  • Cześć, szukam kodu, jesli ma ktoś na zbyciu i go nie wykorzysta chętnie odkupię. desarollo@wp.pl

    dzięki

    Darek Odpowiedz
  • jesli ma ktos na zbyciu gruopon z kodem na njumobile i wie ze go nie wykorzysta chetnie odkupie, rob.jankowski53@gmail.com

    malytrzemiel Odpowiedz
  • hej, fajna opcja przenosząc dzisiaj swoich 6 numerów z nju mobile do play , w play dostane za pierwsze doładowanie ekstra 60 zł !!! Czyli w sumie daje to 60*6-5*6= 270 PLN zwrotu !!!!!!! Świetna opcja.

    staś Odpowiedz
  • pamietaj stas ze ta super kasa bedzie wazna przez raptem 5 dni :(chyba ze bedziesz ladowal 1zl/dzien

    Anna Odpowiedz
  • @Anna, ekhem, co?! „Już po pierwszym doładowaniu otrzymasz bonus 60 zł, który będzie ważny przez 90 dni.” A co za problem później przełączyć ofertę na Play Rok Ważności Konta (vel dawny Fresh)? (trzeba tylko pamiętać, że przełączyć można dopiero po przyznaniu bonusu!!)

    Kurde, jak tak czytałem wpisy @stasia, to zacząłem żałować, że nie skorzystałem z tej promocji… Coś fajnego bym kupił w tym toys4boys :/

    pws Odpowiedz
  • Swoja drogą Play zapowiedziało na 11 czerwca odświeżenie oferty na kartę. Oby tylko nie zepsuli Fresha… Chociaż Virgini i tak rządzi jak na razie ;)

    pws Odpowiedz
  • @pws – konsultowalem to na infolinie i 2 playach. Po przejsciu do PRWK bonus Ci zniknie

    Anna Odpowiedz
  • Jesli jednen problem nie dostalam z mezem 2 kuponow do T4B.
    Grupon odpisal to nie my sie tym zajmujemy a NJU wcale nie opisuje :(
    Co zrobic? Bo juz NJU faktury wysatwia.

    Anna Odpowiedz
  • @ Anna

    Jeśli sytuacja nie została wyjaśniona to napisz do nas https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to i postaramy się pomóc.

    Pozdrawiam
    Tomek
    nju mobile

    nju mobile Odpowiedz
  • Witam,
    Ja mam podobny problem…od 9 maja nie mogę dostać swojego kodu do sklepu T4B. Napisałem już kilka reklamacji do Groupona ten spycha problem na nju…a w nju na podanym przez Groupon mailu do reklamacji nikt nie odpowiada i koło się zamyka. Groupon nie czuję się odpowiedzialny za cokolwiek.

    Rob Odpowiedz
  • @Anna, czyli albo wszyscy Cię oszukali albo sami nie mają o tym pojęcia. Wystarczy przejrzeć regulaminy oraz poczytać kilka tematów na forum Telepolisa czy Forum Play.
    http ://www.telepolis. pl/forum/viewtopic.php?t=66922
    http ://www.telepolis. pl/forum/viewtopic.php?t=65802
    http ://forumplay. pl/showthread.php/475-Przeniesienie-numeru-do-PLAY-(na-kart%C4%99)-od-innego-operatora-Wa%C5%BCne-Informacje

    pws Odpowiedz
  • Panie Tomaszu pisalem wielokrotnie i mimo ze termin 4 tygodni juz mija to niestety nie dostalam ani ja ani maz.
    Napisze przez ten kolejny kanal komunikacji ale to naprawde jakas poracha i nie chcecie mi pomoc – sa tylko deklaracje.
    @pws

    Anna Odpowiedz
  • @Tomasz wyslalam ale nie wiem czy wyszlo bo nie ma informacji typu „twoja wiadomosc zostala wyslana” w tym formularzu

    to jak obslugujecie widac chocby tu: https://www.facebook.com/Njumobile/posts/164392840397012?notif_t=comment_mention

    Anna Odpowiedz
  • no tak jak sie spodziewalam zero odezwu – gdziekowielk piszesz nju ma to w pompie. Wazne aby oplacac ich faktury

    Anna Odpowiedz
  • @ Anna
    Ja również napisałem i echo…do Groupona pisałem i na adres kontakt.kontakt@orange.pl… i teraz mi się przypomniało dlaczego trzy lata temu zmieniłem sieć z Orange na inną…wtedy tez mnie mieli w du…jak było trzeba rozwiązać problem z reklamacja.

    Rob Odpowiedz
  • ehhh Rob wszytko sie zaczyna klarowac :( negatywnie

    Anna Odpowiedz
  • przy kolejnych promocjach Orange i Nju bedzimy linkowa ten watek oraz dialog na FB

    Anna Odpowiedz
  • @Anna
    co? przeszedłem do Play Rok Ważności Konta i od 4 dni bonus wciąż jest aktywny. Ktoś chyba Ciebie wprowadził w błąd…

    donmateo Odpowiedz
  • wproadz *101# i podaj nam do kiedy wazny masz bonus.

    Anna Odpowiedz
  • to raczej nie będzie konieczne. Jak pisałem wyżej – na trzech numerach bonus ważny 90dni w formule PRWK.

    donmateo Odpowiedz
  • @donmateo
    Już przenieśli Ci numery z nju do playa? Mi podali,że będzie to możliwe 18.07

    PB Odpowiedz
  • @PB jak dostarczyli Ci ta informacje. Pytam bo ja nic nie dostalam.
    @donmateo. Kocham takie odpowiedzi „nie bedzi to konieczne” = nie podam bo mam swoje racje niczym nei poparte. Podaj wynik kodu oraz ile zaladowales ;P

    Anna Odpowiedz
  • @Anna tu można sprawdzić status przenoszenia numeru: przeniesnumer.play.pl

    PB Odpowiedz
  • @PB dziekuje za linka. Po wpisaniu nie widze aby cos z tym zrobili :(

    Anna Odpowiedz
  • numery przenosiłem z virgin.
    Najpierw doładowujesz 5PLN aby dostać bonus. Zmieniasz formułę i znów doładowujesz 5PLN, żeby ja „utrwalić” : )

    donmateo Odpowiedz
  • @donmateo – czyli sam widzisz ze nie jest to tylko przeniesieni ale zaladownie za 5 i kolejne za 5zl.
    mozna jakos przenies z lyca mobile?

    Anna Odpowiedz
  • No i odpowiedzieli oszusci:

    „Przykro nam, że poprzednia odpowiedźnie spełniła Pana oczekiwań. Po ponownym sprawdzeniu Pana konta podtrzymujemy nasze stanowisko zaprezentowane w korespondencji z 10.06.2013 r.

    Zostały wysłane do Pana dwa kody. Jeden został przesłany na adres mailowy ….. a drugi na adres mailowy …… Sugerujemy sprawdzenie folderu spam lub ustawień poczty przychodzącej. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie mamy podstaw, aby spełnić Pana prośbę o wysłanie kolejnego kodu Groupon.

    W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym ten etap procesu uznajemy za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby pojawienie się nowych, istotnych dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym przedmiocie pozostawimy bez merytorycznego rozpatrzenia

    Mam nadzieję, że przedstawione uzasadnienie naszej decyzji uzna Pan za wyczerpujące.”

    Pieknie sie zachowali – wychodzi na to ze poczte z jednego potrafie odczytac a z 2giego nie. Oba na tym samym serwerze.
    Nie chca wyslac ponownie.
    Ostanio stwierdzili ze wyslali w jednym emialu oba kody a teraz inaczej.

    @admin
    @reszta
    do kogo sie udac i jak to zalatwic?

    Anna Odpowiedz
  • Skorzystaj z tego formularza https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to.

    Pozdrawiam
    Tomek
    nju mobile

    nju mobile Odpowiedz
  • @Tomek no ale ja juz to zrobilam – ktos z NJU od Was wyslal mi wlasnie ta odpowiedz. Prosze nie rob ze mnie idiotki :(

    Anna Odpowiedz
  • zlodziejskie nju ide z wami do sadu
    ktos jeszcze? moze pozew zbiorowy – odszkodownanie plus za straty moralne plus opisemy to w necie mocno.???

    Anna Odpowiedz
  • za co ten pozew ?

    Janek Odpowiedz
  • Mnie też głęboko w poważaniu mają…dostałem odpowiedź, że kod wysłali. Jak poprosiłem o kopie wiadomości to otrzymałem odpowiedź, że ich system informatyczny tego nie umożliwia. Kpina

    Rob Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy