Odbierz 55 zł premii za założenie konta 360 i… zgarnij prenumeratę Gazety Wyborczej

Organizator promocji „55 zł za założenie Konta 360” właśnie poinformował mailowo uczestników o przyznaniu premii. Oznacza to, że osoby biorące udział w promocji do 9 czerwca mają czas na uzupełnienie danych do odbioru nagrody. Aby jednak zachęcić nas do dalszego o korzystania z rachunku organizator przygotował kolejną promocję, dzięki której możemy zgarnąć kwartalną prenumeratę Gazety Wyborczej o wartości 49,50 zł.

Konto 360 z 55 zł premii
Promocja przeznaczona jest tylko i wyłączone dla osób, które wzięły udział we wspomnianej wcześniej promocji. Aby zgarnąć nagrodę należy w dniach 1.06 – 31.08.2015 wykonać transakcje kartą na łączną kwotę 1000 zł. Oznacza to, że promocja jest skierowana raczej do osób, które faktycznie chcą zostawić sobie rachunek na dłużej – w końcu to jednak z najlepszych opcji na rynku (łatwe warunki zwalniające z opłat).

Szczegóły nowej promocji w regulaminie. Numer rachunku do odbioru premii podajemy natomiast na stronie promocji, po zalogowaniu.

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja mam pytanie, jak wygląda sprawa zamknięcia konta. Czy mogę już składać wniosek przez bankowość elektroniczną o jego zamknięcie z upływem 30 dni czy lepiej zaczekać na wypłatę premii?

    Łukasz Odpowiedz
  • a kto by tam chciał czosnkową czytać?

    zennhorst Odpowiedz
  • Czy wszyscy już dostali e-mail ?

    wojtala6 Odpowiedz
  • Zwróćcie uwagę, że po zalogowaniu do panelu domyślny link do formularza uzupełnienia danych konta jest otwierany w połączeniu nieszyfrowanym! A podajemy tam nr konta + pełny adres. Sugeruję, aby ręcznie dopisać „https://” przed adresem strony, bo serwer obsługuje szyfrowanie SSL.

    Oskar Odpowiedz
  • ja nie dostałem maila z informacją o przyznaniu mi środków z promocji. Czy ktoś jeszcze nie dostał maila?

    Marek Odpowiedz
  • Hej, ja nadal nie mam maila :(. Wszyscy już dostali?

    stas Odpowiedz
  • @stas a logowałeś się na swoje konto profilowe?

    Clio Odpowiedz
  • ja również nie dostałem :(

    damian Odpowiedz
  • Co wy marudzicie z tymi mailami, a macie formularz do wypelnienia po zalogowaniu na konto?

    Clio Odpowiedz
  • Po zalogowaniu na konto nie ma żadnego formularza. Maila w skrzynce też nie. Spam sprawdzony. Widocznie nie wysłali jeszcze do wszystkich maila.

    Marek Odpowiedz
  • A ja po zalogowaniu sie mam informację ze nie zalożyłem konta,
    Konto ząłożone i aktywowane 16.04.2015 :(

    shooter9 Odpowiedz
  • A można bez Wybiórczej?

    kajko Odpowiedz
  • założyłem konto, spełniłem wszystkie warunki a po zalogowaniu mam wiadomość ze im przykro, nie założyłem konta . Kocham takie firmy.
    teraz będę udowadniał, że nie jestem wielbłądem

    andy Odpowiedz
  • mam podobnie jak shooter9 … o co kaman??? shooter9 pisałeś reklamację?

    anja1984 Odpowiedz
  • eh ten finał LE
    rozpędziłem sie i podałem nr konta w innym banku – co teraz? :)

    Bartek Odpowiedz
  • a wiecie do kiedy wyplaca premie na groupona dla tych co brali groupon?

    łjukasz Odpowiedz
  • Środki na koncie pojawią się do dnia 05.06.2015 i będą ważne do końca roku tj. do dnia 31.12.2015 r.

    Maxim Odpowiedz
  • Ups dałem ciała, założyłem ostatnio sporo kont w tym 3 w Millenium, niestety na jednym zapomniałem o płatności kartą do 21 maja, dzisiaj zobaczyłem, że żona zapłaciła 25 maja. Moja wina powiedziałem jej że raz w miesiącu. Da się przeżyć, w ostatnich 4 latach to dopiero 3 wpadka (poprzednio po 50 zł ) w tym jedna umyślna bo za dużo założyłem i nie dałem rady.

    Janusz666 Odpowiedz
  • Ja loguję się na stronę i dostaję komunikat:
    „Konkurs zakończony
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”

    Maila jeszcze nie zlokalizowalem.
    Czy ktoś wie co robić?

    Łukasz Odpowiedz
  • Mam to samo. e-maila nie ma :) po zalogowaniu komunikat „Konkurs zakończony
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.” Warunki spełnione były :( Może nie do wszystkich jeszcze wysłali?

    Darek Odpowiedz
  • Buldupy że Wyborcza a nie Gazeta Polska… 3 – 2 – 1…

    paranoix Odpowiedz
  • Zakładaliśmy z rodziną 5 kont. Czy jest możliwość, żeby podać teraz tylko moje dane, a premie wpłyną na jedno konto?

    Paweł Odpowiedz
  • U mnie też maila brak.

    marcino1234 Odpowiedz
  • A lokata na 3,25% do 10 tys., zakładana w Millenium mobilinie na jaki czas ma być? Sprawdził już ktoś? W e-mailu nic nie podają o uzupełnieniu danych tego nie podają :(

    Li Odpowiedz
  • Ja złożyłem reklamacje telefonicznie. Polecam zrobić to od razu bo mają 30 dni na rozpatrzenie choć Pani powiedziała, że w ramach banku to powinna być odpowiedź do 14 dni.

    Darek Odpowiedz
  • A propos numerów konta, można podawać w innym banku:
    „Szanowny Panie,

    Nasz konkurs nie wymaga podawania numeru konta założonego w tej promocji.
    Mógł Pan zatem podać inny numer konta.”

    Paweł Odpowiedz
  • Czy u was też pisze że certyfikat jest nieznany przy próbie wejścia na stronę po odbiór premii?

    Dominik Odpowiedz
  • W jaki sposób złożyć reklamację?

    Daniel Odpowiedz
  • Ja niestety dostałem taką odpowiedź od Millennium:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana reklamację, dotyczącą promocji „Konto 360 z premią 55 zł” informujemy, że zapoznaliśmy się z Pana uwagami.

    Wyjaśniamy, że organizatorem promocji jest Agora. W związku z tym, w celu weryfikacji czy został Pan zakwalifikowany do promocji prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem pod adresem:
    http://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Bankiem.

    Darek Odpowiedz
  • Bank millennium nie jest organizatorem promocji, a więc reklamacje powinieneś zgłosić na stronie aplikacji Agory.

    Tomek11 Odpowiedz
  • zlożylem reklamacje po zalogowaniu sie do profilu i otrzymałem odpowiedz :

    Dzień dobry,

    Dziękujemy za zgłoszenie. Wyjaśnimy tę sprawę z bankiem, jak tylko uzyskamy jakieś informacje damy znać.

    pozdrawiam
    Agnieszka S…….

    Ciekawe co wyjaśniają z bankiem, jak konto otwarte i płatność zrobiona a profil mi nie działa …

    shooter9 Odpowiedz
  • Odpowiedzi tam nie znalazlem ;)
    Reklamacja zgłoszona u organizatora, a problem w tym że nie działa mi konto u organizatora i nie dostałem maila. Wydaje mi się że profil organizatora powinien normalnie działać….. a jak nie dziąła to organizator powinien to sprawdzić u siebie a nie w Banku….
    Jeszcze mi się nie zdażyło że przy postępowaniu zgodnie z regulaminem coś nie zadziałało :(
    Ale pewnie jak człowiek X razy otwiera i zamyka konta to coś w końcu nie zagra w mechanizmach promocji ;)

    shooter9 Odpowiedz
  • Myślę że to jakiś błąd systemowy organizatora bo ja też wszystko zgodnie z wymaganiami a mam identycznie jak shooter9

    anja1984 Odpowiedz
  • Mam to samo. Warunki wszystkie spełnione, już w trakcie trwania promocji kontaktowałem się z Agorą, że mam zaznaczony tylko jeden „ptaszek” i, że coś jest nie tak. Pracownica tylko informowała, że wyjaśni sprawę z bankiem – tak czekam od 1,5 miesięcy. Dzisiaj złożyłem ponownie oficjalną reklamację i znowu otrzymałem tą samą odpowiedź – proszę czekać, wyjaśniamy to z Bankiem. Mam nadzieję, że faktycznie uwiną się z odpowiedzią w 14 dni.

    tomko Odpowiedz
  • Dodam jeszcze, że najprawdopodobniej to przez to, że w agorze zarejestrowałem się na adres e-mail xxxxx111@outlook.com , a w Millenium xxxxx111@hotmail.com (jak wiadomo ta sama poczta, tylko alias inny).

    tomko Odpowiedz
  • Jak można wypowiedzieć umowę rachunku w Millennium?
    Można w bankowości elektronicznej lub jakoś na odległość nie wychodząc z domu czy trzeba listownie lub w oddziale banku?

    Jegomość Odpowiedz
  • dzięki za info, skoro kilka osób ma podobny problem to coś musiało być nie tak, spytam ich jutro

    Michał Odpowiedz
  • To stała oferta, warto skorzystać jeśli ktoś założył konto :)

    Michał Odpowiedz
  • U dziewczyny po szybkiej aktywacji karty się obudziłem 21go :P i zakupie lizaka, załapało po premii i było „podaj dane do przelewu” :P + mail. U mnie bez maila (Warunki dawno spełnione) ale po zalogowaniu także był napis „podaj dane do przelewu” Powtarza się problem jak w Compressa :)

    luka89waw Odpowiedz
  • Ja z rachunku będę korzystał, bo zmieniłem go na główny, ale prenumerata wiewiórczej raczej mnie nie skusi.
    Wolę papierową prasę, jak już.

    mrekin Odpowiedz
  • ” § 7. Postępowanie reklamacyjne.
    1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za
    pośrednictwem Aplikacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty wysłania przez Organizatora
    wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust 9 Regulaminu.”

    W § 3 ust 9 Regulaminu nie ma mowy o żadnej wiadomości e-mail.

    W takim razie termin 14 dniowy nie dot. tych uczestników do których organizator nie wysłał wiadomości mailowej.

    Bogdan Odpowiedz
  • przelewal ktos z was pieniadze na to konto oszczednosciowe 3% ??

    MaRiO Odpowiedz
  • i powiedz mi widzisz naliczone odsetki? zmienia sie kwota ktora wplaciles? bo gdybym chcial teraz wyplacic kase to nie widze ile „zarobilem” hmm?

    MaRiO Odpowiedz
  • To jest KO z kapitalizacją miesięczną.

    metyl Odpowiedz
  • aa z miesieczna sorka nie doczytalem.. a powiedz mi jeszcze.. wplacilem na to konto jakis czas temu kase ale w poniedzialek chce doplacic jeszcze troche i ta kasa w poniedzialek tez bedzie obieta oprocentowaniem 3% ? bo ta „promocja” trwa do dzis ale to chodzi o zalozenie konta czy o wplate kasy? w sensie ze do dzis trzeba wplacic pieniadze zeby byly oprocentowane 3% ??

    MaRiO Odpowiedz
  • Promocyjne oprocentowanie 90 dni od założenia konta. Po tym czasie standardowe zgodne z tabelą oproc.

    metyl Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy