Prezent od nju mobile: powerbank Nokia DC-16 za aktywację numeru

Wraca promocja nju mobile, w której za aktywację numeru zgarniemy prezent – tym razem powerbank Nokia DC-16 o wartości około 60 złotych. Co więcej, z promocji można skorzystać dwukrotnie. A że z oferty abonamentowej nju można zrezygnować praktycznie zaraz po zawarciu umowy, to realnie będziemy jakieś 120 zł do przodu :-)

Aktualizacja: promocja została przedłużona do 22.02!
Ta promocja nie jest już dostępna, ale sprawdź co można zgarnąć teraz!

Akumulator Nokia za podpisanie umowy

Aby skorzystać z promocji koniecznie jest złożenie wniosku o świadczenie usług nju mobile podczas okresu promocji – czyli od 30.01 do 15.02.2015. Ważne, aby wniosek dotyczył oferty abonamentowej. Umowę z nju podpiszemy poprzez kuriera.

Ważne: podczas składania wniosku wybierzcie e-fakturę (papierowa jest płatna!)

Akumulator Nokia DC-16 za podpisanie umowy z nju mobile

Drugi krok to zarejestrowanie numeru zamówienia na stronie promocji. Mamy na to czas do końca trwania promocji.

Powerbank zostanie wysłany abonentowi w terminie 30 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia świadczenia usług. Z doświadczenia jednak wiemy, że często okres ten jest dłuższy i konieczne może być złożenie reklamacji – ale prędzej czy później nagroda powinna trafić w nasze ręce.

Wypowiedz numer jak najszybciej, aby nie płacić

Na koniec najważniejsze: jeśli nie chcemy korzystać z oferty nju i płacić min. 9 zł miesięcznie, konieczne jest wypowiedzenie umowy praktycznie zaraz po jej podpisaniu. A najlepszym sposobem wypowiedzenia jest przeniesienie numer do innej sieci (wtedy nowy operator załatwia wszystko za nas).

Podsumowując: składamy wniosek, podpisujemy umowę, aktywujemy numer (np. wykonując kilkusekundową rozmowę), przenosimy numer z dnia na dzień i cieszymy się powerbankiem za kilka groszy (koszt powyższej rozmowy ;)).

Regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

PS. Poczytajcie komentarze np. z ostatniej promocji – to skarbnica wiedzy, warto znać doświadczenie innych :)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Wszystko jest w komentarzach wstecz;)

    luka89waw Odpowiedz
  • Wracając do głównego tematu – druga umowa właśnie podpisana. Nie pamiętam czy na pierwszej było to również, ale na ten mam zapis „maksymalne dociążenie 9zł”. Infolinia twierdzi że nawet jeśli rachunek będzie na kilka groszy, to i tak doliczą różnicę między 9zł a rachunkiem i faktura będzie na 9zł.

    Kry Odpowiedz
  • Moze ewentualnie jesli juz to proporcojalna czesc z 9zl ktora przypada na te kilka dni (z 30) przez ktore bedzei aktywny numer? Wtedy mialoby to jakis sens i wlasnie tak czasem to robia gdy jest aktywacja numeru w czasie okresu rozliczeniowego.

    A tak przy okazji, wlasnie dostalem email od nju ze nie wybralem koloru akumulatorka i zebym kliknal ktory chce. Wszystko fajnie, ale dostalem jeden taki email a umowy podpisalem dwie jedna po drugiej..

    MH Odpowiedz
  • 9 zl za 30 dni to jest 30 groszy za 1 dzien, a przeciez minimalne faktury sa na 1 grosz, na 9 groszy albo w ogole nie jest wystawiana zadna faktura. Nie ma sensu pytac o to na infolinii, bo skonczy sie tym ze nawet za niepelny pierwszy okres bedzie wystawiana faktura na minimalne 9 zl. A zreszta nawet przy dwoch fakturach na 9 zl ta promocja dalej bedzie oplacalna :)

    aaaa Odpowiedz
  • Ja też dostałem takiego maila (1 szt.), a kolor wybierałem w formularzu (2 szt.).

    sdg Odpowiedz
  • Ludzie, wy czytacie to, co podpisujecie!?
    Ze strony NJU:
    „W nju mobile w sumie jest 10 okresów rozliczeniowych. Rozpoczynają się one odpowiednio 1, 4, 6, 10, 14, 16, 19, 24, 26, 29 dnia miesiąca.”
    Czyli każdy ma inaczej rozpoczynany okres rozliczeniowy, w zależności kiedy podpisze umowę. Od czasu podpisu do rozpoczęcia nowego okresu jest się w tzw. niepełnym okresie rozliczeniowym.

    Z regulaminu promocji w ofercie nju z rachunkiem:
    „9. Dociążenie rachunku
    9.1. Wysokość wystawionego rachunku za jeden pełny okres rozliczeniowy nie może być niższa niż 9 zł.
    9.2. W przypadku, gdy Abonent nie wykona połączeń opisanych punktach 3, 4, 5 oraz 6 na łączną kwotę 9 zł zostanie mu doliczona do rachunku telefonicznego kwota (na rachunku telefonicznym Abonenta prezentowana jako „Dociążenie”) w wysokości różnicy pomiędzy kwotą 9 zł, a kwotą naliczoną za wykonane połączenia, SMS-y/MMS-y, transfer danych lub inne usługi telekomunikacyjne (łącznie).
    9.3. W przypadku niepełnego okresu rozliczeniowego po włączeniu numeru do sieci, „Dociążenie” nie jest naliczane.”
    Czyli za pierwszy niepełny okres (te kilka dni od podpisania do rozpoczęcia nowego pełnego okresu) dociążenie nie jest naliczane. Dopiero na następnej fakturze za pełny okres rozliczeniowy jest do zapłaty nie mniej niż 9PLN. Więc najlepiej uciec z NJU zanim wejdziemy w pełen okres rozliczeniowy.
    Tyle teorii – nie wiem czy NJU stosuje rzeczywiście dociążenie rachunku, czy to tylko taki martwy zapis? Tutaj wypowiedzieć się muszą praktykujący :-)

    adm Odpowiedz
  • Czy ktoś kiedyś skorzystał więcej niż 2 x 50 od mokazji w związku z aktywacją nju mobile? Można brać udział w następnej sesji?

    jamam Odpowiedz
  • Martwy zapis. Praktykujacy juz sie wypowiadali. Jesli wyslesz smsa za 9 groszy i mimo wszystko dostaniesz pelna fakture na 9 zl to daj znac, bo przez 2 lata nikt taki sie jeszcze nie pokazal :)

    aaaa Odpowiedz
  • @aaaa
    To spoko :-)
    A jeżeli w pełnym okresie mam fakture 0PLN to mam do zapłaty 0 czy 9?

    adm Odpowiedz
  • Ja nie wysyłam żadnych smsów, ani nie robię połączeń, przenoszę numer zawsze przed początkiem pełnego okresu rozliczeniowego i wszystko jest ok, bo prezenty od nju przychodzą :)

    Frag Odpowiedz
  • A i nie dostaję żadnych faktur.

    Frag Odpowiedz
  • Ludzie przystopujcie już, bo za chwile skończy się promocja z nju mobile!

    maja Odpowiedz
  • @maja Wydaje mi się że Nju aż tak głupie i naiwne nie jest i nie sądzi że wszyscy którzy uczestniczą w tej promocji w celu dostania tego Powerbanka, zostanie po wsze czasy z Nju. Podejrzewam że zostanie kilka, no max kilkanaście % ludzi. Mają to dobrze policzone, nie pozwoliliby sobie na rozdawanie prezentów za free jeśli by nie byli pewni że na tym i tak i tak nie zarobią.

    Kry Odpowiedz
  • Powstająca baza danych osobowych jest warta znacznie więcej niż te powerbanki, nie mówiąc już o reklamie jaką dostało nju. Te dwa numery przeniosłem, ale sama oferta nju mobile wydaje się być ciekawa i na pewno wezmę ją pod uwagę, kiedy skończy się moja obecna umowa w play na mój główny numer tel.

    vrann Odpowiedz
  • Piszecie, że: „Drugi krok to zarejestrowanie numeru zamówienia na stronie promocji. Mamy na to czas do końca trwania promocji.” a jak tam wchodzę i wpisuję numer to już jest: „Numer Twojego zamówienia jest już zarejestrowany w promocji. Dziękujemy.” czy powinienem dostac na maila potwierdzenie, ze dostane powerbanka?

    esehiel Odpowiedz
  • a jesli odstapi sie od umowy na co jest 14 dni czy nie bedzie to rownoznaczne z przeniesieniem numeru?

    dw Odpowiedz
  • czy po podpisaniu umowy z nju, aktywowaniu numeru, wykonaniu połączenia i przeniesieniu do play na kartę muszę coś jeszcze robić? aktywować jakoś kartę z play czy coś takiego? czy w momencie podpisania wszystkiego w play jestem ‚wolny’?

    Wik Odpowiedz
  • Jak odstąpisz od umowy to będziesz musiał oddać to co dostałeś od Nju.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Wszysytko co pytanie jest w tym wątku wałkowane od dawna.

    #esehiel Zobacz wczesniejsze wpisy że tak komunikat jest poprawny i dodaje Cię do nagrody,

    #WiK Jestes wolny

    luka89waw Odpowiedz
  • Byłem w poniedziałek w Play przenieść numery i dzisiaj dostałem smsy informujące, że przeniesienie numeru nastąpi dopiero 15.03. W salonie powiedzieli mi, że to będzie jeden dzień. Można coś z tym zrobić, czy 36zł przepadło?

    Krzychu Odpowiedz
  • @admin: proszę o zamknięcie możliwości komentowania, bo powtarzają się non-stop te same pytania i robi się tu niezły bałagan.

    sdg Odpowiedz
  • Krzychu # widocznie we wniosku nie miałeś wyznaczonej daty przenisienia na następny dzien tylko z miesiecznym okresem wypowiedzenia…

    Wcześniej w komentarzach pisałem co z tym zrobić, poszukaj.

    news2 Odpowiedz
  • Wczoraj byłem w play przenieść numer. Powiedziałem, że chcę jak najszybciej, a ona że trzeba czekać na info, ale chyba będzie za miesiąc, bo okres rozliczeniowy, bla bla.

    stefek Odpowiedz
  • Mnie tez w play pytali czy na pewno bez czekania, powiedzialem ze bez bo nie ma potrzeby i chce z dnia na dzien. We wtorek bylem w play, dzis juz oba numery aktywne w play..

    MH Odpowiedz
  • Dzwoniłem do nju i powiedzieli mi, że trzeba listownie wysłać anulowanie przeniesienia numeru.

    Krzychu Odpowiedz
  • Krzychu to nieźle… ale całkiem mozliwe u nich. Wszysytko listem… masakra. MH# Juz pisaliśmy że obsługa Play zawsze odradza przenosiny bo i tak nie znają regulaminu. albo myślą że jesteś w okresie rozliczeniowym w nju. Ja miałem w ten sam dzien w play;)

    luka89waw Odpowiedz
  • poltorej tygodnia czekania, zeby otrzymac cos takiego: Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia 13360026 ponieważ mamy chwilowe problemy techniczne, które uniemożliwiają jego realizację.
    Bardzo przepraszamy.

    KeriM36 Odpowiedz
  • Czy Oni jakoś informują o tym ze zarejestrowałem sie w tej promocji i dostane powerbanka, czy tylko ten jeden krótki komunikat „Numer Twojego zamówienia jest już zarejestrowany w promocji. Dziękujemy.” ??

    Michal Odpowiedz
  • @Michał Tylko taka informacja ona świadczy że dostaniesz a następny krok to oczekiwanie..

    luka89waw Odpowiedz
  • ja wolę 50 zł z mokazji ( wczoraj doszły smsy że zarejestrowali te ze stycznia)-czyli 100 zł z grudnia jest,teraz 100 zł ze stycznia i w lutym zawrzeć jedną bo taki limit osiągnąłem i dostać ostatnie 50 zł.
    Tylko ten limit jest ważny pół roku chyba od aktywacji numeru.
    Takie fajne promocje ale limity :) powerbank to kolejny gadżet który w domu by się kurzył…nieważne że troszkę wyższa wartość….ale każdy wiadomo ma swoje priorytety.

    bolek Odpowiedz
  • Właśnie dostałem 2x50zł za nju zamówiony przez mOkazje w styczniu :)

    Maxim Odpowiedz
  • dziś znalazłem w spamie taki mail od nju
    Wybierz kolor akumulatorka od nju
    Witaj,
    Bardzo dziękujemy Ci za wzięcie udziału w promocji „prezent od nju”.
    Niestety nasz system nie zarejestrował jaki kolor akumulatorka został przez Ciebie wybrany. Przepraszamy.
    Chcemy poprosić Cię o ponowne wskazanie koloru akumulatorka, jaki powinniśmy Ci wysłać.
    Wybierz odpowiednią opcję klikając w obrazek poniżej:

    Sprawdźcie swoje skrzynki mailowe

    Dzikus Odpowiedz
  • dostalem tylko jedno 50 zl z mokazji pisac reklamacje czy jeszcze poczekac?

    michu Odpowiedz
  • A różowe są ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Dzikus, juz pisalismy o tym.

    brok Odpowiedz
  • ja zarejestrowałem mOkazje w grudniu i do tej pory brak 50zł. Pewnie bez reklamacji się nie obejdzie

    conrad_88 Odpowiedz
  • U mnie to samo. 2 x mOkazja z grudnia, 2 x mOkazja ze stycznia – zero zwrotu. Nie dostałem nawet wczoraj SMSa z informacją. Dzisiaj złożyłem reklamację ale to jest żenujące, proszenie się banku o to żeby respektował swój regulamin.

    Laskadio Odpowiedz
  • @bolek
    O jakich limitach mówisz?

    Frag Odpowiedz
  • Chodzi o sposob w jaki sprawdzaja ilosc posiadanych numerow w nju. Mozna miec 6 numerow na jeden pesel. Podobno nie chodzi o ilosc aktualnie posiadanych aktywnych numerow tylko o ilosc podpisanych umow w ciagu ostatniego pol roku. Nawet jesli maja cos takiego w regulaminach to trzeba sprawdzic czy naprawde na to nie pozwalaja :)

    aaaa Odpowiedz
  • Dzięki za wyjaśnienie, myślałem, że limit jest na ilość numerów w jednym momencie.

    Frag Odpowiedz
  • gdzie moge sprawdzic jaki mam okres rozliczeniowy?

    esehiel Odpowiedz
  • Po zarejestrowaniu numeru na stronie njumobile
    Tu masz linka: https://www.njumobile.pl/rejestracja?w=registration

    fałszywy-xyz Odpowiedz
  • czy w ogóle ktoś dostał 2 x 50 od mokazji przenoszac numer z nju mobile zaraz po aktywacji?

    włodek Odpowiedz
  • Ja na jeden pesel mam założone 10 numerów – wszystko zaczęło się od promocji z kartą płatniczą :D

    galgan Odpowiedz
  • Wiec to kolejna miejska legenda. Trzeba probowac i nie przejmowac sie tym co mowi konsultant :)

    aaaa Odpowiedz
  • aaaa # To nie jest „miejska legenda” mi odrzucil:
    „Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia nr xxxxxxxxx ponieważ LIMIT AKTYWACJI.”
    galgan # od której promocji zacząłeś od visy czy mastercarda ?

    luki Odpowiedz
  • @luki A ile w momencie tego komunikatu miales aktywnych umów nju?

    efenix Odpowiedz
  • efenix # aktywych 0 to było 7 zamówienie.

    luki Odpowiedz
  • od grudniowej; swoją drogą mBank wypłacił na razie tylko 1 z 6 okazji…

    galgan Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy