Okazuje się, że po połączeniu systemów wiele osób może mieć ten problem (podając np. złe dane). W związku z tym bank udostępnił dedykowaną stronę internetową, która mówi w jaki sposób logować się do systemu poprawie. Strona może się okazać przydatna zwłaszcza dla osób, które miały wcześniej dostęp do kilku systemów banku (Getin Bank, GetinOnline, Open Online lub Noble Bank).
Komentarze
Zupełna porażka. Po kilku telefonach na infolinię i spędzonych blisko 2 godzinach w ciągu 2 dni na przywróceniu możliwości logowania – pozostaje w końcu tylko wizyta w placówce ! Czy w tym banku w ogóle coś działa? Nie dochodzą maile, smsy. Przez telefon nie można aktywować logowania konta (które zresztą nie zostało zablokowane …)Totalna klapa wizerunkowa. Czas zamknąć konto w GO.
• dbDziękuję do widzenia, 3 z 5 kont właśnie zostało zamkniętych i jestem baaardzo szczęśliwy z tego powodu :P
Szkoda że trzeba ich błagać by zamknęli konto…
• news2Ja już jestem na krawędzi wytrzymałości…
• radarPo wpisaniu na ich nowej stronie loginu z maila, wyskakuje komunikat, że konto jest zablokowane. Na infolinii mówią, że dostęp mam aktywny i mam próbować co jakiś czas. Podobno system jest przeciążony masowym logowaniem, a do tego pracują nad usunięciem błędów systemowych. Czy ktoś z Was też tak miał i się w końcu zalogował? Jeśli tak, to jak?
W telefonie jestem w stanie zalogować się, sprawdzić stan konta i aplikacja zostaje nagle zamknięta. Nie mogę nawet wykonać przelewu.
Mam nadzieję, że w ten weekend wszystko poukładają jak należy.
• lkaU mnie umarł najpierw dostęp mobilny, potem internetowy. Po kilku telefonach (czas oczekiwania nawet 35min!) dostałem nowy login, który podobnie jak u Ika jest zablokowany. Nie wiem czym mnie przekonają do pozostania. Bieżące wiśnie to za mało.
• radarRównież mam problem – 2 dni walczyłam z infolinią, wielokrotnie kończyło się do przełączenia mnie przez konsultanta do „odzyskiwania hasła” po czym następowała głucha cisza. Wizyta w banku też mi nic nie dała (miałam openonline). Naprawdę wolę, żeby mi wyraźnie powiedzieć „Sorry, mamy problem i staramy się go rozwiązać”, niż udawać, że się nic nie stało i narażać mnie na nerwy.
• tatianamCzas rozważyć likwidację konta. Szkoda, byłam bardzo zadowolona z dotychczasowego konta.
Dodatkowo przysłali mailem identyfikator do konta Noble Bank, które zostało zamknięte pół roku temu… I za jego pomocą sugerują żeby się logować. Po prostu dramat i bałagan nie z tej ziemi.
• dbMam podobną sytuację z loginami jak db. Dowiedziałam się, że zasada „wyższego” loginu działa mimo zamknięcia któregoś z kont. Podejrzewam jednak, że ustawienia na tym zamkniętym koncie mogą być źle odczytywane przez ich nowy system. Tak to sobie tłumaczę.
• lkaGetin Bank to najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, zaraz później jest tylko CA.
Problem z zamknięciem konta, z logowaniem, historią operacji, blokowaniem środków za transakcję kartą debetową i wiele wiele innych
• news2Totalny bałagan, wystawiają na próbę cierpliwość klientów. Konsultant za każdym razem zapewnia że za chwilę będzie ok a nic się nie poprawia – niekompetencja i kompromitacja.
• jarzie70Na pytanie kiedy zaczną przychodzić maile, smsy infolinia odpowiada, że nie wiadomo ;-) Kabaret.
• db@db: u mnie to samo, każą mi logować się za pomocą loginu Getin UP, które zamknąłem kilka miesięcy temu. Cyrk!
• sdvgPamiętajcie, że zamknięcie konta w zdecydowanej większości przypadków nie znaczy, że został usunięty dostęp online (dane z bazy). Więc faktycznie możliwość logowania może dalej istnieć (pytanie, czy działa)
• Michaładmin # w Getin Bank / Online i innych stworach wysłanie dyspozycji zamknięcia kont powoduje zamknięcie samych rachunków i kart debetowych mimo że pisałem w piśmie o zamknięcie bankowości elektronicznej, ale za każdym razem sam dostęp do bankowości działał nadal, trzeba do nich pisać ok. 5 wiadomości za pomocą bankowości żeby takowy dostęp zamknąć, przerabiałem to kilka razy zawsze się to udawało ale trzeba być cierpliwym.
• news2@admin: zamykając konto w GB, wypełniłem formularz i zaznaczyłem, że rezygnuję z bankowości internetowej, więc nie powinni już przechowywać takich danych jak login.
• sdvgOk, niech będzie już ten identyfikator z Noble Banku (skoro go nie zamknęli) – tylko żeby działał ! A tu ciągle komunikat konto zablokowane! Idę dziś do placówki. Mam nadzieję, że obsłużą klienta GO ;-) ( tak twierdzą na infolinii)
• dbNawet jak wam zamkneli profil internetowy przy likwidacji Getin up to system to ma w pamieci.Trzeba zmusic ich zeby wygenerowali wam nowy-stary login i hasło do GNB.Mi konto odpaliło (tzn. GOL i open) ale rezulutna (sa tam takie!) dziewczyna powiedziała ze jak bede mial juz po zalogowaniu nowym-starym loginem komunikat,, konto zablokowane” to znaczy ze to jest wiekszy problem z którym nie wiadomo kiedy sobie poradzą i nie ma co wtedy wydzwaniac i szarpaC sobie nerwy.
• rw8888A mi działa :-) Miałem konto GB i GO, teraz loguję się jak do GB o działa. Pierwszego dnia miałem problem z sms-ami potwierdzającymi (dotarło 6 na 10 w czasie ok 6h)
• datrhA otrzymaliście w tym m-c zwrot w promocji za płatność kartą w GO?
• dakaTak
• EntySukces, wreszcie działa – po wizycie w placówce. Odblokowane, działa na loginie z Noble Bank – sprawdzone mobilnie jeszcze w banku, bo im już przestałem wierzyć ;-)
• dbKażda zabawa ma jakiś finał.
• BufonJa tam z matołami za łeb się wodził nie będę. Zablokowali to zablokowali. Strona z wyjaśnieniami niczego nie wyjaśnia. W poniedziałek zarezerwowałem sobie godzinkę na wizytę w oddziale. Szkoda, że nie mogę wystawić rachunku za stracony czas.
A tam. Pies ich..
Fajnie, że nie jestem sama. Dostałam maila z loginem, który się nie zmienił,a konto nadal zablokowane. Na infolinię nie użyte się dodzwonić, automatycznie mnie rozłącza po paru minutach. Konto do zamknięcia. Nigdy więcej takiego fatalnego banku!
• ninaZadzwonili do mnie z banku, sami z siebie :-) i odblokowali dostęp do konta wysyłając raz jeszcze login i nowe hasło. SMSy przychodzą błyskawicznie :-) Podoba mi się nowy układ.
• lkaNowy układ o wiele lepszy, tamten stary byl jak dla gimnazjalisty…
• newssNo fantastycznie. Na infolinię nie mogę się dodzwonić. Rozłącza mnie samoistnie po 4 minutach. Na maile nie odpowiadają. Jedyny oddział w banku, jak wczoraj byłem, to w kolejce czekało około 15 osób! Nadal nie mogę się zalogować, mimo prawidłowego hasła i loginu – konto zablokowane. Konto do zamknięcia za takie podejście do klienta.
• PawloCiebie po 4 minutach ja czekałem na infolinii jakieś 15 minut po czym zostałem rozłączony… Dzięki usprawnieniu GETIN BANK nie mogę dostać się do niczego. Oni przepraszają tylko co mi po tym ?
• PiotrByłem dzisiaj w oddziale. Pan uprzejmie „odblokował” mi konto po czym ja uprzejmie wyciągnąłem laptopa z teczki i pokazałem, że nie działa. No i bankierowi zaczęły trząść się ręce. Jeszcze przez chwilę mydlił oczy 50zł za przelew mobilny ale dobiłem go ostatecznie mówiąc, że nie chcieli mi dać „nie bo nie”.
• radar@lka albo wlasciwie marketing GETINu
• kolesidz troluj gdzie indziej bo tu nie dasz rady!
nowy uklad kompletnie do d. o ile masz szanse go w ogole zobaczyc, a rzadko kto ma, bo wszyscy maja zablokowane konta!!
koles rozumiem, że chciałeś w ten sposób podkreślić swoją własną opinię. Jeśli natomiast chciałeś wykryć spisek, to Ci się nie udało. Pewnie przeoczyłeś mój pierwszy wpis w tym temacie. A nad pracą w banku myślę całkiem poważnie.
• lkaRadar haha lubie takie sytuacje
• newss@admin
„Pamiętajcie, że zamknięcie konta w zdecydowanej większości przypadków nie znaczy, że został usunięty dostęp online (dane z bazy). Więc faktycznie możliwość logowania może dalej istnieć (pytanie, czy działa)”
Przy wypowiadaniu umowy rachunku należy wypowiedzieć również umowę BE (Bankowości Elektronicznej), oczywiście pracownik banku będzie protestował, że nie ma takiego formularza :)
• RobertKilka informacji więcej. Dodzwoniłem się po 2 sekundach od wybrania numeru od razu do konsultanta aż zbierałem szczękę z podłogi. Jak już doszedłem do siebie to dowiedziałem się, że… problem z logowaniem występuje nadal ;) Przy okazji przetestowałem bankowość telefoniczną (można sprawdzić saldo). Dzwonimy 19797 i wybieramy od razu 2 potem 1. Podajemy nowy login i wybrane cyfry z hasła telefonicznego. Jest też opcja odblokowania bankowości internetowej ale podaje ona, że konto nie jest zablokowane.
• radarSukces. Zalogowałem się telefonicznie i odblokowałem konto w automacie. Potem musiałem jeszcze zmienić hasło bo stare nie działało, też w automacie. Po pomyślnym zalogowaniu trzeba zaakceptować nowe regulaminy i zmienić hasło kolejny raz. Skopana jest lista odbiorców zdefiniowanych (nie ma skrótów). Aplikacja mobilna po odblokowaniu dalej nie działa.
• radar@radar dzięki za radę. Ja także nie mogłem dostać się do konta w Getin Bank i na infolinii złożyłem 3 reklamacje i prośbę o naprawę. Faktycznie wystarczyło zadzwonić do automatycznej obsługi telefonicznej i kliknąć dyspozycję odblokuj. Nie rozumiem dlaczego idioci nie mogli tego powiedzieć na tej infolinii ?
• PiotrBo do wczoraj to nie działało? ;-)
• radarCo do odblokowania aplikacji mobilnej to u mnie skończyło się reinstalacją. Na szczęście teraz działa.
no to jestem ugotowany bo nie ma hasla do logowania telefonicznego ;(
• kolesJa dostałem u konsultanta na infolinii.
• radarno tak ale najpierw musze odczekac X minut az sie zglosi…
• kolesa wlasciwie XX minut :(
• kolesMój rekord 34 minuty i rozłączenie ;)
• radarMoże szybciej będzie w oddziale?
@radar
• koles34 min? to juz zakrawa o masochizm :)
Po 22 i tak niczego nie załatwicie. Ja nie wiem dlaczego mam stary nieaktualny numer Noble Bank i nie mogę podpisać tej dziwnej umowy z 1 logowania. Było dobrze to musieli „ulepszyć” Wszystko skopane od A do Z i to teraz ja muszę się prosić ,żeby zmienić numer telefonu ? Dodzwoniłem się na infolinię 22:01 i Getin zablokował systemy do zmian „prosimy o kontakt rano bo możemy zmiany robić do 22:00” po 15 minutach oczekiwania…
• PiotrWitam pytanie jak zamknąć konto w Getin banku,czy da się to zrobić wysyłając list na jakiś adres,wg jakiegoś wzoru?
• bolekW placówce robię problemy bo wg tej placówki każdy klient musi mieć jakąś kartę aby skorzystać z czegokolwiek,czeka się na wyrobienie (jeśli przejdzie i będzie dobry wzór podpisu) a potem dopiero złożyć wniosek o zamknięcie.
Nie da się musisz pojechać do oddziału Getin Banku i tam wypowiedzieć. Najprawdopodobniej chciałeś skorzystać z placówki franczyzowej tam nic nie załatwisz…
• PiotrPiotr # dzięki:)
• bolekPffff. No dramat, oczywiście w prasie wszystkiemu zaprzeczają, że nie ma problemów. Od tygodnia i dwóch wizytach w placówce nie mam dostępu do konta. Na szczęście jest to moje drugie awaryjne. Jednak pieniądze tam leżą. Od 13 lat jestem w inteligo i nigdy mnie nie zawiodło. Wiem, że to brzmi jak reklama ale tak jest. Na Mbanku też się zawiodłem i powiedziałem papa. Jak do jutra nie uzyskam dostępu do pieniędzy to, zrobię In z getin :(.
• Sławekhorror to mało powiedziane, przez ponad tydzień brak dostępu do konta i środków, już wypowiadam umowę i koniec współpracy. Rzecznik GB nie widzi problemu, albo nie chce widzieć, niech poczyta wpisy.
• eleChciałem założyć konto w tym banku,ale jak przeczytałem Wasze emeile to straciłem ochotę! Może to i dobrze. Konsultant kusił zwrotem 10% miesięcznych zakupów,pewnie bym je oglądał na oddziale dla nerwowo chorych.
• zetBeDobrze że anty reklama działa!
• newss