Okazuje się, że po połączeniu systemów wiele osób może mieć ten problem (podając np. złe dane). W związku z tym bank udostępnił dedykowaną stronę internetową, która mówi w jaki sposób logować się do systemu poprawie. Strona może się okazać przydatna zwłaszcza dla osób, które miały wcześniej dostęp do kilku systemów banku (Getin Bank, GetinOnline, Open Online lub Noble Bank).
Komentarze
Ja już otworzyłam gdzie indziej konto i tylko jak dostanę kartę to robię przelewy i zamykam konto. Nie miałam do niego dostępu przez tydzień, wydałam majątek na połączenia, żeby konto odblokować, a dzisiaj nie działają przelewy!
• ninaJa mam gorszy problem tydzień temu minal mi okres wypowiedzenia konta w getinonline, dopełniłam wszelkich formalnosci, wysłałam za potwierdzeniem odbioru wypowiedzenia ale coż po tym jak konto nadal mam aktywne i pobierają opłatę za jego prowadzenie.Na infoliniee straciłam już majątek wszyscy konsyltanci zajęci, na wiadomosci nikt nie odpowiada. Pomocy co mogę jeszcze zrobić aby mi zamkneli to konto do kogo się zwrócić?
• Ewaczyzby w cudownej polaczonej e-bankowosci Getinu poznikała historia operacji?…
• hazzanZniknela mi jedna transakcja kartowa z poczatku listopada. Chyba nawet nie wisiala w autoryzacjach. Salda nie zmniejsza. Wiec zakupy za darmo, ale szkoda ze nie dostane cashbacku :)
• aaaabardziej chodzi o to, że tym razem w ogole juz nic nie ma :D
„OSTATNIE OPERACJE
• hazzanBrak informacji o ostatnich operacjach”
Potwierdzam. Nie mam historii rachunku. Do tego problemy, które zgłaszałem im wcześniej nadal są – ale tam mają burdel
• ukiTakże potwierdzam. Rano zrobiłem przelew, cały czas był oznaczony jako „oczekujący”. Zależało mi na czasie. Zadzwoniłem na infolinię, to usłuszałem, po 10 minutach czekania, że miają modernizację i przelewy wyjdą wieczorem (o ile). Teraz brak historii… Nic nie można sprawdzić, ani zrobić… Tragedia a nie bank! Do zamknięcia w ciągu najbliższego czasu
• PawloJak czytam Wasze wpisy włos mi się na głowie jeży!
• majaDo tej pory z modernizacją problemów nie miałem , tylko dzisiaj jedynka przed tymi wszystkimi zerami gdzieś się zapodziała i historia wyświetlać się przestała. O już jest , widocznie w chowanego z zerami grała. xyz
• prawdziwy xyzJa od dwóch dni mam to samo. W żaden sposób nie mogę się zalogować. W końcu dziś wyskoczyło że „Konto zostało zablokowane”…
• OlochA założyłem lokatę. Wniosek i kasa na nią poszły, a lokaty brak i kasy brak…
Szok.
Może po prostu wpisywałeś złe hasło? Sam raz zablokowałem swoje konto (dostęp do bankowości elektronicznej) ale po telefonie na infolinie i szybkiej weryfikacji dostałem nowe hasło smsem
• MichałMiałem podobny problem: po pierwszym, poprawnym logowaniu zablokowane konto i tak cały czas mimo prób. O dziwo, udało mi się zalogować i zlikwidować lokatę na tablecie.
• Adam T.Hasło wpisuję dobre. Z infolinii odblokowywali mi 4 razy. Przysłali nawte noew hasło i cały czas wielka lipa. I tak jest na dwóch kontach.
• OlochAle zawsze znajdzie sie ktoś, kto będzie snuł, że to ja hasło źle wpisuję przez 3 dni, choć w poprzednich dniach tego problemu nie było.
Wpisałem źle hasło przecież aż 30 razy! To ja jestem przecież debil, a system Getinu przeciez jest doskonały.
A ja od wczoraj nie mogę się zalogować.Wpisuję login,klikam aby przejść dalej ,po pewnym czasie wyskakuje info.że połączenie zostało zresetowane,błąd strony i tak za każdym razem,nawet nie mam szansy wpisać hasła.Czy ktoś miał to samo,bo nawet nie wiem,czy to tylko u mnie coś z netem,czy problem banku.
• HalinaWczoraj miałem problemy z logowaniem – ostatecznie udało się sprawdzić stan konta przy którejś próbie
• dorobkiewiczja lepsza historia w bankomacie stan konta 65 zł a na saldzie ponad 300… zrobilam przelew na inne konto i kasa znikeła..a w histori transakcji brak…
• MONIKu mnie od 20 stycznia brak informacji w historii o operacjach na karcie
• erdei saldo się nie zmniejszało
dopiero dzisiaj pojawiła się jedna operacja z 25 stycznia (a było ich kilka)
i zmieniło się saldo i dostępne środki (teraz chyba prawidłowe)
ale w historii operacji na koncie/karcie nadal brakuje kilku pozycji…
Mi też wczoraj dopiero operacje zaległe się zksięgowały.
• dorobkiewiczNie miałem problemów z logowaniem do konta. Od kilku dni nie ukazują się w dole ekranu opcje, które po kliknięciu bezproblemowo uruchamiały proces logowania. W oddziale Banku zademonstrowano mi w jaki sposób te opcje wyświetlać, ale tego nie da się przeprowadzić na moim PC-cie. Proszę o niezwłoczną szczegółową instrukcję na moją skrzynkę mailową. Swoją drogą tę procedurę bank musi zmienić, bo zniechęceni klienci podziękują za takie „udogodnienia” i poszukają innego banku. Czekam na niezwłoczną reakcję.
• Stefan T.@stefan
• kolesale ty piszesz posta do banku? Czy do forumowiczów na blogu? bo sie zgubilem….
Coraz lepsze egzotyki tutaj pisza…
daj mu spokoj jest dlugi weekend tym bardziej ze pisal wieczorem w piatek.. wiec mial prawo sie pomylic.. :)
• MaRiOznów brakuje wogole nie mogę wyświetlić historii operacji ten bank to jakas porażka;/
• momorzeczywiście, u mnie tak samo – po weekendzie zniknęła w ogóle opcja historii, żenua straszna dobrze że już kończę moją przygodę z tym bankiem
• radamZmienilam telefon i nie moge sie zalogowac wpisuje login haslo i odrazu blokada co robic dalej
• Alina