Organizator jednej z bardziej popularnych (i zyskownych) promocji bankowych dla oszczędzających właśnie poinformował o przedłużeniu akcji „Lokata 130 dni z premią”. Osoby, które chciałyby zgarnąć nawet 100 zł za założenie lokaty z oprocentowaniem 2,5% mają czas na zapisanie do promocji do 9.10.2016. Pozostałe daty pozostają bez zmian.
Przypomnijmy: promocja Planu Depozytowego przeznaczona jest dla nowych klientów Toyota Bank oraz obecnych, którzy brali udział w jednej z poprzednich tego typu akcji. Nowi mogą zgarnąć 100 zł w zamian za otwarcie Konta Jedynego i ulokowanie 10 000 zł, obecni – 50 zł w zamian za ulokowanie nowych środków w tej samej wysokości. Szczegóły promocji znajdziecie w naszym prześwietleniu: 100 zł za założenie lokaty 2,5% w Toyota Bank oraz na stronie promocji.
Gdyby tego było mało, to do gwarantowanej premii możecie dołożyć potencjalną wygraną w naszym konkursie. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: w jaki sposób ulepszył(a)byś naszą porównywarkę produktów finansowych depozaur.pl? Szczegóły we wpisie sprzed kilku dni.
Komentarze
Nowy klient to całkiem nowy czy taki, który miał konto np rok temu i zamknął?
• olelaTo taki, który nie miał do tej pory Konta Jedynego (wprowadzonego bodajże 2-3 lata temu)
• MichałDo 9 października trzeba się zarejestrować w promocji – a czy jest podany jakiś termin kiedy najpóźniej trzeba otworzyć konto i założyć lokatę?
• ŁukaszDołączam do pytania – jeśli dziś zarejestruję się w promocji, lokatę i konto otworzę najwcześniej 10go – czy to wciąż uprawnia mnie do premii?
• pawelskTak, ważne, aby przystąpić do promocji do 9.10. Samo konto/lokatę można otworzyć później :)
• MichałDzięki.
• ŁukaszA czy jeśli zarejestruje się dzisiaj 9.10, wyeliminuje mnie to?
• GabrielaDziś jest ostatni dzień kiedy jak najbardziej można się rejestrować :)
• MichałZarejestrowałem się wczoraj i złożyłem wniosek o konto Jedyne. Po ok.20 minutach dostałem email z potwierdzeniem przyjęcia wniosku. Potem zrobił to samo mój Tato ale do dziś nie dostał emaila z potwierdzeniem.Po zalogowaniu w aplikacji widać komunikat m.in. „Dla jednego profilu w aplikacji „lokata130dni.zpremia.pl” można wypełnić tylko jeden wniosek w Toyota Banku”. I teraz nie wiadomo czy jego wniosek został zarejestrowany w banku. Chyba pozostaje czekać na kontakt tel.z banku za parę dni…
• AnonimJakie w końcu trzeba zgody zaznaczyć?
W regulaminie jest, że należy:
wyrazić zgodę we wniosku na przesyłanie informacji handlowych o ofercie Banku
za pomocą poczty elektronicznej i wiadomości SMS, oraz na przetwarzanie danych
za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego Banku;
w wrzeczywistości we wniosku jest aż 6 pozycji
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank w celu marketingu produktów i usług podmiotów współpracujących z Bankiem, w tym w ramach Grupy Toyota. Grupa Toyota: Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Motor Poland Co. Ltd Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług podmiotów współpracujących z Bankiem, w tym w ramach Grupy Toyota za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej. Grupa Toyota: Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Motor Poland Co. Ltd Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank w celach marketingowych po wygaśnięciu mojego zobowiązania z tytułu umów zawartych z Bankiem.
Niniejszym wyrażam zgodę i wnoszę o przekazywanie mi za pośrednictwem strony internetowej Toyota Bank Polska S.A., Systemu Bankowości Elektronicznej lub pocztą elektroniczną informacji związanych ze świadczeniem usług przez Bank, w szczególności informacji o Banku, transakcjach płatniczych oraz informacji o postanowieniach umownych, a także o zmianach tych informacji. Bank może przekazywać informacje związane ze świadczeniem usług przez Bank w inny sposób, określony w obowiązujących uregulowaniach Banku. ***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank oraz Biuro Informacji Kredytowej S.A. moich danych osobowych, w tym informacji stanowiących tajemnicę bankową, po wygaśnięciu mojego zobowiązania z tytułu umów zawartych z Bankiem- w zakresie przewidzianym przepisami Prawa Bankowego
• nemeDostał ktoś maila o nagrodzie? Wypłacona premia ?
• 3cik16.01 przyszedł mail o nagrodzie
• KrakBrak maila pomimo spełnionych warunków. Reklamacja złożona parę dni temu, brak odzewu.
• m4Wpadła dziś stówka od premii
• Marta