Skorzystałeś z promocji BZWBK 70 + 10 zł premii? Uzupełnij dane!

Dziś krótkie przypomnienie dla osób, które korzystały z promocji BZWBK z 70 + 10 zł premii organizowanej przez Agorę. Wczoraj nastąpiła wysyłka maili, w których pośrednik poinformował was o konieczności uzupełnienia danych do odbioru premii. Ponieważ wiemy, że zdarzają się przypadki wpadania do spamu takich maili, to osobnym wpisem przypominamy o konieczności uzupełnienia swoich danych do odbioru premii w ciągu najbliższych kilku dni.

Przypomnijmy: do dnia 28 października organizator zobowiązał się wysłać nam maila z informacją o zgarnięciu premii. Wygląda on mniej więcej tak:

Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej w promocji Konto Godne Polecenia z Premią Banku Zachodniego WBK i Agora S.A.! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o podanie w aplikacji promocyjnej danych niezbędnych do realizacji przelewu premii. Prosimy o zalogowanie się do aplikacji pod adresem konto.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza
WAŻNE! Prosimy o przygotowanie numeru rachunku Konta Godnego Polecenia założonego w tej promocji. Prosimy o wprowadzenie tego numeru uważnie, bez spacji.
Dane należy uzupełnić do dnia 04.11.2015. Premia zostanie wypłacona do dnia 19.11.2015
Zaloguj się na konto.zpremia.pl. i uzupełnij dane do przelewu premii. O premiach dodatkowych zostaniesz poinformowany w odrębnym mailu.

Co, jeśli nie dostaliście maila? Warto to jak najszybciej reklamować korzystając z tego formularza.

Na koniec warto dodać, że podczas promocji przeprowadzany był również konkurs, w którym osoby zakładające najszybciej lokatę mobilną w danym dniu miały wygrać tablety. Organizator promocji potwierdził nam, że maile z informacją o wygranej zostaną rozesłane prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dotyczy to też konta z grupona z podobnej promocji? Ja nie dostałem żadnego maila…czy ten formularz był do wypełnienia wcześniej już, czy dopiero teraz można/trzeba?

    raq Odpowiedz
  • Organizator złamał regulamin. Informacje o przyznaniu tabletów też powinny być dostarczone do 28 października (paragraf 7, punkt 7).

    korczasty Odpowiedz
  • A spróbuj ty, biedaku, spóźnić się z realizacją zapisów regulaminu… Agora po raz kolejny pokazuje swój nieprofesjonalizm.
    Pewnie kilka osób jednego dnia o godzinie 00:00 założyło lokatę na 20k i nie wiedzą jak z tego wybrnąć.

    xxdf Odpowiedz
  • @raq jeśli chodzi o promocję z groupona to mają czas na przysłanie emaila do 16 listopada, więc czekamy. Wtedy do 24 listopada trzeba będzie wypełnić formularz.

    bud3k Odpowiedz
  • Ja już dostałem kase na groupon, teraz czekam na przelew 70zł+10zł

    dioxx Odpowiedz
  • Ciągle cisza w temacie tabletów?

    korczasty Odpowiedz
  • admin coś wie na temat tej tygodniowej już obsuwy?
    Może uznali, że nikt ich nie pilnuje i podzielą się tabletami między sobą, bo każdy uczestnik uzna, że po prostu został pokonany.
    niedoczekanie ich.

    yasioo Odpowiedz
  • w piątek mówili, że będą mieli opóźnienie, bo bank nie dostarczył im raportu – tyle wiem. Jak się nic nie ruszy to ich pogonie

    Michał Odpowiedz
  • Źle skonstruowali regulamin a potem jeszcze zamieszali aneksami i mają dylemat. Powinni uściślić, że dla lokat założonych w danej minucie decyduje wysokość lokaty, a jeżeli są jednakowej wysokości sekunda założenia i byli by wszyscy zadowoleni. Po aneksach zrobiły się rozbieżne w §7 pkt 5 i 6 regulaminu i nie wiadomo jak traktować osoby, które złożyły lokaty w tej samej minucie na kwoty większe niż 1000 zł.

    pamas Odpowiedz
  • Nie przesadzajmy, na pewno nie podzielili się tabletami między sobą. Pamas ma rację. W pierwszej minucie decydować powinna wysokość lokaty, następnie czas – czyli dokładność co do sekundy. Inaczej osoby, które założyły na wyższą kwotę, nie mówiąc już o maksymalnej na pewno będą składały reklamację.

    Radik Odpowiedz
  • Ponoć właśnie poszła wysyłka maili. Wszystkie osoby, które założyły lokatę na tę samą kwotę w tej samej minucie (tak mówił regulamin przed zmianą) otrzymają nagrody – tzn. mogą być np. dwa tablety w ciągu jednego dnia. Dobre podejście: jeśli ktoś [organizator] źle zdefiniował coś w regulaminie, to ponosi tego konsekwencje – plus więc dla Agory.

    Michał Odpowiedz
  • A nie orientujecie się czy jest możliwość sprawdzenia czasu założenia lokaty?

    Radik Odpowiedz
  • Potwierdzam. Dostałem maila z informacją o wygranej

    Szymon Odpowiedz
  • Startowały u mnie 2 osoby, obydwie lokaty na maxa w różnych dniach, jedna 0:00 a druga chwilkę przed północą, żeby być może zaksięgowało się chwilkę przed innymi – i chyba właśnie ta trafiła tablet :)

    Mateusz Odpowiedz
  • Dzięki Agora, nie jesteście tacy źli ;-)

    xxdf Odpowiedz
  • Ktoś dostał już przelew?

    Merlin Odpowiedz
  • u mnie nie ma

    Wiechu Odpowiedz
  • czekamy…

    Justyna Odpowiedz
  • Jest kasa, ale za bilety komunikacji.

    Tomek22 Odpowiedz
  • dalej nie ma..

    mat Odpowiedz
  • macie kasę??????? bo ja ciągle nie mam

    maria Odpowiedz
  • Nic nie wpłynęło. Mają jeszcze niecałe 4 godziny.

    Merlin Odpowiedz
  • I kasy brak. Tego się po nich spodziewałem.

    ildefons Odpowiedz
  • ja dalej nie mam kasy pisze reklamacje

    maria Odpowiedz
  • na strone promocji nie mozna sie zalogowac wiec chyba nie zloże reklamacji

    maria Odpowiedz
  • Kasy nie ma…

    Maciej Odpowiedz
  • No i nadal nic. To jakieś jaja są. Ktoś coś wie?!

    Mar_Wer Odpowiedz
  • Dostałem odpowiedź z Agory:
    „Ze względu na dużą liczbę uczestników wypłacenie premii zostało podzielone na dwie tury, zgodnie z kolejnością uzupełniania danych w aplikacji. Jednakże dyspozycja przelewów została już złożona, tak więc przelew w najbliższym czasie powinien znaleźć się na Pana koncie.
    Za opóźnienie przepraszamy.”

    korczasty Odpowiedz
  • nadal nie ma premii :)

    mat Odpowiedz
  • Żal i bul. Skoro sami wyznaczają sobie termin to niech się go trzymają. Mogli tydzień temu puścić przelewu, skoro wiedzieli jaka jest liczba uczestników. Z choinki się urwali.

    ildefons Odpowiedz
  • @korczasty żenujące tłumaczenie. Tylko jakoś nie ma nikogo kto by napisał, że kasę dostał. I tu i na innych forach

    Mar_Wer Odpowiedz
  • @ Mar_Wer
    To prawda. Oczywiście odpisałem im, że takie wytłumaczenie jest nie do przyjęcia oraz kilka zdań na temat łamania zasad regulaminu, który sami stworzyli ale jak się pewnie domyślasz odpowiedzi już nie otrzymałem.

    korczasty Odpowiedz
  • czy dostaliście juz kase? ja ciągle nie mam

    maria Odpowiedz
  • Spodziewasz się przelewu w weekend, czy w poniedziałek o 6 rano?

    Grzes Odpowiedz
  • kurde dalej nic nie ma;/

    mat Odpowiedz
  • Jest 80 zł na koncie! :)

    ana Odpowiedz
  • Jest premia. Ale niesmak pozostał…

    korczasty Odpowiedz
  • zamykamy i znikamy

    syfus Odpowiedz
  • Potwierdzam – jest premia. Bez przesady z tym niesmakiem – jeden dzień w tą czy w tamtą kiedy ktoś daje Ci coś za darmo nie jest wielkim skandalem chyba co :)?

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Ale to nie jest jeden dzień, tylko cztery. Przecież wg wcześniej rozesłanych maili, kasa miała wpłynąć do 19 listopada. Z jednej strony taka obsuwa to nic strasznego, z drugiej strony pokazuje jak bank traktuje swoje własne regulaminy promocji. Trochę to niepoważne.

    Grzes Odpowiedz
  • Też potwierdzam, że kasa jest. Otóż to, skoto sami sobie narzucają regulaminy i terminy to niech się z nich wywiązują.

    ildefons Odpowiedz
  • Czy ktoś orientuje się czy w BZWBK istnieje jakaś opłata za zamknięcie tego konta lub minimalny okres utrzymania rachunku ewentualnie z niej zwalniający? Czy też można już śmiało kasować ten ROR bez konsekwencji? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    dociekliw Odpowiedz
  • idziesz i zamykasz, w oddziale, bez oplat

    Justyna Odpowiedz
  • Czy ktoś realnie zamykał już to konto w oddziale? Faktycznie bez żadnych problemów?

    alfaomega Odpowiedz
  • tak bez problemu tryb natychmiastowy

    syfus Odpowiedz
  • Dziewczyna chciała zamknąć konto, ale pracownik banku powiedział jej że nie może, ponieważ lokata mobilna była opłacona z tego rachunku, a ona jeszcze trwa i dla pewności lepiej trzymać konto do zakończenia lokaty. Powiedział też, że nie ma możliwości, aby środki po zakończeniu lokaty były przekierowane na inny rachunek, chociażby w BZWBK. Spotkał się ktoś z taką odmową?

    Radik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy