Sprytny Bill: 5% (a nawet 15%) cashbacku za płatność rachunków kartą podpiętą do aplikacji w telefonie?

Pod ostatnim wpisem o aplikacji uPaid, która zwracała 50% wartości doładowań telefonów, pojawiła się dyskusja na temat nowej usługi firmy: Sprytny Bill, czyli możliwości opłacania rachunków kartą podpiętą do aplikacji w telefonie komórkowym. Wydaje się, że dzięki aplikacji będzie można sporo zarobić.

Sprytny Bill czy Sprytny Kowalski?

Po pierwsze – dlaczego aplikacja może okazać się hitem? Prawdopodobnie zapłata za rachunki naszą kartą płatniczą traktowana jest jako transakcja internetowa. Dzięki temu, płacąc odpowiednią kartą, możemy:

  • Zgarnąć 5% cashbacku, jeśli zapłacimy kartą MasterCard Alior Sync
  • Wypłacić pieniądze z karty kredytowej
  • Wypłacić pieniądze z karty kredytowej i przy okazji zebrać mile w programie M&M

Dlaczego zapłata rachunków poprzez aplikację Sprytny Bill powinna być transakcją internetową?

Regulamin usługi mówi:

Za usługę świadczoną na rzecz Użytkownika Spółka obciąża go z zarejestrowanej karty płatniczej na zasadach ogólnych transakcji MOTO/MMRP bez fizycznego udziału karty płatniczej.

Tymczasem Alior Sync premiuje następujące transakcje:

Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez fizycznego okazania Karty za pośrednictwem Internetu (operacje MOTOEC)

Jest więc spora szansa, iż za każdą płatność dostaniemy 5% cashbacku od Synca. Kod MCC płatności również nie jest wykluczony regulaminem banku – według komentarzy pod poprzednim newsem jest to kod 4800 (a dla innych usług będzie odpowiednio inny, np. 4900 za gaz).

Jakie są koszty usługi?

Tu trzeba przyznać, iż uPaid chciał ładnie ukryć koszty operacji – nie ma o nich mowy na stronie produktu, na szczęście regulamin to podstawa. Mówi on:

Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Klienta 0,97 zł przy płatności MasterCard i 2,3% wartości rachunku przy płatności dokonywanej kartą inną niż MasterCard.

Zakładając więc, iż każda płatność będzie premiowana przez Alior Sync i da 5% cashbacku, minimalna wartość rachunku musi wynosić około 20 PLN, aby na niej zarobić. Dla rachunku na kwotę np. 500 PLN zarobimy jakieś 24,03 PLN (itd.)

Płatności wyłączone z programu

Ciekawy jest następujący punkt regulaminu:

Za pomocą usługi można opłacić tylko następujące rachunki:

  • opłata za gaz
  • energia elektryczna
  • opłaty za media
  • telefon
  • wywóz nieczystości
  • woda i kanalizacja
  • telewizja kablowa i satelitarna
  • Internet stacjonarny i mobilny
  • polisy ubezpieczeniowe
  • wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe – opłaty*
  • ochrona

*uwaga – poprzez aplikację Sprytny Bill nie można płacić za czynsz lub inne opłaty mieszkaniowe na rzecz osób fizycznych i prawnych, nie będących wspólnotami lub spółdzielniami mieszkaniowymi.

Od razu nasuwa się pytanie – w jaki sposób uPaid zweryfikuje, czy opłacamy rachunek ze jedną z wymienionych usług faktycznemu dostawcy czy na przykład… samemu sobie?
Tu odpowiedź znajdziemy w kolejnym punkcie regulaminu:

Spółka ma prawo do wybiórczej weryfikacji danych kontrahentów do których przypisane są numery opłaconych rachunków. Spółka zgłasza wówczas zapytanie do Klienta drogą telefoniczną bądź mailową w celu uzyskania informacji na temat wystawcy rachunku. W przypadku trudności w uzyskaniu takich informacji w przeciągu 5 dni roboczych Spółka może odmówić przyjęcia kolejnego zlecenia płatności.

Pytanie tylko jak częste będą „wybiórcze” zapytania i co potrzebne będzie do pozytywnej weryfikacji wystawcy rachunku.

Podsumowując – aplikacja nadaje się świetnie do płacenia realnych rachunków. Koszt płatności kartą MasterCard to wprawdzie 97 groszy, jednak jeśli jest to karta z Alior Sync – bank zwróci nam 5% wartości rachunku, dzięki czemu ostatecznie wyjdziemy (sporo) na plus. Oczywiście, jeśli dostawca umożliwia bezpośrednią płatność na jego stronie internetowej, nie ma sensu bawić się w Sprytnego Billa.

W przypadku płacenia rachunków samemu sobie (aby korzystać z cashbacku czy zbierać mile) może być już nieco gorzej, bo spółka ma prawo zweryfikować wystawcę. Jak – przekonamy się pewnie niedługo :)

Bonus: do zgarnięcia 60 PLN do końca roku!

Przy okazji warto skorzystać z bonusu, jaki spółka oferuje za pierwsze trzy rachunki, o ile zapłacimy je do końca roku. Za każdy z nich dostaniemy zwrot 10% wartości, jednak nie więcej niż 20 PLN za każdy. Najbardziej opłaca się więc znaleźć trzy rachunki na kwoty około 200 PLN. Dzięki temu możemy liczyć na zwrot (a w zasadzie zniżkę) 10%, czyli około 20 PLN za każdy. Jeśli zapłacimy dodatkowo kartą Alior Sync, łącznie zamiast 200 PLN jeden rachunek wyniesie nas 200 PLN * 95% – 20 + 0.97 = 170,97 PLN. Dostaniemy więc prawie 15% zniżki (dokładnie 14,515%).

Pamiętajmy tylko o tym punkcie regulaminu promocji:

Uczestnik aby otrzymać zwrot 10% wysokości opłaconego rachunku powinien w dniu
wykonania operacji przesłać dane niezbędne do wykonania przelewu na adres:
bill@sprytnybill.pl (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego)

PS. Póki co rozważania są czysto teoretyczne, bo metody nie zdążyliśmy przetestować – nie mamy telefonu z Androidem. Jeśli wy też macie taki problem, polecamy skorzystać z jednego z emulatorów, na przykład z tej aplikacji (o ile możliwy jest dostęp do Google Play). Instalujemy na Windowsie i cieszymy się „telefonem” z Androidem :)

Bardzo liczymy też na wasze komentarze – jeśli uda wam się opłacić rachunki (te normalne i te dla siebie), prosimy o info. Z pewnością przyda się innym!

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy Alior zapłaci to pewny nie jestem zobaczymy ale tak czy inaczej 10% rachunków czyli 3 x 20 zł-60 zł i ewentualne bonusy z aliora. Są to chyba moje ostatnie z synca bo od stycznia lipa nie łapię sie juz na cashback-pensji tam przelewać nie mogę. Co do firmy-trochę niepokoi mnie jej anonomowość-kto za tym stoi-także dużych rachunków tam nie płacę-najwyżej prąd będę w plecy a i podpiąłem kartę na której ma 20 zł-debetową-także na razie nie ryzykuję-dobrej kredytówki danych bym nie dał za duże ryzyko.

    Adam Odpowiedz
  • Ktoś płacił może rachunki PGNiG używając kodu kreskowego z rachunku ? Zapłaciłem 23/12 i do dzisiaj nie widzę potwierdzenia na stronie PGNiG o płatności

    Front Odpowiedz
  • Ja płaciłem kodem kreskowym rachunek za Orange. Płatność trwała bodajże z 2 dni :) Szybciej niż w Żabce :)

    Paweł Odpowiedz
  • „…Jeśli dostawca umożliwia bezpośrednią płatność na jego stronie internetowej, nie ma sensu bawić się w Sprytnego Billa.”
    W takim razie proszę wymienić dostawców, którzy umożliwiają bezpośrednią płatność na swojej stronie, a może taki temat został już gdzieś omówiony?
    #comment-1924 @Bobek
    „Rachunki z PGNiGa można płacić bezpośrednio w jego EBOK przez WWW. Jest dostępna opcja „Płacę z Alior Sync””
    Mam konto w EBOK PGNiGa i nigdzie nie widzę takiej opcji. Czy mógłbyś napisać gdzie konkretnie w EBOK znajduje się opcja płatności za rachunki kartą przez Internet?
    W „sposobach płatności” na stronie pgnig.pl też nic o tym nie wspominają. Może najpierw trzeba włączyć sobie „Eko-fakturę” żeby pojawiła się taka możliwość?

    Jeśli u danego dostawcy usług (np. PGNiG, ENERGA) posiadamy swój indywidualny numer konta bankowego do wpłat to nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić sobie nadpłatę, nawet jeśli nie mamy jeszcze wystawionego rachunku. Przy wystawianiu kolejnego rachunku nadpłata zostanie automatycznie odjęta od rachunku, a my zrobimy 3 x 20 zł spełniając warunki regulaminu. Problem może pojawić się tylko w sytuacji, kiedy poproszą nas o potwierdzenie, że na opłacony rachunek faktycznie została wystawiona faktura, ale to też nie powinno sprawić większego problemu sprytnemu Kowalskiemu. ;)

    BandyBear Odpowiedz
  • wyświetla mi się błąd „nieprawidłowy numer konta” pomimo że numer jest dobry (tak jak Alonso kilka komentarzy wyżej). Zapłaciłem już 3 rachunki na inny numer telefonu, a ten błąd wyskoczył gdy chcę zapłacić pierwszy rachunek dla innego numeru telefonu. Jakieś pomysły co to za błąd i jak sobie z nim poradzić?

    Mik Odpowiedz
  • Uczestnik aby otrzymać zwrot 10% wysokości opłaconego rachunku powinien w dniu
    wykonania operacji przesłać dane niezbędne do wykonania przelewu na adres:
    bill@sprytnybill.pl (imię, nazwisko, numer telefonu, dane konta, skan opłacanego
    rachunku lub pełną nazwę wystawcy).

    Czyli wystarczy, że wyślę im imię, nazwisko, numer telef. i skan rachunku? Jakiego konta mają być te „dane konta”? :P

    Mik Odpowiedz
  • Wysyłasz im następujące rzeczy:
    – imię,
    – nazwisko,
    – numer konta bankowego, zarejestrowany na powyższe dane,
    – numer telefonu zarejestrowanego w systemie uPaid (Sprytny Bill)
    – skan rachunku albo pełną nazwę wystawcy – proponuję to drugie, łatwiej będzie.

    Ja dokładam jeszcze na koniec wiadomości kwotę płatności + prowizja.

    Imię i nazwisko mogą być inne niż dane płatnika rachunku – potrzebne są tylko do przelewu zwrotu za płacone rachunki.

    Patryk Odpowiedz
  • @ Mik
    „Jakiego konta mają być te „dane konta”

    Podajesz na jakie konto bankowe chcesz otrzymać zwrot 10%.
    Zauważ, że Bill ma tylko informacje o Twojej karcie, a nie zna on numeru Twojego konta bankowego, stąd ten wymóg.

    jako Odpowiedz
  • Czy udało się komuś zainstalować app sprytnego billa na emulatorze BlueStacks? Ja nie mam pomysłu jak to zrobić bez dostępu do sklepu Google Play.

    BandyBear Odpowiedz
  • A nie wystarczy jak będziesz miał plik .apk Sprytnego Billa i go zainstalujesz?
    Mogę wyciągnąć, jeśli potrzebujesz.

    Patryk Odpowiedz
  • Coś wam napiszę… zainstalowałem aplikację, dodałem kartę (mBank MasterCard – tą do zbierania mil), na karcie nie wykonano transakcji autoryzacyjnej (tej, co to miała obciążyć parędziesiąt groszy)… z kartą jest absolutnie wszystko ok, setki razy płaciłem nią w internecie. Napisałem więc do „szybkiego billa” i…. dostałem odpowiedź. Forma tej odpowiedzi DAJE MI DO MYŚLENIA… bo e-mail przyszedł z adresu Lenka późno wieczorem. Która profesjonalna firma każe pracownikom pisać maile późno wieczorem i to z adresów typu „kukuryku”??? Jak dla mnie to jest firma krzak i… nie chcę źle prorokować, ale to się może źle skończyć dla wszystkich niefrasobliwie ucieszonych posiadaczy kart k. Ja w każdym razie, widząc takiego maila, wycofuję się z tej „atrakcyjnej okazji”. Pewna firma też świeciła się „jak złoto”. Niemniej, życzę powodzenia!

    man4business Odpowiedz
  • Nie polecam tej firmy – miałem odentyczną sytuację jak powyżej kolega – chyba przez błąd osoby z obsługi dostałem maila ze zwrotką z nieprofesjonalnego adresu (tak jakby osoba zapomniała zmienic w ustawieniach konta google w czyim imieniu wysyła maile). Dla mnie bardzo to wszystko podejrzane.

    Pawel Odpowiedz
  • a co admin o tym sądzi?

    michu Odpowiedz
  • Możecie mieć rację ja na razie zapłaciłem 3 rachunki ale są to takie kwoty że stwierdziłem zaryzykuję a kartę podpiąłem debetową synca na której jak nie płacę mam 0 zł takze nawet nie ma co wziąść. W najgorszym razie stracę te kasę moje ryzyko. Starsznie długo ksiegują-żabka wydaje mi się bardziej wiarygodna z tym że mniej wygodna i przy wyższych rachunakch ponad 500 zł droższa. Tyle że można na swoje konto w sprytnybilu bym tego nie ryzykował. Pytanie tylko co to za firma bo mogą nachapać się i myk jak interes Ambergolda-też tak było z Multikasą.

    Adam Odpowiedz
  • Ja mam zupełnie praktyczne pytanie – jak z tej aplikacji USUNĄĆ daną kartę płatniczą? Nie zrobiłem nią transakcji (nie podam im kodu cvv), zresztą nie została, tak jak to opisywałem, autoryzowana przez nich. Nie widzę żadnego miejsca do edycji danych karty. Można tylko dodać kolejną… zresztą też w dziwny sposób, bo dopiero wykonując jakąś płatność.

    man4business Odpowiedz
  • Zastanawiam się, czy załapałem się na promocję – wczoraj późniejszym wieczorem wykonałem trzy płatności, wysłałem maila zgodnie z regulaminem i czekam. Potwierdzenia płatności otrzymałem, natomiast wzięcia udziału w promocji nie. Nic nie widziałem o zaksięgowaniu transakcji, tylko o płatności. Mylę się?

    Jarek Odpowiedz
  • Zakładasz konto na https://upaid.pl i tam masz podgląd na wykonane operacje oraz możesz kartę usunąć.

    user Odpowiedz
  • Ryzyko jest zawsze.
    Ale doszukiwanie się firmy-krzaka jest bezpodstawne.

    Sprytny Bill to usługa wykonywana przez uPaid, która funkcjonuje od co najmniej roku (pewnie dłużej) i jest jednym z kilku partnerów Mobilnego Mastercarda
    http://www.mastercardmobile.pl/home/partnerzy
    Myślę, że Mastercard nie bierze krzaków za swoich partnerów.

    Płatności są dokonywane na rzecz BillBird, który od lat jest uznaną firmą specjalizującą się w rozliczeniach i płatnościach.

    Ryzyko w Sprytnym Billu jest gdzie indziej – to jest po prostu bardzo nowa usługa, aplikacja na androida dopiero wyszła z testów i na pewno zawiera jeszcze sporo błędów. Ludzie, którzy pracują w tym nowym projekcie dopiero się docierają. To wszystko razem generuje ryzyko, że na początku mogą się pojawiać problemy czy opóźnienia.

    Co do bezpieczeństwa transakcji kartą – ja zawsze mam ustawiony limit płatności internetowych na kilka zł. Limit podnoszę tylko na czas wykonania konkretnej transakcji.

    Moje transakcje wykonane 23 grudnia zostały zaksięgowane 27 grudnia z kodem MCC 4900. Płaciłem za prąd.

    jako Odpowiedz
  • @ man4business

    Aby autoryzować kartę trzeba się zalogować w serwisie uPaid. Z poziomu tego serwisu jest dostępna funkcja autoryzacji. Polega to na obciążeniu karty kilkudziesięcioma groszami, użytkownik musi w swoim banku sprawdzić jaka to kwota i ja podać.

    Z poziomu serwisu jest też historia wykonanych operacji.

    jako Odpowiedz
  • ja autoryzowałem w aplikacji uPaidMobi, wygodniej niż przez stronę.

    David Odpowiedz
  • Czy ktoś kto otrzymał premię 10% może podać nr rachunku z jakiego przychodzi przelew oraz treść jaka wpisana jest w tytule.

    Alonso Odpowiedz
  • Jeśli ktoś mógłby wrzucić gdzieś plik .apk sprytnego billa to umożliwiłoby to skorzystanie z tej promocji również osobom bez dostępu do urządzenia z Androidem.

    BandyBear Odpowiedz
  • Przelew przyszedł z rachunku Alior Banku, nadawcą był: „Upaid Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością”, a tytuł przelewu: „realizacja promocji Sprytny Bill”.
    Nie wydaje mi się żeby podanie nr rachunku było konieczne.

    @BandBear

    W jaki sposób chcesz zainstalować plik .apk jeżeli jest on obsługiwany wyłącznie przez urządzenia z Androidem?

    Patryk Odpowiedz
  • Posiadając zainstalowany w systemie Windows emulator BlueStacks można instalować w nim aplikacje z rozszerzeniem .apk
    Wystarczy uruchomić plik .apk (przy wyłączonym BlueStacks) podobnie jak .exe i aplikacja sama się instaluje tam gdzie trzeba.

    Innym sposobem na uzyskanie dostępu do Sprytnego Billa jest odpalenie w komputerze LiveCD z Androidem. Obraz można pobrać ze strony android-x86.org
    W moim przypadku nie było problemu z połączeniem się z Internetem poprzez WiFi. Po podaniu loginu i hasła do konta Google uzyskałem dostęp do sklepu Google Play i bez problemu zainstalowałem i uruchomiłem Sprytnego Billa. Na razie muszę się jeszcze nauczyć pełnej nawigacji po „przyciskach”, bo touchpad nie reaguje, ale [Tabulator] umożliwia „przeskakiwanie” po niektórych opcjach.

    Ten android co prawda nie uruchamia się na moich dwóch różnych wiekowo PeCetach, ale nie było z tym problemu na netbooku z Atomem. Wybrałem obraz „android-x86-4.2-20121225.iso” i wrzuciłem go na pendrive za pomocą „Universal USB Installer” ze strony pendrivelinux.com W programie opcja „Android x86 4.0” w połowie długości listy pod „Other Distros Alphabetical”. Jeśli komuś nie pójdzie ten obraz to trzeba spróbować uruchomić inny.

    BandyBear Odpowiedz
  • Witam, ja wykorzystałem emulator Youwave wersja 2.2.2 dla WinXP(pecet jest stary), umożliwia ona pobranie Sprytnego Billa z Android Market. Wykonałem jedną płatność – wszystko przeszło – w systemie Upaid zakończona pomyślnie, a na koncie Sync jest aktualnie blokada.

    mike Odpowiedz
  • Witam
    Brak adresu,brak telefonu,brak wysokości kapitału sp.z o.o,wszystko takie ogólne i internetowe- a wy podajecie wszystkie swoje dane osobowe gratuluje !!
    ps. a kto zbiera te dane i kiedy je wykorzysta Was nie interesuje?

    Slaw Odpowiedz
  • @Slaw: wybacz ale akurat głupoty piszesz. Wszystkie te dane są dostępne: adres, telefon, numer KRS (w KRS’ie sobie sprawdzisz kapitał, udziałowców, itd…).

    manwe Odpowiedz
  • Poprzez E-BOK Energii można opłacać faktury za pomocą aliora:) prowizja nie pamiętam jaka jest, ale chyba każdemu się opłaci

    blazejek Odpowiedz
  • Energię, telefon i gaz zapłącisz internetowo przez e-book jak sobie to aktywujesz gdyby nie promocja nie ma sensu płacić przez sprytnego bila bo promocja, ale czynszu już tak nie zapłacę, a z karty z cashbackiem mam 8 zł minus ich prowizja to 7 zł do przodu i wygodniej -z żabką było mniej bo 0,4 x 800 to 3,2 zł. Testuje jak będzie ok rodzicom też będę płącił także zawsze te 20 parę złotych może wpaść

    Adam Odpowiedz
  • „Energię, telefon i gaz zapłącisz internetowo przez e-book”

    Energię niestety nie u każdego dostawcy.
    Gdybym chciał zapłacić za prąd kartą, to pozostawała mi jedynie Żabka. Sprytny Bill jest dla mnie wygodniejszy, a w dodatku prawdopodobnie zadziała cashback … a to oznacza ładnych paredziesiąt zł miesięcznie w kieszeni

    jako Odpowiedz
  • co to jest ten „e-book” bo nie jestem w temacie?

    Alonso Odpowiedz
  • Mam do zapłacenia (za meble, wyposażenie itp) ok. 10k zl. Jak najbardziej opłacalnie to zrobić? Tym sprytnym billem za pomocą karty millenium da mi 3% tej kwoty?

    arczi Odpowiedz
  • @arczi nie. Lepiej synca.

    ja korzystam z http://androvm.org/blog/
    świetna sprawa, chodzi super płynnie na średniej klasy notebooku.

    donmateo Odpowiedz
  • @arczi

    Według regulaminu można płacić rachunki za usługi – gaz,energia,czynsz itp , a nie faktury za towar!?

    leon Odpowiedz
  • EBOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta)

    ebok(.)woog(.)pgnig(.)pl
    powyżej adres do EBOK PGNiG dla klientów Dolnośląskiego, Górnośląskiego i Wielkopolskiego Oddziału Obrotu Gazem (oprócz regionu Kaliskiego). Możliwe, że dla innych regionów też jakieś eBOK-i są.

    Po zalogowaniu wchodzi się do „Faktury i noty odestkowe”, zaznacza się fakturę do zapłacenia po przez zaznaczenie opcji „Płatności online”, no i potem dokonuje się procesu płatności w zakładce „Koszyk płatności online”.

    Bobek Odpowiedz
  • Ciekawe czy synek zapłaci za to cashbackiem-niestety mi 2 transakcje przeszły na styczeń. Macie jakiś pomysł by dostać od synka cashback jak nie przelewa sie wynagrodzenia ani nie utrzymuje salda powyżej 1500-czy przelew np. od osoby obcej z tytułem wynagrodzenie przejdzie czy raczej nie ?

    Adam Odpowiedz
  • @Adam, załóż lokatę : )

    donmateo Odpowiedz
  • chce zapłacić kartką BZ WBK przez internet (aby otrzymać cashback) za polisę OC samochodu ?
    Mogę to zobic przy pomocy tej aplikacji czy można w inny sposob?

    konrado Odpowiedz
  • @ Adam

    Jeśli ma się dziecko 13-19 lat, to można mu założyć konto i z niego płacić. Wtedy bez dodatkowych warunków można otrzymać caschback od kwoty 1000PLN.
    Poniżej fragment faq na ten temat.

    „>> Czy Klienci, którzy nie ukończyli 19 roku życia będą mogli korzystać z Cashbacku?

    Tak. Dodatkowo w związku z tym, że w większości przypadków Klienci małoletni nie są w stanie spełnić warunków do wypłaty Cashbacku wskazanych w Regulaminie obsługi produktów Alior Sync zdecydowaliśmy, że będą oni mogli korzystać z tej usługi niezależnie od tego, czy spełnią jeden z nich.

    >> Jaki jest maksymalny wolumen transakcji, od którego będzie naliczany Cashback dla Klientów, którzy nie ukończyli 19. roku życia?

    Jeśli małoletni Klient spełni przynajmniej jeden z czterech warunków do wypłaty Cashbacku wskazanych w Regulaminie obsługi produktów Alior Sync to maksymalny wolumen transakcji, od których będzie naliczany Cashback wynosi 25 000 zł. W przypadku, gdy Klient nie spełni żadnego z ww. warunków, maksymalny wolumen transakcji, od których będzie naliczany Cashback wynosi 1000 zł.”

    jako Odpowiedz
  • kurczaczek
    24tego placilem 3 rachunki po 200zl
    kasa weszla (za rachunek)
    ale kasy z promo z billbirda nie ma

    deni Odpowiedz
  • Ja podobnie. Zaplacilem 2 rachunki 24 grudnia. Nie wiem czy tam kasa doszla – bede musial zadzwonic. Premii od Billa na koncie nie widac.

    Tomasz Odpowiedz
  • Czy przypadkiem Bill nie ma czasu na wypłacenie premii do 7 dni roboczych? W Waszym przypadku minęły najwyżej 4 (jeśli nie mniej).

    Jarek Odpowiedz
  • A może limit się skończył na nagrody, bodajże 30 tys. zł było, ja opłacałem rachunki 30 grudnia, ale dziś do Billa napisałem czy się załapałem na promocje.

    blazejek Odpowiedz
  • A jak myślicie, czy otworzenie i wpłata 1500 zł na konto oszczędnościowe jest zaliczane do średniego salda 1500 zł?

    blazejek Odpowiedz
  • I tak i nie.
    Możesz wpłacić na oszczędnościowe/lokatę, ale wtedy minimum niezbędne do przyznania CB wynosi 10 000 zł.

    Patryk Odpowiedz
  • Z dzieckiem to dobry patent-nie wiedziałem tyle że mój ma 9 lat trochę lipa. Ze sprytnego Bila płaciłem 27.12. Mają 7 dni roboczych na premię także czekam najgorzej że płaciłem za prąd i kasa jeszcze nie doszła a jest 3.01. Troche mnie to martwi bo mieli w ciagu max 3 dni przesłać. Poczekam do jutra i interweniuję bo mi prąd odetną.

    Adam Odpowiedz
  • Otrzymałem odpowiedź od Billa, robiąc opłaty 30 grudnia załapałem się na promocję, na początku przyszłego tygodnia powinienem otrzymać bonus

    blazejek Odpowiedz
  • @blazejek

    ciekawe co z tymi z 31 grudnia ;-)

    TMO Odpowiedz
  • Niech naskrobią @ to się szybciej dowiedzą:)

    blazejek Odpowiedz
  • Moje pytanie : czy opłacając rachunek 31.12 zalapalem sie na promocje.
    Odp:
    Witam, tak, jasne – data graniczna to był 31.12. A budżetu nie udało sie Państwu wyczerpać
    Pozdrawiam,
    Sprytny Bill

    TMO Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy