Wraca promocja, która w poprzedniej edycji cieszyła się waszym ogromnym zainteresowaniem – pod artykułem na jej temat napisaliście ponad 170 komentarzy. Mowa o Sprytnym Billu, który umożliwia opłatę rachunków bezpośrednio ze swojego smartfona, dodatkowo dorzucając zwrot części środków po spełnieniu warunków promocyjnych.
5% zamiast 10%
Na wstępie warto przypomnieć poprzednią promocję: miesiąc temu Sprytny Bill zwracał aż 10% za płatności rachunków, jednak nie więcej niż 20 PLN za jeden rachunek. Maksymalnie można było zgarnąć 3×20 PLN. W tej edycji promocja wygląda nieco słabiej. Dostaniemy tylko 5%, maksymalnie 10 PLN. Zmienia się jednak limit rachunków – tym razem w ramach promocji opłacimy ich aż pięć, dzięki czemu maksymalny zwrot może wynieść 50 PLN. Liczy się kolejność transakcji – pierwsze pięć zostanie objętych promocją. Oczywiście za wszystkie z nich warto płacić kartą Alior Sync z cashbackiem za płatności internetowe – dzięki temu za rachunki na 1000 PLN, oprócz 50 PLN od Sprytnego Billa dostaniemy 50 PLN od Alior Sync!
Więcej warunków
Widać, że firma uPaid, która jest twórcą Sprytnego Billa, nieco uszczelniła regulamin w porównaniu do poprzedniej promocji. Tym razem pod uwagę musimy wziąć m.in. następujące warunki:
3. Kwota zwrotu naliczana jest od płatności za każdy pojedynczy rachunek wystawcy. W przypadku dokonania wielokrotnej płatności za ten sam rachunek, kwota zwrotu zostanie naliczona tylko od pierwszej płatności za rachunek. Zastrzeżenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy rachunków opłacanych okresowo (o uwzględnieniu zwrotów decydować będzie tytuł płatności – np. „czynsz – opłata za styczeń/luty itd.”).
Innymi słowy jeśli mamy rachunek na 400 PLN nie rozbijemy go już na dwie płatności po 200 PLN aby dwukrotnie zgarnąć bonus. Na szczęście pozostaje tu furtka do wykonania nadpłaty – jeśli np. płacimy co miesiąc rachunki za telefon na kwotę 200 PLN, teoretycznie nie powinno być problemu z wykonaniem kilku płatności za kolejne miesiące.
Dosyć ważny jest również jeden z kolejnych punktów regulaminu:
5. Uczestnik, aby skorzystać z Promocji, powinien w dniu opłacenia rachunku, którego dotyczyć ma promocja, przesłać dane niezbędne do dokonania zwrotu: imię; nazwisko; numer telefonu, przy użyciu którego dokonano płatności; kwotę opłaconego rachunku; dane konta, na który ma zostać przekazany zwrot; skan opłacanego rachunku lub jego elektroniczną wersję na adres e-mailowy: BOK@sprytnybill.pl. W temacie wiadomości należy wpisać słowo „Promocja”.
Firma na starcie zabezpiecza się więc przed próbami płatności rachunków na swoje konto, od razu prosząc o potwierdzenie wiarygodności rachunku. Dodatkowo do zgarnięcia bonusu konieczne będzie podanie większej liczby danych.
Zwrot dokonany zostanie w ciągu 7 dni roboczych od daty opłacenia rachunku. Warto pamiętać o opłacie za samą usługę – 0.97 PLN jeśli płacimy kartą MasterCard (czyli np. Alior Sync) lub aż 2.3% jeśli korzystamy z innej karty (nie polecamy). Budżet promocji to 10 000 PLN, jednak może on zostać zwiększony.
PS. W momencie przygotowania artykułu (17:00) regulamin był… inny niż w chwili publikacji. Warto więc regulamin zapisać, a najlepiej poczekać kilka dni na „stabilizację” zasad.
Komentarze
Nie wiem po co te niepotrzebne ograniczenie do max. 10 osób, (masz marchewkę. zjadłeś marchewkę? to spadaj). Przez to nie opłaca się angażować większego wysiłku w tą promocję, ale przynajmniej zasady są przejrzyste i nie ma niedomówień.
• BandyBearZrobiliby lepiej jakiś konkretny system partnerski bez ograniczeń i stałym zarobkiem dla partnera od każdej płatności wykonanej przez poleconego.
Graba też się zastanawiam nad tym, tylko jeżeli będzie to samo nazwisko to czy to przejdzie ?
• Adam@Adam: sprawdziłeś czy doszły rachunki?
• adik78Wiecie może jak wygenerować potwierdzenie rachunku zapłaconego przez Sprytnego Billa? Samo potwierdzenie z karty mi nie wystarcza bo tam nie jest zdefiniowane kto był odbiorcą rachunku.
• DarekJuż do nich pisałem w tej sprawie bo mail potwierdzający to trochę mało i kłopotliwe… to mi odpisali, że nie ma innego potwierdzenia. Zasugerowałem im w kolejnej wiadomości żeby do maila dołączali plik .pdf z potwierdzeniem ale już nic nie odpisali… Może też do nich napiszcie sugerując żeby .pdf generowali…
• GrabaKtoś wie czy promocja jeszcze aktywna, bo regulamin już nie istnieje…
• DamianNie, budżet się wyczerpał.
• PatrykPrzyjmują do dzisiaj do 12:00, potem już nie wypłacą.
Informacja z FB.
Nie bardzo wiem, w którym newsie napisać, będzie tutaj.
Chcę wykonać nadpłatę za gaz (PGNiG) i prąd (Energa) z pomocą Sprytnego. Za gaz sobie poradziłem, bo akurat przyszły prognozy na najbliższe pół roku, wszystkie opłacone.
Gorzej z Energą. Przez ich eBok się nie da wykonać nadpłaty, tylko bieżące faktury. A jak wygląda sprawa z SB? Jeśli wpiszę w tytule numer klienta, umowy i hasło „nadpłata”, zostanie prawidłowo zakwalifikowane? Pieniążki nie pójdą się kochać?
• PatrykJą właśnie robię nadplatę w enei, tam każdy ma indywidualne konto, a na następnej fakturze będziesz miał pozycję „nadpłata”
• mikeTylko nie jestem pewien tego, że mam indywidualne konto, może ktoś potwierdzić tę kwestię w przypadku Energa? Poza tym, musiałbym wysłać skan rachunku dla Billa, inaczej nie przejdzie, ale to już inna sprawa.
• PatrykCzy jest jakaś maksymalna kwota opłacanych rachunków? Powiedzmy, że mam 2 rachunki po 550 i jeden na 700.
• rodotaCzy zwrot będzie wynosić 3*10 (sprytny) + 90 (sync) ?
@rodota – ale odgrzałaś/łeś stare kotlety – polecam przeczytać artykuł i kilka komentarzy, bo trzy wyżej jest info, iż budżet się skończył dnia 12.02.2013!!!!!!!!!
• mikeBardzo przepraszam, jeszcze się nie przyzwyczaiłam do tego, że mamy już 2014 a nie 2013 :)
• rodotaMój błąd i zbyt szybki komentarz.