Sprytny Bill: zwrot 5% za opłacenie rachunków (+ 5% od Alior Sync) w kolejnej promocji

Wraca promocja, która w poprzedniej edycji cieszyła się waszym ogromnym zainteresowaniem – pod artykułem na jej temat napisaliście ponad 170 komentarzy. Mowa o Sprytnym Billu, który umożliwia opłatę rachunków bezpośrednio ze swojego smartfona, dodatkowo dorzucając zwrot części środków po spełnieniu warunków promocyjnych.

5% zamiast 10%

Na wstępie warto przypomnieć poprzednią promocję: miesiąc temu Sprytny Bill zwracał aż 10% za płatności rachunków, jednak nie więcej niż 20 PLN za jeden rachunek. Maksymalnie można było zgarnąć 3×20 PLN. W tej edycji promocja wygląda nieco słabiej. Dostaniemy tylko 5%, maksymalnie 10 PLN. Zmienia się jednak limit rachunków – tym razem w ramach promocji opłacimy ich aż pięć, dzięki czemu maksymalny zwrot może wynieść 50 PLN. Liczy się kolejność transakcji – pierwsze pięć zostanie objętych promocją. Oczywiście za wszystkie z nich warto płacić kartą Alior Sync z cashbackiem za płatności internetowe – dzięki temu za rachunki na 1000 PLN, oprócz 50 PLN od Sprytnego Billa dostaniemy 50 PLN od Alior Sync!

Więcej warunków

Widać, że firma uPaid, która jest twórcą Sprytnego Billa, nieco uszczelniła regulamin w porównaniu do poprzedniej promocji. Tym razem pod uwagę musimy wziąć m.in. następujące warunki:

3. Kwota zwrotu naliczana jest od płatności za każdy pojedynczy rachunek wystawcy. W przypadku dokonania wielokrotnej płatności za ten sam rachunek, kwota zwrotu zostanie naliczona tylko od pierwszej płatności za rachunek. Zastrzeżenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy rachunków opłacanych okresowo (o uwzględnieniu zwrotów decydować będzie tytuł płatności – np. „czynsz – opłata za styczeń/luty itd.”).

Innymi słowy jeśli mamy rachunek na 400 PLN nie rozbijemy go już na dwie płatności po 200 PLN aby dwukrotnie zgarnąć bonus. Na szczęście pozostaje tu furtka do wykonania nadpłaty – jeśli np. płacimy co miesiąc rachunki za telefon na kwotę 200 PLN, teoretycznie nie powinno być problemu z wykonaniem kilku płatności za kolejne miesiące.

Dosyć ważny jest również jeden z kolejnych punktów regulaminu:

5. Uczestnik, aby skorzystać z Promocji, powinien w dniu opłacenia rachunku, którego dotyczyć ma promocja, przesłać dane niezbędne do dokonania zwrotu: imię; nazwisko; numer telefonu, przy użyciu którego dokonano płatności; kwotę opłaconego rachunku; dane konta, na który ma zostać przekazany zwrot; skan opłacanego rachunku lub jego elektroniczną wersję na adres e-mailowy: BOK@sprytnybill.pl. W temacie wiadomości należy wpisać słowo „Promocja”.

Firma na starcie zabezpiecza się więc przed próbami płatności rachunków na swoje konto, od razu prosząc o potwierdzenie wiarygodności rachunku. Dodatkowo do zgarnięcia bonusu konieczne będzie podanie większej liczby danych.

Zwrot dokonany zostanie w ciągu 7 dni roboczych od daty opłacenia rachunku. Warto pamiętać o opłacie za samą usługę – 0.97 PLN jeśli płacimy kartą MasterCard (czyli np. Alior Sync) lub aż 2.3% jeśli korzystamy z innej karty (nie polecamy). Budżet promocji to 10 000 PLN, jednak może on zostać zwiększony.

PS. W momencie przygotowania artykułu (17:00) regulamin był… inny niż w chwili publikacji. Warto więc regulamin zapisać, a najlepiej poczekać kilka dni na „stabilizację” zasad.

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja wczoraj zrobiłam płatność fuck

    Renata Odpowiedz
  • Renata – i tak wyślij maila, oni to ręcznie zlecają, więc pewnie nie zwrócą uwagi. Ja w zeszłej edycji wysłałem maila kilka dni po transakcji, a zwrot otrzymałem, chociaż zgodnie z regulaminem trzeba tego samego dnia.

    ms93 Odpowiedz
  • Najgorzej jest że w sytuacji rachunków bez kodu kreskowego a takich mam wiekszość nie da się ich opacić-wyskakuje bład nr konta-proszę o wysłanie skanu faktury i odblokowanie konta-potem trzeba czekać na odblokowanie i dopiero płacić. Dość żmudna procedura i właściciwe nie wiadomo kiedy się zapłaci-trochę to zniechęca zwłaszcza jak nie ma się cashbacku z synca.

    Adam Odpowiedz
  • @ Adam

    W ubiegłym tygodniu opłaciłem dwa rachunki bez kodów kreskowych – poszły bez problemu, i nie żądano ode mnie skanów…

    jako Odpowiedz
  • U mnie tez wszystko działa.

    Adamos Odpowiedz
  • Uh, ale warunki! Trzeba będzie przejść się po sąsiadach i popytać czy nie mają rachunków do opłacenia. xD
    Nadpłatę mogę zrobić na prądzie, gazie, Internecie i to w zasadzie wszystko, chyba że przyjdzie mi na dniach podatek od nieruchomości. Za śmieci nie ma co płacić z góry, bo wiadomo, że wchodzi ta głupia ustawa śmieciowa nadająca się tylko do kosza. Telefonu też nie będę opłacał za 200 zł, bo opłaciłbym pół roku do przodu.
    Ja już co prawda mam to już opłacone, ale jeśli ktoś ma poczucie obywatelskiego obowiązku opłacania abonamentu RTV to do 25 stycznia można opłacić go za rok z góry.
    „Kwota opłaty za cały 2013 r. wynosi 201,40 zł po uwzględnieniu 10% bonifikaty. Opłatę roczną należy wnieść do 25 stycznia br.”
    Moim zdaniem lepiej jest przeczekać tą promocję to zobaczą, że dali za trudne warunki i może następną promocję zrobią lepszą.

    BandyBear Odpowiedz
  • Uważam że promocja jest całkiem sensowna-50 zł można dostać minus 5 zł=45 zł + ew. cashback za coś co i tak bym płacił. No widocznie mam pecha z tymi rachunkami bo mi ręczne nie wchodzą-chyba uznali że lewe-choć wszystkie uczciwe za energię, telefon i czynsz.

    Adam Odpowiedz
  • Ja od początku płacę ręcznie przez emulator YouWave i nie mam żadnych problemów. Jak na razie przechodzi wszystko i dostaję zwroty. Może jesteś na jakiejś nieoficjalnej czarnej liście cwaniaków aka sprytnych billi sporządzonej przez instytucje finansowe. ;) Nie zdziw się jak przy zakładaniu jakiegoś konta w banku po wpisaniu swoich danych i kliknięciu „dalej” wyświetli Ci się wielki czerwony znak STOP. ;)

    Ta promocja jest dużo słabsza od poprzedniej. Wcześniej wystarczyło „zainwestować” 603 zł żeby dostać 60 zł, a teraz trzeba włożyć w to już 1005 zł żeby dostać 50 zł. Biorą więcej, a dają mniej. Sprytny bill się zcwaniaczył. :)

    BandyBear Odpowiedz
  • ale kto robi promocje od 20! Przeciez rachunki placi sie na poaczatku miesiaca

    Rikia34w_ Odpowiedz
  • Właśnie o to w tym chodzi. Ze względu na terminy opłat większość ludzi już opłaciła swoje rachunki, więc spadła im liczba transakcji, dlatego robią promocję żeby utrzymać tempo rozwoju usługi. Przynajmniej dobrze zrobili, że jest czas do 15 lutego.
    Jeśli ktoś zrobi taki myk, że mając na rachunku kwotę mniejszą od 200 zł zrobi opłatę na przynajmniej 200 zł to niech napisze czy zaliczają taką transakcję do promocji. Według regulaminu można zrobić mniejszą opłatę, ale nie ma nic o większej.

    BandyBear Odpowiedz
  • co do problemów z ręcznym wprowadzaniem faktur to może zależeć od wersji aplikacji. Mi pojawia się aktualizacja ale jej nie pobieram, stara wersja działa dobrze :)

    Martini Odpowiedz
  • Prowokujesz w ten sposób problemy. ;)
    Ja zawsze używam aktualnej wersji, mam włączoną automatyczną aktualizację aplikacji i nie mam problemów z ręcznym wprowadzaniem faktur.

    BandyBear Odpowiedz
  • Przyznam, ze nigdy nie rozumiem zapisow o 7, 14 i 30 dniach roboczych… Skoro „7 dni” logicznie kojarzy sie z tygodniem, „14 dni” z dwoma tygodniami, a „30 dni” z miesiacem to po co mieszac ludziom w glowach i podawac terminy 7, 14 i 30 dni roboczych zamiast 10, 20 i 45 kalendarzowych? Moze zaraz napisza, ze rok ma nie 365 dni, lecz 255 dni roboczych ;-)

    Michau Odpowiedz
  • Bandybear mam nadzieję że nie jestem na liście cwanego Bila ale u mnie ręcznie nie działa spróbuje aktualizację-problem jest inny po 20 nie mam co płacić. A credit agricole-już ktoś to opisywał to kompletna klapa-diabeł tkwi w szczegółach ale zupełnie nie ma sensu ta ich oferta

    Adam Odpowiedz
  • U mnie na piątym rachunku złapałem blokadę, czekam na interwencję BOKu. Przesłałem im faktury więc nie powinno być problemu.

    Onet Odpowiedz
  • Zainstalowałem Start BlueStacks. Włączam go i usiłuje zainstalować Sprytnego Bila i wyskakuje mi komunikat „no App Found. Please Check Network Connectivity” Nie rozumiem jaki jest problem z tym połączaniem. Pomożecie? Poradzie ewentualnie inny emulator na PC

    Alonso Odpowiedz
  • Bill pod tym -> http://androvm.org/blog/download/ działa bez zająknięcia.

    User Odpowiedz
  • A ktos z was sprawdzil czy rachunki doszly do adresatow? ;)

    mru Odpowiedz
  • mru ja sprawdzałem wszytsko doszło ale po 3 dniach roboczych

    Adam Odpowiedz
  • Mi też wyskakuje bład o nieprawidłowym numerze konta jak wprowadzam rachunek ręcznie. Co gorza pisałem w tej sprawie do BOKu SprytnegoBilla już dwa razy i nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi, skany rachunków wysłałem prawie dwa tygodnie temu i wciąż mam blokadę. Ta firma jest niepoważna

    kumbel Odpowiedz
  • Kumbel-mam to samo stąd poczekam do piątku moze zadzwonię ale chyba dam sobie spokój z tą firmą za duże ryzyko i za dużo bawienia sie. Nie mogę za każdym razem czekać tydzień jak mi konto odblokują

    Adam Odpowiedz
  • Robiłem płatności za czynsz w dwóch turach i doszły na konto spółdzielni. Ta z 7ego stycznia doszła 9ego, a z 9ego doszła 11ego. W ramach nowej promocji opłaciłem też czynsz za luty, marzec, kwiecień, a za maj już się nie dało. Znów konto zablokowane i zero odzewu. Chyba ich przysypało, nie tylko śniegiem…

    pzdrwm
    luc

    luc Odpowiedz
  • ja właśnie próbowałem opłacić rachunek za UPC i mi go odrzuciło. A niestety program nie chce zeskanować kodu kreskowego z monitora. Nie rozpoznaje go. Napisałem emaila do BOKu i zobaczymy co i kiedy odpiszą. Zastanawia mnie jak mam im czynsz potwierdzić, skoro nie mam żadnego kwitka od Wspólnoty na opłacanie.

    bud3k Odpowiedz
  • Co dokładnie oznacza taki komunikat (wprowadzam dane ręcznie):
    „Transakcja odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer odbiorcy płatności!”
    bo numer rachunku na 100% jest prawidłowy :/

    mk Odpowiedz
  • @mk Mam to samo. Podejrzewam że właśnie przez wprowadzanie ręczne, i że trzeba napisać do nich o autoryzację rachunku. Co dziwne, przed chwilą wprowadziłem ręcznie rachunek na czynsz i poszedł bez problemu.

    bud3k Odpowiedz
  • Dodam tylko że to rachunek za PLAY’a.

    mk Odpowiedz
  • Czym otwieracie pliki z rozszerzeniem .OVA? Mam problemu żeby uruchomić Billa na swoim PC. bluestacks u mnie nie działa

    Darek Odpowiedz
  • wie ktoś jak generowane są kody kreskowe na FV ?
    jakby ogarnąć właściwy sposób kodowania rachunków i generowania kodów kreskowych możnby robić przelewy na swój rachunek ;)

    w kodach kreskowych zakodowane jest więcej niż numer konta :( – dziś przerobiłem numer konta na kod kreskowy ale aplikacja tego nie czyta :(

    rachunek z tmobile poszedł bez problemu

    shooter Odpowiedz
  • @mk Jeżeli masz blokadę na dany rachunek bankowy musisz napisać na bok@sprytnybill.pl i oni odblokowuję IBAN. Najlepiej podesłać wraz ze skanem / zdjęciem opłacanego rachunku. Oto co mi pewnego razu odpisali, jak również miałem ten problem:
    witam

    nr IBAN został zablokowany poprzez automatyczny filtr zabezpieczający. Blokada został zdjeta na podstawie skanu.

    Pozdrawiamy

    Fajka Odpowiedz
  • @Fajka już odblokowali

    mk Odpowiedz
  • Dostałem 5% z pierwszych 4 rachunków. Piąty jeszcze czeka, bo był trochę później :)

    Fajka Odpowiedz
  • Jest nowy regulamin cwaniaka a w nim limity transakcji:
    B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące B. Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity główne kwotowe limity transakcji: transakcji:transakcji: transakcji: transakcji:
    1. Limit 1000 zł na jeden numer rachunku z niezweryfikowanej listy numerów (limit dwutygodniowy). 2. Limit 2000 zł (limit miesięczny). Limit ten zostanie zwiększony do 4000 zł. dla osób aktywnie korzystających z aplikacji od minimum 2 miesięcy oraz opłacających nie mniej niż 3 rachunki do różnych odbiorców.
    Wg mnie 2.000 zł na miesiąc to bardzo mało, 4.000 zł zresztą też. Także wprowadzają ograniczenia, a jak chcę zapłacić zaległy czynsz za 2 miechy to mam 1600 a nie jestem użytkownikiem od 2 miechów a od grudnia także bez sensu

    Adam Odpowiedz
  • http://www.mobilneplatnosci.pl/

    Ktoś się interesował? Właściciel ten sam co InPostu, raczej można zaufać :)

    Patryk Odpowiedz
  • Patryk bardzo ciekawa opcja-może by ktoś to opisał kto testował-ciekawa i bardziej wydaje mi się rzetelna opcja niz cwany bil-w końcu Inpost. Tyle że trochę skomplikowana bo nie wiem czy wszytskie faktury obsługują

    Adam Odpowiedz
  • Obadał już ktoś ten temat? Wygląda dość ciekawie.
    Mają teraz promocję, że 5% zwracają rachunku:

    http://www.mobilneplatnosci.pl/mcm/

    Bobek Odpowiedz
  • a ktos wie co to za aplikacja inpost finanse? tez ponoc placi sie karta za rachunki

    antoni Odpowiedz
  • Zarejestrowałem się na mobilnych płatnościach i działa za pośrednictwem UPaid, nawet pobrało przypisaną kartę z konta UPaid. Dalej nie udało mi się sprawdzić, strona nie chce ze mną współpracować (nie ładuje się)

    adik78 Odpowiedz
  • Przeszedłem dalej, wygląda na to że polega to na tym że wystawca przesyła e-fakturę do mobilnychpłatności i dopiero wtedy można za nią zapłacić. Na chwile obecną działa to tylko z FreeM które zakończyło działalność 30.09.12…. :) Spis jest dłuższy ale nieaktywny

    adik78 Odpowiedz
  • Na tej liście akurat wszystkiego nie ma ale i tak z takich znanych firm to tylko ORANGE i TP są na liście…
    a opłacać można podając numer ewidencyjny z faktury… pewnie potem faktura nie do nas będzie przychodziła na e-mail a do INTEGERA, a on będzie nam smsa wysyłał z przypomnieniem… Fajnie, że nie pobierają prowizji za płatności rachunków

    Graba Odpowiedz
  • No tak czy tylko rachunki typowe za prąd, czynsz telefon można tak opłacac-cała procedura rejestracji przesłania wygląda dość żmudnie. No i pytanie czy wtedy np. telekominikacja będzie wysyłać faktury do integera i on dopiero do nas-no a jak to potem odkręcić jak system okaze się niewydolny albo zbyt czasochłonny

    Adam Odpowiedz
  • od jutra jakaś nowa promocja się u szybkiego billa szykuje

    blazejek Odpowiedz
  • Coś mi mówi, że mogą chcieć wprowadzić coś na zasadzie stałych zleceń i przypominania o nadchodzącej płatności. Np. wyskakuje powiadomienie, wpisujesz sumkę i płatność leci na konto. Sama promocja pewnie będzie polegała na próbie wypromowania nowej funkcjonalności np. stworzysz kilka zleceń, które potem zrealizujesz i dostajesz dwie piątki o Billa, bo poprzednia promocja jeszcze trwa do 15 lutego. Ja Billowi jeszcze nie przybiłem żadnej piątki, bo ta promocja jest dla mnie za słaba.

    BandyBear Odpowiedz
  • Bandybear-ja na razie w tej promocji opłaciłem 3 rachunki – moze jeszcze 2 opłacę ale zobaczę czy dostanę zwroty. Co do stałych zleceń-przez cwaniaka nie zdecydowałbym się raczej chyba że jakiś duży zwrot za to bo 5 czy 10 zł to raczej nie

    Adam Odpowiedz
  • No i chyba pierwszy zonk, zapłaciłem 31.01za gaz i do dziś wpłata do PGNiG nie dotarła. Dziś (07.02) kontaktowałem się z SzybkimBillem – twierdzi ze wysłał, PGNiG twierdzi że nie ma wpłaty

    adik78 Odpowiedz
  • adik78-nie strasz ja też posłaem 31.01 i czekam na zaksiegowanie do jutra-muszę sprawdzić rachunki czy dotarły

    Adam Odpowiedz
  • Pojawiła się nowa promocja-program rekomendacyjny-którą w sumie mozna połaczyć z programem tych 10 zł. Tu szczegóły:
    https://upaid.pl/files/Regulamin_promocji_-_Polecaj_uPaidowe_Aplikacje.pdf
    Zapis w pkt. II pod 4 promocja łaczy sie z innymi-jak płacą to dobry patent

    Adam Odpowiedz
  • Ciekawe czy przejdzie jak polecę sobie i założę nowe konto z innym nr tel. i z inną karta…

    Graba Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy