Ruszyła szybka promocja fintechu Twisto, w ramach której możemy zgarnąć darmowy plan Space przez 3 miesiące oraz 100 zł premii na start – czyli tyle, ile maksymalnie oferowane było w promocjach Twisto. Co więcej: premię otrzymujemy praktycznie za sam fakt zawarcia umowy z Twisto! Trzeba się jednak śpieszyć: tak proste warunki dostępne są tylko do 24.12.2020.
100 zł za wyrobienie karty Twisto
Aby zgarnąć tytułową premię należy złożyć wniosek o limit Twisto Free wraz z darmową kartą płatniczą za pomocą dedykowanego linku promocyjnego. W trakcie wnioskowania podajemy swoje dane, a następnie potwierdzamy je za pomocą przelewu 1 zł z naszego konta bankowego. Dane osobowe wpisane we wniosku powinny być dokładnie takie same jak dane w koncie bankowym – jeśli zmieniliśmy adres czy nazwisko, to wniosek może zostać odrzucony. Przelewy z konta innych osób oczywiście nie będą uznawane.
Regulamin zastrzega również, że konieczne jest wyrażenie zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń końcowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną w celu przeprowadzenia promocji. Zgody te możemy wycofać po odebraniu bonusu.
Pamiętajmy również, że Twisto przydziela nam limit, którym możemy swobodnie dysponować. I choć firma nie korzysta z BIKu, to dokonuje weryfikacji naszej zdolności kredytowej przy użyciu „wewnętrznych i zewnętrznych baz danych”, taki jak KBIG. Czas rozpatrywania wniosku to oficjalnie 24 godziny, choć jeśli wszystko jest OK – jest znacznie krótszy, ze względu na automatyczną weryfikację. Oczywiście możliwe jest również uzyskanie odmowy.
Płatności kartą i przez Twisto Free
Co dalej? W zasadzie to tyle – premia jest nasza! Aby z niej jednak skorzystać będziemy musieli wykonać jakieś zakupy. Jeśli wybierzemy kartę plastikową (płatną, choć pierwsze 3 miesiące mamy gratis), to przyjdzie do nas w ciągu 5-10 dni. Kartę wirtualną (bezpłatną) mamy praktycznie od razu, więc warto z niej skorzystać i zrobić po prostu zakupy w internecie, zamiast stacjonarnie.
Bonus będziemy mogli wykorzystać do spłaty powstałego zadłużenia względem Twisto, wchodząc w (zaksięgowaną) transakcję i wybierając „zapłać”. Jedną z możliwości będzie wybór środków promocyjnych.
Innymi słowy robimy zakupy na min. 100 zł, a następnie spłacamy je bonusem. Resztą możemy spłacić np. BLIKiem (co może być pomocne w innych promocjach bankowych :)).
Na koniec dodam, że bonusu nie możemy wypłacić tak po prostu z bankomatu. Karta działa podobnie do karty kredytowej – służy do transakcji bezgotówkowych, a nie gotówkowych.
Ile kosztuje korzystanie z Twisto?
Twisto występuje obecnie w dwóch wariantach: darmowym Online oraz płatnym Space (9,99 zł / mies.). W pierwszym z nich do wyboru mamy jedynie kartę wirtualną (do płacenia w internecie). W drugim – możliwość korzystania z karty plastikowej oraz dodania karty do Google Pay czy Apple Pay. Płatny plan pozwala również korzystać z funkcji dzielenia rachunków Twisto Split oraz na darmowe korzystanie z kursów wymiany walut po kursach organizacji płatniczej – do limitu 3000 zł miesięcznie. Później płacimy 3% wartości transakcji (w planie Online płacimy 3% zawsze).
Oprócz tego oba plany są identyczne i zapewniają podstawową funkcjonalność Twisto, czyli możliwość przesuwania płatności za dane zakupy o 45 dni za darmo. Funkcjonalność można więc porównać do karty kredytowej – z tą różnicą, że Twisto przyznaje limit kredytowy łatwiej (bez sprawdzania baz BIG i BIK). Twisto pozycjonuje się więc bardziej jako tańsza alternatywa dla chwilówek – stąd koszty przesunięcia każdego 100 zł to 4,5 zł.
Na co jeszcze pozwala Twisto? Czym różnią się dokładnie oba plany? O tym pisałem ostatnio w swoim prześwietleniu wprowadzonych planów Twisto Online i Space. Zachęcam do zapoznania się z nim.
Komentarze
Z tego co widzę, nie ma niby okresu karencji, ale pierwsze o co pyta przy dedykowanym linku to adres e-mail, a po wpisaniu go informacja że „Konto z tym adresem e-mail już istnieje.” mimo iż wypowiadałem umowę w okolicach kwietnia 2020.
Czy nie będzie problemu z promocją, jeśli przypadkiem i zbiegiem okoliczności zdecydowałbym się na założenie jakieś drugiej skrzynki e-mail (to odnośnie ostatniej awarii google może akurat być na czasie)?
• RafałNiestety Twisto (póki co?) wyklucza w ten sposób starych klientów. Nie wiem natomiast jak z drugą częścią pytania.
• MichałOstatnim razem (60zl) nowy majl nie przeszedł w podobnej sytuacji
• JoXZnaczy wniosek poszedł niby do końca ale odmowa … ktora nie mogła wynikać niczego innego😀
• JoXTo jak jest w końcu? z innego maila da się wnioskować?
• JasioKonto założysz, ale nie przejdziesz wefyfikacji – przecież wpisujesz PESEL i po tym Cię poznają…
• Ja123Chyba jest karencja roku – taka nieoficjalna, ale wolę nie mieszać
Jest jakaś karencja??
• heniek131Oficjalnie nie. W praktyce niestety piszecie, ze odrzucają starych klientow.
• MichałWymagane są jeszcze zgody marketingowe:
„w okresie trwania Promocji nie wycofał zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń
końcowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną w celu
przeprowadzenia Promocji ani nie wniósł sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Uczestnika w celach marketingowych.”
Coś po łebkach analizuje autor te promocje. Zawsze trzeba samemu analizować.
• AniajotDziekuje uprzejmie za komentarz, ale to raczej jego autor przeczytał moja analizę po łebkach ;)
• MichałAniajot@ jeśli tak dobrze analizujesz promocje i regulaminy to może założysz własnego bloga? :)))
• PawełPo jakim czasie przyznawany jest bonus?
• MaciuFirma korzysta z BIK. Proszę nie wprowadzać w błąd.
• KazikFakt. Dostałem powiadomienie z BIK-u.
• Ja123Zapomniałem podać, że mam KK. Może przejdzie.
• ŁukiMinimalny limit podnieśli do 1500zł.
• Łuki„Pracujemy nad tym, żeby rejestracja wniosków przebiegała jak najszybciej. Obecnie zajmuje nam to kilka dni. ”
• keram7mTylu chętnych? Rozumiem, że jak kupon się aktywował i warunki będą spełnione to bonus będzie.
Można tym płacić za abonament Adobe? Lepszy kurs pewnie będzie niż to co mi ściąga przez ING
• mareczek87Akurat kk ING Visa ma bardzo dobre kursy…
• Don Quijote de la ManchaW każdym razie pewnie można, nie widzę przeciwwskazań.
• Don Quijote de la ManchaW jaki sposób można zamknąć konto? Nadal tylko listownie czy można elektronicznie?
• numerekW sierpniu zamykałem telefonicznie na nr (22) 263 02 10.
• ŁukiJa zamykałem mailowo pod koniec lata. Wprowadzali wówczas opłaty i korzystając ze zmiany regulaminu wysłałem maila z prośbą o zamknięcie. Poszło sprawnie.
Teraz jestem ciekaw czy mój wniosek o otwarcie przejdzie.
• Pietianie ma szans
• simrishamzobaczymy – dostałem powiadomienie z BIKu że mnie właśnie sprawdzają :D
• PietiaI jak udało się założyć?
• PawełWczoraj otworzyłem konto z linka z artykułu, zaznaczyłem wszystkie zgody, zrobiłem pierwsze zakupy kartą wirtualną (Google Pay). Dziś transakcja jest już zaksięgowana (118 zł), chcę ją spłacić, ale nie ma nigdzie opcji użycia środków bonusowych (jest blik, szybki przelew, karta).
• ScuffyNo właśnie admin napisałby ile trwa przyznawanie tych punktów. Jak narazie nie widzę ich, ale jeszcze nic nie kupiłem.
• numerekTa spłata Blik albo pay-by-link albo kartą to już drugi krok, gdy się wybierze w pierwszym Online, które w nim jest obok Płatności przelewem (tu jest po prostu numer konta) i właśnie Punktów, które są chyba domyślnie wybrane, wiec jeśli się coś innego pojawia, to pewnie jeszcze ich nie ma.
• Don Quijote de la ManchaPowinny być przyznawane automatycznie po przyznaniu limitu kredytowego
• MichałJeśli ktoś ma taki problem (jest więcej osób?) to piszcie proszę na customer service – będą wszystko ew. poprawiać
• MichałI jeszcze dostałem jedną informację od osoby technicznej, że wczoraj ok 13-14 był problem z automatycznym aplikowaniem kodu uruchamiającego promocję – to by wszystko wyjaśniało. Powołujcie się na to, że wniosek składaliście z LiveSmarter – mają od razu akceptować takie zgłoszenia.
• MichałPunkty dostałem po telefonicznym zgłoszeniu reklamacji. Wcześniejsze zgłoszenie na czacie trafiło w próżnię.
• ScuffyW promocji biorę obowiązkowo plan Space, czy można wybrać plan Online?
• Karol1987Nie znalazłem tego w regulaminie…
Obojętne
• Michałile trwala u was weryfikacja po przelewie? Od kilku godzin mam „Wkrótce zajmiemy się weryfikacją Twojego wniosku”
• Tajwan5 godzin od pobrania przelewu 1zł.
• Michał1986nowy klient.
chyba już 3. dzień wiszę w na tym etapie – powracający klient
• PietiaU mnie jakieś 1,5h
• numerekJa nigdy nie miałem ale pracuje za granicą. Może to przez to mam weryfikację ponad 12 h
• TajwanU mnie weryfikacja po przelewie trwa już 3 dzień. Fakt, że brałem udział w poprzedniej promocji :-)
• TwisterTwister pewnie nie założą Ci konta na 100% :)
• bolekTak, to już koniec, jesteś dla nich „starym klientem”
• Ja123Jak to najlepiej i najszybciej zamknac po zgarnieciu 100 zl. Mail wystarczy?
• TajwanJeżeli masz podpis elektroniczny to tak, jeżeli nie to list i na pocztę.
• Mateusza istnieje jakis wzor pisma zeby zamknac? Wysylaja potem maila z potwierdzeniem zamkniecia`? Czy trzeba sie bawic w potwierdzenie z odbiorem?
• TajwanJa w sierpniu lub wrześniu zamykałam przez infolinię.
• asiU mnie od czwartku na weryfikacji, sprawdzali w między czasie BIK.
• MateuszJuż ci nie dadzą tej karty, prawdopodobnie jesteś starym klientem, nawet nie informują, że karty nie wyślą czy że nie spełniasz warunków, tylko wisi ten „wieczny” wniosek
• Ja123No i właśnie dostałem informację o zakończeniu promocji. Wracamy do standardowych 60 zł.
• MichałCześć. Zmniejszyli bonus do 60 zł. Czy teraz też warunki są podobne- 60 pkt / zł za samo założenie konta, czy trzeba zrobić 3-4 transakcje? Spóźniłem się a chciałem założyć konta rodzicom i nie wiem na jakich zasadach teraz to jest :(
• LauraBo wcześniej jak bonus był też 60 zł to trzeba było zrobić 1 transakcje a w kolejnym miesiącu 3 :/ na pewno teraz jest za samo założenie tak jak było w przypadku 100 zł?
Warunki są te same, co we wpisie, tylko teraz bonus to 60 zł. Wrzucę zaraz osobny artykuł.
• MichałSprzedajesz dane osobowe jakiemuś fintechowi za sześć dyszek? Gdyby go jeszcze do czegoś potem używać, to rozumiem. Ale jeżeli nie, to może lepiej chwilę się zastanowić?
• SkyllaCo to znaczy, że trzeba wysłać „oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy podpisane przez Klienta przy użyciu podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu”?
• KrisuMam podpis elektroniczny, ale nie rozumiem czy mam specjalnie instalować Outlooka itp., aby cały mail był podpisany czy może chodzi o skan wypowiedzenia zapisany w PDF i podpisany elektronicznie np.w Adobe Reader, a następnie dodany jako załącznik do maila?
Nie wiem, ale niemal na pewno PDF, to pewnego rodzaju standard, a też oni mogą sobie go gdzieś zapisać w repozytorium dokumentów, z mailem mieliby mniej wygodnie. Jeśli podpisujesz podpisem kwalifikowanym, to nie musi to już być skan, ręcznego podpisu wtedy już nie trzeba.
• Don Quijote de la Mancha