Powraca świetna promocja fintechu Twisto, w ramach której możemy zgarnąć darmowy plan Space przez 3 miesiące oraz 100 zł premii na start – czyli tyle, ile do tej pory maksymalnie oferowane było w promocjach Twisto. Co więcej: premię otrzymujemy praktycznie za sam fakt zawarcia umowy z Twisto! Trzeba się jednak śpieszyć – pula nagród jest ograniczona do 2500 sztuk, więc oferta może zostać wyłączona dosłownie za kilka dni!
100 zł za wyrobienie karty Twisto
Aby zgarnąć tytułową premię należy złożyć wniosek o limit Twisto Free wraz z darmową kartą płatniczą za pomocą dedykowanego linku promocyjnego. W trakcie wnioskowania podajemy swoje dane, a następnie potwierdzamy je za pomocą przelewu 1 zł z naszego konta bankowego. Dane osobowe wpisane we wniosku powinny być dokładnie takie same jak dane w koncie bankowym – jeśli zmieniliśmy adres czy nazwisko, to wniosek może zostać odrzucony. Przelewy z konta innych osób oczywiście nie będą uznawane.
Regulamin zastrzega również, że konieczne jest wyrażenie zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń końcowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną w celu przeprowadzenia promocji. Zgody te możemy wycofać po odebraniu bonusu.
Pamiętajmy również, że Twisto przydziela nam limit, którym możemy swobodnie dysponować. Firma dokonuje weryfikacji naszej zdolności kredytowej przy użyciu „wewnętrznych i zewnętrznych baz danych”, taki jak KBIG. Czas rozpatrywania wniosku to oficjalnie 24 godziny, choć jeśli wszystko jest OK – jest znacznie krótszy, ze względu na automatyczną weryfikację. Oczywiście możliwe jest również uzyskanie odmowy.
Płatności kartą i przez Twisto Free
Co dalej? W zasadzie to tyle – premia jest nasza! Aby z niej jednak skorzystać będziemy musieli wykonać jakieś zakupy. Jeśli wybierzemy kartę plastikową (płatną, choć pierwsze 3 miesiące mamy gratis), to przyjdzie do nas w ciągu 5-10 dni. Kartę wirtualną (bezpłatną) mamy praktycznie od razu, więc warto z niej skorzystać i zrobić po prostu zakupy w internecie, zamiast stacjonarnie.
Bonus będziemy mogli wykorzystać do spłaty powstałego zadłużenia względem Twisto, wchodząc w (zaksięgowaną) transakcję i wybierając „zapłać”. Jedną z możliwości będzie wybór środków promocyjnych.
Innymi słowy robimy zakupy na min. 100 zł, a następnie spłacamy je bonusem. Resztą możemy spłacić np. BLIKiem (co może być pomocne w innych promocjach bankowych :)). Czas na wykorzystanie 100 zł mamy do 31.07.2021.
Na koniec dodam, że bonusu nie możemy wypłacić tak po prostu z bankomatu. Karta działa podobnie do karty kredytowej – służy do transakcji bezgotówkowych, a nie gotówkowych.
Ile kosztuje korzystanie z Twisto?
Twisto występuje obecnie w dwóch wariantach: darmowym Online oraz płatnym Space (9,99 zł / mies.). W pierwszym z nich do wyboru mamy jedynie kartę wirtualną (do płacenia w internecie). W drugim – możliwość korzystania z karty plastikowej oraz dodania karty do Google Pay czy Apple Pay. Płatny plan pozwala również korzystać z funkcji dzielenia rachunków Twisto Split oraz na darmowe korzystanie z kursów wymiany walut po kursach organizacji płatniczej – do limitu 3000 zł miesięcznie. Później płacimy 3% wartości transakcji (w planie Online płacimy 3% zawsze).
Oprócz tego oba plany są identyczne i zapewniają podstawową funkcjonalność Twisto, czyli możliwość przesuwania płatności za dane zakupy o 45 dni za darmo. Funkcjonalność można więc porównać do karty kredytowej – z tą różnicą, że Twisto przyznaje limit kredytowy łatwiej. Twisto pozycjonuje się więc bardziej jako tańsza alternatywa dla chwilówek – stąd koszty przesunięcia każdego 100 zł to 4,5 zł.
Na co jeszcze pozwala Twisto? Czym różnią się dokładnie oba plany? O tym pisałem ostatnio w swoim prześwietleniu wprowadzonych planów Twisto Online i Space. Zachęcam do zapoznania się z nim.
Komentarze
Jest jakiś okres karencji ?
• janus_zGeneralnie chyba nikomu się nie udało założyć ponownie konta jeśli brał wcześniej udział w promocji. Karencji oficjalnej nie ma, a nieoficjalnie jest ponoć rok. Trzeba przetestować.
• MichałJak wygląda proces zamykania konta ?
• pawel07Trzeba wysłać wypowiedzenie umowy na polski adres korespondencyjny. Przynajmniej ja tak zamykałem u nich kartę. Nie da się zrobić tego online.
• Krzysztof_NMożna zamknąć telefonicznie, na infolinii. Ja tak zamykałam we wrześniu.
• asisuper dzieki za informacje ;) biore stowe i spadam :>
• pawel07Mam pytanie do korzystających obecnie z tej karty aktywnie. Co byście poradzili – brać na początek wersję z kartą i po 3 mc przenieść się na „plan online” ? czy nie bawić się w kartę i od razu być na planie online ?
• Be@Czy obecnie (tj. po zmianie sierpniowej) to nadal dobre narzędzie wisienkowe ? czy już niekoniecznie (i używacie raczej innych rozwiązań) ?
Może o czymś nie wiem, ale poza ich własnymi bonusami, jak ten opisany powyżej, dla wyjadania wisienek z innych banków Twisto chyba niewiele pomaga. Ja tego używam do przesuwania i kumulowania płatności, zarówno kwotowom jak i ilościowo.
Zaletą Twisto jest możliwość spłacania go (zupełnie „legalnie”, bez kombinowania) inną kartą kredytową lub Blik.
Czyli np. na początku grudnia dostajesz moneyback utrzymaniowy na jakąś kartę kredytową 10% maks. 200 zł na miesiąc rozliczeniowy od 26 grudnia do 25 stycznia; ale chcesz zrobić zakupy jeszcze przed świętami. Wtedy płacisz Twisto, a spłacasz je tą kartą kredytową już po 26 grudnia, by dostać 10%.
• Don Quijote de la ManchaAlbo masz cykl rozliczeniowy jakiejś karty kredytowej od 26 grudnia do 25 stycznia i musisz w nim robić 4 płatności dla bezpłatności; tymczasem dużo zakupów robisz wcześniej. Wtedy płacisz Twisto, a transakcje spłacasz (każdą osobno) tą kartą kredytową już po 26 grudnia.
Kolejne zastosowanie to oddzielenie zwrotu na kartę (np. za zwrot towaru) od karty: np. masz jakąś promocję wymagającą wyrobienia odpowiedniego obrotu, ale regulamin mówi, że zwroty go zmniejszają; wtedy zakupy mogące się wiązać ze zwrotem (np. odzieżowe) opłacasz kartą Twisto, spłacasz je kartą biorącą udział w promocji, a zwrot ląduje na koncie Twisto w postaci punktów (którymi można spłacać Twisto), które możesz zachomikować na gorsze czasy, gdy nie będziesz miała żadnych promocji wymagających obrotów.
Chyba jednak korzystają z BIKu, właśnie dostałem alert, czyli zaczęli korzystać czy jednak wcześniej też sprawdzali?
• AH2V2Faktycznie, wprowadzili to chyba niedawno. Poprawiam.
• Michałsamo zapytanie do BIKu wpływa na zdolność?
• junoumico innego miałem na myśli, skoro zapytanie idzie przez BIK i przyznają limit to czy to wpływa na zdolność?
• junoumiAha, ciekawe, może ktoś da znać, czy po przyznaniu karty przychodzi alert „nowe zobowiązanie kredytowe”.
To ciekawe, bo zobowiązanie typu „karta kredytowa” jest specyficzne, nie ma terminu spłaty i harmonogramu rat, po prostu przyjmuje się, że klient może musieć spłacać 5% przyznanego limitu miesięcznie (bo w każdej chwili może się zadłużyć na cały limit i to jest spłata minimalna, ponoć niektóre banki wyliczając zdolność zakładają więcej, niż te 5%). Ale Twisto to nie jest karta kredytowa, tu niby trzeba spłacać całość, a możliwość opóźnienia spłaty lub rozłożenia zadłużenia na raty to już jakby osobne zobowiązanie; ciekawe więc, jak jest przyznany limit raportowany w BIK (Jeśli jest, ale skoro odpytują, to pewnie też raportują)…
Ciekawe też, co ze starymi klientami, czyżby byli inaczej traktowani?
• Don Quijote de la ManchaGdy w październiku generowałem sobie Raport BIK, to Twisto tam nie było; gdy w listopadzie podwyższałem limit, to alertu o zapytaniu nie otrzymałem — ale może wtedy jeszcze nie odpytywali?
@ junoumi: Zapytanie nie wpływa na zdolność kredytową ale wpływa na scoring, czyli twoją ocenę punktową w BIK jako kredytobiorcy. Zbyt dużo zapytań może powodować problemy. Niektóre banki akceptują 5-8 zapytań w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Jeśli jest ich więcej nie dostaniesz pożyczki/kredytu/limitu/KK choćbyś zarabiał nie wiem ile. Po prostu system odrzuca taki wniosek z automatu. Każdy bank ma tu swoje zasady.
• owat@Don Quijote de la Mancha dostałem info z BIKU – nowe zobowiązanie kredytowe
• MilonJa też dostałem nowe zobowiązanie kredytowe, czy to źle?
• AH2V2Już w zeszłym roku pisałem że sprawdzają BIK
• Andy59Przelew weryfikacyjny to jakaś komedia. Szybki przelew przez bluemedia przekierowuje do zwykłego logowania w banku i wszystkie dany muszę wprowadzać tak jak przy zwykłym przelewie (nota bene nie mam napisane jaki ma być tytuł przelew).
• BADyLWykonałem zwykły przelew, zwrócili mi te 1zl, a na stronie dalej chcą bym zrobił weryfikację. Heh
Czy bonus 100 zł jest przyznawany od razu? Konto założone i zweryfikowane przelewem ale kasy brak tylko 10 pkt widnieje
• Grzegorz_110 czy 100?
• AndrusMam 10 pkt czyli 10 zł a nie 100 zł jak w regulaminie promocji
• Grzegorz_1To może zakładałeś z innego linka niż ten podany tu na stronie ?
• Be@10pkt jest od „znajomego”. 100pkt jest od Livesmarter
Dokładnie zakładałem z linku od znajomego, mój błąd i 90 zł w plecy
• Grzegorz_1Czy kartą online (nie fizyczną) po podpięciu do Curve, można płacić w sklepach stacjonarnych?
• keram7mBo niby się mi dodała do C, ale bez weryfikacji, a historii T jest transakcja weryfikująca odrzucona.
Już nie działa.
• Don Quijote de la ManchaKiedy można zamknąć konto? Czy zamknięcie tego samego dnia po wykorzystaniu punktów przejdzie?
• niunqaSzanowni, kto podpowie, w jaki sposób przychodzi karta fizyczna? Pocztą polską – listem zwykłym, poleconym?
• twaskoDostałam w styczniu 10pkt za aktywność, czy ktoś może wie do kiedy są ważne punkty?
• majaajuż znalazłam do 25.07
• majaaCzy promocja zostanie zakończona po 2,5 tys. rejestracji, czy może się zarejestrować więcej osób, a bonus otrzyma tylko 2,5 tys. osób, które pierwsze spełnią warunki promocji?
• stefanPóki co limit wyczerpywał się kilkukrotnie i po prostu była o tym informacja we wpisie. Nikt nie zostawał bez premii. Także dopóki nie ma informacji o wyczerpaniu = można składać wnioski.
• MichałDostałam wiadomość na emaila: ” (…) A jeśli wybierasz się na zimową przejażdżką – autem albo saniami – pozwól że dorzucimy się do kosztów podróży. Zatankuj i zapłać z T*, a zwrócimy Ci 10 zł.” — szukam tej promocji na stronie (jakiś regulamin ?) i nie mogę znaleźć. Ktoś ? coś ?
• Be@* – nie mogę zacytować *wisto, bo mi nie przechodzi wiadomoć
Ja dostałem maila tylko o tej promocji gdzie był link do regulaminu:
• pwshttps://www.twisto.pl/static/docs/regulamin_promocji_ruszaj_w_trase_z_twisto.pdf
Dzięki dobry człowieku. Wynika z tego, że nie ma mwz. Kartę fizyczną akurat mi przysłali.
• Be@Czy oferta jest wciąż aktualna..?
• Łukasztak – nawet zwiększyli pulę w ostatnich dniach :)
• MichałAdmin czy słowo na T jest na czarnej liście?
• majaaNapisze drugi raz bo za pierwszym nie wyszło. T do 30.04 daje 5% zwrotu za zakupy spożywcze w większości sklepów.
• majaaWczoraj chcialem o tym napisac ale poddalem sie po dwoch próbach. Transakcje robie juz od rana.
• aaaaWedług jakich zasad to działa? Można gdzieś o tym poczytać?
• gniewkoRegulamin https://www. t .pl/static/docs/campaign-cashback-terms.pdf
• aaaaStrona promocji, na maila wysyłali info.
• pwshttps://www.twisto.pl/poznaj/kampanie/cashback-sklepy-spozywcze/
Dzięki wam :)
• gniewkoJednak jest karencja. Trzy miesiące wstecz nie można było korzystać z karty. Pewnie dlatego nie dostałem informacji na pocztę.
• gniewko3 miesiące przed rozpoczęciem promocji 15 marca, ja akurat tej karty nie używam, choć akurat 17 marca zapłaciłem za prąd…
• Don Quijote de la ManchaLista sklepów dziwna, np. Społem dwa razy w dwóch formach (a jak będzie jeszcze inaczej zapisane, jak ”mój” sklep Społem, to się nie zaliczy, MCC nie ma znaczenia?), nie ma Żabki, jest tylko ZAPPKA PAY… Hmm…
Choć mnie to i tak nie dotytczy, mam bezpłatny plan, więc stacjonarnie płacić nie mogę, a już nie ma dostaw z Tesco… Tu tylko ze Społem, no ale…
• Don Quijote de la ManchaByć może źle to rozumiem ale w ciągu 3 miesięcy ani jednej płatności kartą odnosi się do nowych posiadaczy T a lub nie dokonał płatności w jednym ze sklepów wskazanych w Załączniku do osób które robiły zakupy w innych sklepach w poprzednich 3 miesiącach.
• majaaJa w ogóle tego nie rozumiem… ta pandemia z izolacją chyba mi na mózg padła:
4.1.6. co to znaczy że użytkownik dokonał rejestracji przez link www t pl/?promo=CASHBACK5 – mnie ten link odsyła do strony ogólnej. A rejestrowałam się poprzez link ze strony livesmarter ze stówą do wygrania.
4.1.7. Dlaczego jednocześnie – w jednym zdaniu – podany jest warunek, że klient nie wykonał żadnej transakcji – lub że nie wykonał transakcji ‚w jednym z podanych sklepów’*. Słowo „lub” może być traktowane jako a). „albo” [gramatycznie] b). „i” [tj. suma – matematycznie]. I w obu przypadkach zdanie nie ma sensu. Choć oznacza co innego.
* W „jednym z podanych sklepów” też brzmi dla mnie dziwnie. W „żadnym z podanych sklepów” byłoby bardziej oczywiste w zrozumieniu.
6.1.4. Nie wiem również, czy rezygnacja z karty fizycznej w czasie trwania promocji nie wykluczy mnie z cashbacku. W tej chwili mam jeszcze plan Space z kartą – ale niebawem, na początku kwietnia, muszę z niego zrezygnować (i z karty fizycznej), żeby nie wpaść w koszty. Czy nie będzie to potraktowane jako wypowiedzenie umowy o usługę płatniczą ?
Jeśli chodzi o sklepy Społem – to mój jest wymieniony osobno (nazwa skrócona nie ma w sobie wyrazu „Społem”) i obawiam się, że każda ze spółdzielni traktowana jest indywidualnie.
• Be@oni dopiero ucza sie pisania regulaminow albo ktos to nieudolnie przetlumaczyl z czeskiego
jesli w ostatnich 3 miesiacach nie robilo sie zakupow w zadnym ze sklepow z listy to mozna brac udzial mimo ze placilo sie ich karta w innych miejscach
a nowi nie moga rejestrowac sie z polecenia tylko z tym nowym kodem cashback5
gdyby doslownie traktowac ten regulamin to nikt nie mogl by wziac udzial w promocji (warunki 4.1.6 i 4.1.7 sie wykluczaja – nie mozna byc rownoczesnie Nowym i Starym Klientem)
• aaaa@Bea
Słowo „lub” w języku polskim oznacza „albo/i”. To znaczy, że warunek jest spełniony, gdy wystąpi to co stoi przed „lub”, bądź to co stoi za „lub”, bądź oba razem.
Wiem, że czasem piszę się „lub/i”, ale jest to błędna kalka z angielskiego „or/and”. Język angielski jest pod tym względem uboższy od języka polskiego.
• gniewkoJak to zrobić z kartą wirtualną? Myślicie, że da się ją podpiąć pod curve? Jest szansa, że to zadziała?
• rapatapatojaZ C nie działa od jesieni :(
• klushaPo zmianie planu taryfowego na online, kwoty do zapłaty z rachunku za poprzedni miesiąc nie da się już zapłacić online ( system podaje, że wszystkie rachunki są zapłacone ).
• BogdanCzy miał tak ktoś ? Trzeba się tym przejmować ?