Po kilkutygodniowej przerwie wraca kolejna edycja programu „Mam Inteligo”. Program ten był bardzo popularny wśród czytelników bloga zwłaszcza wtedy, kiery oferował 100 zł bonusu. Niestety w ostatnich edycjach do zgarnięcia było już tylko 50 zł, przez co wiele osób postanowiło poczekać z założeniem tego całkiem niezłego rachunku. Odczuł to również sam bank, ponieważ liczba wniosków zdecydowanie spadła. Mamy dobrą wiadomość: czekanie się opłaciło – w aktualnej edycji do zgarnięcia znowu jest 100 zł!
Mam Inteligo dla nowych klientów
Aby założyć promocyjne konto Inteligo konieczne jest bycie nowym klientem banku. Dokładniej: w dniu złożenia wniosku o konto nie możemy posiadać żadnego konta Inteligo. Nie może być również rozpatrywany wobec nas wniosek o tego typu konto. Ciągle aktualny jest również warunek nieposiadania konta w ciągu ostatnich 3 lat względem dnia startu promocji, czyli 8.07.2015.
Jeśli spełnimy ten warunek, to konieczne jest złożenie wniosku o konto osobiste z podaniem kodu polecającego. Jeśli mamy znajomego, który może nam polecić konto, to najlepiej skorzystać z jego kodu. Jeśli nie – piszcie do nas na adres kontaktowy. Pomożemy ze znalezieniem polecającego (który zgarnia w ten sposób dodatkowo 50 zł).
Podczas składania wniosku należy zwrócić uwagę na pole „kod promocyjny”. Konieczne jest również wyrażenie zgód na przekazywanie przez bank materiałów marketingowych.
Czas na złożenie wniosku mamy do 5.10.2015.
100 zł za wydanie 210 zł
Co po założeniu konta? Aby zgarnąć obiecane 100 zł premii konieczne będzie:
dokonaniu w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Nowego konta:
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet,
Z promocją mogą skorzystać również osoby zakładające nowe konto firmowe – zasady są podobne i zostały opisane w zasadach promocji.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Jeśli spełnimy powyższe warunki to bank wypłaci nam premię w wysokości 100 zł w ciągu 75 dni kalendarzowych licząc od ostatniego dnia etapu, w którym braliśmy udział. Program podzielony jest bowiem na 3 etapy i zależnie od dnia przystąpieni zostajemy przydzieleni do jednego z nich:
- 1 etap 08.07. – 06.08.2015 r.
- 2 etap 07.08. – 05.09.2015 r.
- 3 etap 06.09. – 05.10.2015 r.
Konto Inteligo – warto?
Na koniec krótka informacja o rachunku Inteligo: jego prowadzenie jest całkowicie darmowe, a za kartę nie zapłacimy ani grosza o ile wydamy 100 zł w postaci transakcji bezgotówkowych. To bardzo łatwy do spełnienia warunek nawet przez studenta, dlatego konto z powodzeniem można zostawić sobie na dłużej. Wypłaty z bankomatów PKO BP i BZWBK są również bezpłatne.
Komentarze
Mam pytanie: Czy dla osób co dostały premię, to czy po założeniu konta z polecenia i wykonaniu transakcji min. 200/10 zł zastrzegliście może kartę by nie ponosić kosztów jej utrzymania czy trzymaliście do momentu otrzymania premii ?
• MichałMam pytanie: Czy dla osób co dostały premię, to czy po założeniu konta z polecenia i wykonaniu transakcji min. 200/10 zł zastrzegliście może kartę by nie ponosić kosztów jej utrzymania czy trzymaliście do momentu otrzymania premii ?
• onTak, możecie zastrzec kartę jeśli już wykonaliście wymagane transakcje.
• marcino1234Otrzymalam 100 zl od inteligo czy teraz moge zastrzec karte i zrezygnować konta ??/ Można to zrobić online czy musze pisemnie z miesiecznym wypowiedzeniem ??
• Patrycjakonto zamykasz pisemnie z okresem wypowiedzenia, kartę zastrzec możesz teraz nie będą naliczać opłat – przez bankowość najlepiej.
• newssCzy za wydanie nowej karty po zastrzeżeniu 1 (zgubienie) jest opłata?
• tomaskaosaqsczy osoba polecająca na etapie polecania konta również musi mieć wyrażoną zgodę na przesłanie danych marketingowych? czy dotyczy to tylko osoby polecanej?
• krzych85Dostaliście w tym miesiącu już 100 zł?
• efenixJa otrzymalem juz wtorek 22
• WojakA ja nie zrobiłam jeszcze płatności BLIK, bo gdzie nie pójdę, to nie wiedzą jak, nigdy o tym nie słyszeli i w ogóle co ja od nich chcę… A na stronie figurują jako punkty przyjmujące te płatności. Zadzwoniłam na infolinię Inteligo i przyjęli informację, jedyne co mogę zrobić to poprosić kogoś z innego miasta, żeby zapłacił czekiem BLIK, który wygeneruję, więc mam nadzieję, że w Gliwicach da radę to zrobić (tam mieszka mój przyszły mąż), bo w moim mieście robią wieeeelkie oczy.
• Danielaw mcd robia bezproblemowo
• aMozeFrytkiDoTegoBLIKiem w Inteligo, hmm…, ciekawe, bardzo ciekawe…
• pws@pws chodzi o płatność IKO – to jest w zasadzie ten sam system co BLIK.
• yasiooJa już przywykłem do tego, że sprzedawcy nie wiedzą, że posiadają tę opcję – po prostu cierpliwie uczę ich obsługi ich urządzeń (już 3 nauczyłem).
@yasioo, ale ja to wiem, po prostu naszej przedmówczyni @Danieli pomieszały się systemy :P
• pwsale ja to wiem, że Ty to wiesz, tylko że Tobie się wydaje, że jesteś śmieszny, albo jakiś strasznie mądry, a tymczasem nic z tych rzeczy :P
• yasioojak dlugo czekaliscie na 50zl w programie maminteligo od momentu spelnia warunkow przez osobe ktora przy zakladaniu konta wpisala wasz nr tel?
• Mateus@yasioo Mnie się nic nie pomieszało, jak wejdziesz w aplikację IKO to jest czek Blik i Kod Blik. Poza tym, że udajesz, że jesteś zabawny, to Twój komentarz nie wniósł nic :P
Ja powiedziałam pani w sklepie, że mogę jej instrukcję podać jak to zrobić, ale ona mówi, że i tak musi ją przeszkolić informatyk, inaczej nic nie zrobi .
• DanielaNo i jednak pomieszałaś :D
• pwsJak wygląda procedura zakładania konta? Tylko kurier? Przelew weryfikacyjny? Można złożyć wniosek online a podpisać umowę w wybranej placówce? Proszę o informację.
• Marek MJ.Też chciałbym zapytać o to co Mateus#. 100 zł już otrzymałem za swoje otwarcie konta (około miesiąc temu) ale nie uzyskałem jeszcze 2x 50 zł bo poleciłem dwie osoby, otrzymaliście już premię??
• MichałPrawo do nagrody uzyskujesz, kiedy osoba, której poleciłeś konto, spełni warunki wymienione w Regulaminie Programu oraz Zasadach Edycji Programu. Bank dokonuje weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody każdorazowo w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji.
u mnie wlasnie zweryfikowali, ok 2tyg po spelnienu warunkow z nowootwartego konta
• Mateus„Czas na złożenie wniosku mamy do 5.10.2015.” czy czas na podpisanie umowy z kurierem jest do 5.10.2015 ?
• marcino12345.10 jest ostatnim dniem na wypelnienie wniosku na stronie a podpisanie umowy jest bez znaczenia. Zazwyczaj od telefonu konsultanta kurier inpost-u z dokumentami i karta przyjezdza do Ciebie 5-ego dnia.
• WojakOk, dzięki Mateus#, pytam bo strasznie długo to trwa, a nie jestem w stanie dokładnie się zorientować kiedy te warunki zostały spełnione przez te osoby co poleciłem, a wypadałoby już zamknąć to konto a te dni się tak ciągną i ciągną… Dzięki
• MichałBędzie kolejna edycja?
• qweJeśli wydam te 200 zl, ktore trzeba wydac zeby uzyskac premię, a pozniej na to konto zostanie te 200 zl zwrocone ze sklepu, bo np. towar chcę zwrócić, to zalicza się to do warunkow premii i dostanę te 100 zl?
• Aganie
• onNie, to jest nawet coś na wzór oszustwa względem banku.
• WybrzezeKosciSloniowejbez przesady
• qweCzy jest to gdzieś w regulaminie opisane?
• Gość1Witam czy płatność za zakup biletów kolejowych PKP za pomocą karty liczy się czy też nie ? Drugie pytanie czy po dokonaniu zakupów na kwotę 210 zł można zastrzec kartę czy też nie ? I jaki termin jest do otrzymania kwoty promocyjnej po spełnieniu warunków ?
• on1. Nie, tylko bilety Intercity albo Przewozów Regionalnych ;-)
2. Kartę możesz zastrzec już po wydaniu 200 zł, wszak dla IKO nie trzeba Ci karty.
3. eśli spełnimy powyższe warunki to bank wypłaci nam premię w wysokości 100 zł w ciągu 75 dni kalendarzowych licząc od ostatniego dnia etapu, w którym braliśmy udział. Program podzielony jest bowiem na 3 etapy i zależnie od dnia przystąpieni zostajemy przydzieleni do jednego z nich:
1 etap 08.07. – 06.08.2015 r.
• WybrzezeKosciSloniowej2 etap 07.08. – 05.09.2015 r.
3 etap 06.09. – 05.10.2015 r.
Aha czyli rozumiem że za bilety Intercity, Przewozów Regionalnych i Arriva RP liczą się .
• onI tym samym zakup np paliwa na stacjach benzynowych również ?
Nie ma jakichś szczególnych wyłączeń :-)
• WybrzezeKosciSloniowejA ktoś wie, który dzień uważają za dzień przystąpienia? Wniosek składałam 5.09, ale umowa podpisana 6.09, więc nie wiem czy to jeszcze 2 etap czy 3 ;)
• DanielaSprawdź szczególy swojego konta gdzie masz napisany swój okres rozliczeniowy
• WybrzezeKosciSloniowejjest jedno szczególne wyłączenie płatność przez internet i internetowych sklepach z tych nie liczą się zakupy :/
• onon # od dawna już, tylko w pierwszej edycji internetowe się zaliczały.
• newssToż to przecież wyraźnie jest napisane w artykule.
• WybrzezeKosciSloniowejNo dobra a jak zamknąć konto ?
• onWniosek wysłać pocztą, podpis jak na wzorze albo w oddziale składać wniosek, pracownik zweryfikuje podpis – info od konsultantki.
• Danielaw oddziale w PKO ?
• onBrałam udział w etapie I, spełniłam warunki. Przypomniałam sobie teraz, że 75 dni od 06.08 już minęło a premii do tej pory nie otrzymałam. Zgaduję, że już nie otrzymam (?) …
• MartaCzy okres darmowych powiadomień SMS sam się wyłacza czy trzeba samemu je deaktywować by nie naliczało opłaty? Przyszedł mi SMS, że okres darmowych powiadomień kończy mi się 03.11.
• eddymusisz wyłączyć
• WybrzezeKosciSloniowejOtwarcie konta mam 30.09. Spełniałem warunki niestety na ostatnią chwilę pod koniec października. I mam ostatnią transakcję Data wykonania: 2015-10-28, ale zaksięgowana data operacji 2015-10-30. Myślicie, że zaliczą mi to czy wykluczą mnie z promocji, bo nie wiem czy liczy się data transakcji czy data księgowania, niestety przy tej transakcji zeszło im aż dwa dni z księgowaniem. Gdzie można wyłączyć te powiadomienia sms?
• wernyhoraDo kogo się zwracać z reklamacją jeśli nie przyznano bonusu?
• eddyMoja wina. Nie było kodu polecającego we wniosku.
• eddyWitam,
• KubaZałapałem się do 3 etapu 06.09. – 05.10.2015 r.
Do tej pory nie otrzymałem premii.
Na jaki adres mogę złożyć reklamację?