Zgarnij bilet do Cinema City za przelew mobilny w Banku Millennium

Wystartowała kolejna promocja Banku Millennium związana z systemem płatności mobilnych BLIK. Tym razem zgarnąć możemy bilet do kin Cinema City za wykonanie przelewu na telefon (a być może jeszcze prościej :)).

Odkryj moc przelewów na telefon i zgarnij bilet do kina

Odkryj moc przelewów na telefon i zgarnij bilet

Aby skorzystać z promocji „Odkryj moc przelewów na telefon” należy być (lub zostać) klientem Banku Millennium oraz posiadać zainstalowaną aplikację mobilną banku oraz aktywną usługę płatności BLIK. Należy również powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji (czyli od 14.12 do 31.01) i… to prawie tyle.

Jeśli natomiast wykonaliśmy tę czynność wcześniej, to również możemy wziąć udział w promocji – wtedy naszym zadaniem będzie wykonanie minimum 1 przelewu na minimum 10 zł przy pomocy usługi P2P w aplikacji mobilnej. Przelew musi być zaksięgowany maksymalnie w ostatnim dniu promocji.

Oprócz tego w obu przypadkach musimy jeszcze spełnić następujący warunek:

Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

Po spełnieniu powyższych warunków bank wyśle nam w SMSie kod wymienny na bilet do kina, przy czym nastąpi to po zakończeniu promocji (do 12 lutego) bądź po wyczerpaniu puli 7000 sztuk. Z doświadczenia jednak wiemy, że zazwyczaj pula tak szybko się nie kończy.

Voucher do kin Cinema City będzie ważny do 30 czerwca 2016 na seanse 2D z wyłączeniem pokazów specjalnych, przedpremierowych itd. Pełna lista kin, w których możemy wymienić voucher na bilet, dostępna jest w załączniku do regulaminu.

Więcej o przelewach na telefon na stronie banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • no to mnie załatwili… nie dostałem kodu i nie zgłosiłem reklamacji w terminie (do 14 lutego).
    W poprzedniej promocji też nie dostałem kodu tyle że zgłosiłem reklamację w terminie i uznali ją / pozdr

    Łukasz Odpowiedz
  • Ja rownież nie dostałem kodu. Reklamacje napisałem 15.02. Z tym terminem do nadsyłania reklamacji do 14.02 to jakaś kpina. Po pierwsze to dzień wolny od pracy a po drugie termin na wysłanie SMS mieli do 12.02. Czyli termin na zgloszenie reklamacji tylko dwa dni. WTF?!?

    _rob Odpowiedz
  • Nie dostałem, kuźwa 2 dni na reklamację? Zrobiłem co trzeba było i byłem w placówce aby pozwolić na zgody które uprzednio miałem wycofane. Zajebiscie :(

    Krzychoo Odpowiedz
  • reklamacja zgłoszona dziś tj. 19/02/2016. Poczekamy na odpowiedź.

    Łukasz Odpowiedz
  • Cześć! Dziś przyszła odpowiedź w bankowości elektronicznej ->>> reklamacja z 19/02/2016 rozpatrzona pozytywnie! dostałem KOD na bilet. Pozdrawiam

    Łukasz Odpowiedz
  • Sprzedam taki kod- u mnie nie ma CC. Jak ktoś ma ochotę zapraszam – 15 zł

    Barti Odpowiedz
  • Kupię za połowę twojej ceny.

    abba Odpowiedz
  • Może i tak… ale na pewno nie ode mnie.

    Barti Odpowiedz
  • Barti daj e-maila pogadamy:)

    Emrys Odpowiedz
  • Barti:D? żyjesz:D?

    Emrys Odpowiedz
  • Stara sprawa ale może ktoś przeczyta. Powyżej pisze że ważność kodu 30 czerwiec. Poszedłem do kina 25 czerwca i po wpisaniu kodu ukazała się informacja…niestety ważność kodu upłynęła 22 czerwca. Będąc pod okienkiem sytuacja zmusiła mnie do zakupu biletu ( ulgowy 21 zł )
    Po powrocie napisałem reklamacje do Millennium i domaganie się zwrotu pieniędzy. Dzisiaj otrzymałem informację że reklamację rozpatruje się w 7 max 30 dni.

    sylwek Odpowiedz
  • a ja kodu nie mam, choć warunki spełnione :-(

    Iribi Odpowiedz
  • @sylwek to ciekawe, mam jeden (tez przeslali info ze wazny do konca czerwca to rozumiem do 30…) kod ale jeszcze nie wykorzystalem. Da sie jakos na infolinii cinema sprawdzic?

    Ten moj kod mam po uznanej reklamacji, kolejnej nie chce mi sie skladac :)

    Krzychoo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy