Wystartowała kolejna promocja Banku Millennium związana z systemem płatności mobilnych BLIK. Tym razem zgarnąć możemy bilet do kin Cinema City za wykonanie przelewu na telefon (a być może jeszcze prościej :)).
Odkryj moc przelewów na telefon i zgarnij bilet
Aby skorzystać z promocji „Odkryj moc przelewów na telefon” należy być (lub zostać) klientem Banku Millennium oraz posiadać zainstalowaną aplikację mobilną banku oraz aktywną usługę płatności BLIK. Należy również powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji (czyli od 14.12 do 31.01) i… to prawie tyle.
Jeśli natomiast wykonaliśmy tę czynność wcześniej, to również możemy wziąć udział w promocji – wtedy naszym zadaniem będzie wykonanie minimum 1 przelewu na minimum 10 zł przy pomocy usługi P2P w aplikacji mobilnej. Przelew musi być zaksięgowany maksymalnie w ostatnim dniu promocji.
Oprócz tego w obu przypadkach musimy jeszcze spełnić następujący warunek:
Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
Po spełnieniu powyższych warunków bank wyśle nam w SMSie kod wymienny na bilet do kina, przy czym nastąpi to po zakończeniu promocji (do 12 lutego) bądź po wyczerpaniu puli 7000 sztuk. Z doświadczenia jednak wiemy, że zazwyczaj pula tak szybko się nie kończy.
Voucher do kin Cinema City będzie ważny do 30 czerwca 2016 na seanse 2D z wyłączeniem pokazów specjalnych, przedpremierowych itd. Pełna lista kin, w których możemy wymienić voucher na bilet, dostępna jest w załączniku do regulaminu.
Więcej o przelewach na telefon na stronie banku.
Komentarze
Widzę że promocja też dla osób które mialy konto w Milenium. Ale chyba nie warto trzymać do 12 lutego:) Chyba że pod koniec promocji otworzyć.
• luka89wawJeśli ktoś założy konto np. przy okazji obecnej promocji, to i tak musi mieć wtedy konto. Ogólnie cały czas bank pozytywnie zaskakuje (premia, konkursy, lokata, konto oszczędnościowe) – oby tak dalej.
• MichałKtoś wyjaśni o co chodzi dokładnie z tymi płatnościami BLIK? Bo już któraś okazja i w końcu trzeba zacząć z nich korzystać a nie przepuszczać.
• perlakNależy również powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji (czyli od 14.12 do 31.01)
• RyszardMoże się mylę ale numer telefonu na który dostajemy powiadomienia z banku jest z automatu powiązany z rachunkiem
Skoro juz mamy i korzystamy z aplikacji to warunek powiązania od 14 .12 odpada. Pozostaje przelew 10 zł. na telefon. Właściciel telefonu ( odbiorca przelewu ) musi mieć konto w Millennium ?
• RyszardCoś słabe te promocje na tegoroczne święta.
• SevenikSłabizna taka, że…..
Mnie też ostatnio zaskakuje, mam przelew na 1100 zl i robie płatność a i tak koszą mnie 8 za rachunek i 7 za karte…
• IguśNa Windows Phone nie ma opcji Przelew na telefon w aplikacji mobilnej, więc jak zwykle tylko dla IoS i Android > 4.0
• sagerZgoda na przetwarzanie danych. W jaki sposób? Wydaje mi się wyrażałam ją przy otwieraniu konta
• Agikfaktycznie android musi być >4.0?
• yasiooktoś potwierdza?
Według strony Millennium niestety znów dyskryminacja Windows Phone. Trzeba będzie pomyśleć nad zamknięciem konta skoro jestem dla nich niegodnym promocji klientem. Tym razem nawet posiadanie tabletu nie pomoże.
• Krzysztof@Krzysztof
• deloeZawsze możesz skorzystać z emulatora androida (jak nie miałem jeszcze tel. z systemem android, to tak sobie radziłem)
Ok więc tak:
• wntlgdy nie mam aplikacji, wystarczy że ją zainstaluje i poprawnie się zaloguję ?
gdzie sprawdzić czy mam wyrażona tą zgodę marketingową ?
posbijam pytanie wystarczy że ją aktywuje?
• EmrysNie działa: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …
• piotroi tyle jeśli chodzi o promocje – czyli nici z biletu do kina … na infolinii nie potrafią pomóc
• piotroW moim przypadku, bez problemu powiązałem numer z rachunkiem.
• deloeNo dobra, chyba mi się udało chociaż okrężną drogą. Udało się jednak zalogować z tabletu z Andkiem na moje konto w Millennium, przelałem dychę na konto w innym banku podając mój numer telefonu. Tylko teraz się zastanawiam, jak to rozwiążą, skoro mają przecież mój numer telefonu z natury jako numer telefonu właściciela konta w Millennium, a teraz go zarejestrują jako numer telefonu właściciela konta w innym banku. Albo numer telefonu będzie się dublował albo trzeba go dodatkowo powiązać w jakiś inny sposób…
• KrzysztofSzukam uczciwej osoby z którą wymienię się przelewem na 10,01zł :-) Proszę o kontakt na pomoctkwpMAŁPAgmail.com
• melexPodkreślam że szukam uczciwej osoby a nie frajera który będzie mnie chciał rąbnąć na dyszkę :-)
po co 10,01? mozna na 10 chyba
• fkfkfk„Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.” Jak to zaakceptować albo sprawdzić czy mam zaakceptowane? Nie pamiętam czy akceptowałem to przy zakładaniu konta…
• lukKrzysztof # ale chyba chodzi żeby powiązać swój numer ale przelew zrobić nie na swój numer tylko na numer innej osoby Według regulaminu „w przypadku osób, które dokonały tego przed rozpoczęciem Czasu trwania Promocji, wykonanie minimum 1 przelewu na minumum 10 zł przy pomocy usługi P2P w aplikacji mobilnej” natomiast P2P wg informacji https://www.bankmillennium.pl/o-banku/centrum-prasowe/informacje-prasowe/-/news-info/01-10-2015-przelew-na-telefon-blikiem-w-banku-millennium to przelew do drugiej osoby czyli: „Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium z BLIKIEM, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer. Jeżeli odbiorca przelewu ma numer powiązany z kontem w Banku Millennium, otrzyma pieniądze natychmiast. Pozostali odbiorcy otrzymają informację o oczekującym przelewie, tymczasowy Millekod oraz instrukcję, co należy zrobić, by przelew został zaksięgowany.”
• piotroJeśli wcześniej nie powiązalem numeru z kontem i zrobię to teraz to nie musze wykonywać tego przelewu? Czy muszę?
• IgorNie musisz
• Ryszard@admin: Jak powiązać „powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym”? Wszystkie SMS-y zatwierdzające transakcje przychodzą mi na komórkę, przecież inaczej nie da się korzystać z konta. Tu chodzi o powiązanie swojego numeru konta z kontem w bankowości internetowej czy w aplikacji mobilnej? Jak tego dokonać? Zupełnie nie rozumiem tego wymogu.
• tofZaloguj sie do aplikacji mobilnej”
• RyszardKliknij w ustawienia i przelew na telefon.
Wpisz numer tel i postaw ptaszka na dole
powiązałem numer z andkiem 2.3.3, ciekawe czy to przejdzie, czy przez wersję androida <4 biletu nie dostanę.
• junoumiPrzecież Windows Phone to zabawka A nie poważny system
• NetaWięc nie dziwcie się.wymień na cis porzadnego
jesli ktoś szuka osoby z którą może się wymienić i dostać bilet do kina czekam na pkob86małpawp.pl
• pkob86Czy mogę wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w internecie czy murze pofatygować się do najbliższej placówki?
• Przemek@Przemek Chwyć słuchawkę i dzwoń do infolinii. Albo fatyguj się na murze.
• abba„Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe…” – dziadostwo…
• Bolek2Czy należy dokonać jakiejś płatności BLIKiem?
• AkselBo na stronie Millenium jest napisane, że trzeba minimum 10zł.
czy ktoś już dostał SMS z kodem?
• GośćNie spieszą sie ☺
• ciekawyMają czas do 12 lutego. Tak mi wczoraj powiedzieli na infolinii
Tak jest w regulaminie. Spokojnie jeszcze mają czas…
• deloepowiązałem swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji i nic … ktoś dostał SMS ?
• piotrona stronie banku jest informacja : „Pula nagród została wyczerpana. Dziękujemy za udział w promocji!” czyli ju rozdali ?
• piotroWłaśnie przyszedł sms
• deloea ja dostałem kod mimo ze nic nie płaciłem blikiem
• Drawto jest bilet dla 1 osoby?
• rwesdas@Draw tu nic nie było o bliku. Pomyliłeś promocje
• deloeTzn. Nie musiałeś nic przelewać, jeżeli wcześniej nie powiązałeś numeru.
• deloe@ rwesdas
• abcTak pojedynczy bilet ważny do 30.06 Film 2D
Ktoś dostał bilety?
• Łukaszdostałem kilka dni temu.
• Bartidostałem sms z kodem kilka dni temu.
• Bartia ja nic;/
• Emrysjuż byłem w kinie na ten kod
• piotroJa również dostałem 2 kody ;)
• ireq