Zgarnij bilet do Cinema City za przelew mobilny w Banku Millennium

Wystartowała kolejna promocja Banku Millennium związana z systemem płatności mobilnych BLIK. Tym razem zgarnąć możemy bilet do kin Cinema City za wykonanie przelewu na telefon (a być może jeszcze prościej :)).

Odkryj moc przelewów na telefon i zgarnij bilet do kina

Odkryj moc przelewów na telefon i zgarnij bilet

Aby skorzystać z promocji „Odkryj moc przelewów na telefon” należy być (lub zostać) klientem Banku Millennium oraz posiadać zainstalowaną aplikację mobilną banku oraz aktywną usługę płatności BLIK. Należy również powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji (czyli od 14.12 do 31.01) i… to prawie tyle.

Jeśli natomiast wykonaliśmy tę czynność wcześniej, to również możemy wziąć udział w promocji – wtedy naszym zadaniem będzie wykonanie minimum 1 przelewu na minimum 10 zł przy pomocy usługi P2P w aplikacji mobilnej. Przelew musi być zaksięgowany maksymalnie w ostatnim dniu promocji.

Oprócz tego w obu przypadkach musimy jeszcze spełnić następujący warunek:

Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

Po spełnieniu powyższych warunków bank wyśle nam w SMSie kod wymienny na bilet do kina, przy czym nastąpi to po zakończeniu promocji (do 12 lutego) bądź po wyczerpaniu puli 7000 sztuk. Z doświadczenia jednak wiemy, że zazwyczaj pula tak szybko się nie kończy.

Voucher do kin Cinema City będzie ważny do 30 czerwca 2016 na seanse 2D z wyłączeniem pokazów specjalnych, przedpremierowych itd. Pełna lista kin, w których możemy wymienić voucher na bilet, dostępna jest w załączniku do regulaminu.

Więcej o przelewach na telefon na stronie banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Widzę że promocja też dla osób które mialy konto w Milenium. Ale chyba nie warto trzymać do 12 lutego:) Chyba że pod koniec promocji otworzyć.

    luka89waw Odpowiedz
  • Jeśli ktoś założy konto np. przy okazji obecnej promocji, to i tak musi mieć wtedy konto. Ogólnie cały czas bank pozytywnie zaskakuje (premia, konkursy, lokata, konto oszczędnościowe) – oby tak dalej.

    Michał Odpowiedz
  • Ktoś wyjaśni o co chodzi dokładnie z tymi płatnościami BLIK? Bo już któraś okazja i w końcu trzeba zacząć z nich korzystać a nie przepuszczać.

    perlak Odpowiedz
  • Należy również powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji (czyli od 14.12 do 31.01)
    Może się mylę ale numer telefonu na który dostajemy powiadomienia z banku jest z automatu powiązany z rachunkiem

    Ryszard Odpowiedz
  • Skoro juz mamy i korzystamy z aplikacji to warunek powiązania od 14 .12 odpada. Pozostaje przelew 10 zł. na telefon. Właściciel telefonu ( odbiorca przelewu ) musi mieć konto w Millennium ?

    Ryszard Odpowiedz
  • Coś słabe te promocje na tegoroczne święta.
    Słabizna taka, że…..

    Sevenik Odpowiedz
  • Mnie też ostatnio zaskakuje, mam przelew na 1100 zl i robie płatność a i tak koszą mnie 8 za rachunek i 7 za karte…

    Iguś Odpowiedz
  • Na Windows Phone nie ma opcji Przelew na telefon w aplikacji mobilnej, więc jak zwykle tylko dla IoS i Android > 4.0

    sager Odpowiedz
  • Zgoda na przetwarzanie danych. W jaki sposób? Wydaje mi się wyrażałam ją przy otwieraniu konta

    Agik Odpowiedz
  • faktycznie android musi być >4.0?
    ktoś potwierdza?

    yasioo Odpowiedz
  • Według strony Millennium niestety znów dyskryminacja Windows Phone. Trzeba będzie pomyśleć nad zamknięciem konta skoro jestem dla nich niegodnym promocji klientem. Tym razem nawet posiadanie tabletu nie pomoże.

    Krzysztof Odpowiedz
  • @Krzysztof
    Zawsze możesz skorzystać z emulatora androida (jak nie miałem jeszcze tel. z systemem android, to tak sobie radziłem)

    deloe Odpowiedz
  • Ok więc tak:
    gdy nie mam aplikacji, wystarczy że ją zainstaluje i poprawnie się zaloguję ?
    gdzie sprawdzić czy mam wyrażona tą zgodę marketingową ?

    wntl Odpowiedz
  • posbijam pytanie wystarczy że ją aktywuje?

    Emrys Odpowiedz
  • Nie działa: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …

    piotro Odpowiedz
  • i tyle jeśli chodzi o promocje – czyli nici z biletu do kina … na infolinii nie potrafią pomóc

    piotro Odpowiedz
  • W moim przypadku, bez problemu powiązałem numer z rachunkiem.

    deloe Odpowiedz
  • No dobra, chyba mi się udało chociaż okrężną drogą. Udało się jednak zalogować z tabletu z Andkiem na moje konto w Millennium, przelałem dychę na konto w innym banku podając mój numer telefonu. Tylko teraz się zastanawiam, jak to rozwiążą, skoro mają przecież mój numer telefonu z natury jako numer telefonu właściciela konta w Millennium, a teraz go zarejestrują jako numer telefonu właściciela konta w innym banku. Albo numer telefonu będzie się dublował albo trzeba go dodatkowo powiązać w jakiś inny sposób…

    Krzysztof Odpowiedz
  • Szukam uczciwej osoby z którą wymienię się przelewem na 10,01zł :-) Proszę o kontakt na pomoctkwpMAŁPAgmail.com
    Podkreślam że szukam uczciwej osoby a nie frajera który będzie mnie chciał rąbnąć na dyszkę :-)

    melex Odpowiedz
  • po co 10,01? mozna na 10 chyba

    fkfkfk Odpowiedz
  • „Udzielenie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.” Jak to zaakceptować albo sprawdzić czy mam zaakceptowane? Nie pamiętam czy akceptowałem to przy zakładaniu konta…

    luk Odpowiedz
  • Krzysztof # ale chyba chodzi żeby powiązać swój numer ale przelew zrobić nie na swój numer tylko na numer innej osoby Według regulaminu „w przypadku osób, które dokonały tego przed rozpoczęciem Czasu trwania Promocji, wykonanie minimum 1 przelewu na minumum 10 zł przy pomocy usługi P2P w aplikacji mobilnej” natomiast P2P wg informacji https://www.bankmillennium.pl/o-banku/centrum-prasowe/informacje-prasowe/-/news-info/01-10-2015-przelew-na-telefon-blikiem-w-banku-millennium to przelew do drugiej osoby czyli: „Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium z BLIKIEM, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer. Jeżeli odbiorca przelewu ma numer powiązany z kontem w Banku Millennium, otrzyma pieniądze natychmiast. Pozostali odbiorcy otrzymają informację o oczekującym przelewie, tymczasowy Millekod oraz instrukcję, co należy zrobić, by przelew został zaksięgowany.”

    piotro Odpowiedz
  • Jeśli wcześniej nie powiązalem numeru z kontem i zrobię to teraz to nie musze wykonywać tego przelewu? Czy muszę?

    Igor Odpowiedz
  • Nie musisz

    Ryszard Odpowiedz
  • @admin: Jak powiązać „powiązać swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym”? Wszystkie SMS-y zatwierdzające transakcje przychodzą mi na komórkę, przecież inaczej nie da się korzystać z konta. Tu chodzi o powiązanie swojego numeru konta z kontem w bankowości internetowej czy w aplikacji mobilnej? Jak tego dokonać? Zupełnie nie rozumiem tego wymogu.

    tof Odpowiedz
  • Zaloguj sie do aplikacji mobilnej”
    Kliknij w ustawienia i przelew na telefon.
    Wpisz numer tel i postaw ptaszka na dole

    Ryszard Odpowiedz
  • powiązałem numer z andkiem 2.3.3, ciekawe czy to przejdzie, czy przez wersję androida <4 biletu nie dostanę.

    junoumi Odpowiedz
  • Przecież Windows Phone to zabawka A nie poważny system
    Więc nie dziwcie się.wymień na cis porzadnego

    Neta Odpowiedz
  • jesli ktoś szuka osoby z którą może się wymienić i dostać bilet do kina czekam na pkob86małpawp.pl

    pkob86 Odpowiedz
  • Czy mogę wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w internecie czy murze pofatygować się do najbliższej placówki?

    Przemek Odpowiedz
  • @Przemek Chwyć słuchawkę i dzwoń do infolinii. Albo fatyguj się na murze.

    abba Odpowiedz
  • „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe…” – dziadostwo…

    Bolek2 Odpowiedz
  • Czy należy dokonać jakiejś płatności BLIKiem?
    Bo na stronie Millenium jest napisane, że trzeba minimum 10zł.

    Aksel Odpowiedz
  • czy ktoś już dostał SMS z kodem?

    Gość Odpowiedz
  • Nie spieszą sie ☺
    Mają czas do 12 lutego. Tak mi wczoraj powiedzieli na infolinii

    ciekawy Odpowiedz
  • Tak jest w regulaminie. Spokojnie jeszcze mają czas…

    deloe Odpowiedz
  • powiązałem swój numer telefonu komórkowego z rachunkiem osobistym w czasie trwania promocji i nic … ktoś dostał SMS ?

    piotro Odpowiedz
  • na stronie banku jest informacja : „Pula nagród została wyczerpana. Dziękujemy za udział w promocji!” czyli ju rozdali ?

    piotro Odpowiedz
  • Właśnie przyszedł sms

    deloe Odpowiedz
  • a ja dostałem kod mimo ze nic nie płaciłem blikiem

    Draw Odpowiedz
  • to jest bilet dla 1 osoby?

    rwesdas Odpowiedz
  • @Draw tu nic nie było o bliku. Pomyliłeś promocje

    deloe Odpowiedz
  • Tzn. Nie musiałeś nic przelewać, jeżeli wcześniej nie powiązałeś numeru.

    deloe Odpowiedz
  • @ rwesdas
    Tak pojedynczy bilet ważny do 30.06 Film 2D

    abc Odpowiedz
  • Ktoś dostał bilety?

    Łukasz Odpowiedz
  • dostałem kilka dni temu.

    Barti Odpowiedz
  • dostałem sms z kodem kilka dni temu.

    Barti Odpowiedz
  • a ja nic;/

    Emrys Odpowiedz
  • już byłem w kinie na ten kod

    piotro Odpowiedz
  • Ja również dostałem 2 kody ;)

    ireq Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy