Do grona instytucji premiujących wyrobienie swojej karty kredytowej dołączył właśnie kolejny bank. Do 13 sierpnia 2021 roku za wyrobienie karty kredytowej Visa Comfort Santander Consumer Banku i dowolną transakcję otrzymamy w prosty sposób 200 zł premii!
Zyskaj 200 zł na start z Santander Consumer Bank
Aby skorzystać z promocji należy złożyć promocyjny wniosek o kartę Visa Comfort i zawrzeć umowę zdalnie nie później, niż 13.08.2021. Do wyboru mamy przelew bądź kuriera. Co istotne: nie obowiązują tu żadne dodatkowe warunki (jak np. okres karencji). Bank jednak ma prawo odmówić wydania nam karty, jeśli uzna naszą zdolność kredytową za zbyt niską – co jest standardową procedurą.
Co dalej? Teraz wystarczy, że wykonamy dowolną transakcję kartą nie później, niż do 30.09.2021. Jej zaksięgowanie powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 7 dni od tej daty. Bank też zastrzega, że nie mogą to być „ułatwiacze” obrotu kartą, czyli płatności w miejscach z kodami MCC 7995, 4829, 6010, 6012, 6051, 6211, 6540 oraz doładowania portfeli cyfrowych typu Revolut, SkyCash czy PayPal. Generalnie każda „normalna” płatność w sklepie spożywczym, markecie czy na stacji paliw będzie OK.
I… to w zasadzie tyle! Jeśli nasza umowa będzie ciągle aktywna, a my będziemy spłacali zadłużenie na czas (brak zaległości wyższej niż 50 zł i dłużej niż 10 dni) to bank przyzna nam nagrodę. 200 zł zostanie nam przekazane na rachunek karty do 31.10.2021.
Ile kosztuje karta Visa Comfort?
Standardowo posiadanie karty Visa Comfort jest płatne i wynosi 9,5 zł miesięcznie. Z opłaty możemy być jednak zwolnieni, o ile wydamy w danym okresie miesięcznym (liczonym od dnia aktywacji karty) min. 1000 zł.
A może TurboKARTA z moneybackiem do 5%?
Na koniec dodam, że w ofercie Santander Consumer Banku jest również druga karta kredytowa – TurboKARTA. Za jej wyrobienie nie otrzymamy premii, jednak będziemy mogli zgarniać comiesięczny moneyback (do 30 zł miesięcznie). Kwota zwrotu jest zależna o miejsca transakcji. I tak:
- 5% zwrotu otrzymamy za płatności w:
samodzielnych myjniach samochodowych, tj. nie funkcjonujących w ramach stacji paliw
(kod MCC: 7542)
- 3% zwrotu otrzymamy za transakcje w restauracjach (kody MCC: 5811, 5812, 5813, 5814)
- 1% zwrotu otrzymamy natomiast za transakcje na stacjach paliw (kody MCC: 5541, 5542, 5983)
Oprócz tego opłata za kartę jest niższa i wynosi 6,9 zł miesięcznie (możemy być z niej zwolnieni po wydaniu 1000 zł miesięcznie – a przecież po to wyrabiamy kartę, aby z niej aktywnie korzystać).
Komentarze
Czy w zrobieniu obrotu 1000 zł przyjaciele pomogą? Do nagrody są wyłączenia, ale do bieżącego obrotu raczej nie. Co sądzicie?
• Beata2Też mi się tak wydaje, podobnie jak przy KK TMUB, gdzie żeby dostać premię konieczne są dobre MCC, ale do zwolnienia opłaty mogą już być przyjaciele.
• ErykO to pytanie klucz… ;)
• marsidBędzie OK. Jest zwykły, prosty zapis w TOiP:
Nie komplikujmy :)
• Michałhej Beata2.
• michal1607Moglbym prosic o kontakt na maila (tak jak moj nick i do tego @wp.pl).
bo chcialbym poznac przyjaciół ktorzy pomagaja w robienu obrotow :)
z gory dzieki
A czy przyjaciel R nie pobiera prowizji za doładowanie kredytówką? Czy może jakiś inny przyjaciel tego nie robi na pewno?
• Adam546Chyba tylko Citi pobiera
• marsidkilka razy zdarzaly sie podmianki typu transakcji z bezgotowkowej na gotowkowa
• aaaarozne banki, rozni operatorzy platnosci np google pay
W jaki sposób wymagaja potwierdzenie dochodow?
• TomekWU mnie obyło się bez potwierdzenia dochodów, ale konsultantka mówiła, że w razie czego konieczny będzie wyciąg z konta na który wpływa wynagrodzenie.
• ErykOświadczałeś tylko wysokość dochodu czy formę zatrudnienia/czas trwania umowy też?
• WitWszystko, wysokość dochodu, długość umowy, stanowisko, nazwę firmy, NIP, adres, wielkość zatrudniania i nie pamiętam co tam jeszcze chcieli.
• ErykCzyli osoby na zleceniu odpadają?
• Ja123a czy posiadanie Turbo karty wyklucza z promocji?
• karampukNo też mnie to ciekawi. W regulaminie nie znalazłem nic, co by mogło w takim wypadku wykluczyć.
• haszRegulamin nic na ten temat nie mówi = nie wyklucza.
• MichałNie wyrobie tysiaka ale licząc nawet 9,5 zł za mc do kwoty nagrody opłaca się jak będzie zdolność.
• pytajnikPo jakim czasie od wysłania formularza następuje kontakt i czy wszystkie zgody na formularzu są potrzebne?
• BoloU mnie kontakt był tego samego dnia po 3-4h
• ErykU mnie odezwali się po 4-5h, konsultantka mówiła, że bardzo dużo wniosków teraz mają. Procedura przez telefon (dla nowych klientów) dłuuuga – ja byłam 40min na linii.
• asiA kazali coś przysłać? Jakieś wyciągi z banków, oświadczenia pracodawcy itp?
• Ja123U mnie odezwali się dosłownie chwilę po wypełnieniu wniosku. Zgody nie są wymagane
• marsidNie chcieli potwierdzenia dochodów :) Najszybsza akcja z założeniem z kk jak żyje xD
• marsidMasz u nich jakieś konto?
• Ja123W zwykłym Santanderze mam w tym Consumer nigdy nic nie miałem wcześniej.
• marsidJa też mam tylko w „zwykłym” Santanderze, ale to dwa różne banki i byłam traktowana jak nowy klient (wg konsultantki). U mnie też wszystko na oświadczenie, bez dosyłania żadnych dokumentów. Jedynie wymagany był przelew weryfikacyjny z innego konta.
• asiCzy po otrzymaniu nagrody, można od razu zlikwidować kartę?
• mttak, 200zł dodawane jest jako nadwyżka na kartę, więc dostajesz kasę, wydajesz ją i zamykasz
• KrzysiuJarzynaPS. regulamin ma tylko 2 str – można samemu w minutę tę kwestię ogarnąć
W regulaminie promocji nie ma nic na ten temat. W regulaminie karty nie znalazłem czy jest jakiś minimalny okres na trzymanie karty. Dlatego zapytałem.
• mtRozumiem, że w listopadzie można z karty zrezygnować. Czy może przewidzieli za to jakieś kary ?
• MW.Czy za pierwszy miesiąc (jeśli umowa zawarta została w sierpniu) opłata jest naliczana czy ten 1000 zł trzeba wydać dopiero we wrześniu (pierwszym pełnym miesiącu)?
• DonaldPierwsza opłata naliczana jest i obciąża przyznany limit kredytowy w dniu aktywacji karty,
• Adam546każda następna – w odstępie miesięcznym.
Właśnie zauważyłem że startuję od razu na -9,5zł. Czyli zwracają opłatę jak spełniony zostanie warunek bezpłatności?
• PietiaNie. Pierwszej opłaty nie zwracają. Naliczana jest w dniu aktywacji karty. Dopiero teraz pracujesz na zwolnienie z kolejnych opłat.
• Adam546Skąd pewność, że pierwszej opłaty nie zwracają?
• marsidChyba źle zinterpretowałem zapis TOIP. Prawdopodobnie powinni zwrócić rownież na 1 miesiąc. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
• Adam546Nie działa ta strona. Jest inna?
• SylwesterDziała bez żadnych problemów. Może jakiś firewall albo inny adblock?
• MichałCzy możecie się normalnie zalogować przez aplikacje lub www? U mnie występuje problem.
• kerm-itOpłata liczona jest od cyklami rozliczeniowymi liczonymi od dnia aktywacji karty. Czy to znaczy, że można teraz podpisać umowę, a aktywację karty przeciągnąć w czasie o kilka tygodni kiedy już kartą do nas przyjdzie, żeby opóźnić ten pierwszy cykl rozliczeniowy? Czy jest jakiś limit czasu do kiedy musi nastąpić ta aktywacja?
• PawełAktywację karty możesz zrobić najwcześniej jak ją dostaniesz.
• Bolo@Bolo ja wiem. Chodzi mi o to czy po otrzymaniu karty można odczekać jakiś czas z aktywacją, żeby opóźnić sobie rozpoczęcie cykli rozliczeniowych wymagających płatności 1000zl miesięcznie. Mam co prawda przyjaciół, ale nie chciałbym ich nadużywać :)
• PawełMożesz opóźnić, ale z kolei opóźniasz też spełnienie warunków promocji, więc wg mnie nie ma co czekać. Opłata 9,5 chyba będzie zwracana po wyrobieniu obrotu.
• BoloNo wiem, ale tak sobie myślę, że skoro i tak nagroda ma być przyznana do 31.10 to pewnie wszyscy dostaną w tym samym czasie, więc nie ma co się spieszyć, a czasu na wykonanie tej płatności kartą na potrzebę promocji jest sporo :)
• Pawełja tez tak robię, aktywuję dopiero we wrześniu :)
• agnes_kawaCzy ktoś kto ma kartę Turbo założył drugą kartę? U mnie podczas rozmowy konsultant powiedział, że nie mam możliwości założenia karty, ale pożyczkę gotówkową to może mi zaproponować :(
• CiekawskiNie widać żadnego okresu karencji, dobrze patrzę?
• JJ2010Bardzo dobrze. Fajne promo
• Jarosławdzwonią do mnie już drugi raz i cisza w głosniku….z nr kierunkowego 71 ……
• Marcin_LivU mnie to samo. Cisza w słuchawce.
• MichałTakże u mnie. Z nr kier. 71-Breslau. Jako,że WBK uciekł z Poznania – z zasady nie odbieram, lecz tym razem się zmusiłem. Nawet staram się coś powiedzieć, by uruchomić ew. bramkę głosową, ale nadal cisza…
• qqTeż miałem 3 takie telefony, dopiero za 4-tym razem było połączenie.
• BoloU mnie wczoraj podobnie – kilka głuchych telefonów po południu i wieczorem, a dzisiaj już żadnego. Zastanawiam się czy już dla mnie po promocji, czy może gdzieś to zgłosić.
• BiancaMNo nie, to już zaczyna być irytujące. Znowu głuchy telefon i rozłączenie po czekaniu, a nuż się ktoś odezwie.
• BiancaMMnie się udało ale chyba za 6-7 razem
• Marcin_LivJaki jest minimalny limit na karcie kredytowej w Santander Consumer, o który można wnioskować ?
• ErnestWitam. Jaki jest minimalny limit na karcie kredytowej w Santander Consumer, o który można wnioskować ?
• ErnestChyba 1500.
• Bolo1000
• kerm-itW ciągu pół godziny od złożenia wniosku telefon i umowa podpisana przelewem, najniższy limit wziąlem 1000 pln, żadne z 6 odczytywanych zgód niewymagane, opłata przy pierwszym okresie rozliczeniowym karty (wziałem 22-go), tak przynajmniej twierdził konsul ale nie brzmiał przekonująco ;-)
• JoXaaaaa oczywiście żadnych zaświadczeń, wszystko na „oświadczenie”, bezproblemowo dają max limit czyli 5k (poniżej średniej krajowej, dużo innych kart)
• JoXA mi nie dali karty. Ciekawe co było powodem. Może to, że nie mam samochodu a o to pytali :D
• Adam546A czy można obniżyć limit ? wziąłem 5k a chciałbym obniżyć na 2k. Czy ktoś się spotkał z takim zabiegiem ?
• luicteż powiedziałem że nie mam auta więc to nie to ;-) .. i to raczej obniża zdolność (koszty utrzymania)
• JoX@Adam546,
• BiancaMu mnie wyszło dość zabawnie. Najpierw po kilku głuchych telefonach, setce pytań, sprawdzeniu w BIK dowiaduję się, że mam zdolność kredytową na 5 tys, a ja wnioskuje tylko na 1 tys, to bez problemu kartę powinien mi „inspektor” banku przyznać. I zonk -odmowa. Trochę mnie to wkurzyło ale jako, że mam niezbyt wysoki dochód i sporo doświadczeń z bankami, odpuściłam bez większego żalu. Tak właściwie z ciekawości zerknęłam w Panel Klienta (był w mailu) i wypatrzyłam mały błąd w nazwisku. Odpowiedziałam chyba na tego odmownego maila i zgłosiłam o tym błędzie. Po chwili telefon od tej samej konsultantki i ponowna próba wysłania danych do „inspektora”, który tym razem przyznał mi kartę. Nie wiem to było u Ciebie ale może być podobnie.
Żeby obniżyć limit na Turbo Karcie, musiałem podejść do oddziału i ręcznie wypisać formularz. Zajęło im to jakieś dwa tygodnie i kosztowało mnie 10 pln.
• haszJa nie dostałem żadnych maili. Pan na infolinii stwierdził że jest wynik negatywny i że mam próbować za miesiąc – półtorej to może coś się zmieni. A dzień wcześniej dostałem KK na 2K w BNP – bez żadnego problemu.
• Adam546W dodatku trafił mi się bezczelny typ, który trzymał mnie na HOLD przez 20 minut, gdzie pod koniec chyba niechcący włączył mu się mikrofon i słyszałem jak do kogoś powiedział prześmiewczo – „chyba go już 20 minut tam trzymam…”. Strasznie głupio mu się zrobiło jak powiedziałem, że to było słychać.
>>>odmownego maila.
• BogdanZa jaki czas przychodzi ten odmowny mail ?
Jesli przelew weryfikacyjny nie przejdzie, to mozna zmienic zawarcie umowy na kuriera? Dzwoniąc na infolinie?
• BańkaTak można.
• MarcinosJak można pozniej szybko zamknąć tą kartę? Potrzebna wizyta w oddziale?
• przemoo7Rok temu telefon wystarczył.
• ls5Przy próbie doładowania R pojawia mi się komunikat, że usługa dla tej karty jest zablokowana. Wczoraj aktywowałem kartę, a dzisiaj dokonałem pierwszej transakcji stykowej z pinem.
• Eppe peppePewnie to kolejna zablokowana dla Rv karta. Dobrze, ze chociaz oplat nie naliczaja jak Citi
• ketonJa normalnie doładowałem więc raczej nic nie zablokowali
• marsidZasilenie R zwalnia z opłaty za kartę?
• kerm-itDo transakcji internetowych, także R trzeba ustawić hasło (w szczegółach karty). Dopiero wtedy można wykonywać autoryzację dwustopniową. Pierwsza to kod na podany telefon, a druga to właśnie hasło uwierzytelniające.
• JanKDostałem smsa że mam do nich zadzwonić jak karta dotrze. To jakiś wymóg czy olać to?
• jojoJa to zlałem
• marsidMi konsultant podczas wnioskowania też zasugerował, że mam zadzwonić jak karta dotrze, aby ją aktywować. Na pytanie czy to konieczne i czy nie można przez internet, to powiedział, że mogę spróbować aktywować sam, ale że niby jakieś kłopoty z tym wcześniej były. Ja swoją już aktywowałem przez internet, ale jeszcze nią nie płaciłem.
• michal-100Przygotujecie sobie czas.
• ForumowiczSpędziłem 40 minut na telefonie z konsultantem i karta założona.
Wniosek o dziewiątej wyslalem- za 30 min telefon, 10 min rozmowy i weryfikacja- poszło błyskawicznie.
• heniek131Po jakim czasie dostaliście zwrot przelewu weryfikacyjnego? U mnie minęły już 2 dni i zwrotu nie ma. Mimo że robiłem go z banku, który był ja liście szybkich przelewów (Getin). Niby symboliczna złotówka, ale niesmak pozostaje.
• PawełU mnie chyba 4-5 dni i dopiero był zwrot
• JarosławDoladowywaliscie R za pomocą tej karty ? U mnie komunikat że serwis zablokowany dla doładowywania R…
• pawel07Musisz nadać hasło do transakcji z 3ds.
• kerm-itUdało Wam się dodać kartę do G.Pay?
• jojoNa www. wciąż nie widzę karty. Aktywowałem przez infolinię. Pokaże się karta? Póki co nie mam nawet jak spłacić transakcji….
• jojoJa kartę aktywowałem w app. Ustawiłem PIN ale w sklepie pinu nie przyjmował. Spróbowałem 3 razy. Dzwoniłem na infolinię, najpierw od jednej konsultantki usłyszałem, że skoro karta ma datę ważności 08/25 tzn. że będzie ważna od 1 września dopiero. Pytałem jej skąd się jej to wzięło, bo dla mnie to bzdura, zwłaszcza że to moja pierwsza karta, a nie kolejna wydana w związku z upływem ważności starej. Nie umiała mi pomóc i bez słowa rozłączyła się i połączyło mnie z innym konsultantem. Ten z kolei stwierdził, że podałem 3 razy zły pin, karta jest zablokowana, odblokowanie karty kosztuje 10zl. Pin podawałem na 100% prawidłowy, powiedziałem że w takim razie rezygnuje z karty. Uzyskałem informacje że trzeba to zrobić pisemnie. Na drugi dzień dzwoniła konsultantka która widzi że były 3 błędne autoryzację pinem i prosi abym wykonał transakcje z pin aby potwierdzić u nich, że wszystko jest ok. Nie chciało mi się jej tłumaczyć, że dopiero co stwierdzono, że karta jest zablokowana. W aplikacji jeszcze raz zmieniłem PIN, poszedłem do sklepu, transakcja przeszła. 3 dni po, pocztą przyszedł PIN do karty ;) Po wypłacie premii (o ile wypłacą) zamykam kartę. Kiepska obsługa, do tego brak Google Pay.
• grzegŻaden przelew nie przyszedł 3 sesją do wbk z kilku innych banków . Ktoś jeszcze tak ma ? Coś ten wbk nie lubi poniedziałkow . xyz
• prawdziwy-xyzU mnie podobnie, czekam na przelew
• saroyanPOtwierdzam, dziś z Millennium i nadal nie ma
• JarosławU mnie wlasnie wpadlo
• saroyanPytanie, kiedy zwracana jest opłata za KK w SCB? Czy pierwsza opłata została też zwrócona?
• abcTo chyba jedna z niewielu KK, którą można spłacać blikiem, czy spłata księguje się od razu?
U mnie 20 września pobrana opłata 9,50 i tego samego dnia zwrócona. Ale to chyba za spełnienie warunków w kolejnym cyklu rozliczeniowym. Nie widzę, żeby zwrócili opłatę, która pobrali na start na początku sierpnia.
• PawełDodam, że 20 września to środek cyklu rozliczeniowego u mnie bo mam ustawiony wyciąg na 10 dzień miesiąca, więc dzień opłaty wybrali ni z gruszki mi z pietruszki.
• Paweł20 września to pewnie dzień aktywacji, i tak beda pobierac z miesiecznym okresem
• Marcin_LivMoim zdaniem w dniu aktywacji pobierają nową opłatę i zwracają poprzednią…wydaje się, że przy zamknięciu kk 1 opłata będzie nie do odzyskania…
• abcA jak się ją zamyka?
• heniek131Co to jest dodatkowe hasło uwierzytelniające w SCB, po wpisaniu kodu sms 3D secure? Wyskoczyło mi jak chciałem doładowanie AIONa zrobić.
• abcmożesz je sobie ustawić (zresetować) w bankowości elektronicznej jak dobrze pamiętam
• PietiaMam kartę kredytową oraz dostęp do bankowości internetowej Banku i chciałabym dodatkowo otworzyć konto oszczędnościowe ale nie wiem jak:) W bankowości int. nie widzę takiej opcji, a z kolei składanie wniosku o to konto ze strony Banku wiąże się ze standardowym procesem zakładania konta tj przelew weryfikacyjny, dowód osobisty, hasła do bankowości itd.
• BiancaMOdnośnik z serwisu transakcyjnego faktycznie przerzuca do wniosku jakby ze strony, trzeba też wpisać swoje dane i jest przelew weryfikacyjny.
• mboJednak zaraz po tym konto oszczędnościowe jest widoczne w panelu.
Uruchamiałem je w zeszłym tygodniu.
Gdzie jest ten odnośnik w bankowości int.? Ja go nie widzę ani we wnioskach ani w Oszczędnościach.
• BiancaMTak przy okazji zapytam o opłatę za przelew z rachunku KK. W TOiP nie ma takiej pozycji -jak to jest w innych bankach. Widnieje tylko opłata za wypłatę gotówki. Pytam na poczet ewentualnej nagrody, która wkrótce powinna wpłynąć na konto karty.
• BiancaMZakładka oferty i wnioski
• mboDzięki. W mojej zakładce jest tylko oferta lokaty internetowej.
• BiancaMCzy komuś też naliczyła się opłata pt. „PAKIET USŁUG BANKOWYCH” 4.40zł? U mnie z datą 30.09, zaksiegowana 5.10
• asiWidzę, że wcisnęli mi jakieś dziadostwo, Pakiet usług Premium, oczywiście nie wnioskowałam.. sprawdźcie u siebie. Wypłacą nagrodę i trzeba jak najszybciej uciekać :/
• asijest premia
• Marcin_LivU mnie też siedzi
• marsidCzy u Was jest w Historii widoczne jakieś uznanie z tytułu nagrody ?
• luicPytam bo wydaje mi się że zadłużenie jest mniejsze ale nie widzę w historii karty żadnego przelewu nagrody ?
W historii jeszcze nie widzę, ale wiem że wpadło bo miałem zadłużenie pozostawione w wysokości 200zl, tak aby było miejsce na nagrodę ;)
• grzegJest w historii jako NAGRODA W PROMOCJI
• marsidTak, po 10:00 pojawiło się w historii
• grzegCzy można jakoś szybko bez opłat wyciągnąć premię ‚u przyjaciół’?
• przemoo7Tak
• grzegKtoś już zamykał kartę? Da się bez wizyty w oddziale?
• marsidKorespondencyjnie można.
• grzegTrzeba dzwonić
• przemoo7Zamknąłem telefonicznie. 30 dni wypowiedzenia i w tym okresie jeszcze wszystko ma działać (karta, apka, bankowość internetowa). Proponowali bezpłatność karty na pół roku za zatrzymanie karty tak że grzecznie podziękowałem :)
• marsid200 wpadło.Mowicue że trza dzwonić żeby zamknąć kartę?
• heniek131Można też wysłać skan wypowiedzenia mailem, albo poprzez formularz na stronie (również trzeba dołączyć skan)
• grzeg@grzeg,
• BiancaMwysłałam Wypowiedzenie mailem na adres podany przez konsultanta na czacie ale nie otrzymałam jakiegokolwiek potwierdzenia. Też tak masz?
Ja wysyłałem przez formularz i dostałem potwierdzenie ma maila o zarejestrowaniu wniosku o wypowiedzenie umowy o kartę kredytową
• grzegDzieki. Jutro skontaktuje sie z bankiem w tej sprawie bo jednak brak potwierdzenia niepokoi.
• BiancaMTak, dzwonić. A potem każą zadzwonić drugi raz czy się dobrze zamknęło i nie powstał debet. Dziwny bank. Na zatrzymanie proponują pol roku bez opłat, jak komuś się chce bawić to może to jest sposób na bezkosztowe zamknięcie – przyjąć ofertę a potem za miesiąc czy dwa rezygnacja i wtedy już raczej nic nie nalicza i nie trzeba spełniać warunku
• JoXdostałem 200 :) a jak to zrobić żeby nie płacić jeszcze za kartę będąc w okresie wypowiedzenia? jeśli 9 dnia kalendarzowego sprawdzają czy warunki zostały spełnione za poprzedni okres? jeśli złoże teraz wypowiedzenie, to po 9 listopada potrącą mi kasę za kartę na listopad w przód i jak do momentu zamknięcia karty zrobię obrót 1000 to mi anulują opłatę czy jak? :D
• kuubczanPowtarzam się, ale czy jest opcja aby dostać zwrot wszystkich opłat za KK? Bo oni tego samego dnia pobierają i oddają opłatę. Ma ktoś jakiś pomysł czy trzeba to wliczyć w koszty?
• abcJedna opłatę zawsze będziesz do tylu, ja ostatnio byłem dwie mimo spełnienia warunku 1k i nie umieli tego logicznie wyjaśnić ale dałem spokój
• JoXWg konsultanta trzeba zamknąć z okresem wypowiedzenia na dzień pobierania oplaty
• Andy59tylko trochę ryzyko zamykać, mając niespłaconą KK…jak coś nie zadziała to się nie zamknie.
• abcJest 30 dni na spłacenie tych 9,50 po zamknięciu karty jeżeli to nie zadziała
• Andy59O ile się nie mylę, to nie ma szans na zwrot pierwszej opłaty, bo ta pierwsza została przez ( chyba) wszystkich spłacona po pierwszym wyciągu, a kolejne są zawsze tego samego dnia – pobranie i zwrot. Więc ta pierwsza jest nie do odrobienia bo musiałby być sam zwrot bez pobrania kolejnej. Dobrze o ile uda się uzyskać brak opłat za kolejny okres – czyli żeby nie być 2 w plecy.
• BoloU mnie w tym miesiącu pobrali ale nie zwrócili. Poszła reklamacja.
• drudarMoim zdaniem też nie możliwości odzyskania ostatniej opłaty… Ktoś pisał żeby wypowiedzieć tego samego dnia, którego była aktywacja, ale co to da.
• abcTo ja napisałem i faktycznie wypowiedziałem w dzień odpowiadający aktywacji, oddali za poprzedni miesiąc i za nowy już nie pobrali, a minęło już 13 dni więc raczej nie pobiorą.
• Andy59u mnie wypada 1 listopada, więc wypowiedzenie dzisiaj zrobiłem i zobaczymy co się zadzieje…będę informował.
• abcMoja metoda się sprawdziła – karta zamknięta , opłata nie pobrana, więc bez problemu na czysto 200,-
• Andy59@Andy59 trochę nie kumam, czyli zostawiłeś niedopłatę na karcie w wysokości -9,5 zł i w ostatnim dniu zwrócono te opłatę i saldo wyszło na 0? Bo przecież pierwsza opłatę potrącają np. 16.07 a dopiero 16.08 robią zwrot za poprzedni okres i potrącają 9,5 za kolejny w przód.
• BoloPisałem o tym powyżej – wypowiedziałem kartę w dzień odpowiadający aktywacji czyli 16.10, oddali za poprzedni miesiąc i za nowy już nie pobrali bo karta była w wypowiedzeniu. A kartę spłaciłem taką kwotą na jaką miałem wydatki. Karta zamknięta – 200 w całości zyskane
• Andy59Uzupełniając – 6,90 oddali 19.10
• Andy59Sorry 9,50 oczywiście
• Andy59Ja wypowiedziałem 29.10 w oddziale (prymitywny formularz), a 1.11 pobrali opłatę, więc nie jest prawdą, że na wypowiedzeniu opłaty nie pobierają…
• abcNiestety nie mogę załączyć nic bo karta już zamknięta, a co do prawdy – ja swoje wiem. A wypowiadałeś w dniu odpowiadającym aktywacji, czyli aktywowałeś kartę 29.07 lub 29.08?
• Andy59Ja wypowiedziałem 14 a dzien aktywacji to 23 i normalnie zwrocili mi wszystkie opłaty, karta zamknieta i 200 zł na czysto wpadło :)
• marsidPrawdopodobnie tu można wypowiedzieć KK wcześniej pobierając formularz który trzeba dodać jako załącznik
• jojohttps://www.santanderconsumer.pl/kontakt/formularz-kontaktowy/6,3,krok.html
Jeśli mam rację potwierdźcie jeśli nie , poprawcie mnie.
Można, ale w sumie wychodzi na to samo jak przez swoją bankowość internetową. Wystarczy ściągnąć stąd wniosek:
• kuubczanhttps://www.santanderconsumer.pl/download/gfx/santander/userfiles/_public/karty_kredytowe/dokumenty/274_5007_wniosek_o_rezygnacje_karta_visa_2020_01.pdf
i wysłać w wiadomości do banku.
Otrzymaliście w październiku zwrot opłaty za kartę? We wrześniu tego samego dnia co była pobrana została zwrócona. A 11.10 pobrali i zwrotu nie ma do tej pory mimo, że była płatność na 1000 zł
• drudarA u mnie ani zwrotu ani pobrania za nowy okres
• Andy59