100 zł za zawarcie umowy o darmową kartę Twisto – przyznawane w ciągu… 24-48 godzin!

Zakończona

Ruszyła promocja nowego podmiotu na polskim rynku – firmy Twisto. W zamian za zawarcie umowy i wyrobienie karty z limitem kredytowym możemy otrzymać 100 zł. Co istotne: nie jest wymagane spełnianie żadnych dodatkowych warunków, a środki otrzymujemy w zasadzie zaraz po pozytywnej weryfikacji – czyli nawet w ciagu doby!

100 zł za wyrobienie darmowej karty Twisto

Fintech – co to jest?

Na początku jednak kilka słów wprowadzenia. Twisto to nie bank, ale tak zwany fintech – czyli firma zajmująca się szeroko rozumianymi innowacjami technologicznymi w świecie finansów. W ostatnim czasie podmiotów tego typu pojawia się na rynku całkiem sporo, a że oferują różnego rodzaju premie na start, to ciężko je ignorować. Zresztą dobrym przykładem tego typu firmy, które wielokrotnie opisywałem na blogu, są… kantory internetowe, które zresztą swego czasu mocno namieszały na rynku.

Pamiętajmy jednak, że fintechy to nieco inna liga niż banki. Z jednej strony mogą one działać znacznie sprawniej: nie mają na głowie tylu przepisów, nie zatrudniają takiej ilości osób, a że tworzą produkt od podstaw, to ich koszty działania są zazwyczaj znacząco niższe. Oznacza to, że mogą oferować bardziej atrakcyjne produkty, ale równocześnie – że nie mają takiego budżetu marketingowego – w związku z tym musimy zapomnieć o premii na start w wysokości kilkuset złotych, a raczej zadowolić się kwotą od kilkunastu do około stu złotych. Z drugiej strony warunki jej zdobycia są zazwyczaj niesamowicie proste ;)

Oczywiście nie znaczy to, że fintechy mogą działać jak chcą. Działalność tego typu instytucji jest bowiem uregulowana prawnie i obowiązuje je sporo przepisów – jak choćby Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, która nakłada nie tylko na banki, ale również na instytucje finansowe mające (lub nie!) siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej konieczność identyfikacji klienta. Nie zdziwcie się więc, że fintechy również muszą nas weryfikować. Zresztą kto korzysta z kantorów internetowych (jak choćby walutomat) wie o czym mówię.

Twisto, czyli co?

I tak też będzie z Twisto. Aby bowiem skorzystać z tytułowej promocji konieczne jest złożenie wniosku o Twisto Free wraz z darmową kartą płatniczą, która służy nam do płacenia za zakupy. Nie płacimy jednak swoimi pieniędzmi, a pieniędzmi Twisto – w ramach przyznanego limitu. Co istotne: limit przyznawany jest bez pytania o dokumenty dochodowe, ale przy użyciu „wewnętrznych i zewnętrznych baz danych”. Chodzi tu m.in. o BIG (ale nie BIK).

Sam proces wnioskowania jest relatywnie krótki i dość podobny do tego, co spotykamy w bankach. Oprócz podania standardowych danych musimy się zweryfikować przelewem – pamiętajmy o tym, aby to zrobić i aby dane były zgodne z tym, co podaliśmy Twisto (głównie chodzi o adres, ew. zmianę nazwiska). Oczywiście firma może nam odmówić przydzielenia limitu, jeśli uzna naszą zdolność za niewystarczającą.

Usługa Twisto jest więc podobna do standardowej karty kredytowej, a raczej karty obciążeniowej – tutaj otrzymujemy zestawienie transakcji na koniec miesiąca i mamy 15 dni na spłatę zadłużenia (czyli grace period wynosi 45 dni). Jeśli nie możemy zwrócić wszystkiego, to Twisto pozwala na przesunięcie spłaty 90% zadłużenia na kolejny miesiąc. Oczywiście nie za darmo – płacimy ok. 4,5% wartości (czyli jakieś 4,5 zł za każde 100 zł). Łatwo policzyć, to że jest to oferta mniej opłacalna, niż na karcie kredytowej (tam oprocentowanie wynosi zazwyczaj 10% w skali roku – przynajmniej przy stopach procentowych z chwili publikowania tego wpisu).

Pamiętajmy również, że jeśli nie spłacimy środków w umówionej wysokości, to Twisto ma prawo naliczyć odsetki za opóźnienie (dwukrotność odsetek ustawowych za opóźnienie stanowiących sumę stopy referencyjnej NBP i 5,5 punktu procentowego – w 2019 roku daje nam to 14%). Oprócz tego może wszcząć wobec nas postępowanie, wpisać zaległości do BIG czy PWIP. Wszystko zresztą zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby zadłużenie spłacić dużo wcześniej. W końcu ideą bloga jest aby zarabiać na korzystaniu z produktów finansowych, a nie tracić! Dlatego warto przy okazji dodać, że Twisto ma jedno bardzo przydatne rozwiązanie – ma niejako wbudowaną funkcję wielowalutową. Oznacza to, że dokonując transakcji w innej walucie przeliczenie na złotówki odbywa się po praktycznie najlepszym możliwym kursie – ustalanym przez organizację płatniczą, która wydaje karty Twisto, czyli Mastercard. Co równie ważne – nie obowiązują tu żadne limity ilościowe przewalutowań (jak to bywa w innych fintechach). Ogranicza nas tylko przyznany limit.

Inne opłaty, oprócz opłaty za przesunięcie spłaty na kolejny miesiąc? W zasadzie brak. Wydanie i posiadanie karty jest bowiem bezpłatne!

Wracając jednak do tytułowego bonusu: 100 zł na start otrzymamy za sam fakt zarejestrowania się w Twisto za pomocą dedykowanego linku, złożenie wniosku o Twisto Free z kartą i zawarcie umowy. W trakcie wnioskowania powinniśmy zaznaczyć 4 pierwsze (wymagane) zgody.

Twisto - wymagane zgody do 100 zł premii

Pojawi się również pole na kod promocji, jednak to miejsce powinniśmy zostawić puste – służy do podawania kodów polecających (50 zł na start zamiast promocyjnych 100 zł). A niestety nie można łączyć obu promocji – upewniłem się u źródła. Zresztą to by było zbyt piękne :)

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby polecać Twisto znajomym (50 zł dla obu stron), choć w chwili obecnej bardziej im się opłaca skorzystać z niniejszej promocji na start.

Ta oczywiście nie będzie trwała wiecznie – póki co promocja trwa do 30.11.2019 lub do wyczerpania puli 5000 promocyjnych wniosków, dlatego nie warto zostawiać rejestracji na później ;)

Aktualizacja (19.11): Promocja została zakończona ze względu na wyczerpanie puli promocyjnych wniosków.

Wracając do zasad promocji: 100 zł nie otrzymamy fizycznie w gotówce, ale jako doładowanie swojego salda punktowego w Twisto – po pozytywnej weryfikacji, która zazwyczaj trwa około doby. Oznacza to, że pierwsze zakupy (do wartości 100 zł) wykonujemy po prostu za darmo – bo środki przyznane w ramach promocji posłużą nam po prostu do spłaty zadłużenia w wysokości (pierwszych 100 zł).

Kartą możemy płacić wszędzie tam, gdzie zapłacimy kartą Mastercard. Środków nie wypłacimy jednak z bankomatu.

I… to tyle! Prosto, łatwo i przyjemnie – bez zbędnego czekania, spełniania dodatkowych warunków czy okresów karencji. W zasadzie jedynym wymogiem jest bycie osobą pełnoletnią, posiadającą polskie obywatelstwo. No i zdolność kredytową.

Kto nadzoruje Twisto?

Pamiętajmy również, że Twisto jest podmiotem pochodzącym z Czech, ale zarejestrowanym w Polsce. Ma tu oddział, support i działa w oparciu o polskie prawo. W związku z tym, przykładowo, chcąc złożyć reklamację powołujemy się dokładnie na tę samą ustawę, co w przypadku banków. Zgodnie z regulaminem promocji:

W przypadku sporu Uczestnika z Twisto dotyczącego Promocji, w szczególności wynikającego z negatywnego rozpatrzenia reklamacji, na podstawie art. 35 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o Strona 4 z 5 rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym Uczestnik ma możliwość skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązania sporu jest Rzecznik Finansowy z siedzibą w Warszawie

W samym regulaminie usługi pojawiają się natomiast odniesienia do Kodeksu cywilnego, który w głównej mierze reguluje kwestię zawierania umów czy pożyczania pieniędzy.

Dlaczego o tym piszę? Długo wahałem się nad opisywaniem na blogu promocji fintechów, które są niejako nowością i działają nieco inaczej niż banki. Z drugiej strony żyjemy w czasach, w których tego typu rozwiązań będzie coraz więcej – i wcale nie oznacza, że będą one gorsze. Zresztą widzą to same banki, które… inwestują w fintechy. Zgadnijcie kto wyłożył pieniądze na rozwój Twisto? Właściciel ING Banku Śląskiego, czyli międzynarodowa grupa ING. A to chyba mówi samo za siebie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Weryfikacja 7 XI, karta przyszła 15 XI.

    PyramidHead Odpowiedz
  • A będą premie z innych produktów jak monese czy revolut?

    Qwe Odpowiedz
  • chciałem czarną przysłali żółtą…

    lol25 Odpowiedz
  • Myślę, że czarne im się po prostu skończyły, dlatego wysyłają żółte …

    Христофор Odpowiedz
  • Ile czekaliście na kartę. Ja czekam od 8 listopada i póki co nic nie ma.

    Purek Odpowiedz
  • U mnie tak samo, chciałem żółtą dziś dostałem czarną….przesyłka wysłana 12 listopada, wniosek zatwierdzony 6-7 listopada także cierpliwości….

    Jarosław Odpowiedz
  • Ja też o żółtą wnioskowałem a dostałem czarną.
    Żólte więcej kosztują w produkcji – barwnik się skończył :DD

    Bolo Odpowiedz
  • To teraz czekamy na jakąś fajną ofertę aby utrzymać tych wszystkich zebranych klientów!:)

    RadekW Odpowiedz
    • No ciekawe czy jeszcze coś ciekawego wymyślą. Klienteli nałapali i muszą co przedstawić aby nie nastąpił masowy EXODUS. Przy okazji wiadomo już jak można zamknąć ? Mailem czy jednak polecony. ?

      jojo
    • Ja już wyjęłam swoją stówkę i spłaciłam limit, a teraz karta wędruje do szuflady…i czekam na zachęty

      Kate
  • Dostałem info, że promocja zostanie dziś zakończona. Póki co widzę, że ciągle działa. Kto zawnioskował z promocyjnego linku ten premie dostanie ;)

    Michał Odpowiedz
    • Liczę na to :-) Zrobiłem zrzuty ekranu pokazujące informację o aktywowaniu kody promocyjnego.

      michal-100
    • Początkowo nie dostałem punktów, ale po napisaniu na czacie (oraz dodatkowo na czacie facebook) reklamacja rozpatrzona pozytywnie i punkty przyznane. Czekam na przesyłkę :-)

      michal-100
  • Dostałem 100pkt. Żona nie dostała. Jakieś pomysły czemu tak się stało? Dodatkowo żona nie dostała @ z twista. Ani jednego. @ poprawny

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Może za wcześnie ale…. Przykładowo zostanie mi 1 zł a wydam 5 Jak to spłacić? Najpierw 1 zł z tytułu pkt. a potem resztę z konta? Da się tak? Bo też inaczej tego nie widzę….

    jojo Odpowiedz
    • Chyba u nich nie można przekroczyć limitu, a więc nie wydasz 5 zł jeśli z limitu zostanie Ci 1 zł, tak ja to rozumiem

      Kate
  • Przecież to jest kredytówka to i 500 mogę wydać, chyba …… Pytanie tylko jak spłacić mając jeszcze pkt-y?

    jojo Odpowiedz
  • FAQ ze strony Twisto
    Kartą Twisto możesz płacić aż do wyczerpania łącznego limitu przyznanego w ramach Twojego konta.

    Kate Odpowiedz
  • No przecież można sobie zaciągnąć kredyt, pożyczkę, jak zwał tak zwał. Potem spłacamy więc tak jakbyśmy wzięli sobie krótkoterminowy kredyt. Zostało mi niespełna 2 zł do wydania więc mam okazję zobaczyć jak to będzie

    jojo Odpowiedz
    • To raczaj jak karta prepaid to telefonu, jak się wyczerpią środki to nie zadzwonisz, prawda? Ale też jestem ciekawa, więc daj znać jak poszło.

      Kate
    • „To raczaj jak karta prepaid to telefonu, jak się wyczerpią środki to nie zadzwonisz, prawda?”
      — Twisto? Nie, polecam zapoznanie się z powyższym wpisem:

      Nie płacimy jednak swoimi pieniędzmi, a pieniędzmi Twisto – w ramach przyznanego limitu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Chodzi mi raczej o fakt, że nie można przekroczyć limitu, bo to chce kolega zrobić – zostało mu 2 zł na karcie, a chce wydać więcej

      Kate
    • @Kate ale kolega nie chce przekraczać limitu kredytu ;) Jemu zostało 1 czy 2 zł z punktów promocyjnych i zastanawia się jak to wydać/spłacić zakup.

      Bolo
    • @ kate To raczaj jak karta prepaid to telefonu, jak się wyczerpią środki to nie zadzwonisz, prawda?
      masakra – jeśli ludzie nie mają pojęcia co to jest za produkt to może byłoby wskazane aby się niem nie bawili bo ten nożyk może im szybko paluszki poucinać – wydadzą cały limit a potem będzie zdziwko, że to trzeba było spłacić! :P

      paolo
    • No to jaki problem? Jeśli wyda 5 zł to spłaci 2 zł z punktów promocyjnych a resztę z innego źródła. Ja spłacałam zakup za 103 zł i najpierw była opcja: spłać część punktami – zaznaczyłam odpowiednią opcję a resztę zapłaciłam blikiem

      Kate
    • Paolo – podałam to jaki analogię do przekroczenia limitu….nie napisałam że to JEST jak karta telefoniczna

      Kate
  • Wczoraj w godzinach wieczornych złożyłem wniosek (cały czas widziałem screen z promocją w wysokości 100 zł). Dzisiaj przed południem dostałem info o aktywacji rachunku, limit przyznany na 1500 zł, ale promocyjnych punktów brak :(
    Ktoś wie dlaczego tak jest?

    Bart102 Odpowiedz
    • Poczekałbym jeszcze chwilę – jak się nie pojawią to pisz do nich przez czat

      Michał
    • u mnie punkty przyszły, u żony brak. napisałem na czacie, czekam na odp.

      PROSTOnaNIBY
    • U mnie też nie przyszły. Wnioskowałem 11 listopada, dziś rachunek został aktywowany, ale bez punktów promocyjnych. Napisałem na czacie.

      Darek
  • Kilka spostrzeżeń. Karta zamówiona żółta. Przyszła czarna. Wnioskowany limit 10 k. Przyznany 1,5 k. Nie da się podpiąć pod Revolut nawet po aktywacji z użyciem pin. Pozdrawiam wszystkich.

    A Odpowiedz
    • Ja 5 listopada złożyłem wniosek i do tej pory mam komunikat „Wkrótce zajmiemy się weryfikacją Twojego wniosku” Sama weryfikacja trwa już 2 tygodnie ?! To jakieś nieporozumienie przecież. Ktoś też tyle czeka?

      raf
    • ponoć mają po 2,5tys wniosków dziennie i widać przestali wyrabiać z weryfikacją

      paolo
    • Mialem podobna sytuacje. Np. przelewy weryfikacyjne przez operatora platnosci z alior bank nie sa rozpoznawane przez system normalnie. Zrob przelew weryfikacyjny recznie na numer konta dostepny po zalogowaniu w twisto. W ciagu 2-3 dni bedziesz mial weryfikacje. U mnie przeszlo po takiej odpowiedzicz supportu.

      Damianesss
    • Myślę, że to nie to, bo wczoraj o 13 zakładałem przez Alior i o 15 była weryfikacja, więc w 2 godziny się uwinęli.

      Addonix
  • Co do kolorów kart, to raczej nie wynika to z braku jakiegoś koloru. Zamówiłam dwie dla dwóch osób, zamówiona żółta przyszła czarna, a czarna żółta…

    Dominika Odpowiedz
  • Ja niestety też mam żółtą, a wybrałem czarną. Szkoda, niby nic ale jednak drobny minus.

    nsmarcin Odpowiedz
    • A u mnie odwrotnie:)

      Mahyn
    • Zastanawiam się już, czy nie popełniono jakiegoś błędu w tej kwestii po drodze (może tłumaczeniowy z czeskiego na polski, może miało być jakiego koloru NIE chcesz karty?), skoro tyle osób donosi o tym.
      Ja zamówiłem dla siebie czarną, dla mamy żółtą i już wiem, że będzie odwrotnie :)

      Marcinek
    • A u mnie, zamawiałem żółtą i przyszła żółta. :)

      Łuki
    • Rowniez zamawiałem ciemnoszara (czy tam czarną) i dostałem żółtą. Na szczęście po podpięciu jest pod Curve kolor karty przestaje mieć znaczenie.

      Maq
  • czy komuś na czacie odpisują?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Czy bez problemu aktywowaliście kartę. Próbuje od rana i bez przerwy pojawia się komunikat, że pojawił się błąd ;-(

    Pew Odpowiedz
    • Przed chwilą aktywowałam bez problemu.

      majaa
    • Też miałem problem na jednym komputerze i dopiero na innym mi się udało, nie wiem od czego to zależy.

      Bolo
    • U mnie przed chwilą też poszło bez problemu.

      Łuki
    • Ja za to mam inny problem. Nie mogę nadać PINu karcie po jej udanej aktywacji i nadaniu kodu zabezpieczającego. Po wprowadzeniu PINu wyskakuje za każdym razem komunikat: „Wystąpił błąd” :]
      (Też wysłana czarna karta zamiast żółtej, 14 dni – od złożenia wniosku do otrzymania karty)

      hazzan
    • @hazzan a nie robisz tego czasem na kompie z win XP?

      Bolo
    • Robię, i na XP i na Android 4.4.4 :D Ech, coraz trudniej być klasykiem w tym świecie i trzeba wyciągać z kartonu laptop z Windows 10. Ale na win10 w Firefox też ten sam błąd, udało się dopiero na Edge. Czegoś mi brak w tym Firefoxie? wtyczki jakiejś?
      Pozdrawiam wszystkich klasyków!

      hazzan
    • Ja miałem ten sam problem na win XP , poszło za to na Win 7. Niestety ale coraz więcej jest i będzie takich sytuacji. Np. miałem i mam kłopot z logowaniem do po zmianie systemu Credit Agricole – na win XP NIE da się w ogóle zalogować, co potwierdził konsultant. Trochę sobie jaja robią i przeginają z tymi niby lepszymi zabezpieczeniami, bo i tak zawsze najsłabszym ogniwem jest człowiek podatny na manipulację behawioralną.

      Bolo
  • Mi na wszystkie pytania na chacie odpisali

    jojo Odpowiedz
  • Może ktoś wie co trzeba wpisać jak się ma dowód ważny na czas nieoznaczony?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Można spróbować wpisać dowolną odległą datę. Przy kupnie biletów lotniczych tak się pisze.

      Łuki
  • Napisze na pocieszenie dla osób które chciały żółtą karte a dostały czarną – żółta jest tylko z jednej strony, druga strona jest szara.

    Ledwo, ledwo otwarłam tą tekture. Pod koniec otwierania już myślałam że będę musiała skombinować jakąś piłe.

    majaa Odpowiedz
  • Może ktoś się podzielić zrzutem ekranu gdzie powinna się pojawić informacja o przyznanych punktach?

    michal-100 Odpowiedz
  • Jeżeli masz na myśli punkty widoczne po zalogowaniu to są one pokazane w prawym górnym rogu pod imieniem i nazwiskiem. Są widoczne od razu na głównym oknie.

    Adam546 Odpowiedz
  • Czy jak zapłacę 105zl to ściągnie mi pierwsze 100zl z punktow, a pozniej 5zl z ‚kredytowki’? Czy wogole nie mozna zapłacić powyżej 100zl?
    Czy karte mozna podlaczyc pod google pay?
    Czy pierwsza transakcja moze isc od razu przez google pay?

    Bart Odpowiedz
    • Przy opłacaniu można wybrać aby najpierw pobrało punkty, a resztę dopłacić można blikiem/przelewem. Nie ma problemu z wydaniem punktów.

      RadekW
    • W jaki sposób można „ustawić” przy płatności pobieranie punktów, a nie środków w ramach limitu kredytowego? W aplikacji lub po zalogowaniu się na stronie jest taka możliwość?

      Kamil23
    • Punkty możesz wykorzystać dopiero przy spłacie rachunku, przy samej płatności nie

      Kate
    • Tak, właśnie myślałem – dzięki.

      Kamil23
  • Czy ktoś się orientuje jak wykorzystać te punkty u bukmachera? Przy dodawaniu karty do konta odrzuca mi taką transakcje…

    Cezary Odpowiedz
  • Czy ma któs z wniosku potwierdzonego 12.11.2019 już kartę ? U mnie póki co brak. We wtorek przyszła z wniosku złożonego 5.11 i potwierdzonego 7.11.2019 r.

    Damianessss Odpowiedz
  • Ciekawostka, karta po podpięciu do Curve, pokazuje AUD jako domyślną walutę karty.

    Irek Odpowiedz
  • Prawdziwy czeski film. Karta zamówiona czarna – przyszła żółta, druga zamówiona żółta, przyszła … czarna. No jaja kompletne :)

    Христофор Odpowiedz
    • I niektórzy pisali o jakimś tekturowym/drewnianym opakowaniu.. A tu zwykła koperta. Za to karta żółta bardzo ładna (dobrze, że wybrałem czarną xD).

      Dan
    • Po jakim czasie od zaakceptowania wniosku Ci przyszla?

      paolo
    • 12.11 mail o pozytywnej weryfikacji, dziś karta. „Zakupy” zrobione pod korek- ciekawe kiedy zwiększą limit

      Dan
    • No to u mnie weryfikacja 13go czyli czyżby karta jutro przyszla? 😁
      Ale ze jak? Po wykorzystaniu limitu tak od razu go chca zwiekszac?
      Bo 2k co dali to troche malo 😂 tak z 5k i kredytowka z citi poszlaby do odstrzału a i w bik mniej obciążeń by bylo 😆😄😉

      paolo
    • Obstawiam, że przyjdzie jutro ; D Od razu po wykorzystaniu nie zwiększą limitu, ale liczę na to, że przy dużej aktywności i spłacie w terminie limit będzie sukcesywnie rósł

      Dan
  • macie jakiś namiar do nich telefoniczny? na czacie nie odpisują. nie dodali żonie 100pkt. dla mnie natychmiast.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • już wszystko wiem. promocja była do 19 listopada do godziny 9 rano. mimo, że nadal wniosek przyznaje punkty to ich nie będzie. ktoś nie wycofał info o przyznaniu punktów podczas składania wniosku. mają dużo roboty bla bla bla

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Widzę że niezłą „gówno-burzę forumową” wywołałem. Zatem…
    Pomijając już czy to karta kredytowa, przedpłatowa, prepadiowa itp miałem do zapłacenia 1,99 (pkt miałem mniej) zapłaciłem z pkt i od razu pojawił mi się komunikat „pozostałą kwotę możesz spłacić w dowolny sposób” Najprościej było mi zapłacić blikem. Zapociłem brakujące 15 gr i to tyle w temacie. Myślę że nic już nie trzeba w tej kwestii wyjaśniać.

    jojo Odpowiedz
  • @PROSTOna NIBY
    Ja też wnioskowałem po 19 listopada po godz.9-tej. Po podaniu w e wniosku e-meila ukazała się informacja o aktywowaniu dla mnie 100. I tego się trzymam. Po zakończeniu procesu weryfikacji jeżeli nie przyznają 100pkt. będę pisał reklamację.

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy da się tę kartę jakoś podpiąć pod R?

    Adam546 Odpowiedz
    • Bardziej w stronę Curve

      luka89waw
    • Karty nie da się podpiąc pod Revoluta, nawet gdy użyjemy przedłużki w postaci Curve.
      Natomiast płatności poprzez Curve w sklepach działają.

      Maq
    • Dzięki za info.

      Adam546
    • Co najmniej 3 osoby napisały, że nie da się wypłacić z T przez C do R, ale mogę stwierdzić, że jest to do zrobienia.

      Rafał
    • @Rafał, powiedz więc jak, bo ja próbowałem dwukrotnie i niestety transakcja odrzucona. Ale już wcześniej widziałem, że komuś się udało.

      pws
    • W C dodajesz kartę T, zmieniasz jej walutę na PLN, bo z automatu ustawiana jest australijska AUD i ustawiasz na kartę główną, do płacenia. W R dodajesz kartę C i doładowujesz konto np. na 100 PLN, potwierdzając w trakcie, żeby pobrał w PLN, bo R niby wykrywa, że waluta jest inna.

      Rafał
    • Nie no stary, dzięki za instrukcję, w życiu bym nie wpadł, że tak to działa w C… :D
      Tylko wyobraź sobie, że nie wszystkim to działa robiąc dokładnie tak samo…

      pws
    • Ale dobra, może inaczej, bo mam pewien trop – czy przed tą operacją wcześniej próbowałeś doładować R z karty T bezpośrednio? Może jak ktoś wcześniej tak spróbował, to potem nawet „przejściówkę” C już blokują i koniec.

      pws
    • U mnie to również nie działa. Spróbuje później u żony, gdzie nie było próby doładowania z T do R i dam znać jeśli się uda. Chyba, że komuś wcześniej się uda.

      RadekW
    • Spróbowałem wcześniej bezpośrednio pobrać kasę z T do R i pojawił się komunikat, że nie można, a później spróbowałem wg mojej instrukcji i poszło.

      Rafał
  • Nie martwicie się, że na koniec miesiąca na wyciągu pojawi się jakaś opłata za wypłatę do C?

    ola Odpowiedz
  • Sposób na wypłatę do R działa, trzeba każdą kartę karta T i karta C mieć aktywowaną.

    miły Wrocławianin Odpowiedz
  • Potwierdzam, u mnie R poprzez C zadziałał za pierwszym razem. O tyle dziwne, że z kilku bankomatów za nic nie chciało wydać pieniędzy z C z podpiętą T.

    nsmarcin Odpowiedz
    • C przekazuje MCC, bankomaty mają inne, niż R (choć sąsiednie).

      Don Quijote de la Mancha
    • To nie o MCC raczej chodzi bo R jest na czarnej liście T więc takie zasilenie R poprzez C też nie powinno przejść, bo T dostaje MCC. Ciekawe jest to, że do tej pory u innych raczej nie było problemu z wypłatą z bankomatu poprzez C z podpiętą T, a z zasileniem R problem był. U mnie nie wiadomo dlaczego to nie działało.

      nsmarcin
  • Potwierdzenie 12.11, karta przyszła dzisiaj -, czyli 10 dni to trwało.
    Zamówiłem szarą, więc oczywiście przyszła żółta.
    Brzydka. Od czasu wyrobienia debetówki w Getinie mam alergię na oczobójki w portfelu.
    Opakowanie też nie takie jak tu wszyscy piszą – pewnie zabrakło, bo przyszła zwykła koperta z kartą w środku.
    Najwyraźniej skala operacji przerosła organizatorów.
    Mam nadzieję, ze karta będzie działać poprawnie, choć nie mam wielkiej chęci do machania przy kasie tą żółcią.

    adre Odpowiedz
    • Nie ma nic złego w pokazywaniu kasjerce żółtej kartki

      Dan
    • Jak fajna to można by nawet wymienić koszulki. Albo odesłać do zacisznej szatni.
      No ale czerwonej niestety nie oferują.
      Chociaż widząc jak to działa – to nawet gdyby, i tak pewnie wysyłaliby niebieską.

      adre
  • Czy dobrze, rozumiem, że pula promocyjna partnerów się wyczerpała, ale normalny program poleceń jest cały czas aktywny? Czyli jeśli żona założy z mojego reflinka konto to dostaniemy po 50zł na każdym koncie?

    Twarzy Odpowiedz
  • Niestety potwierdziło się że wypowiedzenie tylko poleconym no chyba że ktoś przetestuje mailem, ale to mało realne.

    jojo Odpowiedz
  • Mam karte, mam 100 pkt na koncie i teraz pytanie jak je wydac?
    Wzialem limit 300zl, zostalo mi z niego 8,99. Przy probie platnosci na 10zl obie strony mowia braku srodkow…

    szanka Odpowiedz
    • Spłać zadłużenie za poprzednie transakcje punktami ;)

      Michał
    • Szanka nie rozumiesz jak to działa. Te punkty możesz dopiero wykorzystać przy SPŁACIE zadłużenia. A więc przejdź do spłaty, dostaniesz info że 100 zł możesz spłacić punktami, a resztę musisz spłacić np. blikiem.

      Skoro teraz zostało ci 8,99 zł, to jak możesz zrobić zakupy za 10 zł – po prostu nie masz dostępnych środków. Środki się odblokują, jak spłacisz obecne zadłużenie.

      Kate
    • Spłatę można zrobić dopiero jak pojawi się billing za obceny okres ? Bo póki co nie widzę takiej opcji a wydałem 70 zł.

      marsid
    • Można, o ile pamietam wchodzisz w Karta i tam są transakcje – klikszasz strzałkę przy danej transakcji i spłacasz

      Kate
    • Nie mam żadnych strzałek ale może dlatego, że ta transakcja nie została jeszcze zaakceptowana.

      marsid
    • Po zaksiegowaniu mozesz splacac pojedyncze transakcje.

      Adam546
    • Ok dzięki za info

      marsid
    • dzieki za wyjasnienie

      szanka
  • Pisałem wyżej
    „Widzę że niezłą „gówno-burzę forumową” wywołałem. Zatem…
    Pomijając już czy to karta kredytowa, przedpłatowa, prepadiowa itp miałem do zapłacenia 1,99 (pkt miałem mniej) zapłaciłem z pkt i od razu pojawił mi się komunikat „pozostałą kwotę możesz spłacić w dowolny sposób” Najprościej było mi zapłacić blikem. Zapociłem brakujące 15 gr i to tyle w temacie. Myślę że nic już nie trzeba w tej kwestii wyjaśniać.”

    jojo Odpowiedz
  • Też macie taki błąd? Wykonałem dwie transakcje na łączna kwotę 100 zł, widnieją one w systemie jako dwie operacje zrealizowane i dwie niezaksięgowanie (te same płatności), limit o dziwo spadł o 200 zł, a nie 100 zł.

    tomko111 Odpowiedz
    • Ja mam tak samo, dziwne jest też to, że transakcje mają inny identyfikator. Wydaje mi się, że jedno to może być jako rozliczona transakcja, a druga to blokada, która jeszcze nie została zdjęta.

      nsmarcin
    • U siebie zauważyłem, że po płatności, kwota pojawia się w pozycji płatności niezaksięgowane a następnego dnia wskakuje do pozycji płatności w bieżącym okresie, jako płatność dodatkowa – powstaje podwójne obciążenie stanu konta. By zweryfikować co się dzieje, spłaciłem wszystkie dwie wykonane transakcje i stan jest taki jak po zakupach mimo spłacenia wszystkiego co wykorzystałem.

      robsonRS
    • rozliczyło wam prawidłowo te zdublowane transakcje? u mnie jedna zaksięgowana, a druga wciąż nierozliczona – kilka dni tak wisi, saldo pomniejszone podwójnie

      m.
    • Nadal mam dwie płatności w blokadach. Minął tydzień, więc napisałem reklamację.

      robsonRS
    • Daj znać jak się do tego odniosą

      nsmarcin
  • mimo, że podczas rejestracji widniało info o przyznaniu 100pkt to ich nie otrzymałem. na czacie odpisują, że promocja skończyła się kilka godzin wcześniej i nic ich nie obchodzi, że widziałem info o przyznaniu. duży minus dla tej usługi.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • 7 listopada założyłem konto, 10 lisopada miałem już konto zweryfikowane i przyznane punkty.
    Żonie założyłem konto 8 listopada i do dzisiaj jest status konto jest weryfikowane. Minęło już ponad 2 tygodnie, czy miał ktoś taką sytuację? Jest to możliwe ze tyle wniosków napłynęło i tyle to trwa? Czy raczej pisać do nich na czacie?

    Bart Odpowiedz
    • Ja mam taką sytuację wniosek składałem 6.11. , 8.11. dostałem maile, że weryfikację zrobiłem ze złego rachunku, 12.11. zrobiłem ponowną weryfikację i… do tej pory konto nie jest zweryfikowane, pisałem na czacie… odpowiadali, ale że nic nie mogą zrobić ponieważ weryfikacją zajmuje się inny dział… dzwoniłem na infolinię i tam też nic nie mogą zrobić trzeba czekać, pani potwierdziła tylko, że drugi przelew weryfikacjyjny jest OK i tyle więc czekami czekam i czekam (podobno mają bardzo dużo wniosków)

      Marcinex72
    • Dzięki za podpowiedź. Faktycznie przysłali informacje, ze przelew weryfikacyjny przyszedł ze złego konta, ale żona mi już tej informacji nie przekazała :)
      Przynajmniej już wiem o co chodzi.

      Bart
  • Karta zony zamówiona zielona a przyszla żółta. Moja zweryfikowana 2 czy 3 wczesniej jeszcze nie dotarla 😡😡😡

    paolo Odpowiedz
  • Działa jeszcze ta promocja 100zł ? Bo w regulaminie piszę że trwa do 30 listopada

    Mat23 Odpowiedz
    • Lub do wyczerpania puli – co nastąpiło, więc zaktualizowałem wpis oznaczając promocję jako zakończoną. Ale spokojnie, może w grudniu znów się coś pojawi… :)

      Michał
    • Lepiej aby pojawiła sie jakas promocja aby zatrzymać teraz tyle tych nowych klientów.
      Bo zaraz zacznie się lawina odejść po zgarnieciu bonusu (choc ja akurat kredytowke niewidoczna w biku sobie zostawie 😁😉😁)

      paolo
  • Ja mam kartę aktywną, nadany pin, limit przyznany, a transakcje w sklepach.są odrzucane. Co może być powodem takiej sytuacji?

    Marta Odpowiedz
    • Pierwsza płatność kartą musi być przez włożenie karty do terminala i podanie PIN, a nie zbliżeniowo – może o to chodzi

      Kate
    • dzis probowalem w dwóch sklepach i w obydwu odrzucono- w jednym komunikat ‚odmowa karty EMV’ a w drugim ‚transakcja odrzucona przez karte’- co ciekawe jak sie zalogowalem, to niby druga transakcja czeka na zaksiegowanie, a dostepny limit jest mniejszy o te transakcje.. ktos tak mial? oczywiscie karta byla wkladana do terminala i wpisywany PIN

      Xemi91
    • kontaktowałem się z nimi i powiedzieli, że przekazali info do operatora karty.. nie wiem natomiast za ile czasu moge sie spodziewac, ze zacznie dzialac..

      Xemi91
  • Zamówiona czarna, przyszła oczywiście żółta :)
    Do kiedy należy aktywować kartę (akurat teraz „wyrabiam” inne promocje)?
    (w regulaminie niczego na ten temat nie znalazłem).

    Marcinek Odpowiedz
    • ja zamawiałem czarną, żona żółtą- przyszły na odwrót ;) aktywacja zajmuje chwile, wiec polecam..

      Xemi91
    • Xemi91, źle się wyraziłem, chodzi mi o dokonanie pierwszych zakupów za pomocą tej karty, czy jest jakiś deadline.

      Marcinek
    • punkty są przyznane z automatu, wiec wydaje mi sie, ze to zalezy tylko od Ciebie, kiedy zaczniesz jej uzywac

      Xemi91
    • Punkty naliczyły się zanim przyszła karta

      Dan
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy