Wystartowała kolejna promocja z premią za założenie Lokaty Happy. Tym razem promocję musimy sobie jednak kupić w serwisie groupon. Nagroda? 100 zł w postaci wirtualnych środków do wydania w serwisie.
Aby skorzystać z promocji „Lokata Happy z grouponem” konieczne jest bycie nowym klientem Idea Banku. W porównaniu do innych banków tu wymóg ten jest dość restrykcyjny: wykluczone są wszystkie osoby, które kiedykolwiek wnioskowały o jakikolwiek produkt tego banku – nawet, jeśli finalnie nie została zawarta umowa.
Jeśli jednak mamy to szczęście i jesteśmy nowym klientem Idea Banku, to wystarczy, że zakupimy ofertę w serwisie groupon (za 5 zł), a następnie złożymy wniosek o lokatę na dedykowanej stronie promocji podając nasz unikalny kod zakupionej oferty.
Kolejnym krokiem będzie opłacenie lokaty. Będziemy mieć na to 5 dni od złożenia wniosku. Oznacza to, że w takim terminie konieczne będzie przelanie środków na rachunek lokaty. Kwota minimalna to 500 zł, maksymalna – 10 000 zł. Do wyboru mamy lokatę w wersji miesięcznej, 2-miesięcznej lub 3-miesięcznej (oprocentowanie, odpowiednio: 3%, 4% oraz 3,5%).
Jaki jest warunek zdobycia 100 zł? Wystarczy, że lokatę utrzymamy (czyli nie zerwiemy jej) do końca sierpnia. Premia w postaci zasilenia konta groupon zostanie dokonana do 24.09.2017. Promocja trwa do 7.08 lub do wyczerpania puli 1000 kuponów.
Na co warto zwrócić uwagę? 100 zł do wykorzystania w serwisie groupon niekonieczne jest warte 100 zł. Warto więc wcześniej przeglądnąć serwis i sprawdzić, czy widzimy tam coś dla siebie (większość ofert pojawia się cyklicznie). Tu przypomnę, że w chwili obecnej trwa też inna promocja Idea Banku z premią. Do zgarnięcia mamy 200 zł do wykorzystania w serwisie fly.pl (również za założenie innych lokat).
Komentarze
Miałem, zamiar otwierać lokatę w Eurobanku na 3,5% ale tutaj mam 100zł na groupon + odsetki z lokaty?
• SebekW regulaminie jest taki zapisek:
§ 3. Nagrody i zasady ich przyznawania
1.
Nagroda jest przyznawana na Konto na rzecz Uczestnika Promocji, który
spełni warunki określone w § 2 ust. 1 Regulaminu.
2.
Weryfikację prawa do otrzymania Nagrody przeprowadzi Organizator do
dnia 07.09.2017 r.
3.
Za każdego Uczestnika, który spełnił warunki określone w Regulaminie do
uzyskania Nagrody (dalej zwany „Laureatem”), przysługuje jedna Nagroda.
4.
Groupon rozdystrybuuje Nagrody poprzez udostępnienie Środków na Kon-
tach, z których kupiono Kody wykorzystane w Promocji. Nagrody będą wi-
doczne po zalogowaniu się na Konto w Serwisie przejściu do zakładki „Moje
Groupony”.
5.
Laureat Promocji nie może przenieść prawa do otrzymania Nagrody na osoby
trzecie, ani nie przysługuje mu prawo wymiany Nagrody na inną nagrodę bądź
równowartość Nagrody na ekwiwalent pieniężny
Czy dobrze rozumiem?
• vilkolak1. Z mojego konta Groupon kupuję dwa kody
2. Kody wykorzystuje żona oraz mama zakładając lokaty (ja już jestem klientem Idea Banku)
3. We wrześniu na moje konto groupon wpływa 2 x 100zł, a środki dalej leżą sobie na dobrze oprocentowanej lokacie
Doradźcie proszę. Zrobiłam przelew na lokatę,ale przez błąd w adresie został odrzucony i czekam aż wróci. Na infolinii powiedziano mi,że w tym momencie cała promocja z grouponem mi przepadnie. Może jednak widzicie szanse na odratowanie sprawy?
• MiMożesz znów zrobić przelew, byle zmieścić się w regulaminowym czasie na opłacenie wniosku (5 dni)
• Michał4 i 5 dzień wypada w sobotę i niedzielę. Myślisz,że zaliczą to wg daty wykonania przelewu? Bo księgowanie wypadnie w poniedziałek,a to już szósty dzień. Dzięki.
• MiNiestety nie zaliczą – przelew dojdzie w poniedziałek :(
• MichałA robiąc przelew expresowy itp to nie dochodzi od razu?
• VilkolakPrzelew expresiwy nie jest z wlasnego konta :)
• HermanExpress Elixir jest z własnego konta, ale nie wiem, czy można takim założyć lokatę. Jeśli ktoś wie, to proszę o info, bo może mi się to przydać, bo w Alior mam takie darmowe, a wnioski w Idea często są krótkie (więc ekspres może być przydatny np. do założenia lokaty z wypłaty otrzymanej po południu). A w ogóle, to w Alior mam inny adres, niż w Idea, więc dawniej mi przelew na lokatę A→I odrzucało, ostatnio o tym zapomniałem, ale lokata się założyła… A jednak @Mi pisze, że jej odrzuciło, ale może teraz tylko adresy nowych klientów sprawdzają?
• Don Quijote de la ManchaDobrze wiedziec to info expres elixir :) dziex
• HermanNa odstapienie od umowy (bylo by tak jakby umowy nie bylo) i zakladanie jeszcze raz tez za malo czasu. Nie masz nic do stracenia i zaryzykuj moze mimo wszystko wyplaca. Jak nie to napiszesz reklamacje . Moze spojrza przychylnie i wyplaca. Mi zawsze nawet jak sie pomylilem dawali premie. Jedynie pko nie dal biletow jak zrobilem platnosc o dzien za pozno.
• HermanTu odstąpienie od umowy nic nie da, bo tak jak we wpisie – w Idei za samo wnioskowanie, a nie założenie konta/lokaty, traci się status nowego klienta.
• MariTymbardziej nic do stracenia :) tylko zakladac
• Hermanczy dostał ktoś nagrodę ?
• MichałNie, ale dostałam prośbę o ponowne podanie adresu do wysyłki nagrody.
• Miz banku ? kiedy ?
• MichałSorry, pomyliłam promocje (BGZ BNPP poprosiło dziś ponownie o dane). Na koncie groupon brak nagrody, a co gorsza jest info, że kupon stracił ważność. Niepokojące, bo wpisywanie kodu groupon było przecież idiotoodporne i bład nie wchodzi w gre :/
• miGroupon odsyła z reklamacją do banku
• MichałReklamacja złożona.
• miTeż nie dostałem na dwóch kontach. Pójdzie reklamacja dziś.
• Purkierreklamacja złożona 25.09.17 na razie brak odpowiedzi i kasy
• Michałczy dostał ktoś nagrodę . ?
• MichałO o chodzi w tej zmianie oprocentowania Idei w wiadomości z dzisiaj? Nie chce się coś otwierać. xyz
• prawdziwy-xyzUprzejmie proszę o info co piszą w idei w tej wczorajszej wiadomości , czyżby podwyższali ? xyz
• prawdziwy-xyzzmianie ulega oprocentowanie rachunków oszczędnościowych
• MichałDla klientów, którzy złożyli wnioski o Rachunek do dnia 27 lutego 2017
oprocentowania na Rachunku Oszczędnościowym Konto IDEA SAVER dla kwoty rachunku:
– do 10 000,00 PLN z wysokości: 2,50% w skali roku do wysokości 2,10% w skali roku,
– powyżej 10 000,00 PLN do 50 000,00 PLN z wysokości: 1,50% w skali roku do wysokości 1,25% w skali roku;
b) oprocentowania promocyjnego na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZOŚKA z wysokości 2,50% w skali roku do wysokości 2,15%
w skali roku;
c) podwyższonego oprocentowania na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZOŚKA PRO z wysokości: 2,50% w skali roku do wysokości
2,15% w skali roku;
d) podwyższonego oprocentowania na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZYSKOWNE dla kwoty rachunku:
– do 10 000,00 PLN z wysokości: 2,80% w skali roku do wysokości 2,40% w skali roku,
– powyżej 10 000,00 PLN do 50 000,00 PLN z wysokości: 2,00% w skali roku do wysokości 1,60% w skali roku,
– powyżej 50 000,00 PLN do 100 000,00 PLN z wysokości: 2,20% w skali roku do wysokości 1,80% w skali roku,
– powyżej 100 000,00 PLN z wysokości: 2,30% w skali roku do wysokości 1,90% w skali roku;
e) niższego oprocentowania na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZYSKOWNE dla kwoty rachunku:
– do 10 000,00 PLN z wysokości: 1,30% w skali roku do wysokości 1,25% w skali roku;
– powyżej 10 000,00 PLN do 50 000,00 PLN z wysokości: 1,35% w skali roku do wysokości 1,00% w skali roku,
– powyżej 50 000,00 PLN do 100 000,00 PLN z wysokości: 1,40% w skali roku do wysokości 1,10% w skali roku,
powyżej 100 000,00 PLN z wysokości: 1,45% w skali roku do wysokości 1,20% w skali roku.Dla klientów, którzy złożyli wnioski o Rachunek od dnia 28 lutego 2017 r.:
a) oprocentowania promocyjnego na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZOŚKA z wysokości 2,25% w skali roku do wysokości 2,15%
w skali roku,
b) podwyższonego oprocentowania na Rachunku Oszczędnościowym Konto ZOŚKA PRO z wysokości: 2,25% w skali roku do wysokości
2,15% w skali roku
zapomniałem o najważniejszym
• MichałNowe, obniżone stawki oprocentowania obowiązywać będą od dnia 16 grudnia 2017
Dzięki za info. xyz
• prawdziwy-xyzNagroda przyznana po złożonej reklamacji. Z Idea Banku zadzwoniła wcześniej pani z pytaniem o numer grouponu do promocji. Kolejnego dnia kwota 100 zł była już widoczna w serwisie. Pieniądze są widoczne w: Moje groupony/Saldo środków premiowych groupon (u góry strony po prawej).
• dadadaqTo masz szczęście u mnie od 25.09 brak odpowiedzi ba nawet nr zgłoszenia reklamacji i oczywiście brak środków premiowych groupon . W jaki sposób zgłaszałeś reklamacje – może to jest rozwiązanie ?
• MichałZgłaszałem reklamację – tak jak w regulaminie na adres: reklamacje@ideabank.pl; (Reklamacja powinna zawierać dane osobowe Uczestnika Promocji, jego adres
• dadadaqdo korespondencji oraz opis podstawy reklamacji z dopiskiem Promocja
„LOKATA HAPPY Z GROUPONEM”).
Spróbuj może raz jeszcze, u mnie dość sprawnie to poszło.
24.10.17 reklamacja rozpatrzona pozytywnie ale środków na grouponie dalej brak , totalna porażka ten bank jezeli chodzi o reklamacje
• Michał