100 zł za założenie EnveloKonta, do 200 zł zwrotu za e-zakupy i 200 zł w programie poleceń

Zakończona

Pamiętacie promocję EnveloKonta z premią w wysokości 100 zł, która rozeszła się w 24 godziny? Właśnie ruszyła jej kolejna edycja. W zamian za założenie konta w EnveloBanku zgarnać możemy 100 zł w gotówce. Jeśli dodatkowo polecimy konto znajomemu, to wpadnie nam kolejne 50 zł. A jeśli dokonujemy zakupów przez internet, to do zyskania mamy nawet 200 zł w formie zwrotu za e-zakupy ;)

100 zł za założenie EnveloKonta

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która (łącznie):

  • nigdy nie posiadała EnveloKonta,
  • nie jest posiadaczem żadnego konta Banku Pocztowego,
  • nie jest w trakcie wnioskowania o EnveloKonto lub konto w Banku Pocztowym.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku. Podczas rejestracji w promocji wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank).
Czas na spełnienie powyższych warunków mamy do 31.07.2018, jednak organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków wynosi 1800 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Co dalej? Po wysłaniu wniosku będziemy musieli zawrzeć umowę o rachunek nie później, niż 21.08.2018. Do wyboru będziemy mieć finalizację procesu w placówkach Poczty Polskiej, przelewem lub przez wizytę kuriera.

Pamiętajmy jedynie, że wybierając opcję z przelewem wszystkie dane podane we wniosku muszą być identyczne, jak w naszym obecnym banku. Dodatkowo powinien to być przelew z konta, które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu). Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku!

Aktualizacja (24.07): bank ma chwilowe problemy z podpisywaniem umów przez przelew. Wybierajcie kuriera (co może być nawet lepszą opcją, bo bank będzie miał wasz wzór podpisu)

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 12.09.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.09.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.09.2018. Wypłata premii nastąpi do 05.10.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

Przy okazji przypominam, że program poleceń przeznaczony jest do polecania konta znajomym i rodzinie – na blogu obowiązuje zakaz umieszczania swoich kodów, a tym bardziej na dzieleniu się premią. W przeszłości bywały sytuacje, w których jedna osoba miała „odpalić” drugiej część premii, a później znikała i to do mnie kierowane były pretensje (choć z sytuacją nie miałem nic wspólnego).

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Składałem kiedyś wniosek o konto (w poprzedniej promocji gdzie dawali również 100zł), jednak wniosku nie sfinalizowałem – czy łapie się do tej promocji?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Możesz – tamten wniosek pewnie został anulowany, więc nie jesteś w trakcie wnioskowania :)

      Michał
  • Warto, polecam konto.

    Mistrz Hugo Odpowiedz
  • Ma być hit i oby nie wyszedł kit jak w poprzedniej promocji. Trudności z zamknięciem , raporty do BIK o zaległościach z winy banku itp.

    rychu75 Odpowiedz
  • Przy przechodzeniu do przelewu wyskoczył mi błąd i nie mogłem dokończyć transakcji.
    Miał ktoś podobny problem?
    Potrzebuje ponownie wykonać przelew weryfikacyjny, ale nie bardzo widzę możliwość jak przejść tam ponownie.
    Ma ktoś jakieś doświadczenie co z tym zrobić?

    Bart Odpowiedz
  • Sorki, ale chyba mi umknęło. Czy osoba polecona też dostanie 100 pln?

    Bea Odpowiedz
    • Tak. Uczestnik promocji może polecić uczestnictwo w promocji innej osobie (obie muszą spełnić warunki promocji, aby dostać stówkę za założenie + 50 zł dla polecającego).

      Michał
    • Na stronie jest napisane: „Jeśli o promocji dowiedziałeś się od znajomego, podaj jego imię, nazwisko, adres e-mail oraz otrzymany od niego KOD REKOMENDACYJNY.
      Jeśli tego nie zrobisz, Twój znajomy nie dostanie premii dodatkowej!”
      Ja zakładam konto, korzystam z kogoś kodu – nic za to nie mam, ale ktoś zyskuje 50 zł. Ja nie tracę, ale ktoś może zyskać.

      Ewelina
    • Tutaj nikt otwarcie nie napisze przecież, pozostają tylko faktyczni znajomi lub na @

      Bolo
  • Wszystkie dane zgodne i odrzucenie wniosku, eh.

    Daniela Odpowiedz
    • Próbuj kurierem – będą mieli wzór podpisu więc będzie prościej z ew. zamknięciem ;)

      Michał
    • Mi też odrzucili przelewem, a teraz pytanie – jak ponownie wypełnić wniosek?? W aplikacji jest info, że wniosek już wysłany. Trzeba się jeszcze raz rejestrować?

      m.
    • Z tego co admin pisze to powinni sami zadzwonić zaproponować kuriera. Chociaż sami informują żeby składać wniosek drugi raz. Sam już nie wiem..

      conrad_88
    • tak było w poprzedniej promocji. Jeśli piszą, aby składać ponownie – to lepiej tak zrobić. Zedytuję ten fragment.

      Michał
    • Piszą, żeby składać ponownie, ale przy próbie pojawia się komunikat, że wniosek można złożyć tylko raz.
      Logika chyba mocno na bakier :/.

      Daniela
    • Najlepiej chyba zarejestrować się ponownie na inny adres e-mail

      conrad_88
  • @Admin raczej w tej promocji ze względu na potrzebne dane (imię i nazwisko) nie prowadzisz wymiany kodów poleceń?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Uwaga – jaja przy zamknięciu rachunku. Otwierałem internetowo – zamykać trzeba już w oddziale banku (nie w placówce banku na poczcie). Zamknąłem, minął miesiąc a konto dalej aktywne (choć sama karta już nie). Dzwonię – okazało się, że nie złożyłem podpisu przy zamykaniu! Mówię kobicie, że byłem osobiście, osoba zamykająca mnie wylegitymowała i nie chciała żadnego wzoru – nic z tego, znowu musiałem tam iść złożyć wzór podpisu i ponowić zamknięcie konta (Pani która zamykała była totalnie niekompetentna w tej operacji, ale była bardzo miła co trzeba przyznać). Kolejny miesiąc czekania. Po miesiącu konto faktycznie zniknęło, ale dostęp do bankowości internetowej dalej jest – sam nie wiem czy to zmykać czy nie.

    asdf Odpowiedz
    • Napisz do nich na @ i Ci zamkną dostęp online sam musiałem się tak doprosić.

      jankos
  • Podczas zakładania konta wygenerowałem kod polecający,czy można już polecać przed podpisaniem umowy o konto i wizytą kuriera?

    dark Odpowiedz
  • „nigdy nie posiadała EnveloKonta,”
    po raz pierwszy cieszę się z takiej informacji :) Na szczęście miałem tu konto i na szczęście nie będę musiał mieć tu konta dla 100 zł. Kilka dni temu z trudem zamknęła konto tu zona. Właściwie tylko determinacji pracowników poczty którym chciało się nam pomóc. Uczestnicy pierwszej promocji dobrze wiedzą o czym piszę….

    jojo Odpowiedz
  • UWAGA! UWAGA!
    Wszystkim rekomenduję zakładanie konta kurierem żeby ten „pseudo Bank” miał wzór podpisu, to pozwoli Wam uniknąć wielu problemów i zaoszczędzić czasu przy zamykaniu konta.

    jankos Odpowiedz
  • Numer telefonu we wniosku musi być taki sam jak numer telefonu podany do promocji? W promocji podałem numer z Folxa zaczynający się od 450 i nie mogę teraz wysłać wniosku na stronie banku, bo formularz twierdzi że numer jest niepoprawny.

    Tomasz1 Odpowiedz
  • Czy osoby posiadające konto mogą polecać ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Czyli maz i zona moga w sumie na tym zarobic 250zl, wliczajac polecenie?

    keton Odpowiedz
  • Admin, czy możemy polecić konto fizycznie nie podpisując jeszcze umowy?

    tomm Odpowiedz
    • W teorii chyba nie ma problemów. Ale zwracam uwagę na jedną kwestię (którą już dziś miała jedna czytelniczka) – poleciła konto, a jej wniosek został… odrzucony. Jeśli ona nie spełni warunków, to premii nie dostanie = lepiej poczekać z poleceniem jak nasze konto będzie „pewne”.

      Michał
  • ktoś poleci sprawdzony sposób na zamknięcie tego syfu? Oczywiście mój wniosek o zamknięcie został odrzucony (klasyka – brak wzoru podpisu) i na razie rachunek „wisi” (co miesiąc robię przelew 1k i jedną trx). Ktoś już przeszedł całą „drogę przez mękę” na poczcie?

    bobb Odpowiedz
    • Na początek zadzwoń i zamknij kartę. Potem na poczcie trzeba złożyć wzór podpisu i po kilku dniach telefon na infolinię, czy wszystko zamknęli.

      nik2
  • Wszystko rozbija się o wzór podpisu. Musisz znaleźć taką pocztę co są nieco kumaci i im się chce. Po prostu muszą znaleźć odpowiedni druk który wypełniasz. Za pierwszym razem babka znalazła mi go po 10 minutach, za drugim (bo żona oczywiście zgubiła) szukali kilka dni, dzwonili tam itd, itp. Potem już z górki. Skan wypowiedzenia na maila informacja@envelobank.pl
    i po sprawie. Przez jakiś czas jest jeszcze dostęp do systemu (u mnie jeszcze jest czekam aż go wyłączą). Nadwyżkę już mi przelali za jakiś czas pośle przelew na 1 gr żeby mieć 100% pewności że już u nich nie jestem ( w sensie żona)

    jojo Odpowiedz
  • No, ale jak się wybierze podpisanie umowy na poczcie, to wzór podpisu będą mieć i nie będzie później problemu z zamknięciem konta.

    Łuki Odpowiedz
  • W takich sytuacjach warto by było, żeby stworzyć wątek łańcuszka z kodem polecającym – korzystasz z ostatniego kodu i wstawiasz swój…

    Michał Odpowiedz
  • Wybrałem opcję podpisania na poczcie, kiedy mam i gdzie się wybrać? Zostanę poinformowany czy iść od razu?

    Paweł Odpowiedz
    • @Paweł, chyba po prostu trzeba iść na dowolną pocztę z dowodem osobistym i ewentualnie numerem wniosku z maila.

      Tomasz1
    • Wystarczyło iść z dowodem osobistym.

      Tomasz1
  • Dla tych komu nie udało się otworzyć konta poprzez przelew tak jak mi i nie da się złożyć kolejnego wniosku – właśnie rozmawiałem z konsultantem i powiedział, że to jakaś ich usterka w systemie i będzie można za 2 dni ;)

    tWitkowski Odpowiedz
  • witam, jak wybiorę podpisanie kurierem to bank dzwoni jeszcze w celu potwierdzenia danych?

    MichalKato Odpowiedz
    • Do mnie właśnie zadzwoniła pani z banku w celu potwierdzenia danych, teraz trzeba czekać na telefon od kuriera

      judyta
    • Wczoraj czy dzisiaj zakładane?
      Jak odrzuciło mi przelew, to złożyłam wniosek z innego maila (wczoraj) i wybrałam kuriera, ale póki co jakoś nie dzwonią ;).

      Daniela
    • Daniela konto założyłam wczoraj, 23.07. po godz. 22:00 :)

      judyta
  • Właśnie założyłem przelewem w 10 minut bez problemów ;)

    Kamil22 Odpowiedz
  • Polecam podpisanie umowy na poczcie. Trwa to 10 min. Po podpisaniu umowy można się już logować.

    Łuki Odpowiedz
  • hmm, chcialam zalozyc przelewem ale przyszedl mail z informacja ‚ informujemy, że internetowy wniosek o numerze DRD….. o otwarcie rachunku został odrzucony’
    dla mnie tylko opcja zalozenia przelewem jest mozliwa, czy zna ktos z Was adres mailowy na ktory moge napisac? Za 2 dni sprawdze, ale obawiam sie ze moze byc za pozno…

    Joanna Odpowiedz
  • hmm, chcialam zalozyc przelewem ale przyszedl mail z informacja ‚ informujemy, że internetowy wniosek o numerze DRD….. o otwarcie rachunku został odrzucony’
    dla mnie tylko opcja zalozenia przelewem jest mozliwa, czy zna ktos z Was adres mailowy na ktory moge napisac? Za 2 dni sprawdze ale w miedzyczasie chce do nich napisac

    Joanna Odpowiedz
  • W regulaminie nie wspominają najtańszego „odbioru w punkcie”, z czego korzystam najczęściej. Czy ktoś może dostał za to zwrot 2 zł?

    Iks Odpowiedz
    • Tak, w lutym dostałem 2 zł za „Paczka48 Odbiór w Punkcie”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Próbował ktoś podpisać umowę w oddziale? Składałem wniosek, a nie znajdują mnie po żadnych danych…

    Paweł Odpowiedz
  • Na poczcie trzeba być twardym i nie dać się spławić. Jeśli chodzi o dokument, na którym składa się wxur podpisu to fakt-często nie wiedzą jaki to papier. Mam jego zdjęcie jeśli ktoś potrzebuje.

    Bankomat Odpowiedz
  • Ktoś chce mnie polecic ?

    musiek Odpowiedz
  • @musiek
    Ja też. Daj namiary.

    Beata2 Odpowiedz
  • Idziemy do dowolnej placówki pocztowej czy jakiejś konkretnie?

    Paweł Odpowiedz
  • W pierwszym miesiącu chyba nie trzeba spełniać warunku bezpłatności karty? Zresztą nie jestem pewien, czy dojdzie do końca lipca…

    konwicki Odpowiedz
  • Wniosek złożony we wtorek po północy, dopiero po moim telefonie na infolinię ktoś zadzwonił dziś i potwierdził dane. Długo się czeka na telefon od kuriera?

    haha Odpowiedz
    • U mnie kurier nie dzwonił. Po dwóch dniach dostałem info z poczty, że nadano mi paczkę. Następnego dnia był kurier.

      Bart
  • A jak długo czeka się na przysłanie karty do konta? To przychodzi listem zwykłym?

    Michał Odpowiedz
    • Piszą, że około 5 dni, facet drukujący mi papiery na poczcie powiedział, że zwykle 7 dni, maksymalnie 14.

      Iks
  • Od poniedziałku nie zadzwonili, żeby umówić kuriera :P

    Daniela Odpowiedz
  • Juz dwie poczty obeszłam i nie widzą wniosku :P ktoś probował w Warszawie i mu się udało? bo nie wiem, czy ściemniali, czy próbować dalej czy odpuścić. Pisałam też na tego maila z premia w nazwie, to napisali mi ze wszedzie da sie otworzyć i żeby nie dac sie spławić i wołać kierownika XD tylko u mnie kierownik sam przychodził i nadal nic hahahah

    Karolina Odpowiedz
    • Wczoraj byłem na poczcie, i pani „w okienku” nie wiedziała, co to jest „envelobank”, dopiero jak powiedziałem „bank pocztowy”, to zajarzyła, i pokazała, gdzie się tym zajmują. Ktoś potem mógłby zacząć posługiwać się tą drugą nazwą (więc podobnie ty), a w systemie to są dwa osobne byty i na stronie banku pocztowego nie zalogujesz się loginem z envelobanku. Sprawdź też, czy masz maila, który wysyłają po złożeniu wniosku w internecie. Przy odbiorze papirów na poczcie polecam sprawdzić, czy dali „potwierdzenie założenia”, bo tylko tam jest identyfikator do logowania – mi nie dali, i musiałem się użerać z telefonowaniem po niego.

      Iks
  • U mnie na kilku pocztach od dwóch dni mają jakiś błąd systemu. I odbijam się od drzwi z tym założeniem konta

    conrad_88 Odpowiedz
  • Też się zastanawiałem nad pocztą, ale w końcu wybrałem kuriera i dziś dostarczył umowę – bez żadnego problemu. Na końcu jest tez druk rezygnacji , chyba to jest ten biały kruk i święty Graal do rozwiązania umowy poszukiwany w/g opisów w wielu placówkach pocztowych. Mogę podesłać potrzebującym skan.

    Bolo Odpowiedz
    • To jest druk odstąpienia od umowy. Im chodzi o druk do złożenia wzoru podpisu.

      Łuki
  • Zamknięcie konta w tym pseudo banku to jakaś masakra-uczulam żebyście mieli wzór podpisu u nich złożony, bo ja najpierw wysłałem im zamknięcie rachunku, potem go nie zrealizowali bo nie mają mojego wzoru podpisu (co nie przeszkadza w otwarciu konta!) , w czerwcu w placówce pocztowej złożyłem wzór podpisu i konto nadal nie zamknięte…. Bajzel, za kolejne promo z Envelo podziękuje

    Jarosław Odpowiedz
  • Czy posiadanie karty debetowej do chwili wypłacenia 100 zł tj do dnia 05.10.2018 jest wymagane ? Nie mogę znaleść informacji.

    Miron Odpowiedz
  • Kartę do konta należy posiadać do dnia wypłaty premii. Schowali ten zapis w paragrafie 5 pkt 6 .

    Miron Odpowiedz
  • Czy Wam też przysłali przypomnienie na maila, abyście złożyli wniosek o otwarcie konta w banku mimo, że wspomniany wniosek już został złożony? (wczoraj złożony wniosek, dzisiaj mail z przypomnieniem).

    pytanie Odpowiedz
  • Chyba coś słabo im idzie skoro poprzednio promocja zamknęła się w 24h, a teraz jest dostępna prawie do końca. Jakieś haczyki?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Kochani ratujcie. Kurier zostawił przesyłkę/umowę/co-tam-jeszcze na poczcie. Poczta z tych obleganych przez klientów i raczej nie ma tam stanowiska obsługi bankowej. Co dostanę, co mam podpisać, na co zwrócić uwagę, by nie trzeba było potem odkręcać?

    ssnn Odpowiedz
    • ssnn W kopercie są 2 identyczne egzemplarze umowy, składasz tylko podpis na 5 oraz 6 stronie i ewentualnie na tablecie. Całą resztę tj. numer konta, login, kartę itp. dostaniesz dopiero jak umowa wróci do banku.

      judyta
    • Dziękuję!

      ssnn
  • Czy komuś działa strona promocji? Po wpisaniu danych nic się nie dzieje.

    Daro Odpowiedz
    • Też mam taki problem, może zakończyli wcześniej ?

      inspektor007
    • Wątpię, raczej jakiś błąd który pojawił się w najmniej odpowiednim momencie. A adblock wyłączony? Inna przeglądarka też tak działa?

      Michał
    • Liczba wniosków nie zmieniła się od kilku godzin więc może rzeczywiście jest coś na rzeczy.

      judyta
    • Ja też wypełniłem dane, zaznaczyłem wszystkie pola ze zgodami, kliknąłem przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ tuż pod danymi. Na stronie nie pojawił się żaden komunikat, a tylko po prostu strona jakby się przewinęła do góry i zniknęły zaznaczone pola. Nie dostałem maila na moją pocztę GMAIL. W SPAMie chyba też go nie ma. Próbowałem kilka razy w przeglądarce Google Chrome i raz czy kilka w Microsoft Edge.

      Napisałem w zakładce KONTAKT na promocyjnej stronie o tym do nich (tym razem po wysłaniu wiadomości bez niedozwolonych znaków jak np. cudzysłowy wyskoczył komunikat potwierdzający jej wysłanie),

      kamil950
  • Też tak mam, że nie ma reakcji na stronie. Sprawdzałem w różnych przeglądarkach i trybach. Chamstwo ;/

    lakibar Odpowiedz
  • „Twoje zgłoszenie kontaktu zostało przyjęte. Skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym, możliwym czasie”

    lakibar Odpowiedz
    • Powodzenia, do mnie zadzwonili po tygodniu umówić kuriera, a pracownik nie wiedział co robi i w kółko mnie przełączał na muzyczkę, żeby się z kimś skonsultować.
      Teraz czekam 2 dzień na telefon kuriera, ciekawe czy zadzwoni ?.

      Daniela
    • Droga przez mękę z tym zakładaniem kont. Kupa czasu i nerwów zmarnowanych.

      pytanie
    • Było trzeba wybrać podpisanie umowy na poczcie. Rewelacja.

      Łuki
  • Macie na umowie ramowej napisane w którym dniu została ona zawarta? U mnie za polem „z dnia:” nic nie ma.

    pytanie Odpowiedz
    • Umowa zawarta przez kuriera.

      pytanie
    • mi kurier powiedział, że mam wpisać dzisiejszą datę na obu egzemplarzach podczas podpisywania przy nim umowy (miał formularz na którym wszystko skrupulatnie odhaczał ), więc Twój pewnie o tym zapomniał..

      m.
    • Niezłe jaja. W innych bankach data jest już naniesiona, więc nie zwracałem na to uwagi. Na infolinii poinformowali mnie, że ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie.

      pytanie
    • Ja też nie mam wpisanej daty i do głowy by mi nie przyszło żeby samej to zrobić. Może gdyby wykropkowali to pole to już inaczej by to wyglądało. Umowa podpisana w zeszły piątek i do teraz cisza w eterze, a ja potrzebuję z karty i numeru konta na już skorzystać ale pewnie sobie poczekam trochę ;)

      judyta
    • Daj znać co Ci powiedzą, bo u mnie jak na razie brak kontaktu.

      pytanie
    • Państwo @pytanie, @Judyta, coś wiadomo? Niestety mnie to samo dotknęło.

      borkowicz
    • Dzisiaj otrzymałem informację, że datę sami uzupełnią na umowie dla banku więc nie trzeba nic załatwiać.

      pytanie
    • Do mnie pani z banku oddzwoniła po 10 minutach od napisania zapytania i się dowiedziałam, że data zawarcia umowy będzie taka jak przy aktywacji konta (czego nadal nie zrobili). Ponoć jeszcze nie dotarła do nich moja umowa, chyba piechotą do nich idzie :P

      judyta
  • Długo czekaliście na kartę po podpisaniu umowy?

    Paweł Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy