Nest Bank: 100 zł premii za założenie całkowicie bezpłatnego Nest Konta i 4% na Lokacie Witaj!

Wystartowała świetna promocja Nest Banku, w której za założenie całkowicie darmowego Nest Konta zyskamy aż 100 zł premii oraz możliwość skorzystania z Lokaty Witaj oprocentowanej na 4% w skali roku. A gdyby tego było mało, to przy okazji przypomnimy wam przepis na konto oszczędnościowe z oprocentowaniem na poziomie 6,5% w skali roku!

100 zł premii za założenie Nest Konta

Nest Konto: Prezent na święta

Tradycyjnie aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli jedną z takich osób, które:

na dzień złożenia Wniosku […] nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora.

Jeśli spełniamy te warunki, to wystarczy przejść na dedykowaną stronę promocji i złożyć wniosek o promocyjne konto. Oprócz tego należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. W kroku w którym zaznaczamy zgody najlepiej kliknąć, że zgadzamy się na wszystkie. Karta do konta nie jest wymagana, choć nic za nią nie płacimy.

Samą umowę podpisujemy za pomocą przelewu lub poprzez wizytę kuriera. Pierwsza opcja jest szybsza, gdyby jednak wasz przelew został odrzucony np. ze względu na niezgodność danych, to warto zadzwonić na infolinię banku i poprosić na zmianę na kuriera.

Co dalej? Po zawarciu umowy należy zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku nie później niż w ciągu 90 dni od momentu złożenia wniosku (oczywiście zalecamy to zrobić jak najszybciej). Sam wniosek musi zostać złożony najpóźniej do 30.12.2016, choć organizator przewidział pulę 1000 nagród – po wyczerpaniu puli rejestracja zostanie zamknięta.

Aktualizacja (26.11, 13:30): właśnie otrzymaliśmy informację, że promocja sprzedaje się tak świetnie, że prawdopodobnie zostanie zamknięta jeszcze dziś wieczór! Kto się zastanawiał – niech korzysta jak najszybciej!

Aktualizacja (27.11, 01:00): Pracownik banku poinformował, że pula nagród została wyczerpana. Ponieważ jest niedziela – prawdopodobnie informacja na stronie promocji pojawi się dopiero w poniedziałek rano.

Bon o wartości 100 zł do wykorzystania w drogeriach Rossmann zostanie przesłany w ciągu 14 dni od dnia spełnienia warunków promocji. Voucher będzie ważny do 20.11.2017.

Czy warto skorzystać z promocji?

Zdecydowanie tak! Wcześniejsze promocje byłego Smart Banku dawały „tylko” 40 zł premii. Tu otrzymujemy 100 zł na start do wykorzystania w popularnym sklepie, a do tego możliwość założenia Lokaty Witaj na 4% (do 10 000 zł) oraz możliwość ze skorzystania z promocji konta Nest Rodzinne Oszczędności, które pozwala na zysk na poziomie 6,5% rocznie! Szczegóły w naszym odrębnym prześwietleniu.

Nie przegap!

Komentarze

  • maila z potwierdzeniem przyznania nagrody miałeś? Jeśli tak to nie panikowałbym tylko cierpliwie czekał. Sam czekam. Mam świadomość że późno podpisana umowa swoje robi. Wpisy pokazują że jest duże opóźnienie w wysyłkach. W lutym to już ruszę to jeśli nagroda nie dojdzie.

    jojo Odpowiedz
  • Do mnie dzisiaj dotarła. Także nie ma co panikować :)

    Asi Odpowiedz
  • Majl był … także spokojnie poczekam :)

    MarIAN Odpowiedz
  • poleconym, kurierem czy zwykła pocztą przysyłają?

    jojo Odpowiedz
  • zamykał ktoś konto, jak to wygląda…

    daka Odpowiedz
  • Ja się chyba nie doczekam…

    Bea Odpowiedz
    • ja też wciąż czekam – chyba napiszę odpowiedź na ich maila o przyznaniu nagrody

      karampuk
    • Ja otrzymałem kartę po miesiącu.

      Daniel
    • Tez czekam na te życzenia z dałączoną gratis karta. Oni maili nie czytaja, musisz dzwonic.

      neme
    • Teoretycznie – skoro wysłali listem poleconym – to powinni mieć numer przesyłki, którą można sprawdzić w systemie pocztowym. Ale jeśli jest tak jak mówi Admin, że wysyłali zewnętrzną firmą… to mogą tego nie mieć… co więcej – przy takich hurtowych wysyłkach mogło się im nie chcieć spisywać tych numerów do każdego adresu …
      Ale zadzwonić, żeby podręczyć, nie zaszkodzi ;-)

      Be@
    • Karta w końcu dziś dotarła, ale bez życzeń…

      ainut
  • mi odpisali ze sie zakwalifikowałem i musze być cierpliwy… mam to na piśmie wiec czekam

    tomdwdswswsws Odpowiedz
  • Ja nadal czekam… może dlatego że umowę podpisywałam przez kuriera, a trochę się na niego naczekałam… Za to mąż podpisywał przelewem i jego już zdążyliśmy częściowo wykorzystać ;)

    Klaudia Odpowiedz
    • „Częściowo” ?
      Nigdy nie korzystałam z takiej karty podarunkowej – jak to w zasadzie działa ? Za jednym razem trzeba wydać 100zł, czy można wydawać po 1,5zł kilkadziesiąt razy ?

      Be@
    • Be@ wg sklepu:
      „Karta ważna jest przez dwanaście miesięcy lecz nie dłużej niż do momentu wyczerpania znajdujących się na niej środków. Saldo karty lub datę jej ważności możesz sprawdzić w każdej drogerii Rossmann. Twoja karta podarunkowa Rossmann zastępuje pieniądze w drogeriach Rossmann. Podarunkową kartą Rossmann można dokonywać zakupów wielokrotnie, aż do wykorzystania całego limitu przypisanego do karty. Karta nie podlega wymianie na gotówkę. Jeżeli wartość Twojego zakupu jest większa niż saldo na karcie, możesz dopłacić resztę gotówką lub kartą kredytową. ”
      u nas ma być ważna do któregoś :) listopada

      neme
  • Wreszcie przyszła karta podarunkowa. (I życzeń już nie dali. :) )

    neme Odpowiedz
  • 23.12.2016 dostałem maila o spełnieniu warunków i informacją, że karta zostanie wkrótce wysłana
    Dziś – 17.01.2017 dotarła (przesyłka polecona, Poczta Polska) nadana 12.01.2017 – także cierpliwości.

    szczepan Odpowiedz
  • u mnie nadal lipa kazali czekać do 18.01.2017 – wrócę i sprawdzę skrzynkę może będzie

    Krzysztof Odpowiedz
  • U nie nie podali konkretnej daty. składał już ktoś reklamacje?
    @Admin – co można żądać w reklamacji za nie dotrzymanie terminu bo nie precyzuje on nic takiego?

    tomdwdswswsws Odpowiedz
    • Dobre pytanie. Nieraz się zastanawiałem nad tym co bank ryzykuje. Obawiam się że nic.
      Zdarzyło mi się że bak pobrał opłaty czyli po prostu mnie okradł. Złożyłem reklamację pieniądze zwrócono i….? Bank poniósł jakąś karę? Uznał reklamację i po sprawie a ilu reklamacji nie złoży, czytaj ilu bank okradnie? W tym przypadku raczej nikt ie odpuści vouchera ale czy przyjdzie za tydzień czy za 2 miesiące? Z punktu widzenia banku to bez jakiejkolwiek różnicy.

      jojo
  • Jest jedna z dwóch kart, co dziwne przyszła do żony, która wniosek podpisała później Czyli nie reguły kto kiedy.

    jojo Odpowiedz
  • ode mnie poszła reklamacja, mialem zamknąć ale tak dla sportu trochę trzeba oszustów przycisnąć, wklejam treść, może sie Wam przydać tylko sobie daty zmieńcie:

    efdsdsd Odpowiedz
  • Witam. Składam reklamację w związku z nie dotrzymaniem przez bank terminu wydania nagrody wyznaczonego w regulaminie promocji Nest
    Konto PREZENT NA ŚWIĘTA dostępnego na stronie www banku.

    Zgodnie z § 2 punkt 6. nagroda powinna zostać wysłana najpóźniej 14 dni roboczych od dnia spełnienia warunków. Konto założyłem dnia 26.11.2016 i od razu spełniłem warunek logowania do bankowości internetowej, w ciągu 14 dni nie odstąpiłem od umowy więc 10.12.2016. Więc wtedy spełniłem warunki promocji zgodnie z regulaminem. Od tego momentu należy liczyć 14 dni roboczych na nadanie przesyłki. Termin ten mija więc 30.12.2016. Przesyłka którą dziś otrzymałem została nadana przez bank dnia 12.01.2017 więc 8 dni roboczych (a 13 kalendarzowych).

    Proszę o propozycję rekompensaty ze strony banku w zamian za nie dotrzymanie warunków promocji zawartych w regulaminie nota bene stworzonym przez sam bank, który następnie nie potrafił spełnić tych warunków mimo że ja jako klient spełniłem je wzorowo.

    W przypadku braku propozycji zadowalającego rozwiązania Rzecznika Klienta a jeśli to nie pomoże spór rozstrzygnie Komisja Nadzoru Finansowego.

    Proszę o odpowiedź na moją skrzynkę mailową podaną w danych klienta.

    efdsdsd Odpowiedz
    • Raczej Arbiter Bankowy, KNF nie zajmuje się indywidualnymi sprawami.

      Skądinąd kiedyś ten bank, jeszcze pod inną nazwą, zirytował mnie tym, że zupełnie zignorowali moją wiadomość z kilkoma prostymi pytaniami, m.in. o Regulamin Kart (na www mieli zły link) — więc powiadomiłem KNF (zawierając umowę przez www wymagana była akceptacja niedostępnego regulaminu, to już nie była sprawa indywidualna), rezultat był piorunujący, nie tylko PDF na stronie poprawili, ale też przesłali mi pocztą tradycyjną wydruki chyba wszystkich swoich regulaminów. ?

      Don Quijote de la Mancha
  • No to czekamy na odpowiedź, obstawiam że nastąpi całkowita cisza ze strony banku, kto i jak im karę wymierzy?

    Don…. ja kiedyś posłałem skargę do KNF (uparte nie zamkniecie konta przez Getin) Po skardze sprawa nabrała kopa. W piśmie zwrotnym powiadomiono mnie że poślą takie pismo że skarga wpłynęła ale nie są stroną sporu , odsyłali do sądu. Widać jednak że taka skarga pomogła W innym banku tez postraszyłem KNF i natychmiast załatwiono to co się załatwić nie dało. Zatem….

    jojo Odpowiedz
  • U mnie też dwie reklamacje poszły. Mam nadzieje, że odpowiedzą :( Kicha straszna z tym wyszła :(

    Bea Odpowiedz
  • Witam
    Dziś koło 10 napisałem rekalmacje, po powrocie do domu karta leżała w skrzynce :D
    szybko się uwinęli

    Krzysztof Odpowiedz
  • Pierwsza karta przyszła tuż po Świętach, druga w zeszłym tygodniu.

    Paweł Odpowiedz
  • No i jest ! Doczekałem się :)

    jojo Odpowiedz
  • Dzwoniłem pare dni temu na infolinię tego Banku po tym jak napisałem reklamację na ich skrzynkę mailową i nie dostałem żadnej zwrotnej informacji chociażby potwierdzenia że reklamacja jest przyjęta i pani na infolinii potwierdziła że przyjeli tą reklamację. Stwierdziła również że mają jakieś problemy z Rossmannem i dlatego są tak duże opóżnienia. Ja w dalszym ciągu nie otrzymałem vouchera a minął już pewnie grubo miesiąc od spełnienia warunków. Czy są osoby jeszcze które w dalszym ciagu nie otrzymały tego vouchera?? Dajcie znać

    slayer28 Odpowiedz
  • również czekam, reklamacja bez echa

    karampuk Odpowiedz
  • o przepraszam bank – właśnie przeczytałem odpowiedź na reklamację – voucher został wysłany w dniu 12.01.2017 r. listem poleconym (i nadal go nie ma – poczta ukradła?). zapytałem o numer przesyłki

    karampuk Odpowiedz
  • Również do tej pory nie przyszła. Moze ktoś podac co napisaliscie w reklamacji to tez wyśle?

    Marcin1114 Odpowiedz
  • U mnie to samo- jeden voucher dostalem, 2giego nadal nie

    em3rr Odpowiedz
  • Dostałem maila ze Spełniłem warunki tak więc czekałem. Aż pewnego dnia zadzwoniłem na infolinię i pani przyjęła reklamacje. Po czym tel. Po 2 dniach ze nie dostałem bona bo nie Spełniłem warunków. Jakieś jaja to są. Wysłałem maila do nich podpialem maila od nich i czekam już tydzień czasu i póki co cisza … porażka

    Bartek Odpowiedz
  • u mnie napisali, że wysłali 12.01 listem poleconym. Jak poprosiłem o numer przesyłki (bo nie dostałem nic z poczty) to odpisali, że rejestrują reklamację i w ciągu 30 dni. I nadal czekam (ale wpłaciłem już dwie transze na rodzinne oszczędności, więc nawet się obrazić bez straty nie mogę)

    karampuk Odpowiedz
  • Do tej pory nie otrzymałem karty podarunkowej. Olewają reklamację. Żadnej wiadomości ze strony banku. Czy ktoś z was też ma takie problemy? Wymyślili konkurs i regulamin do niego a nabijają ludzi. Oszuści

    Paweł Odpowiedz
  • Wreszcie 13.02 dostałem kartę do Rossmanna. Czym prędzej pośpieszyłem do placówki żeby zamknąć konto i nie mieć nic do czynienia z tym Bankiem. Do dzisiaj nie otrzymałem również żadnej odpowiedzi czy chociażby potwierdzenia przyjęcia dwóch reklamacji. W placówce też nie mogłem się nadziwić na jak żenującym poziomie wygląda poziom obsługi. Doradca który mnie obslugiwał nie umiał odpowiedzieć na żadne pytanie. Nawet nie zapytał jaki jest powód zamknięcia konta co w każdym Banku już jest standardem. Dziwię się bo jakby nie patrzeć zapłacili mi 100 zł za otwarcie konta i tak po prostu mi zamykają konta bez żadnego pytania. W placówce czułem się co najmniej dziwnie a bank zakładał że miało być tak fajnie, rozmowa w miłej atmosferze popijając kakao. Jeszcze wiele mógłbym tutaj napisać ale szkoda słów na ten Bank. A jak u Was? są jeszcze osoby co nie dostały karty podarunkowej? Ktoś zamykał już u nich konto? Jak u was to wyglądało? Podzielcie się wrażeniami :)

    slayer28 Odpowiedz
  • Ja już straciłem nadzieję, że dostanę tą kartę :) bank porażka

    Marcin1114 Odpowiedz
  • U mnie to samo. Nie dostałem jeszcze karty podarunkowej. 4 reklamacje i żadnej odpowiedzi. Masakra jakaś

    Paweł Odpowiedz
  • U mnie to samo. Nie dostałem jeszcze karty podarunkowej. 4 reklamacje i żadnej odpowiedzi. Masakra jakaś. Czują się bezkarnie

    Paweł Odpowiedz
  • Dzisiaj w ramach rekompensaty za spóźniony bon do Rossmann, Nest Bank przysłał mi…. Pendrive. Niby nic, ale miły gest :)

    Bea Odpowiedz
    • Ja również dostałem w ramach rekompensaty Pendrive 8GB bardzo ładnie zapakowany w stylowe drewniane pudełko :) w momencie odebrania tego gadżetu nie byłem już klientem tego Banku. Aż mi troche szkoda tego banku bo dali pendrive’a, 100 zł do Rossmanna i w zasadzie nic na tym nie ugrali

      slayer28
  • A to wszystkim te pendrivy rozdają? Ciekawe jaki mają klucz. I znowu część osób będzie chodzić wk….na na bank

    Krzysztof Odpowiedz
  • no nie – a ja dalej czekam na bon

    karampuk Odpowiedz
  • i ja się doczekałem, co prawda nie bonu (i bez pendriva) – ale przelali 100 na konto

    karampuk Odpowiedz
    • no to w sumie chyba korzystniej niż bon, nie ? Trochę nerwów było, ale stówa piechotą nie chodzi.

      Be@
    • jasne, nawet nie jestem już ciekaw odpowiedzi na reklamację

      karampuk
  • Wszedłem z nadzieją na konto, ale tam nadal 0,00

    Marcin1114 Odpowiedz
  • Witajcie, czy ktoś już zamykał to konto? trzeba iść do oddziału czy można przez infolinię ?

    agnese2a Odpowiedz
    • Niestety trzeba wysłać pisemne wypowiedzenie. Potem dzwonią z potwierdzeniem i konto ma być zamknięte po miesiącu od otrzymania przez Nestbank wypowiedzenia.

      Rask
    • Co Ty za głupoty gadasz. Dzwonisz na infolinię i się z nimi żegnasz. Tyle.

      Krzysztof
    • No to wprowadzają w błąd informacją na swojej stronie:
      „Umowa ramowa lub Umowa Rachunku ROR może zostać wypowiedziana przez Posiadacza Rachunku wyłącznie w formie pisemnej na podstawie przesłanego do Banku na Adres do Doręczeń Formularza „Wniosek o zamknięcie rachunku bankowego”.

      Rask
    • Może zmieniły się zasady, my jakieś 2 tygodnie temu zamykaliśmy konto telefonicznie

      Krzysztof
  • Do mnie wczoraj dotarła karta Rossman, po reklamacji, na którą odpisywali dokładnie 30 dni, ani dnia krócej :) ale dobrze że pozytywnie. :)

    qwerty123 Odpowiedz
  • Czy Nest zamykać już na fest , czy jeszcze jakaś promocje lada chwila szykują ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Nie wiem czy już się logowaliście nowego systemu NestBanku, ale jest kilka nowości. Można np. pobrać zestawienie transakcji w xls za cały rok. Ten, zeszły i nawet 2016. Korzystajcie, bo nie wiadomo jak długo to potrwa (zwykle fajne funkcje szybko są kasowane).
    Można tez przenieść odbiorców z innego banku (nie próbowałam).
    Zwróćcie też uwagę, że wyciągi są dostępne za ostatnie 365 dni. Czyli tych z 2017 już bezpłatnie pobrać się nie da.

    Be@ Odpowiedz
    • Nareszcie ucywilizowali swój system i zaczyna to jakoś wyglądać i funkcjonować. Jedna z pozytywnych zmian, na którą ja zwróciłam uwagę to powiadomienia sms/email, np o wpływie na konto, nawet taki gigant jak Pekao tego nie ma:)
      Widzę wersję z abonamentem i bez tylko nie wiem ile kosztuje pojedyncze powiadomienie SMS. Ktoś sprawdzał w tabeli opłat i prowizji?

      Ew@
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy