„100 zł z plusem” dla obecnych klientów Banku Millennium za założenie konta dziecku i wpływ świadczenia Rodzina 500+

Zakończona

Kilka dni temu ruszyła rewelacyjna promocja Banku Millennium, w której nowi klienci mogą zgarnąć 200 zł na start oraz 100 zł za zapewnienie wpływu „Rodzina 500+”. Okazuje się jednak, że obecni klienci mogą skorzystać z podobnej promocji – dla nich również przewidziano 100 zł premii za wpływ powyższego świadczenia. Promocja ma jednak mocno limitowaną pulę nagród, dlatego warto się śpieszyć!

100 zł za wpływ Rodzina 500 plus od Banku Millennium

100 zł z plusem

Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem lub współposiadaczem rachunku osobistego w Banku Millennium, który został otwarty przed 15.06.2019. Bank zaznacza również, że wykluczone są osoby, które brały udział w jakiejkolwiek promocji Konta 360° Junior w przeszłości. Branie udziału w promocjach „dla dorosłych” nie wyklucza.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zalogujemy się do bankowości internetowej i otworzymy za pośrednictwem systemu Millenet Konto 360° Junior dla własnego, małoletniego dziecka (akceptując przy tym regulamin niniejszej promocji).

I choć wnioski możemy składać do 26.07 to warto to zrobić wcześniej – bank zaznacza, że pula wynosi 5000 sztuk. Po jej wyczerpaniu pojawi się odpowiedni komunikat na tej stronie i dalsze składanie wniosków nie będzie miało sensu (albo raczej: nie będzie dawało premii).

Co dalej? Do końca sierpnia powinniśmy złożyć (za pośrednictwem Millenet) wniosek o świadczenie „Rodzina 500+”, a do końca października na nasze konto osobiste wpłynie to świadczenie (nie na konto dziecka!). Jeśli natomiast chodzi o konto Junior, to do końca października powinno ono zostać zasilone kwotą co najmniej 100 zł – na przykład za pomocą przelewu z naszego rachunku osobistego w tym, czy innym banku.

I to w zasadzie tyle, jeśli chodzi o dzieci z przedziału 0-12. Natomiast w przypadku dzieci w wieku 13 lat (według stanu na dzień złożenia wniosku o otwarcie Konta 360° Junior) powinny one dodatkowo wykonać min. 1 transakcję kartą debetową lub BLIKiem. W sam raz, aby dziecko spróbowało swoich pierwszych sił w płatnościach :)

Wypłata premii nastąpi do końca listopada, o ile ciągle będziemy posiadaczami kont osobistych (rodzic swojego, a dziecko swojego).

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Admin Michal
    czy po zasileniu konta junior kwota 100 pln – mozna bezproblemowo wykonac przelew z konta dziecka na nasze konto?
    O ile pamietam – w poprzednich edycjach promocji z tym kontem jedyny spodob na „wylanie” kasy byla wizyta w oddziale

    Michal1607 Odpowiedz
    • Chyba nie będzie problemu – dziś założyłem to konto (zachęcony proponowaną promocją) i po zalogowaniu na swój login widzę nowy rachunek a przy nim wśród opcji „przelew krajowy”.

      dyabeutor
    • probowalem zalozyc – ale w trakcie skladania wniosku – info – wystapil bład – prosze udac sie do oddzialu…

      Michal1607
    • @ dyabeutor to niestety o niczym nie świadczy:( Wcześniej też widniał taki napis i nic to nie dawało

      aircrash
    • Bankowości elektroniczna wydaje się dziecku tylko jeżeli skończyło 13 lat.

      Darek
  • Poczekajmy na reakcję innych banków – w zeszłym roku zdaje się Nest Bank też oferował bonusy za zlecenie przelewu świadczenia 500 plus. Tylko tym razem, biorąc pod uwagę, ze przysługuje ono z automatu także na pierwsze dziecko, stawka (czyli wpływy) jest większa…

    Marcinek Odpowiedz
    • Nest to był dwa lata temu. W zeszłym roku moim zdaniem nic ciekawego banki nie proponowały.

      Joana
    • Założyć konto można, rezerwując sobie tym samym miejsce w promocji. W przypadku ciekawszych opcji nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nie skorzystać z oferty Millennium :-)

      dyabeutor
  • Niestety problem jest kiedy dziecko ma inne nazwisko nie można założyć konta przez internet w takim przypadku

    Małgorzata Odpowiedz
  • @Admin, jesteś pewien, że wpływ 100 PLN z własnego ROR Millennium spełni ten punkt? W kontekście punktu 3. nie wydaje się to takie oczywiste – wydaje się, jakby trzeba przelać z zewnątrz:

    „2. Uczestnik nabywa prawo do Bonusu po spełnieniu łącznie następujących warunków:
    1) Do 31.10.2019 r. nowo otwarte Konto 360° Junior zostanie zasilone kwotą co najmniej 100 PLN,
    […]
    3. Bank dokonując oceny spełnienia przez Uczestnika warunków, o których mowa w ust. 2 pkt 1, nie będzie uwzględniał wypłat gotówki, poleceń przelewu wewnętrznego między własnymi rachunkami płatniczymi Uczestnika prowadzonymi w Banku, transakcji niebędących zapłatą za towary czy usługi, transakcji związanych z uczestnictwem w grach hazardowych oraz kwot transakcji zwróconych na Konto przed nabyciem prawa do Premii
    dodatkowej.”

    W ogóle ten ust. 3., to trochę nie wiadomo do czego przypiął, przyłatał – w jaki sposób _wypłata_ gotówki mogłaby być uznawana jako _wpływ_ na rachunek? Zauważmy, że kolejnym warunkiem jaki stawia ten punkt przez zaprzeczenie jest to, że wpływ powinien być zapłatą za towary lub usługi. Jakie towary lub usługi dziecko nam za te 100 PLN sprzeda?
    Chyba ktoś tu szykuje w regulaminie haczyk, aby nie wypłacić prawie żadnej premii… Masz jakiś kontakt w Millennium? Najlepiej do osób zajmujących się tymi promocjami, żeby to skonsultować? Wygląda na jakiegoś nadgorliwego prawnika banku, który dodał tam tyle, że aż stało się to bez sensu…

    Marcin H. Odpowiedz
    • Przy czym rachunek dziecka nie jest (zdaje się?) rachunkiem uczestnika, a jedynie rachunkiem do którego uczestnik jest pełnomocnikiem, więc nie powinno być problemów. Generalnie dziwne by było, jakby dziecku trzeba było przelewać kasę z innego banku – raczej nie o to im chodziło. Przynajmniej mam taką nadzieje :)

      Michał
    • Wydaje mi się że Pomieszales wymogi wpływu z wymogami dokonania 1 transakcji

      piotr1974
    • @piotr1974: a mnie wydaje się, że zrobił to bank podając odnośnik do punktu z przelewem, zamiast płatności kartą.
      Gdyby zamiast ustęp 2 pkt 1 napisali ustęp 2 pkt 2, to byłoby OK.

      Co do reszty: wydaje mi się, że powinno być tak, jak pisze Admin – inaczej byłoby dziwnie.

      Marcin H.
  • Wydaje mi się, że wyczerpała się już promocyjna pula. Nie ma informacji wprost o jej wyczerpaniu, ale na stronie nie ma też nigdzie informacji o bonusie, czyli bank może później twierdzić, że nigdzie nie byliśmy informowani, że w ogóle jest jakaś promocja…

    Zonk Odpowiedz
    • Na stronie nie ma i nie było żadnej informacji na temat tej promocji, natomiast pojawia się ona w trakcie zakładania konta Junior.

      Mahyn
    • OK, dzięki, jest tak jak mówisz. Założyłem i miałem przy tym informację, że biorę udział w promocji.

      Zonk
  • Czy da się założyć samo konto bez karty debetowej i jednocześnie spełnić warunki promocji ?

    sztos Odpowiedz
    • Da się, wystarczy mieć dziecko poniżej 13 lat, bo tam nie ma wymogu spełniania warunku operacji kartą. Oczywiście mówimy o koncie Junior (zakładanym dla osoby niepełnoletniej przez obecnego klienta Millennium)

      Michał
    • a jak wygląda później ew. zamykanie konta dziecka? da radę on-line tylko? i jak wygląda zmiana numeru konta w 500+? w tym roku dopiero pierwszy raz się załapię i nie wiem czy w razie W wystarczy nowy wniosek wysłać czy trzeba cały rok czekać??

      sivo
    • Dziecko <13 nawet nie moze miec karty i nie ma takiej opcji w formularzu. Natomoast dla 13+ oczywiscie pojawia sie opcja wyrobienia karty. Dla dziecka <13 to konto jest bez sensu, bo dziecko nic nie moze z nim zrobic. Tylko rodzic co najwyzej moze tam przelewac jakies oszczednosci. Do kazdego konta Junior z automatu otwierany jest tez Profit na 2.7% – to moze byc dla niektorych rozwiazanie jesli chodzi o limit 100k :) Ja po zalozeniu 2 kont Junior mam juz 3 konta Profit z promocyjnym %.

      keton
    • Warunki promocji można spełnić blikiem więc karta nie jest potrzebna.

      qqq
    • keton: żebyś się nie zdziwił jak będziesz chciał z tych dziecięcych profitów wypłacać.
      Czy zwróciłeś uwagę na informację którą wyświetla bank przy przelewie na dziecięcy profit?
      Z tych kont profit możesz przelać tylko na podpięte z nimi juniory a z tych juniorów to tylko do wysokości kwoty zwykłego zarządu czyli jakieś 4800 miesięcznie.

      j4c0b
    • Dzięki za wyjaśnienie i przedstawienie szczegółów swojej starej sprawy, pewnie wiele osób tutaj uchroni to od powtórzenia Twojego błędu. Kwota zwykłego zarządu niewiele się zmieniła – w tej chwili to nie jest 4800, ale 5014,94 zł.

      Zonk
    • @ j4c0b – prawde mowiac nie planuje w ogole trzymac w tym banku jakichkolwiek pieniedzy. 2.7% to jednak mocno slaba oferta. Poki co ciagle jeszcze mam dostep do 3.5%,a jak to sie skonczy to zostanie stare dobre 3%.

      keton
  • Czyli jeśli otworzy się np. 3 konta dla dzieci <13 to na Proficie można ulokować 300k +100k z własnego Profita?
    Czy rodzic może wycofać środki i zamknąć konto dziecka w dowolnym momencie? Ktoś pisał o możliwości dysponowania środkami do wysokości średniej krajowej (4,5k).

    hanka Odpowiedz
    • Nie wiem, czy do średniej krajowej, o to trzeba pytać w banku, każdy ma na pewno inną kwotę. Ja bym nie ryzykował większych kwot, bo kontem/lokatą dziecka możesz operować w granicach tzw. zwykłego zarządu. Pojęcie płynne, ale wypłata 100k to raczej nie jest zwykły zarząd i bank zawoła postanowienia sądu. Tak, jak wpłacisz pieniądze na konto dziecka, to to są już jego pieniądze, a nie twoje.

      qqq
    • „Miesięczny limit transakcji z konta 360stopni Junior wynosi 5014,94 zł”. Taką mam informację przy tym zwykłym koncie (nie oszczędnościowym). Mam nadzieję, że nie dotyczy to konta Profit (ale przy Proficie nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji, a nie chce mi się dzwonić na infolinię). Jest to wypełnienie przepisu, że osoba małoletnia może dysponować tylko ograniczonymi środkami na swoje potrzeby. W PKO rozwiązali to inaczej – przy każdym przelewie z konta dziecka ja musiałem potwierdzać ten przelew z konta rodzica, zaznaczając, że nie przekracza to „normalnego dysponowania środkami osoby małoletniej”, czy jakoś tak. Oby przy obrotach podchodzących pod 100k nie zawitali do nas smutni panowie w czarnych garniturach lub niebieskich mundurach z zarzutami, że używamy tożsamości dzieci do prania pieniędzy. :D

      Zonk
    • Raczej dotyczy wszystkich rachunków dziecka. Chcecie mieć problemy, to przelewajcie po te 100k. Tu chodzi o zabezpieczenie interesów dziecka, aby jakiś rodzic nie zechciał upłynnić majątku dziecka.
      https://www.rp.pl/artykul/138012-Czy-rodzic-moze-wyplacac-pieniadze-z-rachunku-dziecka.html

      qqq
    • ja niestety wpłaciłem na takiego juniorskiego profita 150k i kiedyś nie było problemów, był standartowy lilmit 50k dziennie dla przelewów elektronicznych. później nagle wprowadzili ograniczenie do kwoty zwykłego zarządu i wypłata 150k skończyła się rozprawa sądową i dopiero z tym wyrokiem musiałem udać się do banku by mi wypłacili tą kase. czas od wniosku do rozprawy i uprawomocnienia wyroku 4miesiące = 4 miesiące leży kasa na koncie praktycznie nieoprocentowana.

      j4c0b
    • Dzieki za informacje. Czyli potencjalne problemy moga byc przy kwocie wiekszej niz 5000zl?

      keton
    • Bank nałożył sobie limit, ale na dole artykułu specyficznie oznaczono, że np. wypłata lokaty i odsetek oraz przeniesienie ich na inną lokatę czy konto nie przekracza zwykłego zarządu, bo nie naraża na uszczuplenie itp., jednak ten akurat bank ustanowił sobie konkretne limity i już (w sumie, to ciężko byłoby to kontrolować automatycznie).
      Jedyna opcja, jaką tu widzę, to już przed wpłatą na Profit należy dysponować postanowieniem sądu o tym, że rodzic będzie regularnie lokował oszczędności dziecka na atrakcyjnych lokatach / rachunkach oszczędnościowych, co będzie wiązało się z wpłatami i wypłatami, ale wtedy z KO Profit należałoby te środki przenosić na inne r-ki prowadzone w imieniu dziecka, a takie z atrakcyjnym oprocentowaniem mogą być trudne do znalezienia (zwłaszcza całkowicie on-line)…

      Marcin H.
    • I nie zapomnieć złożyć w US SD-Z2 w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy darowizny. Bo dziecko chyba skądś te pieniądze ma?

      qqq
  • Chciałem założyć koto junior w obecnej promocji.
    Niestety dziecko miało wcześniej takie konta pod drugim rodzicem.
    Konsultanci informują, że w takiej sytuacji da się sprawę załatwić jedynie w oddziale, co wyklucza z promocji.
    Czy ktoś miał okazję przerabiać taki temat ?

    mbo Odpowiedz
  • Regulamin – ust2. pkt 2. 4)
    „Do 31.10.2019 r. na rachunek o którym mowa w ust. 1 pkt 1)
    wpłynie przynajmniej jedno świadczenie w ramach programu
    „Rodzina 500+”,”
    – a ust. 1 pkt 1 to:
    „Niniejszy Regulamin określa warunki sprzedaży premiowej Konta
    360° Junior prowadzonej pod nazwą „100zł z plusem” (dalej
    „Promocja”).”
    Z tego rozumiem, że min 1 wpłata (świadczenie) powinna wpłynąć na konto „360° Junior”, natomiast pozostałe wpłaty to już wg uznania? Czyli we wniosku o świadczenie najwygodniej wpisać konto Dziecka?

    Czytelnik Odpowiedz
    • Ustęp 1 punkt 1 wspomnianego paragrafu to:

      1. W Promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna posiadająca
      pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Uczestnik”), która:
      1) jest posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Millennium, który został otwarty przed rozpoczęciem Promocji lub w jej
      trakcie,

      Swoją droga jestem prawie pewny, ze kilka dni temu ten punkt brzmiał inaczej i pozwalał na skorzystanie z promocji tylko obecnym klientom (teraz pojawiła się furtka dla nowych, choć póki co maja lepszą promocję, bo z premia 300 zł)

      Michał
    • Ok. Pomyliłem paragrafy. Dzięki.

      Czytelnik
  • Witam, czy ktoś może wie dlaczego z konta junior dziecka poniżej 13 lat nie mogę przelać kasy na powiązane z nim konto profit? W aplikacji wyświetla się info, ze tylko opiekun prawny może to zrobić, a przecież jako matka, to chyba jestem tym opiekunem 😁, a w Millenecie kiedy chce zrobić to jako przelew krajowy, to wyskakuje info o nieprawidłowych danych przelewu… pani z infolinii tłumaczy to chwilowym problemem technicznym, ale tak już jest kilka dni… wiecie cos na ten temat??? Konto dziecka jest podpięte pod moje, żeby była jasność 😊 dzięki za ewentualną pomoc

    Justyna Odpowiedz
    • Miałem coś podobnego przy poprzedniej promocji. Po wizycie w banku gdzie zeskanowali dokument dziecka można można było wykonać przelew.

      mbo
    • Mi powiedzieli na czacie banku, że się nie da i już. Można zrobić taki przelew tylko w banku i po zapłacie 5 zł prowizji. Jeśli jest opcja z potwierdzeniem po zeskanowaniu dokumentu dziecka, to super, tylko szkoda, że moja rozmówczyni na infolinii tego nie wiedziała…

      Zonk
  • Witam Czy promocja dla aktualnych użytkowników jest nadal aktualna ?

    Bartłomiej Odpowiedz
    • Przyłączam się do pytania

      Łukasz
    • Tak wejdźcie w zakładkę konta w bankowości elektronicznej millnet i zlocie wniosek o konto 360 junior. Przy składaniu takiego wniosku będzie regulamin promocji do zaakceptowania.

      Dariusz
  • Czy jeżeli założę dwa konta dla dwójki dzieci to jestem w stanie skorzystać dwa razy z promocji ?

    Bartłomiej Odpowiedz
    • Dobre pytanie. Adminie – mozesz potwierdzic, ze 100zl jest za kazde konto? Czy tez moze tylko za 500+? Konta dla <13 w takim wypadku w ogole nie oplaca sie otwierac, a dodatkowo sa z nim problemy przy wyplacaniu srodkow.

      keton
    • 3. W ramach Promocji Uczestnik może otworzyć tylko jedno Konto
      360° Junior i uzyskać prawo do otrzymania jednego Bonusu po
      spełnieniu warunków opisanych w ust. 2.

      akrok6
    • Ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby współmałżonek założył konto drugiemu dziecku.
      Trzeba wtedy jedynie wnioskować o 500+ oddzielnie – na jedno dziecko ojciec, na drugie matka.

      adre
    • Nie wiem czy to zadziala. U mnie w W-wie lubia przelewac wszystkie swiadczenia na 1 konto. Jak sa rozne to dzwonia i pytaja na ktore maja przelewac.

      keton
    • W przypadku nieprowadzenia wspólnego gospodarstwa domowego (także bez formalnego rozwodu czy separacji) na pewno można. Ale rzeczywiście nie wiem czy „na życzenie” też.

      adre
  • „Co dalej? Do końca sierpnia powinniśmy złożyć (za pośrednictwem Millenet) wniosek o świadczenie „Rodzina 500+”, a do końca października na nasze konto osobiste wpłynie to świadczenie (nie na konto dziecka!)”
    No czytam ten regulamin i tak jest że na konto z ust. 1/1 – czyli konto Junior ma wpłynąć świadczenie… Problem w tym, że podczas składania wniosku nie można wybrać tego konta Junior do wpływu świadczenia.

    KMB Odpowiedz
    • Mozna podac „inny bank” i wtedy wpisac numer konta. Ale tez mi sie to nie podoba i zadalem pytanie czy tam mam faktycznie zrobic.

      keton
  • Jakieś widoki na lepszą promocję / premię za wniosek o 500+ niż ta?
    Ktoś pamięta jak to było w bankach za poprzednich okresów wnioskowych?

    Marcin H. Odpowiedz
  • A jak zrobiłem odwrotnie, to znaczy najpierw 500+, czy jest sens występować o konto Junior?

    qq Odpowiedz
    • Wg mnie tak, bo musi wpłynąć po prostu świadczenie do ciebie na konto.

      K+M+B
    • Swiadczenie musi wplynac na konto Junior. Zgodnie z regulaminem i dodatkowo zapytalem. Niestety we wniosku nie ma takiej opcji i trzeba podac je recznie

      keton
    • Mi powiedzieli 2-krotnie , że na moje konto. Regulamin jest źle sprecyzowany.

      K+M+B
  • Próbowałem założyć konto ale ani pesel jednego ani drugiego syna (rocznik 2017 oraz 2019) nie działa „Nie można założyć konta. Według ewidencji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji podany PESEL nie istnieje. Jeżeli jesteś pewien, że wpisany PESEL jest poprawny, spróbuj ponownie później”.

    Bartłomiej Odpowiedz
    • U mnie dokładnie ta sama sytuacja, przy obu synach.

      klaudi
    • Ja zakładałem dla dziecka urodzonego w 201X roku (x<7) i przeszło. Nie robisz błędu w początkowych cyfrach powiązanych z datą? Dla osób urodzonych po 2000 roku do liczby reprezentującej miesiąc dodaje się 20.

      Marcin H.
  • Czy ta promocja jeszcze działa?
    Na wzmiankowanej w artykule dedykowanej stronie www. nie ma żadnego komunikatu o wyczerpaniu puli, ale nie ma tam też żadnej informacji o tej promocji (ani tam ani gdziekolwiek indziej na stronach Millenium).

    adre Odpowiedz
  • Ja przed chwilą zakładałam konto córce i miałam informację, że biorę udział w promocji i miałam regulamin do zaakceptowania, czyli promocja jeszcze działa.

    Sandra Odpowiedz
    • Miałem tylko regulamin promocji wśród wykazu kilkunastu innych dokumentów do zaakceptowania, ale informacji wprost, że biorę udział w promocji nie zauważyłem

      adre
  • Własnie założyłem konto Junior i konsylultantka na czacie potwierdziła, że pula wniosków nie została jeszcze wyczerpana

    Marcel Odpowiedz
  • Konsultantka sprawdzała mi dwa razy twierdząc ,iż świadczenie 500 plus ma być przelewane na konto junior360

    dark Odpowiedz
  • Dostalem taka odpowiedz na pytanie o miejsce wplywu swiadczenia i czy moge przelac 100zl z wlasnego konta:
    „Potwierdzam, że zarejestrowane przez Pana Konto 360 Junior jest uczestnikiem naszej Promocji. Świadczenie powinno wpłynać na powyższe konto, które może być zasilone kwotę 100 PLN z Pana rachunku. Mam nadzieję, że uda się Panu spełnić pozostałe warunki Promocji.”
    Jest to dla mnie bez sensu, bo moj Urzad Dzielnicy lubi przelewac wszystkie swiadczenia na 1 konto. Czyli na tego Juniora beda przelewac tez 500+ na 2 dziecko i 300+. Poza tym tego konta nie da sie wybrac bezposrednio we wniosku skladanym przez bank. Trzeba je bedzie podac recznie. Zadalem jeszcze 1 pytanie. Zobaczymy co odpowiedza.
    Przy okazji – konta dla <13 nie da sie zamknac on-line ! A chce zamknac, bo to konto nie ma zadnej funkcjonalnosci ani dla dziecka ani dla rodzica.

    keton Odpowiedz
    • Moze komus sie przyda. Dzisiaj dostalem odpowiedz od innego konsultanta:
      „W ramach promocji „100 zł z plusem” świadczenie powinno być skierowane na Pana konto. Proszę, przy składaniu wniosku wybrać swój rachunek.
      Nie musi Pan wybierać konta córki ręcznie. Świadczenie 500+ i 300+ przelane na Pana konto, także spełni warunki promocji. Mam nadzieję, że informacje będą dla Pana pomocne w skorzystaniu z promocji. W przypadku pytań, zachęcam do ponownego kontaktu. ”
      Zupelnie inna odpowiedz. Jak dla mnie niezgodnie z regulaminem, ale robie screenshota i wypelniam wniosek. Najwyzej bedzie reklamacja.

      keton
    • „Nie musi Pan wybierać konta córki ręcznie” 🤔

      Don Quijote de la Mancha
    • aa, nie zauważyłem „konta”, już nic nie mówię 😉

      Don Quijote de la Mancha
  • Nie bardzo rozumiem skąd Konsultanci biorą do wpływu 500+ Konto Junior? Wpływ 500+ powinien być na konto podstawowe (ROR), czyli Konto 360. Zapis jest dość jasny:
    Do 31.10.2019 r. na rachunek o którym mowa w ust. 1 pkt 1) wpłynie przynajmniej jedno świadczenie w ramach programu „Rodzina 500+”.
    W ust. 1 (nie paragrafie!) pkt 1 jest zapis: (…) jest posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Millennium, który został otwarty przed rozpoczęciem Promocji lub w jej trakcie. Dla jasności – na Konto 360 Junior musi wpłynąć minimum 100 zł. Jakkolwiek i od kogokolwiek.

    jmg Odpowiedz
  • mam do Was pytanie zwiazane z tą promocją.
    Zona będą obecnym klientem millennium zalożyła dla syna konto 360 junior w ramach tej promocji (z pwoodów technicznych wniosek zlozyła w oddziale i napisała o dołączenie do promocji). Bank odpowiedział ze nie może zostać dołączona – gdyz „… Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która brała w przeszłości udział w jakiejkolwiek promocji Konta 360° Junior organizowanej przez Bank”.
    Bank powołuje się na Regulamin promocji „100 zł z plusem” (§ 2 ust.6). – który wskazuje ze uczestnikiem nie moze byc osoba ktora brała w przeszłosci udział w jakiejkolwiek promocji konta 360* junior organizowanej przez bank.
    Co ważne żona jednak nie brała nigdy udziału w promocji 360 junior. Podejrzewam że bank chce jako uczestnika uznać syna – gdyż kiedyś skorzystałem z promocji 360 junior i założyłem mu konto (obecnie zamkniete), ale co ważne mam w millennium konto oddzielne od żony.
    Jak sprawdzilem regulamin (§ 2 ust.1) jako uczestnika jasno określa – ze jest to każda osoba fizyczna ktora posiada pełną zdolność do czynnosci prawnych.
    Tak więc jeśli dobrze to rozumiem nie jest to osoba małoletnia.
    Będę wdzięczny informacje czy dobrze interpretuję regulamin i warto dalej się szarpać z bankiem

    Michal1607 Odpowiedz
  • Mam problem z aktywowaniem karty do konta Junior. Karta przyszła pocztą, ale w bankowości internetowej jej nie widać (konto owszem).

    Marcinek Odpowiedz
    • Musisz ja aktywować i nadać PIN przez bankowości elektroniczna dziecka :)

      Darek
    • A to dziecko ma swoją bankowość internetową? Skoro jego konto podpięte i widoczne jest w mojej bankowości?

      Marcinek
    • Tak jak ma kartę czyli powyzej 13 lat to ma swoją bankowosc elektroniczna. Rodzić ma tylko podgląd poprzez swoją bankowosc do konta dziecka.

      Dariusz
    • Dzięki za info. No to niezły misz-masz z tym kontem.
      Powinni być już konsekwentni i całość informacji pokazywać bądź na koncie rodzica, bądź dziecka.
      A skąd bierzesz hasło i login do tej bankowości dziecka? Chyba, że coś przeoczyłem…

      Marcinek
    • Jest na umowie rachunku takie cos jak millekod czyli login a hasło startowe przychodzi smsem na tel w momencie próby pierwszego logowania.

      Dariusz
    • Millekod dla dziecka przychodzi w wiadomosci przez serwis on-line banku zaraz po zalozeniu konta.

      keton
    • Dzięki za trop, znalazłem milekod w swojej bankowości, jednak hasła nie, ani w formie smsa na mój telefon, ani na telefon dziecka. Gdy mimo to próbowałem się zalogować tym milekodem pojawiła się informacja, ze hasło czeka w kopercie w banku…

      Marcinek
  • Czy miał ktoś taką sytuację, że przelał prze przypadek pieniądze na konto oszczędnościowe dziecka zamiast swoje? Jak odzyskać taką kasę? Wybierać pieniądze od banku po 5 tyś co miesiąc to tak sobie, w dodatku oprocentowanie będzie mizerne po okresie promocyjnym. Odbiorca przelewu był wpisany prawidłowo, w sensie imię i nazwisko.

    Bobek Odpowiedz
    • Ktos tu opisywal taka sytuacje. Musisz isc do sadu rodzinnego i z wyrokiem do banku – wtedy oddaja kase. Tyle ze to dlugo trwa.

      keton
    • A cofnięcie przelewu jako błędnie zrealizowanego ktoś wykonywał może kiedyś (imię i nazwisko osoby do której miał trafić przelew jest inny niż dziecka)?

      Bobek
  • Może było już o tym pisane ale powtórzę. Trzeba uważać bo według moich informacji z konta junior profit na konto junior przelewu można dokonać tylko w oddziale bez limitu kwoty. Za to z konta junior można przelać tylko do kwoty nieco ponad 5 tys. miesięcznie, tylko jako przelew zewnętrzny. Nie ma możliwości przelewu z konta junior na konto junior profit, konto junior profit możemy zasilić z własnego konta.

    kiton Odpowiedz
  • A jak mogę „wycofać” 100 wpłaconą na konto junior?(dla 9latka) w aplikacji nie można z tego konta dokonać przelewu(ani wew. ani zewn.)

    Maciej Odpowiedz
  • uuu, to słabo. Myślałem, że tylko z konta oszczędnościowego przy większych kwotach trzeba się kłopotać do oddziału.

    Maciej Odpowiedz
  • Drodzy.
    Rozpocząłem potyczkę z bankiem o dostęp online do konta Junior i Konta oszczędnościowego Junior, bo jak na razie wszystko trzeba załatwiać w oddziale.

    ISTOTNE: Zapoznając się dokładnie ze stroną promocji z Ofertą konta Junior i obowiązkowo zakładanym kontem oszczędnościowym Junior – według oferty Banku dostęp miał być w pełni online – rodzic mógł zarządzać online kontem dziecka 24h/7.

    Składałem już kilka reklamacji. W odpowiedzi na pierwszą dowiedziałem się, że się nie da zarządzać kontem dziecka online przez rodzica – muszę jeździć do oddziału.

    Zrobiłem printscreeny strony z ofertą, zaznaczyłem na nich informacje wskazujące na to że dostęp do konta jest online dla rodzica i dołączałem do następnych reklamacji. Dodatkowo poinformowałm ze przekażę sprawę do Rzecznika finansowego oraz do portali branżowych – wtedy dopiero bank zmienił retorykę odpowiedzi.

    W kolejnej reklamacji odpisali, że muszę zanieść do banku akt urodzenia dziecka i wtedy uruchomią dostęp online – zaniosłem ale wciąż nie miałem dostępu online.

    W kolejnych dwóch reklamacjach obiecują że planują uruchomienie takiej funkcjonalności dla rodziców – dostępu online bez chodzenia do oddziału.

    Zachęcam, składajcie reklamację, że bank nie dostarcza usługi, którą obiecywał w ofercie promocyjnej (czyli dostępu online dla rodzica) i postraszcie bank Rzecznikiem finansowym artykułując, że bank za pomocą nieprawdziwej oferty pozyskał beneficjentów 500+ .
    Jak będzie nas więcej, to szybciej to załatwią

    AdamC Odpowiedz
    • Tak, po moich pięciu wizytach w banku tylko po to, żeby zrobić trzy przelewy, przekonałeś mnie, też tak zrobię. Mnie nabierali, że paszport dziecka wystarczy do zarejestrowania przez system, że jestem rodzicem i będę mógł robić przelewy online, ale wciąż nie działa możliwość przelewu online z konta oszczędnościowego. A najlepsze, że pracownicy banku za każdym razem robią tzw. karpia, jak im mówię, że nie mam możliwości wypłaty online nawet niewielkich kwot pieniędzy z konta oszczędnościowego Profit dziecka i to nieważne, czy przelewem zewnętrznym, czy wewnętrznym na konto 360stopni Junior należące tego samego dziecka…

      Zonk
    • Adam, jestem w podobnej sytuacji. Dzisiaj chciałem złożyć reklamację z powodu braku dostępność do konta dziecka, Pani stwierdziła że nie mam podstaw do przyjęcia reklamacji bo to są wewnętrzne procedury banku i nie muszę o nich wiedzieć.
      Oczywiście nie potrafiła określić punktu w regulaminie gdzie jest informacja o braku dostępności do konta oszczędnościowego z poziomu aplikacji lub strony internetowej.
      Po mocnym nacisku i poproszeniu o nr kontaktowy do przełożonego Pani zgodziła się na przyjęcie mojej reklamacji. Nie mam sporo kasy na koncie oszczędnościowym dziecka jeszcze pary razy i będzie zamknięte. Szczerze mam już dość tego banku w tym miesiące byłem już więcej razy w oddziale niż przez 8 lat użytkowania tego konta. Odział przejęty od Eurobanku, cały czas coś się wiesza, telefony do centrali, mnożące się problemy, mnóstwo klientów z dziwnymi pismami od Millennium, które pracownicy próbują wyjaśnić.

      PsiHund
  • Mam ten sam problem. Już nawet postanowiłam, ze udam się do oddziału, wypłacie kasę z konta profit dziecka<13 lat i Zamknę to całe konto junior, bo ile razy można dzwonić na infolinie, zgłaszać problem, ze nie Taka była umowa, ze jako rodzic nic nie mogę zrobić, zlecić żadnego przelewu z konta dziecka… już trudno z tym 100 zł w promocji… więcej mi to całe konto krwi psuje niż to wszystko warte 😐

    Justyna Odpowiedz
  • Kuriozum polega na tym,że do otwarcia konta na dzieciaka <13 r.ż. wszystko jest ok. Chcesz wpłacić dowolną kwotę – ok. Chcesz wypłacić – nie wolno!!!! Problem !!! Pytam dlaczego? Konsultantka – bo tak. Merytoryczne dno. Polityka banku – usłyszałem. Jakiekolwiek operacje przelewu z konta dziecka wymagają wizyty w banku. Po co??? Skoro decyduję za dziecko poniżej 13 r.ż. w sprawie otwarcia konta to po co mi dziecko w oddziale? Pani nie odpowiedziała. Trudno się dziwić – próbuje tłumaczyć kretyńskie decyzje "góry".

    Ja Odpowiedz
  • Czy Wam juz wpadlo 100zl w ramach promocji? Teoretycznie maja czas do 30 pazdziernika.

    apwelkle@gmail.com Odpowiedz
    • Na gorze jest napisane „Wypłata premii nastąpi do końca listopada, o ile ciągle będziemy posiadaczami kont osobistych (rodzic swojego, a dziecko swojego).”

      keton
  • A nie do końca listopada maja czas…?

    Justyna Odpowiedz
  • Podbijam temat. Czas do końca listopada. Czy ktoś już może otrzymał 100 zł?

    Maciej Odpowiedz
  • 100 wpadła ;) Dziękuje Michał;)

    krzychu90 Odpowiedz
  • Potwierdzam, wpadla 100!

    keton Odpowiedz
  • Ja mam dziecko <13 r.ż. Wniosek wyklikałem, konta widziałem on-line. Kwotę 4 000-5 000 PLN?

    29.11.2019 (piątek) złożyłem dyspozycję zamknięcia obu kont Junior. Dopiero później uświadomiłem sobie, że zgodnie z regulaminem mogliby się teoretycznie domagać zwrotu 100 PLN, bo trzeba było do 30.11 włącznie utrzymać te konta, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.
    Gdyby okazało się, że konsultanci w oddziale mają problem z ich zamknięciem, to doradźcie, że powinni wejść w kartotekę dziecka (zamiast waszej) i tam opcje zamknięcia r-ków będą aktywne ;). Ja odwiedzałem byłą placówkę eurobanku, a zatem obsługa edukował się na bieżąco przez wewnętrzną infolinię. W 45m od wejścia zmieniłem adres zamieszkania, zleciłem zamknięcie obu r-ków dziecka, otworzyłem IKE i ustanowiłem osobę uposażoną. Panie obsługiwały mnie równolegle na 2. stanowiskach – jedna zajęła się zmianą danych i IKE, a druga zamykaniem kont dziecka. Gdyby akurat ktoś inny przyszedł do oddziału, to byłoby to całkiem zabawne, bo obu z nich na zmianę dyktowałem potrzebne dane ;). Oczywiście jest możliwość zapisywania wrażliwych danych na karteczkach, które potem lądują w niszczarce.
    Póki co, oba konta dziecka nadal widoczne w bankowości elektronicznej.

    Marcin H. Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy