Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy

Zakończona

Dwa miesiące temu pisałem o EnveloBanku, czyli nowym graczu, który wprowadził na nasz rynek bardzo interesujące konto osobiste. Dziś oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, bo po raz pierwszy rachunek ten pojawia się w promocji na start. Do zgarnięcia mamy łatwe 100 zł premii za wykonanie 3 płatności kartą :)

100 zł premii za założenie EnveloKonta w EnveloBanku Pocztowym

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem Banku Pocztowego, czyli osobą nieposiadającą konta w Banku Pocztowym (zarówno tradycyjnym, jak i EnveloBanku) w momencie wysłania wniosku. Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji najpóźniej do 31.12.2017. Wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank). Organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków ograniczona jest do 2000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Aktualizacja (30.11, 22:30): WOW! Tak szybkiej promocji nie było już dawno. Po 10 godzinach trwania nie ma już połowy promocyjnej puli! Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (31.11, 12:00): Promocja została zakończona.

Zgody w promocji EnveloBanku 100 zł premii
Wymagane zgody

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji należy wypełnić i wysłać wniosek internetowy o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku, również do końca roku. Na zawarcie umowy mamy czas aż do 19.01.2018. Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem. Zwracam tylko uwagę, że jeśli zdecydujemy się na ostatnią (najwygodniejszą opcję), to przelew musimy zrobić z konta które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu) oraz w przelewie muszą być te same dane. Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku! Wtedy też powinniśmy poczekać na telefon od konsultanta banku i zmianę metody podpisania umowy na oddział lub przez kuriera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 9.02.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.02.2018. Wypłata premii nastąpi do 9.03.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Wizyta kuriera 8-12-2017, karta przychodzi 20-12-2017.
    Aktywacja karty i nadanie PIN-u. Zero problemów z pierwszym zakupem potwierdzanym PIN. Miałem szczęście? Pewnie większość nie miała żadnych problemów.

    Zenek Odpowiedz
  • A ja nadal czekam na kartę :/
    Na czacie piszą: proszę zadzwonić na infolinię.
    Infolinia nie odbiera.
    Jak mam spełnić warunek darmowego konta (wpływ 1000 zł i 1 płatność kartą w miesiącu) nie mając karty?

    KarolinKa Odpowiedz
    • EnveloKonto jest bezwarunkowo bezpłatne.

      Don Quijote de la Mancha
    • Konto darmowe, ale karta już nie.. tak wynika z opisu powyżej.

      Mik
    • Pisz reklamacje jak ci nalicza oplate

      keton
    • Więc karta w pierwszym, niepełnym miesiącu nie jest darmowa?

      jaceny
    • Dziś aktywowali mi konto karta za kilkanaście dni dojdzie Czy jeśli jej nie widzę w systemie tudzież nie aktywuję to opłaty uniknę za grudzień ?

      Zdzisiek80
    • Przejęzyczyłam się-chodziło mi o opłatę za kartę. Dodzwoniłam się na infolinię (ok. 23:00 to było) i Pani po weryfikacji powiedziała, że karta została wysłana 21.12., no ale okres świąteczny i że na dniach powinna przyjść. Wspomniałam o tym, że jak mam uniknąć płatności za kartę, kiedy jej nie mam i nie mogę spełnić warunków by była za free. Wspomniała, że mogę reklamację złożyć jakby co, ale nie powinni naliczyć. Zobaczymy.

      KarolinKa
    • Dzięki za info.Ja mojej w systemie nie widzę jeszcze nawet ;)

      Zdzisiek80
  • Można zamknąć tam konto przez maila? Karte zamknąłem dzisiaj po południu, teraz tylko czekam na premię.. mam nadzieje ze nie bedzie problemów z jej otrzymaniem.

    1234pięć Odpowiedz
    • W jaki sposób, gdzie zamknąłeś kartę?

      Kacper
    • Na infolinii lub na poczcie

      Benito
    • Infolinia zajęta, pani na poczcie mówi że nie ma takiej opcji odsyła na infolinię. Zamknąłeś czy zastrzegłeś kartę?

      Kacper
    • Jeszcze nie. Na stronie banku napisali co trzeba zrobić i gdzie, mówisz, że zgubiłeś lub ukradli kartę i pani w okieku ma obowiązek ją zastrzec, a jak nie umie niech woła kierownika poczty. Jak tak miałem na poczcie z płatnością blikiem, kierowniczka przyszła i nagle się nauczyli jak to sie obsługuje :)
      https://www.envelobank.pl/kontakt/zastrzeganie-karty.html

      Benito
    • Trzeba poczekać z 3-4 minuty, ale mnie również się udało zamknąć (zastrzec) kartę. Bankowość sobie zostawię nawet po okresie promocji, bo jest jedną z lepszych (interfejs użytkownika) i może kiedyś kartę zamówię na nowo o ile będzie to za darmo i poprawią te księgowania płatności poprzez chip (obecnie to woła o pomstę do nieba – nie wiadomo do końca jakie się ma aktualne saldo).

      Pako
    • No i się wyjaśniło. Zadzwoniłem na nr do zastrzegania kart +48523499494 i tam mi zadyrzrgli bez wysyłania nowej i bez pobierania opłat za kartę. Status karty: nieważna

      Kacper
    • Widzę że niektórzy sami się pozbawiają premii :-) Jeżeli toś nie ma karty to tym samym rezygnuje z umowy o kartę czyli narusza §3 pkt 2. W terminie do 19 stycznia 2018 r., po złożeniu ww. Wniosku Internetowego i na jego podstawie, zawrzeć z Bankiem Umowę o EnveloKonto wraz z Envelokartą.
      Przecież to oczywiste że do czasu przyznania premii tj do 21 lutego co najmniej trzeba posiadać ważną kartę Nie masz czyli sam się skazujesz na brak premii Tylko potem nie płaczcie że wam premii nie przyznali :-)

      piotro
    • @piotro
      Nie wprowadzaj w błąd.
      Takie komentarze odnośnie ewentualnego płaczu sobie daruj, bo sam nie rozumiesz regulaminu

      deloe
    • piotro, misztrzu, tyle że ja zawarłem umowę wraz z kartą. Skorzystałem z karty, wykonałem płatności i kartę następnie zamknąłem bo mnie zaczęła irytować (długi czas nieaktualne saldo przez płatności zbliżeniowe).

      Pako
    • Zastrzeżenie karty jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o kartę – nie można zjeść ciastko i mieć ciastko. Brak umowy o kartę oznacza brak premii zgodnie z regulaminem

      piotro
    • Sam Admin napisał:
      „Regulamin nie wymaga posiadania karty w momencie odbioru nagrody :)”
      Poza tym, jak zgubię kartę i ją zastrzegę to co, chociaż wcześniej spełnił warunki co do płatności? Pozbawiam się premii? Nonsens.

      Pako
    • Lepiej trzymać niż potem bawić się w reklamacje Poza tym nie tylko ja tak twierdzę to chyba na Pako komentarz też ktoś odpisał :

      „Pako, patrząc na cyrki z bankiem to ja bym zalecał trzymanie karty na wszelki wypadek do wypłaty premii..”
      10 grudnia 2017, 13:18 • Mariusz

      To nie jest problem zrobić przelew 1000 zł i tego samego dnia wycofać a w mies jedną transakcję i spokojnie zamknąć na początku marca po zrobieniu takowej transakcji

      piotro
    • @piotro
      Nie każdemu chce się pilnować czy przelał 1000 i wykonał jedną transakcję.
      Nie ma sensu robić dodatkowych transakcji, skoro i tak nie wpływają na nagrodę.

      „Brak umowy o kartę oznacza brak premii zgodnie z regulaminem”, wskaż podpunkt regulaminu który to potwierdza

      deloe
  • A jak zamknąłeś kartę?

    Andrzej Odpowiedz
  • Hej, czy jeżeli podpisałam umowę w grudniu to muszę zrealizować przelew już w grudniu czy dopiero od pełnego miesiąca?

    Ju Odpowiedz
  • Po trzech tygodniach konto udało się otworzyć. Rekord :) Niespodzianka, nie widzę w systemie karty debetowej pomimo tego, że wnioskowałem o nią.

    Don Pablo Odpowiedz
    • @Don Pablo Gratulacje! Witaj w klubie. Wczoraj moja żona otrzymała wreszcie dane niezbędne do aktywacji konta :-)

      gajowy
    • Karta pojawi ci się jutro w systemie. Przynajmniej tak było u mnie.

      timi
  • czy komus udalo sie dodzwonic na ich infolinie ? :-)

    jacenty Odpowiedz
  • Namieszałem niesamowicie przy zakładaniu tego profilu promocyjnego.
    Składałem 3 wnioski w opcji przelew z innego banku. Zostały odrzucone (niezgodne dane). Za każdym razem tworzyłem nowy profil promocyjny na inny email bo tak powiedzieli mi w banku. Po paru dniach umożliwili ponowne złożenie wniosku w opcji z kurierem. Wszystko przeszło poprawnie konto otwarte. Ale teraz nie wiem którego profilu promocyjnego użyłem.
    Jak to sprawdzić jest jakiś mądry? :-) Co macie w profilu po zalogowaniu. Są jakieś informację że konto zostało założone?

    Tomex Odpowiedz
    • Ja mam nad przyciskiem napis „Osiągnięto limit 2000 promocyjnych wniosków, wypełnienie wniosku internetowego w tej chwili nie jest możliwe. Powiadomimy Cię wiadomością e-mail gdy wróci możliwość wypełnienia wniosku promocyjnego.
      Na samym przycisku (teraz szarym) „wypełnij wniosek internetowy”

      MaRk
    • Różne maile musiałeś podawać w profilach, to zobacz na który dostałeś umowę.

      Kacper
    • Umowa chyba nic do tego nie ma, bo przychodzi na mail z wniosku o konto a nie z zakładanego profilu promocyjnego. We wniosku o konto podawałem jeden i ten sam email. Czyli dalej jestem w czarnej d…

      Tomex
    • Z ciekawości sprawdziłem u siebie. Ja mam nad przyciskiem PAMIĘTAJ! Zgodnie z Regulaminem Promocji, z jednego Konta w Akcji może zostać rozliczony jeden wniosek.
      Przycisk czerwony aktywny i możliwość wypełnienie wniosku. Po kliknięciu
      Komunikat
      Dla jednego konta, można wypełnić tylko jeden wniosek. Jeśli porzuciłeś wniosek w trakcie jego wypełniania na stronie Banku, będziesz mógł ponownie go wypełnić. Spróbuj za 10 minut.

      Czyli tak jakby wniosek był złożony. Chyba tak ma być. ale niech to ktoś jeszcze potwierdzi.

      Pekin
    • Nie wiem jak ci pomóc.
      Tak na zdrowy rozum link wykorzystany nie powinien być podświetlony i dostępny. Ale kto ich tam wie. Dajcie znać jak jest u was.
      Admin może jakaś podpowiedz.

      MaRk
    • Chciałam wypełnić wniosek 30.12. przycisk jest nieaktywny :(
      co robić? powiadomiłam o tym formularzem do kontaktu, ale
      myślę, że już po sprawie

      EP
  • Czy NIK potrzebny do logowania do bankowości otrzymam oddzielną przesyłką, czy powinien być w dokumentach zostawionych przez kuriera? (jeśli w dokumentach to gdzie go szukać, bo nigdzie nie widzę?)

    Przemek Odpowiedz
  • Kartę aktywowalem na początku stycznia a 9 pobrano opłatę za kartę o co chodzi też tak macie?

    Darofx Odpowiedz
    • U mnie nie ma opłaty. Ale ja aktywowałem kartę w grudniu i w grudniu wykonałem operację kartą. Prawdopodobnie policzyli Tobie opłatę za nieaktywną kartę za grudzień (bo nie wykonałeś transakcji).

      twasko
    • Warunek wpływu 1 kzł i 1 płatności kartą zwalnia z tej opłaty za następny miesiąc, ale skoro w grudniu kartę miałeś nieaktywną, to przecież nie mogłeś tej transakcji wykonać — więc pisz reklamację. Szczególnie, że nie widzę żadnego zastrzeżenia, że opłata jest pobierana także za kartę nieaktywną.

      Don Quijote de la Mancha
    • poszła reklamacja zobaczymy co wymyślą, co najlepsze po złożeniu reklamacji przez formularz pojawia się komunikat, że bank skontaktuje się w ciągu 4godz(!) ciekawe o co chodzi skoro zgodnie z prawem mają 30 dni na odp

      Darofx
  • Mnie na razie to tylko irytuje…
    1) Przy zakładaniu tylko wybrane banki. Nie mogłam więc z głównego przelać (Milennium) tylko starego nieużywanego (BZWBK), o którym zapomniałam, że mam stary adres (w banku nie chcieli zmienić bez potwierdzenia zameldowania, a mi się nie chciało drugi raz iść i czekać w kolejce). Odrzucono więc.
    2) Czekanie dłuuugi czas na telefon po którym wreszcie przysłano kuriera.
    3) Karta przyszła dopiero wczoraj (kurier przed świętami). Zdążyłam zapomnieć hasło do konta. Możliwość zresetowania? Brak. Trzeba dzwonić na infolinię…
    4) Na przysłanej karcie informacyjnej z kartą pisze, że infolinia czynna od poniedziałku do niedzieli 24h. Dzwonię. „Z tego obszaru numer teraz jest nieosiągalny”. Nie wiedziałam, ze Legnica jest jakimś takim zadupiem, że infolinia nie może mi nawet pomóc :P

    Mam nadzieję, że w poniedziałek uda mi się dodzwonić. Jak nie – nie mam możliwości odblokowania karty, a więc spełniania warunków bezpłatności. Kasy też nie przeleje, skoro nie mam jak jej potem wybrać :P Ani kartą ani przelewem…

    I na starcie mnie do siebie zrażają…

    Marta Odpowiedz
    • Zwracam honor – znalazłam inny numer (na informacji o blokadzie jest podany ten z 801 i to on wyrzucał takie info) i na tym szybko odebrali i odblokowali konto resetując hasło :)
      I już wiem, czemu hasła nie pamiętałam – zazwyczaj wrzucam gdzieś przecinek, a tu nie wolno…

      Marta
  • A jak w ogóle potem zamknąć konto?

    Wkurzony Odpowiedz
  • (na marginesie – ten envelo bank gupi jest – za zakupy z poniedziałku – 15 sty – nie zablokował środków na rachunku – dopiero dziś się pojawiło obciążenie – 18 sty)

    a Odpowiedz
  • Gdzie dokładnie można znaleźć informacje o przewalutowaniach? Chciałabym sprawdzić, czy opłaca mi się używać karty w Izraelu (również do wypłat z bankomatów), żeby nie brać gotówki.

    Mel Odpowiedz
    • Paragraf 48 Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych EnveloBank oraz wydawania i obsługi kart płatniczych dla osób fizycznych. Dodatkowo z TOiP Rozdział 2 EnveloKarta pkt 3, 4 i 6.

      EwaR
  • Dziś, 19.01, z adresu envelokonto@zpremia.pl przyszedł mail przypominający o konieczności spełnienia warunków. Ciekawe, czy wysłał go automat, czy zauważyli, że nie wszyscy z 2000 osób zrobili 3 operacje kartą?

    Rafał Odpowiedz
    • Ja zrobiłem 3 operacje i emaila nie dostałem. A Ty?

      Pako
    • Maila nie dostałem, 3 operacje na 100zł zrobiłem

      topmorning
    • Ja maila nie dostałam – warunki spełnione. Mój chłopak maila dostał i faktycznie warunków
      jeszcze nie spełnił. Fajna opcja żeby dowiedzieć się, czy na pewno bierze się udział w promocji;)

      asi
  • @Rafał
    Konto zakładałam z reklamacji. Maila dostałam tak jak Ty. Niestety nie mam jeszcze karty i nie mogę zrobiś transakcji bezgotówkowych. Czy BLIK się liczy?

    Beata2 Odpowiedz
  • Czy liczą się transakcje interetowe visa checkout?

    jaceny Odpowiedz
  • Envelo przyslalo maila: „Zmiany w Regulaminie, Warunkach świadczenia usług, Taryfie Opłat i Prowizji oraz nowe funkcjonalności w EnveloBanku”.
    Czyli pewnie bedzie mozna po wypłacie wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym przed 26.03.2018r.

    sunwoj Odpowiedz
  • Czy możecie zalogować się aktualnie do bankowości? Proszę o pilne info?

    Andrzej Odpowiedz
  • @Andrzej . Po wpisaniu NIKu i kliknięciu dalej zarówno przez explorera jak i firefoxa mieliło się okienko ze dwie, trzy minuty ale w końcu pokazało się okno do wpisania hasła – przez explorera udało się zalogować, przez firefoxa – nie udało się.

    wiechu Odpowiedz
  • Czy ktoś włączał abonament na bezpłatne wypłaty z bankomatu za granicą? Wg TOIP „Włączenie lub wyłączenie abonamentu bankomatowego następuje z końcem miesiąca.” Czyli chcąc korzystać w lutym powinienem go włączyć do końca stycznia? Taką informację uzyskałem na infolinii. Z tego wynikałoby, że nie da się tego włączyć kilka dni przed wyjazdem, tylko trzeba to zaplanować miesiąc wcześniej :-(

    Ludwik Odpowiedz
  • Czy Envelo przysłało Wam maila takiego jak otrzymał sunwoj : „Zmiany w Regulaminie, Warunkach świadczenia usług, Taryfie Opłat i Prowizji oraz nowe funkcjonalności w EnveloBanku”.
    Czy te zmiany w regulaminie są powodem do tego, aby wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym przed 26.03.2018r.?

    Andrzej Odpowiedz
  • Adminie
    Jak powinno prawidłowo wyglądać wypowiedzenie konta i karty związane ze „Zmianami w Regulaminie, Warunkach świadczenia usług, Taryfie Opłat i Prowizji oraz nowe funkcjonalności w EnveloBanku”.
    Prześlij wzór wypowiedzenia?

    Andrzej Odpowiedz
    • Trzeba powoła się na ustawę o usługach płatniczych – art 29 pkt 2:

      Jeżeli umowa ramowa stanowi, że brak sprzeciwu użytkownika wobec proponowanych zmian jest równoznaczny z wyrażeniem na nie zgody, dostawca, informując o zmianach, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany poinformować użytkownika, że:
      1) jeżeli przed proponowaną datą wejścia w życie zmian użytkownik nie zgłosi dostawcy sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że użytkownik wyraził na nie zgodę;
      2) użytkownik ma prawo, przed datą proponowanego wejścia w życie zmian, wypowiedzieć umowę ramową ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat;

      Pamiętajmy tylko, aby to zrobić po odebraniu nagrody – to promocja organizowana przez pośrednika (a nie sam bank) więc obowiązują nieco inne zasady.

      Michał
  • Dostajecie smsy autoryzacyjne z tego dziwnego tworu? Od 2 godzin nie mogę przelewów zlecić :/

    Ewelina Odpowiedz
  • @Andrzej, Wyjadacz Okazji, wiechu
    Miałem wczoraj to samo. W ogóle nie mogłem się zalogować. Po interwencji na infolinii udało się tak ok. 9.30-10 zalogować z niewielkimi oporami.

    Waldemar Odpowiedz
  • Drodzy Livesmartowicze czy ktos z Was placil na poczcie BLIKiem?
    Jesli tak to czy wie jak wytlumaczyc pani w okienku jak ma ona to zrobic bym mogl zaplacic blikeim?

    McKwacz Odpowiedz
    • Pani w okienku ma zrobić to samo co w przypadku płatności kartą i na koniec wybrać płatność mobilną.

      Benito
    • Dzięki bardzo za pomoc! Przy następnej okazji spróbuję szanowanej Pani z poczty to wytłumaczyć bo niestety one są baaaardzo oporne na jakiekolwiek zmiany. A ich główne tłumaczenie to, że jeszcze nikt takim czymś nie płacił.

      McKwacz
    • F1 lub F4 w zaleznosci od modelu terminala. Kasjerka wszystko ma na ekranie terminala, albo sam zajrzyj i nacisnij co trzeba

      aaaa
  • hej, nie wiem o co chodzi, pokazuje, ze mam minus 14,41 zł, mimo, że w historii bilans jest na 0, ma ktoś pomysł jak to wytłumaczyć?

    Ju Odpowiedz
    • Debet, wynikły z transakcji lub opłaty.

      Bogdan
    • Ten bank księguje transakcje nawet po 5 dniach. Długo nie widać zablokowanych transakcji.
      Miałem podobnie, nierozliczona transakcja, brak informacji o blokadzie, kolejna transakcja, bo pozorny stan konta na to pozwalał i w konsekwencji niedozwolony debet

      gajowy
    • Envelo, ING, CA, BZ (Konto Jakie Chcę) – nie odliczają płatności zbliżeniowych od razu, tylko dopiero po rozliczeniu transakcji przez bank. Musisz zatwierdzać pinem, wtedy nie ma nielegalnego debetu.

      Eva
    • ING też na debetówce?
      To ciekawe, tak przeważnie działają kredytówki (bo nimi z zasady się płaci bez środków na koncie, więc ryzyko to najwyżej przekroczenie przydzielonego limitu); myślałem, że ta debetówka Envelo jest wyjątkowa, a jednak nie…

      Don Quijote de la Mancha
    • ING też o dziwo, sam zrobiłem przypadkowo debet, ale szybko spłaciłem, więc bez konsekwencji…

      abc
  • Co za cuda? Próbuję się zalogować i widzę komunikat:
    „Przerwa
    Informujemy, że 30 grudnia od godz. 18:00 do 31 grudnia 2017 r., do godz. 18:00, ze względu na proces zamknięcia roku w Centralnym Systemie Bankowym, nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej, aplikacji mobilnej EnveloBank, automatycznego serwisu telefonicznego IVR oraz wniosków internetowych. W tym czasie karty płatnicze będą działały bez zmian.
    Za utrudnienia przepraszamy.”

    igaww Odpowiedz
    • U mnie ok.
      A z karty debetowej zrezygnowałem na koniec grudnia jak tylko spełniłem warunki. Właśnie drażniły mnie te opóźnienia w rozliczeniach, gorzej jak na kredytówce.

      Pako
  • Nigdy więcej kontaktu z tym bankiem…
    1) Kartę teoretycznie można było aktywować płacąc w sklepie. Dwa razy błędny PIN chociaż dobry. Zresetowałam na stronie. Znów błędny w sklepie. A później „transakcja niezaakceptowana” – płatność niecałe 2 zł, a na koncie ok 50zł.
    2) Dzwonienie na infolinię. Założyli reklamację. Odpowiedź przyślą pocztą.
    3) Po około tygodniu próba płatności w Tesco (wciąż brak odpowiedzi z Envelo, ale może zadziała?). Pierwsza próba – zawieszenie terminala. Reset tego obok mnie+reset obok kasjerki. Druga próba. Tym razem reset jednego :P Transakcja niezaakceptowana. Dopiero kartą BZWBK udało się zapłacić. Wyszedł paragon.
    4) W domu okazuje się, że kasę oprócz z BZWBK pobrało też dwa razy z Envelo… Powrót do Tesco. Oni sprawdzić nie mogą, ale powinno się samo zdjąć z blokady. Jakby nie zeszło – proszę wrócić. Oni złożą od siebie reklamację.
    5) Po paru dniach – blokada przełożyła się na całkowicie zabraną kasę. Powrót do Tesco. Babka sprawdza wyciągi. U nich na tym terminalu widnieje tylko jedna płatność za tę kwotę. Z końcówką karty BZWBK. Czyli oni kasę dostali raz. A mi pobrano 3. Dostałam kopię paraginiku wyciągu z kasy
    6) Wizyta w placówce banku pocztowego. Złożenie reklamacji. Dziś mija tydzień czasu. Wciąż czekam. A 120 zł jak wcięło tak nie ma.
    7) Chciałam się zalogować w weekend – pomimo dobrego hasła, którym logowałam się też z pół godziny wcześniej – wywalało mi jako nieprawidłowe. I konto zablokowane. Trzeba dzwonić na infolinię. ZNOWU.
    8) Niedawno sami zmienili obrazek bezpieczeństwa. Dla pewności, czy na pewno wszystko ok, zanim się zalogowałam nasprawdzałam się. A okazało się, że zmienili bazę obrazków :P Parę dni później w ogóle zabrali obrazek. Ale mi bezpieczeństwo, skoro i tak logując się często mam co innego niż powinnam więc nie ma co na to zwracać uwagi :P

    Podsumowanie: Nawet jak dostanę premię – być może będę jeszcze 20zł w plecy. Częste problemy z logowaniem (obrazek bezpieczeństwa/brak dostępu do strony). Brak możliwości odblokowania hasła bezpośrednio – tylko kontakt z infolinią.

    NIGDY WIĘCEJ. Czekam tylko na zwrot kasy + premię i uciekam.
    6)

    La Comadreja Odpowiedz
    • Było już wiele razy we wcześniejszych wpisach, kartę w tym banku aktywujemy w bankomacie, wystarczy próba wypłaty większej kwoty niż jest dostępna na koncie.

      Benito
    • Teraz wiem ;) Ale niestety komentarze o tym przeczytałam dopiero po próbach płatności.
      Różne konta już miałam, rózne karty aktywowałam, ale nigdy nie było takich problemów ja tutaj…

      La Comadreja
    • Przed chwilą miałąm już ochotę kompa przez okno wyrzucić. Dodzwoniołm się na infolinię, żeby zresetować hasło. Oczywiście nr trzeba szukać, bo ten który podają przy informacji o zablokowaniu – nie działa.
      Odblokowali i powiedzieli przy okazji, że na reklamację i zwrot kasy mogę czekać nawet 60 dni.

      Chcę się zalogować. Wpisuję NIK. Każde podać hasło jednorazowe z smsa. Podaję. Wpisuję nowe hasło. Dwukrotnie. Wywala, że nie może zalogować.
      Znowu wchodzę w logowanie – NIK i pytanie o hasło (już szyfrowane, a nie jednorazowe). I co? „Wpisałeś nieprawidłowe hasło lub numer klienta.”. Jakim cudem? Przed minutą wpisywałam przecież. Ale już dwukrotnie źle. Za chwilę pewnie znów zablokuję i znów mam dzwonić.

      KU… I będę musiała tak z dwa miesiące się męczyć i przelewać ten tys miesięcznie. I walczyć o możliwość zalogowania.

      La Comadreja
  • Parę dni temu miałam dziwną sytuację. Kilka razy już płaciłam kartą Envelo za zakupy w necie i, o ile dobrze pamiętam, aby transakcja doszła do skutku, musiałam wprowadzić kod sms. Tymczasem ostatnio transakcja zakończyła się bez kodu. Niby wszystko ok, zakup dokonany, ale dlaczego raz dzieje się tak, raz inaczej? Oczywiście nie był to odbiorca zaufany…

    igaww Odpowiedz
    • Zabezpieczenie 3D-Secure musi (oprócz banku) wdrożyć też sklep, aby była konieczność podania kodu z SMS. Jeżeli sklep nie wdrożył takiego zabezpieczenia (oznaczonego jako: verified by visa), to płatność kartą „przejdzie” bez podania kodu.

      deloe
  • Bardzo ciekawy bank…

    Od wczoraj mam po raz kolejny problem z zalogowaniem się do banku. Wpisuję numer klienta i dalej się zawiesza. Macie podobne problemy?

    aelfraed Odpowiedz
    • Od kilku dni są problemy z bankowością internetową. Ale wersja mobilna działa w miarę okej. Infolinia wiecznie zajęta.

      Mam pytanie do kogoś, kto robił transakcję kartą w obcej walucie (CZK). Wie ktoś czemu bank blokuje 1 zł przy płatności za 1 CZK (ok. 0,17zł)? Kod sms wskazywał jednoznacznie 1 CZK, natomiast bank blokuje większą kwotę.
      Rozumiem, że jak będę płacić np. 40 euro, to bank zablokuje 40zł? Stosunek 1:1 :D

      deloe
    • Ja właśnie zapłaciłem 207 EUR, wg kalkulatora Visa „207,00 Euro = 863,91 Złoty polski” i dokładnie taka kwota została zablokowana.
      Może 1 PLN to minimalna kwota blokowana?

      Don Quijote de la Mancha
    • A zaksięgowane 863,78 zł.

      Don Quijote de la Mancha
    • Kilka razy transakcja w USD. Za każdym razem blokada w zł. Tak trwa przez 3-4 dni i ostatecznie pojawia się właściwa kwota w obciążeniu konta.

      magda6
    • zwrot za ezakupy jest od 30 zł. rozumiem, że jest to wartość zakupu już z kosztami przesyłki? inaczej, jak bank byłby w stanie oddzielić wartość przedmiotu od kosztu przesyłki?

      joseba
    • Tak, chodzi o kwotę Płatności, a więc za całość.

      Don Quijote de la Mancha
  • Wygenerowałam sobie raport BIK, i mój debet w Banku pocztowym widnieje tam jako „Bezumowny debet w koncie”. Bezumownie to oni do tego debetu dopuścili, jestem poirytowana, bo to nie jest produkt kredytowy i nie powinno być możliwości nabicia salada z minusem. Szczerze jest to jeden z najgorszych systemów bankowości z jakimi miłam styczność. Do tego przez nich mam teraz na raporcie informację o opóźnieniu w spłacie. Zdecydowanie nikomu nie polecam i wypiszę się jak tylko wypłacą moją promocyjną 100.

    Ju Odpowiedz
    • Że co jeśli wpisali Cię do biku to już jaja nie są też miałem ten ich chóry debet bo och system po 6 dniach nawet środków nie pobierał skandal

      Darofx
    • sprawdziłem swój BIK i potwierdzam walą od razu do BIKu u mnie Bezumowny debet w koncie, Relacja do zobowiązania – pożyczkobiorca (LOL) na szczęście dni 0 w opóźnieniach, no ale jaja w porównaniu do innych banków, nie polecam

      Darofx
    • Czy można żądać w trybie reklamacyjnym w banku wykreślenia/sprostowania takiego wpisu w BIK ? Jeśli wynikło to z błędu banku…

      Bogdan
    • i jak składałeś reklamację ws BIK?

      Darofx
  • Dostał już ktoś maila?
    „Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018.”

    howcio Odpowiedz
  • Patrząc na działania banku, to pewnie przyjdzie 21.02 o 23:59 :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Ej, z tym BIKiem, to jest poważna sprawa, zrobisz, debet zapomnisz, masz spóźnioną płatność o 30 dni i spapraną historię kredytową na kolejne 5 lat przetwarzania tych danych.

    Ju Odpowiedz
  • Ja jeszcze też nie dostałem, karte likwidowałem pod koniec grudnia :) Właśnie ze względu na te „chore” debety.

    Pako Odpowiedz
  • Czy dostał już ktoś wiadomość na email do środy najpóźniej ma przyjść.

    Kroso Odpowiedz
  • I jak dostaliście maile?

    Paweł Odpowiedz
  • no mamy wtorek wieczór nic nie ma w poczcie i nikt sie nie chwali wiec podejrzewam ze nikt nie dostał

    Jarek Odpowiedz
  • U mnie brak maila

    owat Odpowiedz
  • hej
    czy ktos dostal maila? zgodnie z regulaminem:… Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018…
    jak cos podajcie od kogo przychodzi i jaki jest temat maila – zeby przypadkiem go nie potraktowac jako spam

    michal1607 Odpowiedz
  • Oby nie czekali do godziny 23,59 :)

    Kroso Odpowiedz
    • Nic to nie zmieni czy wyślą dziś czy jutro, pieniądze i tak będą dopiero w okolicach 9 marca.

      Zalachow
    • Uspokoji troche nastroje Klientow po bałaganie z podpisywaniem umow i natychmiastowymi wpisami do bik. Wiemy tylko to ze jesli chca to potrafia sprawnie dzialac

      aaaa
  • SKontaktowałem się z firmą, która tą promocję robi – envelokonto@zpremia.pl – odpisali, że mają już raport i potwierdzili, że spełniłem warunki. POostraszyłem reklamację na opieszałość Banku i odpisali, że napisali w drodze wyjątku do banku o zlecenie przelewu z tytułu premii jeszcze dzisiaj – polecam tą ścieżkę – ten bank jest mega śmieszny i nie wiadomo czy wyślą w terminie premię !.

    stas Odpowiedz
    • Ale przecież wszystko jest zgodnie z regulaminem – do dzisiaj mieli wysłać maile, wiec wysłali. O ile zazwyczaj mocno krytykuję wszelkie opóźnienia banków/organizatorów (my za spóźnienie np. w spłacie kredytu musimy płacić odsetki…) to tutaj jednak sugeruję spokój. Strasznie ich reklamacjami w momencie, kiedy wszystko robią na czas, jest jednak nieco nie w porządku… tam też pracują ludzie, którzy na dodatek mają przygotowany pewien proces do wypłaty premii, więc każda osoba „strasząca” to dodatkowe, zbędne czynności. Zwłaszcza, że mogą się pojawić „prawdziwe” reklamacje i dobrze, żeby to jednak one zostały obsłużone na czas.

      Także jeśli wszystko idzie zgodnie z planem, to nie komplikujmy tego. Bądźmy dla siebie życzliwi :)

      Michał
  • Jest email o premii ;)

    Benito Odpowiedz
    • Nie widzę nawet w spam, podaj proszę nadawcę i tytuł…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja również…

      25
    • Mam pocztę gmail, email był w folderze „odebrane”,

      od: envelokonto@zpremia.pl
      „EnveloKonto – prośba o uzupełnienie danych do przelewu

      Gratulujemy!

      Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii w promocji organizowanej przez Yieldbird sp. z o.o. i Bank Pocztowy – właściciela marki Envelobank!
      Aby Premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o zalogowanie się do Serwisu Promocji pod adresem envelokonto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza.
      Konieczne jest podanie numeru rachunku EnveloKonto (bez spacji), imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W danych adresowych prosimy nie używać znaków: przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.

      Dane należy uzupełnić do dnia 28.02.2018.
      Premia zostanie wypłacona do dnia 9.03.2018

      Zaloguj się na envelokonto.zpremia.pl i uzupełnij dane niezbędne do przekazania Premii.

      Benito
    • Jest: envelokonto@zpremia.pl „EnveloKonto – prośba o uzupełnienie danych do przelewu”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Witam,
    Ja się komunikuję na maila – envelokonto@zpremia.pl – z tego konta właśnie odpisali jak postraszyłem reklamacją, że zlecili wypłatę 100zł do Banku.

    stas Odpowiedz
  • może pojedynczo wysyłają , to 1000 sztuk to trochę potrwa. ;)

    wiechu Odpowiedz
  • A czy konto do przelewu musi to być koniecznie konto Envelo Banku ?

    stas Odpowiedz
    • * UWAGA! Musisz podać numer konta w EnveloBanku, które założyłeś w tym konkursie!
      Zgodnie z regulaminem nie możemy przelać premii na inne konto.

      mbo
  • ja na jednym koncie dostałem o 12.46 a na drugim jeszcze nie…. wiec wysylka pewnie jeszcze trwa

    Mik Odpowiedz
  • Do mnie właśnie dotarł, 12:58

    saroyan Odpowiedz
  • Email przyszedł, dane wypełnione teraz tylko czekać na nagrodę i można zamykać konto. Ciekawe jak sobie poradzą z nagłym przypływem wniosków o wypowiedzenie umowy xD

    mysame Odpowiedz
    • Ja tylko kartę zamknąłem. Konta raczej nie zamierzam, bo przecież jest darmowe i jedna z lepszych bankowości internetowych jakie widziałem. Problemem jest i była ta karta i księgowanie transakcji.

      Pako
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy