Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy

Zakończona

Dwa miesiące temu pisałem o EnveloBanku, czyli nowym graczu, który wprowadził na nasz rynek bardzo interesujące konto osobiste. Dziś oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, bo po raz pierwszy rachunek ten pojawia się w promocji na start. Do zgarnięcia mamy łatwe 100 zł premii za wykonanie 3 płatności kartą :)

100 zł premii za założenie EnveloKonta w EnveloBanku Pocztowym

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem Banku Pocztowego, czyli osobą nieposiadającą konta w Banku Pocztowym (zarówno tradycyjnym, jak i EnveloBanku) w momencie wysłania wniosku. Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji najpóźniej do 31.12.2017. Wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank). Organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków ograniczona jest do 2000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Aktualizacja (30.11, 22:30): WOW! Tak szybkiej promocji nie było już dawno. Po 10 godzinach trwania nie ma już połowy promocyjnej puli! Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (31.11, 12:00): Promocja została zakończona.

Zgody w promocji EnveloBanku 100 zł premii
Wymagane zgody

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji należy wypełnić i wysłać wniosek internetowy o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku, również do końca roku. Na zawarcie umowy mamy czas aż do 19.01.2018. Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem. Zwracam tylko uwagę, że jeśli zdecydujemy się na ostatnią (najwygodniejszą opcję), to przelew musimy zrobić z konta które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu) oraz w przelewie muszą być te same dane. Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku! Wtedy też powinniśmy poczekać na telefon od konsultanta banku i zmianę metody podpisania umowy na oddział lub przez kuriera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 9.02.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.02.2018. Wypłata premii nastąpi do 9.03.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Wystarczy zmienić pin w bankomacie i działa wszystko – dla tych co nie chcą wypłacać.

    Mariusz Odpowiedz
  • Uuuuu teraz wiem czemu mnie żona zrypała po powrocie ze sklepu :( Mnie to też czeka zatem jak sobie z tym poradzić? Tylko wypłata z bankomatu/zmiana PIN w bankomacie, jakiego? Bezpłatnie?

    jojo Odpowiedz
    • Bezpłatnie z każdego.
      W niektórych terminalach też może się udać, ale bankomat jest 100-procentowo pewny. Jest to napisane pod WAŻNE na tej kartce, do której była przyklejona karta.
      Ktoś tu pisał, że oprócz wypłaty lub zmiany PIN można też w bankomacie spróbować wypłacić kwotę większą, niż dostępne saldo, taka transakcja się nie powiedzie, ale karta będzie już potem działała.

      Don Quijote de la Mancha
  • Dobre…. ten sposób na większe saldo chyba kupuję :) Nie zeżre mi karty mam nadzieję
    A tak w ogóle wypłaty z karty są darmowe z każdego bankomatu, nie potrafię znaleźć info na ten temat.

    jojo Odpowiedz
    • W toip jest Rozdział 2 pkt 2: „Wypłata gotówki na terenie kraju — za każdą transakcję — 0 zł”, wprawdzie nie ma tam słowa „bankomat”, ale można założyć, że o to chodzi. ?
      Przy okazji: „Wypłata gotówki w ramach usługi cash back na terenie kraju — za każdą transakcję — 0,50 zł” — czyli w sklepie lepiej nie wypłacać!

      Don Quijote de la Mancha
    • Wczoraj próbowałam wypłacić w bankomacie więcej niż było na koncie i wreszcie w ten sposób odblokowałam tę „interesującą” kartę. Dzień wcześniej chcąc zapłacić za zakupy w Tesco, na PIN oczywiście, rozwaliłam system i przez pół godziny kasa była nieczynna:)

      Beara2
    • Wypłata gotówki z bankomatów krajowych za każdą transakcję 0 zł
      znalazlem na ich stronie:
      https://www.envelobank.pl/tabele-i-regulaminy/oplaty-i-prowizje.html

      sunwoj1
  • Każdy ma problem z tym pinem przy zakupach czy to nie reguła, bo aż strach coś kupować ta kartą.. :/

    1234pięć Odpowiedz
  • Wypłaciłem wczoraj dychę w bankomacie spółdzielczego, a dziś zapłaciłem kartą w Carrefour. I śladu na koncie nie ma. Saldo to samo.

    Hugo Barra Odpowiedz
    • Na tej karcie drobne transakcje bezgotówkowe przechodzą w trybie offline, tzn. bez łączenia się z bankiem, tzn. natychmiastowo nawet na wolnych terminalach — co ogólnie jest zaletą, ale ma też swoje wady, bo trzeba pilnować stanu konta. To rzadkość, zasadniczo tak działają karty kredytowe, choć obecnie też już tylko niektóre.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy komuś udało się szczęśliwie zainstalować i uruchomić aplikację mobilną?

    Katarzyna Odpowiedz
  • jak tak czytam ile mieliście problemów z założeniem konta w placówkach to aż się dziwię że za stówę się Wam chciało. Swoją drogą jak żart brzmi w tym kontekście „duża liczba placówek obsługi”

    gregoopl Odpowiedz
  • Czy wpłata na siepomaga i prowizja Allegro spelnia warunki ? Czyli czy nie ma wykluczen ?

    JoX Odpowiedz
    • Nie ma wykluczeń, nie mogą to być jedynie „płatności anulowane lub zwrócone na żądanie Uczestnika”.

      Don Quijote de la Mancha
  • I czy mozna zamknac karte juz w grudniu po 3 transakacjach na 100 ? :)

    JoX Odpowiedz
  • @gregoopl
    Po to właśnie jest ten blog. Aby zarabiać. Jak się dziwisz to nie czytaj. Twoje uwagi są na tym blogu co najmniej niestosowne.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Można jakoś zmienić avatar? Bo dało mi jakąś babę, i nie ma możliwości zmiany.

    Hugo Barra Odpowiedz
    • Obrazek bezpieczeństwa widoczny przy logowaniu zmieniamy w ustawieniach konta, a obrazek widoczny po zalogowaniu zmieniamy, klikajac na niego i wybieramy inny.

      Benito
  • A ja nie moge pobrać umowy od wczoraj komunikat Brak połączenia z repozytorium umów ..

    1234pięć Odpowiedz
  • Jak będą w takim tempie księgować transakcje, to ja podziękuję. Zresztą brak blika i paybylink i tak ich dyskwalifikuje.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • Da się zamknąć kartę przez bankowość internetową tak żeby nie pobierali opłaty i by nie wydawali nowej?

    Maxim Odpowiedz
  • Czy opłacenie rachunku allegro karta. Będzie się liczyc jako transakcja karta?

    Gosia Odpowiedz
  • 8.12 kurier u żony i do dzisiaj cisza. Chyba ich to rzeczywiście przerosło

    karampuk Odpowiedz
    • Zadzwoniłam do nich i powiedzieli ze mają 10 dni roboczych abym dostala NIK po , też otwieralam 8 grudnia. Jak to w ogóle wypali to się upiję.

      Ewa
    • Zadzwoniłam do nich i powiedzieli ze mają 10 dni roboczych abym dostala NIK po , też otwieralam 8 grudnia. Jak to w ogóle wypali to się upiję.

      Ewa
  • A dostał już ktoś z was 2 zł za przesyłkę? Naliczyli następnego dnia roboczego, jak przykazane w regulaminie?

    Artur Odpowiedz
  • 30.11 założone konto, a kart dalej nie ma. Gdzie oni je produkują? Z Chin by przyszły szybciej.

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Masakra uciekam z tego banku po wypłacie nagrody bo wszystkie płatności zbliżeniowe nawet nie są w blokadach i nie wiem ile już mam na koncie – cały czas ta sama kwota.

    mysame Odpowiedz
    • U mnie transakcja z 13 grudnia została zaksięgowana 18 grudnia (czyli po 5 dniach).

      „wszystkie płatności zbliżeniowe nawet nie są w blokadach”
      — dużo ich miałeś? I ile maks. dziennie?

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie przez pierwsze dni było tak samo, ale teraz od razu widać w blokadach transakcje zbliżeniowe.

      Benito
    • I tak macie dobrze, bo u mnie ponad tydzień temu był kurier i do tej pory nic. Ani danych do logowania, ani karty.

      jaceny
    • u żony też nic – ktoś tu pisał o 10 dniach roboczych, ja nie stwierdzę, bo nie zmuszę żony do dzwonienia

      karampuk
  • ktoś wie jak zamknąć kartę przez internet?

    Maciek Odpowiedz
  • Jak to konto zlikwidować ? To dopiero będzie historia ….

    Pytka Odpowiedz
  • W serwisie transakcyjnym przeszkadza mi jedna rzecz. Być może nie zauważyłem, ale zdaje się, że nie da się otworzyć tą drogą np. konta oszczędnościowego. Natomiast zakładka „Oferty” oferuje mi złożenie wniosku o kontakt z konsultantem.
    Nie jest to może bardzo uciążliwe, ale jednak trochę jest.

    miodzio Odpowiedz
  • to promocja aktualna czy juz się skończyła?

    wojciech Odpowiedz
    • Skończyła się w 24 godziny :) polecam zapisać się na newsletter lub śledzić blog na FB żeby nie przegapić kolejnej podobnej

      Michał
  • Czy Envelo stosuje 3- D Secure ?

    Ewa Odpowiedz
  • Jak długo czeka się na kartę? Konto założyłam kurierem w dn. 12 grudnia a karty nadal brak.
    Jak długo czekaliście?

    Beata2 Odpowiedz
  • Żenada. Nie chcą przywrócić możliwości złożenia ponownego wniosku po negatywnej weryfikacji założenia konta przelewem. Odpowiedź – trzeba było wybrać kuriera – jak było w sugestii mailowej!. Trzeba trzymać się dala od tego banku. Zero podejścia do klienta.

    D_a_r Odpowiedz
  • Widzę że jestem wyjątkowym szczęściarzem. Wszystko otworzyło się niemal natychmiast, karty przyszły po kilku dniach. Po kilkunastu dniach użytkowania tego konta nie widzę sensu aby mieć Go dłużej niż do wypłaty premii. Na pewno nie jest to konto jako nr jeden. Mnóstwo niedociągnięć, niejasności, dużo wody w Wiśle upłynie zanim ten bak otworzy się frontem do klientów co wyraźnie okazują wszelkie komentarze tutaj umieszczone. Sporo muszą się nauczyć, przede wszystkim to, że za „stówkę” nie nałapią klienteli.

    jojo Odpowiedz
    • Ciebie złapali? :-)

      savi
    • Na tym forum chodzi o to jak złapać to co daje bank a nie dać się złapać bankowi. Także spokojnie, biorę co dają i żegnam się „z bólem serca”….

      jojo
  • hej
    mam standardowy problem z płatnością kartą, którą dostałam w końcu po 3 tyg od podpisania umowy przez internet. Aktywowałam przez bankowość internetową, nadałam PIN i … nie działa przy płaceniu. Jak ją uruchomić? w bankomacie?

    Iwonab Odpowiedz
  • Ale da się od razu płacić w necie, nie trzena do tego aktywacji…wiec mozna tak wyrobic obrot i zamknac…tylko nie wiadomo jak to zamknac :D

    Pytka Odpowiedz
  • Telefonicznie – przez konsultanta rozumiem ? , czyli komplikacja a wrecz nierealne bo wez sie tam dodzwon :D Komus sie juz udalo ? Zamkniecie czy zastrzezenie ?

    Pytka Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze nie otrzymał premii? Bo u mnie na dwóch kontach nic nie weszło, chyba nie wszystkim przelali jednoczesnie…

    Clio Odpowiedz
  • do ING dotarło dzisiaj, ale około 15 chyba. Pewnie puścili ostatnią sesją. Jutro pewnie się pojawi :) Oczywiście wpisaliście kod? :)

    miodzio Odpowiedz
  • jak Ci wygodnie myślę. Choć warto poczekać, aż premia pojawi się na koncie.
    O ile pamiętam, fundusz trzeba było trzymać miesiąc

    miodzio Odpowiedz
    • Czytając teraz regulamin nigdzie nie znalazłem takiego zapisu, więc można już sprzedawać raczej. No chyba, że ktoś chce dla bezpieczeństwa poczekać jeszcze do 12.01, ale raczej już nam premii z kont i tak nie zabiorą…

      No i właśnie, wpadły mi dziś 3 premie (WBK i T-Mobile), chyba najszybsza wypłata od dawna, fajnie, że przed Świętami przeleli.

      pws
    • Hm…a ja wplacalam na fundusz 5 grudnia i nie dostalam stówki, kod wpisywalam napewno, czyli co ? czekac do 12-01 i reklamacja :(

      ewa
    • ja wpłacałem na dwa konta 6.12 i premia jest

      pozdrawiam

      kruczi
    • 2 osoby=2premie, jak rozumiem? czy dało radę na 1 osobę 2 premie zgarnąć?

      abc
    • tak dobrze to nie ma, pesel mam jeden ;)

      pozdrawiam

      kruczi
    • Osobiscie trzymalbym do czasu wyplaty premii. Pozniej wiadomo ze nie zabiora z konta i mozna sprzedac

      miodzio
    • A sa jeszcze wogóle osoby które spelniły warunki a nie otrzymały premii?

      ewa
    • Dostałem premię (odbierz100) z promocji funduszów wczoraj. Czyli co można to zamykać?

      Mariusz
  • ma ktoś link lub zapisany regulamin tej promocji nn tfi ?

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Ten „bank” to jest hit :D

    Pierwszy wniosek odrzucili, ale pozwolili wypełnić ponownie. Za drugim razem zamiast kuriera wybrałem podpisanie umowy w placówce. Nie spieszyłem się z tym specjalnie, więc poszedłem dopiero wczoraj. Sytuacja miała miejsce w oddziale Poczty Polskiej w centrum Warszawy.

    Podchodzę do „okienka” i mówię, że chciałbym podpisać umowę do wniosku o założenie EnveloKonta złożonego przez internet.

    Pani z okienka: „Ale jak to? Ma Pan jakiś dokument?”
    Ja: „Złożyłem przez internet, wszystkie dane są wypełnione, otrzymałem wiadomość, że mam się zgłosić w sprawie podpisania umowy do placówki”
    PzO: „Envelo? Bank? (odwraca się to koleżanki) Basia, ty wiesz coś o tym?”
    Panie patrzą na siebie. Kilka sekund ciszy i zakłopotania.
    Pani z okienka nr 2: „Ale Pan przesyłki przez Envelo nadaje?”
    Ja: „Nie, to jest nowy „bank” podlegający pod Pocztę Polską”
    Panie patrzą na mnie skonsternowane.
    PzO: „Ale Pan mówi o tym [konto jakieśtam Banku Pocztowego]?”
    Ja: „Nie, chodzi o EnveloKonto, nową usługę Poczty Polskiej, wniosek jest w systemie”
    PzO do PzO 2: „Ty, to trzeba zobaczyć w profilu zaufanym, ja nie mam do tego dostępu”
    PzO 2 na swoim komputerku najwyraźniej zaczyna szukać, co to jest ten cały EnveloBank, tak to przynajmniej wyglądało. Potem odpala „profil zaufany” i szuka moich danych; danych nie znajduje i wychodzę z niczym. No ale przynajmniej się do czegoś przydałem i uświadomiłem pracowników „banku” o ofercie firmy, w której pracują :)

    Ogólnie konkluzja jest taka, że poszedłem do oddziału banku, którego pracownicy nie mieli pojęcia o istnieniu banku. Dość unikalne doświadczenie, muszę przyznać :D

    Dżalapeno Odpowiedz
    • dlatego ja sadze ze nalezy opdpisywac tylko w oddzialach banku pocztowego, tam sa b ogarnieci, tez niezbyt wiedzieli jak znalezc wniosek, ale 1 tel i szybko wyszedlem z podpisana umowa. wizyta trwała max 5 minut.

      sunwoj1
    • EnveloBank to Bank Pocztowy.

      Don Quijote de la Mancha
    • „PzO: »Ale Pan mówi o tym [konto jakieśtam Banku Pocztowego]?«
      Ja: »Nie, chodzi o EnveloKonto, nową usługę Poczty Polskiej […]«”

      No i nieprawdę powiedziałeś, gdyż EnveloKonto to jest konto w Banku Pocztowym S.A., a nie „nowa usługa Poczty Polskiej”.

      Don Quijote de la Mancha
    • OK, Envelo to Bank Pocztowy na poziomie operacyjnym, ale jednak nie jest to EnveloKonto Banku Pocztowego, tylko zupełnie nowej marki Poczty Polskiej z sufiksem „Bank”. W ogólnym rozrachunku nie zmienia to nic, bo pracownicy nie mieli bladego pojęcia o niczym na ten temat. Nie winię za to pracowników oddziału, rzecz jasna, ale sytuacja była co najmniej kuriozalna. Wyobraźcie sobie, że później chcecie skorzystać z tego konta albo je zamknąć w jakimś innym oddziale, a tam znowu taka sama sytuacja.

      Zobaczymy, co w innym oddziale da się załatwić. Jak coś, to infolinia wkroczy. Jeżeli chodzi o rzeczywiste użytkowanie tego konta i/lub polecenie je znajomemu, to raczej czarno to widzę.

      Dżalapeno
    • „nie jest to EnveloKonto Banku Pocztowego”
      — jest.

      „tylko zupełnie nowej marki Poczty Polskiej z sufiksem »Bank«”
      — bzdura, to jest marka, owszem, ale nie Poczty Polskiej, lecz Banku Pocztowego S.A. (podobnie długo mBank to była marka BRE Banku). Umowę zawiera się właśnie z „Bankiem Pocztowym S.A.”.

      „Wyobraźcie sobie, że później chcecie skorzystać z tego konta albo je zamknąć w jakimś innym oddziale, a tam znowu taka sama sytuacja”
      — tak, ja już skorzystać próbowałem, z wpłatą w malutkim oddziale w centrum handlowym nie było żadnego problemu, choć pani rzeczywiście nie słyszała o EnveloBanku, ale ja nie jestem głupcem, który nie wie, w jakim banku konto założył, więc wytłumaczyłem, że chodzi o Bank Pocztowy.

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie zrozumiałeś, o co dokładnie mi chodziło i w jaki sposób to przedstawiłem w placówce, ale nie jest to w tym momencie istotne. Być może niejasno przedstawiłem sytuację. Nie mam zamiaru się z Tobą spierać. EOT

      Dżalapeno
    • Witaj, nie jesteś odosobniony, czytałem takie historie i sam przeżyłem coś podobnego. Teraz chcę zamknąć kartę, ale przez www się nie da. Te 100 zł za te 3h zmarnowane to gra nie warta świeczki.

      Pako
    • Ja miałem ten sam problem w Łodzi. Byłem w 4 placówkach i żaden z pracowników nie potrafił wydrukować mi umowy. Dopiero po kilku wizytach w jednej z placówek pracownica wczuła się w sytuację i po kilku dniach oddzwoniono do mnie, że mogę przyjść podpisać umowę. Więc nie jesteś odosobniony w tym całym szaleństwie.

      Jaro
  • Nie wszystkie placówki mają obsługę EnveloBanku. Panie w tej placówce powinny wiedzieć które placówki obsługują EnweloBank. Kierowniczka nie zadbała o to by pracownice wiedziały.

    Zenek Odpowiedz
    • Placówka, w której byłem ja, była oznaczona na mapie jako placówka z obsługą EnveloBanku. Mimo wszystko, pracownice nie miały pojęcia, co to jest. Przecież to jasne, że nie poszedłbym w ciemno do pierwszego lepszego oddziału.

      Dżalapeno
  • Straszna kicha ten bank. Transakcje pojawiają się na koncie po kilku dniach. Nie mam właściwie pojęcia, ile mam jeszcze gotówki. Ostatnio podpiąłem do PayPal i do Amazon i… chyba muszę przystopować z zakupami, aż mi się wszystko wyklaruje.

    Hugo Barra Odpowiedz
    • minie to to po kilku dniach/transakcjach :) tez tak mialem, teraz obciążenia nawet dotykiem pokazuja sie na bieżąco

      sunwoj1
  • Adminie,
    A może napisz w naszym imieniu skargę- nasze niezadowolenie, niech dorzucą dodatkowo po 50 lub 100 zł dla każdego kto otwierał konto w promocji, w ramach przeprosin za zamieszanie i problemy. Przecież nikt o zdrowych zmysłach- czytając powyższe- nie skorzysta nigdy z ich usług w przyszłości.

    Andrzej Odpowiedz
    • Koleżanka małżonka do dziś czeka na identyfikator. 10 dni temu wizytował ją kurier, umowa podpisana, ale do tej pory dokumenty nie dotarły do banku. Pani z infolinii uruchomiła procedurę reklamacyjną, która zwyczajowo może trwać do 30 dni. Eech, nie chce mi się pisać dalej…

      gajowy
    • Wczoraj mi uruchomili, umowa podpisana kurierem 11 grudnia.

      Artur
  • Ja jeszcze frytki bym poprosił :-P

    savi Odpowiedz
  • Mnie również w Oddziale Banku zaskoczyli: 1 grudnia podpisałem umowę, ale tylko ramową. Nie mam umowy konta do dziś. W zeszłym tygodniu ( w sobotę), dzwoniłem na infolinię, pani powiedziała, żebym zadzwonił w poniedziałek a najlepiej we wtorek, bo mój NIK „się generuje”. Do dziś nie mam NIK i nie mogę doprosić się o umowę konta wraz z numerem konta itd. Żona w tym samym dniu podpisywała umowę, też ramową, ale w tzw. międzyczasie dostała kartę, a na telefon numer telekodu i jednorazowy kod do zalogowania się pierwszego. Nie ma do dziś NIK, a kody były ważne jedynie 15 godzin! Kompletna chała!

    Robert Odpowiedz
  • Czy dostał ktoś z Was premię za przesyłkę w wys. 2 zł? Niby do następnego dnia roboczego ma być, a u mnie już od 3 dni brak.

    aelfraed Odpowiedz
  • 100 za bycie królikiem doświadczalnym to trochę mało.

    Pytajnik Odpowiedz
  • Potwierdzam, że wypłata z bankomatu (pierwsza karta) i sprawdzenie salda w bankomacie (druga karta) pozwala aktywować kartę i płacić w sklepach.

    jano Odpowiedz
    • Sprawdzenie salda w bankomacie — za każde sprawdzenie — 1 zł

      Dlatego lepiej np.:

      Zmiana numeru PIN w bankomacie — za każdą zmianę — 0 zł

      Don Quijote de la Mancha
  • @jano
    Jak długo od podpisania umowy o konto czekałeś na kartę? Minęło 14 dni a ja nadal nie mam karty.

    Beata2 Odpowiedz
  • Czekam dłużej od 6.XII.

    Andrzej Odpowiedz
  • @Artur
    Tak mam zaznaczoną, że została wydana wraz z dyspozycją aktywuj. Ale co mam aktywować skoro nie mam karty?
    Oj ciężko tą stówkę zarobić, oj ciężko.

    Beata2 Odpowiedz
    • Spokojnie, karta przyjdzie (pamiętaj, że to 14 dni roboczych na ogół). Poza tym i tak na spełnienie warunków masz czas do lutego, więc nie powinno być problemów.

      aelfraed
  • Ten bank to porażka. Konto zakładane w dniu pojawienia się promocji. Przelew weryfikacyjny przeszedł, przyszły smsy z hasłem do aktywacji i email z informacją by poczekać na weryfikację danych i informację czy wniosek został zaakceptowany. Oczywiście żadnego maila nie było, więc sądziłem, że wniosek odrzucili.Jakie było moje zdziwienie gdy 2dni temu dostałem kartę do konta, a mailem przyszło potwierdzenie zawarcia umowy. Oczywiście hasło startowe było ważne 15 min w dniu zlecenia przelewu autoryzacyjnego. Teraz to hasło nie dział. Oczywiście po Świętach muszę „atakować”infolinię?

    Michał Odpowiedz
    • A oni mają tylko infolinie płatną (czytaj numer telefonu jest stacjonarny). Nie lubię tego banku. W Eurobanku np można zadzwonić na infolinię używając numeru komórkowego nie ponosząc żadnych opłat (podejrzewam, że większość ludzi nie ma rozmów stacjonarnych w ramach abonamentu). Niestety nie mam ciągle karty, ani numeru do logowania w bankowosci internetowej i trzeba będzie się z nimi jakoś skontaktowac.

      jaceny
  • Witam uważajcie na saoldo minusowe przez te opóznienia w księgowaniu tranzacji dnia 19.12.2017 zrobiłem sobie niedozwolony debet na 17 zł a dnia 23.12 przyszła mi informcajca z BIK( mam właczone alerty BIK) że bank prekazał im informacje że od 2 dni zalegam im z spłatą kredytu. Sprawę bede wyjasniał po swiętach.

    Kaser Odpowiedz
    • Na pewno taka mała kwota debetu była?
      A kiedyś mnie tu wyśmiano, gdy się oburzałem, że debet przez błędne pobranie opłaty w TMUB może spowodować kłopoty z BIK… Ale może to tylko Pocztowy jest taki rygorystyczny… (Akurat w TMUB pewnie by nawet nie ogarnęli takiego szybkiego zgłaszania małych debetów…)

      Don Quijote de la Mancha
  • Tak dokładnie 17.93 zł , jutro będę składał reklamacje i spróbuje na banku wymusić korekte wpisu w bik.

    Kaser Odpowiedz
  • pomijam juz kwestie problemow z aktywacja karty, trzeba bylo cudowac z proba wyplaty wiecej hajsu niz jest na koncie, wyplacac z bankomatu euronetu, zmieniac pin w bankomacie, aby w koncu transakcja karta przeszla..
    ale przy jednej z takich prob gdy dostalem potwierdzenie ‚odmowa’ na koncie widze ze wsrod blokad jest taka transakcje i kasa pobrana… to juz lekkie przegiecie, a skontaktowac sie z tym bankiem to ciezka sprawa, po 10 min czekania rozlacza…

    jacenty Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy