Ruszyła kolejna edycja promocji dla nowych klientów ING Banku Śląskiego. W zamian za założenie Konta z Lwem zyskać możemy do 140 zł premii. Ciągle do zgarniemy mamy też 2,5% w skali roku na kontach oszczędnościowych banku – dla łącznej kwoty nawet 200 000 zł.
Do 140 za otwarcie konta Direct
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego Konta z Lwem w ING Banku Śląskim od 28.02.2017 do 31.07.2018.
Jeśli spełniamy ten warunek to powinniśmy złożyć wniosek o konto za pomocą strony internetowej banku, otwierając przy tym konto oszczędnościowe i wybierając dowolną kartę debetową.
Na spełnienie powyższych warunków mamy czas do 31.10.2018. W ING dzień złożenia wniosku o konto jest również dniem podpisania umowy, przez co można to zrobić nawet w ostatni dzień.
Do 140 zł za konto Direct
Co dalej? Gwarantowane 100 zł otrzymamy pod warunkiem, że do 28.02.2019 wykonamy transakcje bezgotówkowe w złotych polskich na łączną kwotę min. 1000 zł kartą lub BLIKiem. Premia zostanie przekazana na nasze konto oszczędnościowe do 8.04.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem obu rachunków oraz karty debetowej (jeśli ją wcześniej zamkniemy, to trzeba będzie ją wyrobić do odebrania premii – niekoniecznie plastikową, ale np. mobilną).
Nagrodę możemy jednak zwiększyć o 20 zł albo 40 zł. Jak? Wystarczy spełnić jednej z poniższych warunków (aby zyskać łącznie 120 zł) lub oba warunki (aby zyskać łącznie 140 zł):
- wykonanie 3 transakcji bezgotówkowych BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych
- otrzymanie min. jednego wynagrodzenia w kwocie min. 1000 zł na konto osobiste, przy czym:
Wynagrodzenie nie może być przekazywane z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku
Na spełnienie warunków mamy czas do 28.02.2019.
Łatwiejsze warunki dla konta Mobi!
Co ciekawe ING ma również w ofercie równoległą, bardzo podobną promocję, której warunki są nieco łatwiejsze. Różnica jest taka, że tu konieczne będzie założenie Konta Mobi, więc nasz wiek musi się mieścić w granicach 18-26 lat.
Same warunki promocji są analogiczne: 100 zł otrzymamy za wykonanie min. 8 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w PLN. Będziemy jednak mieli mniej czasu na spełnienie warunków – bo do 30.11.2018. Działa to jednak na naszą korzyść, bo wypłata nagrody będzie szybsza – do 8.01.2019.
Premię wyższą o 20 zł otrzymamy, jeśli (w tym samym terminie) spełnimy jeden z dwóch warunków:
- wykonanie min. 3 transakcji BLIKiem za zakupy w internecie (mogą to być te same transakcje, co powyżej)
- otrzymanie min. 1000 zł jednorazowego wynagrodzenia lub stypendium
Jak łatwo się domyślić premię w łącznej wysokości 140 zł otrzymamy za spełnienie obu powyższych warunków.
2,5% do 200 000 zł
Premia na start to jednak nie wszystko. ING ostatnio mocno premiuje oszczędzanie. Z tego względu możemy skorzystać z dwóch fajnych promocji. Po pierwsze – do zgarnięcia mamy 2,5% dla kwoty do 100 000 zł przez 4 miesiące od założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego.
Po drugie – zakładając rachunek OKO Bonus możemy zgarnąć kolejne 2,5% dla kwoty do 100 000 zł pod warunkiem ulokowania nowych środków. No a skoro nie posiadaliśmy oszczędności w ING, to wszystkie będą dla banku „nowe”.
O szczegółach tej promocji pisałem w artykule: 2,5% do 100 000 zł na Otwartym Koncie Oszczędnościowym Bonus. Promocja wciąż jest aktywna i w obecnej edycji trwa do 5.09.2018.
Ile kosztuje Konto z Lwem Direct?
Konto Direct oraz Konto Mobi nie różnią się pod względem opłat. Prowadzenie obu z nich jest darmowe. Zapłacić możemy jednak za kartę debetową – jej posiadanie to koszt 7 zł miesięcznie, jednak wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł zwalnia z opłaty. Młodzi mają pewną zniżkę – wystarczy, że dokonają płatności na kwotę 200 zł. Tu przy okazji warto przypomnieć, że okres rozliczeniowy w ING trwa od 29. do 28. dnia kolejnego miesiąca.
Co z bankomatami? Za darmo wypłacimy z urządzeń Planet Cash oraz własnych ING. Pozostałe to koszt 2,5 zł, choć pierwszą wypłatę w miesiącu otrzymujemy za darmo.
Komentarze
Jak można poinformować o zaistniałej sytuacji rzecznika finansowego?. Ja też dzisiaj dostałem oficjalną odpowiedz na reklamację, że mimo spełnieniu wszystkich warunków, swój wniosek dokończyłem w aplikacji mobilnej i dlatego nie należy mi się premia.
• Michałwejdź na stronę rzecznika finansowego i pisz do niego. Ja zawiadomić mam zamiar UOKiK, że naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Mi odpisali, cyt. „Szanowny Panie,
• jaroprzyjmujemy ogólnie przyjętą definicję zwrotu strona internetowa w regulaminie promocji.
W definicjach uściślamy tylko zwroty lub słowa, które wymagają doprecyzowania. W związku z kontekstem lub utworzeniem nazwy własnej”. Co to ma znaczyć przyjmujemy ogólnie przyjętą definicję zwrotu strona internetowa? Gdzie ta ogólnie przyjęta definicja jest? Chyba tylko w ich głowach. Nie zamieścili definicji w regulaminie a teraz wymyślają niestworzone rzeczy. Walczę do końca i wam też to zalecam.
Możecie mi powiedzieć gdzie w regulaminie jest napisana definacja strony internetowej, a aplikacji mobilnej ? Ja nie mogę jej znależć.
• Michałnie ma jej i w tym cały szkopuł. pomimo to chcą nas wykiwać z nagrody.
• jaroSłuchajcie – nie odpuszczać. Po 1 i najważniejsze w całej sprawie najbardziej absurdalny jest zapis dotyczący nowego klienta tj. kogoś kto nie posiadał konta od daty do daty (nie pamiętam ich więc nie wpisuje konkretnie). Ja się pytam po co ten zapis istnieje skoro spełniając jego warunki i tak.nie weźmiecie udziału w promocji bo przykładowo zakładając konto 5 lat temu nadal macie dostęp do „Moje ING” ? A jak wiecie jeśli ktoś ma już dostęp do „Moje ING” konta inaczej niż przez tą „aplikację” założyć się nie da. Wniosek jest taki, że ktokolwiek kiedykolwiek miał jakiś ich produkt uzyskiwał dostęp do „Moje ING”, a mając ten dostęp jest w stanie złożyć kolejny wniosek tylko poprzez „Moje ING” bo tak mają skonstruowany system. Innymi słowy wykluczeni byliby wszyscy byli kliencie ING, a zatem po co zapis z datami? Wzajemnie się wykluczają, a to już podstawą do wypłaty premii. Jeśli ktoś ma informacje jak można było założyć konto bez udziału „Moje ING” jeżeli miało się do niego dostęp to niech mnie poprawi.
• sam_fisherNie jestem pewien, ale czy nie jest tak że możesz wypowiedzieć umowę ramową i utracić dostęp do moje ing?
• ZetJa planuję się skupić na sformułowaniu „strona internetowa banku”. Posługują się tym terminem w regulaminie, a definicji brak. A moim zdaniem strona moje ing, czyli strona internetowa z ing.bank w adresie, jest stroną internetową banku. Tylko tyle i aż tyle.
Tak to widzę
Również mi odpisali że konto zakładane przez MojeING i nagroda mi się nie należy. Odpisałem dzisiaj tak:
• MarcinG„W takim razie proszę pisać szczegółowo regulaminy. Wystarczyłby zapis, że promocja nie dotyczy osób posiadających już jakikolwiek produkt i dostęp do bankowości internetowej. Zapisy w Państwa regulaminie wprowadzają w błąd, czego nie omieszkam zgłosić do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Według mnie spełniłem wszystkie wymagane regulaminem wymagania. Nie ma w nim zapisu, że przy przekierowaniu że strony promocji i zalogowaniu się do bankowości internetowej taka osoba nie bierze udziału w promocji. To jest jawna manipulacja na niekorzyść Klienta.”
Przed chwilą otrzymałem nagrodę 100zł na konto oszczędnościowe.
Ale nie pisz im takich rzeczy ze maja szczegolowo pisac regulaminy np z wykluczeniem uzytkownikow moje ing, bo wtedy nikt nie skorzysta z balaganu ktory maja
• aaaaTo jest żenada sposób komunikowania się z klientami banku….’to nie jest ta strona która mieliśmy na myśli, nie domyśliłem się więc nie dostaniesz premii’ . Nie tylko UOKiK musi się o tym dowiedzieć ale i blog bankowy i inni w temacie.
• JaBiedronka też cwaniakowała z reklamacjami a po tym jak włączył się w to UOKiK to musiała wypłacić konsumentom 350 tys zł. Więc ING niech lepiej wypłaci ludziom po te 100 zł i zachowa twarz, bo może stracić więcej finansowo i co ważniejsze reputację.
• jaroMi sie udalo wyrwac 180 zl w tych voucherach z Biedronki ale trzeba bylo poklikac 2,5 godziny.
• aaaaJeszcze nie widziałem żeby bank tak mocno próbował oszukać klienta. Nawet jakby próbować zakładać konto przez http://www.ing.pl to i tak system kilkukrotnie przekierowuje na kilka różnych adresów i idąc ich tokiem rozumowania to nie są „strony internetowe banku”.
• DamienDostałem odpowiedź na odwołanie i żeby jeszcze utrudnić ciągłość korespondencji ich odpowiedź trafiła do zakładki dokumenty, jest w pdf. i nie ma bezpośredniej opcji odpowiedzi
Wszystko wskazuje na to że albo nie byli w stanie tego prawidłowo oprogramować żeby system naliczał premię dla osób które posiadają dostęp do bankowości internetowej (mają na przykład tylko kartę kredytową) albo chcieli ich wykluczyć z promocji ale nie raczyli o tym napisać w regulaminie.
Też zauważyłem że aby utrudnić znalezienie odpowiedzi a potem im odpisać dodają w zakładce moje dokumenty. Ja czekam do jutra, jak mi nie przeleją to kopie się dalej z koniem ale zgłaszam sprawę dalej – przypomina mi to trochę akcję z BNP Paribas Fortis i tabletami oraz dowolną interpretacją regulaminu
• SInfo dla zainteresowanych. Napiszcie że sprawę zgłosicie do rzecznika finansowego i UOKiK wtedy to skutkuje. Dwa razy pisałem reklamacje i mnie spuścili na drzewo. Ja im tak napisałem za 3 razem że sprawę podam do UOKiK to dopiero wtedy uwzględnili reklamacje. Więc do dzieła.
• jaroPotwierdzam wersję przedmówcy. Pierwszą reklamację mi odrzucili. Napisałem że nie zgadzam się z decyzją i zgłaszam sprawę do UOKiK. Właśnie dostałem informację że premia zostanie wypłacona w następnym dniu roboczym.
• piotrekd1987Może po prostu wymagają złożenia 2 reklamacji, bo ja wczoraj otrzymałem moje pięniądze i nie wspominałem o UOKiK tylko wypunktowałem z regulaminu co się nie zgadza i powołałem się na dalszą współpracę z Bankiem. Co dla mnie istotne tytuł wypływu na moje konto to nie wypłata promocji ale „uznanie reklamacji”….czyli nie tyle że przyznają się do błędnych zapisów w regulaminie ale robią dla mnie gest handlowy… Dziwne i niesmak pozostaję
• JarosławW moim przypadku dopiero przy trzeciej reklamacji odpuścili.
• ZetMnie też się po 3 reklamacji udało :-)
• Jazz