Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł do Biedronki, Decathlona lub H&M za otwarcie konta w BGŻ BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BGŻ BNP Paribas, w której do zgarnięcia mamy 150 zł w formie bonów za założenie Konta Optymalnego. Tym razem jednak to nie bank decyduje jaki bony otrzymamy, tylko my sami – do wyboru mamy vouchery do sklepów Decathlon, H&M oraz zapewne najcenniejsze dla wielu – do sklepów Biedronka. Te ostatnie wydamy bowiem na niemal dowolne zakupy spożywcze.

150 zł za założenie konta BGŻ BNP Paribas do Decathlona, Biedronki lub H&M

150 zł Biedronki, Decathlona lub H&M

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Dodam tu, że tradycyjnie posiadacze kart kredytowych albo kont oszczędnościowych BGŻOptima nie są wykluczeni z promocji i spokojnie mogą do niej przystąpić.

W jaki sposób? Wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zarejestrujemy swój udział (zaznaczając wszystkie pola). Tam też otrzymamy wygenerowany dla nas link do założenia promocyjnego Konta Optymalnego przez internet.

Ważne, aby dane podane podczas rejestracji i w samym wniosku o konto były identyczne, a z całym procesem musimy się wyrobić do 30.06.2018, o ile promocja nie zostanie zakończona wcześniej – pula promocyjnych wniosków wynosi 35 000 sztuk i po jej przekroczeniu dalsze wnioskowanie nie będzie możliwe.

50 zł co miesiąc

A jak zdobyć tytułowe nagrody? Tak naprawdę pierwszy krok musimy wykonać już podczas rejestracji w promocji. To tam musimy wybrać czy interesuje nas e-karta podarunkowa do sklepów Decathlon, e-karta upominkowa do H&M czy może e-kod do wykorzystania w sklepach Biedronka.

Pierwszą z nagród, czyli jeden z voucherów o ważności 50 zł, zgarniemy za zalogowanie do bankowości internetowej lub mobilnej w terminie do 15.07.2018 oraz za wykonanie minimum jednego przelewu środków z nowo-otwartego konta (mobilnie lub internetowo) oraz wykonanie płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Czynności te powinniśmy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu pierwszego logowania.

Bank jednak zaznacza, że zaliczał będzie jedynie “normalne” transakcje kartą, wykluczając te dokonane w miejscach ułatwiających takie płatności – chodzi o wszelkiego rodzaju doładowania wirtualnych portfeli czy płatności rachunków kartą. Dla porządku podana jest lista kodów MCC wykluczonych transakcji:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Jeśli nie wiecie jaki kod MCC ma płatność w waszym ulubionym sklepie to sprawdźcie stronę jakimcc.pl. Nawet, jeśli danego sklepu nie będzie, to kody innych sklepów powinny wam pomóc.

Co z kolejnymi bonami? Tu warunki są niemal identyczne. Kolejny bon o wartości 50 zł otrzymamy za wykonanie minimum jednego przelewu i wydanie 300 zł w drugim pełnym miesiącu następującym po miesiącu pierwszego logowania. Trzeci bon zgarniemy po spełnieniu warunków w trzecim miesiącu.

Informacja o zgarnięciu nagrody trafi do nas mailowo do 16. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Sam kod vouchera otrzymamy SMSem do 20. dnia miesiąca.

Przykładowo jeśli nasze pierwsze logowanie do bankowości elektronicznej BGŻ BNP Paribas nastąpiło w maju, to warunki otrzymania voucherów powinniśmy spełniać od czerwca do sierpnia, a przekazanie kodów nastąpi do 20. lipca, sierpnia i września.

Co istotne: niespełnienie warunków do zdobycia jednej z nagród sprawia, że “wypadamy” z promocji i kolejnych nagród już nie zdobędziemy. Warto więc być czujnym i nie spóźnić się z transakcjami (i uważać na transakcje z zabronionymi kodami).

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne, oferowane w powyższej promocji, to jeden z najlepszych rachunków na rynku pod względem braku opłat. Jego prowadzenie jest bowiem bezwarunkowo darmowe. Podobnie jest zresztą z kartą debetową – posiadanie plastiku nic nie kosztuje. Zapłącić możemy jedynie za wypłaty z bankomatów – 5 zł za wypłatę. Na szczęście są tu wyjątki – bankomaty własne i sieci Planet Cash są darmowe ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • @admin: W przykładzie jest błąd. W maju pierwsze logowanie, wtedy reszta się zgadza.

    Bobek Odpowiedz
  • Dwa pytania: 1. czy ten bank często organizuje takie promocje? Warunki super, tylko że ja do lipca to mam takie cash backi że już nie wiem z czego rezygnować i nie wejdę w kolejny; 2. czy z Optimy do Paribas przelew idzie w czasie rzeczywistym? Mógłby to być dodatkowy atut…

    Manveru21 Odpowiedz
  • @Admin,
    Regulamin i strona promocji mówią również o koncie Maksymalnym i VIP :)

    Michał Odpowiedz
  • Zakładając lokatę bezkarną na 3.5%, utworzyło mi się konto oszczędnościowe SMART. Czy to mnie wyklucza z tej promocji? (lokata jeszcze trwa i konto oszczędnościowe też, choć go nie używam.

    Sławek Odpowiedz
    • BGŻOptima to osobna umowa ramowa, a konto Smart jest rachunkiem oszczędnościowym, a nie osobistym. Także spokojnie można korzystać z promocji :)

      Michał
  • Mam kartę kredytową w tym banku i dodatkowo umowę na dostęp elektroniczny. Wypełniłem wniosek i dostałem zwrotnie mailem takie info:

    „Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.

    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Aby kontynuować zakładanie
    nowego produktu konieczne jest logowanie do Bankowości Internetowej”

    Czy dobrze rozumiem, że osoby z dostęp do „Elektronicznych Kanałów Dostępu” na kwalifikują się do tej promocji bo ta podpada pod „Umowę ramową”? Po za tym regulamin wyraźnie mówi konto ma być założone przez linka promocyjnego i kuriera, a nie bankowość internetową.

    Bobek Odpowiedz
    • Mam to samo i wypełniłem wniosek i wszystko wydaje się być ok. Kurier do mnie jedzie.

      sowisz
    • nie wróć nie jedzie faktycznie muszę to zrobić przez swoje konto internetowe

      sowisz
  • Ja mam takie pytanie czy wykonywanie tych transakcji może być kredytówką czy tylko debetową bo czytam debetową ale może nie ma znaczenia

    sowisz Odpowiedz
    • W regulaminie jest definicja,że Karta to karta debetowa…Nie ma mowy o kredytowej.

      Iza
  • Wpisałem dane, przeszedłem dalej i widnieje tylko lista placówek – jak założyć konto przez internet? Zarówno na stronie brak linku jak i w emailu, a przy ponownym wpisaniu wyskakuje, że pesel i adres email już istnieje :(

    Adikk Odpowiedz
  • Czy można otworzyć ten rachunek przelewem potwierdzającym z innego banku ?

    J.S. Odpowiedz
  • Jak są liczone te transakcje 300zl w miesiącu? Tzn jezeli płace karta od 1 do 30/31 danego miesiąca to przejdzie czy trzeba tak jak jest okres rozliczeniowy (chyba 27 do 26 kolejnego miesiąca)?

    anja Odpowiedz
  • Czy do Was też zaraz oddzwaniał ktoś z banku żeby potwierdzić adres?

    Kuba Odpowiedz
  • Czy jeśli dodam kartę do Google Pay i w ten sposób zrobię transakcje na te 300 zł. to bank mi to zaliczy jako spełnienie warunków promocji?

    Kozo Odpowiedz
  • Czy ktoś z Uczestników/Uczestniczek otrzymał już powiadomienie o otrzymaniu kodu?

    Dominika Odpowiedz
  • Czy ktoś z Uczestników/Uczestniczek otrzymał już powiadomienie o otrzymaniu kodu? Dziękuję!

    Dominika Odpowiedz
    • Dla ewentualnych zainteresowanych – powiadomienie zostało wysłane mejlowo, kod promocyjny zostanie dostarczony esemesowo. Pozdrawiam!

      Dominika
    • Dominiko a kiedy dostałaś maila ?

      Bartosz
  • Wczoraj, o godzinie 18.00.

    Dominika Odpowiedz
  • A dostał ktoś jeszcze maila?

    Aleks Odpowiedz
  • Czy ktoś otrzymał jeszcze maila i kod? Ja niestety nic…

    Madeira Odpowiedz
  • Dostałam dzisiaj kod – esemesem.

    Dominika Odpowiedz
  • U mnie brak maila czy smsa. Napisalam reklamacje…

    Aleksandra Odpowiedz
  • U mnie i żony tez brak. Warunki spełnione i cisza. Jutro reklamacje składamy.

    wert Odpowiedz
  • U mnie kazali podać do organizatora. Ponoć nie są wyrażone zgody marketingowe, gdzie w bankowości wyraźnie są na TAK. Organizator wyjaśnia z bankiem

    Aleksandra Odpowiedz
  • Aleksandra jak się zakończyła Twoja sprawa ? U mnie i żony nadal brak bonów. Bank i organizator odbijają na przemian piłeczkę, a my po środku nie mamy chyba szans na pozytywne rozwiązanie. Podobno brak zgód marketingowych. W banku informują, że wszystkie zgody są, a organizator ze nie ma. Od wielu lat korzystam z promocji bankowych i bardzo pilnuję żeby wszystko właściwie zaznaczyć więc mam pewność, że zaznaczone były. Dziwnym zbiegiem okolicznosci przy 2 wnioskach to samo. Dziwiłem się, ze ten bank zbiera mase negatywnych komentarzy, ale w koncu rozumiem.

    wert Odpowiedz
    • Ja jeszcze czekam na info, ponoć tez brak zgod. Na maile na razie nie odpisuja, pewnie będę dzwonić jak do końca tygodnia nic się nie wyjaśni

      Aleksandra
    • Oni na maile szybko odpisują, dzwon do nich bo prawdopodobnie Twoj mail trafił do spamu. Tak było u mnie.

      wert
    • Mialam z nimi całą nitkę więc w spamie być nie powinno…

      Aleksandra
    • Aleksandra, czy otrzymałaś już odpowiedź na swoją reklamację ? Ja złożyłem 31.07 kolejną reklamację i póki co brak odpowiedzi.

      wert
    • Dzwonilam tam nawet. Pani powiedziala, ze caly czas czekaja na odp z banku, dostalam nawet taki sam update mailem. Na wszelki wypadek robie jeszcze te transakcje w sierpniu (to juz ostatni miesiac dla mnie). Ale wk.. mnie to juz

      Aleksandra
  • Niestety też nie dostałem bon.
    Dziś dostałem taki odp
    „W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie zapisem w Regulaminie Promocji że w celu potwierdzenia przyznania nagrody w postaci bonu należy kontaktować się z organizatorem Promocj, którym jest Ad Astra Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Michałowicach, przy ul. Polnej 16, 05-816 Michałowice, używająca nazwy handlowej Hagen.”
    Nie ma podane jaki e-mail żeby skontaktować z organizatorem

    Alexis Odpowiedz
  • Ja dalej nie mam, złożyłam też reklamacje w banku, bo to oni niby przekazali organizatorowi, ze nie mam wyrazonych zgod…

    Aleksandra Odpowiedz
    • Mnie spotkało coś identycznego – niby nie wyraziłem zgód :/ oczywiście, ze wszystko zaklikałem, wchodząc na bankowość internetową tez widzę, że zgoda marketingowa jest zaznaczona, a napisali: „Szanowna Pani, zgodnie z danymi z Banku wniosek o Konto Osobiste złożony został bez wymaganych zgód marketingowych.
      W związku z tym Nagroda nie została przyznana.”
      Nie wiem co teraz :/

      Michał
    • Tam jest kilka zgód, w moim przypadku okazało sie ze nie zostało zaznaczone ostatnie pole o marketing telefoniczny. I nie ma jak udowodnic, że nie zrobiła tego pracownica. Wypowiedzenie złożone.

      Aleksandra
    • U mnie stwierdzili ze mieli błąd techniczny i za piewszy miesiąc przyznali nagrodę. Pisałam do rzecznika banku. Bo niby jak mogą mi udowodnić ze tych zgód nie zaznaczono? Co innego nie podpisanie a co innego gdy klikamy a co się dzieje dalej to już nie nasz problem.

      paulagh86
  • Nie polecam promocji zakupy z kontem. Organizator rozpatruje reklamację od dwóch tygodni, bo przez cały ten czas nie jest w stanie potwierdzić prawdziwej daty pierwszego logowania. Bank potwierdził mi, ze był to 30 czerwiec, a kilka dni później, dostaję informację od organizatora, że logowanie nastąpiło 31 lipca podkreślając, że aby spełnić warunki trzeba było się zalogować do 15.07. Dodam jeszcze, ze przy pierwszym kontakcie z organizatorem, udzielił on informacji, że pierwsze logowanie miało miejsce w lipcu, wiec powinnam spełnić warunki w sierpniu. Nie wiem w takim razie, skąd organizator bierze te informacje, skoro mi bank przy pierwszym kontakcie udzielił dobrej odpowiedzi. Żeby coś dostać z tej promocji, to na prawdę trzeba uzbroić się w cierpliwość. Trzymam kciuki za wszystkich, co złożyli reklamacje.

    DG Odpowiedz
    • u mnie bardzo podobna sytuacja, też takie zamieszanie, czekam 2 tydzień na wyjaśnienie sprawy

      oli
    • U mnie organizator zamilkł i nie odpisuje mi od 4 września. To już jest na prawdę irytujące. Jednym słowem organizator i promocja są gówniane.

      DG
    • U mnie milczą od 3 września odkąd napisali, że ponownie zweryfikują zgody w banku… W banku telefonicznie to już potwierdziłem – mam zaklikane wszystkie zgody marketingowe oprócz jednej, której w momencie rejestracji nie można było włączyć…

      Michał
    • Mi ostatnio odpisali 29.08, że przekazali prośbę do banku o ponowną weryfikację spełnienia warunków (chodziło według nich o nie niespełnienie warunku transakcji bezgotówkowych kartą w ciągu m-ca, więc na potwierdzenie przesłałam im wyciąg z konta za ten miesiąc ) i do tej pory cisza. A na moje przypomnienia nic nie odpisują.

      ok
    • Jeśli się nie mylę pewnie maja 30 dni na odpowiedz… wiec pewnie korzystają z tego prawa

      Michał
  • Po 1.5 miesiaca od zlozenia reklamacji bezposrednio w Banku dostalam sms z uznaniem reklamacji i jednym kodem na 50 zl. Juz odpisalam na reklamacje ze naleza sie jeszcze 2. Od organizatora od miesiaca ani slychu.

    Aleksandra Odpowiedz
  • dziś przysłali sms z 3-cim kodem

    jeno sznur Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy