Ruszyła kolejna promocja Santander Bank Polska. W zamian za założenie Konta Jakie Chcę (lub Firmowego Konta Godnego Polecenia) zgarnąć możemy do 150 zł do wykorzystania na Allegro.
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego rachunku prowadzonego w PLN w Santander Bank Polska na dzień 22.11.2018. Posiadanie innych produktów (np. karta kredytowa, konto w walucie) nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy promocyjny wniosek o Konto Jakie Chcę lub Firmowe Konto Godne Polecenia wraz z kartą debetową. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrazić zgody na kontakt telefoniczny w celu marketingowym oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Regulamin wymaga od nas również zawarcia umowy do 30.11.2018 za pomocą przelewu, kuriera lub przez wideorozmowę (jeśli kurier przyjedzie po tej dacie, to niestety nie spełnimy warunku). Pamiętajmy również, że jeśli zakładaliśmy już konto w Santander (BZWBK) przelewem, to drugi raz nie możemy skorzystać z tej opcji.
Uwaga! W promocji obowiązuje limit 2 x 1000 voucherów. Po wyczerpaniu puli dalsze wnioskowanie o konto będzie zablokowane.
Za spełnienie powyższych warunków zgarniemy 50 zł w formie bonu Allegro. Kolejne 100 zł możemy zyskać, jeśli do 7.12.2018 wykonamy płatności BLIK lub kartą wydaną do konta na łączną kwotę min. 150 zł. Nagrody zostaną przekazane do 12.12.2018 SMSem lub przez pocztę w bankowości internetowej. Ważność voucherów to 31.12.2019.
Z ciekawostek:
Nagradzane jest otwarcie tylko jednego Konta w Promocji przez Uczestnika. Wyjątek stanowi założenie przez uczestnika obu kont: Konta Jakie Chcę i Konta Firmowego Godnego Polecenia wraz z Kartą debetową oraz Usługami bankowości elektronicznej. Wówczas Uczestnikowi przysługuje 2 x Nagroda I oraz 2 x Nagroda II o ile spełni pozostałe warunki promocji na obu Kontach
Ile kosztuje Konto Jakie Chcę?
Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł.
Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem (choć później możemy ją bez problemu zamknąć). Bank pozwala nam na wybranie jednego z dwóch wariantów (braku) opłat:
- 0 zł pod warunkiem wykonania min. 5 płatności kartą miesięcznie (5 zł w innym wypadku)
- stałe 3 zł miesięcznie
Pierwszy warunek wydaje się najsensowniejszy. Niestety za pierwszy miesiąc bank i tak pobierze opłatę w wysokości 3 zł.
Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.
Komentarze
Czy łączy się to z promocją 200 zł za wynagrodzenia?
• MichałTak
• MichałJest jakieś potwierdzenie na stronie banku? Boję się wysyłać zdjęcie dowodu na nieznaną stronę www.
• MichałAdminie- skąd info, że drugi raz nie można założyć przelewem? Nie znalazłem tego w regulaminie promocji.
• TomaszszAdminowi chodziło chyba o zakładanie kolejnego konta, jeśli się już jakieś posiada. W promocji trzeba być nowym, czyli nie posiadać żadnego konta i powinno się dać przelewem otworzyć.
• ŁukiPytanie za 100 punktów: jeśli ktoś założył konto w poprzedniej promo Pyszne.pl, przez wideorozmowę 23.11, to może skorzystać również z rej i zgarnąć premię? Z regulaminu wprost wynika, że tak, bo na dzień 22.11 nie można było posiadać konta, a otwierając go dopiero 23.11 wprost wynika, że to nie przeszkadza. Inna sprawa, że ciekawe jak to wyjdzie w praktyce w takim ciekawym przypadku…
• pwsczy ta promocja łączy się z dostaniem bonusa za pensję na konto?
• NorbertWłaśnie mi odrzuciło wniosek …jak ktos juz kiedys zakladal w BZWBK konto przelewem to szkoda roboty, nie przechodzi …
• JoXCzesc, mam pytanie. Moja zona byla kiedys klientem BZWBK. Czy w tej promicji bedzie traktowana jako nowy klient?
• ADIPytam, poniewaz rachunek zostal zamkniety rok temu, a Pan n infolini twierdzi, ze zona nie lapie se do tej prmocji.
Prosba o pomoc, bo chyba ktoras strona blednie interpretuje regulamin promocji.
Nie działa zakładanie konta przelewem z Eurobanku, a potem nie można się połączyć z doradzcą.
• RomualdCzy po założeniu konta w tej promocji będzie również można skorzystać z 200 zł za wpływ wynagrodzenia?
• PawełPytanie obok opisywanej promocji: czy warto uczynić Santander swoim podstawowym bankiem?
ja uczyniłem go swoim głównym bankiem-przelewy natychmiastowe za free dają radę:)
• simrishamCzy doładowanie Revoluta kartą za 150 zł spełni warunki promocji? ;-)
• RomualdHej, czytam Wasze komentarze i zastanawiam się czy Admin jeszcze odpisuje ?:)
• misztiOdpisuje, tylko ma mała awarie ;)
• MichałCzy Santander ma obecnie jakieś ciekawe propozycje depozytów?
• Joanapromocyjne 2,7% na koncie oszczędnościowym
• erdehttps://santander.pl/konta-bankowe/konta-oszczednosciowe/konto-systematyczne/konto-systematyczne.html
do 20 tys. zł
• erdeco i tak nijak się ma do 3,9 % na lokacie beztroskiej z Idea Banku ;)
• erdea czy łączy się to z programem poleceń?
• villemo09nie ma opcji wideorozmowy, potwierdzenie przelewem odrzucone, choć poprzednią umową z wbk zawierałam przez kuriera. po odrzuceniu wniosku można próbować opcji z kurierem, czy juz sobie dać spokój?
• AdoraBelleDearheartJeśli się uda to zakładam konto podczas wideorozmowy, następnie spełniam warunki, zgarniam bony 150zł i zamykam konto?
• paba86Czy tak mogę postąpić?
ja we wniosku nie widziałam opcji wideorozmowy…
• AdoraBelleDearheartU mnie ta opcja pojawia się jako pierwsza.
• paba86Co z zamknięciem konta? Można zaraz po odebraniu bonów?
ciekawe – u mnie tez się teraz pojawiło…
• AdoraBelleDearheartwideorozmowa może być z komórki?
• AdoraBelleDearheartUmowa podpisana w dniu wczorajszym poprzez wideorozmowe. Tylko szkoda że umowa która została wygenerowana i wysłana na e-maila była to starego konta którego już dawno nie mam (posiadałem tylko dostęp do bankowości internetowej – NIK itp.) mała niespodzianka poszło zgłoszenie o poprawne przesłanie umowy. Niezły ponowny początek.
• dzonyUmowa założona przez wideorozmowę (aplikacja komórkowa – powołanie się na wcześniej złożony nr wniosku).
• BogyOczywiście tradycyjne problemy techniczne (próby przekierowania do konsultanta posiadającego uprawnienia 3-krotnie zakończone niepowodzeniem).
Ze względu na złe doświadczenia (u żony brak premii pomimo 3 reklamacji w poprzedniej promocji BZWBK – zakwestionowane założenie ze strony promocyjnej) próbuję uzyskać potwierdzenie udziału w promocji „Zgarnij prezent…” dla nowego rachunku. Na razie bez sukcesu: brak uprawnień do takowej weryfikacji u konsultanta wideo oraz pani na czacie uruchomionym z poziomu konta internetowego.
Miałem to samo. Ostatecznie konto założyłem, zapłaciłem Blikiem i zobaczymy, najwyżej pójdzie reklamacja.
Wcześniej chciałem założyć konto jak dawali bony na pyszne.pl ale odrzucono mi weryfikację przelewem mimo, iż dane były poprawne (miałem kiedyś WBK).
BTW pierwszy raz widzę, że na livesmarter info o promocji pojawia się tak bardzo późno. :P
• Król CebuliW Santander byłym BZWBK tylko raz w żuciu można otworzyć konto przelewem.
• FixerU mnie poszło wszystko sprawnie- wideorozmowa.
• paba86Dziwne było dla mnie to, że ostatnio nie zamknęli mi dostępu do bankowości internetowej (na szczęście miałem gdzieś zapisany NIK i pamiętałem hasło).
Usłyszałem, że zdarzało się to bardzo często.
Czekamy na bony:)
Czy łączy się z programem poleceń 80 zł plus wynagrodzenie 350 zł?
• MarcooProgram poleceń 80 zl plus wynagrodzenie 200 zl
• MarcooZ programem poleceń się nie łączy, dzwoniłem na infolinię.
• cheapestChyba już nie ma szans, aby podpisać umowę przez kuriera jeszcze w piątek…
• PETRUSmozna prosic o linka do wpisie o wynagrodzenie za 200zl?
• villemo09Kuźwa trzeba wreszcie dowód wymienić bo po przemedlowaniu mam stare dane :/
• FaUstjak sie nie łączy z programem poleceń – przecież to kpina jakaś
• villemo09Zalozylem konto ponownie w Santanderze (kiedyś już u nich mialem, ten sam numer NIK). Po początkowych cyrkach, że przyslali mi starą umowę do konta na maila, teraz okazuje się, że nie mogę płacić blikiem, wyskakuje błąd „błędny rachunek do obciążeń”. Brawo Santander…
• GQWlasnie byl u mnie kurier, umowa podpisana ale nie mialam ksero dowodu, trzeba doniesc do banku w ciagu 30 dni. Nie mam dzis mozliwosci doniesc a jest ostatni dzien promocji z podpisaniem umowy. Nie wiem czy promocja mnie obejmie…
• EwelinaDziwny problem występuje w banku. Moja narzeczona składa wniosek 3 (!) razy. Dwukrotnie przez przelew z innego banku i raz poprzez wideorozmowę. Każdorazowo kończyło się tym, że wniosku w systemie bankowym nie było. Rozmowy z konsultantami nic, rzecz jasna, nie dają, bo nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. Promocja dobiega końca – mi udało się otworzyć konto przelewem w 10 godzin od złożenia wniosku, ale narzeczonej w ogóle po trzech próbach.
• Michał30 listopada byłam w banku założyć konto. Transakcję kartą nalezy wykonać do 7.12, ciekawe czy karta zdąży mi w ogóle przyjść…
• Zuzia..lub BLIKiem ;)
• MichałA to dokończyłaś w oddziale banku wniosek złożony przez Internet czy jak? Bo chyba tylko promocja była za otwarcie konta przez stronę promocyjną za pomocą przelewu,kuriera lub wideorozmowy?
• FixerBylam w placowce zalozyc konto… czyli co, nie zalapie sie na promocje? :(
• ZuziaPani Zuziu, aby wziąć udział w promocji, należy skorzystać z linku: http://www.santander.pl/ms/zgarnij-prezent-pod-choinke/index.html, wnioskując o konto. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderCzy ta promocja łączy się z poleceniem konta?
• PatrycjaPani Patrycjo, obie te promocje nie łączą się ze sobą. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderDostał ktoś już kartę pocztą?
• ankaDo 7.12 jest czas…. i tak, jak wykonam 7.12 a zaksięguje się wiadomo później, tzn. że spełnię warunki? :)
masz jeszcze możliwość płacenia blikiem
• EwelinaTak. Ja dzisiaj dostałem.
• Tomaszszok, jeżeli płacę blikiem to muszę najpierw aktywować kartę w systemie online?
• ANKAjeżeli jej nie otrzymałam, to nie mogę aktywować…
ktoś może potwierdzić, do 7.12 musi być ZAPŁACONE czy ZAPŁACONE I ZAKSIĘGOWANE? :)
Do placenia BLIKiem karta nie jest potrzebna. To dwie rozne formy platnosci
• Bartglwteż dzisiaj dostałem kartę, nie mogę aktywować, nie mogę nadać pinu, konta po aktywacji nie widziałem, coś czuje, że reklamację trzeba będzie pisać…
• MarcinLSPanie Marcinie, reklamację można złożyć w formie ustnej, pisemnej i elektronicznej. Wszystkie szczegóły na ten temat znajdzie Pan na stronie: https://static3.santander.pl/asset/r/e/g/regulamin-zgarnij-prezent-pod-choinke_91926.pdf. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderCzy nie posiadając konta, ale posiadając konto oszczędnościowe na dzień 22.11 łapię się na tą promocję czy nie?
• Analitykjuż się nie załapiesz, bo promocja się skonczyła 30.11
• EwelinaAle załapalbym się?
• AnalitykCzy rejestrując kartę w programie Mastercard Priceless dostanę jakieś punkty na start ?
• Daral7Szanowny Panie, w sprawach związanych z Priceless Specials niezbędny jest kontakt z dedykowaną temu programowi infolinią. Może się z nią Pan skontaktować dzwoniąc z telefonu stacjonarnego pod numer: 801055993, lub z telefonu komórkowego: 616646013. Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderJutro teoretycznie beda rozdawac kody do Alle a ja karty jeszcze nie dostalem dla konta zalozonego 28 listopada… ale pismo ws. przelewu wynagrodzenia przyszlo w 3 dni robocze :)
• BartglwSzanowny Panie, w takim wypadku przysługuje Panu prawo do złożenia reklamacji. Wszystkie informacje na ten temat znajdują się na naszej stronie internetowej: https://santander.pl/informacje-o-banku/reklamacje.html. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderPrzyszły właśnie oba bony w smsie ;)
• MariooSzanowny Panie, cieszymy się, że skorzystał Pan z naszej promocji :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-Santanderpotwierdzam przyszły 2 bony
• JarekSzanowny Panie, cieszymy się, że skorzystał Pan z naszej promocji :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderU mnie tez… a karta nadal nie przyszla :) Czekam jeszcze na 4x50zl za wynagrodzenie ale to na przyszly rok
• BartglwSzanowny Panie, w takim wypadku przysługuje Panu prawo do złożenia reklamacji. Wszystkie informacje na ten temat znajdują się na naszej stronie internetowej: https://santander.pl/informacje-o-banku/reklamacje.html. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderRówniez mam ?
• EwelinaSzanowna Pani, miło nam, że jest Pani zadowolona i że wzięła Pani udział w naszej promocji :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderA u mnie tylko jeden mimo spełnionych warunków;/
• paba86Złożona reklamacja- który to już raz.
Było poczekać mi w odstępie 10 minut przyszły.
• MariooCzekałem godzinę;)
• paba86Poczekalabym do konca dnia mimo wszystko z tą reklamacja…
• EwelinaSzanowny Panie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, natomiast z poziomu komentarzy nie mamy w nią bezpośredniego wglądu, dlatego też nie jesteśmy w stanie odnieść się do niej bezpośrednio. Odpowiedź na Pana reklamację zostanie udzielona najszybciej jak to możliwe. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderMożna już zamykać konto? Nie bedzie sie to wiązać z żadnymi konsekwencjami? Najlepiej zastrzec czy zamknąć kartę?
• Bartek75765Możesz zamykać, kartę warto zamknąć na infolinii gdyż zastrzeżenie przez stronę automatycznie wyda nowa karte.
• MariooPanie Bartku, zachęcamy do pozostania z nami i dalszego korzystania z naszych usług :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderCzy mozna już dzisiaj zamknąć konto? A kartę najlepiej zastrzec czy zamknąć?
• bartrkoSzanowny Panie, zachęcamy do dalszego korzystania z naszych usług i mamy nadzieję, że pozostanie Pan z nami :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderKody obu bonów przyszły w SMS-ach 12 grudnia przed piętnastą.
• Nowy klientSzanowny Panie, cieszymy się, że skorzystał Pan z promocji :) Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderU mnie warunki spełnione Bonów brak
• Jagiellonczyk55Składać reklamację czy czekać do jutra?
Szanowny Panie, w takim wypadku przysługuje Panu prawo do złożenia reklamacji. Wszystkie informacje na ten temat znajdują się na naszej stronie internetowej: https://santander.pl/informacje-o-banku/reklamacje.html. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderCzy ktoś wie jak sprawdzić ważność bonów (kodów) ? Allegro deklaruje rok od zakupu. Nie podejrzewam, żeby „prezent pod choinkę” było akcją „utylizacyjną” starych bonów Santandera, ale tytuł promocji obudził we mnie mikro-podejrzliwość :)
• BogyWklep do apki allegro – wyskoczy data.
• JWłaśnie robię zakupy i wyskoczyła ważność „1 stycznia” ale nie widzę którego roku…
• BartglwSzanowny Panie, prosimy o przekazanie tego pytania na adres: kontakt@santander.pl lub kontakt bezpośrednio z serwisem Allegro w celu zweryfikowania tej kwestii. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderCzy ktos z Was ma taka sytuacje, ze otworzyl konto i dostal nagrode ale nadal brak karty? Wnioskowanie o karte bylo jednym z wymogow i jestem pewien, ze wnioskowalem ale juz ok miesiac minal i nie dotarla. Co dziwne nie widze w bankowosci zadnej karty a nie potrafie sprawdzic czy jest zlozony wniosek o nia. U mnie ta sytuacja wystepuje na dwoch kontach – zony i moim…
• BartglwSzanowny Panie, z poziomu komentarzy nie mamy wglądu w Pana konto, dlatego też prosimy o kontakt z naszą infolinią: 19999 w celu indywidualnego sprawdzenia tej kwestii. Pozdrawiam, Andrzej.
• Zespół-SantanderZespół Santander – wystarczy jeden post:
• Ciekawski1) dziękujemy za skorzystanie z promocji,
2) ewentualne reklamacje prosimy kierować poprzez ….,
3) …..
Agencja PR obslugujaca bank ma placone za kazdy post :)
• aaaa