Łatwe 150 zł w bonach Biedronka za założenie Konta Jakie Chcę od BZWBK (również dla obecnych klientów!)

Zakończona

Ruszyła genialna promocja Banku Zachodniego WBK z premią w wysokości 150 zł za założenie Konta Jakie Chcę. Nie dość, że jej warunki są banalnie proste do spełnienia, to bank pozwala na skorzystanie z promocji wszystkim – nawet obecnym klientom! :)

150 zł w bonach Biedronka za założenie Konta Jakie Chcę w Banku Zachodnim WBK

150 zł za założenie Konta Jakie Chcę

Aby skorzystać z promocji należy złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę za pomocą dedykowanej strony promocji oraz podpisać umowę o konto do 2.02.2018. Do wyboru mamy jedną z trzech możliwości: za pomocą przelewu z konta w innym banku (dane muszą być zgodne!), za pośrednictwem kuriera lub poprzez rozmowę wideo z doradcą.

Uwaga! Osoby posiadające już dostęp do BZWBK24 prawdopodobnie będą musiały wybrać opcje z kurierem – jak piszecie w komentarzach przelewy osób posiadających konto są odrzucane.

Tu jednak muszę zaznaczyć, że trzeba będzie się śpieszyć. Bank przygotował bowiem tylko 1000 nagród. Nie zdziwię się, jeśli pula rozejdzie się w ciągu kilku dni (a być może godzin, o czym oczywiście poinformuję aktualizując wpis). Dlaczego? Promocja nie ma okresu karencji! Ba, mogą z niej skorzystać również obecni posiadacze konta w banku! Jej warunki są również niesamowicie proste.

Aktualizacja (17:00): promocja została zakończona ze względu na przyjęcie 1000 promocyjnych wniosków!

Pierwszy bon do wykorzystania w sklepach Biedronka, o wartości 50 zł, zgarniemy już za sam fakt założenia konta. Drugi, o wartości 100 zł, otrzymamy za wykonanie transakcji płatniczych kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 150 zł do dnia 2.03.2018. I… to tyle!

Bony zostaną przekazane mailowo do dnia 31.03.2018. Będziemy z nich mogli skorzystać podając kod kasjerowi (po zakończeniu skanowania ostatniego artykułu kasjer powinien od razu „wklepać” kod). Z bonu możemy korzystać wielokrotnie, dopóki nie wydamy całego. Z promocji można skorzystać tylko raz.

Ile kosztuje Konto Jakie Chcę?

Konto Jakie Chcę jest rachunkiem darmowym – nie płacimy ani grosza za jego posiadanie. Zapłacić natomiast możemy 5 zł za posiadanie karty debetowej, ale możemy zostać zwolnieni z tej opłaty o ile wykonamy 5 transakcji miesięcznie. Do wyboru jest jeszcze opcja zwalniająca z opłaty po wydaniu 500 zł oraz stała opłata 3 zł miesięcznie ale są one według mnie mniej korzystne. Dodam, że karta nie jest wymagana do wypłaty premii, a nawet do wzięcia w niej udziału (o ile warunki spełnimy BLIKiem).

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach wpłasnych BZWBK. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • jaki kurier wozi umowy?

    karampuk Odpowiedz
  • A co z tymi co wybrali opcję przelewem? Dziś mija 3 dzień i nic się nie dzieje, to są jakieś jaja czy próba wyłudzenia danych?

    Paweł Odpowiedz
  • Wniosek złożyłem 03.01 o godzinie 16:00, wybrałem opcję przelewu z mbanku – od razu dostałem wiadomość potwierdzającą złożenie wniosku. Dzisiaj tj. 05.01 o godzinie 14:21 smsy i e-mail z umową.
    Zdjęcia D.O. zrobiłem telefonem, adres zamieszkania w składanym wniosku wpisałem dokładnie taki sam jak ten występujący w wychodzącym przelewie.

    saroyan Odpowiedz
  • Wniosek poszedł 2 dni temu około południa, weryfikacja przelewem i o dziwo dzisiaj otrzymałem umowę i do moich kont w BZWBK podpięło się Jakie Chcę także wygląda na to, że wszystko zadziałało jak powinno. Dodam, że weryfikowałem przelewem też z WBK z Godnego Polecenia. Ale niestety nie pamiętam czy zakładałem je kurierem czy przelewem weryfikacyjnym z innego banku, co ponoć ma duże znaczenie. Teraz czekam na kartę i spełniam warunki :)

    niecierpliwy Odpowiedz
  • ale jaja…. otworzyłem drugie konto, wybrałem opcje kuriera, kurier z umową jeszcze nie był, a konto aktywne, przelałem sobie na nie 2gr na próbę…. przecież to nieleglne…. mam konto mimo niepodpisania umowy :p

    Herman Odpowiedz
    • co ciekawsze.. karty w systemie nie widać

      Herman
    • Takie konto nie do konca jest aktywne. Przelac mozesz, ale juz pieniedzy nie przelejesz spowrotem. Dopiero jak dostana umowe. A karte pewnie wysla jak dostana umowe.

      keton
  • Złożyłem prośbę o wyjaśnienie niezgodności z dowodem, w przypadku odrzucenia składam reklamacje i każdego do tego zachecam komu odrzucili.

    Kuba Odpowiedz
  • Tak trzymaj, to wałek mam to samo, reklamacja wysłana.

    Andrzej Odpowiedz
  • Dzisiaj konsultant poinformował mnie, że wnioski złożone do dnia 3.01 włącznie biorą udział w promocji, od 4.01 już nie. Niby konsultanci dostali taką informację i nawet jeśli złożyłem go o godz. 19 to jest ok. Miałem anulować wszystkie 4 wnioski złożone po godz. 17:00, ale chyba jednak spróbuję.

    junoumi Odpowiedz
  • Wysyłają nam śmieszne powody odrzucając nasze wnioski. Może to wynika z ich problemów technicznych, które były w tym dniu w banku, a winę zganiają na klienta. Proszę zadzwonić w takiej sytuacji i spytać gdzie dokładnie kto popełnił błąd. Nikt Wam precyzyjnie nie odpowie- tak było w moim przypadku. I to jest wałek!!!

    Andrzej Odpowiedz
    • Dlaczego wałek? W puli było 1000 wniosków z promocją i pewnie się skończyły – resztę odrzucają. Jak Ci tam bardzo zależy na koncie, to przecież możesz je założyć w każdej chwili.

      Bartek2452
  • Tak myślałam że będzie niezły chaosik z tą promocją, chciałam pierwotnie wysłać wniosek późnym wieczorem po powrocie z pracy ale tak czułam że będzie za późno i poszedł z pracy ok godz 13, zdjęcie dowodu z telefonu, na szczęście wszystko ok, mam już konta 123 i KGP, czekam na kuriera, pewnie będzie w poniedziałek, karty nie brałam, w końcu wystarczy tylko karta mobilna.

    Paulina Odpowiedz
  • @Admin jak to możliwe że na poprzedniej stronie widzę, że jest inna zalogowana osoba pod tym samym loginem co mój? Myślałam, że tak się nie da…

    Paulina Odpowiedz
    • Tzn? Masz napisane pod komentarzami ze ktoś inny jest zalogowany?

      Michał
    • nie, po prostu myślałam, że nikt inny nie założy konta pod takim samym nickiem jak mój ale widzę, że jest to możliwe.

      Paulina
    • Prawdopodobnie chodzi o to, że ktoś zamieścił komentarz wcześniej jako Paulina, a później Ty założyłaś konto i wordpress myśli, że ten poprzedni też był Twój (bo nick się zgadza). Ale od teraz już wszystkie komentarze pod tym nickiem będą Twoje ;)

      Michał
    • Dzięki :-) co prawda ja już konto mam od ponad roku z tego co pamiętam, a dopiero w tym tygodniu zauważyłam pojawienie się drugiej zalogowanej Pauliny ;-)

      Paulina
  • Zakładałem konto w południe 3.01. Przelew z TMUB. Wszystko przeszło bez problemu. 1 zł został pobrany z rachunku. A 4.01 dostaje informację że nie odnotowali płatności potwierdzającej z mojego banku. I proszą o niezwłoczne wykonanie przelewu… Dzowniłem na infolinię niby to wynika z błędów systemu. Do dziś żadnej informacji, a czytam że wiele osób już ma założone konto.

    Grzegorz Odpowiedz
    • Mojego przelewu z BZWBK też podobno nie dostali a na infolinii próbowali wmówić mi, że nie może być przelew weryfikacyjny z ich banku :D reklamacja wysłana

      Ewelina
  • WAŻNE PYTANIE! W regulaminie nie ma nic wspomniane o konieczności posiadania konta po spełnieniu warunków – to znaczy, że po spełnieniu warunków konto można zamknąć i czekać na nagrodę? Czy lepiej nie ryzykować i trzymać konto do 31 marca?

    Bartek2452 Odpowiedz
    • Lepiej trzymać do końca marca.

      Angulo
    • A czy w takim razie konto można zamknąć np. w marcu, tak żeby tego 31 marca być na 30dniowym wypowiedzeniu? Bo jak dobrze się orientuję, to po zamknięciu konta, jest ono jeszcze aktywne 30dni.

      Bartek2452
    • Regulamin jest lakoniczny bardzo i stwarza szerokie pole do interpretacji typu można wszystko, czego regulamin nie zabrania, ale też wolę standardowo przytrzymać kartę i konto do odbioru nagrody, niż później bujać się z reklamacjami…

      abc
  • Ja bym wydał dyspozycję zamknięcia dopiero po otrzymaniu bonusów, a więc jeśli te miałyby przyjść 31 marca to raczej zrobiłbym to w kwietniu.

    Angulo Odpowiedz
  • 1. Czy ktoś tak ma, że jest przekonany, że wniosek został prawidłowo wypełniony, mimo to wniosek został odrzucony?
    2. Jak zachować się w takiej sytuacji?

    Andrzej Odpowiedz
    • ja mam dokładnie taką sytuację. Wniosek wypełniony prawidłowo. Potwierdzenie przez przelew weryfikacyjny przeszedł. A wniosek dziś odrzucony. Będę dzwonił i reklamował

      Grzegorz
  • Gdzie przychodzi hasło do logowana? Login dostałam przelewem zwrotnym

    Anna_123123 Odpowiedz
    • Jeśli masz już konto w BZWBK to nowe konto zostało podpięte po pozostałe. Sprawdź czy login z maila to nie ten sam którym się logujesz obecnie.

      kryspinos
    • Z tego co pamiętam to trzeba wpisać login na stronie logowania, a hasło przyjdzie wtedy automatycznie na SMS

      Benito
  • Kiedyś miałam konto, z 5 lat temu. Hasła nie pamiętam. Infolinia?

    Anna_123123 Odpowiedz
  • Wniosek 3.1 o 15:50 potwierdzenie z dokumentami na email. Niestety cisza. Dzisiaj kontakt z BOK – wniosek błędnie się zarejestrował i mają poprawić dzisiaj, później kontakt od kuriera. Dla tych co więc wybrali kuriera i ponad 2 dni robocze cisza…kontaktujcie się z BOK :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Kuriera jeszcze nie było, a tu karta już przyszła.

    Artur Odpowiedz
  • dzis przyjechal kurier. umowa podpisana. konto juz podpiete w systemie ( do konta z promocji bon do Allegro). wyglada ze wszystko ok
    czekam teraz tylko na karte.

    michal1607 Odpowiedz
  • Wniosek złożyłem 3.01 w południe. Wniosek przeszedł bez problemu, dostałem potwierdzenie sms i e-mail. potwierdzenie przez przelew z banku TMUB. 1zł zszedł z konta. po czym na następny dzień sms że przelew nie dotarł. Więc dzwonię na infolinię i dostaję informację że spokojnie to błędy systemowe, przelew doszedł i weryfikują to ręcznie. i żebym czekał na kontakt. I dziś dostałem….odrzucenie wniosku. bez podania przyczyny. Ten bank to jakaś katastrofa!!! Spełniłem wszystkie warunki a wniosek odrzucony. A byłem uspokajany na infolinii że wszystko z moim wnioskiem jest ok. A teraz mi mówią na infolinii, że nic nie mogą zrobić w tej sytuacji

    Grzegorz Odpowiedz
  • Kurier był w piątek, dzisiaj rano dostałem kartę, a przed chwilą sms i email z banku, że konto otwarte i można się logować :)

    Benito Odpowiedz
    • I jak po zalogowaniu? Wie ktoś może kiedy ma pojawić się bon 50 zł za otwarcie konta? Skoro 50 zł jest tylko za otwarcie to powinien kod przyjść od razu po otwarciu konta..?

      Magdalena
    • @Magdalena bon dostajesz za samo otwarcie konta czyli, że nie musisz nic więcej robić – co nie oznacza, że otrzymujesz go w chwili otwarcia. Oba bony (ten na 50zł i ten na 100zł), zostaną przekazne do końca marca.

      kryspinos
  • U mnie dziś konto w systemie, i kurier był:) A tak mi się nie chciało wstawać rano w mróz ;D

    Dostałem informację na chat że można zrobić płatność też w necie :) Kartą lub BLIK także przez np PayU, i nie ma w regulaminie wykluczeń MMC. http://scr.hu/0wbcr/5f6nl

    luka89waw Odpowiedz
  • Mnie odrzucono wniosek, powodem było nieczytelne zdjęcie dowodu. Polecono mi kontakt telefoniczny. Zadzwoniłem, a tam Pani poinformowała mnie, że muszę złożyć nowy wniosek, który promocją już objęty nie będzie, gdyż pula promocyjna się wyczerpała. Myślałem, że wyślę zdjęcie do istniejącego wniosku i będzie ok. A tu lipa. Nawiasem mówiąc zdjęcie dowodu było ok.

    jaro Odpowiedz
  • Można powiększyć zysk z otwarcia tego konta o 60 zł, bo cały czas są dostępne 2 promocje po 30 zł:
    http://livesmarter.pl/30-zl-za-przelewy-natychmiastowe-bzwbk/

    http://livesmarter.pl/30-zl-do-sklepow-zabka-android-pay-bzwbk/

    Benito Odpowiedz
  • Promocja z przelewami natychmiastowymi już zakończona dzisiaj o 15:20 https://blog.bzwbk.pl/2017/12/przelewaj-natychmiastowo-promocja

    Pod promocją z kodami do Żabki są posty o problemach z naliczaniem transakcji do promocji dla dodanych kart dopasowanych w Android Pay

    erde Odpowiedz
  • Czy jesli zaplacilem na allegro 161 zl blikiem jedna operacja to to wystarczy,czy musze zrobic wiecej operacji np.blikiem .Bardzo prosze o odp.

    Sylwek Odpowiedz
  • „wykonanie transakcji płatniczych kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 150 zł do dnia 2.03.2018”

    1. Czyli musi byc to jedna tranzackcja? Nie moze byc to suma tranzackji?
    2. A ta piersza premia 50 zl do kiedy ma sie pojawic?

    dfss Odpowiedz
    • 1. „transakcji płatniczych” – czyli kilku, jakby była jedna to by było napisane ‚transakcji płatniczej”
      2. do końca marca

      Bartek2452
    • dzieki. Ale wiesz tak czytajac to nie moze byc jedna bo musi byc kilka, a wyzej ktos pisal ze wystarczy jedna

      dfss
    • Pytałem dziś o to. Może być kilka transakcji w sumie na min 150 zł. Nawet Blikiem. Ale jedna także.

      luka89waw
  • Czy po zastrzeżeniu karty bank wysyła nową ?

    fasdfasfas Odpowiedz
    • Tak. Samo zastrzeżenie karty w systemie nic nie daje – z automatu wysyłają nową. Karty musiałam zamykać w oddziale banku.

      ola
    • Poprawka: jeszcze 5 miesięcy temu musiałam zamykać w oddziale, żeby kolejnej nie przysłali (zastrzeżenie w serwisie równało się automatycznej wysyłce; na infolinii też nie przyjmowali zlecenia zamknięcia, co najwyżej zastrzeżenia a to z automatu nowa szła). Dziś zamknęłam (nie zastrzegłam a zamknęłam) kartę przez infolinię i Pani zapewniała, że nowa nie przyjdzie. Zobaczymy:) Jakby co, dam znać.

      ola
  • Czy jeśli aktywuje kartę mobilna(wirtualna) to opłata jest jak za plastik czy jak

    Sylwek Odpowiedz
  • Czy z automatu macie opcję opłaty 3 zł Po zmianie na opcję 5 zł lub 0 zł za 5 transakcji widzę że do końca stycznia 3 zł a od lutego 5zł lub 0 zł ?

    rychu75 Odpowiedz
    • Tak, tylko za niepełny miesiąc nie pobiorą tych 3 zł. Żeby nie zapomnieć, najlepiej od razu zmienić na opcję 5 transakcji kartą, które zwalniają z opłaty za kartę.

      Benito
  • W tym banku też nie widać od razu zbliżeniowych płatności kartą.

    Benito Odpowiedz
    • W blokadach też?

      luka89waw
    • W blokadach też nie ma, płatności były dzisiaj rano, przed chwilą sprawdzałem :0

      Benito
    • To jest dla mnie nie do pojęcia, ale są jeszcze banki, w których nie widać transakcji zbliżeniowych… przecież to już powinien być standard…

      abc
  • Co za padaka ten iNPost. W piątek sms i mail, ze przekazano dokumenty od WBK, to myślę, w piątek pewno nie, ale może w sobotę…
    Sobota echo, no to czekam w poniedziałek – echo, czekam wtorek – echo.
    To NIE jest kurier, i nawet przy kurierze nie stał. Zastanawiam się, gdzie składać reklamacje.

    Bolo Odpowiedz
    • Niestety mam to samo…kuriera od piątku brak:(

      Andy
    • Dokumenty są przesyłane z Poznania. Teoretycznie powinny być u adresata w ciągu 2 dni roboczych

      Benito
    • To już jest przekroczenie o 24 godziny. Kiedyś można było narzekać na Pocztę Polska, teraz pałeczkę przejął InPost, z tymi swoimi przekazywaniami paczek do innego paczkomatu na drugim końcu miasta, mimo, ze obok wskazanej docelowej lokalizacji jest inny paczkomat. Z tymi brakami awiza na listy polecone i nagle odkryciem przez klienta, ze list czeka do odbioru gdzieś tam, teraz doszło jeszcze łamanie swojego regulaminu przy najpoważniejszej usłudze, czyli kurierskiej.

      Bolo
    • W piątek dostałem sms, że dokumenty wyszły, wczoraj zadzwoniła pani z InPostu, żeby umówić kuriera (można było wybrać konkretne godziny), dzisiaj kurier zgodnie z ustaleniami przyjechał i wszystko podpisane;) U mnie akurat InPost się spisał.

      Emej
    • Mam to samo. Niby od piątku moją Umowę dostarczają (byłem w domu i pod telefonem), a kuriera ani widu ani słychu. Zero kontaktu telefonicznego, tylko wieczorem automatyczny mail o mojej nieobecności podczas wizyty kuriera. Dzisiaj zgłosiłem skargę na infolinii Inpost i elektronicznej poczcie w WBK. Lepiej to zrobić zawczasu bo zaraz odeślą Umowę z dopiskiem niemożliwy kontakt z odbiorcą.

      Mahyn
    • u mnie podobnie najpierw sms z banku, później sms z Inpost z automatu i na wieczór sms, że mnie zastano i kurier zostawił awizo. Tylko awiza żadnego nie było, a dziś telefon i Pani dzwoni, że ma przesyłkę i chce umówić kuriera i potwierdza że kurier będzie dopiero pierwszy raz jechał… pewnie kłamią, żeby móc się wytłumaczyć przed bankiem, bo nie dotrzymują terminów…

      abc
    • InPost klamie na potege. U mnie email przyszedl 6.01, w poniedzialek status, ze doreczeniu. Wieczorem status, ze niby do mnie dzwonili i uzgodnili pore doreczenia. We wtorek wieczorem pojawil sie podobny status. A dzisiaj od rana, ze w doreczeniu. Oczywiscie nikt nigdy nie dzwonil. Po co tak sciemniaja.

      keton
    • Przesyłki, ani nawet kontaktu od kuriera czy Inpostu nadal nie ma a to już czwarty dzień roboczy, więc złożona reklamacja telefoniczna w Inpost, bo strona do składania działa jak chce ( czytaj nie działa), oraz przesłany mail do WBK.

      Bolo
    • U mnie kurier był już w piątek 5.01 ale też coś od siebie napiszę. W mailu InPost zapewnia, że kurier skontaktuje się telefoniczne i wspólnie ustalimy dogodny termin. A teraz rzeczywistość; kurier dzwoni, ja odbieram, kurier przerywa połączenie, ja oddzwaniam gdyż przewiduję, że może to być telefon od kuriera, kurier informuje mnie, że będzie u mnie za 5 minut. I był.

      BiancaM
    • No stress! To standardowa praktyka InPost przy umowach bankowych. Poczekajcie ze 3-4 dni, na pewno kurier się odezwie.

      Paweł K.
    • U mnie to była droga przez mękę. Od piątku niby wozili. W tym czasie 3 prośby o interwencje (2 do inpost i 1 do wbk). I tak by trwało nadal, gdybym dzisiaj nie urwał się z pracy i sam namierzył kuriera…

      Mahyn
    • Kolejne 2 dni robocze bez kuriera, kontaktu itd. Na wiadomość w systemie do WBK z KGP tez brak odpowiedzi, reklamacja telefoniczna do Inpost sprzed 2 dni także bez echa. Gdyby nie były to poważne firmy ( przynajmniej tak się powinno wydawać) to zgłaszałbym dziś wniosek do prokuratury o oszustwo i wyłudzenie danych.

      Bolo
  • też czekam od piątku na kuriera…inpost ma plus tylko za paczkomaty, reszta jest beznadziejna, chociaż ostatnio regularnie czekam pod paczkomatem w kilkuosobowej kolejce (dziś było przede mną 7 osób!) a przecież już po świętach i szał opadł, mam nadzieję, że niedługo nie będzie jak na poczcie :(

    Paulina Odpowiedz
  • Fajne są te zwroty za płacenie z rachunku, „za prąd, gaz, telefon komórkowy i stacjonarny oraz abonament TV i internet”, tylko 1%, ale zwsze coś. I można dodanie faktur do zwrotów wyklikać po zalogowniu na konto, nie trzeba iść do oddziału :)

    Benito Odpowiedz
  • Proszę o poradę, umowę podpisałem przez kuriera- jest na nie NIK, mam kartę debetową. Nie mam numeru PIN. Jak aktywować konto- skąd wziąć numer PIN?

    Andrzej Odpowiedz
  • Umowę podpisałem przez kuriera w poniedziałek. Ile średnio czeka się na SMS-a z PIN-em do 1 logowania.

    Andrzej Odpowiedz
    • Kurier musi dostarczyć umowę do banku i wtedy dostaniesz email i SMS z PIN, dzisiaj, albo jutro, około godz. 15:00-16:00

      Benito
  • Jeśli mam otwarte konto z promocyjnego linku to jeszcze mam szansę na bon? Nie do końca rozumiem czy promocja zakończyła się definitywnie czy po prostu nie da się otworzyć nowego konta na promocji. Dzięki!

    Laszek Odpowiedz
    • Zakończyła się, tzn nie można już składać wniosków. Stare/złożone wnioski jak najbardziej łapią się na bon, wiec działaj ;)

      Michał
    • czy każdy kto załozył z linku promocyjnego konto, podpisał umowę i wyda 150 zł w treminie promocji dostanie bon na 150 zł, czy tylko pierwsze 1000 osób, które wykonają transakcje najszybciej?

      AaBb
  • Michał,
    Nie da się z Tobą skontaktować przez formularz kontaktowy. Wyskakuje jakiś błąd, próbowałem na dwóch urządzeniach. Tak tylko informuje :)

    maciek Odpowiedz
  • Dostaliście zwrot 1 zł? Bo ja zakładałem z dwóch różnych kont, nigdzie nie przeszło a po złotówie pobrane z każdego konta :p

    GIenek Odpowiedz
  • Zwrot dzisiaj dostałem

    Mariusz Odpowiedz
  • Mam pytanie niezwiązane z promocją, a z WBK.
    Jak Bank WBK sprawdza wpływ wynagrodzenia w promocjach?? – czy wystarczy wpływ z innego konta osobistego mojego z innego banku, czy musi być to przelew stricte z konta firmowego (z nazwą firmy) z innego banku?

    kuba Odpowiedz
  • Czy ktoś z dotychczasowych klientów (czyli ktoś mający teraz więcej niż jedno konto w BZWBK) wie jak ustawić które konto ma być obciążane transakcjami BLIK?

    Jerzyk Odpowiedz
  • Ten INPOST to jakas kpina… Dostaje od 3 dni sms-y i maile ze nie mogą się ze mna skontaktowac w celu dostarczenia przesyłki a nikt ani u mnie w domu nie był ani nie dzwonił… Niby zostawili awizo a awiza nie ma… numer podany w sms-ie na który nalezy sie kontaktowac jest cały czas wylaczony… PORAZKA!

    Czy WBK nie może mieć normalnego kuriera?

    Mik Odpowiedz
    • U mnie od piatku tez takie cyrki :(

      keton
    • Pewnie zobowiązali się bardzo szybko dostarczyć te umowy, a nie mają takich mocy przerobowych, tym bardziej, że ich kurierzy wożą wszystko co się da. Dlatego piszą dla ściemy te maile, że byli, ale nikogo nie zastali heh.
      Citi ma np. kurierów, którzy się zajmują obsługą tylko ich banku, ale oni akurat robią głupotę, że podsyłają egzemplarz bez podpisu ze strony banku, więc wszystko wraca do nich i później znowu do klienta.

      abc
    • Ja czekałem od 6.12.2017 na dostarczenie innej umowy. Ostatecznie INPOST napisał, że nie udało się dostarczyć i odesłał do nadawcy. Dodam, że kilka razy była interwencja. Opinie na „google” mówią prawdę. INPOST się nie wyrabia przynajmniej w Poznaniu.

      kondimybondi
    • Przykro nam to słyszeć. Prosimy o cierpliwość. Co do przesyłek – prosimy o kontakt i przekazanie informacji zwrotnej na kontakt@bzwbk.pl. Na pewno weźmiemy opinie klientów pod uwagę.

      Zespół_BZWBK
  • Składałam wniosek ( opcja z kurierem) , było podziękowanie za złożenie i dalej już cisza. Ani maila, ani SMS-a. Kilkukrotny kontakt telefoniczny z bankiem to porażka , nic nie widzą, dla nich wniosek nie istnieje. Dodam że jestem już ich klientką ( KGP), ale jak czytałam nie powinno to być przeszkodą. Co radzicie ?

    Basia Odpowiedz
    • Mam to samo, dzisiaj dzwoniłem na partyline, miła Pani obiecała zapytać „wyżej” co w tej sytuacji i oddzwonić (na razie czekam).
      Na potwierdzenie złożenia wniosku mam screena, który może się w tej sytuacji przydać.

      erde
    • Czekam na informację z banku już 5 dzień, miało być max. 24 godziny. Dzisiaj dzwoniłem do banku- usłyszałem, że sprawa jest wyjaśniana i mam uzbroić się w cierpliwość.

      Andrzej
  • Czy jest pobierana opłata za kartę za pierwszy niepełny miesiąc umowy?

    Katarzyna Odpowiedz
  • Jako ciekawostka. Jestem na urlopie i telefon od kuriera. Proszę o kontakt za tydzień. Info że muszą odesłać umowę do banku. Po czym po paru godzinach sms i mail z banku że konto otwarte. Jak dla mnie dziwne.

    santech Odpowiedz
  • @santech – mam to samo ;-)

    D_a_r Odpowiedz
  • U mnie poszło sprawnie i w miarę szybko. Kurier inpost zjawił się z umową po kilku dniach. Pozostało czekać na bony :)

    neo Odpowiedz
  • Czy w umowie macie podany NIK do logiwania do bzwbk24?? Bo ja mam puste pole zostawione i narazie nie mam nigdzie NIK….

    Mik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy