150 zł za założenie Konta Jakże Osobistego z możliwością wygrania iPhona – promocja przedłużona do 6 września

Zakończona

Wraz z końcem miesiąca miała się kończyć akcja Alior Banku organizowana we współpracy z Super Expressem. W zamian za założenie Konta Jakże Osobistego do zgarnięcia mamy 150 zł premii, a dodatkowo możliwość wygrania iPhone XS MAX o wartości prawie 7 tys. zł lub jeden z voucherów do Biedronki. Okazuje się, że organizator właśnie przedłużył promocję – wnioski można składać jeszcze przez kilka dni – do 6 września.

150 zł za Konto Jakże Osobiste od Super Expressu
Przypomnijmy: po zarejestrowaniu się na stronie promocji i złożeniu wniosku o Konto Jakże Osobiste powinniśmy podpisać umowę w ciągu 30 dni (ale nie później, niż do 30.09.2019). Oprócz tego powinniśmy spełnić warunek aktywności w ciągu 30 dni od podpisania umowy, czyli:

  • aktywować aplikację mobilną Alior Banku,
  • wybrać minimum jedną korzyść do konta,
  • zapewnić wpływ na konto na łączną sumę min. 1000 zł,
  • wykonać co najmniej 3 płatności bezgotówkowe kartą lub BLIKiem.

Oprócz tego po zarejestrowaniu się na stronie promocji będziemy mogli wziąć udział w konkursie i wygrać iPhone XS MAX 64 GB (o wartości 6765 zł), eKody do sieci sklepów Biedronka (o łącznej wartości 3×150 zł), eKody o wartości 2×150 zł oraz aż 95 nagród dodatkowych w formie eKodów o wartości 150 zł każdy.

Szczegóły promocji w jej dokładnym prześwietleniu. Zachęcam do zapoznania się.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ooooo, jak miło.
    Chyba spróbuję, choć miałam u nich kilka lat temu lokatę i średnio wspominam te współpracę.

    ciuchcia Odpowiedz
  • Wczoraj złożony wniosek, brak możliwości dokończenia przez internet, dzisiaj dzwonił zdalny bankier i konto założone w 10min (kontynuacja wniosku).
    Potwierdził, że promocja KO 3% do końca roku i KMO 2,5% na 3M nie wykluczają się.
    „a dodatkowo możliwość wygrania iPhone XS MAX o wartości prawie 7 tys”
    ten srebrny iPhone XS MAX 64Gb w Sylwestra będzie prawie o połowę tańszy niż obiecują :)

    Czytelnik Odpowiedz
    • Z jakiego nr dzwonią ?

      Bogdan
    • 22 486 42 XX.
      Dla bezpieczeństwa warto sprawdzić konsultanta pytaniem weryfikacyjnym.
      Ja miałem aktywna umowę ramową (która nie wyklucza z promocji), poprosiłem o nr mojego DO.
      Umowa przychodzi na szyfrowana.

      Czytelnik
    • Dzięki. Weryfikacja konsultanta – to też istotna rzecz.
      Dam znać jak będzie…

      Bogdan
    • Żadnego telefonu się nie doczekałem.

      Bogdan
  • składałem wniosek na pocz sierpnia i do dzisiaj nikt się nie odezwał, choć miał oddzwonić. (Wniosek nie został sfinalizowany bo miałem kiedyś konto i to coś przeszkadza)
    Dziękuję za taki czas reakcji….

    gregoopl Odpowiedz
    • Masz jeszcze czas do 6. września. Zadzwoń na 224684251 to jeszcze dziś będziesz miał otwarte konto. Umowę przysłali na maila, nie było trzeba kuriera.

      Łuki
    • Przez 2 ostatnie edycje (Moneymania i Bankier) czekałem tak jak Ty na telefon i się nie doczekałem.

      Łuki
    • >>>Zadzwoń na 224684251
      Trzeba dużo cierpliwości.
      Pół godziny słuchanie wariackiej muzyki – po czym połączenie się rozłącza.
      I tak dwa razy , ja rezygnuję…

      Bogdan
    • A ja telefonu doczekalem sie dosc szybko, bo juz na drugi dzien rano (a w pierwszy dzien roboczy, bo wniosek probowalem wypelnic w niedziele). Niestety, konsultant o przedluzeniu promocji dowiedzial sie dopiero ode mnie i po mojej prosbie zdolal ustalic jedynie to, ze ktos tez o tym slyszal, jednak z braku oficjalnych informacji na ten temat i procedur, nie mogl zalozyc mi konta w promocji, zaproponowal jedynie zwykle zalozenie rachunku. Podziekowalem. Strasznie lipne to promo.

      allanek
    • Zgłoś się do organizatora promocji (formularz kontaktowy na dole strony promocji) – wyprostują sytuację.

      Michał
  • Nie ma mozliwosci dokonczenia wniosku przez net:( Teraz czekanie na telefon. Słabo .

    Rafał Odpowiedz
  • U mnie było tak: złożyłem wniosek jakoś w połowie sierpnia okazało się że miałem jeszcze aktywną umowę ramową z 2015 roku. Telefon z banku i informacja że muszę udać się do oddziału bo dane się nie zgadzają (chodziło o DO). OK telefon na infolinie tym razem bardziej ogarnięty konsultant zmienił dane telefonicznie, obyło się bez wycieczki do oddziału. Następnie email do organizatora akcji z prośbą o usunięcie konta albo umożliwienie ponownego złożenia wniosku na obecnym już koncie. Trwało to ponad tydzień bo organizator czekał na odpowiedź od banku. Kolejny email do organizatora i informacja że mogę już złożyć wniosek. Złożyłem wczoraj dziś telefon z banku i konto założone. Zdążyłem na styk, dobrze że przedłużyli akcje :)

    marsid Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy