150 zł na start za założenie Konta Optymalnego na grouponie

Zakończona

Ostatnie wpisy na blogu niemal zdominowane są przez nowe Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas. W ciągu ostatnich dni prześwietlone zostały różne promocje startowe do którego grona trafia kolejna. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł premii na start poprzez zakup oferty na portalu groupon.

450 zł za założenie Konta Optymalnego na grouponie

145 zł na start

Aby skorzystać z promocji należy zakupić ofertę na portalu groupon (za 5 zł), a następnie zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji przy użyciu zakupionego kuponu. Czas na zarejestrowanie się w promocji mamy do 10.07.2017 (o ile wcześniej nie zostanie sprzedane 1000 kuponów), a na podpisanie umowy o konto – do 24.07.2017.

Bank jednak zastrzega, że uczestnikami promocji mogą być jedynie nowi klienci – takie osoby, które od 12.12.2016 nie posiadały ani nie współposiadały konta osobistego BGŻ BNP Paribas.

1000 zł wpływów i 300 zł kartą

Jeśli spełniamy powyższe warunki, to do wykonania będziemy mieli „standardowe” zadanie jak na tego typu promocję: zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł (najłatwiej ze swojego konta w innym banku) oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł. Czas na wykonanie powyższych czynności mamy od 1 do 31.08.2017.

To tyle! Organizator promocji, czyli agencja obsługująca bank, poinformuje nas o otrzymaniu nagrody do 14.09.2017. Istotne, aby zalogować się wtedy jeszcze raz na stronie promocji i podać numer swojego nowo-otwartego rachunku, na który wpłynie obiecana premia w wysokości 150 zł. Będziemy mieli na to czas do 20.09.2017. Wpływ środków na konto nastąpi do 29.09.2017.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Darmowe konto ze zwrotami

Na koniec dodam, że o Koncie Optymalnym (m.in. opłatach i prowizjach) sporo napisałem już w majowym wpisie. Chętnych, którzy chcą skorzystać z powyższej ofert, zapraszam do prześwietlenia: darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dziś był kurier z umową i jest pewna nieścisłość.
    Przy koncie osobistym są wypisane 4 konta i nie jest zaznaczone które wybieram.
    Kurier powiedział że nie można tam nic kreślij i że jak to zrobię będzie miał nieprzyjemności.
    Powiedział że w razie czego jest 14 dni na wypowiedzenie tej umowy jako zawieranej na odległość. Jutro jadę do placówki to wyjaśnić.
    Ktoś miał tak jak ja?

    Juzek Odpowiedz
    • Zapewne chodzi Ci o plan taryfowy: KO/KM/KP/BP
      Nie ma co się przejmować :)
      Najprościej sprawdź czy w przesyłce znajduje się regulamin promocji „Konto z Money Back”, a jak już podpisałeś umowę to w [email protected] -> Karty i sprawdź pozycję PakietMoneyBack

      deloe
    • Nie dostałem regulaminu promocji :( a zaloguje się dopiero jutro, najpierw chce to wyjasnic w oddziale

      Juzek
    • deloe #

      Ja nie miałem w przesyłce regulaminu promocji „Konto z Money Back”, a w [email protected] -> Karty nie ma takiej pozycji: ” PakietMoneyBack”

      Benito
    • No ja też nie dostałem. Przy karcie w [email protected] też nic nie ma. Zrobi ktoś screena jak to ma wyglądać?

      tofik
    • A ja po zalogowaniu mam brak rachunków i kart, ręce opadają do samych kostek

      maja
    • Co prawda zakładałem konto jak była promo 300+100 (wniosek koniec maja, podpisanie poczatek czerwca).
      W bankowości mam takie coś http://i.imgur.com/7ndfqnN.jpg

      deloe
    • Pakietu MoneyBack u mnie brak. Poleciało zapytanie jakie mi konto otworzyli i czy biorę udział w promocji.

      User
    • Mogli zmienić coś w ciągu miesiąca (jak zakładałem konto).
      Jednak w BGŻ nic nie jest pewne

      deloe
    • Dobra byłem w placówce głównej centrali i wypytałem o tą promocji.
      Wnioski nieciekawe- pracowniczka powiedziała że nie zna obecnych promocji i nie ma możliwości ich sprawdzić w komputerze. Tak więc o udziale w promocji groupona nic nie mogła mi powiedzieć.
      Otworzyli mi konto optymalne, tak jak miało być. Zdarza się że otworzą inne konto jeśli właściciel konta się zaloguje jeszcze zanim kurier dostarczy podpisaną umowę do banku.
      Moje konto nie bierze udziału w promocji money back, mam poczekać kilka dni może jeszcze się pojawi a jak nie to mam podpisać umowę która uprawnia do udziału w tej promocji i wtedy będę dostawał ten zwrot.
      Muszę jeszcze skontaktować się z organizatorem co płaci 150zł za założenie konta.

      Juzek
  • Również brak regulaminu promocji, pod pozycją karty mam jedynie MasterCard Debit Kurier.

    User Odpowiedz
    • U mnie to samo, jak w ogóle można sprawdzić, czy konto jest założone w promocji? Dowiem się o tym dopiero we wrześniu, jak nie dostanę nagrody?

      Katarzyna
    • To chyba działa inaczej. Zapisywany się do promocji i organizator ma nasze dane. We wrześniu skontaktuje się z bankiem zapyta czy spełniliśmy warunek i na tej podstawie będzie wypłacana premia. Teraz tylko kwestia co ze zwrotem 2% i tu już za to odpowiada bank

      Andrzej
  • To się przygotujcie na pobranie opłaty za kartę w sobotę :)
    Ten pseudobank utonie w reklamacjach.

    Artur Odpowiedz
  • też nic nie mam w szczegółach karty na temat ” PakietMoneyBack” a umowy niestety nie mam przy sobie ale tez nie kojarzę aby był ten regulamin

    Andrzej Odpowiedz
  • Czekam i czekam po złożeniu wniosku juz pół godziny na kolejnego maila a tego wciąż nie ma . Ktoś dzisiaj składał wniosek i dostał już potwierdzenie jego rozpatrzenia? Czy jeszcze dzwonią celem potwierdzenia czy i bez tego przechodzi? W poprzedniej edycji jakoś szybciej ten mail przychodził. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Sprawdź spam

      Andrzej
    • Ok. tez nie ma . Chyba będzie dobrze , bo poprzednio jak zaraz przychodził to odrzucili a ja było ok to przychodził potwierdzający pozytywnie po 3 dniach i informowali o przekazaniu dokumentów kurierowi. xyz

      prawdziwy-xyz
  • Czy ktoś też ma problem z otrzymaniem PINu do karty ? Po wysłaniu smsa z kodem otrzymuję komunikat, że wysyłam smsa z niewłaściwego numeru. Mimo, że na ten właśnie numer dzwonili z paribasa w celu weryfikacji zgłoszonego wniosku.

    fb Odpowiedz
    • Na 2 kontach i numerach wszystko poszlo ok.

      keton
    • Czy ten SMS jest płatny? Mam puste konto i mi nie chce go wysłać.

      MaruDa
    • Mam nr w VIRGIN i też nie mogę odesłać SMSa.Pisałem do CMOKa i jak na razie bez odzewu ;/ Miał ktoś jakieś przygody z tą siecią i wysyłaniem tego SMSa z PINem ?

      Zdzisiek80
  • Dziś ostatni dzień na wzięcie udziału w tej w zasadzie bardzo prostej promocji.
    Kto jeszcze tego nie zrobił a planuje lub zakupił groupon ale jeszcze się nie zarejestrował na stronie promocji niech się spieszy :)

    Andrzej Odpowiedz
  • Dzwonili do kogoś celem jakiegoś potwierdzenia po złożeniu wniosku , jeśli tak to z jakiego numeru? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Tak. Dzwonią z warszawskiego numeru i potwierdzają dane z dowodu.

      Andrzej
    • Kurier DHL dzwoni rano w następny dzień po dniu wskazanym w SMSie.
      Trzeba odebrać telefon od kuriera ( nr komórkowy ) – bo nie weźmie ze sobą przesyłki ( wtedy zadzwoni następnego dnia rano ).

      Bogdan
    • >>>Dzwonią z warszawskiego numeru potwierdzają dane z dowodu.

      To Jedno połączenie ale jak komuś nie uda się go odebrać – to niech się nie martwi.
      Dowód i tak musi sprawdzić kurier.

      Bogdan
  • Ja mam nadzieję, że biorę udział w promocji i czekam na odpowiedź…

    tofik Odpowiedz
    • Mam to samo. Odnośnie promocji kontonazakupy dzwoniłem na infolinie to nikt nie odbiera a na maila nie odpisują :/
      Natomiast jeśli chodzi o zwrot za zakupy 300zł to polecam się udać do oddziału tam w razie potrzeby dają aneks do podpisania o udział w promocji i ją „włączą”.

      MaruDa
  • Ok. dzięki , wygląda na to , że nie odebrałem tel 22….i końcówka 385 i nie wiadomo co teraz . Czy będą jeszcze atakować w najmniej odpowiedniej chwili? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Będą albo wyślą od razu kuriera. Do mojej mamy dobijali się chyba 3 razy. A od kuriera dostałem tylko sms że jutro nastąpi próba dostarczenia przesyłki a jeśli mi nie pasuje mogę zmienić miejsce lub datę dostarczenia.

      Andrzej
  • Aby brać udział w promocji z Money Back wystarczy przy składaniu wniosku o Konto Optymalne zaznaczyć, że chce się skorzystać z Promocji Konto z Money Back. Tak jest napisane na stronie banku. Sprawdziłem na screenach, które profilaktycznie zrobiłem składając wniosek i takie zgodny są zaznaczone. Inna sprawa, że regulaminu promocji nie dostałem w przesyłce, tak samo, jak nigdzie nie zostało zaznaczone, że otworzono mi Konto Optymalne. Z tego co widzę, to PIN do karty też można zmienić chyba tylko w bankomacie.

    eLch Odpowiedz
    • To chyba nikt nie dostał tego regulaminu promocji MoneyBack ani zresztą regulaminu Konto na zakupy – tj. tej promocji. Czy to nie jest tak, że WSZYSTKIE konta Optymalne otwarte do 31.08 załapują się na moneyback automatycznie, bez względu na to, czy są w innej promocji, czy nie? A PIN rzeczywiście można zmienić tylko w bankomacie, ja nie miałam z tym problemu. Uwaga! Konto niby darmowe, ale wpłata gotówkowa w oddziale banku – 10 zł :-(

      Katarzyna
    • Mnie powiedziano że bez odpowiedniego aneksu nie bierze się udziału w moneyback. Musiałem iść do oddziału i podpisać papierek by dostawać zwroty.

      Juzek
    • Zmiana PINu w dowolnym bankomacie jest bezpłatna ? Wypłaty, nie to wiem :/

      Zdzisiek80
    • byłam dzisiaj w oddziale i rzeczywiście konto założone w tej promocji nie jest objęte promocją Moneyback, musiałam podpisać odrębną umowę-aneks. Nie pamiętam, czy zaznaczyłam tę opcję podczas rejestracji, ale dlaczego miałabym tego nie zrobić…Lepiej jednak pójść się upewnić w oddziale, czy macie włączoną promocję Moneyback…

      Katarzyna
    • Też byłem dziś w oddziale i oczywiście promocja moneyback nie była aktywna. Podpisałem osobną umowę i teraz we właściwościach karty widnieje informacja „Pakiet MoneyBack”. Jeśli tego nie macie, to promocja raczej nie jest aktywna.
      Komentarze pani w okienku, że trzeba było zakładać konto w oddziale, a nie przez internet pominę milczeniem.
      Jeszcze co do rejestracji, to jedyna wzmianka o moneybacku jest przy zgodach marketingowych. Sprawdziłem na screenach, bo też się nasłuchałem, że czegoś musiałem nie zaznaczyć…

      Lilunat
  • Już tydzień czekam na info w sprawie przyjazdu kuriera o co tu chodzi? ten bank tak działa?

    Darek Odpowiedz
    • Ja czekam 2 tyg na przyjazd kuriera, który miał być te 14 dni temu. Składałem reklamację tydzień temu, cisza.

      Pako
    • Kurier DHL to jest porazka, dostalem 2x SMS o tym ze ma byc 7.07, nie przyjechal i zaznaczyl ze nikogo nie bylo, od tego czasu cisza, reklamacje do DHL i do banku pozostaja bez odpowiedzi.

      Michau81
  • Zanim pójdziecie do banku podpisywać przystąpienie do promocji Moneyback, proszę się zalogowac na konto, wejść ustawienia karty i sprawdzić czy nie macie tam w ustawieniach karty „Pakietu MoneyBackKonto z Money Back”. Kilka dni temu sprawdzałem to tego nie było, musieli ostatnio dodać.

    Benito Odpowiedz
    • A kiedy zakładałeś konto? Albo ile minęło czasu od założenia do włączenia?

      tofik
  • Wniosek o konto był wysłany 20 czerwca. Tydzień temu zadzwoniłem na infolinię z pytaniem, dlaczego nie mam w ustawieniach karty moneyback, dzisiaj patrzę i dodali moneyback.

    Benito Odpowiedz
    • Gdzie to widzicie ? U mnie brak takich ustawień? Może po wizycie kuriera za wcześnie się logowaliśmy ?Podpisałem w poniedziałek a dziś dali info że konto aktywne :)

      Zdzisiek80
    • Logujemy się na konto, i wchodzimy w „karty”, w poście z 6 lipca 2017, 20:53 • deloe #, jest link do screena jak to wyglada

      Benito
  • To albo zadzwonię albo się przejdę. Napisałem do nich pocztą wewnętrzną ale nawet nie napisali żebym ich pocałował…

    tofik Odpowiedz
    • Myślałem, że wszystkim hurtowo dodali, ale widać nie…

      Benito
    • U mnie też się dziś chyba pojawiło bo wcześniej też nie było.

      maja
    • U mnie nic takiego nie ma. A jaka macie karte? Ja mam w panelu MasterCard Debit Kurier

      keton
    • też mam MasterCard Debit Kurier

      maja
    • Na 2 kontach nie ma info o moneybacku. Pytanie czy sie to jeszcze pojawi, czy trzeba dzwonic. Pisac nie ma co, bo juz 3 razy pisalem i nikt nie odpisuje. Co ciekawe z BGZ Optima nigdy nie bylo z tym problemow.

      keton
  • Koniec świata. Bank zmieniającego się świata wprowadził mi zmiany na koncie, oddał 10 zł a w karcie debetowej dopisał „Pakiet MoneyBack Konto z Money Back”. A już miałem się do palcówki udać, żeby aneks podpisać moneybackowy. Ciekawe czy w ogóle typ konta zmienił, konto opłat o jakże wdzięcznym tytule „NALEŻN Z/T NZAP PROW/OPŁ/SKŁ.UBEZP ” nadal otwarte pod rorem…
    A wszystko to 10 dniach od pisanej reklamacji pełnej nienawiści :D Wcześniejsze o tydzień zgłoszenie u konsultanta olane ciekłym moczem.

    Artur Odpowiedz
  • Wygląda, że idzie ku lepszemu w tym banku :) Nawet dobry czat mają na stronie, tzn. krótko się czeka na połączenie. W najbliższych tygodniach ma ponoć wyjść nowa apka mobilna z android pay i blik :P

    Benito Odpowiedz
  • chyba tona reklamacji dała skutek…

    Katarzyna Odpowiedz
    • Ta…jasne…U mnie dalej nic nie ma. Odpowiedzi na reklamację także.

      tofik
    • Jaki skutek? O czym piszesz? U mnie nie ma wyraznych bledow, ale na 2 kontach nie widze dopisku o moneybacku. Pytanie czy sie jeszcze pojawi do konca miesiaca, czy trzeba samemu o to zadbac. Bajzel tam maja nieprzecietny.

      keton
  • W miesiącu założenia konta moneyback i tak nie obowiązuje ? Dobrze rozumuję w tej kwestii ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • W tej kwestii rozumujesz bezrozumnie. Premia jest naliczana od momentu zawarcia umowy.

      Artur
    • Hm …nom i tak nie mam jeszcze włączanej promocji zdaje się bo przy karcie nic nie pokazuje.

      Zdzisiek80
  • Ktoś miał problem z smsem o PIN z sieci VIRGIN? CMOK odpisał mi że nie obsługują tego numeru :)

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • Już ktoś pisał o tym, że koszt smsa z Virgin na ten numer to chyba 25 zł.

      Artur
    • Lidia o tym pisała 19 czerwca, następnie szereg osób, że to bzdura, więc nie wiem, o co tu chodzi.

      Artur
    • Mnie piszą, że nie obsługują :)

      Zdzisiek80
    • Właśnie próbowałem wysłać SMS na nr 4884 ze starej karty Virgin (czerwonej), z nowej (białej). Bez problemu wysyła. Może spróbuj z polskim kierunkowym +48

      Artur
    • Nie działa, to w Virgin coś mają schrzanione.Zmieniałem telefon, ustawiałem roaming itd Nie mam pomyslu.Szkoda chyba zachodu i czasu.Zapłacę dyszkę za pocztę i już, nie lubię Virgina niestety ta sytuacja tylko mnie utwierdza, że ta sieć nie jest dla mnie.Jak tylko promo z Eurobanku się skończy to uciekam od nich.

      Zdzisiek80
    • @Zdzisiek80, a jak mają Ci napisać, że obsługują, skoro to numer banku a nie numer Virgin ? obsługiwanie numeru to nie to samo co umożliwianie wykonywania połączeń czy wysyłania smsów . Być może się mylę, ale gdyby to w Virgin mieli coś schrzanione to NIKT wysyłając z tej sieci smsa do BGŻBNP nie mógłby uzyskać PINu tymczasem i ja i parę innych osób pisało, że obyło się bez problemów i bez dodatkowych kosztów.

      wiechu
    • Dlatego…
      Odpowiedź CMOK Virgin:
      Na chwilę obecną posiadamy dwie platformy : P4 i VM. Numery na platformie Play ( P4 ) mogą wysyłać sms-a na numer 4884,natomiast z naszej macierzystej Virgn Mobile ( VM ) niestety nie. Nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.

      Zdzisiek80
    • oooo,a mi się wydawało, że jestem w „macierzystej”, a to się zdziwiłem teraz.

      wiechu
    • Ano widzisz :) ja też się dziwiłem a tu jednak tzw „zdziwko rypło” :) Z innego numeru PLAYa wysyłałem i poszło,ale zwrotnego SMSa nie ma bo nie ten przecież podany we wniosku.Po ustawieniu roamingu na PLAY nie da rady i tak wysłać,ciekawa sprawa…

      Zdzisiek80
  • Jak ktoś nie ma moneybacku w szczegółach karty to może sprawdzić, czy ma na koncie zaznaczone zgody, cytat z poprzedniego artykułu o moneyback:

    „Bank zastrzega, że zwrot należeć się będzie tylko tym osobom, które wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną. Zwracam uwagę, że nawet jeśli zaznaczymy zgody podczas wnioskowania o konto, to warto sprawdzić je ponownie po aktywowaniu dostępu do bankowości internetowej [email protected] – w ostatnim czasie zgłaszaliście takie rozbieżności w przypadku kilku różnych banków.”

    Ja nie miałem w ustawieniach konta zaznaczonych tych zgód na otrzymywanie informacji handlowych, chociaż we wniosku o konto je zaznaczyłem. Także w moim przypdku nie wiadomo co spowodowało, że dodali w ustawieniach karty moneyback, telefon do banku, czy samodzielne ustawienie zgód?

    Benito Odpowiedz
    • A w którym miejscu należy szukać tych zgód marketingowych?

      Katarzyna
    • Po zalogowaniu na konto, Mój profil, w prawym górnym rogu, Moje dane, tam na samym dole są zgody, Marketing elektroniczny TAK, E-korespondencja, wchodzimy w Modyfikuj i podajemy emaila i nr. telefonu wyrażamy zgodę, zatwierdzamy.

      Benito
    • U mnie tez zgod nie bylo. Nawet sie kiedys zastanawialem czy moze sa to inne zgody niz te ktore zaznaczylem przy zakladaniu konta. Ale zgodnie z Twoja rada ustawilem je ponownie. Zobaczymy czy moneyback wlaczy sie automatycznie.

      keton
    • Rzeczywiście, zgody były tam, gdzie napisał Benito, dzięki…
      Zgodnie z regulaminem Moneyback, warunki promocji to:
      „Klient, który nie jest lub nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (konta osobistego) w Banku w okresie 6 miesięcy przed datą złożenia wniosku, o którym mowa w pkt 2, oraz spełni ŁĄCZNIE następujące warunki Promocji w Okresie Promocji:
      1) ZAAKCEPTUJE REGULAMIN przez podpisanie go w oddziale Banku /zaznaczenie na stronie internetowej Banku tego faktu …. to chyba ten aneks
      2) złoży wniosek o otwarcie Konta, o Kartę i dostęp do systemu bankowości internetowej [email protected]
      oraz wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Bank
      oraz wyrazi zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną (SMS, email) informacji Banku stanowiących informacje handlowe, w oddziale Banku/za pośrednictwem stron internetowych Banku… czyli obie zgody marketingowe, z podaniem e-maila i tel.kom.
      3) zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem w oddziale Banku/za pośrednictwem kuriera. – umowa konta

      Katarzyna
    • Mnie po 3-4 dniach Moneyback się pojawił.Pytanie czy w takim wypadku muszę iść do oddziału podpisywać ten papierek ?

      Zdzisiek80
    • Zdzisiek80: A zgody miales poprawnie ustawione na koncie on-line?

      keton
    • Widzę,że mam zaznaczone i sam ich nie zmieniałem,były tak ustawione od początku.

      Zdzisiek80
  • Również „po zalogowaniu mam brak rachunków i kart”… Na tej jednej reklamacji się na pewno nie skończy…

    jaty Odpowiedz
  • Bylem w oddziale, promocja pomyslnie zostala wlaczona. Automatycznie nie zadzialalo. Cos z tymi zgodami zostalo pochrzanione. Musialem podpisac w banku 3 formularze.

    keton Odpowiedz
  • A mi właśnie pobrali 10 zł za konto. Reklamacja wysłana.
    Czuję, że będzie ich wiele, bo nie odpuszczę im ani grosza (zwrot pobranej opłaty, 150 zł za otwarcie, 2% za transakcje).

    pqr Odpowiedz
  • Ten bank się po prostu ośmiesza. Konto założyłem w promocji z gruponem/ wyższa premia/. Najpierw miesiąc czasu przyjeżdżał kurier, potem bank naliczył opłatę za bezpłatne konto, po reklamacji ją zwrócił a wczoraj znowu pobrał opłatę za…. bezpłatne konto. Już napisałem reklamację i trochę żałuję bo chyba obraziłem bankowców z Białorusi i Ukrainy bo porównałem ich do BGŻBNP Paribas.
    Też tak ktoś tak miał? Pytam bo może to zemsta banku za moje wcześniejsze wygrane spory z nimi.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Sprawdziłem przed chwilą, u mnie nie ma na szczęście tej opłaty 10zł (za bezpłatne konto:)), miesiąc temu była, ale oddali :/

    Benito Odpowiedz
  • Witajcie. Jak mogę sprawdzić, czy zaznaczyłam wszelkie wymagane zgody „marketingowe” przy rejestracji na stronie promocji?

    Natalia Odpowiedz
    • Najważniejsze, żeby w szczegółach karty był wpis, że to konto z moneyback. Zgody są w „Moich danych” na koncie, we wcześniejszych wpisach było to dokładnie opisywane…

      Benito
    • Tak, wiem i dziękuje za tamten opis. To już sprawdziłam i wyglada OK. Natomiast czy to jest równoznaczne z zaznaczeniem odpowiednich okienek na stronie gdzie początkowo znajdował się formularz rejestracji do promocji ??

      Natalia
  • Jest pierwszy moneyback. Oczywiście niepełny, bo transakcji sprzed zmiany reklamacyjnego konta nie policzyli. Czyli kolejna reklamacja w drodze.

    Artur Odpowiedz
  • Ja też dostałem pierwszy money back (za lipiec), zgadza się co do grosza. :))

    Benito Odpowiedz
  • A u mnie się nie zgadza, nabite 1500 zł, a moneyback 16 zł, i tak będzie co miesiąc?

    Katarzyna Odpowiedz
  • Za okres 10.07 do 31.07. też tak ktoś ma ? i pełna kwota jaka się prababci śniła. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ja zacząłem robić płatności kartą po tym, jak w szczegółach karty pojawił się napis „konto z moneyback” i dlatego zwrot się zgadza :?

    Benito Odpowiedz
    • na to wygląda, ja złożyłam wniosek o Moneyback 12 lipca (podpisałam aneks), a wygląda mi na to że naliczyli zwrot za płatności od 18 lipca (konsultantka wspominała coś o wysyłaniu aneksu do centrali i że to potrwa, więc zakładam, że stąd niepełny zwrot)

      Katarzyna
    • chociaż z drugiej strony też mam napisane zwrot od 1.07, więc jak to jest? Może ktoś ma szablon do tej reklamacji, zakładam, że nie będę pierwsza ją pisać…

      Katarzyna
    • W poprzedniej edycji sami zrobili wyrównanie kilka dni przed końcem miesiąca bez pisania reklamacji to i tu może tak będzie. xyz

      prawdziwy-xyz
    • Tyle że koniec miesiąca to dzisiaj, chyba że masz na myśli koniec następnego miesiąca?

      Katarzyna
    • 22.07. zwrot uzupełnili do prawidlowego za trans. 1.06 do 30.06. w poprzedniej edycji. xyz

      prawdziwy-xyz
  • To chiba temu od 10.07., że prababcia długo do wizyty kuriera się stroila i gdzies tak cos kolo tego umowe zawierala ale to nie szkodzi. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ja dostałem niepełny moneyback ale tylko o złotówkę z groszami.
    Czy można złożyć reklamację przez internet? Bo do oddziału to iść nie będę dla takiej kwoty.

    MaruDa Odpowiedz
  • czy jest ktos kto wogle nie dostal money backu?
    2 miesiac konto i znowu reklamacja.

    koles Odpowiedz
    • ostatnio pobrana oplata bo konto otwarte jako „dobrze dobrane” zamiast „optymalne”. reklamacja i oddali. teraz brak 2% premii bo pewnie nie podpieli konta do programu promocji. znowu reklamacja. i tak pewnie bedzie co miesiac.
      chyba trzeba sie trzeba przyzwyczaic do ciaglych reklamacji…

      koles
  • 2 konta i brak moneybacku. Obie karty maja wpis o promocji. Pojawil sie on dopiero po podpisaniu 3 swistkow w banku ok. 24.07. Umowy podpisane z groupona 26.06. Pytanie czy reklamowac teraz, czy czekac do 1.08.

    keton Odpowiedz
    • Obawiam się, że moneyback dostaniesz dopiero za sierpień, naliczają go chyba od momentu wprowadzenia wniosku o moneyback gdzieś tam w centrali, a to pewnie się stało ok. tygodnia po podpisaniu aneksów. Tak mi przynajmniej wynika z mojej sytuacji, aneks podpisany 12 lipca, a Moneyback naliczony zdaje się od 17 lipca. Inna sprawa, że ten Moneyback powinien być automatycznie uwzględniony od podpisania umowy, ale widzimy jak jest (a jak być nie powinno)…

      Katarzyna
    • Tyle, ze u mnie wcale nie ma zadnego zwrotu, a przynajmniej od 24.07 powinien byc. Wpis w systemie o MB pojawil sie od razu po wizycie w banku.

      keton
    • u mnie też pojawił się od razu po wizycie, ale moneyback jest naliczony od późniejszej daty, konsultantka gdy przyjmowała mój wniosek mówiła coś o przesłaniu aneksu do centrali, więc zakładam że zabrało to jeszcze parę dni…

      Katarzyna
  • ja w szczegółach karty nie miałem wpisu o promocji. poszedłem do banku Pani powiedziała mi że mam zupełnie inny produkt niż jej mówię i oczywiście bez moneyback.
    Napisała w moim imieniu reklamacje do centrali dziś otrzymałem wiadomość na bankowość internetową że moneyback dla mojej karty działa (choć w szczegółach nadal nic nie ma) ale pojawiło się -10zł opłaty za prowadzenie konta i poszła kolejna reklamacja..
    masakra z tym bankiem.. byle do otrzymania premii..

    Andrzej Odpowiedz
    • Tyle ze pewnie z premia tez beda problemy :(

      keton
    • myślę że z premią właśnie nie będzie..
      organizator zapyta bank czy otworzyłem konto czy zapewniłem wpływ i wydałem i na podstawie tego wypłaci premię a przynajmniej na to liczę.. w przeciwnym razie znów reklamacja.

      Andrzej
    • Ja nie mam zamiaru do nich się wybierać. Czekam na odpowiedź na pierwszą reklamację dotyczącą jakie to konto mi założyli oraz dlaczego nie mam moneyback oraz na drugą dlaczego nie ma premii na koncie.

      tofik
    • Dokładnie robię tak samo. Zapytanie jakie mam konto i czy biorę udział w promocji Money Back zadałem 06.07.2017r. Do dnia dzisiejszego cisza. W zeszłym tygodniu zapytanie przekształcili w reklamację?!?!?!?!? Dlaczego, nie wiem. Wczoraj wysłałem reklamację na brak zwrotu. Czekam co napiszą i kiedy.

      User
    • No i jest odpowiedź dlaczego nie mam moneybacku za lipiec:
      Szanowny Panie,

      dziękuję za kontakt z Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A.

      W nawiązaniu do zapytania uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem Premia wypłacana jest do końca miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy.
      Wyjaśniam, że po spełnieniu warunków Premia za miesiąc lipiec zostanie wypłacona do końca sierpnia.

      Czyli we wrześniu znowu będę musiał składać reklamację :-). Czekam na odpowiedź na poprzednią (jakie konto założyli i czemu nie mam w szczegółach karty mb)

      tofik
    • Zwykłe granie na czas, u mnie też to próbowali robić. Jednak mimo, że w regulaminie jest jak jest, premie wypłacają ostatniego dnia danego miesiąca, skoro nie masz premii to coś jest nie tak.
      Opiszę, jak u mnie wyglądała sytuacja.
      Dostałem ładnie moneyback za czerwiec ostatniego dnia i wraz z uzupełnieniem (dwudziestego któregoś lipca) wszystko się zgadzało, ale niestety nie mam moneybacku za lipiec. Związane jest to zapewne z tym, że zgubiłem kartę i musiałem wyrobić nową, a nowej nie podpieli pod moneyback (25 zł sobie liczą, ale udało mi się wywalczyć zwrot tej kwoty, o tym na koniec wpisu :D).

      Pani na infolini nie była w stanie sobie poradzić, ale przypomniałem sobie, że pare dni temu były moje urodziny i oddział banku w Ząbkach (nie wiem czemu tam, strasznie tam daleko mam :D) który jest do mnie przypisany składa mi najserdeczniejsze życzenia, i proszę sobie zapisać ten numer można do nas dzwonić.
      Pan w oddziale podpiął mi kartę pod Moneyback (bez żadnych problemów) następnego dnia widziałem już to w systemie. A ja sobie sam napisałem reklamacje, żeby mi to jeszcze raz naliczyli.
      Polecam zatem ustalić jaki oddział jest za nas odpowiedzialny, znaleźć w google maps (bo na stronie chyba nie ma) numer do tego oddziału i tam załatwiać sprawę.

      Co do płatności za kartę, to przez jeden dzień nie mogłem ją płacić, po prostu nie działała. Więc napisałem reklamację i zwrócili mi te 25 zł za wyrobienie karty.
      Dodatkowo pobrali 5 zł za wypłatę w teoretycznie bezpłatnych Planet Cashach, reklamacja w toku. Bank wspaniały :D

      borkowicz
    • Będę pisał reklamację za reklamacją. Nigdzie się nie wybieram. To oni popełnili błąd a nie ja. Jak chcą to mogą mi kuriera z aneksem przysłać. Najwyżej w ostatnim miesiącu wypłacą 300 z odsetkami i papa.

      tofik
    • @borkowicz
      O tym, że niesłusznie pobierają prowizję za wypłaty z Planet Cash, wiedzą conajmniej od połowy czerwca. Ale jakoś nie chce im się naprawić tego „błędu” ;)

      deloe
    • Właśnie uznali. Jeśli się to powtórzy będę pisał o ustawowe :D

      borkowicz
  • A ja jestem mile zaskoczony w tym miesiącu. Po reklamacjach w poprzednim, tym razem po 25 zł u mnie i u żony.

    drudar Odpowiedz
  • Hmm, u mnie to wygląda tak, że 24.07 dostałam jakieś 0,27 zł jako „Uzupełnienie premii za zakupy kartą” – wygląda to na Moneyback za czerwiec (wtedy jeszcze nie miałam podpisanego aneksu do Moneyback), a potem mam Moneyback naliczony 31.07 za lipiec w niepełnej wysokości (16,5 zł zamiast 25 zł). Może rzeczywiście – jak ktoś tu pisał – trzeba poczekać do końca następnego miesiąca na „uzupełnienie” i na razie nie pisać reklamacji….

    Katarzyna Odpowiedz
    • To ja , to ja pisałem , przyznaje się bez bicia. xyz

      prawdziwy-xyz
    • kto by chciał Cię bić :-)

      Katarzyna
    • Po pierwsze.
      Uzupełnienie zwrotu za czerwiec przyszło w lipcu co do grosza.
      Po drugie.
      Zwrot za lipiec przyszedł 31 lipca co do grosza.
      Po trzecie.
      W bankomatach Planet Cash nie wypłacam – od chwili jak się zorientowałem, że naliczają prowizję.
      Po czwarte.
      Przy rachunkach z 3 % zwrotem brakującą kwotę 15 zł ( uzupełnienie do 40 zł ) – przysyłają po reklamacji.
      Po piąte.
      Reklamacje nieraz rozwiązują krócej niż miesiąc.

      Wniosek : chyba Idzie na lepsze, dajmy trochę luzu.

      Bogdan
    • Reasumując mnóstwo rzeczy działa nie tak jak powinno, ale jak się o tym wie, to da się jakoś żyć :D

      borkowicz
    • Wyplacalem w Planet Cash i zadnych oplat nie bylo. Rowniez zmienialem PIN za darmo. Kiedy pojawialy sie oplaty za korzystanie z tej sieci bankomatow?

      keton
  • Usunęli w końcu ten dodatkowy rachunek „NALEŻN Z/T NZAP PROW/OPŁ/SKŁ.UBEZP”

    Benito Odpowiedz
  • Drodzy rodacy, dostałem właśnie list polecony za potwierdzeniem odbioru(!) z BNP z „Potwierdzeniem wybranego Planu Taryfowego do Konta Osobistego”, które to łaskawie stwierdza, że mam Konto Optymalne. Wysłał Kierownik Administracji Kredytów, przerażające, pewnie mnie w jakąś hipotekę wmanewrowali. Wyśta też dostali?
    Ten bank mnie co krok zaskakiwa :)

    Artur Odpowiedz
    • U mnie wczoraj minął 31. dzień reklamacji bez odpowiedzi, bo „Odpowiadając na otrzymaną korespondencję uprzejmie informuję, że wiadomość została przesłana do właściwego Departamentu Banku. ” trudno uznać za odpowiedź na reklamację…

      tofik
    • Myśmy też dostali. To samo.

      wiechu
    • Jest jakieś avizo w skrzynce, też pewnie list BGZ BNP

      Benito
    • Tez dostalem, na oba konta. Zapytanie zlozylem 2.07. Niezly refleks.

      keton
  • Dostałem pismo potwierdzające, że mam Konto Optymalne. Tytuł pisma ” Potwierdzenie wybranego Planu Taryfowego do Konta Osobistego”. Przyszło listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
    Z innej beczki: czy za kartę zastrzeżoną bank pobiera opłatę?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru się zameldował – potwierdzenie wybranego planu taryfowego.

      User
  • Nie no.. ten bank to totalna porażka..
    Po tym jak nie miałem włączonej promocji money back pobrali mi 10 zł za prowadzenie konta. Napisałem reklamacje, do dzisiaj cisza a dziś naliczyli mi opłatę 7 zł za obsługę karty..

    Andrzej Odpowiedz
    • A dostałeś list polecony z banku, że masz konto optymalne?

      Benito
    • Mam awizo w skrzynce ale dopiero jutro wracam z urlopu..

      Andrzej
    • odebrałem właśnie pismo.. standard.. ” Potwierdzenie wybranego Planu Taryfowego do Konta Osobistego” że mam Konto Optymalne a na koncie technicznym nadal -17zł

      Andrzej
  • Czy w promocji liczy się również płatność kartą za zakupy w sieci czy jedynie w punktach stacjonarnych?

    Dominika Odpowiedz
  • „Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na otrzymaną reklamację z dnia 06.07.2017 r dotyczącą braku zwrotu premii na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie nam Pana uwag.
    Uprzejmie informuję, że zaległa premia została przekazana na Pana rachunek w dniu 07.08.2017r.
    Pragnę nadmienić, że maksymalna łączna wysokość premii naliczonych przez Bank w ramach jednego konta w danym cyklu rozliczeniowym nie może przekroczyć 25 zł.
    Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację i wyrażam nadzieję, że dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami.

    Z poważaniem, ”

    Wypłacili za czerwiec i lipiec. Przy karcie pojawił się dopisek Konto z Money Back.

    User Odpowiedz
    • Jak to za lipiec? Przeciez zgodnie z regulaminem i tym co tu pisza premia za lipiec jest wyplacana dopiero pod koniec sierpnia.

      keton
    • Ja za lipiec dostałem 31 lipca zwrot.

      Benito
    • >>>za lipiec jest wyplacana dopiero pod koniec sierpnia.
      Za lipiec zwrot był 31 lipca i zgadzał się co do grosza.

      Bogdan
    • Regulamin regulaminem a w zmieniającym się świecie uległo to przyspieszeniu , pewnie ostatniej 12 premii przez to nie będzie , bo liczą juz miesiąc otwarcia. Onegdaj chyba tak ze zwrotem miałem. xyz

      prawdziwy-xyz
    • Zgodnie z regulaminem premia jest wyplacana przez 12 miesiecy. Czyli pelnych miesiecy.

      keton
  • hej,
    czy dostaliście e-mail do uzupełnienia danych do premii za założenie konta optymalnego z grouponem, czy w do tej promocji jeszcze nie wysyłali?

    Ju Odpowiedz
  • Mam podchwytliwe pytanie dot. MoneyBacku. Czy wplyw srodkow na karte, ale nie bedacy zwrotem zakupionego towaru liczy sie na minus w MB? Zwracalem cos w sklepie i podalem karte, ale nie te ktora placilem (tyle tych kart, ze sie nie pamieta).

    keton Odpowiedz
    • Zwrot to zwrot, pewnie się odejmuje. Ale ten bank, to niespodzianka na każdym kroku i kto ich wie ;)

      Artur
  • Nic się nie odejmuje. Jeżeli nie jest to zwrot za transakcję to bank to traktuje jako wpłatę na kartę.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Kiedyś w Getinie zapłaciłem za konto, bo dostałem na kartę premię z Visa Ofert, przez co bank odjął sobie to od wymaganych obrotów kartą.

      Artur
  • Żenada…miałam pobrane opłaty za konto. Dzwonie do nich i mówię, że konto optymalne powinno być darmowe. Oni mówią ze mam konto dobrze dobrane. Dzwonie kolejny z reklamacją na opłate za prowadzenie, konsultant mówi ze mam konto Optymalne. Pytam o moneyback – mówią ze nie wyraziłam wszystkich zgód, a wyraziłam.Otrzymuje list ZPO informujacy ze mam konto optymalne. Ide do oddziału właczyć moneyback. Pani mi mówi ze w systemie mam wciaz konto Dobrze dobrane, zmieniła na Optymalne. Niby moneyback zacheckowała, ale żadnego aneksu nie podpisywałam….bez komentarza. Jestem ciekawa co z premią.

    Ewelina Odpowiedz
  • Jest mail promocyjny z prośbą o podanie konta.

    Artur Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy