Wraca stary i lubiany BZWBK (teraz jako Santander Bank Polska), który bardzo często rozdawał premie swoim obecnym klientom. W zamian za odpowiedź na proste pytanie konkursowe zgarnąć możemy 20 zł w gotówce :)
Aby skorzystać z promocji należy być obecnym klientem Santander Bank Polska (posiadającym rachunek w PLN), który zarejestruje się na stronie promocji i odpowie na pytanie:
Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile
Oprócz tego konieczne jest również zalogowanie się do usług Santander internet lub Santander mobile. Czas na spełnienie wszystkich warunków mamy do 6.12.2018, przy czym bank przewidział 2500 nagród – po wyczerpaniu puli kolejne nie będą przyznawane. Warto się śpieszyć!
20 zł w formie przelewu trafi do nas do 21.12.2018. Szczegóły w regulaminie promocji.
Komentarze
Ja się biorę za zamykanie zbędnych kont. Odstrzeliłem optimę, bo nic już tam się nie dzieje. A chętnie bym się pozbył też santandera, ale nie chce mi się z nimi użerać w banku.
• marqqqKonto w Santander BP można zamknąć także przez infolinię.
• BenitoNiby tak, ale znowu wysłuchiwać jakiegoś cwaniaka… Co go to obchodzi czemu zamykam?
• marqqqJako powód podajesz natrętów z ich infolinii :)
• CiekawskiTak było jak kiedyś zamykałem mbank. Fajnie spoko przez system, a zaraz telefon, a czemu, a za darmo. Masakra.
• marqqqW placówce to już w ogóle tragedia. Jak zamykałem aliora i raffiego, to nagle się pojawiały problemy z systemem. Jak to wolno dziś chodzi, ojej.
Moja najlepsza opcja jak nic ciekawego nie proponują to mówię, że wyjeżdżam za granicę i likwiduję wszystkie zbędne rachunki.
• CiekawskiMnie rozwalił tekst, dlaczego założyłem konto jeśli chcę z niego zrezygnować.
Mój sposób na takie telefony: przy pierwszej okazji odpowiednio zapisać numer w kontaktach i później nie odbierać.
• soninJeśli likwidować konta i karty kredytowe to jeszcze dzisiaj najlepiej. Banki prawdopodobnie mają wyrobione targety na grudzień, zapewne udzielonymi kredytami na święta i nikt nie pyta dlaczego i na nic nie namawia. Likwidowałam konto w Credit Agricole i 2 karty kredytowe w ING. Było szybko, lekko i przyjemnie jaknigdy. W nowym miesiącu może już tak nie być.
• LidiaAkurat Santandera to srednio oplaca sie zamykac. W tym roku na trywialnych promocjach zarobilem jakies 300zl niemal za nic. A do tego za przelew pensji na 3 kontach – bedzie przynajmniej 700zl (z powodu balaganu w banku). Poza tym mam multikonto 123 na 3% – zawsze sie moze przydac jak skoncza sie promocje w Idei i Getinie.
• ketonI jeszcze parę tysięcy było za MC Priceless Specials :)
• Łukiw pełni się zgadzam Santander daje tyle zarobić obecnym, że bez sensu to zamykać, a tu już niektórzy udają obrażonych te 2 dychy.
• abcCA oczywiście do odstrzału, ale mi sie nie zamknęło i musiałem leciec do oddziału, recznie zamyknęli od razu, ale logować do bankowości nadal jest możliwość, a chciałem wszystko usunąć.
Uważam, że należy składać reklamacje, nie chodzi tu chyba nikomu o śmieszne 20 zł, ale o zasady. Coraz częściej spotykamy się, że bank, albo nie wypłaca premii, np. za wpływ wynagrodzenia, nie wypłaca nagród w terminie, a klient banku, albo może nic w tej kwestii nie robić, albo musi padać przed łaskawcami na kolana i pisać reklamacje. Czy to o to chodzi? Tylko jasne i niebudzące wątpliwości zasady promocji są uczciwe. Ci co piszą reklamacje czują się oszukani, ci co nie piszą reklamacji nie muszą. Tylko nasze reklamacje mogą coś zmienić, ponieważ bank zobaczy, że jego klienci to nie łosie, którzy akceptują wszelkie zachowania banku. Uważam, że tylko reklamacje, jak już mogą coś w przyszłości zmienić.
• AndrzejWłaśnie dostałem sms , że Przedłużają rozpatrzenie reklamacji z 23/12/2018.
• mironChyba każdy otrzymał. Ja otrzymałem już 21/12/2018.
• Clio@Clio
miron pisze o kolejnym SMS-ie. Do 21 grudnia bank miał wypłacić premię. Wtedy raczej nie dostałeś dwóch SMS-ów.
Widać, że coś się tam dzieje. Oby skończyło się szczęśliwie dla wszystkich :-)
• soninTez dzisiaj takiego SMS-a dostałem. Musza się jeszcze nad nią pochylić :)
• Katana78Kolego @sonin nie wiesz o czym piszesz…składałem reklamacje 20.12.18 bo czułem pismo nosem, że premii nie będzie i tak sie stało. 21.12.18 dostałem sms z banku o przedłużeniu rozpatrywania reklamacji i tyle w temacie..
• Clio@Clio
• soninOK, przepraszam. Nie wpadłem na to, że ktoś mógł złożyć reklamację przed końcem czasu wypłacania premii.
Również dostałem takiego smsa.
• AndrzejTeż dostałem. Myślę, że wypłacą. Inaczej reklamacje by odrzucili argumentując wyczerpaniem się puli.
• ŁukiDostałem odp. na reklamację: „Przepraszamy, ale potrzebujemy więcej czasu na rozpatrzenie”. Może jednak myślą nad jakimś kompleksowym rozwiązaniem problemu?
• maxborkoKażdy organicznie potrzebuje być dobry i uczciwy. Nawet Santander.
• BufonMniejsza o to.
Wiążę krawat. Jestem lewo/oburęczny. Węzeł krawata ładniejszy wychodzi mi z prawej ręki. Od kiedy postanowiłem nie odróżniać się od otoczenia to pogodziłem się z ogólnie obowiązującymi normami. Teraz powróciłem do naturalnych zachowań.
No i mam dylemat.
Ładniejszy węzeł czy uczciwość?
Reklamacje piszecie z poziomu swojego konta bankowego po zalogowaniu? Nigdy takiej reklamacji nie pisałem…
• NomekPo zalogowaniu. Pod ikonką poczty tworzysz nową wiadomość. Takiej kategorii jak reklamacja promocji nie ma. Wybierz jakąkolwiek. Potwierdzeniem odbioru wiadomości jest zwrotny SMS po kilku minutach, godzinach lub dniach ;)
• BufonCzy zewnętrzne przelewy natychmiastowe w Santander Banku są realizowane 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę? Po jakim czasie środki będą na koncie w innym banku?
• Andrzejsprawdzone, działają nawet w niedzielę, czyli 7 dni w tygodniu. Czas, może 5 minut.
• diegoNie prawda. Zależy czy express elixir, czy bc i czy bank odbiorcy przelew odbierze. Robiąc przelew, obok jest link z tabelami dostępności. Ale czasami i tak potrafi nie dojść w tym samym dniu.
• qqqRoznie to dziala. W dawnym Syncu przynajmniej od razu zwracali kase na konto jesli nie mogli natychmiast zrealizowac przelewu natychmiastowego. Do tego taki Getin potrafi przyjac kase z przelewu natychmiastowego, widac przelew w historii ale saldo konta aktualizuje sie pol godziny po otrzymaniu przelewu.
• aaaaSantander blokuje opcję express lub bc jeśli w czasie wysyłania przelewu bank odbiorcy nie przyjmuje tego rodzaju przelewów.
• ŁukiSlabo blokuje skoro pozwala wyslac kase ktora dochodzi do drugiego banku dopiero na nastepny dzien. Skoro nie umieja skutecznie dostarczyc kase to niech tego samego dnia wroci ona na KJC w Santanderze a Klient moze przez noc przechowac ja na 3% na koncie 123.
• aaaaDwukrotnie zdarzyło mi się robić przelew ex el z Santandera do BGŻ wieczorem i nie doszedł w tym samym dniu. Raz pisałem reklamację do Santandera, ale mnie olali, bo na potwierdzeniu z BGŻ była data księgowania przelewu z dnia poprzedniego.
• qqqJak po 22 to normalne, w BZWBK wtedy kasa spi.
• ketonNapisałem wieczorem, bo ciemno było?. A były to godziny 17-18.
• qqqCzy ktoś dostał już odpowiedź na złożoną reklamację?
• agnese2aja nadal czekam a santander milczy
Ja po tygodniu dostałem tylko takiego smsa:
• Aleksy„Dzien dobry, rozpatrzenie reklamacji […] zajmie nam jeszcze troche czasu. Odpowiedz przekazemy niezwlocznie po zakonczeniu analizy. Santander Bank Polska”
no mi też i nadal cisza a 20zł nie ma:(
• agnese2aU mnie cisza.
• PyramidHeadreklamacja złożona 31.12.2018, a dziś 07.01.2019 przysłali smsa, że jej rozpatrzenie zajmie im jeszcze chwilę.
• villemo09Pewnie nam wszystkim (jeśli złoszenie przyjęte przed 23.11.2018) to uznają, skoro poszło to na taką skalę i się namyślają ;)
Dziś dostałem SMSa, że moja reklamacja została odrzucona, ponieważ pula nagród się wyczerpała.
• busyJa otrzymałam odpowiedź negatywną na złożoną reklamację. Uzasadnienie – pula nagród wyczerpała się:(.
• MartaJa dokładnie tak samo…
• AresTeż mam. I to tyle czasu było trzeba na rozpatrzenie?
• ŁukiTo samo. Jednak tyłem do klienta zamiast frontem.
• pytanieU mnie to samo.
• WiFranReklamacja nr xxxx/18. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska
Bez komentarza. Odwołanie idzie
• JanekkU mnie i mojej zony to samo. Przekazane od SAN_PL:
• McKwaczReklamacja nr xxx. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska
A warunki spelnilismy naprawde bardzo szybko. Moze ktos napisze kto dostal 20 zl albo pozytywnie rozpatrzyli jego reklamacje. Czy jest sens w ogole odwolywac sie?
Konieczne odwołanie
• AndrzejDokladnie ten sam sms u mnie zero uzasadnienia. Ma ktos jakis wzor na odwolanie ?
• Bajobongodostałem identyczną odpowiedź. Żenada ta promocja – nie będę się z nimi targował…
• diegoA u nas brak odpowiedzi. Reklamacja napisana 22 XII.
• LidiaJa dostałam premie 20.12
• AA o której godzinie zarejestrowałaś się w promocji?
• pytanienapisz proszę o ktorej się zarejestrowałeś
• RomekTeż dostałem taką samą odpowiedź, ale no nie wiem, czy reklamacja coś da :( Żenada z tymi promocjami. Z Empiku już miesiąc rozpatrują.
• konwickiU mnie nadal jest analizowana, reklamacja puszczona 20.12….pewnie kwestia czasu jak zrobią kopiuj/wklej i wyslą negatywna odpowiedz.
• ClioCóż. SMSy mają formę przepraszającą a na pożarcie wystawili Dyrektor Śliwę. Dziewczyna jest może uczciwa ale skoro kazali jej się podpisać to cóż było robić… Dom, mąż, dzieci, opłaty, kredyt hipoteczny. Nie sztuką jest bycie uczciwym. Trzeba przetrwać. Takie czasy.
• BufonKlawiatur za nasz chajs baluje na targach CES XD https://www.youtube.com/watch?v=7rcoFpEpjjI
• jajak napisać odwołanie od decyzji?
• MichałPoszukuję druku w pdf do zmiany podpisu w banku (konto zakładane przelewem) i nic nie mogę znaleźć na ich stronie. Móże ktoś wie gdzie tego szukać?
• pytaniew oddziale
• KateW oddziale to wiadome, ale myślałem, że mają jakis druk, który można wypełnić swoimi danymi przed wizytą w banku. Taki druk miało np. Inteligo ze sporą ilością danych osobowych do wypełnienia.
• pytanieno to nie wiem
• KateDobra sprawa załatwiona. Santander również ew. gotowy do przeniesienia.
• pytanieJest ktoś kto nie otrzymał odpowiedzi na reklamacje??, na dwóch kontach brak
• ClioJa nie dostałam odpowiedzi na reklamację i nie mam też kasy na koncie
• agnese2aCzekaj na odpowiedź i składaj odwołanie, z informacją, aby odpowiedź została przesłana pocztą.
• AndrzejWitam.
• mironTaka sama odpowiedz .- Reklamacja nr xxx. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska-
Wysłalem odwolanie od tej odpowiedzi na reklamacje . Czekam co bank powie na dalsza sciezke .
Gdzie i jak składać odwołanie od negatywnej odpowiedzi na reklamację?
• PawełSantander internet
Poczta / Napisz wiadomość / Reklamacja / Odwołuję się od decyzji w sprawie reklamacji
Numer reklamacji, której dotyczy odwołanie [tu wpisz nr reklamacji z SMS-a]
• PyramidHeadco piszecie w odwołaniu od reklamacji ? dostałem taką samą odpowiedz.
• ix.ouPromocja powinna być zakończona po wyczerpaniu puli nagród. Informacja o wyczerpaniu puli nagród ukazała się dopiero 23. Do tego momentu bank powinien wypłacić premie.
• Andrzejhttps://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/santander-bank-polska-zwolnienia/6gnynx4
Kto zatem odpiszę Nam na reklamacje :)
• CiekawskiW Banku Zachodnim WBK roboty skrócą czas rozpatrzenia reklamacji z 2 dni do kilku godzin :)
• aaaaSzablon już jest:
• Ciekawski– Pani/Pana reklamacja jest niezasadna.
Odpowiedź z banku jest lakoniczna. Z komunikatu jasno wynika, że pula nagród skończyła się 23 listopada. Uważam, że w tej sytuacji- powinny się odwołać wszyscy, którzy wzięli udział w promocji przed ogłoszeniem komunikatu.
• Andrzejja w swojej reklamacji napisalam, ze zgloszenie zostalo przyjete 20.11, dostalam maila, a pieniedzy brak, mimo iz dop. 23.11 bylo info ze juz zgloszen nie przyjmuje, wiec skoro ja takowego nie dostalam, znaczylo ze pula sie nie wyczerpala – ale i tak odpisali mi jak wszystkim ze dziękuję, nie uwzględniamy dyr. Śliwa.
• villemo09Co za chamstwo ;D
Skoro wniosek został przyjęty to premie powinna być! Pisz odwołanie!
• AndrzejRaczej stoimy na przegranej pozycji. Nie przyjmą żadnych argumentów bo wypłacenie choćby jednemu nabranemu w tą promocję stworzyłoby precedens i wcześniej czy później musieliby wypłacić wszystkim, którzy zgłosili się do promocji przed podaniem informacji o jej końcu.
• BufonO tzw. rzecznika są spokojni. Ten jest przez nich opłacany więc do odpowiedzi negatywnej dorzuci Wam jeszcze stek bzdur jako uzasadnienie. Jedynie zewnętrzny nacisk poważnej instytucji mógłby zmusić Bank do nowego spojrzenia. Wszystko zależy od skali i nagłośnienia problemu.
no to może zgłoszenie do Recznika Praw Konsumentów?
• villemo09już nie chodzi o ta kasę, bo to 20zł, ale o to, żeby ich nauczyć, że przy kolejnych takich akcjach mają wysyłać od razu zgłoszenie o wyczepaniu się puli (nie po 2-3 dniach), a nie robić ludzi w bambuko.
Robcie tak dalej to nastepnych akcji wcale nie bedzie. Rozumiem rozgoryczenie, bo bank powinien poinformowac o zakonczeniu promocji niezwlocznie. Banki i nie tylko zawsze maja jakis obsuw. Trzeba byc szybszym na przyszlosc.
• keton@keton
• PyramidHeadBank nie wywiązał się z regulaminu promocji. To reklamują klienci. Szybkość nie ma tu znaczenia.
a z jakiego punktu się nie wywiązał?
• abcOk to od razu idzcie do sadu, bo rzecznik oplacany przez banki wam nie pomoze.
• ketonTylko w ten sposob doprowadzicie do tego, ze takich prostych promocji juz nie bedzie.
Nie potraficie pogodzic sie z faktem, ze raz sie uda zalapac w limicie a raz nie.
Zgadzam sie bank troche zawinil, bo z opoznieniem poinformowal o zakonczeniu promocji, ale cos straciliscie na tym?
Chodzi o zasady, a nie o śmieszne 20 zł.
• Andrzej@abc
• PyramidHead§ 2.
1.
Andrzej, ale jakie zasady. Wszystko bylo z regulaminem (a nie bylo w nim slowa „niezwlocznie”). Zauwaz, ze bank nic nie musi, to nie jest ich obowiazek – to ich dobra wola, ze ogranizuja tego typu promocje. Apeluje o rozwage.
• keton@keton
• PyramidHeadJa składam tylko reklamację.
@keton
• PyramidHead„nie było w nim słowa niezwłocznie” – według tej logiki mogli wyłączyć 6.12.2018.
Wszystkie propozycje są dobre czas działać. Im głośniej tym efekt końcowy może być zaskakujący. Wydaje mi się, że najpierw odwołanie, następnie Rzecznik Konsumentów.
• AndrzejSantander przerósł sam siebie. Miałem dostać nagrodę za założenie konta do końca października. Nie dali. Napisałem reklamację w listopadzie. Uwzględnili i napisali, że nagrodę wypłacą do końca grudnia. Grudzień minął i nic. Poszła kolejna reklamacja. No i odpowiedź na nią że nagrodę wypłacą do końca stycznia. Wypłacą wszystkie nagrody i spadam. Ilu ludzi tak nabili, którzy nie upomnieli się o swoje?
• JaroMnie mieli wypłacić za otwarcie do końca grudnia. Wczoraj znalazłem odpowiedź na reklamację z 1/1/2019 w której twierdzą że nagroda się nie należy bo ich zdaniem nie było zgody marketingowej (mimo że zaznaczałem wszystkie). Poszło odwołanie ale to jest już 2x w przeciągu krótkiego czasu gdy ten śmieszny bank usiłuje wykpić się z nagrody. Jak na te 20zł przymknąłem oko to teraz już mnie nieco zirytowali.
• PietiaMnie już zmęczyli. Złożyłem odwołanie. Gdy odpowiedź będzie negatywna to składam wypowiedzenie.
• AndrzejPopieram masowe składanie wypowiedzeń przez osoby, które nie otrzymały 2 dych. To oznacza większą ilość promocji dla zakładających rachunki w tym bank :)
• abcWidzę, że podoba się Tobie sposób w jaki Santander traktuje klientów. Nie widzisz jakie problemy mają klienci tego banku w związku z różnymi akcjami, np. brak premii za wpływ wynagrodzenia itp. według Ciebie wszystko jest ok.
• AndrzejAndrzej, sorry ale zachowujesz sie jak rozkapryszone dziecko z ta deklaracja wypowiedzenia. Albo jak pies ogrodnika – sam nie skorzystasz to innym tez nie dasz. Powtarzam ponownie – przez takie zachowania dzial marketingu Santandera przestanie organizowac tego typu promocje. I nikt nie skorzysta. Dajcie prosze juz spokoj. Moze zarobicie przy nastepnych promocjach.
• ketonnapisze ktos kto w ogóle dostal premię i o ktorej sie rejestrował bo coś mi sie wydaje ze nikt nie dostał
• RomekNa pierwszej stronie są wpisy osób, które dostały 20 zł.
• Benito20.11 – 9:30 i 9:40 – 2×20 wypłacone
• kespisMail potwierdzający przyszedł o 10:20, 20. listopada. Bonus przyznany.
• WojtekMail 20 listopada o 10:07, 2 x 20 wpadło, bo 2 konta.
• Brzydok8:30, 2 konta – wpadlo 2x20zl
• ketonMail 20 listopada o 10:58, brak.
• qqqMail 20.11 11:24, premii brak, reklamacja rozpatrzona negatywnie. Złożyłem odwołanie.
• RoenKeton ma rację. Stojąc na gruncie literalnej wykładni regulaminu Santander nie miał żadnego obowiązku usuwać reklamy po wyczerpaniu puli wniosków.
• BufonW tej sprawie chodzi jednak o przyzwoitość w zachowaniu, której Santanderowi najwyraźniej zabrakło. Być może to ich ład korporacyjny nakazuje niedomówienia interpretować na niekorzyść klienta i mieć go w dupie.
Regulamin nie może stać ponad prawem. A prawo mówi, że każde działanie musi być zgodne z tzw. ogólnie przyjętymi obyczajami. Banki znane są z wszelkiego rodzaju nieuczciwych sztuczek w relacjach z klientami, więc oczywistym jest, że w przypadku tej promocji też taką zastosował.
• TomaszekNie obraź się. Żaden przepis prawa nie obliguje Santandera w tym wypadku.
Mówimy raczej o dobrych manierach czy galanterii. Ale czego domagać się od banksterów, którym słoma wystaje. Co z tego, że z wypastowanych lakierek.
Dużo może tłumaczyć lewackie logo Santandera. Czerwona kupa.
Jak cię widzą tak cię piszą.
A
• BufonKolego, przestań bujać w obłokach i trzymaj się faktów. Przez 3 dni bank nie tylko zachęcał do promocji, ale także umożliwiał zgłoszenie, które potwierdzał emailem. Przez 3 dni, kierując się regulaminem, nieświadomi klienci wykonywali bezsensowną akcję.
• PyramidHeadPo raz kolejny pytam sie, ile na tym straciliscie? Nic? To teraz na pewno stracicie bo juz takich promocji nie bedzie
• keton@keton
• PyramidHeadMyśl pozytywnie. Może dzięki lawinie reklamacji następne promocje będą bardziej dopracowane :-)
Ja akurat dostałam 20 zł więc siedzę cicho ale zachowanie banku nie podoba mi się ze względu na brak profesjonalizmu i ewidentny błąd jaki popełnił, a mianowicie poinformowanie klientów o nie przyjmowaniu wniosków. Gdybym pisała reklamację napisałabym coś w stylu, że co prawda regulamin promocji informuje o limicie wniosków dlatego składając go w banku liczyłam się ze spóźnieniem co spowodowałby brak premii lecz w sytuacji kiedy bank zaprzestał przyjmowania wniosków podczas trwania promocji byłam przekonana, że mój wniosek znalazł się w gronie szczęśliwców, którzy otrzymają premię w wys. 20 zł. W związku z tym faktem poczyniłam pewne plany – obietnica zakupu lodów dla moich dzieci/wnuków/ siostrzeńców. Niestety planów tych nie mogę spełnić i codziennie jestem narażona na szykany ze strony wyżej wymienionych, co powoduje u mnie poważne stany nerwicowe i zastanawiam się nad lekoterapią:)
• BiancaM:-))))))))))))))))))
• agnesSkoro nie zablokowali od razu promocji to powinni wskazać listę osób które załapały się, z datą i godziną i każdy mógłby sobie sprawdzić. Albo podczas promocji podać bieżący licznik. Obecne zachowanie banku spowodowało, że wielu wisienkowiczów jest wkurzonych. Jak można zapraszać do promocji która została już wyczerpana. Może odpisze ktoś z santander na to pytanie. Nie ważne czy chodzi o 2 zł czy 20 000 zł.
• Jarowitam, ja miałem przeboje z Wbk (jeszcze przed przekształceniem) gdzie założenie konta i transakcje dawali 150 zł, i oczywiście niedali, na 4 reklamacji jak mantra powtarzali ze skorzystałem z wcześniej promocji gdzie dawali 150 zł za założenie konta (oczywiście nie założyłem w tej promocji konta). Dopiero założenie sprawy u arbitra bankowego (koszt 50 zł) spowodowało ze oddali 150 zl w ramach dobrych relacji biznesowych ale nadal podtrzymywali swoje stanowisko ze ta kwota i tak mi sie nie należy. Stanowisko arbitra było że racja jest po mojej sprawie i musieli dodatkowo oddać 50 zł za arbitra i po reklamacji oddali 80 groszy odsetek bo zagroziłem ze pójdę do sadu cywilnego (gdzie same minimalne koszty pozwu wynoszą 30 zł ) i sprawę odsetek wygrywam na jednej rozprawie niejawnej mając orzeczenie arbitra.
• mer555Podsumowując za 20 zl nie opłaca się iść do arbitra bo koszty są dużo wyższe, a dowody ty musisz dac a nie bank że on nie kłamie:)
no nieźle… jakie doświadczenia cenne, dzięki za podzielenie się, bęziemy o to mądrzejsi ;D
• villemo09Santander, Pani dyrektor, warto było stracić zaufanie tysięcy klientów dla 20zł?
• PyramidHeadUstawa z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów:
Art. 24. 1. Zakazane jest stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
2. Przez praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów rozumie się godzące w nie sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami zachowanie przedsiębiorcy, w szczególności:
2) naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;
• Krzysztof 2