20 zł dla obecnych klientów Santander Bank Polska

Zakończona

Wraca stary i lubiany BZWBK (teraz jako Santander Bank Polska), który bardzo często rozdawał premie swoim obecnym klientom. W zamian za odpowiedź na proste pytanie konkursowe zgarnąć możemy 20 zł w gotówce :)

20 zł od Santander Bank Polska dla obecnych klientów
Aby skorzystać z promocji należy być obecnym klientem Santander Bank Polska (posiadającym rachunek w PLN), który zarejestruje się na stronie promocji i odpowie na pytanie:

Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile

Oferta banku Santander

Oprócz tego konieczne jest również zalogowanie się do usług Santander internet lub Santander mobile. Czas na spełnienie wszystkich warunków mamy do 6.12.2018, przy czym bank przewidział 2500 nagród – po wyczerpaniu puli kolejne nie będą przyznawane. Warto się śpieszyć!

20 zł w formie przelewu trafi do nas do 21.12.2018. Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja się biorę za zamykanie zbędnych kont. Odstrzeliłem optimę, bo nic już tam się nie dzieje. A chętnie bym się pozbył też santandera, ale nie chce mi się z nimi użerać w banku.

    marqqq Odpowiedz
    • Konto w Santander BP można zamknąć także przez infolinię.

      Benito
    • Niby tak, ale znowu wysłuchiwać jakiegoś cwaniaka… Co go to obchodzi czemu zamykam?

      marqqq
    • Jako powód podajesz natrętów z ich infolinii :)

      Ciekawski
    • Tak było jak kiedyś zamykałem mbank. Fajnie spoko przez system, a zaraz telefon, a czemu, a za darmo. Masakra.
      W placówce to już w ogóle tragedia. Jak zamykałem aliora i raffiego, to nagle się pojawiały problemy z systemem. Jak to wolno dziś chodzi, ojej.

      marqqq
    • Moja najlepsza opcja jak nic ciekawego nie proponują to mówię, że wyjeżdżam za granicę i likwiduję wszystkie zbędne rachunki.

      Ciekawski
    • Mnie rozwalił tekst, dlaczego założyłem konto jeśli chcę z niego zrezygnować.

      Mój sposób na takie telefony: przy pierwszej okazji odpowiednio zapisać numer w kontaktach i później nie odbierać.

      sonin
    • Jeśli likwidować konta i karty kredytowe to jeszcze dzisiaj najlepiej. Banki prawdopodobnie mają wyrobione targety na grudzień, zapewne udzielonymi kredytami na święta i nikt nie pyta dlaczego i na nic nie namawia. Likwidowałam konto w Credit Agricole i 2 karty kredytowe w ING. Było szybko, lekko i przyjemnie jaknigdy. W nowym miesiącu może już tak nie być.

      Lidia
    • Akurat Santandera to srednio oplaca sie zamykac. W tym roku na trywialnych promocjach zarobilem jakies 300zl niemal za nic. A do tego za przelew pensji na 3 kontach – bedzie przynajmniej 700zl (z powodu balaganu w banku). Poza tym mam multikonto 123 na 3% – zawsze sie moze przydac jak skoncza sie promocje w Idei i Getinie.

      keton
    • I jeszcze parę tysięcy było za MC Priceless Specials :)

      Łuki
    • w pełni się zgadzam Santander daje tyle zarobić obecnym, że bez sensu to zamykać, a tu już niektórzy udają obrażonych te 2 dychy.
      CA oczywiście do odstrzału, ale mi sie nie zamknęło i musiałem leciec do oddziału, recznie zamyknęli od razu, ale logować do bankowości nadal jest możliwość, a chciałem wszystko usunąć.

      abc
  • Uważam, że należy składać reklamacje, nie chodzi tu chyba nikomu o śmieszne 20 zł, ale o zasady. Coraz częściej spotykamy się, że bank, albo nie wypłaca premii, np. za wpływ wynagrodzenia, nie wypłaca nagród w terminie, a klient banku, albo może nic w tej kwestii nie robić, albo musi padać przed łaskawcami na kolana i pisać reklamacje. Czy to o to chodzi? Tylko jasne i niebudzące wątpliwości zasady promocji są uczciwe. Ci co piszą reklamacje czują się oszukani, ci co nie piszą reklamacji nie muszą. Tylko nasze reklamacje mogą coś zmienić, ponieważ bank zobaczy, że jego klienci to nie łosie, którzy akceptują wszelkie zachowania banku. Uważam, że tylko reklamacje, jak już mogą coś w przyszłości zmienić.

    Andrzej Odpowiedz
  • Właśnie dostałem sms , że Przedłużają rozpatrzenie reklamacji z 23/12/2018.

    miron Odpowiedz
    • Chyba każdy otrzymał. Ja otrzymałem już 21/12/2018.

      Clio
    • @Clio
      miron pisze o kolejnym SMS-ie. Do 21 grudnia bank miał wypłacić premię. Wtedy raczej nie dostałeś dwóch SMS-ów.

      Widać, że coś się tam dzieje. Oby skończyło się szczęśliwie dla wszystkich :-)

      sonin
    • Tez dzisiaj takiego SMS-a dostałem. Musza się jeszcze nad nią pochylić :)

      Katana78
    • Kolego @sonin nie wiesz o czym piszesz…składałem reklamacje 20.12.18 bo czułem pismo nosem, że premii nie będzie i tak sie stało. 21.12.18 dostałem sms z banku o przedłużeniu rozpatrywania reklamacji i tyle w temacie..

      Clio
    • @Clio
      OK, przepraszam. Nie wpadłem na to, że ktoś mógł złożyć reklamację przed końcem czasu wypłacania premii.

      sonin
  • Również dostałem takiego smsa.

    Andrzej Odpowiedz
    • Też dostałem. Myślę, że wypłacą. Inaczej reklamacje by odrzucili argumentując wyczerpaniem się puli.

      Łuki
  • Dostałem odp. na reklamację: „Przepraszamy, ale potrzebujemy więcej czasu na rozpatrzenie”. Może jednak myślą nad jakimś kompleksowym rozwiązaniem problemu?

    maxborko Odpowiedz
  • Każdy organicznie potrzebuje być dobry i uczciwy. Nawet Santander.
    Mniejsza o to.
    Wiążę krawat. Jestem lewo/oburęczny. Węzeł krawata ładniejszy wychodzi mi z prawej ręki. Od kiedy postanowiłem nie odróżniać się od otoczenia to pogodziłem się z ogólnie obowiązującymi normami. Teraz powróciłem do naturalnych zachowań.
    No i mam dylemat.
    Ładniejszy węzeł czy uczciwość?

    Bufon Odpowiedz
  • Reklamacje piszecie z poziomu swojego konta bankowego po zalogowaniu? Nigdy takiej reklamacji nie pisałem…

    Nomek Odpowiedz
    • Po zalogowaniu. Pod ikonką poczty tworzysz nową wiadomość. Takiej kategorii jak reklamacja promocji nie ma. Wybierz jakąkolwiek. Potwierdzeniem odbioru wiadomości jest zwrotny SMS po kilku minutach, godzinach lub dniach ;)

      Bufon
  • Czy zewnętrzne przelewy natychmiastowe w Santander Banku są realizowane 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę? Po jakim czasie środki będą na koncie w innym banku?

    Andrzej Odpowiedz
  • sprawdzone, działają nawet w niedzielę, czyli 7 dni w tygodniu. Czas, może 5 minut.

    diego Odpowiedz
    • Nie prawda. Zależy czy express elixir, czy bc i czy bank odbiorcy przelew odbierze. Robiąc przelew, obok jest link z tabelami dostępności. Ale czasami i tak potrafi nie dojść w tym samym dniu.

      qqq
    • Roznie to dziala. W dawnym Syncu przynajmniej od razu zwracali kase na konto jesli nie mogli natychmiast zrealizowac przelewu natychmiastowego. Do tego taki Getin potrafi przyjac kase z przelewu natychmiastowego, widac przelew w historii ale saldo konta aktualizuje sie pol godziny po otrzymaniu przelewu.

      aaaa
    • Santander blokuje opcję express lub bc jeśli w czasie wysyłania przelewu bank odbiorcy nie przyjmuje tego rodzaju przelewów.

      Łuki
    • Slabo blokuje skoro pozwala wyslac kase ktora dochodzi do drugiego banku dopiero na nastepny dzien. Skoro nie umieja skutecznie dostarczyc kase to niech tego samego dnia wroci ona na KJC w Santanderze a Klient moze przez noc przechowac ja na 3% na koncie 123.

      aaaa
  • Dwukrotnie zdarzyło mi się robić przelew ex el z Santandera do BGŻ wieczorem i nie doszedł w tym samym dniu. Raz pisałem reklamację do Santandera, ale mnie olali, bo na potwierdzeniu z BGŻ była data księgowania przelewu z dnia poprzedniego.

    qqq Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już odpowiedź na złożoną reklamację?
    ja nadal czekam a santander milczy

    agnese2a Odpowiedz
    • Ja po tygodniu dostałem tylko takiego smsa:
      „Dzien dobry, rozpatrzenie reklamacji […] zajmie nam jeszcze troche czasu. Odpowiedz przekazemy niezwlocznie po zakonczeniu analizy. Santander Bank Polska”

      Aleksy
  • no mi też i nadal cisza a 20zł nie ma:(

    agnese2a Odpowiedz
  • U mnie cisza.

    PyramidHead Odpowiedz
  • reklamacja złożona 31.12.2018, a dziś 07.01.2019 przysłali smsa, że jej rozpatrzenie zajmie im jeszcze chwilę.
    Pewnie nam wszystkim (jeśli złoszenie przyjęte przed 23.11.2018) to uznają, skoro poszło to na taką skalę i się namyślają ;)

    villemo09 Odpowiedz
  • Dziś dostałem SMSa, że moja reklamacja została odrzucona, ponieważ pula nagród się wyczerpała.

    busy Odpowiedz
  • Ja otrzymałam odpowiedź negatywną na złożoną reklamację. Uzasadnienie – pula nagród wyczerpała się:(.

    Marta Odpowiedz
  • Reklamacja nr xxxx/18. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska

    Bez komentarza. Odwołanie idzie

    Janekk Odpowiedz
    • U mnie i mojej zony to samo. Przekazane od SAN_PL:
      Reklamacja nr xxx. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska
      A warunki spelnilismy naprawde bardzo szybko. Moze ktos napisze kto dostal 20 zl albo pozytywnie rozpatrzyli jego reklamacje. Czy jest sens w ogole odwolywac sie?

      McKwacz
  • Konieczne odwołanie

    Andrzej Odpowiedz
    • Dokladnie ten sam sms u mnie zero uzasadnienia. Ma ktos jakis wzor na odwolanie ?

      Bajobongo
  • dostałem identyczną odpowiedź. Żenada ta promocja – nie będę się z nimi targował…

    diego Odpowiedz
  • Ja dostałam premie 20.12

    A Odpowiedz
  • Też dostałem taką samą odpowiedź, ale no nie wiem, czy reklamacja coś da :( Żenada z tymi promocjami. Z Empiku już miesiąc rozpatrują.

    konwicki Odpowiedz
  • U mnie nadal jest analizowana, reklamacja puszczona 20.12….pewnie kwestia czasu jak zrobią kopiuj/wklej i wyslą negatywna odpowiedz.

    Clio Odpowiedz
  • Cóż. SMSy mają formę przepraszającą a na pożarcie wystawili Dyrektor Śliwę. Dziewczyna jest może uczciwa ale skoro kazali jej się podpisać to cóż było robić… Dom, mąż, dzieci, opłaty, kredyt hipoteczny. Nie sztuką jest bycie uczciwym. Trzeba przetrwać. Takie czasy.

    Bufon Odpowiedz
  • Klawiatur za nasz chajs baluje na targach CES XD https://www.youtube.com/watch?v=7rcoFpEpjjI

    ja Odpowiedz
  • jak napisać odwołanie od decyzji?

    Michał Odpowiedz
  • Poszukuję druku w pdf do zmiany podpisu w banku (konto zakładane przelewem) i nic nie mogę znaleźć na ich stronie. Móże ktoś wie gdzie tego szukać?

    pytanie Odpowiedz
  • Jest ktoś kto nie otrzymał odpowiedzi na reklamacje??, na dwóch kontach brak

    Clio Odpowiedz
  • Ja nie dostałam odpowiedzi na reklamację i nie mam też kasy na koncie

    agnese2a Odpowiedz
  • Czekaj na odpowiedź i składaj odwołanie, z informacją, aby odpowiedź została przesłana pocztą.

    Andrzej Odpowiedz
  • Witam.
    Taka sama odpowiedz .- Reklamacja nr xxx. Dziekujemy za udzial w promocji. Przepraszamy, pula nagrod wyczerpala sie. Pozdrawiam, Urszula Sliwa dyrektor, Santander Bank Polska-
    Wysłalem odwolanie od tej odpowiedzi na reklamacje . Czekam co bank powie na dalsza sciezke .

    miron Odpowiedz
  • Gdzie i jak składać odwołanie od negatywnej odpowiedzi na reklamację?

    Paweł Odpowiedz
    • Santander internet

      Poczta / Napisz wiadomość / Reklamacja / Odwołuję się od decyzji w sprawie reklamacji

      Numer reklamacji, której dotyczy odwołanie [tu wpisz nr reklamacji z SMS-a]

      PyramidHead
    • co piszecie w odwołaniu od reklamacji ? dostałem taką samą odpowiedz.

      ix.ou
  • Promocja powinna być zakończona po wyczerpaniu puli nagród. Informacja o wyczerpaniu puli nagród ukazała się dopiero 23. Do tego momentu bank powinien wypłacić premie.

    Andrzej Odpowiedz
  • Odpowiedź z banku jest lakoniczna. Z komunikatu jasno wynika, że pula nagród skończyła się 23 listopada. Uważam, że w tej sytuacji- powinny się odwołać wszyscy, którzy wzięli udział w promocji przed ogłoszeniem komunikatu.

    Andrzej Odpowiedz
  • ja w swojej reklamacji napisalam, ze zgloszenie zostalo przyjete 20.11, dostalam maila, a pieniedzy brak, mimo iz dop. 23.11 bylo info ze juz zgloszen nie przyjmuje, wiec skoro ja takowego nie dostalam, znaczylo ze pula sie nie wyczerpala – ale i tak odpisali mi jak wszystkim ze dziękuję, nie uwzględniamy dyr. Śliwa.
    Co za chamstwo ;D

    villemo09 Odpowiedz
  • Skoro wniosek został przyjęty to premie powinna być! Pisz odwołanie!

    Andrzej Odpowiedz
  • Raczej stoimy na przegranej pozycji. Nie przyjmą żadnych argumentów bo wypłacenie choćby jednemu nabranemu w tą promocję stworzyłoby precedens i wcześniej czy później musieliby wypłacić wszystkim, którzy zgłosili się do promocji przed podaniem informacji o jej końcu.
    O tzw. rzecznika są spokojni. Ten jest przez nich opłacany więc do odpowiedzi negatywnej dorzuci Wam jeszcze stek bzdur jako uzasadnienie. Jedynie zewnętrzny nacisk poważnej instytucji mógłby zmusić Bank do nowego spojrzenia. Wszystko zależy od skali i nagłośnienia problemu.

    Bufon Odpowiedz
  • no to może zgłoszenie do Recznika Praw Konsumentów?
    już nie chodzi o ta kasę, bo to 20zł, ale o to, żeby ich nauczyć, że przy kolejnych takich akcjach mają wysyłać od razu zgłoszenie o wyczepaniu się puli (nie po 2-3 dniach), a nie robić ludzi w bambuko.

    villemo09 Odpowiedz
    • Robcie tak dalej to nastepnych akcji wcale nie bedzie. Rozumiem rozgoryczenie, bo bank powinien poinformowac o zakonczeniu promocji niezwlocznie. Banki i nie tylko zawsze maja jakis obsuw. Trzeba byc szybszym na przyszlosc.

      keton
    • @keton
      Bank nie wywiązał się z regulaminu promocji. To reklamują klienci. Szybkość nie ma tu znaczenia.

      PyramidHead
    • a z jakiego punktu się nie wywiązał?

      abc
    • Ok to od razu idzcie do sadu, bo rzecznik oplacany przez banki wam nie pomoze.
      Tylko w ten sposob doprowadzicie do tego, ze takich prostych promocji juz nie bedzie.
      Nie potraficie pogodzic sie z faktem, ze raz sie uda zalapac w limicie a raz nie.
      Zgadzam sie bank troche zawinil, bo z opoznieniem poinformowal o zakonczeniu promocji, ale cos straciliscie na tym?

      keton
    • Chodzi o zasady, a nie o śmieszne 20 zł.

      Andrzej
    • @abc
      § 2.
      1.

      PyramidHead
    • Andrzej, ale jakie zasady. Wszystko bylo z regulaminem (a nie bylo w nim slowa „niezwlocznie”). Zauwaz, ze bank nic nie musi, to nie jest ich obowiazek – to ich dobra wola, ze ogranizuja tego typu promocje. Apeluje o rozwage.

      keton
    • @keton
      Ja składam tylko reklamację.

      PyramidHead
    • @keton
      „nie było w nim słowa niezwłocznie” – według tej logiki mogli wyłączyć 6.12.2018.

      PyramidHead
  • Wszystkie propozycje są dobre czas działać. Im głośniej tym efekt końcowy może być zaskakujący. Wydaje mi się, że najpierw odwołanie, następnie Rzecznik Konsumentów.

    Andrzej Odpowiedz
  • Santander przerósł sam siebie. Miałem dostać nagrodę za założenie konta do końca października. Nie dali. Napisałem reklamację w listopadzie. Uwzględnili i napisali, że nagrodę wypłacą do końca grudnia. Grudzień minął i nic. Poszła kolejna reklamacja. No i odpowiedź na nią że nagrodę wypłacą do końca stycznia. Wypłacą wszystkie nagrody i spadam. Ilu ludzi tak nabili, którzy nie upomnieli się o swoje?

    Jaro Odpowiedz
    • Mnie mieli wypłacić za otwarcie do końca grudnia. Wczoraj znalazłem odpowiedź na reklamację z 1/1/2019 w której twierdzą że nagroda się nie należy bo ich zdaniem nie było zgody marketingowej (mimo że zaznaczałem wszystkie). Poszło odwołanie ale to jest już 2x w przeciągu krótkiego czasu gdy ten śmieszny bank usiłuje wykpić się z nagrody. Jak na te 20zł przymknąłem oko to teraz już mnie nieco zirytowali.

      Pietia
  • Mnie już zmęczyli. Złożyłem odwołanie. Gdy odpowiedź będzie negatywna to składam wypowiedzenie.

    Andrzej Odpowiedz
    • Popieram masowe składanie wypowiedzeń przez osoby, które nie otrzymały 2 dych. To oznacza większą ilość promocji dla zakładających rachunki w tym bank :)

      abc
    • Widzę, że podoba się Tobie sposób w jaki Santander traktuje klientów. Nie widzisz jakie problemy mają klienci tego banku w związku z różnymi akcjami, np. brak premii za wpływ wynagrodzenia itp. według Ciebie wszystko jest ok.

      Andrzej
    • Andrzej, sorry ale zachowujesz sie jak rozkapryszone dziecko z ta deklaracja wypowiedzenia. Albo jak pies ogrodnika – sam nie skorzystasz to innym tez nie dasz. Powtarzam ponownie – przez takie zachowania dzial marketingu Santandera przestanie organizowac tego typu promocje. I nikt nie skorzysta. Dajcie prosze juz spokoj. Moze zarobicie przy nastepnych promocjach.

      keton
  • napisze ktos kto w ogóle dostal premię i o ktorej sie rejestrował bo coś mi sie wydaje ze nikt nie dostał

    Romek Odpowiedz
  • Mail 20 listopada o 10:58, brak.

    qqq Odpowiedz
  • Mail 20.11 11:24, premii brak, reklamacja rozpatrzona negatywnie. Złożyłem odwołanie.

    Roen Odpowiedz
  • Keton ma rację. Stojąc na gruncie literalnej wykładni regulaminu Santander nie miał żadnego obowiązku usuwać reklamy po wyczerpaniu puli wniosków.
    W tej sprawie chodzi jednak o przyzwoitość w zachowaniu, której Santanderowi najwyraźniej zabrakło. Być może to ich ład korporacyjny nakazuje niedomówienia interpretować na niekorzyść klienta i mieć go w dupie.

    Bufon Odpowiedz
    • Regulamin nie może stać ponad prawem. A prawo mówi, że każde działanie musi być zgodne z tzw. ogólnie przyjętymi obyczajami. Banki znane są z wszelkiego rodzaju nieuczciwych sztuczek w relacjach z klientami, więc oczywistym jest, że w przypadku tej promocji też taką zastosował.

      Tomaszek
    • Nie obraź się. Żaden przepis prawa nie obliguje Santandera w tym wypadku.

      Mówimy raczej o dobrych manierach czy galanterii. Ale czego domagać się od banksterów, którym słoma wystaje. Co z tego, że z wypastowanych lakierek.
      Dużo może tłumaczyć lewackie logo Santandera. Czerwona kupa.
      Jak cię widzą tak cię piszą.

      A

      Bufon
    • Kolego, przestań bujać w obłokach i trzymaj się faktów. Przez 3 dni bank nie tylko zachęcał do promocji, ale także umożliwiał zgłoszenie, które potwierdzał emailem. Przez 3 dni, kierując się regulaminem, nieświadomi klienci wykonywali bezsensowną akcję.

      PyramidHead
    • Po raz kolejny pytam sie, ile na tym straciliscie? Nic? To teraz na pewno stracicie bo juz takich promocji nie bedzie

      keton
    • @keton
      Myśl pozytywnie. Może dzięki lawinie reklamacji następne promocje będą bardziej dopracowane :-)

      PyramidHead
  • Ja akurat dostałam 20 zł więc siedzę cicho ale zachowanie banku nie podoba mi się ze względu na brak profesjonalizmu i ewidentny błąd jaki popełnił, a mianowicie poinformowanie klientów o nie przyjmowaniu wniosków. Gdybym pisała reklamację napisałabym coś w stylu, że co prawda regulamin promocji informuje o limicie wniosków dlatego składając go w banku liczyłam się ze spóźnieniem co spowodowałby brak premii lecz w sytuacji kiedy bank zaprzestał przyjmowania wniosków podczas trwania promocji byłam przekonana, że mój wniosek znalazł się w gronie szczęśliwców, którzy otrzymają premię w wys. 20 zł. W związku z tym faktem poczyniłam pewne plany – obietnica zakupu lodów dla moich dzieci/wnuków/ siostrzeńców. Niestety planów tych nie mogę spełnić i codziennie jestem narażona na szykany ze strony wyżej wymienionych, co powoduje u mnie poważne stany nerwicowe i zastanawiam się nad lekoterapią:)

    BiancaM Odpowiedz
  • Skoro nie zablokowali od razu promocji to powinni wskazać listę osób które załapały się, z datą i godziną i każdy mógłby sobie sprawdzić. Albo podczas promocji podać bieżący licznik. Obecne zachowanie banku spowodowało, że wielu wisienkowiczów jest wkurzonych. Jak można zapraszać do promocji która została już wyczerpana. Może odpisze ktoś z santander na to pytanie. Nie ważne czy chodzi o 2 zł czy 20 000 zł.

    Jaro Odpowiedz
  • witam, ja miałem przeboje z Wbk (jeszcze przed przekształceniem) gdzie założenie konta i transakcje dawali 150 zł, i oczywiście niedali, na 4 reklamacji jak mantra powtarzali ze skorzystałem z wcześniej promocji gdzie dawali 150 zł za założenie konta (oczywiście nie założyłem w tej promocji konta). Dopiero założenie sprawy u arbitra bankowego (koszt 50 zł) spowodowało ze oddali 150 zl w ramach dobrych relacji biznesowych ale nadal podtrzymywali swoje stanowisko ze ta kwota i tak mi sie nie należy. Stanowisko arbitra było że racja jest po mojej sprawie i musieli dodatkowo oddać 50 zł za arbitra i po reklamacji oddali 80 groszy odsetek bo zagroziłem ze pójdę do sadu cywilnego (gdzie same minimalne koszty pozwu wynoszą 30 zł ) i sprawę odsetek wygrywam na jednej rozprawie niejawnej mając orzeczenie arbitra.
    Podsumowując za 20 zl nie opłaca się iść do arbitra bo koszty są dużo wyższe, a dowody ty musisz dac a nie bank że on nie kłamie:)

    mer555 Odpowiedz
    • no nieźle… jakie doświadczenia cenne, dzięki za podzielenie się, bęziemy o to mądrzejsi ;D

      villemo09
  • Santander, Pani dyrektor, warto było stracić zaufanie tysięcy klientów dla 20zł?

    PyramidHead Odpowiedz
  • Ustawa z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów:

    Art. 24. 1. Zakazane jest stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.

    2. Przez praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów rozumie się godzące w nie sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami zachowanie przedsiębiorcy, w szczególności:

    2) naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;

    Krzysztof 2 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy