20 zł premii za wydanie 50 zł kartą dla obecnych klientów Nest Banku

Zakończona

Ruszyła mega prosta promocja Nest Banku dla swoich obecnych klientów. W zamian za wydanie 50 zł zyskać możemy 20 zł premii. Jest jednak pewien haczyk.

20 zł za wydanie 50 zł dla obecnych klientów Nest Banku
Aby skorzystać z promocji należy być klientem Nest Banku, który posiada rachunek osobisty w PLN oraz wydaną do niego kartę debetową Visa. Bank jednak ma dwa zastrzeżenia. Po pierwsze – nie chce płacić osobom, które dopiero zawnioskują o kartę – jej data wydania musi się mieścić w zakresie 1.01.2016 – 15.08.2017. Po drugie – kartą nie mogliśmy wykonać ani jednej operacji od 1.07 do 31.08.2017, a w pierwszym półroczu 2017 mogliśmy z niej skorzystać maksymalnie raz. Mowa o jakichkolwiek operacjach kartą (nie tylko bezgotówkowych).

Jeśli spełniamy te warunki, to konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji oraz znalezienie i odkurzenie naszej nieużywanej karty. Wymagane jest wykonanie nią co najmniej 3 operacji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 50 zł do końca września 2017. Bank zaliczy nam praktycznie wszystkie płatności bezgotówkowe oprócz płatności za gry hazardowe, usługi finansowe, usługi towarzyskie oraz w gabinetach masażu. Przyznam, że takiej definicji jeszcze nie widziałem :)

Premia w wysokości 20 zł zostanie wypłacona do 15.10.2017. Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ktoś się łapie? :D

    Stefek Odpowiedz
    • Nawet nie wiem gdzie leży. Muszę dom przeszukać, PIN znaleźć. Ale dla 20zł mogę zrobić porządek w szafach.

      aircrash
    • Ja się łapię. Nawet przysłali mi maila, żebym się zarejestrował :)

      werserk
  • ja – moja karta nawet nie została aktywowana :D

    Ju Odpowiedz
    • Witaj w klubie :D

      rolin
    • Mojej właśnie w sierpniu skończył się termin przydatności (bez aktywacji). Z automatu nowej nie dostałem, natomiast wnioskowanie o nową zostało anulowane ze względu na… posiadanie karty. Takie rondo bez zjazdu. ;)

      jmg
    • O, chyba mam coś takiego… Muszę dom przeszukać :-)

      moo
  • Ja zamówiłem kartę w promocji z bonem do rossmanna i nie użyłem jej jeszcze ani razu. Czekałem właśnie na taką promocję :)

    Aleksy Odpowiedz
  • Proszę admina o spytanie banku i potwierdzenie, czy nie można było wcześniej dokonać operacji gotówkowych?

    msi190 Odpowiedz
  • Co z kartami wydanymi do rachunków otworzonych w 2015r?

    radek11 Odpowiedz
  • czy gdzieś jest zapisana data wydania? Na mojej nieaktywnej jest jeszcze smart bank.

    karampuk Odpowiedz
  • No to ładnie wykluczyli tych z ostatnich promocji z premią 75 zł oraz tych, którzy skorzystali z kart Visa Nesta przy zasilaniu SkyCasha…

    pws Odpowiedz
    • Osób, które skorzystały z promocji z premią 75 zł wcale nie są wykluczone z tej promocji. U mnie jedna osoba brała udział w promocji z 75 zł, a teraz dostała zaproszenie również do tej promocji. I według dat łapie się i na tą promocję.

      Anna
  • A co z kartami wydanymi wcześniej ?
    Ja mam kartę od IV-2015 ?
    Zwrot na kartę z visaoferty to też operacja kartą w rozumieniu regulaminu ?

    mbo Odpowiedz
    • „Zwrot na kartę z visaoferty to też operacja kartą w rozumieniu regulaminu ?”
      — raczej nie, bo regulamin promocji mówi o operacjach wykonanych przez klientów (osoby fizyczne), a zwrotu dokonuje Visa (czy ktoś taki); dodatkowo w regulaminie rachunków Operacja jest zdefiniowana jako płatność lub wypłata.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja sie zalapalem. Nigdy nie uzylem smart/nesta bo nie pamietalem PINu ktorego u nich nie mozna zmienic za darmo. W SC tez sie ta karta nie chciala dodac, teraz sie okazuje ze na cale szczescie :) takze 20 mam juz w kieszeni, o ile znajde PIN!

    koles Odpowiedz
    • Możesz obejść się bez PIN’u wykonują transakcję on-line.

      mbo
    • mi PIN sie zagubił, na pytanie na infolinii jak odzyskać dostałem odpowiedź przez wydanie duplikatu karty ? spróbuje przez internet, po aktywacji nie da się podłączyć karty pod netflixa :/ visa z millenium normalnie jest obslugiwana a tu info, że bank prawdopodobnie nie obsługuje transakcji międzynarodowych, ma ktoś pomysły na proste 3 transakcje w sieci bez pin? :) jakoś wszystko z sieci już Dzikus kupił ?

      Dzikus
    • Nest przy pierwszej płatności żąda PINu. Testowałam dziś na dwóch kartach gdzie wykonywałem pierwsze płatności.

      Iza
    • Infolinia jakaś niedoinformowana, na stronie promocji zostało napisane:

      Co zrobić, gdy zapomnę lub zgubię PIN do karty?
      Skontaktuj się z naszą infolinią (801 800 188, +48 22 438 41 41). Po przeprowadzeniu weryfikacji, konsultant przyjmie od Ciebie dyspozycję wydania numeru PIN, który otrzymasz pocztą.

      wojtekkkkkkkkkkk
    • @Iza, ale Ty piszesz o pierwszej transakcji z pinem zanim wykonasz zbliżeniową czy internetowe to też dotyczy?

      Dzikus
    • Pierwsza „stacjonarna” wymaga włożenia karty do terminalu i podania PINu. Nie wiem jak z internetowymi bo wszystkie wykonałam w sklepie.

      Iza
  • Moga byc walutowe?
    I czy moze byc to karta VPay?

    dfss Odpowiedz
    • Niestety, tylko karta wydana do ror prowadzonego w złotych.

      Don Quijote de la Mancha
    • dzwonie wlasnie na infolinia i pani twierdzi ze vpay i konto walutowe jest ok
      A mozesz dac mi fragment z regulaminu ktory to wyklucza?

      dfss
    • Ogólnie regulamin mówi o posiadaniu Karty i wykonywaniu (bądź nie, w ostatnich miesiącach) Operacji Kartą; Karta jest zdefiniowana w § 2 jako „karta debetowa Visa wydana do Rachunku ROR Klienta, na zasadach określonych w Regulaminie Rachunków” — to wydaje się w porządku, ale Rachunek ROR jest tam zdefiniowany jako „rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Nest Konto prowadzony w złotych, na zasadach określonych w Regulaminie Rachunków”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Czy ktoś się doczytał i może potwierdzić czy karta Visa business wydana do konta firmowego dla osób prowadzących jednoosobowa działalność łapie się do promocji czy musi być strikte wydana do konta osobistego?

      Michał
  • Ktoś się pewnie złapie, w skrócie kto założył konto w latach 2016-2017 i nie korzystał z karty…

    sojer Odpowiedz
  • czyli transakcje internetowej payU też mogą być?

    Kasia123 Odpowiedz
    • Tak :)

      Aleksy
    • Tak, w regulaminie promocji wyraźnie jest zaznaczone, że chodzi o wykonanie w Operacji „w tym również internetowych”, pamiętaj tylko, żeby to była operacja kartą, a nie pay-by-link (choć nie wiem, czy te w Nest już działają); transakcja kartowa to taka, gdzie trzeba przepisać dane karty, łącznie z kodem z tyłu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Robiłem 1 transakcję w grudniu po założeniu konta,potem nic chyba się łapię ?

      Zdzisiek80
  • Jak nie wyrabiałem karty i ją teraz zamówię nie łapę się do promocji?

    falisinski Odpowiedz
  • tez dostalem maila dzis – sie mocno zdziwilem, mam karte, nie mam pinu – chcialbym go zmienic, na necie nie mozna, czy tylko w oddziale zmiana pozostaje?

    sunwoj1 Odpowiedz
    • W oddziale też nie można (o ile są w ogóle jakieś oddziały), jedyna opcja to zastrzeżenie karty i zamówienie duplikatu.

      ceber
  • Allegro prowizja zalicza się do tej promocji?

    Damianos Odpowiedz
  • Karta Nesta faktycznie zalegała mi w szufladzie, miałam żal do siebie, że po co ją zamówiłam, skoro jej nie używam i wala mi się po kątach… a tu taka promocja dla mnie :P

    ciuchcia Odpowiedz
  • Ja zamówiłam kartę w promocji z bonem do Decathlon,a że to tylko jedna transakcja w czerwcu,to idealnie siadło :) miło,bo myślałam że po lokacie witaj nie czeka mnie już żadna korzyść z tego konta. Dzięki za informacje!

    Mi Odpowiedz
  • Ja to mam pecha, karta z 2016 nigdy nie używana i zachciało mi się ją wymienić na tą z logo nest banku i 22 sierpnia zamówiłem nową w miejsce zastrzeżonej :(
    W sumie dziwny ten okres karencji bo skoro promocja startuje teraz to graniczny mógłby być 31 sierpnia i to by wystarczyło

    paolo Odpowiedz
  • A u mnie smuteczek bo jestem z konca 2015 roku…

    MZ Odpowiedz
  • Ja już nwm czy się w końcu łapię. Niby maila dostałem ale miałem duplikat robiony pod koniec sierpnia ;P

    luka89waw Odpowiedz
  • To ja jeszcze doprecyzuję. W promocji mogą wziąć udział osoby, które:

    posiadają Rachunek ROR oraz Kartę wydaną między 1 stycznia 2016r. a 15 sierpnia 2017r. przy pomocy której w okresie od 1 lipca 2017r. do 31 sierpnia 2017r. nie wykonali żadnej Operacji Kartą, a w całym pierwszym półroczu 2017r. tj. w okresie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r. wykonali maksymalnie jedną Operację Kartą

    Pozostali niestety odpadają. Jeśli więc ktoś łapie się na ten warunek, to może skorzystać. Dodam, że jako kartę rozumiemy kartę debetową wydaną do rachunku. Nie ma nic o jej obecnym stanie…

    Michał Odpowiedz
    • Szkoda, że wykluczają tych, którzy mają karty z 14 i 15 roku :(

      Wybrzeże Kości Słoniowej
  • Czy transakcja wyplaty liczy sie jako ta jedna transakcja i to samo pytanie o wPłatę w euronecie(tu uznanie widac jako przelew przychodzący). Bo jak tak to mam dwie nie jedną :(

    Zuk Odpowiedz
  • Jak na złość mam DWIE transakcje w czerwcu. Beee…

    qq Odpowiedz
  • Regulamin mowi o puli nagrod, ale nie definiuje jej wielkosci.

    Krutki Odpowiedz
  • Serio w NEST nie da się zmienić PINu za free? Można korzystać tylko z PINu wygenerowanego przez bank, a nie swojego? Ja nie mam tam karty, ale chciałem polecić to konto znajomym, jednak chyba trzeba będzie zrezygnować z tego.

    Marcin H Odpowiedz
    • tam nawet PIN nie jest generowany przez Bank, a przez BZ WBK, ktory obsluguje ich karty, stad mozliwosc zmiany tylko w bankomacie BZ WBK, analogicznie było w Meritum Banku i chyba Toyota /VW (?)

      Dzikus
    • O nie wiedziałem :) A darmowo? W BNP chcą 10 zł za nowy pin :P Chyba że w bankomacie free

      luka89waw
    • w neście zmiana pinu w bankomacie BZ WBK to koszt 5 PLN, wydanie duplikatu karty z wysyłką nowego PIN za darmo, powinno być na odwrót, klienci zmienialiby PIN na swój i nie zapominaliby go :) A teraz ciekawostka o BNP – odbiór PINu jest możliwy tylko przez wysłanie SMSa na skrócony numer Banku, ale numeru tego nie obsługują wszyscy operatorzy np Virgin Mobile zgodnie ze swoim cennikiem nie świadczy usługi wysyłki SMS na ten numer :) w takim przypadku BNP zaproponował mi wysyłkę PIN pocztą w cenie 25 PLN, skończyło się na zmianie numeru tel w oddziale, ale to nie pomogło bo Bank życzy sobie wysyłki SMS nie z aktualnego numeru tel a z numeru z wniosku o kartę? bałagan mają, żeby nie powiedzieć burd.l ?

      Dzikus
    • A to ciekawe, zakładałem konto w BNP w grouponowej promocji i PIN przysłali mi właśnie na numer w Virgin Mobile.

      ceber
    • i nie miales problemu z wysylka sms z virgin mobile?

      Dzikus
    • #Dzikus Kiedyś w wątku BGZ BNP ktoś tłumaczył jak to jest z tymi sms w VM, na niektóre nr VM przychodzą bez problemu. Jakimś wyjściem może być przeniesienie tego nr do innej sieci, złapanie bonusów i powrót po ich wykorzystaniu :)

      Benito
    • Ja tłumaczyłem, jedne numery są na platformie Play a inne na Virgin.Te z Virgina są du…ne i nic się nie da z tym zrobić, nie obsługują i już.CMOKi nic nie pomogą :/

      Zdzisiek80
  • Dziękujemy za świetną promocję, dającą czytelny sygnał – nie korzystać z karty Nestbanku. Jutro zerowanie konta i karta do szuflady.

    ceber Odpowiedz
  • No nie do wiary, pobrali mi 25 zł za aktywację karty. Mają poczucie humoru… Nie ma to jak zrazić do siebie klienta, który trzyma u nich sporo oszczędności z uwagi na dobre oprocentowanie na rachunku oszczędnościowym :)

    Madziunia Odpowiedz
    • Skoro się zraziłaś to pewnie te środki przelejesz do innego banku i konto zamkniesz? Za nie czytanie TOiP wiń nie bank, tylko siebie. Do banku (ale i do livesmarter) można mieć co najwyżej pretensje że „promocją” nazywają akcję połowu jeleni, czyli ludzi którzy mieli kartę ale jej nie używali, więc pewnie nie pamiętają PINu i dadzą się naciągnąć na duplikat karty z nowym PINem.

      ceber
    • Ja tu „tylko” podrzucam i prześwietlam promocje. Jest, to o niej piszę.

      A co do opłaty, to w zasadzie przy większości opisów wymagających wyrobienia karty Nesta o niej wspominam.

      Michał
    • Masz rację, jeleniami są Ci co zamawiają nową kartę bo zapomnieli pinu… można przecież otrzymać nowy PIN.

      Co zrobić, gdy zapomnę lub zgubię PIN do karty?
      Skontaktuj się z naszą infolinią (801 800 188, +48 22 438 41 41). Po przeprowadzeniu weryfikacji, konsultant przyjmie od Ciebie dyspozycję wydania numeru PIN, który otrzymasz pocztą.

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Ej, ej! Przecież ja tu nie mam żadnych pretensji – doczytałam sobie toip i napisałam komentarz poniżej dlaczego tak się u mnie stało… Kartę wyrabiałam ponownie kilka miesięcy temu, żeby w razie „W” mieć dostęp do pieniędzy, które trzymam u nich na oszczędnościowym, nie miało to związku z obecną promocją, teraz tylko aktywowałam zamówioną wcześniej kartę i zobaczyłam niespodziewaną opłatę. A poprzednią kartę miałam jeszcze z czasów kiedy Nest był Smartem i ważność poprzedniej zwyczajnie mi minęła. Ale komentarz doprecyzowujący postanowiłam napisać, bo może ktoś też nie czyta wszystkich wpisów na blogu (sorki adminie, przeważnie klikam w to, co mnie interesuje bezpośrednio :P ) i po prostu przegapi coś, o czym admin pisał w innym wpisie. No hard feelings – to, że jestem baba nie oznacza, że wpadłam tu pohejtować :D

      Madziunia
    • „ważność poprzedniej zwyczajnie mi minęła”
      — ale przecież wznowienie pierwszej karty powinno być bezpłatne?
      Mam nadzieję, bo za kilka miesięcy kończy się ważność mojej, jeszcze z kotkiem…

      Don Quijote de la Mancha
    • @Madziunia – no to składaj reklamację, bo za kartę wznowioną nie powinni Cię obciążać. Mnie nie obciążali, też mi ważność starej karty minęła parę miesięcy temu, przysłali nową i aktywowałem ją do promocji z Visa Checkout.

      ceber
  • Już sobie doczytałam wszystko w toip – wydanie duplikatu lub drugiej i każdej kolejnej kart, a także jej aktywacja to prowizja w wysokości 25 zł. Ponadto następnie opłata roczna za drugą i kolejną kartę to 25 zł. Tak więc nie pozostaje nic innego jak wydać te 5 dych, odzyskać 20 zł, popłakać nad utraconym w wyniku skorzystania z promocji piątakiem i na przyszłość czytać wnikliwiej toip…

    Madziunia Odpowiedz
    • Opłata roczna za „drugą kartę” jak sama nazwa wskazuje pobierana jest wtedy, gdy ma się dwie karty (lub więcej).

      ceber
    • @ceber, na pewno?
      Zauważ, że tu nie jest mowa o bezpłatnej jednej karcie, a o pierwszej (w ramach Umowy ramowej). Kiedyś tam nawet telefonowałem, by spytać, czy jeśli zamknę swoją kartę PLN, a potem zamówię V Pay EUR, to będzie ona bezpłatna — i niestety odpowiedź brzmiała „nie”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Opłat pobierana jest za wydanie drugiej i kolejnej karty.

      Michał
    • @Don: oczywiście, że jestem pewien. Duplikat karty to nie „druga karta”, podobnie jak karta wydana w miejsce karty „przeterminowanej” to już nie jest pierwsza karta, a za taką kartę nie pobierają.

      ceber
    • @ceber
      „karta wydana w miejsce karty „przeterminowanej” to już nie jest pierwsza karta” — a właśnie, że jest, tylko w kolejnej inkarnacji.

      A jak chodzi o Twoje twierdzenie „opłata roczna za »drugą kartę« jak sama nazwa wskazuje pobierana jest wtedy, gdy ma się dwie karty (lub więcej)”, to na infolinii mi jednoznacznie powiedzieli, że jeśli się jakąś kartę zamknie, a potem otworzy nową, to nie będzie ona „pierwsza”, w więc nie będzie bezpłatna (mimo, że klient nie będzie miał dwóch lub więcej). Wiem, że infolinie często głupoty plotą, ale za tym przemawia też zmiana toip, kiedyś było tam: „jedna karta klienta w Banku SMART / kolejna karta klienta w Banku SMART” z przypisem „Opłata za kartę jest pobierana w przypadku, gdy klient jednocześnie posiada kartę płatniczą do SMART Konta prowadzonego w PLN i SMART Konta EU dla klientów indywidualnych”; później zmieniono na „Opłata za korzystanie z pierwszej Karty (w ramach Umowy ramowej) / Opłata za korzystanie z drugiej i kolejnych Kart”, zniknął też ten uściślający przypis…

      No nic, pozostaje mi zapytać ich jeszcze raz, tym razem przez wiadomość w bankowości, żebym miał to na piśmie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie wiem czy o to chodzi ale mogę podpowiedzieć że ja wyrobiłem trzeci raz kartę do rachunku w PLN (Bo „zgubiłem”) i zawsze była / jest za darmo. Nawet w 3-4 dni dochodzi.

      luka89waw
    • @ Don Quijote de la Mancha nieprawda. Za wyrobienie nowej karty nie płaci się nic oczywiście jeśli pierwszą zastrzeżesz wydaną do konta. Opłata jest pobierana wtedy kiedy masz pierwszą kartę do konta i chcesz sobie wyrobić drugą i kolejną wtedy opłata jest pobierana. Tu masz odpowiedź z banku https://i.imgur.com/x3M1UZn.png

      Patryk
  • Uwaga: zmiana PIN lub wydanie nowego PIN to 10 zł. A ponieważ zapewne zapewne mało kto z Was znajdzie tę małą przezroczystą karteczkę z PIN przysłanym przez nich, to realny zarobek to 10 zł lub jak u Madziuni strata 5zł!!!

    aircrash Odpowiedz
    • Wg infolinii (dwa telefony) i pracownika w oddziale Nest Banku nie można wyrobić nowego PIN-u do karty. Poinformowano mnie, że jeśli nie znam PIN-u, mogę jedynie wyrobić duplikat karty, wraz z którym przesłany zostanie nowy PIN (osobnym listem oczywiście). Operacja jest darmowa. Zmienić PIN można jedynie wówczas, gdy zna się PIN stary. Operacja kosztuje 5,00 PLN i można ją wykonać w bankomatach WBK. Nie dopytałam niestety, czy wyrobienie duplikatu nie oznacza, że nie można wziąć udziału w promocji.

      KatJa
    • Czyli w banku panuje niezły… bałagan! Na swojej stronie umieścili info:

      Co zrobić, gdy zapomnę lub zgubię PIN do karty?
      Skontaktuj się z naszą infolinią (801 800 188, +48 22 438 41 41). Po przeprowadzeniu weryfikacji, konsultant przyjmie od Ciebie dyspozycję wydania numeru PIN, który otrzymasz pocztą.

      Eh… czy znacie jakiś bank w którym nie ma sprzecznych informacji na w dowolnej konfiguracji poniższych źródeł informacji: strona www, infolinia, oddział, dokumenty ? Mam wrażenie że we wszystkich bankach panuje totalna dezinformacja… i to celowa.

      wojtekkkkkkkkkkk
  • w końcu coś dla mnie od tego banku :)
    wziąłem udział w promocji z voucherem Decathlon i w czerwcu wykonałem 1 płatność kartą :)

    Andrus Odpowiedz
  • Spodziewam się kolejnej edycji tej promo dla klientów zakładających konta za bon NBP , póki co kartę trzeba schować głęboko . Prośba do Admina , żeby na świetlil bankowi czego starzy klienci oczekują. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • czy wypłata z bankomatu też jest Operacją Kartową????? bo niestety wypłaciłem 2 razy :(

    miki Odpowiedz
  • właśnie mi odpowiedzieli, że mam kartę wydaną 16.12.2015 – tak więc wraca do szuflady

    karampuk Odpowiedz
  • Miał ktoś tak że nie mógł ta karta zapłacić w internecie? Próbowałem doładowanie przez payu, dodanie do paypala i płatność za spotify i nic nie poszło… Karta nigdy nieużywana, a pin niestety zapomniany

    Aleksy Odpowiedz
    • A w sklepie stacjonarnym działa (poniżej 50 zł)?

      Kiedyś często karty trzeba pierwszy raz było użyć stykowo-pinowo… Teraz już rzadko, ale może to tego typu problem, na pewno warto spróbować raz zapłacić zbliżeniowo, może się przekonasz, czy w ogóle działa, a może przypadkiem ją to uaktywni, …

      Don Quijote de la Mancha
    • mi nie działała z netflixem, ale dziś udało mi się zapłacić przez allegro, możliwe, że pierwsza trans w sie i musi byc z kodem 3D Secure, a później da się już podpinać kartę?

      Dzikus
    • Masz rację Don. Pierwsza operacja tą kartą wymaga włożenia do terminala i wstukania PIN. Dopiero kolejne idą zbliżeniowo.

      drudar
  • PIN zapodziałam, ale wykonałam 3 transakcje z 3D Secure w Allegro. Czy to się liczy do operacji kartą? Niestety nie widzę tego jeszcze na koncie, co jest dziwne, bo było wykonane 07.09.

    Iza Odpowiedz
  • słuchajcie, moja transakcja jednak też została odrzucona, kontakt na infolinię i dowiedziałem się, że karta aktywowana w bankomosci internetowej lub mobilnej nie jest w pełni aktywna, pierwsze jej użycie musi być z PINem a le po podaniu pelnego numeru karty i daty jej waznosci Pani dokonała jej pełnej aktywacji, trohe dziwne te procedury mają

    Dzikus Odpowiedz
  • Dla tej promki to chyba dobrze doładować skycash pewnie?:P

    luka89waw Odpowiedz
  • 1. Po otrzymaniu od nich e-maila, że jest promocja skierowano mnie na ich stronę, gdzie trzeba było się zapisać na te promocję. Podałem swój adres e-mail i tyle. Nie dostałem żadnej wiadomości potwierdzającej, że jestem zapisany.
    2. Spełniłem już warunki czyli wykonałem 3 transakcje za razem 50 zł. Czy wiecie do kiedy trzeba czekać na te 20 zł (podali jakiś termin info o przyznaniu nagrody)?

    bananek Odpowiedz
    • „Premia należna Uczestnikowi zostanie wypłacona jednorazowo na Rachunek ROR prowadzony na rzecz Uczestnika w Banku w terminie do 15 października 2017 roku”

      Andrus
  • Właśnie dowiedziałem się, że od 10.09 promocja skończyła się, tzn. nie można się już rejestrować.

    Mariusz Odpowiedz
  • Czy to prawda z tą rejestracją???

    Agata Odpowiedz
  • Przecież w załączonym regulaminie jest, że przystąpić do promocji można do 10 września.a dziś już 12-ty.

    kamilo Odpowiedz
    • Niby…

      Organizator ma prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji w przypadku wyczerpania puli Premii, o czym poinformuje stosownym komunikatem zamieszczonym na Stronie Promocyjnej.

      ale jakby nie poinformował… więc powinna jednak trwać.

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Dobra moja pomyłka, widziałem 30 a nie 10 i pomyślałem że domagasz się możliwości rejestracji ;)

      wojtekkkkkkkkkkk
  • Ktoś dostał już 20 zł ?

    michalk Odpowiedz
  • Wypłata do 15.10, więc oczekuje w poniedziałek. też nie dostałem potw. że biorę., choć wcześniej przyszło zaproszenie i się zapisałem.

    bananek Odpowiedz
  • A u mnie (i pewnie nie tylko) dziś wszedł bonus :)

    ggrzes Odpowiedz
  • U mnie tez ;))

    Karolina Odpowiedz
  • Też potwierdzam, 13.10 zaksięgowany bonus :)

    marcin85 Odpowiedz
  • I ja również dostałam ;)

    ciuchcia Odpowiedz
  • a ja nie dostałem, dzisiaj złożona reklamacja, zobaczymy…

    gregoopl Odpowiedz
  • Witam,
    Operacje dokonane 27 września, zaksięgowane dopiero 02 października. wg regulaminu operacje muszą być wykonane 1-30 września, nie ma nic o ich zaksięgowaniu z końcem ubiegłego miesiąca.
    Nie wiem dlaczego bank potrzebował aż 4 dni, żeby zaksięgować te transakcje.
    czy ktoś ma podobną sytuację?

    MICHAŁ Odpowiedz
    • Miałem podobną sytuację – premia została mi wypłacona.

      macelo79
    • Zgadza się, cwaniakują wykręcając się datą zaksięgowania. Regulamin wspomina tylko o wykonaniu transakcji, w reklamacji pośrednio przyznali się, że transakcje zostały wykonane we wrześniu, więc przy kolejnym odrzuceniu zainteresuję sprawą redaktora Samcika. Myślę że chętnie się pośmieje z banku, który przyznaje, że transakcje zostały wykonane, a potem uważa je za niewykonane.

      Pascal_
  • Zamykać konto czy czekać , kartę odkurzac czy jeszcze trochę pozwlekać. Prosiłbym Admina o przypomnienie się im w nowym roku. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy