T-Mobile Usługi Bankowe: 200 zł w bonie do empiku za wyrobienie karty kredytowej MasterCard Travel

Zakończona

Ruszyła promocja dla nowych i obecnych klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy chcą wyrobić kartę kredytową MasterCard Travel. W zamian za zamówienie karty i wydanie 750 zł bank nagrodzi nas bonem do sklepu empik.com o wartości 200 zł :)

200 zł do empik.com za kartę kredytową T-Mobile

90-dniowy okres karencji

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która nie posiadała żadnej karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe w ciągu 90 dni przed rozpoczęciem promocji – czyli od 1.09.2017.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy o wydanie karty MasterCard Travel i zawrzemy umowę. Wnioskować możemy do 30.01.2018.

Aby uzyskać voucher do sklepu empik o wartości 200 zł będziemy jeszcze musieli wykonać płatności bezgotówkowe kartą (w sklepach i internecie) na kwotę min. 750 zł w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Jeśli umowę podpiszemy w grudniu, to warunki musimy spełnić w styczniu.

Bank zaznacza jednak, że nie będzie brał pod uwagę transakcji z kodami MCC równymi 7995, 8999, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829 oraz 4900. Są to specyficzne kody usług, które ułatwiają wydawanie pieniędzy. Jeśli mamy zamiar wykonywać transakcje w „normalnych” sklepach, to nie musimy się o nic martwić. To, jaki kod MCC ma dany terminal płatniczy, sprawdzimy na stronie jakimcc.pl.

To tyle! Voucher o wartości 200 zł zostanie do nas wysłany SMSem w miesiącu następującym po miesiącu spełnienia warunków. W naszym przykładzie będzie to najpóźniej koniec lutego.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje karta MasterCard Travel?

Warto zauważyć, że w promocji nie wyrabiamy „zwykłej” karty MasterCard, ale MasterCard Travel. Karta ta różni się od zwykłego plastiku głównie tym, że premiuje transakcje walutowe 5% zwrotem, ale ze względu na niekorzystne przewalutowanie wychodzimy bardziej za zero, niż zarabiamy.

Jeśli chodzi o opłaty – pierwszy rok używania karty jest darmowy – nie ma opłaty rocznej. Ta pojawia się dopiero w drugim roku i może wynieść 70 zł (jeśli wydamy mniej, niż 7500 zł w ostatnich 12 miesiącach), 35 zł (jeśli wydamy mniej, niż 15000 zł) lub 0 zł (jeśli wydamy ponad 15000 zł). Oczywiście nie ma obowiązku trzymania karty tak długo.

Co ciekawe tabela opłat i prowizji wspomina również o opłacie 8 zł za dany cykl miesięczny karty. Ta nie jest jednak pobierana po wykonaniu min. 4 transakcji bezgotówkowych w cyklu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Hej próbuję złożyć wniosek ale nieskutecznie, przychodzi SMS, że na podstawie złożonych danych nie mogą mi przyznać karty. Raz robiłem to na kwotę 4000zł, później spróbowałem na kredyt w wysokości 1000zł i to samo. Dla mojej kobiety poszło, bez problemu tyle, że ona ma umowę o pracę, zarobki 1850, koszty utrzymania wpisałem 1600. Ja mam zlecenie za 1500zł miesięcznie i koszty utrzymania 1200 wpisane. Powodem są niskie zarobki, czy może da się jakoś zakombinować z kwotami utrzymania itp. ?

    Paweł Odpowiedz
  • Drodzy Livesmartowicze jak myslicie czy po wydaniu 750 zl mozna od razu zamykac karte?

    Dociekliwy Odpowiedz
  • Czy Umowę którą wysyłają na maila nalezy wydrukować i podpisać? Nie dostałem żadnej istrukcji do tego.

    RAREK_WYJADACZ Odpowiedz
    • Nie trzeba nic z tym robić

      abc
    • Dzięki

      RAREK_WYJADACZ
    • Jeszcze jedna sprawa. We wniosku podałem nr konta do weryfikacji danych. Nie dostałem informacji na jaki nr konta mam zrobić przelew. Po co to było?

      RAREK_WYJADACZ
    • Po wstepnej weryfikacji na samym koncu masz podane dane do przelewu (ostatni krok we wniosku).

      Anonnim
    • Dzięki. Nic nie odnotowalem, miałem tylko pole do wklejenia mojego nr konta. Dostałem już na maila wszystkie dokumenty i karta wisi w systemie. Myślicie że czekają jeszcze na ten przelew?

      RAREK_WYJADACZ
  • W pierwszym miesiącu naliczana jest opłata miesięczna czy nie ?

    Jox Odpowiedz
  • jak w nowym t-mobile sprawdzić mcc? bo kiedyś wiedziałem, ale zapomniałem

    asd Odpowiedz
    • >>>zapomniałem
      Ja na to zażywam Bilobil.
      Wyciąg…

      Bogdan
    • Niektore sklepy same w transakcjach podaja kody mcc ale wydaje mi sie, ze samemu nie ma jak tego sprawdzic. Najgorzej jak ktos wyda 750 zl a pozniej okaze sie ze jakis kod byl zly

      Dociekliwy
  • Czy platnosci ta karta kredytowa za zakupy na allegro bez problemu wliczaja sie?

    Dociekliwy Odpowiedz
  • Czy do otrzymania vouchera konieczne jest posiadanie karty kredytowej?

    Dociekliwy Odpowiedz
  • Czy za płatność zaliczki za rezerwację wczasów w TUI ma właściwy kod MCC, który zapewni zwrot 5%?

    Andrzej Odpowiedz
  • Uwaga,
    Promocja jest do 30.01, a nie do 31.01-wg regulaminu.

    AaBb Odpowiedz
  • Ktoś już coś dostał?

    Paweł Odpowiedz
  • Jakie są warunki zwrotu walutowego, bo płaciłem 173USDkartą przez neta, muszę coś zrobić prócz przystąpienia do promocji? i jak mają się te 173USD do cashbacku w pln/promocji/płatności za konta?

    asd Odpowiedz
  • Adminie , w załączonym regulaminie jest, że promocja obowiązuje do 30.01.2018 r. Dziś mamy już 31.01.2018 więc z tym : „zostało jeszcze 12 h” to chyba się pomyliłeś ?

    wiechu Odpowiedz
  • Witam. Złożyłam przez internet wniosek o kartę kredytową Mastercard Travel w ramach akcji promocyjnej. Karta przyszła już pocztą ale nie mogę jej aktywować. Na infolinii TMUB poinformowano mnie, że w maju 2016 roku wypowiedziałam poprzednią kartę razem z umowę ramową z Bankiem TMUB, dlatego teraz bez umowy ramowej aktywacja kk jest niemożliwa. Według konsultanta umowę ramową można podpisać tylko w placówce bankowej TMUB, do najbliższej mam ponad 100 km.
    Proszę o poradę jak rozwiązać tę sytuację bez wizyty w placówce.

    Joanna Odpowiedz
  • Czy zaliczona do tej kwoty 750 zł będzie transakcja z kodem 6011 (wypłata z bankomatu)?

    Dario Odpowiedz
  • Dostał ktoś z Was już ten bon ?

    Mati Odpowiedz
  • Dostał ktoś jakikolwiek SMS?

    Paweł Odpowiedz
  • pytanie z zupełnie innej beczki. czy ponosi się opłatę za przelew, jeśli wykonuje się płatność pay by link (np. dotpay) z rachunku karty kredytowej? czy nie ma to znaczenia jaki przelew, a i tak pobierze 6 %, min. 10 zł?

    joseba Odpowiedz
    • Jeśli to jest płatność kartą (CNP), to jest to transakcja bezgotówkowa bez dodatkowych prowizji czy odsetek; płatność kartą poznaje się po tym, że trzeba podać dane z karty (łącznie z kodem z tyłu).

      Don Quijote de la Mancha
    • tak, jestem tego świadom. w tym przypadku chcę ominąć wybór kartą, jako szybkiej płatności, tylko wybrać opcję Płacę z TMUB. w bankowości internetowej dokonuję przelewu pay by link nie z RORu, a z konta karty kredytowej. i tu moje pytanie, czy taka płatność traktowana jest jako płatny przelew przez Bank, czy nie ma to znaczenia jaki przelew, bo opłata zawsze będzie?

      joseba
    • to jeszcze inne pytanie. jeśli limit dla karty to X, to czy w miesiącu rozliczeniowym można przekroczyć łączną wartość płatności kartą powyżej wartości X? oczywiście zakładając, że w międzyczasie zostaje dokonana spłata KK i środki, aby przekroczyć limit X są na rachunku KK dostępne

      joseba
    • Oczywiście istnieje taka możliwość.

      mbo
    • ok, a jak to jest z tą płatnością pay by link z rachunku KK, o której pisałem powyżej?

      joseba
    • Na stronie TMUB znalazłem to:
      „Jaka jest różnica między transakcją gotówkową a bezgotówkową?

      Transakcja gotówkowa to pobranie pieniędzy z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje przy użyciu karty, a więc płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.”

      Ciekawe, co…

      Dario
    • Ja: chodzi o tzw. e-transfery – inaczej opcje „płacę z…”. Czy przy płatności taką metodą okres bezodsetkowy obowiązuje dla tej płatności?
      Bank: Jak najbardziej, jeżeli jest to transakcja przy użyciu danych karty, to okres bezodsetkowy jest zachowany.
      Ja: Wydaje mi się, że taka płatność polega raczej na przelewie z konta,bo formularz jest automatycznie wypełniany i danych z karty się nie wprowadza
      Bank: Rozumiem, w takim razie jeżeli jest to przelew również będzie zachowany okres bezodsetkowy.
      Ja: Czyli wypłata gotówki z karty kredytowej w sklepie podczas zakupów też ma standardowy okres bezodsetkowy? Bo jest to transakcja przy użyciu danych karty…
      Bank: Jeżeli jest to forma przelewu to jak najbardziej.

      Dario
    • Wynik
      Prowizję płaci się od transakcji bezgotówkowej takiej jak przelew z rachunku karty kredytowej, czyli za e-transfer lub inaczej „Płacę z…”

      Dario
  • Ale z drugiej strony wiem, że za e-transfer lub inaczej „Płacę z…” pobierane są opłaty jak za płatność kartą, więc nie powinno być pobieranej prowizji od właściciela karty…
    W tym TMUB nic nie wiedzą – co za dziady.

    Dario Odpowiedz
    • no, to rozpętałem małą burzę. czyli wychodzi na to, że dopiero na własnej skórze się dowiemy, jak zalicza się transakcję poprzez „płacę z…”, skoro nikt z doradców TMUB nie jest w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi

      joseba
  • @Don Quijote de la Mancha
    „…płatność kartą poznaje się po tym, że trzeba podać dane z karty (łącznie z kodem z tyłu).”
    Podanie CCV/CVC (kodu z tyłu) nie jest bezwzględnie wymagane – przykładowo na Amazonie tego nie wymagają.

    Dario Odpowiedz
    • Zgaduję, że chodzi o amerykański Amazon? Bo brytyjski kod ode mnie chciał (karta Alior Kantor GBP)…

      Don Quijote de la Mancha
  • odpowiem na własne pytanie „jeśli limit dla karty to X, to czy w miesiącu rozliczeniowym można przekroczyć łączną wartość płatności kartą powyżej wartości X? oczywiście zakładając, że w międzyczasie zostaje dokonana spłata KK i środki, aby przekroczyć limit X są na rachunku KK dostępne”.
    wg działu technicznego banku, przyznany limit X dla karty kredytowej jest zarazem limitem w całym cyklu rozliczeniowym, niezależnie od wartości środków na KK (po wcześniejszej spłacie)

    joseba Odpowiedz
    • dziwnie to brzmi :) ja już obracałem miesięcznie więcej, niż wynosił limit mojej karty, oczywiście jeśli wcześniej spłaciłem zadłużenie. Ale nie w T-Mobile.

      Michał
    • no, tu chyba mają taką dziwną politykę, bo od wczoraj, gdy zniknęły blokady z rachunku i zostały zaksięgowane płatności, nie mam już w ogóle możliwości płatności KK. gdy płacę kartą w internecie wyskakuje brak autoryzacji ze strony banku, więc ewidentnie oni blokują transakcje
      miałem tylko jeszcze zapytać, czy istnieją jakieś opłaty za nadwyżkę na rachunku KK. może Wy wiecie?

      joseba
    • >>>ja już obracałem miesięcznie więcej, niż wynosił limit mojej karty, oczywiście jeśli wcześniej spłaciłem zadłużenie. Ale nie w T-Mobile.
      Empiria. W TMB tak się nie da robić.

      Bogdan
  • Czy ktos z Was otrzymal juz bon do empika? Maja czas do konca lutego, ale widze, ze nie spiesza sie. Czytalem regulamin i nie ma zadnej informacji czy w dniu wyplaty nagrody trzeba byc posiadaczem karty, wiec mysle ze pora ja zamykac

    McKwacz Odpowiedz
  • Ja właśnie się pospieszyłem i wysłałem już wypowiedzenie karty w serii pozostałych wypowiedzeń. Jednak zanim do nich dotrze i zarejestrują w systemie to będzie marzec.

    takijeden Odpowiedz
    • Ja już złożyłem wniosek o zamknięcie karty. Na zamknięcie karty mają aż dwa cykle rozliczeniowe czyli samo zamknięcie karty trochę potrwa.

      McKwacz
  • Jest dziś 26 luty. Żadnego vouchera w formie kodu nie widać. Czy admin mógłby zabrać głos?

    Paweł Odpowiedz
  • Admin nic do tego nie ma. Minie luty, nie będzie kodu reklamacja-tak to działa.

    santech Odpowiedz
    • Jak nic nie ma? Przecież on wrzuca te promocje.

      Paweł
    • hahhaha sprawdź kto jest organizatorem promocji. Czy jak w telewizji reklamują coś co kupisz i Ci się popsuje to reklamację wysyłasz do telewizji? :)

      sebeksk
    • Dokładnie taką samą odpowiedź chciałem napisać, ale stwierdziłem, że szkoda klawiatury…

      abc
  • Hello. Transakcje zrealizowane to te dokonane czy rozliczone?…Dziś 27 a mi brakuje 250zł:/

    RAREK_WYJADACZ Odpowiedz
  • W regulaminie jest zrealizowane – powinny liczyć się wykonane transakcje.
    Z tego powodu ja dzisiaj jeszcze nie wykonuję transakcji – będę płacił kartą od 1 marca.

    mbo Odpowiedz
  • W koncu dotarl sms z voucherem ;)

    McKwacz Odpowiedz
  • Potwierdzam

    dd21 Odpowiedz
  • Są kody!

    Paweł Odpowiedz
  • a u mnie brak, a warunki spelnione

    ewa Odpowiedz
  • U mnie tez brak. Warunki spełnione chyba będzie reklamacja.

    Magda1lena Odpowiedz
  • Chyba nie obędzie się bez:(

    ewa Odpowiedz
  • u mnie też brak a warunki spełnione :(

    just me Odpowiedz
  • U mnie tez brak.znowu trza będzie podać reklamacje

    slayer28 Odpowiedz
  • Być może na dniach szykować mi się będą grubsze zakupy w empiku i jeśli byłby ktoś chętny spieniężyć swój voucher w rozsądnej cenie (wiadomo empik to droższy niż inne sklep) nabyłbym 2 takie vouchery o nominale 200zł. Proszę pisać na pocztę do nicku dodając cyfry 650 małpę kropkę i wp

    jankos Odpowiedz
    • Przepraszam obecnie jestem na starym smartfonie i różne gafy mi się zdarza popełniać bo urządzenie zamula. Nie wiem jak mi się to poprzestawiało: oczywiście końcówka to małpa wp kropka pl

      jankos
  • @jankos
    Po małpie/@/ nie ma kropki.

    Waldemar Odpowiedz
    • Za to po kropce jest pl, @jankos użył odważnego skrótu myślowego ?

      Don Quijote de la Mancha
  • @DQdlM
    Gratuluję zdolności dedukcyjnych.

    Waldemar Odpowiedz
  • Chyba wiem jaki może być powód nie przyznania vouchera. W moim przypadku transakcje zacząłem robić już 02.01 natomiast jak sobie patrzę na wyciągi to w moim przypadku generowany jest od 04 danego miesiąca. Wyszło tak że na wyciągu ze stycznia mam transakcje na kwotę łączną 700zl a więc teoretycznie brakło 50zl do spełnienia warunków. Te brakujące 50zl oczywiście jest zrobione ale weszło na wyciąg za grudzień mimo że data dokonania transakcji jak i księgowania jest na styczeń. W związku z tym reklamacja chyba jak najbardziej do rozpatrzenia pozytywnie. Zobaczcie jak to u was wygląda i dajcie znać.

    slayer28 Odpowiedz
    • Cykl rozliczeniowy nie powinien mieć znaczenia wg regulaminu §3.2

      „Aby Uczestnik otrzymał kod, zobowiązany jest do dokonania transakcji bezgotówkowych (z wykluczeniem przelewów z Karty) na łączną kwotę co najmniej 750 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4. poniżej. Przykład: gdy Umowa została zawarta w grudniu 2017 r. to ww. transakcje powinnyzostać dokonane w styczniu 2018 r.

      dzony
    • Możliwe, że jakiś pierdoła z banku błędnie wstawił do filtra okres rozliczeniowy, a nie miesięczny i część użytkowników nie dostała vouchera z automatu. Reklamuj

      Dario
  • Ja reklamację złożyłem wczoraj. Niestety nie udało się dodzwonić na infolinię – czekałem, czekałem, czekałem aż mnie rozłączyło. Napisałem wiadomość przez system bankowości elektronicznej.

    takijeden Odpowiedz
  • Reklamacja dziś złożona przez Bankowość Internetową. Zapewne poczekamy regulaminowe 30 dni na odpowiedź …

    vilq Odpowiedz
  • u mnie to samo…
    warunki spełnione…
    vouchera brak…
    reklamacja napisana…

    zgred Odpowiedz
  • Witam czy dostał już ktoś kod za transakcje przeprowadzone w lutym?

    23232 Odpowiedz
    • Jak za styczeń dostawali pod koniec lutego, to na pewno za luty komuś dają na początku marca :D

      Dario
  • @Dario @23232 wg regulaminu mają czas do końca następnego miesiąca czyli koniec marca.

    Właśnie dostałem odpowiedź z banku na moją reklamacje:
    odp jest negatywna ponieważ rachunek karty nie został otwarty na podstawie wniosku złożonego przez internet.
    Pamiętam że mój wniosek w pierwszym etapie został odrzucony (odp sms) ale potem sami dzwonili z infolinii i na takie same dane i limity kredytowe karta została przyznana.
    jeżeli Wam też tak odpowiedzą tzn że TM robi niezłe wałki na klientach i wiedząc jaką mieli pulę bonów do empiku wszystkie wnioski z automatu odrzucali a potem przyznawali karty w innym trybie bez informacji, że te nie biorą udziału w ww. promocji…

    Milon Odpowiedz
    • Ja bym się odwoływał, że konsultanci nie poinformowali mnie o tym, że kontaktują się ze mną nie w sprawie promocji, a korzystają z danych, które zostały im przeze mnie udostępnione w wyniku chęci przystąpienia do ww promocji.

      Dario
  • właśnie dostałem odpowiedź, że kod promocyjny zostanie mi przesłany do 20.03.2018 r.

    zgred Odpowiedz
    • Czy dotarły już do was kody po reklamacji które miały być niby wysłane do 20-03-2018? Bo u mnie dalej cisza . Czyżby była konieczna reklamacja do reklamacji?

      ewa
    • Ja również nie otrzymałem póki co kodu po reklamacji. Czekam do końca dnia a jutro reklamacja jak coś.

      _rob
  • moja reklamacja rozpatrzona pozytywnie kod ma być przesłany do 20.03.18, ciekawe czy to koniec tej zabawy ….

    robert Odpowiedz
  • U mnie taki samo zakończenie reklamacji.

    takijeden Odpowiedz
  • ja robiłam transakcje w lutym i do tej pory zero odzewu – napisałam reklamacje ponad tydz temu i cisza.

    Agaaaccca Odpowiedz
  • dostał już kod po reklamacji ?

    robert Odpowiedz
  • Ja tez (po reklamacji)

    ewa Odpowiedz
  • mam i ja…
    po reklamacji…

    zgred Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy