Ruszyła promocja dla nowych i obecnych klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy chcą wyrobić kartę kredytową MasterCard Travel. W zamian za zamówienie karty i wydanie 750 zł bank nagrodzi nas bonem do sklepu empik.com o wartości 200 zł :)
90-dniowy okres karencji
Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która nie posiadała żadnej karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe w ciągu 90 dni przed rozpoczęciem promocji – czyli od 1.09.2017.
Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy o wydanie karty MasterCard Travel i zawrzemy umowę. Wnioskować możemy do 30.01.2018.
Aby uzyskać voucher do sklepu empik o wartości 200 zł będziemy jeszcze musieli wykonać płatności bezgotówkowe kartą (w sklepach i internecie) na kwotę min. 750 zł w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Jeśli umowę podpiszemy w grudniu, to warunki musimy spełnić w styczniu.
Bank zaznacza jednak, że nie będzie brał pod uwagę transakcji z kodami MCC równymi 7995, 8999, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829 oraz 4900. Są to specyficzne kody usług, które ułatwiają wydawanie pieniędzy. Jeśli mamy zamiar wykonywać transakcje w „normalnych” sklepach, to nie musimy się o nic martwić. To, jaki kod MCC ma dany terminal płatniczy, sprawdzimy na stronie jakimcc.pl.
To tyle! Voucher o wartości 200 zł zostanie do nas wysłany SMSem w miesiącu następującym po miesiącu spełnienia warunków. W naszym przykładzie będzie to najpóźniej koniec lutego.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje karta MasterCard Travel?
Warto zauważyć, że w promocji nie wyrabiamy „zwykłej” karty MasterCard, ale MasterCard Travel. Karta ta różni się od zwykłego plastiku głównie tym, że premiuje transakcje walutowe 5% zwrotem, ale ze względu na niekorzystne przewalutowanie wychodzimy bardziej za zero, niż zarabiamy.
Jeśli chodzi o opłaty – pierwszy rok używania karty jest darmowy – nie ma opłaty rocznej. Ta pojawia się dopiero w drugim roku i może wynieść 70 zł (jeśli wydamy mniej, niż 7500 zł w ostatnich 12 miesiącach), 35 zł (jeśli wydamy mniej, niż 15000 zł) lub 0 zł (jeśli wydamy ponad 15000 zł). Oczywiście nie ma obowiązku trzymania karty tak długo.
Co ciekawe tabela opłat i prowizji wspomina również o opłacie 8 zł za dany cykl miesięczny karty. Ta nie jest jednak pobierana po wykonaniu min. 4 transakcji bezgotówkowych w cyklu.
Komentarze
Hej próbuję złożyć wniosek ale nieskutecznie, przychodzi SMS, że na podstawie złożonych danych nie mogą mi przyznać karty. Raz robiłem to na kwotę 4000zł, później spróbowałem na kredyt w wysokości 1000zł i to samo. Dla mojej kobiety poszło, bez problemu tyle, że ona ma umowę o pracę, zarobki 1850, koszty utrzymania wpisałem 1600. Ja mam zlecenie za 1500zł miesięcznie i koszty utrzymania 1200 wpisane. Powodem są niskie zarobki, czy może da się jakoś zakombinować z kwotami utrzymania itp. ?
• PawełDrodzy Livesmartowicze jak myslicie czy po wydaniu 750 zl mozna od razu zamykac karte?
• DociekliwyCzy Umowę którą wysyłają na maila nalezy wydrukować i podpisać? Nie dostałem żadnej istrukcji do tego.
• RAREK_WYJADACZNie trzeba nic z tym robić
• abcDzięki
• RAREK_WYJADACZJeszcze jedna sprawa. We wniosku podałem nr konta do weryfikacji danych. Nie dostałem informacji na jaki nr konta mam zrobić przelew. Po co to było?
• RAREK_WYJADACZPo wstepnej weryfikacji na samym koncu masz podane dane do przelewu (ostatni krok we wniosku).
• AnonnimDzięki. Nic nie odnotowalem, miałem tylko pole do wklejenia mojego nr konta. Dostałem już na maila wszystkie dokumenty i karta wisi w systemie. Myślicie że czekają jeszcze na ten przelew?
• RAREK_WYJADACZW pierwszym miesiącu naliczana jest opłata miesięczna czy nie ?
• Joxjak w nowym t-mobile sprawdzić mcc? bo kiedyś wiedziałem, ale zapomniałem
• asd>>>zapomniałem
• BogdanJa na to zażywam Bilobil.
Wyciąg…
Niektore sklepy same w transakcjach podaja kody mcc ale wydaje mi sie, ze samemu nie ma jak tego sprawdzic. Najgorzej jak ktos wyda 750 zl a pozniej okaze sie ze jakis kod byl zly
• DociekliwyCzy platnosci ta karta kredytowa za zakupy na allegro bez problemu wliczaja sie?
• DociekliwyTak
• jankosCzy do otrzymania vouchera konieczne jest posiadanie karty kredytowej?
• DociekliwyCzy za płatność zaliczki za rezerwację wczasów w TUI ma właściwy kod MCC, który zapewni zwrot 5%?
• AndrzejTak, biura podróży liczą się do zwrotu.
• p27Uwaga,
• AaBbPromocja jest do 30.01, a nie do 31.01-wg regulaminu.
Ktoś już coś dostał?
• PawełU mnie cisza, ale zgodnie z regulaminem maja duuuuzo czasu
• DociekliwyJakie są warunki zwrotu walutowego, bo płaciłem 173USDkartą przez neta, muszę coś zrobić prócz przystąpienia do promocji? i jak mają się te 173USD do cashbacku w pln/promocji/płatności za konta?
• asdAdminie , w załączonym regulaminie jest, że promocja obowiązuje do 30.01.2018 r. Dziś mamy już 31.01.2018 więc z tym : „zostało jeszcze 12 h” to chyba się pomyliłeś ?
• wiechudzięki, faktycznie ustawiłem złą datę
• MichałA na stronie promocji tmub jest do 31.01
• fbWitam. Złożyłam przez internet wniosek o kartę kredytową Mastercard Travel w ramach akcji promocyjnej. Karta przyszła już pocztą ale nie mogę jej aktywować. Na infolinii TMUB poinformowano mnie, że w maju 2016 roku wypowiedziałam poprzednią kartę razem z umowę ramową z Bankiem TMUB, dlatego teraz bez umowy ramowej aktywacja kk jest niemożliwa. Według konsultanta umowę ramową można podpisać tylko w placówce bankowej TMUB, do najbliższej mam ponad 100 km.
• JoannaProszę o poradę jak rozwiązać tę sytuację bez wizyty w placówce.
Czy zaliczona do tej kwoty 750 zł będzie transakcja z kodem 6011 (wypłata z bankomatu)?
• Dariochodzi o płatność bezgotówkową, wiec raczej nie
• EwelinaDostał ktoś z Was już ten bon ?
• MatiDostał ktoś jakikolwiek SMS?
• Pawełpytanie z zupełnie innej beczki. czy ponosi się opłatę za przelew, jeśli wykonuje się płatność pay by link (np. dotpay) z rachunku karty kredytowej? czy nie ma to znaczenia jaki przelew, a i tak pobierze 6 %, min. 10 zł?
• josebaJeśli to jest płatność kartą (CNP), to jest to transakcja bezgotówkowa bez dodatkowych prowizji czy odsetek; płatność kartą poznaje się po tym, że trzeba podać dane z karty (łącznie z kodem z tyłu).
• Don Quijote de la Manchatak, jestem tego świadom. w tym przypadku chcę ominąć wybór kartą, jako szybkiej płatności, tylko wybrać opcję Płacę z TMUB. w bankowości internetowej dokonuję przelewu pay by link nie z RORu, a z konta karty kredytowej. i tu moje pytanie, czy taka płatność traktowana jest jako płatny przelew przez Bank, czy nie ma to znaczenia jaki przelew, bo opłata zawsze będzie?
• josebato jeszcze inne pytanie. jeśli limit dla karty to X, to czy w miesiącu rozliczeniowym można przekroczyć łączną wartość płatności kartą powyżej wartości X? oczywiście zakładając, że w międzyczasie zostaje dokonana spłata KK i środki, aby przekroczyć limit X są na rachunku KK dostępne
• josebaOczywiście istnieje taka możliwość.
• mbook, a jak to jest z tą płatnością pay by link z rachunku KK, o której pisałem powyżej?
• josebaNa stronie TMUB znalazłem to:
„Jaka jest różnica między transakcją gotówkową a bezgotówkową?
Transakcja gotówkowa to pobranie pieniędzy z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje przy użyciu karty, a więc płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.”
Ciekawe, co…
• DarioJa: chodzi o tzw. e-transfery – inaczej opcje „płacę z…”. Czy przy płatności taką metodą okres bezodsetkowy obowiązuje dla tej płatności?
• DarioBank: Jak najbardziej, jeżeli jest to transakcja przy użyciu danych karty, to okres bezodsetkowy jest zachowany.
Ja: Wydaje mi się, że taka płatność polega raczej na przelewie z konta,bo formularz jest automatycznie wypełniany i danych z karty się nie wprowadza
Bank: Rozumiem, w takim razie jeżeli jest to przelew również będzie zachowany okres bezodsetkowy.
Ja: Czyli wypłata gotówki z karty kredytowej w sklepie podczas zakupów też ma standardowy okres bezodsetkowy? Bo jest to transakcja przy użyciu danych karty…
Bank: Jeżeli jest to forma przelewu to jak najbardziej.
Wynik
• DarioProwizję płaci się od transakcji bezgotówkowej takiej jak przelew z rachunku karty kredytowej, czyli za e-transfer lub inaczej „Płacę z…”
Ale z drugiej strony wiem, że za e-transfer lub inaczej „Płacę z…” pobierane są opłaty jak za płatność kartą, więc nie powinno być pobieranej prowizji od właściciela karty…
• DarioW tym TMUB nic nie wiedzą – co za dziady.
no, to rozpętałem małą burzę. czyli wychodzi na to, że dopiero na własnej skórze się dowiemy, jak zalicza się transakcję poprzez „płacę z…”, skoro nikt z doradców TMUB nie jest w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi
• joseba@Don Quijote de la Mancha
• Dario„…płatność kartą poznaje się po tym, że trzeba podać dane z karty (łącznie z kodem z tyłu).”
Podanie CCV/CVC (kodu z tyłu) nie jest bezwzględnie wymagane – przykładowo na Amazonie tego nie wymagają.
Zgaduję, że chodzi o amerykański Amazon? Bo brytyjski kod ode mnie chciał (karta Alior Kantor GBP)…
• Don Quijote de la Manchaodpowiem na własne pytanie „jeśli limit dla karty to X, to czy w miesiącu rozliczeniowym można przekroczyć łączną wartość płatności kartą powyżej wartości X? oczywiście zakładając, że w międzyczasie zostaje dokonana spłata KK i środki, aby przekroczyć limit X są na rachunku KK dostępne”.
• josebawg działu technicznego banku, przyznany limit X dla karty kredytowej jest zarazem limitem w całym cyklu rozliczeniowym, niezależnie od wartości środków na KK (po wcześniejszej spłacie)
dziwnie to brzmi :) ja już obracałem miesięcznie więcej, niż wynosił limit mojej karty, oczywiście jeśli wcześniej spłaciłem zadłużenie. Ale nie w T-Mobile.
• Michałno, tu chyba mają taką dziwną politykę, bo od wczoraj, gdy zniknęły blokady z rachunku i zostały zaksięgowane płatności, nie mam już w ogóle możliwości płatności KK. gdy płacę kartą w internecie wyskakuje brak autoryzacji ze strony banku, więc ewidentnie oni blokują transakcje
• josebamiałem tylko jeszcze zapytać, czy istnieją jakieś opłaty za nadwyżkę na rachunku KK. może Wy wiecie?
>>>ja już obracałem miesięcznie więcej, niż wynosił limit mojej karty, oczywiście jeśli wcześniej spłaciłem zadłużenie. Ale nie w T-Mobile.
• BogdanEmpiria. W TMB tak się nie da robić.
Czy ktos z Was otrzymal juz bon do empika? Maja czas do konca lutego, ale widze, ze nie spiesza sie. Czytalem regulamin i nie ma zadnej informacji czy w dniu wyplaty nagrody trzeba byc posiadaczem karty, wiec mysle ze pora ja zamykac
• McKwaczJa właśnie się pospieszyłem i wysłałem już wypowiedzenie karty w serii pozostałych wypowiedzeń. Jednak zanim do nich dotrze i zarejestrują w systemie to będzie marzec.
• takijedenJa już złożyłem wniosek o zamknięcie karty. Na zamknięcie karty mają aż dwa cykle rozliczeniowe czyli samo zamknięcie karty trochę potrwa.
• McKwaczJest dziś 26 luty. Żadnego vouchera w formie kodu nie widać. Czy admin mógłby zabrać głos?
• PawełCzytałeś regulamin promocji ?
• AndrzejAdmin nic do tego nie ma. Minie luty, nie będzie kodu reklamacja-tak to działa.
• santechJak nic nie ma? Przecież on wrzuca te promocje.
• Pawełhahhaha sprawdź kto jest organizatorem promocji. Czy jak w telewizji reklamują coś co kupisz i Ci się popsuje to reklamację wysyłasz do telewizji? :)
• sebekskDokładnie taką samą odpowiedź chciałem napisać, ale stwierdziłem, że szkoda klawiatury…
• abcHello. Transakcje zrealizowane to te dokonane czy rozliczone?…Dziś 27 a mi brakuje 250zł:/
• RAREK_WYJADACZZgodnie z postanowieniem UOKiK powinny być uwzględniane transakcje wykonane, bo na czas w jakim są one rozliczane klient nie ma wpływu. Już kilka banków (nie pamiętam czy T-mobile też) mi ostatnio przysłało zmiany w regulaminie dotyczące właśnie tego problemu.
• DarioDo zwolnienia z oplat tak, ale jesli chodzi o bonusy to UOKIK nie ma nic do gadania i zostaje po staremu czyli ma byc zaksiegowane.
• ketonArtykuł na ten temat: https://www.cashless.pl/wiadomosci/konta/3684-slaski-dostosowuje-tabele-oplat-do-wymagan-uokik-u-ale-nie-bedzie-zwracac-klientom-pieniedzy-jak-konkurencja
• DarioNapisali, że Alior wprowadził takie zmiany, więc i T-mobile raczej też. Trzeba się dopytać.
„Przy okazji musiały też zobowiązać się [Banki] do zwrotu prowizji pobranych od klientów w wyniku obowiązywania wcześniejszych zasad liczenia transakcji zwalniających.”
• DarioW regulaminie jest zrealizowane – powinny liczyć się wykonane transakcje.
• mboZ tego powodu ja dzisiaj jeszcze nie wykonuję transakcji – będę płacił kartą od 1 marca.
W koncu dotarl sms z voucherem ;)
• McKwaczPotwierdzam
• dd21Są kody!
• Paweła u mnie brak, a warunki spelnione
• ewaU mnie tez brak. Warunki spełnione chyba będzie reklamacja.
• Magda1lenaChyba nie obędzie się bez:(
• ewau mnie też brak a warunki spełnione :(
• just meU mnie tez brak.znowu trza będzie podać reklamacje
• slayer28Być może na dniach szykować mi się będą grubsze zakupy w empiku i jeśli byłby ktoś chętny spieniężyć swój voucher w rozsądnej cenie (wiadomo empik to droższy niż inne sklep) nabyłbym 2 takie vouchery o nominale 200zł. Proszę pisać na pocztę do nicku dodając cyfry 650 małpę kropkę i wp
• jankosPrzepraszam obecnie jestem na starym smartfonie i różne gafy mi się zdarza popełniać bo urządzenie zamula. Nie wiem jak mi się to poprzestawiało: oczywiście końcówka to małpa wp kropka pl
• jankos@jankos
• WaldemarPo małpie/@/ nie ma kropki.
Za to po kropce jest pl, @jankos użył odważnego skrótu myślowego ?
• Don Quijote de la Mancha@DQdlM
• WaldemarGratuluję zdolności dedukcyjnych.
Chyba wiem jaki może być powód nie przyznania vouchera. W moim przypadku transakcje zacząłem robić już 02.01 natomiast jak sobie patrzę na wyciągi to w moim przypadku generowany jest od 04 danego miesiąca. Wyszło tak że na wyciągu ze stycznia mam transakcje na kwotę łączną 700zl a więc teoretycznie brakło 50zl do spełnienia warunków. Te brakujące 50zl oczywiście jest zrobione ale weszło na wyciąg za grudzień mimo że data dokonania transakcji jak i księgowania jest na styczeń. W związku z tym reklamacja chyba jak najbardziej do rozpatrzenia pozytywnie. Zobaczcie jak to u was wygląda i dajcie znać.
• slayer28Cykl rozliczeniowy nie powinien mieć znaczenia wg regulaminu §3.2
„Aby Uczestnik otrzymał kod, zobowiązany jest do dokonania transakcji bezgotówkowych (z wykluczeniem przelewów z Karty) na łączną kwotę co najmniej 750 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4. poniżej. Przykład: gdy Umowa została zawarta w grudniu 2017 r. to ww. transakcje powinnyzostać dokonane w styczniu 2018 r.
• dzonyMożliwe, że jakiś pierdoła z banku błędnie wstawił do filtra okres rozliczeniowy, a nie miesięczny i część użytkowników nie dostała vouchera z automatu. Reklamuj
• DarioJa reklamację złożyłem wczoraj. Niestety nie udało się dodzwonić na infolinię – czekałem, czekałem, czekałem aż mnie rozłączyło. Napisałem wiadomość przez system bankowości elektronicznej.
• takijedenReklamacja dziś złożona przez Bankowość Internetową. Zapewne poczekamy regulaminowe 30 dni na odpowiedź …
• vilqu mnie to samo…
• zgredwarunki spełnione…
vouchera brak…
reklamacja napisana…
Witam czy dostał już ktoś kod za transakcje przeprowadzone w lutym?
• 23232Jak za styczeń dostawali pod koniec lutego, to na pewno za luty komuś dają na początku marca :D
• Dario@Dario @23232 wg regulaminu mają czas do końca następnego miesiąca czyli koniec marca.
Właśnie dostałem odpowiedź z banku na moją reklamacje:
• Milonodp jest negatywna ponieważ rachunek karty nie został otwarty na podstawie wniosku złożonego przez internet.
Pamiętam że mój wniosek w pierwszym etapie został odrzucony (odp sms) ale potem sami dzwonili z infolinii i na takie same dane i limity kredytowe karta została przyznana.
jeżeli Wam też tak odpowiedzą tzn że TM robi niezłe wałki na klientach i wiedząc jaką mieli pulę bonów do empiku wszystkie wnioski z automatu odrzucali a potem przyznawali karty w innym trybie bez informacji, że te nie biorą udziału w ww. promocji…
Ja bym się odwoływał, że konsultanci nie poinformowali mnie o tym, że kontaktują się ze mną nie w sprawie promocji, a korzystają z danych, które zostały im przeze mnie udostępnione w wyniku chęci przystąpienia do ww promocji.
• Dariowłaśnie dostałem odpowiedź, że kod promocyjny zostanie mi przesłany do 20.03.2018 r.
• zgredCzy dotarły już do was kody po reklamacji które miały być niby wysłane do 20-03-2018? Bo u mnie dalej cisza . Czyżby była konieczna reklamacja do reklamacji?
• ewaJa również nie otrzymałem póki co kodu po reklamacji. Czekam do końca dnia a jutro reklamacja jak coś.
• _robmoja reklamacja rozpatrzona pozytywnie kod ma być przesłany do 20.03.18, ciekawe czy to koniec tej zabawy ….
• robertU mnie taki samo zakończenie reklamacji.
• takijedenja robiłam transakcje w lutym i do tej pory zero odzewu – napisałam reklamacje ponad tydz temu i cisza.
• Agaaacccaprzecież mają czas do końca marca żeby wysłać kod…
• EwelinaLudzie czytajcie regulaminy!
• ketondostał już kod po reklamacji ?
• robertNadal nie ma również czekam po reklamacji.
• dzonyJa właśnie dostałem (po reklamacji)
• takijedenJa tez (po reklamacji)
• ewamam i ja…
• zgredpo reklamacji…