Ruszyła promocja dla nowych i obecnych klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy chcą wyrobić kartę kredytową MasterCard Travel. W zamian za zamówienie karty i wydanie 750 zł bank nagrodzi nas bonem do sklepu empik.com o wartości 200 zł :)
90-dniowy okres karencji
Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która nie posiadała żadnej karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe w ciągu 90 dni przed rozpoczęciem promocji – czyli od 1.09.2017.
Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy o wydanie karty MasterCard Travel i zawrzemy umowę. Wnioskować możemy do 30.01.2018.
Aby uzyskać voucher do sklepu empik o wartości 200 zł będziemy jeszcze musieli wykonać płatności bezgotówkowe kartą (w sklepach i internecie) na kwotę min. 750 zł w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Jeśli umowę podpiszemy w grudniu, to warunki musimy spełnić w styczniu.
Bank zaznacza jednak, że nie będzie brał pod uwagę transakcji z kodami MCC równymi 7995, 8999, 4111, 6012, 6211, 6051, 4829 oraz 4900. Są to specyficzne kody usług, które ułatwiają wydawanie pieniędzy. Jeśli mamy zamiar wykonywać transakcje w „normalnych” sklepach, to nie musimy się o nic martwić. To, jaki kod MCC ma dany terminal płatniczy, sprawdzimy na stronie jakimcc.pl.
To tyle! Voucher o wartości 200 zł zostanie do nas wysłany SMSem w miesiącu następującym po miesiącu spełnienia warunków. W naszym przykładzie będzie to najpóźniej koniec lutego.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Ile kosztuje karta MasterCard Travel?
Warto zauważyć, że w promocji nie wyrabiamy „zwykłej” karty MasterCard, ale MasterCard Travel. Karta ta różni się od zwykłego plastiku głównie tym, że premiuje transakcje walutowe 5% zwrotem, ale ze względu na niekorzystne przewalutowanie wychodzimy bardziej za zero, niż zarabiamy.
Jeśli chodzi o opłaty – pierwszy rok używania karty jest darmowy – nie ma opłaty rocznej. Ta pojawia się dopiero w drugim roku i może wynieść 70 zł (jeśli wydamy mniej, niż 7500 zł w ostatnich 12 miesiącach), 35 zł (jeśli wydamy mniej, niż 15000 zł) lub 0 zł (jeśli wydamy ponad 15000 zł). Oczywiście nie ma obowiązku trzymania karty tak długo.
Co ciekawe tabela opłat i prowizji wspomina również o opłacie 8 zł za dany cykl miesięczny karty. Ta nie jest jednak pobierana po wykonaniu min. 4 transakcji bezgotówkowych w cyklu.
Komentarze
Witam,
• ngczy ktoś z lutowych transakcji otrzymał już kod?
Wiem, że zgodnie z regulaminem T-mobile ma czas do końca marca.
Ja za transakcje w lutym jeszcze nie dostałam bonu.
• asiLuty – ja też nie …czekamy do końca marca najpewniej ;)
• PytkaKupię kod w realnej cenie info na maila: sudecka(at)gmail.
• santechJa rowniez moge zakupic taki kod. Oferty prosze wysylac na pawel_71(at)gazeta.pl
• ketonJaka jest kurs kupna-sprzedaży ? ;) … trochę jak dolarów :)
• PytkaNa Allegro 185-190 zł.
• DarioZainteresowanych kodem do empik.com zapraszam na moją aukcję w popularnym serwisie aukcyjnym ;) (nick: pablowie) Najniższa cena – tylko 185 zł :D
• PawełHej! Czy transakcje kartą kredytową Travel liczą się do cashbacku 5% w ramach konta Premium w TMUB?
• johnyjohntak
• AaBbdo ostatniego dnia będą zwlekać z tym kodem. Jak do 31.03.2018 mam dostać tak pewnie dostanę (;
• ngNo nadal nie ma … jeszcze jutro … oby bez reklamacji tym razem ;)
• JoXnadal nic nie ma..
• ŁukaszCo za głupota, i tak 1 dzień ich nie zbawi. Ktoś przyjdzie do pracy, żeby kupić bony i rozsyłać je do ludzi na ostatni dzień… normalnie mistrzowie marketingu.
• DarioCzy ktoś dostał kod za spełnienie warunków w lutym? Dziś ostatni dzień i żadnej wiadomości…
• IzabelaNie ma …
• JoXNi hu hu
• DarioBeznadzieja…i co teraz leci reklamacja i też będziemy czekać do 20.04 na kody?
• EwelinaTo po co nam terminy spełniania warunków jak sam bank się do swoich nie stosuje…
U mnie reklamacja dzisiaj zgłoszona na infolinii, wszystkie warunki zostały spełnione jak powiedział mi konsultant.
• EwelinaMoże admin napisze im jakiś monit w imieniu czytelników ;)
• fyrZawsze stosują tę samą strategię. Czekają, a może ktoś nie złoży reklamacji, zapomni. Już w 3 lub 4 bankowej promocji tak jest. Czy to jest nowoczesna promocja banku jako solidnej i godnej zaufania instytucji czy banda cwaniaków co chcą zaoszczędzić parę groszy. A jeżeli jest to nieświadomy błąd to też o nich dobrze nie świadczy.
• MichałDokladnie juz ktoras z rzedu promocja, ze Bank nie przestrzega terminow dostarczenia nagrody. Ja rowniez nie dostalem kodu i zaraz bede dzwonil i reklamowal a to niestety generuje koszty czasu i cierpliwosci.
• McKwaczJa również kodu nie otrzymałem. Warunki spełnione. Dzisiaj wysłałem reklamację. Żałosny jest ten pseudo-bank.
• ADIJa też nie mam bonu. Co za amatorka.
• Dariotakże nie otrzymałem bonu. 1 kwietnia napisałem reklamację.
• BartekTeż nie dostałem bonu. Jak tylko uznają reklamację od razu wypowiadam tę kartę.
• Paweł K.Na infolinii mówią, że kody powinny być do końca tygodnia, jeśli nie to reklamacja.
• Daniel222Jeśli to prawda to żenada… Bank co najmniej od 10 marca wie, kto powinien dostać te bony. Nikt im nie bronił zorganizować tej wysyłki przez ostatnie 3 tygodnie przed upływem terminu… Ale dlaczego robią to po terminie…
• Paweł K.… bo mają klientów w d..ie :P
• travoszA tak na przyszłość – jak najlepiej zakończyć współpracę z tym bankiem jeśli miałem tylko kartę kredytową?
• ADITeraz barany z t-mobile próbują mi wmówić że nie składałem wniosku przez internet, ale nie są w stanie powiedzieć w jaki sposób go złożyłem. Zresztą mam potwierdzenie złożenia wniosku przez internet i chęć kontaktu ze mną przez pracownika T-Mobile. Ręce opadają…
• DarioNo super promocja ….nie ma co …bardzo zachęca do banku, który nie przestrzega własnych regulaminów…jak to najszybciej zamknąć …da się wypowiedzieć KK on-line czy na infolinii ?
• JoXJa korzystam z zamknijkonto.pl
• DarioWłaśnie dostałam kod smsem (warunki spełnione w lutym). Reklamacji nie składałam.
• asiDostałem własnie smsa z kodem !!!
• Bartek3 dni potrzebował TMUB na odpisanie na reklamację
Jak najprościej zamknąć tą kartę ? (wypowiedzieć umowę ale samej KK, bez zamykania konta)
• Paker ;)Też właśnie dostałam sms z kodem. Reklamacji nie zdążyłam złożyć.
• IzabelaTo teraz czekamy na jakieś promocje w empiku – może na Dzień Dziecka ;)
• JoXMoja narzeczona nie skladala reklamacji i dostala bon, a ja skladajac reklamacje nadal nie mam…. Spelnilismy w tym samym miesiacu warunki, tyle ze ja szybciej mialem wymagana kwote
• ŁukaszNie dostałam bonu do Empiku. W odpowiedzi napisali mi, że nie złożyłam wniosku internetowo, co nie jest prawdą, a składałam z linku z tej strony.
• BarbaraMnie tak samo. Złożyłem odwołanie i napisałem im, że mam archiwum .zip z dokumentami od nich dotyczącymi tej promocji oraz SMS-y potwierdzające i z hasłem do ww. archiwum.
• DarioCzekam na odpowiedź od nich…
Uznali mi reklamację i przelali 200 zł na konto zamiast bonu. Dla mnie lepiej :-)
• DarioU nie to samo, właśnie zgłosiłam odwołanie się do reklamacji… Porażka
• EwelinaWłaśnie otrzymałem odpowiedź na złożoną reklamację, cytuję: „Z przykrością informuję, że voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com zostanie wysłany z opóźnieniem. Planowany termin wysyłki to 30.04.2018 r.”
• SewerynTo jest najbardziej bezczelny bank z jakim mialem do czynienia. Widzą, że dali d…y z tą promocją, świadczą o tym liczne reklamacje, którę niechętnie uznają. Do tego teraz decydują się na poinformowanie, że wysyłka voucherów 30.04 ? Żadnej rekompensaty za to, że sami łamią swój regulamin i do tego bezczelnie wyślą couchery akurat ostatniego dnia kwietnia ? Dlaczego nie dziś albo za tydzień. Frajerski bank. Ja jeszcze odpowiedzi nie otrzymałem ale jak tylko uzyskam co mi się należy to zamykam to dziadostwo.
• travoszBank sam z siebie nie da nikomu zadnej rekompensaty. Musisz napisac co od nich chcesz. Ja 4 lata temu poprosilem o pendrive albo kubek z logo banku, ale zamiast tego dali 50 zl.
• aaaaA jak jest z oplata za kk bo dzis naliczyli mi 8 zl oplaty za uzywanie kk a mial byc podobno 1 rok za darmo , jest na to jakis regulamin do ktorego moge sie odwolac?
• ewaPierwszy rok za darmo – tzn. że po roku czasu nie zapłacisz np. 70zł. Stąd to, że pobrali opłaty miesięczną – nie jest związane z opłatą za KK, tylko z opłatą za konto Premium lub za kartę debetową do Freemium.
• Be@Nie rozumiem mam napisane ze oplata za uzywanie kk a karta debetowa mialam wyrobione transakcje?
• ewaOpłata 8 zł jest za KK, jeśli nie wykonasz nią 4 transakcji w miesiącu.
• pwshttps://www.t-mobilebankowe.pl/karta-kredytowa-mastercard-travel
sekcja OPŁATY
Opłata za kartę*** jednorazowo w cyklu rozliczeniowym 8 zł
i dalej wyjaśnienie ***
***Niepobierana pod warunkiem wykonania przez Klienta min. 4 transakcji bezgotówkowych posiadaną do danego rachunku kartą kredytową w bieżącym okresie rozliczeniowym, z wyłączeniem przelewów z rachunku karty, liczonych dla każdej wydanej do rachunku karty oddzielnie, i rozliczenia ich przez bank. Opłaty nie pobiera się, gdy karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej lub do aktywacji.
• Be@ok dziekuje za odpowiedz czyli nie jest darmowa lub darnowa po wykonaniu okreslonych transakcji.
• ewatak, podobnie jak nie jest darmowa bezwarunkowo karta debetowa do Freemium lub konto Premium TMUB.
• Be@Proszę o pomoc.
• Andrzej1. Czy mogę rachunki za czynsz, energię i gaz opłacić na poczcie kartą kredytową?
2. Ile wynosi prowizja?
3. Czy powyższe płatności mają odpowiedni kod MCC, abym mógł korzystać z Moneybacku?
1 – tak mozesz, kazda karta płatniczą/kredytową
• sunwoj12 – do 600zł to bodajze 3,50zł, powyzej to procent od platnosci (6%)?, sprawdz na stronie PP
3 – nie sadze ze MCC bedzie odpowiedni do TMUB – zwykle takie platnosci sa wykluczone
Czy TMUB pokazuje MCC? Jak tak to gdzie to jest. W starej bankowości nie było z tym problemu, a w nowej nie widzę MCC.
• Adam33na wyciągu kk
• karampukTo jest bardzo słabe, bo bank daje miesiąc na zrealizowanie warunków i dopiero po tym terminie jesteśmy w stanie sprawdzić mmc. Kiedyś to były fajne czasy jak wszystko było w historii, a nie na wyciągu.
• Adam33Dlatego tak ważne jest uzupełnianie listy: http://jakimcc.pl/
• Be@Dostał ktoś kod za transakcję wykonane w marcu?
• karo141Dostał ktoś kod do empiku za transakcję wykonane w marcu?
• karo141Dostał ktoś kod za marzec?
• karo141Sory coś mi telefon zwariowal
• karo141Ja do dziś nie dostałem bonu do empik. Nigdy nie spotkałem się z tak aroganckim bankiem. Najlepsze jest to, że reklamację uznali ale kodu nie wysłali do dziś. Na pytanie do konsultanta to o teraz, polecają napisać kolejną (trzecią) reklamację ale zaznczył, że trzeba czekać kolejne 30 dni. Masakra jakaś.
• travoszJa nie dostałem za marzec :(
• Sebastian ŻSłuchajcie mi bank stara się wmówić, że jak miałem kiedyś kartę to bon do empiku mi nie przysługuje. Ja rozumiem regulamin tak że, wykluczeni są Ci którzy mają kartę obecnie lub mieli ją w ostatnich 90 dniach od rozpoczęcia promocji.
• karo141Widocznie bank rozumie regulamin inaczej. Chyba, że to ja coś źle interpretuje, może ktoś potwierdzić moją lub banku rację?/
a wziąłeś pod uwagę to, że KK w TMUB zamyka się po 2 pełnych okresach rozliczeniowych (a dokładniej zerowych wyciągach), a nie w momencie kontaktu z nimi w sprawie zamknięcia? Ja późno dostałem bon do Tesco i na empik się nie załapałem.
• abcTutaj nie chodziło o miesiące a praktycznie o kilkanaście miesięcy. Na szczęście po trzeciej reklamacji w której napisałem, że świadomie wprowadzają mnie w błąd i jak nie otrzymam bonu zamykam konto kk i przenoszę swoje wynagrodzenie do innego banku, nagle wszystko się zgadza przepraszają i bon otrzymałem:)
• karo14125 zeta wpada do skarbonki….
• jojoKtoś by był chętny odkupić bon a właściwie zrobić transakcje w empiku moim bonem a mi przekazać gotówkę? Mam ponad 400 zł na empik.com
• takijedenCzy jest możliwość, że bank będzie domagał się zwrotu bonu np w formie gotówki gdy wcześniej zamknę kartę?
• Paweł